Ik wacht denk ik nog een jaartje tot ze de onvermijdelijke fysieke release aankondigenJackAvery schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:36:
[Twitter]
Juni is net nog wat drukker geworden qua releases…
Splatoon 3:Nieuwe screens : https://pu.nl/artikelen/n...reenshots-van-splatoon-3/
Ondanks dat de screens niet scherp zijn weten Splatoon 1 & 2 spelers wat ze kunnen verwachten.
IK verwacht dat Nintendo in een volgende Direct veel aandacht aan deze titel gaat geven.Voor nu gaat het een van hun najaars topper worden lijkt me.
Ondanks dat de screens niet scherp zijn weten Splatoon 1 & 2 spelers wat ze kunnen verwachten.
IK verwacht dat Nintendo in een volgende Direct veel aandacht aan deze titel gaat geven.Voor nu gaat het een van hun najaars topper worden lijkt me.
Nieuwe Pokémon trailer in aantocht:
(15:00 lokale tijd)
🚨 New #ScarletViolet trailer drops tomorrow! 🚨
— Pokémon (@Pokemon) 31 mei 2022
You read that right, Trainers. Tune in to our YouTube channel at 6:00 a.m. PDT on 6/1 for the latest on Pokémon Scarlet and Pokémon Violet!
Make sure you’re subscribed and have notifications turned on: https://t.co/8Hw4hsHzDJ pic.twitter.com/CHyBhxY1JT
(15:00 lokale tijd)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Mijn dochter van 4 vindt het leuk om af en toe wat op de Switch te spelen. Zo vindt ze Animal Crossing, Pokémon (BDSP) en Mario Deluxe leuk om te spelen, maar dat is qua moelijkheidsgraad en echt snappen wat ze aan het doen is nog iets te ingewikkeld soms (alhoewel ze me steeds vaker verbaasd).
Ik heb een poos terug 'My Friend Peppa Pig' gekocht maar daarin had ze na twee uur toch wel alles gezien en gedaan. Zonde dat ik die volledig nieuw in de winkel heb gekocht.
Ik ben nu voor de autorit voor de zomervakantie aan het kijken naar iets als Minecraft (redelijk sandbox, zelf creatief zijn) of naar zoiets als een Paw Patrol spelletje, waarbij ze hopelijk niet teveel hulp nodig gaat hebben.
Iemand met tips voor kleuters?
Ik heb een poos terug 'My Friend Peppa Pig' gekocht maar daarin had ze na twee uur toch wel alles gezien en gedaan. Zonde dat ik die volledig nieuw in de winkel heb gekocht.
Ik ben nu voor de autorit voor de zomervakantie aan het kijken naar iets als Minecraft (redelijk sandbox, zelf creatief zijn) of naar zoiets als een Paw Patrol spelletje, waarbij ze hopelijk niet teveel hulp nodig gaat hebben.
Fallout | TES | CIV | Lego | PS5 | Switch
Mijn dochter is gek op Lego City: Undercover. Je kan hem ook samen splitscreen spelen. Je moet dan wel beide een volledige controller (of 2 joycons) hebben (het werkt niet met 1 losse joycon)Slappyjoez schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:33:
Mijn dochter van 4 vindt het leuk om af en toe wat op de Switch te spelen. Zo vindt ze Animal Crossing, Pokémon (BDSP) en Mario Deluxe leuk om te spelen, maar dat is qua moelijkheidsgraad en echt snappen wat ze aan het doen is nog iets te ingewikkeld soms (alhoewel ze me steeds vaker verbaasd).
Verder is Piku Niku ook leuk om samen te doen.
Even een gameplay filmpje opgezocht, ik vermoed dat hier nog wel wat ondersteuning bij komt kijken. Wel lachen om samen te spelen, ik heb al een tweede controller gekocht onlangs. Deze gaat wel op het lijstje!Starck schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:41:
[...]
Mijn dochter is gek op Lego City: Undercover. Je kan hem ook samen splitscreen spelen. Je moet dan wel beide een volledige controller (of 2 joycons) hebben (het werk niet met 1 losse joycon)
PAW Patrol: On A Roll speelt ons dochtertje (4 jaar). Kan ze volledig zelfstandig, tot de latere levels dan moet ik af en toe nog steeds wel helpen. Ze is wel fan van PAW Patrol, dus dat scheelt uiteraard.Slappyjoez schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:33:
Square-Enix kondigt een remaster van een remake aan:[Twitter: https://twitter.com/SaGaGame/status/1531578017872584704]
Zeer goed spel wel! Soundtrack is een aanrader.
Zeer goed spel wel! Soundtrack is een aanrader.
Zat hier al naar te kijken, maar zag ook drie verschillende Paw Patrol spellen. Paw Patrol vindt zij ook te gek. Zal deze eens een kans geven, thanks!FabianNL schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:48:
[...]
PAW Patrol: On A Roll speelt ons dochtertje (4 jaar). Kan ze volledig zelfstandig, tot de latere levels dan moet ik af en toe nog steeds wel helpen. Ze is wel fan van PAW Patrol, dus dat scheelt uiteraard.
De kleuters hier speel(den) vooral: Paw Patrol on a Roll en Yoshi's Crafted World. Paw Patrol was de introductie toen ze vier waren, daar waren ze na een paar weken doorheen en heel behendig in. Daarna zijn ze doorgegaan met Yoshi. Vooral die laatste hebben ze echt kapot gespeeld.Slappyjoez schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:33:
heeft deze ook Nederlandse vertaling?virofi schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:29:
[...]
De kleuters hier speel(den) vooral: Paw Patrol on a Roll en Yoshi's Crafted World. Paw Patrol was de introductie toen ze vier waren, daar waren ze na een paar weken doorheen en heel behendig in. Daarna zijn ze doorgegaan met Yoshi. Vooral die laatste hebben ze echt kapot gespeeld.
This is the Way.
Hier de Nintendo eShop-hoogtepunten van mei 2022
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik heb nog niet naar de bredere presentatie kunnen kijken maar hier is alvast de nieuwe trailer voor Pokemon Violet/Scarlet. Releast op 18 november
Gameplay van Sonic Frontiers
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Laatst My little Pony voor mijn dochter gekocht. Was vrij makkelijk uit te spelen en is qua gameplay wel te vergelijken met Paw Petrol.Slappyjoez schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:33:
https://www.budgetgaming....retime+bay+adventure.html
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Geeft eindelijk een beeld wat we qua gameplay van Sonic Frontiers kunnen verwachten. Maar vindt het aardig kaal ogen en veel texture pop-in. Je kan er vanuit gaan dat deze beelden niet representatief zijn voor de Switch versie.Zerora schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 18:17:
[YouTube: Sonic Frontiers: World Premiere Gameplay | IGN First]
Wij hebben de eerste joy-con met stick drift en dat pas na 3 jaar gebruik, heb hem aangemeld bij Nintendo voor reparatie. Nu wachten op de mail
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik mag hopen dat ze nog heel veel werk in die game steken, want in die beelden voelt het niet af. De wereld voelt leeg en redelijk ongeïnspireerd, alsof ze random wat delen van stages neer hebben gezet, en er vervolgens maar wat land tussen geplakt.Zerora schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 18:17:
[YouTube: Sonic Frontiers: World Premiere Gameplay | IGN First]
Ik heb dat ook ja. Zo kleurrijk en gevulde levels als Sonic altijd is geweest/heeft gehad, zo grauw en leeg is het nu. Voelt niet echt lekker aan.Transportman schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 22:46:
[...]
Ik mag hopen dat ze nog heel veel werk in die game steken, want in die beelden voelt het niet af. De wereld voelt leeg en redelijk ongeïnspireerd, alsof ze random wat delen van stages neer hebben gezet, en er vervolgens maar wat land tussen geplakt.
Sonic gemaakt in Game Builder Garage ziet er beter uit:
YouTube: Sonic 3D Recreated in Game Builder Garage
[ Voor 14% gewijzigd door Zerora op 02-06-2022 11:04 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
[Twitter: https://twitter.com/SAWhane25/status/1532047653030318082]Transportman schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 22:46:
[...]
Ik mag hopen dat ze nog heel veel werk in die game steken, want in die beelden voelt het niet af. De wereld voelt leeg en redelijk ongeïnspireerd, alsof ze random wat delen van stages neer hebben gezet, en er vervolgens maar wat land tussen geplakt.
Nieuwe Warhammer 40k FPS met een retro tintje komt naar alle platformen in 2023:
En ook deze Warhammer ‘metal gear slug-a-alike’, release op 20 oktober
En ook deze Warhammer ‘metal gear slug-a-alike’, release op 20 oktober
[ Voor 38% gewijzigd door JackAvery op 02-06-2022 07:12 ]
Mwoah dat ligt een beetje aan de intentie hoe het spel gespeeld wordt. Onze zoon van 4 is gek op Lego City. In het begin een beetje op weg geholpen maar hij kan nu helemaal zelfstandig. Het leuke aan het spel is dat je niet persé de opdrachten hoeft te doen. Hij vind het ook leuk gewoon lekker rond te banjeren/rijden in de open wereld (beetje GTA maar dan kindvriendelijkSlappyjoez schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:44:
[...]
Even een gameplay filmpje opgezocht, ik vermoed dat hier nog wel wat ondersteuning bij komt kijken. Wel lachen om samen te spelen, ik heb al een tweede controller gekocht onlangs. Deze gaat wel op het lijstje!
Als mensen nog meer tips hebben van spelletjes die volledig nederlands zijn dan houd ik me aanbevolen
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ja idd en ze willen wel heel erg dat Breath of The Wild gevoel geven met deze game.L23 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:01:
[...]
Geeft eindelijk een beeld wat we qua gameplay van Sonic Frontiers kunnen verwachten. Maar vindt het aardig kaal ogen en veel texture pop-in. Je kan er vanuit gaan dat deze beelden niet representatief zijn voor de Switch versie.
Sonic Forces was op de Switch ook niet al te best dus mijn vewchtingen zijn laag.
Dat het geen 60fps gaat draaien op de Switch lijkt me voor 99% zeker.Voor een snelle Sonic game vind ik die 60fps namelijk wel een must.
Misschien zit ik er naast en zet Sega nu een keer hoog in met een 3D Sonic game.
[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 02-06-2022 12:01 ]
Ik verwacht het zelf niet. Elke 3D Sonic game had zijn problemen, zelfs de remaster van Sonic Colors. Maar wellicht ook niet nodig. Genoeg Sonic fans die zich er mee zullen vermaken. Succes van de films zal er ook wel voor zorgen dat de game prima verkoopt.jori040 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:56:
Misschien zit ik er naast en zet Sega nu een keer hoog in met een 3D Sonic game.
Aan Sonic Forces is van alles mis maar ik heb me er wel mee vermaakt.L23 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:17:
[...]
Ik verwacht het zelf niet. Elke 3D Sonic game had zijn problemen, zelfs de remaster van Sonic Colors. Maar wellicht ook niet nodig. Genoeg Sonic fans die zich er mee zullen vermaken. Succes van de films zal er ook wel voor zorgen dat de game prima verkoopt.
Herkenbaar, onze zoon van 4 (bijna 5) vindt Lego City ook leuk om te doen, en is zelfs nu al BOTW aan het spelenrenzo4000 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 10:09:
[...]
Mwoah dat ligt een beetje aan de intentie hoe het spel gespeeld wordt. Onze zoon van 4 is gek op Lego City. In het begin een beetje op weg geholpen maar hij kan nu helemaal zelfstandig. Het leuke aan het spel is dat je niet persé de opdrachten hoeft te doen. Hij vind het ook leuk gewoon lekker rond te banjeren/rijden in de open wereld (beetje GTA maar dan kindvriendelijk). Grootste pré vind ik dat het volledig Nederlands gesproken is.
Als mensen nog meer tips hebben van spelletjes die volledig nederlands zijn dan houd ik me aanbevolen
Hail to the king baby!
Verwijderd
Even in de categorie: 'Vormloos' versus 'Fysiek' 
Inmiddels heb ik mijn eerste bestelling van een nieuwe 'limited' fysieke release winkel binnen: Phoenotopia Awakening via Premium Edition Games. Officieel doen ze niets buiten de US maar, hij is toch uiteindelijk aangekomen. Pakket was uiteindelijk wel meer dan een maand in transit, en ik heb 11 euro inklaringskosten moeten betalen (de game was 40 dollar). Echter, de kwaliteit is wel een heel stuk beter dan de Limited Run Games qua materiaal. Dit is veel steviger karton terwijl LRG daar een beetje op lijkt te bezuinigen.
Het was het wachten in ieder geval waard, en de game ook!
Inmiddels heb ik mijn eerste bestelling van een nieuwe 'limited' fysieke release winkel binnen: Phoenotopia Awakening via Premium Edition Games. Officieel doen ze niets buiten de US maar, hij is toch uiteindelijk aangekomen. Pakket was uiteindelijk wel meer dan een maand in transit, en ik heb 11 euro inklaringskosten moeten betalen (de game was 40 dollar). Echter, de kwaliteit is wel een heel stuk beter dan de Limited Run Games qua materiaal. Dit is veel steviger karton terwijl LRG daar een beetje op lijkt te bezuinigen.
Het was het wachten in ieder geval waard, en de game ook!
![]() | ![]() |
Morgen kunnen we Mario Strikers een paar dagen gaan uitproberen. Ben zeer benieuwd, lijkt mij in ieder geval enorm leuke game.
Je kan nu al de turtorial spelen trouwens.RawChild schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:38:
Morgen kunnen we Mario Strikers een paar dagen gaan uitproberen. Ben zeer benieuwd, lijkt mij in ieder geval enorm leuke game.
Ik had hem voor mijn zoon gedownload en hij was er al mee bezig.
Burp
Toch alleen maar bepaalde uren? Niet de hele dag?RawChild schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:38:
Something under the bed is drooling
Meer info: JackAvery in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"Mauz1978 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 17:41:
[...]
Toch alleen maar bepaalde uren? Niet de hele dag?
Nintendo had er ook al over gemaild. Je hebt inderdaad maar weinig tijd, vanmiddag of vanavond even uitproberen.
[ Voor 71% gewijzigd door RawChild op 04-06-2022 09:57 ]
Nee, niemand de wekker ervoor gezet vanochtend?
nope - ben meer de gamecube versie grijs aan het spelen
Ik ben er klaar voor om 13:00. Net de trainingen gedaan. Volgens mij wel een toffe game, al ben ik niet zo goed in voetbal games.
De nieuwe Fire Emblem Warriors lijkt demo te krijgen: https://www.n1up.nl/news/...es-lijkt-demo-te-krijgen/
Super veel zin in deze hack/slash!
Net als de laatste Hyrule Warriors lijkt ook hier meer budget achter te zitten.
Super veel zin in deze hack/slash!
Mario Strikers: Battle Lag
[ Voor 11% gewijzigd door fabianspoelman op 04-06-2022 13:18 ]
Wat een tegenvaller, ik kan er misschien ook niks van. Maar ik vond het heel onoverzichtelijk. Heb soms niet eens door waar de bal is of wie ik nou eigenlijk ben. Besturing leek ook slecht te werken.
Vanavond nog eens proberen
Ik had het gevoel dat de besturing wel prima werkte maar dat ik er zelf niks van kon (Geen ervaring met de vorige game of andere voetbal games). Een random potje gedaan en later nog 2 keer een potje met een vriend gespeeld. Jammer dat het 2 tegen 2 spelers is inplaats van 1 tegen 1.
Dat het te onoverzichtelijk is voor mij ook het probleem bij dit spel.De besturing vind ik wel fijn.RawChild schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:49:
Wat een tegenvaller, ik kan er misschien ook niks van. Maar ik vond het heel onoverzichtelijk. Heb soms niet eens door waar de bal is of wie ik nou eigenlijk ben. Besturing leek ook slecht te werken.
Ik sla deze over.
Dat van die besturing lag vast aan mij. Zag ik mijn speler aan voor 1 van de tegenstander. Ze veranderden ook telkens van kleur door allerlei acties. Ik zie het soms echt niet meer. Switchen naar andere speler leek niet goed te gaan, maar ik had ook echt niet meer door of het nou mijn speler was of die van mijn teammate of tegenstander.
En wat houdt uitrusting aan of uit in? Qua stats maakte het niet uit
En wat houdt uitrusting aan of uit in? Qua stats maakte het niet uit
Dus als ik het hier goed lees, valt de Demo van Mario Strikers vies tegen, was het twijfelen of ik hem op release zou kopen, maar ik denk dat ik nog even wacht. Wil hem hoe dan ook hebben, vond de eerdere 2 delen al tof.
Ik zou het in ieder geval zelf even proberen. Er zijn nog 3 tijdstippen om het dit weekend uit te proberen. Ik ben zelf niet zo van voetbal, maar lijkt me een leuke Mario game om samen met vrienden op de bank te spelen. Ik zelf wacht in ieder geval tot ze alle spelers aan de game hebben toegevoegd voordat ik een aankoop overweeg.Linksquest schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:10:
Dus als ik het hier goed lees, valt de Demo van Mario Strikers vies tegen, was het twijfelen of ik hem op release zou kopen, maar ik denk dat ik nog even wacht. Wil hem hoe dan ook hebben, vond de eerdere 2 delen al tof.
Het ding voor mij is dat het er ook op gaat lijken dat deze game een gebrek aan leuke SP modes gaat hebben.In die overview trailer van laatst hebben ze het puur over online.Linksquest schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:10:
Mijn geld gaat op 24 Juni naar de nieuwe Fire Emblem Warriors.
Helaas alle 3 verhinderd, maar maakt niet uit, ben nog met te veel andere games bezig, heb hem wel op mijn verlanglijstje gezet, dus misschien leuk voor als ik weer wat meer tijd over heb.L23 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:26:
[...]
Ik zou het in ieder geval zelf even proberen. Er zijn nog 3 tijdstippen om het dit weekend uit te proberen. Ik ben zelf niet zo van voetbal, maar lijkt me een leuke Mario game om samen met vrienden op de bank te spelen. Ik zelf wacht in ieder geval tot ze alle spelers aan de game hebben toegevoegd voordat ik een aankoop overweeg.
wist niet dat er tijdsloten waren 
dan probeer ik het vanavond om 9 uur nog eens, maar waarschijnlijk zit ik dan weer aan de steam deck
dan probeer ik het vanavond om 9 uur nog eens, maar waarschijnlijk zit ik dan weer aan de steam deck
Dan maar om 5 uur ochtendssderooij schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 18:12:
wist niet dat er tijdsloten waren
Zou dat zo jammer vinden als deze game tegen valt. Speel de GC versie nog echt vaak in 4K met Dolphin en is altijd een succes met vrienden op de bank.Linksquest schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:10:
Maarja dan kijk ik naar de tegenvallende (zesjes wat mij betreft) Mario Golf en Tennis versies deze generatie en dan komt er wel een patroon naar voren.
Om 21:00 weer een kans om uit te proberen. Ik zie het patroon niet, game is door een andere studio ontwikkeld dan Mario Golf en Tennis. Een patroon die ik wel zie is dat Nintendo games steeds vaker uit gebracht worden met minder content dan zijn voorganger, in dit geval spelers, die dan later als gratis content toegevoegd worden. Ik zie liever gelijk een complete game.Beakzz schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 20:18:
[...]
Zou dat zo jammer vinden als deze game tegen valt. Speel de GC versie nog echt vaak in 4K met Dolphin en is altijd een succes met vrienden op de bank.
Maarja dan kijk ik naar de tegenvallende (zesjes wat mij betreft) Mario Golf en Tennis versies deze generatie en dan komt er wel een patroon naar voren.
Andere studio maakt helemaal niks uit. Ik ben nog uit de tijd dat Nintendo’s quality control zo goed als perfect was.L23 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 20:38:
[...]
Om 21:00 weer een kans om uit te proberen. Ik zie het patroon niet, game is door een andere studio ontwikkeld dan Mario Golf en Tennis. Een patroon die ik wel zie is dat Nintendo games steeds vaker uit gebracht worden met minder content dan zijn voorganger, in dit geval spelers, die dan later als gratis content toegevoegd worden. Ik zie liever gelijk een complete game.
Alles met Mario en vrienden wordt onder Nintendo’s toezicht uitgebracht dus het heeft hun goedkeuring blijkbaar om Mario games met weinig content en ziel uit te brengen.
Maar ik hoop nogmaals dat deze gewoon goed wordt 🤞
Hoezo maakt het niet uit wie de game maakt? Next Level Games is gewoon een klasseontwikkelaar. Wel zou ik even afwachten tot ze wat meer van de (gratis) updates aangekondigd en/of uitgebracht hebben. Ik begrijp dat Nintendo zo de shelf life van die sport games te verlengen, maar ik vind het zelf niet de juiste manier om dat te doen.Beakzz schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:05:
[...]
Andere studio maakt helemaal niks uit. Ik ben nog uit de tijd dat Nintendo’s quality control zo goed als perfect was.
Alles met Mario en vrienden wordt onder Nintendo’s toezicht uitgebracht dus het heeft hun goedkeuring blijkbaar om Mario games met weinig content en ziel uit te brengen.
Overigens vind ik het vrij apart om mensen al judgement calls te zien maken zonder het spel zelf te spelen of op basis van een klein beetje tijd in één gamemode.
Dat gezegd zijnde vind ik het format van de demo met de zeer tijdelijke toegang tot één gamemode niet goed werken en zelfs in het nadeel te zijn van deze games.
Ik bedoelde voornamelijk dat je eerst kunt uitproberen, zo kan je je eigen conclusies trekken. Ik had op de demo die ik vanmiddag heb kunnen uitproberen niks negatiefs aan te merken.Beakzz schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:05:
[...]
Andere studio maakt helemaal niks uit. Ik ben nog uit de tijd dat Nintendo’s quality control zo goed als perfect was.
Ik ben het er ook niet mee eens, maar denk wel dat dit de standaard blijft omdat de game inderdaad langer in het nieuws blijft met nieuwe content. En wellicht ook een manier om de game iets eerder uit te kunnen brengen?JackAvery schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:27:
Ik begrijp dat Nintendo zo de shelf life van die sport games te verlengen, maar ik vind het zelf niet de juiste manier om dat te doen.
Weet niet of dat laatste naar mij gericht is, maar ik oordeel over de 2 (3) vorige sportgames en niet over deze. Ik zou serieus balen als dit geen 8+ wordt. En goede ontwikkelaar of niet het gaat om de wat de opdrachtgever van je verwacht en dat is blijkbaar niet veel content en diepgaande sp ervaringen in sport games. Nu ik alle retro sportgames weer speel op de Steamdeck en Series X valt mij het verschil gewoon erg op met de nieuwere games.JackAvery schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:27:
[...]
Hoezo maakt het niet uit wie de game maakt? Next Level Games is gewoon een klasseontwikkelaar. Wel zou ik even afwachten tot ze wat meer van de (gratis) updates aangekondigd en/of uitgebracht hebben. Ik begrijp dat Nintendo zo de shelf life van die sport games te verlengen, maar ik vind het zelf niet de juiste manier om dat te doen.
Overigens vind ik het vrij apart om mensen al judgement calls te zien maken zonder het spel zelf te spelen of op basis van een klein beetje tijd in één gamemode.![]()
Dat gezegd zijnde vind ik het format van de demo met de zeer tijdelijke toegang tot één gamemode niet goed werken en zelfs in het nadeel te zijn van deze games.
Dat incompleet releasen ben ik ook helemaal geen fan van zoals Wii Sports en de eerder genoemde games, maar dat lijkt mij een aanloop naar meer dlc in de expansion pass.
Zal eens kijken of ik nog mee kan doen aan die demo.
Moe(s)t alleen erg wennen aan de camera positie in strikers, ik ben mezelf constant 'kwijt'
Ligt dit aan mij ... of?
Zeker geen volle prijs waard. Ik wacht wel totdat het flink in de aanbieding is en dat er een dlc voor uit is.Linksquest schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:10:
Ik dacht dat het aan mij lag omdat ik geen voetbal games gewend ben, bij een Fifa game zou ik hetzelfde hebbensderooij schreef op zondag 5 juni 2022 @ 08:04:
Moe(s)t alleen erg wennen aan de camera positie in strikers, ik ben mezelf constant 'kwijt'Ligt dit aan mij ... of?
Met de gamecube versie is dat toch anders, speelt veel lekkerder, dat is uiteraard ook niet online. Maar voor mij is de prio mijn character, en niet diegene die 'de bal heeft'L23 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 09:26:
[...]
Ik dacht dat het aan mij lag omdat ik geen voetbal games gewend ben, bij een Fifa game zou ik hetzelfde hebbenMaar ik lees er toch wel veel klachten over op Reddit. En ik las dat er in de settings een visual assist mode is wat kan helpen.
Maar goed, ben dus nog niet te oud zo te horen
Heb ‘m al maanden in de digital preorder staan en kan niet wachten om lekker te ‘voetballen’, ik heb er wel ‘maar’ 45 euro voor betaald (2X 50 euro tegoed gekocht voor 90 euro en daarvan vouchers gekocht waarmee je dit spel kan kopen). Ik ga om 13.00 wel effe online, omdat ik er zo’n zin in heb.
Lol ik speel die game al zolang online met vrienden dat ik helemaal vergeten was dat het origineel geen online heeftsderooij schreef op zondag 5 juni 2022 @ 09:33:
[...]
Met de gamecube versie is dat toch anders, speelt veel lekkerder, dat is uiteraard ook niet online. Maar voor mij is de prio mijn character, en niet diegene die 'de bal heeft'
Maar goed, ben dus nog niet te oud zo te horen
Zojuist een uurtje gespeeld; geen lag, wel 1 rage-quitter.
Was gister echt niet te doen. Zal het vanavond nog eens proberen, misschien is er één en ander aangepastRayNbow schreef op zondag 5 juni 2022 @ 14:10:
[...]
Zojuist een uurtje gespeeld; geen lag, wel 1 rage-quitter.
Dat ga ik ook doen. Heb 3 maanden geleden wat games gekregen waar ik nu nog mee bezig ben of nog niet aan begonnen ben, maar heb hem wel op mijn verlanglijstje gezet zodat ik hem niet kan vergeten.Ryatzu schreef op zondag 5 juni 2022 @ 09:12:
[...]
Zeker geen volle prijs waard. Ik wacht wel totdat het flink in de aanbieding is en dat er een dlc voor uit is.
Ik denk eerder dat je pech had met wie de andere spelers waren dan dat er iets is aangepast.fabianspoelman schreef op zondag 5 juni 2022 @ 15:09:
[...]
Was gister echt niet te doen. Zal het vanavond nog eens proberen, misschien is er één en ander aangepast
Wellicht al eerder voorbij gekomen (sorry), maar ik ben eigenlijk op zoek naar een spelletje voor mijn zoontje van (over een week) 3 jaar. Zijn eerste kennismaking met de console. Iemand aanraders? De meeste spellen met PEGI-3 lijken ons helemaal niet zo geschikt, er gebeurd teveel. We zoeken echt iets simpels.
Ik kan wel wat games aanraden, maar is inderdaad al eerder voorbij gekomen en kan je terug vinden met de zoekfunctie.Munki schreef op zondag 5 juni 2022 @ 17:55:
Wellicht al eerder voorbij gekomen (sorry), maar ik ben eigenlijk op zoek naar een spelletje voor mijn zoontje van (over een week) 3 jaar. Zijn eerste kennismaking met de console. Iemand aanraders? De meeste spellen met PEGI-3 lijken ons helemaal niet zo geschikt, er gebeurd teveel. We zoeken echt iets simpels.
Bij leuke simpele games denk ik bijvoorbeeld aan Captain Toad Treasure Tracker.
[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 05-06-2022 18:16 ]
De PEGI-ratings zijn een indicatie hoe kindvriendelijk de beelden, geluid en verhaalthema's zijn, niet per se of iemand in die leeftijdsgroep het spel daadwerkelijk kan spelen.Munki schreef op zondag 5 juni 2022 @ 17:55:
De meeste spellen met PEGI-3 lijken ons helemaal niet zo geschikt, er gebeurd teveel. We zoeken echt iets simpels.
Heeft je zoontje al eerdere ervaring met het spelen van videospellen? De behendigheid op zo'n jonge leeftijd kan enorm verschillen per kind. Ik gaf m'n oudste neefje een NES Mini toen hij ongeveer 3 was, maar het duurde even voordat hij zelf ging spelen. In het begin keek hij vooral hoe z'n vader Super Mario speelde. Toen hij eindelijk voor het eerst de NES controller in handen nam, was het nog al een opgave om zowel een richting van de d-pad in te drukken en gelijktijdig te springen (laat staan om in Super Mario dit ook nog te combineren met de ren-knop).maar ik ben eigenlijk op zoek naar een spelletje voor mijn zoontje van (over een week) 3 jaar. Zijn eerste kennismaking met de console. Iemand aanraders?
@Munki Hier hebben ze met Paw patrol het besturen van de switch geleerd, daarna gingen de meeste Mario spellen ook een stuk makkelijker en inmiddels kan ik m’n zoon van 6 niet meer bijhouden als we Mario spellen in multispeler spelen
Heb net de demo eens gespeeld en ik vind het echt super tof. Wel chaotisch en soms kan ik 3 personages controlen wat soms tot verwarring lijd.
Maar ik vind het echt leuk.
Maar ik vind het echt leuk.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ja ik ook. Soms was het echt even zoeken wie de bal had of wie ik was (zeker met een onbekende samenspelen vind ik wat onhandig), maar het was een leuke chaos
.
Gekke vraag misschien maar weet iemand hoe ik het ~ teken op de switch kan invoeren? Toetsenbord speciale tekens heeft alleen het hoge golfje als mogelijkheid.
Mejor así
Dit is trouwens visual assist off vs. on:L23 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 09:26:
En ik las dat er in de settings een visual assist mode is wat kan helpen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6kvilXxdgXExOOfD8UjIpwjo.png?f=user_large)
Dit is gewoon de toets voor de tilde:Barbas schreef op maandag 6 juni 2022 @ 12:53:
Gekke vraag misschien maar weet iemand hoe ik het ~ teken op de switch kan invoeren? Toetsenbord speciale tekens heeft alleen het hoge golfje als mogelijkheid.
In het font dat het on-screen toetsenbord gebruikt zie je het accent “tilde”, hoe het er later uitziet hangt af van het font dat het spel gebruikt.Barbas schreef op maandag 6 juni 2022 @ 12:53:
Dat dacht ik ook maar is blijkbaar anders dan de lage tilde.RayNbow schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:19:
[...]
[...]
Dit is gewoon de toets voor de tilde:
[Afbeelding]
Thanks, had de verkeerde encryptie gekozen
[ Voor 6% gewijzigd door Barbas op 06-06-2022 13:33 ]
Mejor así
Lego Star Wars Skywalker Saga uitgespeeld. Leuke game. Draaide wat mij betreft goed op de Switch, een stuk beter dan Lego City Undercover. De game heeft in het algemeen wel veel bugs, apart dat dit 2 maanden na release nog niet is opgelost.
Mooi op tijd klaar voor Knights of the Old Republic II. Al heeft het denk ik weinig zin om die game aan te schaffen zolang de TSLRCM DLC nog niet beschikbaar is.
Mooi op tijd klaar voor Knights of the Old Republic II. Al heeft het denk ik weinig zin om die game aan te schaffen zolang de TSLRCM DLC nog niet beschikbaar is.
Het is niet-E3 week! Hoewel we nog steeds niet weten wanneer Nintendo zijn volgende Direct houdt, hebben we wel al de volgende andere conferenties met mogelijk Switch-gerelateerd nieuws:
- Summer Game Fest - 9 juni, 20:00 - de jaarlijkse verzameling commercials van Doritos-paus Geoff Keighley heeft de neiging op AAA te focussen, maar wie weet...
- Devolver Digital Marketing Countdown - 10 juni, middernacht - dit wordt waarschijnlijk weer een heel aparte stream die ook een paar games toont...
- Tribeca Games Spotligt - 10 juni, 21:00 - onder andere Oxenfree II en de Cuphead DLC zullen hier getoond worden
- Guerilla Collective - 11 juni, 17:00 - indiegames!
- Wholesome Games Direct - 11 juni, 18:30 - meer gezellige indiegames!
- Future Games Show 2022 - 11 juni, 21:00
- Capcom Showcase - 14 juni, middernacht
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 08-06-2022 21:39 ]
Als Nintendo een Direct doet deze maand, zal het niet deze week zijn (maar pas na de release van Strikers en al genoeg anderen die presentaties hebben deze week), en Nintendo lijkt presentaties wat vaker op een woensdag te doen (al kwamen ook dinsdagen en donderdagen wel voor).JackAvery schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:16:
En wat Nintendo betreft... het lijkt vrij zeker te zijn dat er in juni een Direct zal zijn, maar de vraag is wanneer. Mijn (zeer veilige) gok is alvast 14 juni. Wat denken jullie?
Maar ik verwacht eigenlijk geen Direct deze maand, volgens mij hebben ze de grote titels voor de komende maanden al aangekondigd, ik denk dat de volgende Direct wat later in het jaar zal zijn (richting eind augustus), om dan alles voor het najaar aan te kondigen.Is er wel een Direct deze maand, dan is dat een welkome verrassing.
Doom Eternal krijgt een fysieke release via Limited Run Games.
Ook brengen ze een fysieke release uit van Tetris Effect Connected en Star Wars Knights of the Old Republic II.
The only thing they fear... is you. 🔥
— Limited Run Games (@LimitedRunGames) 6 juni 2022
DOOM Eternal comes to Switch physical this July. Raze hell when preorders for the Standard, SteelBook, Special and Ultimate Editions start 7/8. Learn more: https://t.co/mBjxjpBKbB pic.twitter.com/zC42BupZ4x
Ook brengen ze een fysieke release uit van Tetris Effect Connected en Star Wars Knights of the Old Republic II.
[ Voor 24% gewijzigd door L23 op 07-06-2022 07:50 ]
De verleiding is groot, toch maar even overleggen 🤪
Vandaag komt mijn Joy-con met stick drift aan bij het reparatie center, als alles goed is heb ik straks voor 7 euro ( postnl verzendkosten ) een nieuwe joy-con. Als ik de medewerker die ik aan de telefoon had mag geloven
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Deze maand kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen elke week sparen voor afbeeldingsstukjes van Zelda Breath of the Wild. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke dinsdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 5 juli. Van Animal Crossing zijn er nu afbeeldingen van bewoners die in juni jarig zijn.
Hebben jullie weleens problemen met de controllers te linken aan de Switch?
Gebruik helaas maar 2/3 keer per jaar 4 controllers tegelijk om Maria Party te spelen, en dan was het zaterdag weer een gedoe om 2 controllers extra te linken, terwijl de batterij vol was, bleven er bijvoorbeeld controllers op het zelfde "kanaal" 2 staan.
Onbegrijpelijk...
Gebruik helaas maar 2/3 keer per jaar 4 controllers tegelijk om Maria Party te spelen, en dan was het zaterdag weer een gedoe om 2 controllers extra te linken, terwijl de batterij vol was, bleven er bijvoorbeeld controllers op het zelfde "kanaal" 2 staan.
Onbegrijpelijk...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nog nooit problemen mee gehad. Heb wel tot 8 joy-cons gelijktijdig aangesloten gehad (maar: ook werkelijk game gespeeld met 6 stuks).Mars18 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:34:
Hebben jullie weleens problemen met de controllers te linken aan de Switch?
Wellicht hebben niet al je joy-cons de laatste update? Of: wellicht heb je een stoorzender op de bluetooth (en/of staat je switch naast een stoorzender, bijv. een wifi-punt).
Het eerste is m.i. de meeste kans (zeker als je er twee niet vaak gebruikt). Update doe je door aan te switch te bevestigen en via menu update joy-con te doen.
We missen nog een dikke najaars topper.Hoop/denk dat een nieuwe Donkey Kong dat gaat zijn[geruchten gaan al even]Transportman schreef op maandag 6 juni 2022 @ 22:46:
[...]
Als Nintendo een Direct doet deze maand, zal het niet deze week zijn (maar pas na de release van Strikers en al genoeg anderen die presentaties hebben deze week), en Nintendo lijkt presentaties wat vaker op een woensdag te doen (al kwamen ook dinsdagen en donderdagen wel voor).
Maar ik verwacht eigenlijk geen Direct deze maand, volgens mij hebben ze de grote titels voor de komende maanden al aangekondigd, ik denk dat de volgende Direct wat later in het jaar zal zijn (richting eind augustus), om dan alles voor het najaar aan te kondigen.Is er wel een Direct deze maand, dan is dat een welkome verrassing.
Voor nu ziet het najaar er zo uit:
- Splatoon 3 [9 Sep]
- Pokemon Scarlet and Violet [18 Nov]
- Bayonetta 3
- MK8 DLC
- Mario & Rabbids Sparks Of Hope
Al hebben Bayonetta 3 en Rabbids nog geen harde datum.Mocht Nintendo voor het najaar geen verrassing op de plank hebben liggen dan is dit een aardig lijstje.
Ik vermoed dat er half Juni een Direct komt.
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 07-06-2022 12:37 ]
Wat zie je als een dikkere topper dan Pokémon en Splatoon dan? Pokémon is een van de meeste bekende franchises van Nintendo, en Splatoon 3 is vooral in Japan blijkbaar ook extreem populair. Lijkt me niet dat ze nog met iets komen dat groter is dan die twee.jori040 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:35:
[...]
We missen nog een dikke najaars topper.Hoop/denk dat een nieuwe Donkey Kong dat gaat zijn[geruchten gaan al even]
Voor nu ziet het najaar er zo uit:
- Splatoon 3 [9 Sep]
- Pokemon Scarlet and Violet [18 Nov]
- Bayonetta 3
- MK8 DLC
- Mario & Rabbids Sparks Of Hope
Al hebben Bayonetta 3 en Rabbids nog geen harde datum.Mocht Nintendo voor het najaar geen verrassing op de plank hebben liggen dan is dit een aardig lijstje.
De datum aankondiging van Splatoon 3 is blijkbaar een van de meest 'gelikede' gaming tweets ooit. Ik heb niets met twitter, en ik heb nog nooit Splatoon gespeeld, maar als het zo populair is moet het wel iets goed doen. Ik ga denk ik met deel drie kijken of het iets voor mij is.
Ik gok op volgende week dinsdag.jori040 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:35:
En het zou mij niks verbazen als Nintendo nog met een *surprise* Metroid Prime 4 release komt eind dit jaar.
Wanneer komt de 2e Mario Kart 8 DLC eigenlijk uit? Zal dat niet eind deze maand moeten zijn?
Niet bekend. Maar denk dat je ongeveer elke 4 maanden nieuwe tracks kan verwachten.Megupe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:18:
Wanneer komt de 2e Mario Kart 8 DLC eigenlijk uit? Zal dat niet eind deze maand moeten zijn?
Mogelijk deze maand aankondiging wave 2 en release in juli?
[ Voor 10% gewijzigd door L23 op 07-06-2022 13:26 ]
Dank, ga er naar kijken.Jake schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:48:
[...]
Nog nooit problemen mee gehad. Heb wel tot 8 joy-cons gelijktijdig aangesloten gehad (maar: ook werkelijk game gespeeld met 6 stuks).
Wellicht hebben niet al je joy-cons de laatste update? Of: wellicht heb je een stoorzender op de bluetooth (en/of staat je switch naast een stoorzender, bijv. een wifi-punt).
Het eerste is m.i. de meeste kans (zeker als je er twee niet vaak gebruikt). Update doe je door aan te switch te bevestigen en via menu update joy-con te doen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik klink een beetje ondankbaar héFlamesz schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:47:
[...]
Wat zie je als een dikkere topper dan Pokémon en Splatoon dan? Pokémon is een van de meeste bekende franchises van Nintendo, en Splatoon 3 is vooral in Japan blijkbaar ook extreem populair. Lijkt me niet dat ze nog met iets komen dat groter is dan die twee.
De datum aankondiging van Splatoon 3 is blijkbaar een van de meest 'gelikede' gaming tweets ooit. Ik heb niets met twitter, en ik heb nog nooit Splatoon gespeeld, maar als het zo populair is moet het wel iets goed doen. Ik ga denk ik met deel drie kijken of het iets voor mij is.
Ja Splatoon 3 is zekker dikke AAA titel maar die komt al in september.En ja Pokémon[zag er teleurstellend uit] is in wezen groot genoeg om de kar in het najaar te trekken.
Ik moet trouwens zeggen dat Splatoon 3 mij nog niet 100% heeft overtuigd dus wat dat betreft is een Direct welkom.Splatoon 1 & 2 kapot gespeeld hier.
Een nieuwe DK game zou het gemis van Zelda dit jaar goed maken.
[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 07-06-2022 13:41 ]
Wow dat zou wat zijn!Zerora schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:04:
[...]
Ik gok op volgende week dinsdag.
En het zou mij niks verbazen als Nintendo nog met een *surprise* Metroid Prime 4 release komt eind dit jaar.
Ik denk eerlijk dat we nog lang moeten wachten op een nieuwe DK gamejori040 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:36:
[...]
Een nieuwe DK game zou het gemis van Zelda dit jaar goed maken.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ik zeg het op basis van geruchten die al even gaan.AlwaysNick schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:48:
[...]
Ik denk eerlijk dat we nog lang moeten wachten op een nieuwe DK game
Dit nog:Mocht er van Nintendo dit jaar geen nieuwe titel bij komen dan heeft een Direct lijkt me ook weinig nut.Dat ze een Direct helemaal rondom Splatoon 3 maken ergens Juli/Aug lijkt me dan zo gek nog niet.
Persoonlijk denk ik dat we MP4 niet meer gaan zien op deze Switch.
[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 07-06-2022 13:56 ]
oh ik dacht dat er per jaar 4 dlc zouden uitkomen (dat zou dan per 3 maanden zijn), maar ik wacht rustig af.L23 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:21:
[...]
Niet bekend. Maar denk dat je ongeveer elke 4 maanden nieuwe tracks kan verwachten.
Mogelijk deze maand aankondiging wave 2 en release in juli?
Het is toch nintendo he.
Het zijn 6 dlc ipv 8 dlc in 2 jaar. Dus dat zou per 4 maanden zijn inderdaad.
De vorige was 18 maart, dus vermoedelijk weer eind juli.
[ Voor 15% gewijzigd door Megupe op 07-06-2022 14:00 ]
Ohhh ja ik volg eigenlijk meer de indie directsjori040 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:54:
[...]
Ik zeg het op basis van geruchten die al even gaan.
Dit nog:Mocht er van Nintendo dit jaar geen nieuwe titel bij komen dan heeft een Direct lijkt me ook weinig nut.Dat ze een Direct helemaal rondom Splatoon 3 maken ergens Juli/Aug lijkt me dan zo gek nog niet.
Persoonlijk denk ik dat we MP4 niet meer gaan zien op deze Switch.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Alle 6 DLC komen voor eind 2023 uit dus 3 per jaar lijkt mij ookMegupe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:57:
[...]
oh ik dacht dat er per jaar 4 dlc zouden uitkomen (dat zou dan per 3 maanden zijn), maar ik wacht rustig af.
Het is toch nintendo he.
Het zijn 6 dlc ipv 8 dlc in 2 jaar. Dus dat zou per 4 maanden zijn inderdaad.
De vorige was 18 maart, dus vermoedelijk weer eind juli.
ook leuk of een ouderwetse F-Zero
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:strip_exif()/f/image/dJCC1QBgrS7wxw5YA9dc4Cl7.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/PKQhif79oBksB9jRlR9nxgU9.jpg?f=fotoalbum_tile)