• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:27
AlwaysNick schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:09:
[...]

ook leuk of een ouderwetse F-Zero :X
Ha ha ha die serie die is zo niche daar gaan we nooit meer wat van zien vermoed ik.Wat gaf GX op de Gamcube een kick zeg! ;)

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:39
Zerora schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:04:
[...]

Ik gok op volgende week dinsdag.

En het zou mij niks verbazen als Nintendo nog met een *surprise* Metroid Prime 4 release komt eind dit jaar.
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/cFmgZQ-KMewAAAAd/hawk-eye-dont-give-me-hope.gif

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:37
AlwaysNick schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:09:
[...]

ook leuk of een ouderwetse F-Zero :X
Een revival van de game Ice Climbers zou ik ook erg tof vinden. De personages zijn redelijk bekend vanwege Smash.

[ Voor 10% gewijzigd door Zerora op 07-06-2022 16:32 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Voor wie nog geen Stardew Valley gespeeld heeft, Nintendo Switch Online leden kunnen deze game van 13 juni tot 19 juni uitproberen.
Raem schreef op zondag 29 mei 2022 @ 08:42:
Heeft iemand al een uitnodiging gehad van Nintendo om de CE van Xenoblade Chronicles 3 te bestellen?
Pas ergens in juli:

In de VS kunnen ze morgen al preorderen.

Wat nieuwe beelden van XC3:

[ Voor 31% gewijzigd door RayNbow op 07-06-2022 18:18 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Vanaf komende donderdag een super sale.

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:16
jori040 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:35:
[...]

We missen nog een dikke najaars topper.Hoop/denk dat een nieuwe Donkey Kong dat gaat zijn[geruchten gaan al even]

Voor nu ziet het najaar er zo uit:
- Splatoon 3 [9 Sep]
- Pokemon Scarlet and Violet [18 Nov]
- Bayonetta 3
- MK8 DLC
- Mario & Rabbids Sparks Of Hope

Al hebben Bayonetta 3 en Rabbids nog geen harde datum.Mocht Nintendo voor het najaar geen verrassing op de plank hebben liggen dan is dit een aardig lijstje.

Ik vermoed dat er half Juni een Direct komt.
Het is zeker een aardig lijstje, maar ik verwacht dat er niets meer bij komt aan grote toppers. Misschien ook niet erg, ik moet nog wel de tijd hebben om daadwerkelijk te spelen ;)
NL ook vanaf eind juli:

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

https://www.kickstarter.c...our-nintendo-switch-to-4k

4K Gamer Pro: Instantly Upgrade Your Nintendo Switch to 4k is the subject of an intellectual property dispute and is currently unavailable.

https://www.kickstarter.c...nintendo-switch-to-4k-sub
Description of copyrighted material: We are intellectual property counsel to The Pokémon Company International, Inc. (“TPCi”). TPCi is an internationally renowned media franchise centered on fictional Pokémon characters featured in video games, trading cards, animated television shows, movies, comic books, toys, apparel, accessories, and the Pokémon GO game (collectively, the “Pokémon Universe”). We recently learned that certain campaigns (the “Infringing Campaigns”) on your website, Kickstarter.com, promote products that infringe TPCi’s intellectual property.

Description of infringing material: TPCi owns or controls copyrights for artwork, character design, and visual elements featured in the Pokémon Universe (the “Copyrighted Works”). TPCi has not provided authorization or permission to the individuals and entities behind the Infringing Campaigns to use the Copyrighted Works. This unauthorized use of the Pokémon artwork, characters, and visual elements in connection with the creation, advertising, offering for sale, sale, and distribution of infringing products violates the Copyright Act. See 17 U.S.C. § 101, et seq.
Dus het gaat om wat beelden die ze hebben laten zien om hun product te showcasen van wat ik begrijp?

Kickstarter staat op dit moment zeg maar "op pauze" tot het opgelost is.

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 07-06-2022 23:27 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Zerora
De nieuwe iOS schijnt native Joycons en Pro controller te ondersteunen. Dus goed nieuws voor de iOS users.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Zerora schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 09:57:
De nieuwe iOS schijnt native Joycons en Pro controller te ondersteunen. Dus goed nieuws voor de iOS users.
Oh vet! Geen idee of ik het veel zou gebruiken maar wel nice. Zou het vooral fijn vinden als de Switch andere controllers zou ondersteunen, vond het jammer dat ik mijn Xbox controllers niet kan gebruiken. Heb nu een adapter voor Gamecube controllers en dat werkt prima, maar die missen wel een paar knopjes ten opzichte van modernere controllers.

Verwijderd

Chris7 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:38:
[...]

Oh vet! Geen idee of ik het veel zou gebruiken maar wel nice. Zou het vooral fijn vinden als de Switch andere controllers zou ondersteunen, vond het jammer dat ik mijn Xbox controllers niet kan gebruiken. Heb nu een adapter voor Gamecube controllers en dat werkt prima, maar die missen wel een paar knopjes ten opzichte van modernere controllers.
Gaat de Switch helaas nooit out of the box ondersteunen, helaas.
Van de Wii U zijn er softmods beschikbaar waarmee je Xbox en Playstation controllers kunt gebruiken. Wellicht dat die er ook zijn voor de Switch?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Chris7 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:38:
[...]

https://www.8bitdo.com/wireless-usb-adapter/

of beter nog:

https://www.8bitdo.com/wireless-usb-adapter-2/

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 08-06-2022 10:58 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-12-2025

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Mars18 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:34:
Hebben jullie weleens problemen met de controllers te linken aan de Switch?
Gebruik helaas maar 2/3 keer per jaar 4 controllers tegelijk om Maria Party te spelen, en dan was het zaterdag weer een gedoe om 2 controllers extra te linken, terwijl de batterij vol was, bleven er bijvoorbeeld controllers op het zelfde "kanaal" 2 staan.

Onbegrijpelijk...
Ja best vaak. Vrijwel elke keer wanneer iemand langskomt met een eigen (pro-)controller is het weer een heel gesodemieter om ze te pairen. Wat voor mij het meest effectief is gebleken is de te pairen controller even fysiek aan te sluiten op de switch zelf, met een USB-kabeltje van mn telefoonlader. Dan detecteert 'ie m altijd wel.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Thanks! Dat zou inderdaad werken. Ik hoopte alleen dat het out of the box zou werken, dat valt me een beetje tegen. Naast dat de A en B knop op een andere positie zitten dan andere controllers :P

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Chris7 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:15:
[...]

Thanks! Dat zou inderdaad werken. Ik hoopte alleen dat het out of the box zou werken, dat valt me een beetje tegen. Naast dat de A en B knop op een andere positie zitten dan andere controllers :P
De on screen prompt klopt dan inderdaad niet meer, maar de knoppen zitten wel gewoon op de goede plek, helaas kun je niet beter doen dan dat.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• jori040
Chris7 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:15:
[...]

Bij Nintendo zitten de A en B knoppen goed :P Maar begrijp wat je bedoeld, ik moet ook altijd even omschakelen als ik wissel tussen de Xbox en Switch. Maar ik zou geen Xbox controller willen aansluiten op de Switch, al is het met een adapter een goedkoop alternatief op de Pro controller.
Fire Emblem Three Hopes demo staat online. Het lijkt een grote demo te zijn: je kan elke route tot chapter 4 spelen. Je progressie is overdraagbaar naar het volledige spel.

De eerste signalen zijn alvast goed: de performance zou beter zijn dan die van Age of Calamity (die voor mij alvast eigenlijk weinig problemen gaf).

Ook is er een nieuwe trailer:

Reviews van Mario Strikers vind je ondertussen ook online, voor wie er nieuwsgierig naar was. De impressies variëren wat maar één van de grootste minpunten lijkt wat gebrek aan offline content te zijn. Voor mij klinkt het nog steeds als een game waarbij je best afwacht wat voor updates het gaat krijgen.

Digital Foundry was alvast wel onder de indruk van de technische kwaliteiten van het spel:

[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 08-06-2022 19:46 ]

Ik las dit gerucht gisteren ook, en al bij al klinkt het vrij plausibel. Het spel waar de bron het over heeft lijkt Neon White te zijn, dat al een trailer kreeg in de Direct van afgelopen februari. Ook de Teenage Mutant Ninja Turtles game komt zeer waarschijnlijk de 15de of de 16de uit. Andere insiders en mensen met ervaring bij Nintendo houden ook al weken vol dat de direct wel degelijk voor juni gepland is.

We zullen in ieder geval snel weten of dit gerucht een broodje aap blijkt te zijn... (Edit: het kan tenslotte ook gewoon toeval zijn)

Wel interessant om te zien is dat Nintendo deze week zowel de reviews van Mario Strikers als de previews van Fire Emblem Three Hopes laat gebeuren. Ook Xenoblade heeft al een kleine trailer gehad. Mogelijk hint dit naar een Direct die meer op de games later dit jaar zal focussen?

• giantgiantus
  • Laatst online: 22:15
Die reviews van Mario voetbal zijn echt slecht. Zie je echt niet vaak bij Nintendo games.

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
giantgiantus schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 19:57:
Die reviews van Mario voetbal zijn echt slecht. Zie je echt niet vaak bij Nintendo games.
Reviews zijn ongeveer gelijk qua cijfer aan de andere Mario sport spellen op de switch, met de gebruikelijke uitschieters naar boven en naar beneden. Het gebrek aan single player content is voor mij niet zo'n punt. Bij sport spellen wil ik het spel zelf spelen, niet bezig zijn met allemaal randzaken zoals transfers of het opleiden van spelers. Ik heb er in ieder geval zin in :*)

• jori040
giantgiantus schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 19:57:
Nou een 75 op Metacritic is best aardig hoor: https://www.metacritic.co...io-strikers-battle-league

Dat ik de game aan me voorbij laat gaan ligt denk meer aan mezelf dan aan de game[op basis van demo]

Overzicht te snel kwijt tijdens een potje en de game heeft een gebrek aan leuke SP content.De focus ligt bij deze game op online/multiplayer.

Ga zo lekker de Fire Emblem demo checken ;)

• The Chosen One
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Gewoon 2/3 content updates afwachten en een sale. Dan heb je een compleet(ere) game voor een acceptabele prijs.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• jori040
Fire Emblem Warriors Three Hopes:Op basis van de demo kan ik nu al zeggen dat deze game veel meer in zich heeft dan die vorige.Beetje zoals Hyrule Warriors Age of Calamity ook een upgrade is tov zijn voorganger.

• Zerora
Gedeelde eerste plaats met Mario Tennis Aces zelfs.

• Zerora
De Nintendo Direct zou volgende op woensdag zijn, aldus iemand op Reddit die de embargo status genegeerd heeft.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-01 07:40
Zerora schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 14:13:
De Nintendo Direct zou volgende op woensdag zijn, aldus iemand op Reddit die de embargo status genegeerd heeft.
Klopt inderdaad. Er zou ook een game gelijk gereleased worden als soort van shadow drop, maar die game leek me niet veel met Nintendo te maken te hebben, dus waarom zouden ze die in hun Direct showen?

We zien het wel, ik verwacht niet heel veel van de Direct, meer updates over reeds aangekondigde games denk ik. Ik hoop op remasters van Zelda nog dit jaar en dan niet Wind Waker of Twilight Princess, aangezien ik net een WiiU heb aangeschaft met die games :+ Dus die mogen nu van mij niet meer naar de Switch komen :) Nee hoor hahaha, ik zou die ook gewoon kopen.

• jori040
Zerora schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 14:13:
Ik zou graag een remake zien van de Fire Emblem games die op de GBA & Gamecube zijn verschenen.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:35
een Fire Emblem Echoes zou niet heel slecht zijn, maar begin dan met degene die nooit zijn uitgebracht in Europa of de US
Thracia is daar volgens mij best een goed voorbeeld van.
Ik zie vanzelf wel als er een direct aangekondigd wordt :D

• jori040
Akaendra schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:13:
een Fire Emblem Echoes zou niet heel slecht zijn, maar begin dan met degene die nooit zijn uitgebracht in Europa of de US
Thracia is daar volgens mij best een goed voorbeeld van.
Ik zie vanzelf wel als er een direct aangekondigd wordt :D
Echoes hebben we toch al op de 3DS gehad ?
Dat is mijn favo Fire Emblem game. :)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 09-06-2022 15:27 ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:35
jori040 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:26:
[...]

Echoes hebben we toch al op de 3DS gehad ?
Dat is mijn favo Fire Emblem game. :)
Ja, maar dat was Shadows of Valentia
Echoes was gewoon de name voor een terugblik op de series als ik het me goed herinner.
Zo kun je dus ook gewoon FE Echoes: Thracia or FE Echoes: Radiant Dawn ofzo maken me dunkt, puur als remakes voor de oudere games

• jori040
Akaendra schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:29:
[...]

Ja, maar dat was Shadows of Valentia
Echoes was gewoon de name voor een terugblik op de series als ik het me goed herinner.
Zo kun je dus ook gewoon FE Echoes: Thracia or FE Echoes: Radiant Dawn ofzo maken me dunkt, puur als remakes voor de oudere games
Ja op die manier. ;) Dat zou idd heel gaaf zijn want met die games ben ik niet bekend.
Mijn eerste Fire Emblem was op de GBA.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Nintendo eshop super sale van start.
https://www.nintendo.nl/N...-eShop-actie-1460557.html

• Zerora
Interessante dingen wat voormalige Nintendo Minute presentators Kit & Krysta denken van de komende Nintendo Direct.

Verwijderd

Dankjewel. Mijn portomonee is weer wat lichter en mijn backlog is nog verder aangevuld :+
Verwijderd schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:47:
[...]

Dankjewel. Mijn portomonee is weer wat lichter en mijn backlog is nog verder aangevuld :+
Welke games heb je gekocht?
L23 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 23:54:
Doom Eternal krijgt een fysieke release via Limited Run Games.

[Twitter]

Ook brengen ze een fysieke release uit van Tetris Effect Connected en Star Wars Knights of the Old Republic II.
Ik vond vanochtend een lijstje van alle fysieke Switch games die ze aangekondigd zouden hebben, dus ik deel het maar even:
  • River City Girls 2
  • UnderMine
  • Powerslave Exhumed
  • Blade Runner: Enhanced Edition (preorders 24 juni)
  • Spidersaurs
  • Lunark
  • Shadowrun Trilogy
  • Skelattack
  • Rendering Ranger
  • A Boy and his Blob
  • Arcade Classics: Anniversary Collection
  • KOTOR II
  • Garden Story
  • Bill & Ted's Excellent Retro Collection (preorders vandaag)
  • Dodonpachi Resurrection
  • Plumbers Don't Wear Ties
  • Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge
  • Blossom Tales II
  • Enclave
  • American Hero (preorders al bezig)
  • BATS: Bloodsucker Anti-Terror Squad
  • Espgaluda II
  • Frogun
  • Tetris Effect connected
  • Doom Eternal

Verwijderd

L23 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:37:
[...]

Welke games heb je gekocht?
Super Mario Maker 2
Star Wars Knights of the Old Republic
80's Overdrive
Zelda Link's Awakening

Ik kom de zomer wel door :)

Komt inderdaad uit op 16 juni. 6 player co-op confirmed!

Neon White releast ook op 16 juni volgens de eShop.

[ Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 09-06-2022 21:48 ]

Een hoop meer indie aankondigingen gisteren. Check om te beginnen zeker deze prachtige trailer. The Plucky Squire is de nieuwe game van o.a. James Turner die hiervoor als artiest bij GameFreak werkte:

Cult Of The Lamb, een game waarin je je eigen cult opbouwt - heeft eindelijk een release datum: 11 augustus

Hetzelfde geldt voor Bear And Breakfast, welke uitkomt op 28 juli:

Er was ook minder goed nieuws: de Switch edities van Marvel’s Midnight Suns heeft nog geen nieuwe release datum. Op andere platformen ligt het spel op 7 oktober in de winkelschappen. De Switch versie komt later.

[ Voor 51% gewijzigd door JackAvery op 10-06-2022 06:24 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik moet een groot compliment geven aan Nintendo hun service, vorige week kreeg ik last van stick drift bij mijn linker Joy-con die al ouder dan 3 jaar is. Kwam via Google uit op een Nintendo Repair center in Nederland, even met hun gebeld en vervolgens een reparatie aangevraagd. Ik moest alleen de verzendkosten van 7 euro betalen omdat de Joy-con buiten garantie viel, maar voor dat bedrag kreeg ik gisteren een splinter nieuwe Joy-con in de brievenbus :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Eindelijk komt TNMT dan nu echt uit en volgende week al, ik wacht even de reviews af maar ik verwacht dat hij wel gaat komen hier :*)

[ Voor 6% gewijzigd door ReVision. op 10-06-2022 09:08 ]

hoi

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Freddi Fish 3 en Putt Putt zijn in de aanbieding!
Zal ik me jeugd even weer gaan herbeleven? :D

Ik twijfel ook om Grid Autosport te halen voor de Nintendo Switch, aangezien deze niet speelbaar is op de Series X en dit echt wel het vergeten pareltje was van deze game series.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:32:
Ze ondersteunen geen Nederlands. Misschien maakt jou dat niks uit. Maar ik heb ze zelf vroeger in het Nederlands gespeeld en dan valt het voor mij qua herbeleving tegen als de taal anders is.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

L23 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:44:
[...]

Ze ondersteunen geen Nederlands. Misschien maakt jou dat niks uit. Maar ik heb ze zelf vroeger in het Nederlands gespeeld en dan valt het voor mij qua herbeleving tegen als de taal anders is.
Oh dat is wel erg jammer ja, want we zijn ze juist gewend in het Nederlands.
Bedankt voor deze tip ;)

G_Dragon schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:46:
[...]

Oh dat is wel erg jammer ja, want we zijn ze juist gewend in het Nederlands.
Bedankt voor deze tip ;)
Ik raad aan deze games op Steam te kopen, die ondersteund wel alle talen en een lagere prijs. Bij aanbiedingen helemaal goedkoop te krijgen. De Switch versie is erg duur.

• RawChild
  • Laatst online: 23-12-2025

RawChild

PSN: Rawchild

Iemand nog de nieuwe Mario Strikers gekocht? Is het wat? Van de demo laatst nog niet heel overtuigend.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• jori040
Ben ik de enige hier die zo aan het genieten is van de Fire Emblem Warriors demo ?
Van alle Warriors games heb ik bij deze pas echt een AAA gevoel.Deze Warriors game is ook meer Fire Emblem dan die vorige[2017]

Hij staat al in bestelling.

[ Voor 51% gewijzigd door jori040 op 10-06-2022 12:37 ]

• Cyrax0508
RawChild schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:59:
Iemand nog de nieuwe Mario Strikers gekocht? Is het wat? Van de demo laatst nog niet heel overtuigend.
Besteld bij de MM. Helaas, pakket is volgens MM afgeleverd aan PostNL en die hebben hem niet. Ik weet het dus nog niet 😀

Verwijderd

jori040 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 12:29:
Ben ik de enige hier die zo aan het genieten is van de Fire Emblem Warriors demo ?
Van alle Warriors games heb ik bij deze pas echt een AAA gevoel.Deze Warriors game is ook meer Fire Emblem dan die vorige[2017]

Hij staat al in bestelling.
Je bent niet de enige!

Het is inderdaad een game die het minst 'Warriors' aanvoelt van de Warriors games. Ik vind ook het hoofdpersonage Shez veel leuker dan Byleth uit Three Houses. Helpt ook dat Shez nogal veel zelf zegt terwijl Byleth nogal een mute was. :)

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Laatst naar wat tips gevraagd alhier. Kwam hier om de hoek op Marktplaats toevallig Paper Mario - Origami King tegen voor leuke prijs. Even op de fiets erheen en opgepikt. Ben benieuwd of het wat is. Half uurtje geprobeerd en de sfeer is wel leuk. De geluiden zijn wel tikje Kiddie.. maar misschien went t nog.

• jori040
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:55:
[...]

Je bent niet de enige!

Het is inderdaad een game die het minst 'Warriors' aanvoelt van de Warriors games. Ik vind ook het hoofdpersonage Shez veel leuker dan Byleth uit Three Houses. Helpt ook dat Shez nogal veel zelf zegt terwijl Byleth nogal een mute was. :)
Personage vind ik ook erg gaaf.Zou nog best kunnen dat hij bij me nog beter in de smaak gaat vallen dan Hyrule Warriors Age of Calamity. ;)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zerora schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:29:
Wordt weer eens tijd dat ik de topic start verder ga bijwerken. De Bluetooth audio lijst blijft, maar ik ga er gewoon bij vermelden dat de functionaliteit nu standaard in de Switch zit denk ik.
De topic start vermeld nog steeds dat de Switch geen audio over bluetooth ondersteund, terwijl het er al wel enkele maanden is. :+

Reden dat ik hier op reageer: ik heb sinds maanden ook weer even gekeken naar de Switch (mede omdat Mario Strikers vandaag is uitgekomen voor de Switch) en ik dacht: hey, ik ga mijn koptelefoon (Bose QC35II) p airen. Maar om de een of andere reden (en ik de Switch herstart heb) vind de Switch (die ik heb sinds launch) mijn koptelefoon niet. :(

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-01 08:41
Cyrax0508 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:51:
[...]

Besteld bij de MM. Helaas, pakket is volgens MM afgeleverd aan PostNL en die hebben hem niet. Ik weet het dus nog niet 😀
Hier hetzelfde. Weer voor een paar euries minder op de eerste rang en MediaMarkt levert niet. Hopelijk morgen beter 8)7
Naast afbeeldingen van Breath of the Wild en Animal Crossing zijn er nu ook wekelijks op vrijdag afbeeldingen van Mario Strikers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eb1b0V1PNFLmXP_pv085FW44lWs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vEvPevQEohX6YOWXGNEk5sYk.jpg?f=fotoalbum_large

Nog meer mensen die ze sparen? Heb het gevoel dat het de meesten niet zo boeit :P Heb ze tot nu toe allemaal van Mario Odyssey, Splatoon 2, Mario Kart 8 Deluxe en Breath of the Wild. Alleen Animal Crossing sla ik over.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
de nes en snes mini classic console heeft toch eigenlijk niks te bieden qua spellen en ervaring als je al een nintendo switch oled bezit? alle spellen zitten er al in als je een online abonnement hebt?

• Cyrax0508
Man o man. Die trainingsmode van Mario Strikers…… Serieus? Die partij met die speciale vaardigheden met timing ….. Niet te doen. 60 verschillende dingen binnen drie minuten….Vooral die perfecte schijnbeweging…. Computer tackled amper…
Farabi schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:04:
de nes en snes mini classic console heeft toch eigenlijk niks te bieden qua spellen en ervaring als je al een nintendo switch oled bezit? alle spellen zitten er al in als je een online abonnement hebt?
Geen idee, zou je het aanbod even moeten vergelijken. Wellicht mist er voor jou nog een interessante game die een NES of SNES mini classic console de moeite waard maakt. Het aanbod van Nintendo Online wordt wel steeds uitgebreid. Zo miste voor mij lange tijd Earthbound, maar die is nu ook via SNES Online te spelen.

Je hebt bij de console gelijk wel een NES/SNES controller inbegrepen. De SNES Online controller is al weer een tijd uitverkocht.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Farabi schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:04:
Verschil is wel dat je voor Nintendo Online betaald en moet blijven betalen, waar je voor een (S)NES Mini console maar 1x betaald.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:34
CH4OS schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:58:
[...]
Verschil is wel dat je voor Nintendo Online betaald en moet blijven betalen, waar je voor een (S)NES Mini console maar 1x betaald.
Dat klopt, maar bij de classic consoles heb je X aantal games en daar blijt het bij. En bij NSO heb je ook nog andere voordelen zoals online backups.

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
RollieBollie schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 05:57:
[...]

Dat klopt, maar bij de classic consoles heb je X aantal games en daar blijt het bij. En bij NSO heb je ook nog andere voordelen zoals online backups.
Even Googlen, want de spellenreeks op de classics is eenvoudig uit te breiden. Dan heb je opeens de gehele collectie die ooit is uitgebracht :)

• RollieBollie
Dat klopt, maar dan ga je dus buiten de officiele wegen om. Of heb je die games zelf van de cartridges afgehaald?
Goed nieuws voor de Cuphead fans:

Meer gameplay van de nieuwe DLC vind je hier.

Nog nieuws:
No Place For Bravery, een 2D top-down Sekiro-like, komt uit op 22 september

Studio Tsuruhashi en Arc System Works kondigen een nieuwe puzzle? mining? action? game aan: Ground Divers!

De console port van manische FPS Severed Steel arriveert op 21 juli:

En tenslotte... de Baldur's Gate: Dark Alliance II remaster zou ook deze zomer in onze handen vallen.

Ok, one more thing: pPssst @L23 heb je de nieuwe Silksong leak al gezien? Zou day 1 ook naar Xbox komen. Iemand met een zeer goed track record. Anyway dat zou kunnen betekenen dat deze morgen op de Xbox showcase te zien is.
JackAvery schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 08:19:
Ok, one more thing: pPssst @L23 heb je de nieuwe Silksong leak al gezien? Zou day 1 ook naar Xbox komen. Iemand met een zeer goed track record. Anyway dat zou kunnen betekenen dat deze morgen op de Xbox showcase te zien is.
:+ Ik dacht dat de game oorspronkelijk eerst op de PC en Switch zou uitkomen en de rest later. Maar ja, dat was E3 2019... Dat de plannen 3 jaar later anders zijn verbaasd me ook niet. Ben benieuwd.

• Zerora
CH4OS schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:45:
[...]
De topic start vermeld nog steeds dat de Switch geen audio over bluetooth ondersteund, terwijl het er al wel enkele maanden is. :+

Reden dat ik hier op reageer: ik heb sinds maanden ook weer even gekeken naar de Switch (mede omdat Mario Strikers vandaag is uitgekomen voor de Switch) en ik dacht: hey, ik ga mijn koptelefoon (Bose QC35II) p airen. Maar om de een of andere reden (en ik de Switch herstart heb) vind de Switch (die ik heb sinds launch) mijn koptelefoon niet. :(
Ja, zal eens wat info updaten deze week. :P Nog steeds niet aan begonnen (iets met uitstellen enzo :+ )

• Zerora
Ik las net dat verschillende Nintendo Online services offline waren gisteren. Zou Nintendo zich aan het voorbereiden zijn op iets groots wat mogelijk komende week wordt aangekondigd?? Beetje vreemd om op launchdag van Mario Strikers ineens massaal de servers offline te gooien.

YouTube: Nintendo SHUTS DOWN Switch Online…For What?!

[ Voor 16% gewijzigd door Zerora op 11-06-2022 10:31 ]

Zerora schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:28:
Beetje vreemd om op launchdag van Mario Strikers ineens massaal de servers offline te gooien.
Dus eerder een storing dan geplande maintenance.

Nieuwe Anonymous;Code trailer:

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:08

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Ik zit lekker in Mario Strikers hoor. Leuk spel, lekker chaotisch. Ik mis wel een single player campaign zoals Mario Tennis, maar haal genoeg lol eruit.

Klopt het dat er nog geen seizoen aan de gang is? Ik heb iig een club aangemaakt en iedereen is welkom: 6DXTBCY

Something under the bed is drooling

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Kan je het verhaallijn met 2 players spelen bij super mario maker 2? Zo ja, hoe?
Farabi schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:51:
Kan je het verhaallijn met 2 players spelen bij super mario maker 2? Zo ja, hoe?
Je vraagt veel :P Nee, dat kan niet.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

G_Dragon schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:32:

Ik twijfel ook om Grid Autosport te halen voor de Nintendo Switch, aangezien deze niet speelbaar is op de Series X en dit echt wel het vergeten pareltje was van deze game series.
Grid Autosport heb ik laatst nog gespeeld op de Series X? Heb wel het originele schijfje, maar die kan je vast wel ergens relatief goedkoop scoren.

Is helaas wel 30 fps (bedoel je dat met 'niet speelbaar'?), maar hij werkt wel gewoon.

[ Voor 3% gewijzigd door kevlar01 op 11-06-2022 23:57 ]

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-01 18:31
Cyrax0508 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:10:
Man o man. Die trainingsmode van Mario Strikers…… Serieus? Die partij met die speciale vaardigheden met timing ….. Niet te doen. 60 verschillende dingen binnen drie minuten….Vooral die perfecte schijnbeweging…. Computer tackled amper…
Moet zeggen dat ik hem ook pas na een paar keer proberen had maar je kan het redelijk forceren. Weet niet meer precies welke opdrachten je hebt maar je kan het beste gewoon lekker knus rond de cpu blijven hangen om inderdaad een tackle te forceren en dit gelijk vanaf het begin te doen. Volgens mij moest je ook tackelen via 1 van je medespelers. Als dat klopt is het goed om te weten dat je niet perse de cpu speler die de bal heeft hoeft te raken. (dat maakte voor mij erg veel uit) Hit gewoon een random cpu speler.

Ga ook niet voor goals en tegengoals maken ook niks uit. Focus gewoon volledig op je opdrachten. Die andere speciale opdrachten zijn goed te doen denk ik. Anyway hoop dat je hier iets aan hebt of dat je hem inmiddels al gehaald hebt.
Mauz1978 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:19:
Ik zit lekker in Mario Strikers hoor. Leuk spel, lekker chaotisch. Ik mis wel een single player campaign zoals Mario Tennis, maar haal genoeg lol eruit.

Klopt het dat er nog geen seizoen aan de gang is? Ik heb iig een club aangemaakt en iedereen is welkom: 6DXTBCY
Vind de content tot nu toe wel wat karig maar speelt inderdaad wel lekker weg. Zit inmiddels bij de club :)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

kevlar01 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:56:
[...]

Grid Autosport heb ik laatst nog gespeeld op de Series X? Heb wel het originele schijfje, maar die kan je vast wel ergens relatief goedkoop scoren.

Is helaas wel 30 fps (bedoel je dat met 'niet speelbaar'?), maar hij werkt wel gewoon.
Die uit 2014? Want dat zou epic zijn, kan hem niet digitaal vinden in de store helaas

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

G_Dragon schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:57:
[...]

Die uit 2014? Want dat zou epic zijn, kan hem niet digitaal vinden in de store helaas
Deze bedoel je toch?
https://www.xbox.com/nl-N...id-autosport/C2ZJHNS6M3T6

Op de Switch als handheld ook natuurlijk nog tof om te spelen :)
@JackAvery Hollow Knight Silksong kwam net voorbij bij de Xbox & Bethesda Games Showcase, komt inderdaad dag 1 naar Game Pass, maar ik zag geen nog geen release datum...
L23 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:13:
@JackAvery Hollow Knight Silksong kwam net voorbij bij de Xbox & Bethesda Games Showcase, komt inderdaad dag 1 naar Game Pass, maar ik zag geen nog geen release datum...
Die bewaren ze voor de Nintendo Direct :+
JackAvery schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:14:
[...]

Die bewaren ze voor de Nintendo Direct :+
Om het toch weer ontopic te maken. Daar dacht ik ook aan :P

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:14
Vandaag mijn eerste game ooit gepreordered: shredders revenge :)
sderooij schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:22:
Vandaag mijn eerste game ooit gepreordered: shredders revenge :)
Voor de Steam Deck of de Nintendo Switch? :P

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:14
L23 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:26:
[...]

Voor de Steam Deck of de Nintendo Switch? :P
Dit is wel een Switch must-have :P
Ben met de SD met name bezig met God of War en horizon ;)

• jori040
We zitten bijna op half Juni en niemand weet of we deze maand uberhaupt een Direct krijgen. :'(

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:49
jori040 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:22:
We zitten bijna op half Juni en niemand weet of we deze maand uberhaupt een Direct krijgen. :'(
Kans is klein, er is vrij weinig nieuws te tonen voor de komende maanden wat nog niet getoond is. Ik vermoed dat we in september een Direct krijgen.

• Zerora
Tuurlijk krijgen wel een Direct deze maand. Deze dinsdag of woensdag waarschijnlijk.

• jori040
Zou fijn zijn als Nintendo zelf eens een reactie gaat geven.Als er morgen geen info is dan verwacht ik deze week niets.

Wil namelijk wel eens weten of we Bayonetta 3[uitgegeven door Nintendo] echt nog dit najaar krijgen.
Aangekondigd tijdens de Xbox & Bethesda Games Showcase. Voor mij wel een van de hoogte punten. Komt in 2023 uit voor Xbox, Nintendo Switch en Steam.

• ShadLink
Zerora schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:36:
Tuurlijk krijgen wel een Direct deze maand. Deze dinsdag of woensdag waarschijnlijk.
We hebben Pokémon trailers gehad en recent ook trailers voor Xenoblade Chronicles en Splatoon 3. De focus zal straks echt op Q1 2023 gaan liggen. Dus denk ik een Direct in september.

• Zerora
ShadLink schreef op maandag 13 juni 2022 @ 00:05:
[...]

We hebben Pokémon trailers gehad en recent ook trailers voor Xenoblade Chronicles en Splatoon 3. De focus zal straks echt op Q1 2023 gaan liggen. Dus denk ik een Direct in september.
Nintendo heeft wel meer dan dat om te laten zien. Daarnaast is dit de 'E3' week en waarom zou Nintendo daar geen graantje van meepikken. Hebben ze tenslotte altijd wel gedaan. Verder verwachten veel journalisten/insiders etc.. een Direct deze week.

Ook heeft niet iedereen genoeg aan Pokemon. Er is nog genoeg aan te kondigen. Verwacht in ieder geval een Direct waarin ze de Set 2 van de Mario Kart circuit-uitbreidingspas bekend maken. En de ‘E3’ week overslaan lijkt mij ook vreemd.

• ShadLink
Zerora schreef op maandag 13 juni 2022 @ 00:10:
[...]

Nintendo heeft wel meer dan dat om te laten zien. Daarnaast is dit de 'E3' week en waarom zou Nintendo daar geen graantje van meepikken. Hebben ze tenslotte altijd wel gedaan. Verder verwachten veel journalisten/insiders etc.. een Direct deze week.
Het kan zeker. Maar ik geloof niet zo in geruchten rondom Nintendo. Zij doen eigenlijk altijd wat ze zelf goed lijkt. En dan kijk naar de hoeveelheid aan trailers de afgelopen maand.. Of ze houden iets groots achter de hand, of er is geen Direct.
L23 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 00:24:
Ook heeft niet iedereen genoeg aan Pokemon. Er is nog genoeg aan te kondigen. Verwacht in ieder geval een Direct waarin ze de Set 2 van de Mario Kart circuit-uitbreidingspas bekend maken. En de ‘E3’ week overslaan lijkt mij ook vreemd.
MK DLC set 2 is gewoon een trailer aan het eind van de zomer. Verder brengt Nintendo over het algemeen 1 game per maand. Juni is dan wel voller: FE Warriors Three Hopes en Mario Strikers, Juli is Xenoblade Chronicles 3 en MH Rise DLC, augustus is niets maar dat is gebruikelijk. September is Splatoon 3. Oktober weten we nog niet, maar dat komt met een september Direct. (Ik vermoed Twilight Princess / Windwaker HD) November Pokémon, december weten we ook nog niet, maar ik denk persoonlijk Bayonetta 3.
Zerora schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:36:
Het lijkt er meer en meer op dat het voor de tweede helft van de maand gaat worden, maar goed een Direct kunnen ze 24-48 uur op voorhand aankondigen. Ik denk niet dat Nintendo ons laat wachten tot september.

De geruchten die White Neon en Turtles release date met een Direct verbinden lijken alvast fout te zijn, die data zijn ondertussen aangekondigd.

@ShadLink de hoeveelheid trailers hebben niet noodzakelijk iets met het wel of niet gebeuren van een direct te maken. Je kan moeilijk verwachten van een bedrijf dat ze hun marketing voor games in juni/juli helemaal stil leggen tot dat ene grote evenement. Pokemon toont ook heel vaak hun trailers apart. Monster Hunter zit dan weer op het schema van Capcom.

De Nintendo-published line-up met release datums tot nu toe:
Fire Emblem Warriors: Three Hopes (24.06.2022)
Live A Live (22.07.2022)
Xenoblade Chronicles 3 (29.07.2022)
Splatoon 3 (09.09.2022)
Pokémon Scarlet/Violet (18.11.2022)

Gepland voor 2022:
Mario + Rabbids: Sparks of Hope
Bayonetta 3
Nintendo Switch Sports - Golf free update (herfst 2022)

Later of onbekend:
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 (lente 2023)
Advance Wars 1-2: Re-boot Camp
Metroid Prime 4
Detective Pikachu 2
JackAvery schreef op maandag 13 juni 2022 @ 06:25:
Het lijkt er meer en meer op dat het voor de tweede helft van de maand gaat worden
29 juni

Ik ging het ook net posten. Gerucht maar met opnieuw een sterke basis.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:26
RawChild schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:59:
Demo niet gespeeld, wel gekocht. Te weinig tijd gehad door Le mans en F1 dit weekend en alleen wat trainingen gedaan, best pittig haha.
Nieuwe Monster Hunter Rise: Sunbreak trailer toont o.a. de jungle biome en de post-launch updates die mogen verwacht worden. Ook is er vanaf vandaag een demo beschikbaar van Sunbreak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZDjlCcNKluern3FWBgIPzss9JJ0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VjZVoo5lEag8YcgzLJWVOKeY.png?f=fotoalbum_large

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:24
Capcom is erg goed bezig vind ik, houden de games leuk op deze manier.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• RollieBollie
Zo. Mijn switch staat nu nog stabieler in zijn dock.

FW update is beschikbaar. Schijnt dat onder andere bluetooth een update heeft gekregen.

Gene update voor joycons/pro controller.

[ Voor 13% gewijzigd door RollieBollie op 14-06-2022 09:35 ]

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:29

sapphire

Die-hard pruts0r

Zo afgelopen weekend eindelijk de kogel door de kerk met de verjaardag van de kinderen, we hebben een Switch :)

Afgelopen half jaar al vaker geSwitcht bij broertje en zwager dus we wisten al dat mijn oudste zoontje het erg leuk vind en best goed kan wat best handig is om te weten als je 5 bent. (en papa voor geen meter :+ ).

Behalve wat spelen heb ik afgelopen tijd even zitten neuzen in het online/account gebeuren van Nintendo en welke spellen er beschikbaar zijn en ik moet zeggen dat ik al wel een hoge pet op had van Nintendo maar toch aangenaam verrast ben :)
We hebben Mario Odyssee er bij geven want die wilde hij heel graag, niet eens de Switch zelf maar vooral dat spel vind hij geweldig!
Van familie heeft hij Yoshi's Crafted World gekregen en wat een enorm leuk spel is dat zeg, ziet er écht heel leuk uit qua stijl!

Verder heb ik nog Lego Undercover en Captain Toad er bij gescharreld. Lego omdat hij dat spel erg leuk vind op de PS4 (ooit op vakantie gespeeld) en Toad omdat het voor jongere kinderen leuk schijnt te zijn. Beide krijgt hij nog wel eens.

En ookg enoeg leuke spellen voor mocht papa ooit zijn PC zat zijn en op de Switch over willen gaan, ik mocht Zelda BoW en nog wat spellen al lenen dus komt ook goed.

Al met al een flink andere opzet qua console tov een PS of Xbox maar echt niet verkeerd moet ik zeggen :)

Nu nog op jacht naar wat leuke accessoires en vooral de pro controller want die joystickjes zijn wel erg klein zeg!

Gabriël AM5

Pagina: 1 ... 168 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic