Nvm. Opgelost. Eigen stomme fout.
[ Voor 90% gewijzigd door Farabi op 30-07-2022 15:08 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Farabi op 30-07-2022 15:08 ]
Gelukkig zijn er nog een heleboel games tussen Call of Duty en Xenoblade ChroniclesVerwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 13:38:
Wat ik mij afvraag is waarom elk jaar iedereen nog een Call of Duty of FIFA koopt....
Ja goed ik ben heel benieuwd wat jij de komende maanden gaan doen want gaat hij onder de 2 dan kunnen we wel spreken van een niche RPG.Qua productie is dit eigenlijk niet veel minder dan bv een FF game dus de 3 miljoen aan tikken zou wel moeten.JackAvery schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 14:18:
[...]
Wat is volgens jouw idee 'niche'? Met een verwachte sales van 2-3 miljoen is het een goede middenmotor
JRPG's zijn misschien gewoon geen goede match voor een Twitch publiek, en al zeker niet op het moment van launch. De mensen met acute interesse zijn dan meestal aan het spelen
Xenoblade Chronicles 2 zit al boven de 2 miljoen, dus lijkt me dat het met deze game ook wel lukt. Goede reviews en inmiddels een stuk meer Switch gebruikers.jori040 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:21:
[...]
Ja goed ik ben heel benieuwd wat jij de komende maanden gaan doen want gaat hij onder de 2 dan kunnen we wel spreken van een niche RPG.Qua productie is dit eigenlijk niet veel minder dan bv een FF game dus de 3 miljoen aan tikken zou wel moeten.
Na een paar uur er op te hebben zitten kan ik niets anders zeggen dan dat het geweldig is.Hoe ze toch steeds weer zo'n leuk combat systeem kunnen maken.L23 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:32:
[...]
Xenoblade Chronicles 2 zit al boven de 2 miljoen, dus lijkt me dat het met deze game ook wel lukt. Goede reviews en inmiddels een stuk meer Switch gebruikers.
[ Voor 41% gewijzigd door jori040 op 30-07-2022 16:38 ]
Inruilen is toch nooit de moeite waard? Tenzij je geen zin hebt om de game zelf te verkopen. Toch zonde om een first party game voor 30 euro weg te doen. En Gamemania verkoopt Xenoblade Chronicles 3 voor 60 euro terwijl het elders voor 50 euro te koop is...sderooij schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:16:
morgenochtend toch maar even langs de Gamemania om XC3 te halenZe hebben een inruilactie voor 30 euro + game (zie site).
Paper mario staat er tussen, die ik destijds voor 15 euro heb gekochtL23 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:33:
[...]
Inruilen is toch nooit de moeite waard? Tenzij je geen zin hebt om de game zelf te verkopen. Toch zonde om een first party game voor 30 euro weg te doen. En Gamemania verkoopt Xenoblade Chronicles voor 60 euro terwijl het elders voor 50 euro te koop is...
Die verkoop je ook minder snel op Marktplaats verwacht ik, dan een ok dealsderooij schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:34:
[...]
Paper mario staat er tussen, die ik destijds voor 15 euro heb gekochtDie gaan in de regel voor 20 op tweakers/mp. Vandaar
dat dacht ik dus ookL23 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:35:
[...]
Die verkoop je ook minder snel op Marktplaats verwacht ik, dan een ok deal
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 30-07-2022 21:47 ]
Dit is zeker een minpunt, mijn oplossing: niet alle manen willen halen 😂 Een spel moet plezier geven en voor mij gaat alle manen verzamelen meer richting 'iets moeten', dus ik zoek een poosje zolang het leuk is en ga dan lekker verderFarabi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
super mario odyssey vind ik een van de beste games ooit.
maar dat 'manen-concept' vind ik zeer vermoeiend. soms moet je helemaal weer terug in de level om een maan te zoeken en soms durf ik het spel niet af te sluiten omdat ik dan de level vergeet in mijn hoofd, waardoor ik niet meer weet waar ik geweest was om te zoeken. bij sommige grote levels kan dit echt een drama zijn,
ben ik de enige die dit een minpunt vind?
Heb geen verzamel drang dus speel gewoon wat ik leuk vind.Farabi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
maar dat 'manen-concept' vind ik zeer vermoeiend. soms moet je helemaal weer terug in de level om een maan te zoeken en soms durf ik het spel niet af te sluiten omdat ik dan de level vergeet in mijn hoofd, waardoor ik niet meer weet waar ik geweest was om te zoeken. bij sommige grote levels kan dit echt een drama zijn,
[ Voor 59% gewijzigd door Farabi op 30-07-2022 22:03 ]
Je hebt niet alle manen nodig om naar het volgende level te gaan. Er zitten 800+ in het spel, maar je hebt er maar 124 nodig (even snel Googlen) om het spel uit te kunnen spelen.Farabi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:57:
Huh, anders kan ik niet naar de volgende level? Hoe gaat dat dan? @Sanny1987 @giantgiantus
heb zelf absoluut ook geen verzameldrang hoor.
Altijd wat met die Mario games bij jou. Juist het idee dat Mario games niet jouw ding zijnFarabi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:12:
Ik moet een rittenkaart aan manen halen om naar de volgende level te gaan. Dat is wat ik vermoeiend vind. Anders mag ik niet in het luchtschip.
Wat apart dat dit dan een van de beste games ooit voor je is.Eigenlijk zeg je dat een groot deel van het concept niet naar je zin is.Farabi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 30-07-2022 23:31 ]
Klopt, niet alles hoeft goed te zijn bij een 'legendarisch' spel. Ook die kunnen een minpunt hebben. Verder is de gameplay en level opbouw geweldig.jori040 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 23:28:
[...]
Wat apart dat dit dan een van de beste games ooit voor je is.Eigenlijk zeg je dat een groot deel van het concept niet naar je zin is.
Druk je in een level op de Minknop van je controller dan open je de map. Vervolgens druk je op Y en zie je een genummerde lijst van de manen die je al ontdekt hebt. Er staat zelfs een datum bij wanneer je de maan gevonden hebt. Je kunt er qua gameplay vanuit gaan dat de manen netjes verdeeld zijn over de map, dus dan zou je een gebied kunnen gaan verkennen waar je nog geen maantjes afgevinkt hebt.Farabi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
soms durf ik het spel niet af te sluiten omdat ik dan de level vergeet in mijn hoofd, waardoor ik niet meer weet waar ik geweest was om te zoeken
als je verzameldrang hebt, zou je altijd nota’s kunnen nemen van waar je wat gevonden hebt… dit kan op papier of op een smartphone of op een andere originele manier.Farabi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
Je kunt als ik het me goed herinner bij (de blauwe?) Toad “hints” krijgen waar de manen zijn. Hijj geeft dan met een kruisje aan waar de locatie is. Dan moet je nog soms goed zoeken, omdat je op de kaart geen hoogte ziet, maar dat hielp mij wel eens als je echt nog een maan moest hebben om verder te kunnenFarabi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
Klopt, maar Hint Toad is niet direct beschikbaar. Is pas beschikbaar als je het probleem in dat specifieke level opgelost hebt. Wel handig inderdaad. Kost je 50 muntjes en dan krijg je hulp. Zelf veel gebruik van gemaakt om alle manen in het spel te vinden.McLovinB schreef op zondag 31 juli 2022 @ 08:51:
[...]
Je kunt als ik het me goed herinner bij (de blauwe?) Toad “hints” krijgen waar de manen zijn. Hijj geeft dan met een kruisje aan waar de locatie is. Dan moet je nog soms goed zoeken, omdat je op de kaart geen hoogte ziet, maar dat hielp mij wel eens als je echt nog een maan moest hebben om verder te kunnen
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
sushi striker the way of sushido? Nee nog niet, laatst gekocht op Amazon, maar nog niet op voorraad. Ik hoor er wel goede verhalen over. Grootste kritiek was dat het oorspronkelijk een 60 euro game was. Koop je het tijdens een mooie aanbieding dan is het een leuke puzzel game.Linksquest schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:33:
Iemand van jullie Sushi Strikers gespeeld? Had deze van mijn dochter voor Vaderdag gekregen en gisteren eraan begonnen, best ene grappig spel.
Voor 5 euro denk ik dat menig Switch eigenaar dit spel in huis gehaald heeft. 76 is nog een best aardige score op metacritic. Helaas was ik zelf te laat om deze te bestellen. Wellicht komt ie nog een keer voorbij voor dit bedrag.L23 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:37:
[...]
sushi striker the way of sushido? Nee nog niet, laatst gekocht op Amazon, maar nog niet op voorraad. Ik hoor er wel goede verhalen over. Grootste kritiek was dat het oorspronkelijk een 60 euro game was. Koop je het tijdens een mooie aanbieding dan is het een leuke puzzel game.
https://www.nedgame.nl/ni...ay-of-sushido/5927941011/meesje schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:18:
[...]
Voor 5 euro denk ik dat menig Switch eigenaar dit spel in huis gehaald heeft. 76 is nog een best aardige score op metacritic. Helaas was ik zelf te laat om deze te bestellen. Wellicht komt ie nog een keer voorbij voor dit bedrag.
Mijn vrouw had hem voor €5,- namens onze dochter gekocht voor Vaderdag, bij Nedgame meen ik.meesje schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:18:
[...]
Voor 5 euro denk ik dat menig Switch eigenaar dit spel in huis gehaald heeft. 76 is nog een best aardige score op metacritic. Helaas was ik zelf te laat om deze te bestellen. Wellicht komt ie nog een keer voorbij voor dit bedrag.
[ Voor 94% gewijzigd door Farabi op 31-07-2022 22:06 ]
Mushroom Gorge joins the #MarioKart 8 Deluxe – Booster Course Pass by way of Mario Kart Wii. Careful when crossing the bouncing toadstools…there’s not mushroom for error! pic.twitter.com/nSA1ajdF5h
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 31 juli 2022
Just a casual Sundae morning drive. #MarioKart pic.twitter.com/rhYQbhi63p
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 31 juli 2022
All aboard for Mario Kart 64’s Kalimari Desert! The #MarioKart 8 Deluxe – Booster Course Pass version changes every lap, including a diversion through the tunnel. Watch out for the train! pic.twitter.com/WBbq2q0Ivx
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 30 juli 2022
Even voor de zekerheid. Je weet dat je de SD kaart eerst moet indrukken om het er weer uit te krijgen?outlandos schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:46:
Ongelofelijk, mijn nieuwe SD kaart zit vast in mijn nieuwe switch Oled. Ik kan er ook haast niks over online vinden. Moet mijn weer overkomen...
Laten repareren of zo laten, dat is de vraag. De SD kaart werkt wel gewoon naar behoren. Hij wil er alleen niet uit.
Haha ja dat weet ik. Maar er valt niks in te drukken. Alsof het veertje niet werkt.L23 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:52:
[...]
Even voor de zekerheid. Je weet dat je de SD kaart eerst moet indrukken om het er weer uit te krijgen?
[ Voor 18% gewijzigd door outlandos op 01-08-2022 12:58 ]
Ik zou het wel een keer opsturen, maar geen haast mee hebben. Zonde als je nu lekker zin hebt om te gamen. Maar mocht er een keer wat met de SD kaart gebeuren of je wilt de Switch verkopen dan toch wel fijn als het gewoon werkt zoals het hoort.outlandos schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:54:
[...]
Haha ja dat weet ik. Maar er valt niks in te drukken. Alsof het veertje niet werkt.
Edit: zouden jullie hem opsturen naar Nintendo voor reparatie of zo laten? Het is een 512GB kaart dus in principe hoeft hij er nooit uit.
Ja ik heb Nintendo Nederland gebeld en die zeiden hetzelfde. Hij had trouwens nog nooit eerder gehoord over een vast zittende SD kaart. Heel apart dat dat mij weer moet overkomen.L23 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:05:
[...]
Ik zou het wel een keer opsturen, maar geen haast mee hebben. Zonde als je nu lekker zin hebt om te gamen. Maar mocht er een keer wat met de SD kaart gebeuren of je wilt de Switch verkopen dan toch wel fijn als het gewoon werkt zoals het hoort.
Als je het weer overkomt heb je er dus al eerder last van gehad 😉outlandos schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 14:59:
[...]
Ja ik heb Nintendo Nederland gebeld en die zeiden hetzelfde. Hij had trouwens nog nooit eerder gehoord over een vast zittende SD kaart. Heel apart dat dat mij weer moet overkomen.
Haha. ‘Weer’. Scherp!giantgiantus schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:14:
[...]
Als je het weer overkomt heb je er dus al eerder last van gehad 😉
Succes, Nintendo service is best ok!
‼️ Attention, Trainers! ‼️
— Pokémon (@Pokemon) 1 augustus 2022
Tune in to our YouTube channel on Wednesday, August 3rd at 6AM PT for a #PokemonPresents video presentation with updates on Pokémon apps and video games, including #PokémonScarletViolet!
🔔 https://t.co/4Y2yC8uitL pic.twitter.com/oUTbNln64c
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Oeh dan weer meer nieuws over Pokémon Scarlet And VioletRayNbow schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:21:
Pokémon-presentatie op woensdag om 15:00 lokale tijd:
[Twitter]
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik hoop dat deze presentatie mij wel kan overtuigen want van wat er tot nu toe te zien en bekend is vind ik het een grote meh!RayNbow schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:21:
Pokémon-presentatie op woensdag om 15:00 lokale tijd:
[Twitter]
[Afbeelding]
New #Tetris99 MAXIMUS CUP! Earn past in-game themes from 8/5 - 8/10 for 10 points each. @Tetris_Official
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 2 augustus 2022
✔ #SuperMario3DWorld + #BowsersFury
✔ #Miitopia
✔ #MarioGolf: Super Rush
✔ The Legend of #Zelda: #SkywardSwordHD
✔ #WarioWareGetItTogether!
✔ Samus Edition pic.twitter.com/4HSJti18qp
[ Voor 26% gewijzigd door RayNbow op 02-08-2022 06:17 ]
[ Voor 68% gewijzigd door JackAvery op 03-08-2022 09:40 ]
Verwijderd
Bespaar tot wel 80% tijdens de Showdown Sale, die op 4 augustus begint in de #NintendoSwitch #eShop! pic.twitter.com/W0LMjTTk0d
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 2 augustus 2022
Pokemon Legends ?JackAvery schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:01:
Nintendo’s kwartaalresultaten staan online. Al bij al een goed resultaat, al zien we een verwachte lichte daling t.o.v. April-juni 2021. Onder andere productie lijkt Nintendo parten te spelen.
De teller voor Switch staat nu op meer dan 111 miljoen verkochte consoles.
Software sales update:Kirby game met beste sell-through staat in het lijstje. Strikers was de beste launch voor een Mario sportgame op Switch.
- Mario Kart 8 Deluxe - 46.82M (+1.49M)
- Animal Crossing: New Horizons - 39.38M (+740K)
- Super Smash Bros. Ultimate - 28.82M (+650K)
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 27.14M (+590K)
- Pokémon Sword/Shield - 24.50M (+230K)
- Super Mario Odyssey - 23.93M (+430K)
- Super Mario Party - 18.06M (+280K)
- Pokémon Brilliant Diamond/Shining Pearl - 14.79M (+140K)
- Pokemon: Let's Go! - 14.66M (+130K)
- Ring Fit Adventure - 14.54M (+450K)
- Nintendo Switch Sports - 4.84M
- Kirby and the Forgotten Land - 4.53M (+1.88M)
- Mario Strikers: Battle League - 1.91M
Ik weet niet of ik de komende dagen tijd ga hebben voor een uitgebreide bespreking…
Hollow Knight wegleggen vind ik geen goed idee, ben benieuwd of je het daarna nog weer oppakt en mogelijk overnieuw begint.meesje schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:44:
Gisteravond binnen gekregen. Happy! Mooie combi: Nintendo+Lego+Star Wars.
Ik denk dat ik Hollow Knight even neer leg en eerst hiermee aan de slag ga. Lijkt me wat makkelijker.
[Afbeelding]
Geen nieuwe data beschikbaar want het spel heeft het afgelopen kwartaal geen miljoen exemplaren verkocht en staat ook niet in de “top” lijst op de site van Nintendo. Ga er maar van uit dat deze gewoon verder verkoopt hoor, daar maak ik me geen zorgen om
Met HK ben ik nog helemaal niet ver. Nog niet eens een eerste boss verslagen.L23 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:55:
[...]
Hollow Knight wegleggen vind ik geen goed idee, ben benieuwd of je het daarna nog weer oppakt en mogelijk overnieuw begint.
Lego Star Wars heb ik me ook prima mee vermaakt, leuke humor
[ Voor 20% gewijzigd door Raem op 04-08-2022 09:27 ]
De split pad pro is heel goed, maar niet draadloos... Die werkt alleen maar als ie op de Switch zit.corporalnl schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:26:
Ben benieuwd naar de ervaringen van 3rd party joy con. Zit zelf al even te zoeken naar 3rd party joy cons. Maar kom zeer veel verschillende verhalen tegen. Doel van de joy cons is puur voor als er meer mensen komen spelen.
Tenzij de split pad pro bijvoorbeeld ook goed is is dat ook een optie. ( voornaamste eis is het moet draadloos kunnen werken. ) Veel merken zijn gestopt met het maken dus wat zijn de huidige opties ( behalve de Nintendo variant )
Gamertag: FinrazielNL
goed dat het nu officieel is. Slechtst bewaarde geheim van Square Enix de laatste maanden
Of via USB met de Attachment kit.Finraziel schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:34:
De split pad pro is heel goed, maar niet draadloos... Die werkt alleen maar als ie op de Switch zit.
[ Voor 29% gewijzigd door Dagg op 04-08-2022 16:05 ]
Meanwhile, over at Coconut Mall… pic.twitter.com/a1Rqemyx4i
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 4 augustus 2022
Nog steeds gemengde gevoelens hierover, maar misschien is dat wel een gezonder om te doen.JackAvery schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 21:28:
Gezien niemand m al gepost heeft:
[YouTube: [UK] Welcome to the Paldea region! | Pokémon Scarlet & Pokémon Violet]
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Spijtig van je LRG game. Heb de indruk dat het daar toch achteruit aan het gaan is.Mizgala28 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:13:
Ook fijn, komt mijn spel via LRG binnen (ik bestel daar liever niet meer, maar Sekai Games moest perce met hun samen werken)
Komt het spel beschadigt binnen, contact opgenomen met support en dan verwachten zij dat ik het terug stuur en hun dan een nieuwe op sturen.
Daar zeg ik nee tegen, een hele doosje met niet beschadigde cover was ook een prima oplossing geweest want het spel zelf is niet kapot.
Wijzen ze mij op extra service (van hunzelf) ertegen
Dan maar een code in a box game gehaald en daar het doosje van gebruikt, cover ligt inmiddels tussen 2 vellen print papier en dat weer tussen 2 zware boeken.
spel kwam verbogen binnen, wonderlijk genoeg niet gebroken maar de buiging heeft de cover wel beschadigt en gekreukeld
[...]
Nog steeds gemengde gevoelens hierover, maar misschien is dat wel een gezonder om te doen.
Het zal niet slechter zijn dan Arceus hoop ik, dat is nog steeds de enige Pokémon game die ik nooit heb kunnen uitspelen.
Misschien dat dit nog kan helpen: YouTube: Restoring Water Damaged Game ArtMizgala28 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:13:
cover ligt inmiddels tussen 2 vellen print papier en dat weer tussen 2 zware boeken.
spel kwam verbogen binnen, wonderlijk genoeg niet gebroken maar de buiging heeft de cover wel beschadigt en gekreukeld
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik heb beide cups in 150CC uitgespeeld. Wave 1 was prima, maar wave 2 heeft meer leuke banen. Ik moet ze allemaal nog wat vaker racen, maar was voornamelijk enthousiast over Kalimari Desert 64. Snow Land GBA vind ik ook een leukere remake dan Sky Garden GBA uit wave 1.Tsjipmanz schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:25:
Ik heb net de twee nieuwe cups gespeeld bij MK8DX, vind deze toevoeging leuker dan Wave 1.
Mario Circuit 3 reed 'lekkerder' dan verwacht en Sydney Sprint is ook een leuke toevoeging, ik speel geen Mario Kart Tour dus ken die tracks verder niet. Ook de nieuwe track Sky-High Sundae zit leuk in elkaar.
Volgens mij zijn de leukste tracks voor online play Mushroom Gorge, Waluigi Pinball en Sky-High Sundae.
Mocht je de tracks nog niet zien, kan je een forced update doen door op het homescherm op de + te drukken wanneer MK8DX geselecteerd is, en Software Update kiezen.
Announcing a new 2D action project from INTI CREATES!
— INTI CREATES (@IntiCreatesEN) 5 augustus 2022
GRIM GUARDIANS: DEMON PURGE stars two demon hunting sisters, each with unique abilities! Switch between the two on the fly or play in 2-player co-op!
Coming to Switch, PlayStation, Xbox, and PC! pic.twitter.com/To2uBFMYiG
Qua LRG klopt het dat ze achteruit zijn gegaan, ze zijn nu een "typisch" Amerikaanse bedrijf lijkt wel.JackAvery schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 18:29:
[...]
Spijtig van je LRG game. Heb de indruk dat het daar toch achteruit aan het gaan is.
@Arceus - grappig dat binnen mijn vriendengroep eigenlijk iedereen laaiend enthousiast was over Arceus. Nu is mijn indruk wel dat men voor Violet/Scarlet vooral leent van Arceus waar het op transport en openheid van de wereld neerkomt. Gameplay zou toch vrij anders moeten zijn.
Nu voor mij maakt het niet uit ik heb nooit haast met Pokemon games kopensowieso heb ik mijn vermoedelijke GOTY (xenoblade 3) al in handen
Met de cover komt het wel goed denk ik, maar dit is een goede tip dus bedanktZerora schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 18:42:
[...]
Misschien dat dit nog kan helpen: YouTube: Restoring Water Damaged Game Art
[ Voor 38% gewijzigd door The Chosen One op 05-08-2022 10:12 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dat is wel een hele brede vraag, maar er zijn een heleboel toppers. Ik zou eerst even uitzoeken wat voor type games je leuk vind om te spelen.Mime010 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:20:
Zijn er nog toppers die gekocht moeten worden? Laatste 1.5 jaar (?) de Switch een beetje links laten liggen.. Laatste game was Pokemon Sword/Shield.
Zoek een leuke game met prima graphics (en dus niet van die indy games wat op een gameboy lijkt).
Verwijderd
Hmm. Ik heb iets van 5 games van LRG, eigenlijk nooit echt problemen gehad met verzending. Ze gebruiken toch wel wat meer 'premium' mail carriers naar mijn ervaring. Ik koop wel altijd de standard edities, niet het extra prut. LRG is ook wel wat professioneler dan andere partijen wanneer het aankomt op verzending in mijn ervaring, zeker met BTW verrekening en invoer prepaid. De twee andere ervaringen die ik heb zijn:Mizgala28 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:03:
[...]
Qua LRG klopt het dat ze achteruit zijn gegaan, ze zijn nu een "typisch" Amerikaanse bedrijf lijkt wel.
[...]
Mime010 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:20:
Zijn er nog toppers die gekocht moeten worden? Laatste 1.5 jaar (?) de Switch een beetje links laten liggen.. Laatste game was Pokemon Sword/Shield.
Zoek een leuke game met prima graphics (en dus niet van die indy games wat op een gameboy lijkt).
Xenoblade Chronicles 3.L23 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:20:
[...]
Dat is wel een hele brede vraag, maar er zijn een heleboel toppers. Ik zou eerst even uitzoeken wat voor type games je leuk vind om te spelen.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2022 11:37 ]
je dochter heeft de jumps op het laatste stukje niet goed benut waardoor jij in haar slipstream kon komen, mooie timing voor jouLinksquest schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:29:
Gisteren met mijn dochter de nieuwe banen van Mario Kart gespeeld, erg leuk, een wedstrijd was wel een erg close finish, zie de video maar voor hoe close
[YouTube: Mario Kart 8 Deluxe Very Close Call Win - Mario Kart 8 TV]
Over het algemeen had ik ook prima ervaringen met LRG hun shipping, zo ook hun service.Verwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:30:
[...]
Hmm. Ik heb iets van 5 games van LRG, eigenlijk nooit echt problemen gehad met verzending. Ze gebruiken toch wel wat meer 'premium' mail carriers naar mijn ervaring. Ik koop wel altijd de standard edities, niet het extra prut. LRG is ook wel wat professioneler dan andere partijen wanneer het aankomt op verzending in mijn ervaring, zeker met BTW verrekening en invoer prepaid. De twee andere ervaringen die ik heb zijn:
Premium Edition Games - Phoenotopia Awakening - Netjes verzonden. De verzenddoos was wel beat up maar de inhoud was prima. Duurde wel echt...HEEL erg lang om hier te komen na het verzenden. Ruim een maand terwijl de verzendkosten upfront al vrij fors waren (en ik moest ook nog eens invoer/BTW extra betalen). Bleek uiteindelijk met iets van 5 verschillende mail carriers hier te zijn gekomen (PostNL laatste stuk).
Divinity Original Sin 2 Switch - Die -kon- je bij LRG kopen, maar sinds kort ook op Larian's eigen site. Komt via een bedrijf uit Ierland. Dat was...nogal slecht verpakt en de verpakking was behoorlijk beat up. Kwam via GLS. Game zelf had gelukkig geen schade.
Dus in vergelijking daarmee was de verzending met LRG met hun meer premium mail carriers wel wat beter. Wat ik wel merk bij LRG is dat de tijd tussen bestellen en levering echt belachelijk is geworden. Ik heb vorig jaar rond deze tijd Quake en Dusk voor de Switch gekocht. Die zijn nu pas onderweg, een jaar later! Pfffft....
ピクロスSシリーズも鋭意作成中です!
— 株式会社ジュピター (@Jupiter_JP1) 7 augustus 2022
チラシ裏面にもしっかりアピール中…#BitSummit #ビットサミット #ピクロスS #ピクロス #Picross pic.twitter.com/ym7UQknMhV
Ik heb nav tips in dit topic deze case van Orzly gekocht, daar past de OLED goed in: https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_itemBozzel1987 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 11:18:
Heeft er iemand een tip voor een case waarin de Switch OLED past? Ik lees namelijk dat dit niet altijd het geval is.
Verwijderd
Kijk op woensdag 10 augustus om 15:00 uur naar een gelivestreamde #Splatoon3 Direct-presentatie. Ga met ons naar de Splatlands voor ongeveer 30 minuten aan updates!
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 8 augustus 2022
Bekijk 'm hier: https://t.co/r0d0JOonxC pic.twitter.com/kPmbeTxsIx
We weten in wezen veel & weinig over dit nieuwe deel dus een Direct is zeer welkom.Deel 1 & 2 zijn heel tof maar stiekem wil nu op een of andere manier wel verrast worden.
De fysieke versie van Death's Door krijgt nu ook een retail release. Deze valt op 7 oktober de winkelschappen binnen (€30?). Ook is er een "Ultimate Edition" met een soundtrack en een artbook voor ongeveer 50 euro.JackAvery schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:07:
Voor zij met interesse in Death's Door: vergeet ook niet dat er vanaf vandaag een fysieke release te preorderen is op https://specialreservegames.com/ - deze loopt tot 7 januari.
:strip_exif()/f/image/CDgd1zuUxWfbZcLA7JVkBsoO.jpg?f=fotoalbum_large)
(patch notes)Meanwhile, there’s been an update to Coconut Mall… pic.twitter.com/WXiQhOCLSL
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 4 augustus 2022
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 09-08-2022 08:01 ]
Choose your destiny.
— Limited Run Games (@LimitedRunGames) 8 augustus 2022
STAR WARS™: Knights of the Old Republic™ II: The Sith Lords gets the Limited Run treatment with Standard, Premium & Master Editions on August 19th. 6-week open pre-orders for Switch & PC launch at 10am ET. Learn More + Wishlist: https://t.co/9aw1YXpWH0 pic.twitter.com/uuChk6NGIB
:strip_exif()/f/image/c6jYms2oW5FgIruqqjnKL7M5.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Beetje makkelijk kunnen vinden? Viel me op dat de game afgelopen jaar vaak uitverkocht was.meesje schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:50:
Vandaag binnen gekregen. Happy! Mooie aanvulling op Ori en Hollow.
[Afbeelding]
Nieuw inderdaad afgelopen jaar niet meer voorbij zien komen. Deze heb ik voor een leuke prijs tweedehands gekocht.L23 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:10:
[...]
Beetje makkelijk kunnen vinden? Viel me op dat de game afgelopen jaar vaak uitverkocht was.
[ Voor 43% gewijzigd door JackAvery op 10-08-2022 09:41 ]
Phoe wat een berg aan info.
[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 10-08-2022 19:22 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq