Digital Foundry video wel gezien? Performance is gewoon goed op de Switch. Verschillen zijn erg klein, maar ook te verwachten omdat de game al aardig oud is. Op een klein scherm merk je dan meer van een goed OLED scherm met mooie zwartwaarden. Voordeel van de Steam Deck is dan weer dat je de Portal games een stuk goedkoper kan krijgen, al vind ik €18,99 ook geen geld. Andere games draaien wel beter op de Steam Deck of zijn niet beschikbaar op de Switch. Maar nee, Portal valt daar niet ondersderooij schreef op zondag 10 juli 2022 @ 12:26:
@L23 Klonoa op de OLED, ziet er bizar goed uit. Alleen nog steeds; portal op steam deck > switch mbt performance
Ben benieuwd of de Portal: Companion Collection ook naar de andere consoles komt, momenteel is de Switch versie de beste console versie. Ook zou ik graag Half-Life 2 naar de Switch zien komen. Ooit voor de Xbox 360 de Orange Box gekocht, maar voornamelijk Portal 1 gespeeld. En op Steam ook niet ver gekomen met Half-Life 2. Sinds ik Half-Life Alyx heb gespeeld wel zin om meer van het verhaal van Half Life te zien.
In de code van Portal: Companion Collection zit al een groot deel van Half-Life 2, dus deze game zou vrij makkelijk voor de Switch uitgebracht kunnen worden. Alleen de vraag is of Valve met meer console ports komt. Tot dusver was het alleen Half-Life voor de PS2, Half-Life 2 voor de Xbox en de Orange Box voor de PS3 en Xbox 360.
En waarom heb jij Klonoa gekocht? Vroeger al gespeeld of gewoon zin in een nieuwe platformer voor de Switch?
:strip_exif()/f/image/eLRZ4VuMxr14piiu248fScyz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/siopmm8ze3rCObwamB9cqMIn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sfLJfkaZeWuhy6bUlv0R5gBa.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/b6ustBhjsGibuKDOfbKTfy3n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zd1NvpgsAadY93DPdOr1wq9T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xJmMJZJFgdh2O8EqYYjVOBdp.jpg?f=fotoalbum_large)