• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Nvm. Opgelost. Eigen stomme fout.

[ Voor 90% gewijzigd door Farabi op 30-07-2022 15:08 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 13:38:
Wat ik mij afvraag is waarom elk jaar iedereen nog een Call of Duty of FIFA koopt....
Gelukkig zijn er nog een heleboel games tussen Call of Duty en Xenoblade Chronicles :P

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:20
JackAvery schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 14:18:
[...]

Wat is volgens jouw idee 'niche'? Met een verwachte sales van 2-3 miljoen is het een goede middenmotor :)

JRPG's zijn misschien gewoon geen goede match voor een Twitch publiek, en al zeker niet op het moment van launch. De mensen met acute interesse zijn dan meestal aan het spelen :P
Ja goed ik ben heel benieuwd wat jij de komende maanden gaan doen want gaat hij onder de 2 dan kunnen we wel spreken van een niche RPG.Qua productie is dit eigenlijk niet veel minder dan bv een FF game dus de 3 miljoen aan tikken zou wel moeten.
jori040 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:21:
[...]

Ja goed ik ben heel benieuwd wat jij de komende maanden gaan doen want gaat hij onder de 2 dan kunnen we wel spreken van een niche RPG.Qua productie is dit eigenlijk niet veel minder dan bv een FF game dus de 3 miljoen aan tikken zou wel moeten.
Xenoblade Chronicles 2 zit al boven de 2 miljoen, dus lijkt me dat het met deze game ook wel lukt. Goede reviews en inmiddels een stuk meer Switch gebruikers.

• jori040
L23 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:32:
[...]

Xenoblade Chronicles 2 zit al boven de 2 miljoen, dus lijkt me dat het met deze game ook wel lukt. Goede reviews en inmiddels een stuk meer Switch gebruikers.
Na een paar uur er op te hebben zitten kan ik niets anders zeggen dan dat het geweldig is.Hoe ze toch steeds weer zo'n leuk combat systeem kunnen maken. :)

Denken jullie dat Nintendo X nog naar de Switch gaat brengen ?
Ik las laatst een artikel dat de ontwikelaar daar wel een vervolg op zou willen maken.X was een indrukwekkende RPG op de WiiU. :)

Check deze video: YouTube: BUY THIS GAME!!! Xenoblade Chronicles 3 Nintendo Switch First Impres... Voor iedereen die een Xenoblde game wil proberen is 3 het meest toegankelijk zonder ook maar een beetje richting casual te gaan.

[ Voor 41% gewijzigd door jori040 op 30-07-2022 16:38 ]

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-01 10:57
morgenochtend toch maar even langs de Gamemania om XC3 te halen :P Ze hebben een inruilactie voor 30 euro + game (zie site).
sderooij schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:16:
morgenochtend toch maar even langs de Gamemania om XC3 te halen :P Ze hebben een inruilactie voor 30 euro + game (zie site).
Inruilen is toch nooit de moeite waard? Tenzij je geen zin hebt om de game zelf te verkopen. Toch zonde om een first party game voor 30 euro weg te doen. En Gamemania verkoopt Xenoblade Chronicles 3 voor 60 euro terwijl het elders voor 50 euro te koop is...

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:33:
[...]

Inruilen is toch nooit de moeite waard? Tenzij je geen zin hebt om de game zelf te verkopen. Toch zonde om een first party game voor 30 euro weg te doen. En Gamemania verkoopt Xenoblade Chronicles voor 60 euro terwijl het elders voor 50 euro te koop is...
Paper mario staat er tussen, die ik destijds voor 15 euro heb gekocht :P Die gaan in de regel voor 20 op tweakers/mp. Vandaar ;)
sderooij schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:34:
[...]

Paper mario staat er tussen, die ik destijds voor 15 euro heb gekocht :P Die gaan in de regel voor 20 op tweakers/mp. Vandaar ;)
Die verkoop je ook minder snel op Marktplaats verwacht ik, dan een ok deal :P

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:35:
[...]

Die verkoop je ook minder snel op Marktplaats verwacht ik, dan een ok deal :P
dat dacht ik dus ook :P

• Farabi
  • Niet online
super mario odyssey vind ik een van de beste games ooit.

maar dat 'manen-concept' vind ik zeer vermoeiend. soms moet je helemaal weer terug in de level om een maan te zoeken en soms durf ik het spel niet af te sluiten omdat ik dan de level vergeet in mijn hoofd, waardoor ik niet meer weet waar ik geweest was om te zoeken. bij sommige grote levels kan dit echt een drama zijn,

ben ik de enige die dit een minpunt vind?

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 30-07-2022 21:47 ]

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Farabi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:

maar dat 'manen-concept' vind ik zeer vermoeiend. soms moet je helemaal weer terug in de level om een maan te zoeken en soms durf ik het spel niet af te sluiten omdat ik dan de level vergeet in mijn hoofd, waardoor ik niet meer weet waar ik geweest was om te zoeken. bij sommige grote levels kan dit echt een drama zijn,

Dit is zeker een minpunt, mijn oplossing: niet alle manen willen halen 😂 Een spel moet plezier geven en voor mij gaat alle manen verzamelen meer richting 'iets moeten', dus ik zoek een poosje zolang het leuk is en ga dan lekker verder :)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:20

Heb geen verzamel drang dus speel gewoon wat ik leuk vind.

• Farabi
  • Niet online
Huh, anders kan ik niet naar de volgende level? Hoe gaat dat dan? @Sanny1987 @giantgiantus

heb zelf absoluut ook geen verzameldrang hoor.

[ Voor 59% gewijzigd door Farabi op 30-07-2022 22:03 ]

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:24
Farabi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:57:
Huh, anders kan ik niet naar de volgende level? Hoe gaat dat dan? @Sanny1987 @giantgiantus

heb zelf absoluut ook geen verzameldrang hoor.
Je hebt niet alle manen nodig om naar het volgende level te gaan. Er zitten 800+ in het spel, maar je hebt er maar 124 nodig (even snel Googlen) om het spel uit te kunnen spelen.

• giantgiantus
Lange tijd geleden gespeeld. Maar je hebt maar x aantal manen nodig voor een volgend level. Zeker niet 100%

• Farabi
  • Niet online
Ik moet een rittenkaart aan manen halen om naar de volgende level te gaan. Dat is wat ik vermoeiend vind. Anders mag ik niet in het luchtschip.
Farabi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:12:
Ik moet een rittenkaart aan manen halen om naar de volgende level te gaan. Dat is wat ik vermoeiend vind. Anders mag ik niet in het luchtschip.
Altijd wat met die Mario games bij jou. Juist het idee dat Mario games niet jouw ding zijn :p

Maar geen idee wat het probleem is, er zijn ruim voldoende manen te vinden om naar het volgende level te kunnen. Je hebt maar een fractie van de manen nodig, dus vinden lijkt me geen probleem. En is de challenge te moeilijk dan ga je voor een andere maan.

• jori040

Wat apart dat dit dan een van de beste games ooit voor je is.Eigenlijk zeg je dat een groot deel van het concept niet naar je zin is.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 30-07-2022 23:31 ]

• Farabi
  • Niet online
jori040 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 23:28:
[...]

Wat apart dat dit dan een van de beste games ooit voor je is.Eigenlijk zeg je dat een groot deel van het concept niet naar je zin is.
Klopt, niet alles hoeft goed te zijn bij een 'legendarisch' spel. Ook die kunnen een minpunt hebben. Verder is de gameplay en level opbouw geweldig.
soms durf ik het spel niet af te sluiten omdat ik dan de level vergeet in mijn hoofd, waardoor ik niet meer weet waar ik geweest was om te zoeken
Druk je in een level op de Minknop van je controller dan open je de map. Vervolgens druk je op Y en zie je een genummerde lijst van de manen die je al ontdekt hebt. Er staat zelfs een datum bij wanneer je de maan gevonden hebt. Je kunt er qua gameplay vanuit gaan dat de manen netjes verdeeld zijn over de map, dus dan zou je een gebied kunnen gaan verkennen waar je nog geen maantjes afgevinkt hebt.

Maar als je het verkennen in de levels niet leuk vind dan kan je op internet ook een map opzoeken waar alle locaties van de manen aangegeven staan, ben je wel vrij snel klaar met de game.

als je verzameldrang hebt, zou je altijd nota’s kunnen nemen van waar je wat gevonden hebt… dit kan op papier of op een smartphone of op een andere originele manier.

Er staan natuurlijk ook guides en kaarten op het wijde internet. Zo spoil je het wel een beetje voor jezelf.

Zelf heb ik gelukkig geen drang om 100% te halen in games :p

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:55

Je kunt als ik het me goed herinner bij (de blauwe?) Toad “hints” krijgen waar de manen zijn. Hijj geeft dan met een kruisje aan waar de locatie is. Dan moet je nog soms goed zoeken, omdat je op de kaart geen hoogte ziet, maar dat hielp mij wel eens als je echt nog een maan moest hebben om verder te kunnen
McLovinB schreef op zondag 31 juli 2022 @ 08:51:
[...]

Je kunt als ik het me goed herinner bij (de blauwe?) Toad “hints” krijgen waar de manen zijn. Hijj geeft dan met een kruisje aan waar de locatie is. Dan moet je nog soms goed zoeken, omdat je op de kaart geen hoogte ziet, maar dat hielp mij wel eens als je echt nog een maan moest hebben om verder te kunnen
Klopt, maar Hint Toad is niet direct beschikbaar. Is pas beschikbaar als je het probleem in dat specifieke level opgelost hebt. Wel handig inderdaad. Kost je 50 muntjes en dan krijg je hulp. Zelf veel gebruik van gemaakt om alle manen in het spel te vinden.

• jori040
Xenoblade Chronicles 3:Die training drills optie in het menu maakt dit nieuwe deel zoveel prettiger spelen dan deel 2.Bij XC2 wist ik soms gewoon niet of ik bepaalde dingen in de combat wel 100% juist deed.

Toppertje. :)

• sderooij
Nu net een uurtje of iets Xeno 3, is mijn eerste tevens! Erg leuk dusver :)

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-01 17:44
Iemand van jullie Sushi Strikers gespeeld? Had deze van mijn dochter voor Vaderdag gekregen en gisteren eraan begonnen, best ene grappig spel.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Linksquest schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:33:
Iemand van jullie Sushi Strikers gespeeld? Had deze van mijn dochter voor Vaderdag gekregen en gisteren eraan begonnen, best ene grappig spel.
sushi striker the way of sushido? Nee nog niet, laatst gekocht op Amazon, maar nog niet op voorraad. Ik hoor er wel goede verhalen over. Grootste kritiek was dat het oorspronkelijk een 60 euro game was. Koop je het tijdens een mooie aanbieding dan is het een leuke puzzel game.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:30
L23 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:37:
[...]

sushi striker the way of sushido? Nee nog niet, laatst gekocht op Amazon, maar nog niet op voorraad. Ik hoor er wel goede verhalen over. Grootste kritiek was dat het oorspronkelijk een 60 euro game was. Koop je het tijdens een mooie aanbieding dan is het een leuke puzzel game.
Voor 5 euro denk ik dat menig Switch eigenaar dit spel in huis gehaald heeft. 76 is nog een best aardige score op metacritic. Helaas was ik zelf te laat om deze te bestellen. Wellicht komt ie nog een keer voorbij voor dit bedrag.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:20
meesje schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:18:
[...]

Voor 5 euro denk ik dat menig Switch eigenaar dit spel in huis gehaald heeft. 76 is nog een best aardige score op metacritic. Helaas was ik zelf te laat om deze te bestellen. Wellicht komt ie nog een keer voorbij voor dit bedrag.
https://www.nedgame.nl/ni...ay-of-sushido/5927941011/

€8 bij Nedgame

https://psnprofiles.com/RaemNL

• meesje
Ik weet het. Ik check ook dekudeals. ;) Maar ik wil ‘m voor 5 euro. En gratis verzenden (met prime). :)
Bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen kan er gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van Xenoblade Chronicles 3. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke vrijdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 2 september.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olZYQQmCbczSKm5-ZxCxTBo_XTk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fCNdullwBtwLXXqZFdA59nsF.webp?f=user_large

• Linksquest
meesje schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:18:
[...]

Mijn vrouw had hem voor €5,- namens onze dochter gekocht voor Vaderdag, bij Nedgame meen ik.

• Farabi
  • Niet online
Update: gelukt.

[ Voor 94% gewijzigd door Farabi op 31-07-2022 22:06 ]

Toch wat uurtjes in Xenoblade 3 nog kunnen spelen. Wat een topgame tot nu toe. Het verbetert op bijna elk vlak t.o.v. XC1/2. Ik schrijf later misschien wat uitgebreidere impressies...

---

Het lijkt er op dat de Mario Kart wave 2 DLC zal unlocken op 4 augustus om 16:00 als we een zekere countdown mogen geloven :)

Nintendo heeft de afgelopen dagen ook meer screenshots/video online gezet van drie tracks (doorklikken naar onderstaande tweets):

Het klinkt alvast alsof in Kalamari Desert de trein weer een bewegend obstakel is geworden. Mushroom Gorge heeft best een grote upgrade t.o.v. de Wii versie.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
Ongelofelijk, mijn nieuwe SD kaart zit vast in mijn nieuwe switch Oled. Ik kan er ook haast niks over online vinden. Moet mijn weer overkomen...

Laten repareren of zo laten, dat is de vraag. De SD kaart werkt wel gewoon naar behoren. Hij wil er alleen niet uit.
outlandos schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:46:
Ongelofelijk, mijn nieuwe SD kaart zit vast in mijn nieuwe switch Oled. Ik kan er ook haast niks over online vinden. Moet mijn weer overkomen...

Laten repareren of zo laten, dat is de vraag. De SD kaart werkt wel gewoon naar behoren. Hij wil er alleen niet uit.
Even voor de zekerheid. Je weet dat je de SD kaart eerst moet indrukken om het er weer uit te krijgen?

• outlandos
L23 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:52:
[...]

Even voor de zekerheid. Je weet dat je de SD kaart eerst moet indrukken om het er weer uit te krijgen?
Haha ja dat weet ik. Maar er valt niks in te drukken. Alsof het veertje niet werkt.

Edit: zouden jullie hem opsturen naar Nintendo voor reparatie of zo laten? Het is een 512GB kaart dus in principe hoeft hij er nooit uit.

[ Voor 18% gewijzigd door outlandos op 01-08-2022 12:58 ]

outlandos schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:54:
[...]

Haha ja dat weet ik. Maar er valt niks in te drukken. Alsof het veertje niet werkt.

Edit: zouden jullie hem opsturen naar Nintendo voor reparatie of zo laten? Het is een 512GB kaart dus in principe hoeft hij er nooit uit.
Ik zou het wel een keer opsturen, maar geen haast mee hebben. Zonde als je nu lekker zin hebt om te gamen. Maar mocht er een keer wat met de SD kaart gebeuren of je wilt de Switch verkopen dan toch wel fijn als het gewoon werkt zoals het hoort.

• outlandos
L23 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:05:
[...]

Ik zou het wel een keer opsturen, maar geen haast mee hebben. Zonde als je nu lekker zin hebt om te gamen. Maar mocht er een keer wat met de SD kaart gebeuren of je wilt de Switch verkopen dan toch wel fijn als het gewoon werkt zoals het hoort.
Ja ik heb Nintendo Nederland gebeld en die zeiden hetzelfde. Hij had trouwens nog nooit eerder gehoord over een vast zittende SD kaart. Heel apart dat dat mij weer moet overkomen.

• giantgiantus
outlandos schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 14:59:
[...]

Ja ik heb Nintendo Nederland gebeld en die zeiden hetzelfde. Hij had trouwens nog nooit eerder gehoord over een vast zittende SD kaart. Heel apart dat dat mij weer moet overkomen.
Als je het weer overkomt heb je er dus al eerder last van gehad 😉

Succes, Nintendo service is best ok!

• meesje
giantgiantus schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:14:
[...]

Als je het weer overkomt heb je er dus al eerder last van gehad 😉

Succes, Nintendo service is best ok!
Haha. ‘Weer’. Scherp!
Pokémon-presentatie op woensdag om 15:00 lokale tijd:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FZE8PV6WYAEBST5?format=jpg&name=large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

RayNbow schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:21:
[Twitter]
[Afbeelding]
Oeh dan weer meer nieuws over Pokémon Scarlet And Violet

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• jori040
RayNbow schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:21:
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik hoop dat deze presentatie mij wel kan overtuigen want van wat er tot nu toe te zien en bekend is vind ik het een grote meh!
Nieuw Tetris 99 event van 5 t/m 10 augustus:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FZHhBXGXgAIoIUz?format=jpg&name=large

[ Voor 26% gewijzigd door RayNbow op 02-08-2022 06:17 ]

Deze maand kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen elke week sparen voor nieuwe afbeeldingsstukjes van Mario Kart 8 Deluxe. Week 1, 2, 3 en 4 zijn Booster Course Pass cups. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke dinsdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 6 september. Van Animal Crossing zijn er nu afbeeldingen van bewoners die in augustus jarig zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WZ3gE95EBOr9GF3TKhfNzkQVVJE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c0Gshnog3yCvLRTZqQ485m9C.jpg?f=user_large
Nintendo’s kwartaalresultaten staan online. Al bij al een goed resultaat, al zien we een verwachte lichte daling t.o.v. April-juni 2021. Onder andere productie lijkt Nintendo parten te spelen.

De teller voor Switch staat nu op meer dan 111 miljoen verkochte consoles.

Software sales update:
  • Mario Kart 8 Deluxe - 46.82M (+1.49M)
  • Animal Crossing: New Horizons - 39.38M (+740K)
  • Super Smash Bros. Ultimate - 28.82M (+650K)
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 27.14M (+590K)
  • Pokémon Sword/Shield - 24.50M (+230K)
  • Super Mario Odyssey - 23.93M (+430K)
  • Super Mario Party - 18.06M (+280K)
  • Pokémon Brilliant Diamond/Shining Pearl - 14.79M (+140K)
  • Pokemon: Let's Go! - 14.66M (+130K)
  • Ring Fit Adventure - 14.54M (+450K)
  • Nintendo Switch Sports - 4.84M
  • Kirby and the Forgotten Land - 4.53M (+1.88M)
  • Mario Strikers: Battle League - 1.91M
Kirby game met beste sell-through staat in het lijstje. Strikers was de beste launch voor een Mario sportgame op Switch.

Ik weet niet of ik de komende dagen tijd ga hebben voor een uitgebreide bespreking…

[ Voor 68% gewijzigd door JackAvery op 03-08-2022 09:40 ]

Verwijderd

Vanaf morgen tot 80% korting op multiplayer games in de e-shop.

• jori040
JackAvery schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:01:
Nintendo’s kwartaalresultaten staan online. Al bij al een goed resultaat, al zien we een verwachte lichte daling t.o.v. April-juni 2021. Onder andere productie lijkt Nintendo parten te spelen.

De teller voor Switch staat nu op meer dan 111 miljoen verkochte consoles.

Software sales update:
  • Mario Kart 8 Deluxe - 46.82M (+1.49M)
  • Animal Crossing: New Horizons - 39.38M (+740K)
  • Super Smash Bros. Ultimate - 28.82M (+650K)
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 27.14M (+590K)
  • Pokémon Sword/Shield - 24.50M (+230K)
  • Super Mario Odyssey - 23.93M (+430K)
  • Super Mario Party - 18.06M (+280K)
  • Pokémon Brilliant Diamond/Shining Pearl - 14.79M (+140K)
  • Pokemon: Let's Go! - 14.66M (+130K)
  • Ring Fit Adventure - 14.54M (+450K)
  • Nintendo Switch Sports - 4.84M
  • Kirby and the Forgotten Land - 4.53M (+1.88M)
  • Mario Strikers: Battle League - 1.91M
Kirby game met beste sell-through staat in het lijstje. Strikers was de beste launch voor een Mario sportgame op Switch.

Ik weet niet of ik de komende dagen tijd ga hebben voor een uitgebreide bespreking…
Pokemon Legends ?

• meesje
Gisteravond binnen gekregen. Happy! Mooie combi: Nintendo+Lego+Star Wars. :)
Ik denk dat ik Hollow Knight even neer leg en eerst hiermee aan de slag ga. Lijkt me wat makkelijker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_4e9S0vPwQRh84NURH6nj6cvMM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FURks7oXVy1PInjicc1TbbNy.jpg?f=fotoalbum_large
meesje schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:44:
Gisteravond binnen gekregen. Happy! Mooie combi: Nintendo+Lego+Star Wars. :)
Ik denk dat ik Hollow Knight even neer leg en eerst hiermee aan de slag ga. Lijkt me wat makkelijker.

[Afbeelding]
Hollow Knight wegleggen vind ik geen goed idee, ben benieuwd of je het daarna nog weer oppakt en mogelijk overnieuw begint.
Lego Star Wars heb ik me ook prima mee vermaakt, leuke humor :)
Geen nieuwe data beschikbaar want het spel heeft het afgelopen kwartaal geen miljoen exemplaren verkocht en staat ook niet in de “top” lijst op de site van Nintendo. Ga er maar van uit dat deze gewoon verder verkoopt hoor, daar maak ik me geen zorgen om

• meesje
L23 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:55:
[...]

Hollow Knight wegleggen vind ik geen goed idee, ben benieuwd of je het daarna nog weer oppakt en mogelijk overnieuw begint.
Lego Star Wars heb ik me ook prima mee vermaakt, leuke humor :)
Met HK ben ik nog helemaal niet ver. Nog niet eens een eerste boss verslagen. :) Ik heb nu wel door hoe deze te verslaan. Dat ik niet ver ben, komt overigens (nog) niet door de moeilijkheidsgraad maar doordat ik er nog zeer weinig tijd in heb gestoken.

Destijds zag ik jouw positieve berichten al over Lego SW. Ook dat deze technisch goed loopt. Heeft mij wel extra gemotiveerd om deze nu (bij een aanbieding, 35 euro bij Amazon/MM) te kopen.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-01 16:43
Naja, Pokemon Presents in minder dan een half uurtje.
Dat ze wat laten zien mbt Scarlet/Violet weten we.

Kleine hoop voor een Pokken 2 is er nog, maar ik verwacht het niet.
Over een kleine 2 weken is er ook het Pokemon World Championship in London , en daar verwacht ik ook nog wel wat extra nieuws en wie weet dat ik even aan de gang kan gaan met een demo ofzo :P
Need For Speed: Hot Pursuit Remastered bijna uitgespeeld. Tijdje terug in een aanbieding gekocht en was dus nogal een impulsaankoop. Namelijk al vrij lang geleden afgehaakt op de Need For Speed games. Opgegroeid met The Need For Speed (1994) tot en met Underground 2 (2004) en daarna ben ik afgehaakt. Voornamelijk erg veel genoten van Hot Pursuit (1998), High Stakes (1999) en Porsche Unleashed (2000). Met Hot Pursuit 2 (2002) ging wat mij betreft de serie achteruit.

Need For Speed: Hot Pursuit (Remastered) is ontwikkeld door Criterion Games. Bekend van de Burnout games. Na Burnout Paradise hebben ze een aantal Need For Speed games ontwikkeld. De game blikt mooi terug naar de eerdere Hot Pursuit games met bekende auto's zoals de Lamborghini Diablo SV. De wereld waar je in rond rijdt is ook duidelijk geinsprieerd op Hot Pursuit (1998), maar zelf vind ik de omgeving niet zo iconisch als de eerdere Need For Speed games omdat je er zo gigantisch hard door de uitgestrekte gebieden rijdt :P Maar de gameplay vond ik erg verslavend en dat is voornamelijk omdat het speelt als een Burnout game. Ben je de politie dan ben je net als in Burnout druk bezig met auto's van de weg beuken, maar kan je daarnaast ook gebruik maken van hulpmiddelen zoals spijkermatten en de helikopter. Ik vind het een erg vermakelijke Burnout game.

Vergeleken met Burnout Paradise Remastered vind ik de game wat toegankelijker omdat je races gewoon vanuit een menu kan starten en niet in het begin verdwaald bent in een open wereld. Ook leuker dat je in je favoriete Lamborghini kan rijden inplaats van fictieve merken. Burnout Paradise Remastered heeft wel veel meer content en de wereld en rijgedrag van de auto's spreekt me meer aan. Maar beide games hebben goede gameplay.

Net als Burnout Paradise Remastered een uitstekende Switch port. EA mag van mij wel meer Need For Speed van Criterion Games remasteren voor de Nintendo Switch.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:10
Thanks @L23 voor je review/mening over NFS en BP. Ik heb ook enkele games in het verleden gespeeld en vond het crashen van Burnout awesome. Had Burnout en Burnout 2 op de GameCube en wilde 3 hebben. Was toen pissed dat die niet op de GC uitkwam en uiteindelijk was dat de reden dat ik een PS2 kocht.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:20

https://tactics-ogre.square-enix-games.com/en-us/

[ Voor 20% gewijzigd door Raem op 04-08-2022 09:27 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:59
Ben benieuwd naar de ervaringen van 3rd party joy con. Zit zelf al even te zoeken naar 3rd party joy cons. Maar kom zeer veel verschillende verhalen tegen. Doel van de joy cons is puur voor als er meer mensen komen spelen.

Tenzij de split pad pro bijvoorbeeld ook goed is is dat ook een optie. ( voornaamste eis is het moet draadloos kunnen werken. ) Veel merken zijn gestopt met het maken dus wat zijn de huidige opties ( behalve de Nintendo variant )

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-01 17:00
corporalnl schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:26:
Ben benieuwd naar de ervaringen van 3rd party joy con. Zit zelf al even te zoeken naar 3rd party joy cons. Maar kom zeer veel verschillende verhalen tegen. Doel van de joy cons is puur voor als er meer mensen komen spelen.

Tenzij de split pad pro bijvoorbeeld ook goed is is dat ook een optie. ( voornaamste eis is het moet draadloos kunnen werken. ) Veel merken zijn gestopt met het maken dus wat zijn de huidige opties ( behalve de Nintendo variant )
De split pad pro is heel goed, maar niet draadloos... Die werkt alleen maar als ie op de Switch zit.

Gamertag: FinrazielNL

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Finraziel schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:34:
De split pad pro is heel goed, maar niet draadloos... Die werkt alleen maar als ie op de Switch zit.
Of via USB met de Attachment kit.

@corporalnl je kan ze niet echt zien als extra joycon set, alleen om handheld comfortabeler te spelen. Het grootste gemis aan de split pad pro vind ik het ontbreken van rumble (HD). Persoonlijk vind ik ze erg overprized als je ziet wat je eigenlijk krijgt.. buiten rumble ook geen motion controle, niet wireless en geen NFC. Dan zou ik nog eerder een paar goedkope controllers bij de action/Kruidvat halen voor als je bezoek hebt.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:04
Volgens de Nintendo site is Shin-Chan op 11 augustus te downloaden en nu al te pre-ordenen met 10% korting.

https://www.nintendo.nl/G...-Day-Journey-2250164.html

[ Voor 29% gewijzigd door Dagg op 04-08-2022 16:05 ]

Met wave 2 van de Booster Course Pass heeft Coconut Mall ook een update gekregen, er zit nu wel beweging in de auto's.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-01 00:43
Ook fijn, komt mijn spel via LRG binnen (ik bestel daar liever niet meer, maar Sekai Games moest perce met hun samen werken)

Komt het spel beschadigt binnen, contact opgenomen met support en dan verwachten zij dat ik het terug stuur en hun dan een nieuwe op sturen.

Daar zeg ik nee tegen, een hele doosje met niet beschadigde cover was ook een prima oplossing geweest want het spel zelf is niet kapot.

Wijzen ze mij op extra service (van hunzelf) ertegen :F

Dan maar een code in a box game gehaald en daar het doosje van gebruikt, cover ligt inmiddels tussen 2 vellen print papier en dat weer tussen 2 zware boeken.

spel kwam verbogen binnen, wonderlijk genoeg niet gebroken maar de buiging heeft de cover wel beschadigt en gekreukeld
Nog steeds gemengde gevoelens hierover, maar misschien is dat wel een gezonder om te doen.

Het zal niet slechter zijn dan Arceus hoop ik, dat is nog steeds de enige Pokémon game die ik nooit heb kunnen uitspelen.

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-12-2025

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik heb net de twee nieuwe cups gespeeld bij MK8DX, vind deze toevoeging leuker dan Wave 1.
Mario Circuit 3 reed 'lekkerder' dan verwacht en Sydney Sprint is ook een leuke toevoeging, ik speel geen Mario Kart Tour dus ken die tracks verder niet. Ook de nieuwe track Sky-High Sundae zit leuk in elkaar.

Volgens mij zijn de leukste tracks voor online play Mushroom Gorge, Waluigi Pinball en Sky-High Sundae.

Mocht je de tracks nog niet zien, kan je een forced update doen door op het homescherm op de + te drukken wanneer MK8DX geselecteerd is, en Software Update kiezen.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Mizgala28 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:13:
Ook fijn, komt mijn spel via LRG binnen (ik bestel daar liever niet meer, maar Sekai Games moest perce met hun samen werken)

Komt het spel beschadigt binnen, contact opgenomen met support en dan verwachten zij dat ik het terug stuur en hun dan een nieuwe op sturen.

Daar zeg ik nee tegen, een hele doosje met niet beschadigde cover was ook een prima oplossing geweest want het spel zelf is niet kapot.

Wijzen ze mij op extra service (van hunzelf) ertegen :F

Dan maar een code in a box game gehaald en daar het doosje van gebruikt, cover ligt inmiddels tussen 2 vellen print papier en dat weer tussen 2 zware boeken.

spel kwam verbogen binnen, wonderlijk genoeg niet gebroken maar de buiging heeft de cover wel beschadigt en gekreukeld

[...]

Nog steeds gemengde gevoelens hierover, maar misschien is dat wel een gezonder om te doen.

Het zal niet slechter zijn dan Arceus hoop ik, dat is nog steeds de enige Pokémon game die ik nooit heb kunnen uitspelen.
Spijtig van je LRG game. Heb de indruk dat het daar toch achteruit aan het gaan is.

@Arceus - grappig dat binnen mijn vriendengroep eigenlijk iedereen laaiend enthousiast was over Arceus. Nu is mijn indruk wel dat men voor Violet/Scarlet vooral leent van Arceus waar het op transport en openheid van de wereld neerkomt. Gameplay zou toch vrij anders moeten zijn.

Nu voor mij maakt het niet uit ik heb nooit haast met Pokemon games kopen :) sowieso heb ik mijn vermoedelijke GOTY (xenoblade 3) al in handen *O*

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:53
Mizgala28 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:13:
cover ligt inmiddels tussen 2 vellen print papier en dat weer tussen 2 zware boeken.

Misschien dat dit nog kan helpen: YouTube: Restoring Water Damaged Game Art ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Tsjipmanz schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:25:
Ik heb net de twee nieuwe cups gespeeld bij MK8DX, vind deze toevoeging leuker dan Wave 1.
Mario Circuit 3 reed 'lekkerder' dan verwacht en Sydney Sprint is ook een leuke toevoeging, ik speel geen Mario Kart Tour dus ken die tracks verder niet. Ook de nieuwe track Sky-High Sundae zit leuk in elkaar.

Volgens mij zijn de leukste tracks voor online play Mushroom Gorge, Waluigi Pinball en Sky-High Sundae.

Mocht je de tracks nog niet zien, kan je een forced update doen door op het homescherm op de + te drukken wanneer MK8DX geselecteerd is, en Software Update kiezen.
Ik heb beide cups in 150CC uitgespeeld. Wave 1 was prima, maar wave 2 heeft meer leuke banen. Ik moet ze allemaal nog wat vaker racen, maar was voornamelijk enthousiast over Kalimari Desert 64. Snow Land GBA vind ik ook een leukere remake dan Sky Garden GBA uit wave 1.
Inti Creates komt met een nieuwe game en hergebruikt personages uit Gal*Gun:

• Mizgala28
JackAvery schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 18:29:
[...]
Spijtig van je LRG game. Heb de indruk dat het daar toch achteruit aan het gaan is.

@Arceus - grappig dat binnen mijn vriendengroep eigenlijk iedereen laaiend enthousiast was over Arceus. Nu is mijn indruk wel dat men voor Violet/Scarlet vooral leent van Arceus waar het op transport en openheid van de wereld neerkomt. Gameplay zou toch vrij anders moeten zijn.

Nu voor mij maakt het niet uit ik heb nooit haast met Pokemon games kopen :) sowieso heb ik mijn vermoedelijke GOTY (xenoblade 3) al in handen *O*
Qua LRG klopt het dat ze achteruit zijn gegaan, ze zijn nu een "typisch" Amerikaanse bedrijf lijkt wel.

Vroeger toen ze nog Vita games verkochten kocht ik ze daar en was tevreden, maar ergens nadat de Switch een succes werd voor hun, gingen ze keihard achteruit en begon men vaker de boel uit te melken, en hun service werd slechter.

Maarja daar denken sommige bedrijven zoals Sekai Games anders over helaas.

Qua Arceus, ik heb met meerdere mensen gesproken die dat spel ook geweldig vinden, sommige zeggen zelfs dat het de beste Pokémon game ooit is.

Slecht vind ik het niet, en ik stoor mij meer aan de lelijkere Pokémon modellen (vs Sword and Shield) dan de lege wereld met matige graphics.

Maar dat is de reden niet dat ik het niet heb uitgespeeld, na de 2de helft van het spel kreeg ik steeds meer het gevoel dat ik mijzelf dwing om het te spelen, en dat heb ik nog nooit met een Pokémon game gehad.
Met de cover komt het wel goed denk ik, maar dit is een goede tip dus bedankt (y)

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-01 18:20
Ligt het aan mij of loopt de e-shop steeds meer vol met bagger "games" van een paar cent tot een euro? Had van Nintendo eigenlijk wel verwacht dat ze daar strengere controle op zouden toepassen maar ik krijg de indruk dat ze echt een beetje de android store achterna gaan.

• The Chosen One
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Dat is al jaren zo. Ook altijd dezelfde games bij de sales bij de top die praktisch het hele jaar -80% korting hebben e.d.

https://www.dekudeals.com is een stuk handiger.

Mits je in kunt loggen en niet in een Cloudflare infinite loop terecht komt... :( :( :(

[ Voor 38% gewijzigd door The Chosen One op 05-08-2022 10:12 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Mime010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-01 09:53
Zijn er nog toppers die gekocht moeten worden? Laatste 1.5 jaar (?) de Switch een beetje links laten liggen.. Laatste game was Pokemon Sword/Shield.

Zoek een leuke game met prima graphics (en dus niet van die indy games wat op een gameboy lijkt).
Mime010 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:20:
Zijn er nog toppers die gekocht moeten worden? Laatste 1.5 jaar (?) de Switch een beetje links laten liggen.. Laatste game was Pokemon Sword/Shield.

Zoek een leuke game met prima graphics (en dus niet van die indy games wat op een gameboy lijkt).
Dat is wel een hele brede vraag, maar er zijn een heleboel toppers. Ik zou eerst even uitzoeken wat voor type games je leuk vind om te spelen.

Verwijderd

Mizgala28 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:03:
[...]

Qua LRG klopt het dat ze achteruit zijn gegaan, ze zijn nu een "typisch" Amerikaanse bedrijf lijkt wel.

[...]
Hmm. Ik heb iets van 5 games van LRG, eigenlijk nooit echt problemen gehad met verzending. Ze gebruiken toch wel wat meer 'premium' mail carriers naar mijn ervaring. Ik koop wel altijd de standard edities, niet het extra prut. LRG is ook wel wat professioneler dan andere partijen wanneer het aankomt op verzending in mijn ervaring, zeker met BTW verrekening en invoer prepaid. De twee andere ervaringen die ik heb zijn:

Premium Edition Games - Phoenotopia Awakening - Netjes verzonden. De verzenddoos was wel beat up maar de inhoud was prima. Duurde wel echt...HEEL erg lang om hier te komen na het verzenden. Ruim een maand terwijl de verzendkosten upfront al vrij fors waren (en ik moest ook nog eens invoer/BTW extra betalen). Bleek uiteindelijk met iets van 5 verschillende mail carriers hier te zijn gekomen (PostNL laatste stuk).

Divinity Original Sin 2 Switch - Die -kon- je bij LRG kopen, maar sinds kort ook op Larian's eigen site. Komt via een bedrijf uit Ierland. Dat was...nogal slecht verpakt en de verpakking was behoorlijk beat up. Kwam via GLS. Game zelf had gelukkig geen schade.

Dus in vergelijking daarmee was de verzending met LRG met hun meer premium mail carriers wel wat beter. Wat ik wel merk bij LRG is dat de tijd tussen bestellen en levering echt belachelijk is geworden. Ik heb vorig jaar rond deze tijd Quake en Dusk voor de Switch gekocht. Die zijn nu pas onderweg, een jaar later! Pfffft....
Mime010 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:20:

L23 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:20:
[...]

Dat is wel een hele brede vraag, maar er zijn een heleboel toppers. Ik zou eerst even uitzoeken wat voor type games je leuk vind om te spelen.
Xenoblade Chronicles 3. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2022 11:37 ]

Zelf Thimbleweed Park en Celeste via LRG gekocht. Maar dat is alweer jaren terug. Thimbleweed Park was de eerste Switch game die LRG heeft uitgebracht. Geen problemen gehad. Maar lees wel dat de verzendverpakking beter kan en dat je extra moet betalen voor betere bescherming?
Had laatst Tetris Effect: Connected op het oog, maar uiteindelijk helemaal vergeten. Heb genoeg games te spelen. Er is een heleboel keus. En veel van hun releases zouden gewoon retail uitgebracht moeten worden. Ook al meerdere keren voorgekomen dat een game uiteindelijk toch in de Europese winkels ligt. Het idee van LRG vond ik destijds interessant, games zoals Thimbleweed Park zouden anders nooit fysiek uitgebracht zijn, maar ik zie mij er niet snel meer iets bestellen.

• Linksquest
Gisteren met mijn dochter de nieuwe banen van Mario Kart gespeeld, erg leuk, een wedstrijd was wel een erg close finish, zie de video maar voor hoe close :P

[YouTube: Mario Kart 8 Deluxe Very Close Call Win - Mario Kart 8 TV]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:41
Linksquest schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:29:
Gisteren met mijn dochter de nieuwe banen van Mario Kart gespeeld, erg leuk, een wedstrijd was wel een erg close finish, zie de video maar voor hoe close :P

[YouTube: Mario Kart 8 Deluxe Very Close Call Win - Mario Kart 8 TV]
je dochter heeft de jumps op het laatste stukje niet goed benut waardoor jij in haar slipstream kon komen, mooie timing voor jou >:)

• Mizgala28
Verwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:30:
[...]

Hmm. Ik heb iets van 5 games van LRG, eigenlijk nooit echt problemen gehad met verzending. Ze gebruiken toch wel wat meer 'premium' mail carriers naar mijn ervaring. Ik koop wel altijd de standard edities, niet het extra prut. LRG is ook wel wat professioneler dan andere partijen wanneer het aankomt op verzending in mijn ervaring, zeker met BTW verrekening en invoer prepaid. De twee andere ervaringen die ik heb zijn:

Premium Edition Games - Phoenotopia Awakening - Netjes verzonden. De verzenddoos was wel beat up maar de inhoud was prima. Duurde wel echt...HEEL erg lang om hier te komen na het verzenden. Ruim een maand terwijl de verzendkosten upfront al vrij fors waren (en ik moest ook nog eens invoer/BTW extra betalen). Bleek uiteindelijk met iets van 5 verschillende mail carriers hier te zijn gekomen (PostNL laatste stuk).

Divinity Original Sin 2 Switch - Die -kon- je bij LRG kopen, maar sinds kort ook op Larian's eigen site. Komt via een bedrijf uit Ierland. Dat was...nogal slecht verpakt en de verpakking was behoorlijk beat up. Kwam via GLS. Game zelf had gelukkig geen schade.

Dus in vergelijking daarmee was de verzending met LRG met hun meer premium mail carriers wel wat beter. Wat ik wel merk bij LRG is dat de tijd tussen bestellen en levering echt belachelijk is geworden. Ik heb vorig jaar rond deze tijd Quake en Dusk voor de Switch gekocht. Die zijn nu pas onderweg, een jaar later! Pfffft....
Over het algemeen had ik ook prima ervaringen met LRG hun shipping, zo ook hun service.

Maar dat was in de Vita tijdperk, daarna niet meer.

Sowieso premium vragen voor een doosje is absurd, zeker met hoe post omgaat met paketten, als zo'n Play-Asia een op maat gemaakte doosje standard kan gebruiken voor de losse games die ze shippen, dan kan LRG dat ook.

Zeker gezien hun marges...

En anders betere enveloppen, LRG hun enveloppen zijn vergeleken met meeste andere bedrijven (niet perce game gerelateerd) gewoon slecht qua padding.

Maar vooral de service, dat was vroeger VEEL beter, minder commercieel ook.
Picross S8 aangekondigd voor later dit jaar:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FZhpRVMakAEIcoO?format=jpg&name=large

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Heeft er iemand een tip voor een case waarin de Switch OLED past? Ik lees namelijk dat dit niet altijd het geval is.

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
Bozzel1987 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 11:18:
Heeft er iemand een tip voor een case waarin de Switch OLED past? Ik lees namelijk dat dit niet altijd het geval is.
Ik heb nav tips in dit topic deze case van Orzly gekocht, daar past de OLED goed in: https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item

Verwijderd

Ik speel nu LEGO Star Wars TSS en moet eerlijk bekennen dat de graphics en performance een beetje tegenvallen op de Switch. Aantal filmpjes bekeken en die waren vooral van de PS5/XSX versies. Dat verschil is echt aanzienlijk. Geen verrassing en het maakt qua graphics ook niet zoveel uit. De framedrops tijdens combat (vooral met meerdere NPC's en explosies e.d.) doet wel wat afbreuk aan de ervaring. Pluspunt van de Switch is dan weer dat deze game zich goed leent om even tussendoor te spelen.

Heb er bij 1st party titels veel minder notie van, vandaar dat het extra opvalt.

• jori040
We weten in wezen veel & weinig over dit nieuwe deel dus een Direct is zeer welkom.Deel 1 & 2 zijn heel tof maar stiekem wil nu op een of andere manier wel verrast worden.

• Linksquest
Ik vond Splatoon 1 leuk, deel 2 even gespeeld en toen weer door verkocht, vond hem niet zo leuk, gekeken naar de Story mode althans.

Wat nieuws:

Marvel's Midnight Suns is opnieuw uitgesteld. De last-gen en Switch versies hebben nu zelfs helemaal geen datum meer, de current-gen versies komen "dit fiscale jaar" uit.
JackAvery schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:07:
Voor zij met interesse in Death's Door: vergeet ook niet dat er vanaf vandaag een fysieke release te preorderen is op https://specialreservegames.com/ - deze loopt tot 7 januari.
De fysieke versie van Death's Door krijgt nu ook een retail release. Deze valt op 7 oktober de winkelschappen binnen (€30?). Ook is er een "Ultimate Edition" met een soundtrack en een artbook voor ongeveer 50 euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A5X6CbaDr9Jzm2HR9NF9R2Kjxg0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CDgd1zuUxWfbZcLA7JVkBsoO.jpg?f=fotoalbum_large

Bear & Breakfast - die eigenlijk al uit moest zijn - gaat momenteel door het certificatieproces van Nintendo. Release dus soon. Meer info op YouTube.

De 8 nieuwe tracks in Mario Kart 8 Deluxe zijn blijkbaar niet de enige update die het spel gekregen heeft, getuige ook de video in deze tweet... (patch notes)

En tenslotte een heads-up voor de Xenoblade fans: er komt zowel een figma als een scale figure van Mio uit, kondigt Good Smile Company aan.

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 09-08-2022 08:01 ]

• thoemass
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-12-2025
Heeft iemand ervaring met het laten repareren van een switch? Een familielid heeft zijn Switch Mini laten vallen waardoor het scherm niet meer aan gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v9zIespV6Ok7xnHrbThPXsiHCAY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c6jYms2oW5FgIruqqjnKL7M5.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan geen informatie vinden of de Sith Lords Restored Content DLC op de cartridge komt te staan. Ik ga er vanuit dat dit niet het geval is.

• The Chosen One
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Als dat niet zo is is het gelijk geen (goede) optie meer vind ik.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• meesje
Vandaag binnen gekregen. Happy! Mooie aanvulling op Ori en Hollow.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1OumgVTiYiFX6nFiti5BCTieHC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jMz9GWD1sxzaF6kH2mudkN79.jpg?f=fotoalbum_large
meesje schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:50:
Vandaag binnen gekregen. Happy! Mooie aanvulling op Ori en Hollow.

[Afbeelding]
Beetje makkelijk kunnen vinden? Viel me op dat de game afgelopen jaar vaak uitverkocht was.

• meesje
L23 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:10:
[...]

Beetje makkelijk kunnen vinden? Viel me op dat de game afgelopen jaar vaak uitverkocht was.
Nieuw inderdaad afgelopen jaar niet meer voorbij zien komen. Deze heb ik voor een leuke prijs tweedehands gekocht.
Gisteren was er een livestream met info over de nieuwe Monster Hunter Rise: Sunbrrak update.

Toch een grote update met o.a. vier nieuwe beestjes die je kunnen uitdagen. Patch notes.

Gisteren kwam trouwens Two Point Campus uit. Het lijkt alvast een goede Switch versie te zijn van een erg leuke game als ik SwitchUp mag geloven. Launch trailer:

[ Voor 43% gewijzigd door JackAvery op 10-08-2022 09:41 ]

• jori040
Phoe wat een berg aan info.

Duidelijk dat de focus nu meer dan ooit op multiplayer ligt.Het ziet er heel nice uit maar toch laat ik dit deel liggen.
Misschien interessant om te weten van alle info uit de Splatoon Direct: op 27 augustus kan je deelnemen aan een Splatfest om de nieuwe 3-team modus 'Driekleurenoorlog' uit te testen - meer info hier.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FZz3xr2WQAIGhaN?format=jpg&name=large

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 10-08-2022 19:22 ]

Pagina: 1 ... 174 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic