Voor de mensen die de nieuwe Turtles game liever fysiek hebben: Signature Edition Games verkoopt zowel een gewone versie als een Signature Edition met extra goodies. Ze leveren dit wel pas eind juli.

Meer info op hun website

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GJ4rvRxLiSNkZ5HDmc-Hj1AwJqA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IcdHx3oGnho8s95HJBhqqT1m.webp?f=fotoalbum_largeb

[ Voor 37% gewijzigd door JackAvery op 15-06-2022 09:41 ]

Denk dat ik eind juli de game fysiek koop. Leuke game om co-op te spelen.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:16
heb er zin aaaaaannnnnn ;)

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-01 11:10

Ace

Happy Happy Joy Joy

JackAvery schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 06:52:
Nieuwe Monster Hunter Rise: Sunbreak trailer toont o.a. de jungle biome en de post-launch updates die mogen verwacht worden. Ook is er vanaf vandaag een demo beschikbaar van Sunbreak.

[YouTube: Monster Hunter Rise: Sunbreak - A New Frontier]

[Afbeelding]
Ligt het aan mij of is die demo nog steeds niet beschikbaar?

Kan hem niet vinden in de Eshop
Ace schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:45:
[...]

Ligt het aan mij of is die demo nog steeds niet beschikbaar?

Kan hem niet vinden in de Eshop
Zoeken naar Monster Hunter Rise en daar de demo voor Sunbreak downloaden. Niet op de pagina van Sunbreak dus :P

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-01 11:10

Ace

Happy Happy Joy Joy

JackAvery schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:02:
[...]

Zoeken naar Monster Hunter Rise en daar de demo voor Sunbreak downloaden. Niet op de pagina van Sunbreak dus :P
Bedankt, ik heb alleen maar op Sunbreak gezocht....
Op het zweven op dit moment wat beelden rond van mogelijk Fire Emblem 18.
spoiler: Fire Emblem 18 main character
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/mn3apgqb4v591.jpg

(meer discussie hier)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

RayNbow schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 06:26:
Op het zweven op dit moment wat beelden rond van mogelijk Fire Emblem 18.
spoiler: Fire Emblem 18 main character

(meer discussie hier)
Misschien belangrijk om erbij te vermelden dat dit een heel oude build zou zijn.
Nieuwe Digimon Survive trailer, deze releast eindelijk op 29 juli.

.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-01 03:44
Er zal dan hoogstwaarschijnlijk ook een nieuwe Game & Watch aangekondigd gaan worden tijdens de aankomende Direct. Dat hebben ze tot nog toe altijd in juni gedaan. Misschien een Metroid versie? 35 jarig bestaan van Metroid was vorig jaar. En die van Zelda ook. Ze kozen dus voor Zelda. Donkey Kong zou ik ook vet vinden. Kirby bestaat dit jaar 30 jaar zie ik nu net. Ik denk eerlijk gezegd dat ze daar voor gaan

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Nieuwe dungeon crawler voor het westen aangekondigd:

De volgende Nintendo 64 game komt op 24 juni en is…

Daarmee zitten we aan het einde van de aangekondigde lijs N64 games. Benieuwd wat de planning voor de rest van het jaar zal worden.

Ook aangekondigd voor alle platformen: Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion, een remake van de PSP game. Gepland voor deze winter.

[ Voor 32% gewijzigd door JackAvery op 17-06-2022 08:38 ]

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-01 10:28
Enkel via Limited Run te krijgen toch?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:29
Is wel de beste optie, maar ook via Play Asia zag ik hem voorbij komen.

https://www.play-asia.com...ge-support-pre-order-now/

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-01 07:40
Toch ook gewoon bij Nedgame bijvoorbeeld?https://www.nedgame.nl/ni...der-s-revenge/5231672825/
Redax schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:49:
[...]

Enkel via Limited Run te krijgen toch?
Klopt, niet kopen via Limited Run Games. Gewoon retail te krijgen bij winkels zoals Nedgame.

En boven mijn bericht waar je nu op reageert verteld JackAvery dat Signature Edition Games in Europa zowel een gewone versie als een Signature Edition met extra goodies verkoopt.

• Linksquest
Zie het inderdaad, viel me alleen op dat hij niet bij Budgetgaming erbij stond, daar had ik gekeken, maar Nedgame doet zo iets wel vakker, moet echt vaker op die website van hun kijken.

Wat volgens mij wel alleen te koop zal zijn bij Limited Run Games is Tetris Effect: Connected, die zal vanaf vandaag te pre-orderen zijn. Lijkt me wel een leuke game en heb tot dusver ook gewacht op een fysieke release. Maar weet niet of ik nog zin heb om extra verzendkosten te betalen en maanden te wachten, dit soort games moeten gewoon standaard in de winkel liggen :P

• Linksquest
L23 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:05:
Wat volgens mij wel alleen te koop zal zijn bij Limited Run Games is Tetris Effect: Connected, die zal vanaf vandaag te pre-orderen zijn. Lijkt me wel een leuke game en heb tot dusver ook gewacht op een fysieke release. Maar weet niet of ik nog zin heb om extra verzendkosten te betalen en maanden te wachten, dit soort games moeten gewoon standaard in de winkel liggen :P
Mijn vrouw had wel de Vinyl (LP) gevonden op Nedgame ervan, ze dacht dat ik het wel iets vond, maar was toch voor de Vinyl van A Plague Tale: Innocence.

Linksquest schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:09:
[...]

Mijn vrouw had wel de Vinyl (LP) gevonden op Nedgame ervan, ze dacht dat ik het wel iets vond, maar was toch voor de Vinyl van A Plague Tale: Innocence.
Tetris Effect is voor de Playstation 4/VR wel fysiek uitgebracht en in Nederlandse winkels te koop.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:44

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

JackAvery schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 06:49:
Nieuwe Digimon Survive trailer, deze releast eindelijk op 29 juli.

[YouTube: DIGIMON SURVIVE - Release Date Trailer].
Keek heel erg uit naar een nieuwe Digimon game, maar deze valt hier totaal niet in de smaak want ik krijg het idee dat je niet vrij kan rond lopen in de game en had meer gehoopt op iets zoals Digimon world 1. Maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog ? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:29:
[...]

Keek heel erg uit naar een nieuwe Digimon game, maar deze valt hier totaal niet in de smaak want ik krijg het idee dat je niet vrij kan rond lopen in de game en had meer gehoopt op iets zoals Digimon world 1. Maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog ? :D
Het was al heel lang gezegd dat dit een mix ging zijn tussen een SRPG en een visual novel denk ik :+

Ziet er goed uit en een stuk uitgebreider dan ik had verwacht. Boss Rush Mode en Mission Mode zijn leuke toevoegingen.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-01 10:28
L23 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:23:
[YouTube: Sonic Origins: Speed Strats - Game Modes]

Ziet er goed uit en een stuk uitgebreider dan ik had verwacht. Bosh Rush Mode en Mission Mode zijn leuke toevoegingen.
Maar nog geen fysieke versie. :|

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:44

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

JackAvery schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:57:
[...]

Het was al heel lang gezegd dat dit een mix ging zijn tussen een SRPG en een visual novel denk ik :+
Ik heb het eerlijk gezegd niet zo gevolgd tot de laatste 3 trailers en toen werd ik teleurgesteld :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Redax schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:38:
[...]

Maar nog geen fysieke versie. :|
Ja dat is het dilemma. Ik kijk er erg naar uit, maar ik verwacht toch wel volgend jaar een fysieke versie en geen zin om de game twee keer te kopen. Sonic Mania had ik destijds een paar dagen voor de aankondiging van een fysieke release gekocht, dus die heb ik nu digitaal en fysiek.

Maar mocht ik deze zomer mijn hele backlog weggewerkt hebben dan overweeg ik de game digitaal aan te schaffen.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Wat wel stom is, als ik het goed begrijp, is dat wel dood kunt gaan in de classic mode maar met "kleiner" scherm en met het grotere widescreen/aspect heb je oneindig levens.

Is daar nog in te kiezen of selecteren? Want niet dood kunnen gaan is ook zo lame.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

The Chosen One schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:48:
Wat wel stom is, als ik het goed begrijp, is dat wel dood kunt gaan in de classic mode maar met "kleiner" scherm en met het grotere widescreen/aspect heb je oneindig levens.

Is daar nog in te kiezen of selecteren? Want niet dood kunnen gaan is ook zo lame.
Dat las ik ook inderdaad. Het lijkt me daarentegen ook niet onmogelijk om classic mode in widescreen te draaien, dus aparte keus. Niet bekend, maar ik verwacht dat je dat niet kan kiezen...

Bij Sonic Mania gaf het wel de nodige uitdaging met een beperkt aantal levens. Maar op een gegeven moment de nadruk gelegd op het verzamelen van de chaos emeralds en dan was het met Super Sonic de game ook een stukje makkelijker. Maar bij een boss fight al je levens kwijt raken en daardoor de hele zone overnieuw moeten doen vond ik aardig irritant. Dus denk niet dat ik problemen ga hebben met het makkelijker maken van de game doormiddel van oneindige levens.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Met de vorige tv nooit zo opgelet maar heb nu een nieuwe (Sony X95J) 65" tv en wil even kijken of de kwaliteit (welke niet slecht is perse) wat beter kan maken van de Switch.

Lees dat wat mensen (internet) aanraden om sharpness omlaag/naar 0 te zetten.
En RGB range van automatic naar full? Mensen ervaring daarmee of eigen advies?

(staat ieg op gamemode en motion smoothing uit)

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 18-06-2022 11:28 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

The Chosen One schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:28:
En RGB range van automatic naar full? Mensen ervaring daarmee of eigen advies?
Altijd zodanig instellen dat de twee apparaten hetzelfde staan ingesteld:

Rond 2:35 zie je waarom:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pSPKvX_UqRMNLFnNsrhO2ZT0L6A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bJQ9HvlREj0Q2HIAPqQA4Bsk.png?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door RayNbow op 18-06-2022 13:50 ]

• Smok3yNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12-01 11:18
Vraagje wat betreft Mario Kart 8 deluxe.
Klopt het dat als ik de circuit DLC pas koop van 25,- euro ik alle cups en banen erbij krijg?

Ook al die cups die pas in 2023 beschikbaar komen?

Bedankt alvast.
Smok3yNL schreef op zondag 19 juni 2022 @ 14:40:
Klopt het dat als ik de circuit DLC pas koop van 25,- euro ik alle cups en banen erbij krijg?

Bedankt alvast.
Ja met de pas krijg je alle banen, het is alleen even wachten tot ze allemaal uitgebracht zijn.
Nintendo Everything had een interview met een van de ontwikkelaars van Cuphead. Een fysieke release staat nog steeds in de planning. Meer nieuws in de komende maanden.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe groot is zo'n SD-card van een spel, 64GB? ik ben benieuwd hoe groot een spel ongeveer is. want zo te zien wordt het spel niet op de opslag van de nintendo geinstalleerd als ik naar de opslaginfo van het systeem kijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 19-06-2022 23:52 ]

• Fiscalist
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-02-2023
Hi ik heb voor het eerst sinds de gameboy Color een Nintendo product besteld.. wat is het verschil tussen een hard copy en een digital copy? Kan iemand mij dat vertellen?

Ik wil in de toekomst de switch overdragen aan mijn neefje inclusief spellen. Is een digitaal account ook makkelijk overdraagbaar door een mailadres wijziging?

Hoor graag van jullie. Bedankt
Fiscalist schreef op maandag 20 juni 2022 @ 00:26:
Hi ik heb voor het eerst sinds de gameboy Color een Nintendo product besteld.. wat is het verschil tussen een hard copy en een digital copy? Kan iemand mij dat vertellen?

Ik wil in de toekomst de switch overdragen aan mijn neefje inclusief spellen. Is een digitaal account ook makkelijk overdraagbaar door een mailadres wijziging?

Hoor graag van jullie. Bedankt
Je kan games fysiek kopen en dan staat de game op cartridge. Of je koopt de game digitaal en dan is de game gebonden aan je account en download je de game.

Je kan inderdaad het email adres wijzigen van je Nintendo account. Overdragen is mogelijk. Maar als je nu al weet dat je in de toekomst van de Switch af wil dan zou ik de games fysiek kopen. Fysieke games zijn makkelijker uit te lenen, te verkopen en over te dragen omdat deze niet gekoppeld zijn aan een account.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-01 19:34
Farabi schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:51:
hoe groot is zo'n SD-card van een spel, 64GB? ik ben benieuwd hoe groot een spel ongeveer is. want zo te zien wordt het spel niet op de opslag van de nintendo geinstalleerd als ik naar de opslaginfo van het systeem kijk.
De game cards zijn er in 1, 2, 4, 8, 16, 32 en 64 GB. De grootste game zou NBA 2K21 zijn met 39,4 GB.

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:16
Smok3yNL schreef op zondag 19 juni 2022 @ 14:40:

Bedankt alvast.
Met een beetje zoeken op internet vind je de DLC voor 17 euro ;)
RollieBollie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 05:52:
[...]

De game cards zijn er in 1, 2, 4, 8, 16, 32 en 64 GB. De grootste game zou NBA 2K21 zijn met 39,4 GB.
64 GB cartridges zijn voor zover we weten nog nooit gebruikt. Misschien belangrijk om te vermelden dat een aantal fysieke games slechts een gedeelte van het spel op de cartridge zetten, waarbij een download verplicht wordt. Dit gebeurt om economische redenen - cartridges zijn duur.

• RollieBollie
JackAvery schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:24:
[...]

64 GB cartridges zijn voor zover we weten nog nooit gebruikt. Misschien belangrijk om te vermelden dat een aantal fysieke games slechts een gedeelte van het spel op de cartridge zetten, waarbij een download verplicht wordt. Dit gebeurt om economische redenen - cartridges zijn duur.
Dat zou best kunnen en ook te begrijpen.

Er zouden nu volgens https://www.thegamer.com/...mes-biggest-file-size-gb/ 3 games zijn die groter zijn dan 32 GB:
  • Doom Slayers Collection 32,2 GB
  • NBA 2K20 32,9 GB
  • NBA 2K21 39,4 GB
RollieBollie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:41:
[...]

Dat zou best kunnen en ook te begrijpen.

Er zouden nu volgens https://www.thegamer.com/...mes-biggest-file-size-gb/ 3 games zijn die groter zijn dan 32 GB:
  • Doom Slayers Collection 32,2 GB
  • NBA 2K20 32,9 GB
  • NBA 2K21 39,4 GB
Er zijn volgens mij wel meer spellen groter dan 32GB. Ik mis in ieder geval Bioshock: The Collection. Die staat waarschijnlijk op een 8GB cartridge met 3 demo's van de spellen. De rest van de games wordt gedownload met een update en is bij elkaar groter dan 32 GB.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ghOkVmx-SvvYTw4HUwLmGR_qV98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b7BTaH8k4EfGOtw6G0BL14p4.jpg?f=fotoalbum_large

https://psnprofiles.com/RaemNL

Dat is dus woensdag 16:00 lokale tijd. :)

• Farabi
  • Niet online
Ik snap de hype niet rondom mario 3d all stars. Waarschijnlijk jeugdsentiment? Vond het niks aan.
Farabi schreef op maandag 20 juni 2022 @ 21:25:
Ik snap de hype niet rondom mario 3d all stars. Waarschijnlijk jeugdsentiment? Vond het niks aan.
Niet iedereen hoeft het leuk te vinden :)
Een XC3 direct kan ik alleen maar toejuichen. Niet dat ik perse ga kijken, ik ben toch al verkocht. Ik wil wel gameplay zien maar niet perse teveel spoilers, dus mogelijk vermijd ik (een deel) van deze direct. Tegelijkertijd is het voor mensen zoals @TomBraamhaar net erg goed nieuws. Het betekent dat de volgende algemene Direct geen segment van 10 tot 20 minuten over Xenoblade zal moeten bevatten - meer tijd dus om aan nieuwe games te besteden. Alle signalen suggereren nog steeds dat de datum van 28/29 juni kan kloppen, dus dat duurt ook mogelijk niet lang meer.
Het zou helpen als je ook zou uitleggen waarom je er niks aan vindt. Smaken verschillen. Maar misschien is de reden dat er veel mensen gehyped waren, dat het pakket twee o.a. van de beste 3D platformers alle tijden bevat…

Ik heb zelf ook niet zoveel met Mario 64, maar het spel is onmiskenbaar een historisch kantelpunt voor gaming geweest.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tja, je moet vooral een wat oudere mario fan zijn, jongeren die opgegroeid zijn met de nieuwere mario games zullen het vooral een slecht bestuurbaar geheel vinden.

Ik had er wel interesse in, mario sunshine heb ik als enige mainline mario nooit gespeeld. Maar ik vond de collectie vooral een slechte moneygrab. Matige ports en als beroerdste mario galaxy 2 die gewoon mistte.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Super Mario 64: een klassieker, de eerste 3D platformer. Ik was helemaal ondersteboven toen ik dit spel speelde op mijn splinternieuwe N64, na jaren in 2D te hebben gespeeld op een (S)NES. Tand des tijd slecht doorstaan, maar die nostalgie hé... :)

Super Mario Sunshine: heerlijk jeugdsentiment. In het Gamecube-tijdperk heb ik mijn meest waardevolle game-herinneringen. Eindelijk genoeg geld verdienen met bijbanen om veel games te kopen, maar als middelbare scholier ook nog weinig verantwoordelijkheid en veel vrije tijd. Heb Sunshine weer helemaal uitgespeeld en ervaarde weer helemaal dat zomerse sfeertje van twintig jaar geleden.

Super Mario Galaxy: anno 2022 nog steeds een van de meest leuke games die je kan spelen. Heb in het Wii-tijdperk grotendeels Nintendo links laten liggen, dus erg blij dat ik deze parel alsnog heb kunnen beleven. _/-\o_

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05-2025

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Linksquest

Vooral apart dat dit niet terug komt in de reviews, als je het spel niet kan uitspelen dan zou het een onvoldoende moeten scoren :P
Jij de game al gekocht? Ik wacht zelf op de Restored Content DLC die ergens in kwartaal 3 uit moeten komen voordat ik de game aanschaf.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:32:
[...]

Vooral apart dat dit niet terug komt in de reviews, als je het spel niet kan uitspelen dan zou het een onvoldoende moeten scoren :P
Jij de game al gekocht? Ik wacht zelf op Restored Content DLC die ergens in kwartaal 3 uit moeten komen voordat ik de game aanschaf.
De meeste reviewers spelen zo'n game een paar uurtjes, en zeker als het een rerelease is dan praten ze dat gewoon vol met kennis van het eerste deel.

Ander voorbeeld daarvan was Pillars of Eternity op de switch. Dat spel was zo kapot dat het spel niet langer dan een uur of 2 gespeeld kon worden voordat het crashte en je savegame vernielde. Toch waren alle reviews lovend. Uiteindelijk was na 2 jaar het spel wel stabiel maar nog niet compleet gefixed, en heeft de publisher het opgegeven. Daarop heb ik mijn geld teruggekregen van Nintendo.

[ Voor 10% gewijzigd door Magic op 21-06-2022 09:51 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-01 07:40
Ik moest echt 3x lezen of ik niet ergens iets gemist had m.b.t. 3D All Stars. Je opmerking komt echt een beetje uit de lucht vallen. Ik weet ook niet welke hype je precies bedoelt, de game is al een behoorlijke tijd uit.

Zelf ben ik wel blij dat ik SM64, Sunshine en Galaxy op een “moderne” console kan spelen en dat ik deze collectie fysiek heb. Vooral Sunshine was voor mij een reden om deze collectie aan te schaffen. Die heb ik na de GC nooit meer kunnen spelen en was ook op geen enkele wijze te spelen anders dan op de OG console. Ik heb mooie herinneringen aan Sunshine, ik vond het geweldig op de GameCube. Ik heb hem dan ook met veel plezier nogmaals gespeeld op mijn Switch.

Ik had Galaxy nooit gespeeld (ik heb, als Nintendo liefhebber, nooit een Wii gehad vooral vanwege motion controls) dus dit was een mooi moment. Die vond ik ook heel leuk. SM64 heb ik al zo vaak gespeeld dat ik deze versie niet eens aangeraakt heb, zal vast nog wel een keertje komen. Hopelijk komt Super Mario Galaxy 2 ook nog eens naar de Switch, dan heb je alle 3D Mario’s op 1 console speelbaar (afgezien van 3D Land).

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16-01 17:17
Vanaf vandaag is Fall Guys gratis te downloaden in de store! Je moet wel je Nintendo account koppelen aan je Epic Games account. Verder is het spel fantastisch :D

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:32:
Jij de game al gekocht? Ik wacht zelf op de Restored Content DLC die ergens in kwartaal 3 uit moeten komen voordat ik de game aanschaf.
Het staat in: https://gamerant.com/star...sith-lords-switch-review/ maar die review was dan ook 'pas' 15 juni beschikbaar. Daar scoort het dus ook (maar) 2,5 uit 5.

Ik wacht ook zeker op de DLC voordat ik aanschaf Kotor II overweeg, heb nu net Kotor I gekocht op switch, wel leuke trip-down-memory-lane; eerst maar zien dat ik die weer uitspeel.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:43
HappyPinguin schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:20:
Vanaf vandaag is Fall Guys gratis te downloaden in de store! Je moet wel je Nintendo account koppelen aan je Epic Games account. Verder is het spel fantastisch :D
Hoe is de FPS? Ik hoor dat dit dramatisch is of valt het mee?

Edit: Zelf de game even gedownload. FPS is niet al te best. Wel speelbaar, maar niet best. Hopelijk wordt dit nog verbeterd.

Edit 2: Als je via de Switch de TV output resolutie op 720p zet, dan is de FPS in Fall Guys beter. Mindere resolutie, maar het speelt fijner.

[ Voor 28% gewijzigd door Zerora op 21-06-2022 12:25 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:16
jammer dat fall guys geen 60 fps is, het lijkt me geen intens zware game om te draaien, zelfs voor switch hardware?
Jake schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:25:
Ik wacht ook zeker op de DLC voordat ik aanschaf Kotor II overweeg, heb nu net Kotor I gekocht op switch, wel leuke trip-down-memory-lane; eerst maar zien dat ik die weer uitspeel.
Ik zou sowieso wachten tot je KotOR I hebt uitgespeeld. Ik wil eerst ook zien hoe de TSLRC DLC draait op de Switch. Daarnaast moet je een nieuwe savegame starten om gebruik te kunnen maken van de DLC, de savegame van de basis game werkt niet met TSLRC DLC. Enige reden om de game eerder te halen is als je de game een keer zonder en met DLC wilt uitspelen.

Ik heb erg genoten van KotOR 1, inderdaad een trip-down-memory-lane. Vroeger op de Xbox meerdere keren uitgespeeld. Was voor mij geen moeite om de game uit te spelen op de Switch. De game de afgelopen jaren ook een keer gekocht op Steam en iOS, maar daar haakte ik na een aantal uren toch weer af.
Op de Switch nog wel zin om de game een tweede keer in dark side uit te spelen.
Zerora schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:32:
Edit 2: Als je via de Switch de TV output resolutie op 720p zet, dan is de FPS in Fall Guys beter. Mindere resolutie, maar het speelt fijner.
Is dat echt zo? Ik heb dit verhaal ook eerder gehoord bij BOTW, maar dat was ontkracht. 720P output zou geen verschil moeten maken. Kan wel zijn dat de game docked beter draait dan in handheld.

• Zerora
L23 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 12:54:
[...]

Is dat echt zo? Ik heb dit verhaal ook eerder gehoord bij BOTW, maar dat was ontkracht. 720P output zou geen verschil moeten maken. Kan wel zijn dat de game docked beter draait dan in handheld.
Ik kreeg de indruk dat de game hiermee iets beter loopt. Maar kan ook aan mij liggen. Zal nog eens ff een tijdje op 1080p spelen om te checken.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-01 15:58
L23 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:25:
[...]

Er zijn volgens mij wel meer spellen groter dan 32GB. Ik mis in ieder geval Bioshock: The Collection. Die staat waarschijnlijk op een 8GB cartridge met 3 demo's van de spellen. De rest van de games wordt gedownload met een update en is bij elkaar groter dan 32 GB.
Assassin's Creed - Ezio Collection gaat er ook overheen als je alle aanvullende content (twee films, language packs, etc) binnenhaalt. Dan zit je op 35.3 GB. The Witcher 3 blijft er nipt onder met 31.3 GB. LA Noire staat ook berucht als game die maar voor de helft op de card staat maar ik durf niet te zeggen hoe groot het in zijn totaal is.

• Linksquest
Seal64 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 13:09:
[...]

Assassin's Creed - Ezio Collection gaat er ook overheen als je alle aanvullende content (twee films, language packs, etc) binnenhaalt. Dan zit je op 35.3 GB. The Witcher 3 blijft er nipt onder met 31.3 GB. LA Noire staat ook berucht als game die maar voor de helft op de card staat maar ik durf niet te zeggen hoe groot het in zijn totaal is.
14GB zou dat moeten zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTPqBDzYC572gQhoH0QZfQyLLYU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kOKwQuQaJArFn6oFwaB5CENf.png?f=user_large

in de eshop staat 28143,00 MB. Klopt wel ongeveer met een 16GB cartridge en een 14GB download.

• HappyPinguin
Zerora schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:32:
[...]Hoe is de FPS? Ik hoor dat dit dramatisch is of valt het mee?

Edit: Zelf de game even gedownload. FPS is niet al te best. Wel speelbaar, maar niet best. Hopelijk wordt dit nog verbeterd.
Dramatisch is een groot woord; het is inderdaad niet erg goed, maar ik vond het prima speelbaar. Daarnaast moet ik zeggen dat de FPS niet de oorzaak is van het falen in het spel, dat is mijn eigen onkunde. :+

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:12
JackAvery schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 06:54:
Een XC3 direct kan ik alleen maar toejuichen. Niet dat ik perse ga kijken, ik ben toch al verkocht. Ik wil wel gameplay zien maar niet perse teveel spoilers, dus mogelijk vermijd ik (een deel) van deze direct. Tegelijkertijd is het voor mensen zoals @TomBraamhaar net erg goed nieuws. Het betekent dat de volgende algemene Direct geen segment van 10 tot 20 minuten over Xenoblade zal moeten bevatten - meer tijd dus om aan nieuwe games te besteden. Alle signalen suggereren nog steeds dat de datum van 28/29 juni kan kloppen, dus dat duurt ook mogelijk niet lang meer.
Ik hoop dat je gelijk hebt, dan is het iig afwachten tot naar de XenoDirect, eerder zullen het denk ik niet aankondigen. :)

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:21

B2

wa' seggie?

HappyPinguin schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:20:
Hm, hier ook gedownload maar het zoeken naar een potje lijkt lastig te zijn. Is dit normaal bij Fall Guys?

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-01 14:00
En bij mij lijkt de mail het niet te doen. Ik gebruik ouderlijk toezicht, heb de game gedownload maar bij het spelen komt de toestemmingsmail niet binnen..

[ Voor 0% gewijzigd door subwaysurfer op 21-06-2022 17:49 . Reden: Typo ]

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-01 18:41
B2 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:12:
[...]

Hm, hier ook gedownload maar het zoeken naar een potje lijkt lastig te zijn. Is dit normaal bij Fall Guys?
Denk dat er wat problemen zijn vanwege de launch day, helaas…

• HappyPinguin
B2 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:12:
[...]Hm, hier ook gedownload maar het zoeken naar een potje lijkt lastig te zijn. Is dit normaal bij Fall Guys?
Ik heb een tiental potjes gespeeld, en had elke keer binnen een minuut wel matchmaking. Dus voor mij is dit probleem niet herkenbaar.

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:56
Locolau schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:57:
[...]

Denk dat er wat problemen zijn vanwege de launch day, helaas…
Herkenbaar. Kids stuiterden hier om het te spelen. De jongste heeft een paar potjes kunnen spelen, maar inmiddels lukt het niet meer; zoeken naar een potje lijkt niet meer te werken en af en toe zelfs een volledige error. Dus denk idd dat we de oorzaak moeten zoeken in launchday.. :/
Fire Emblem Warriors: Three Hopes reviews staan online en klinken alvast erg positief! (OpenCritic)

Edit: voor de mensen die niet op Fall Guys raken: vandaag is ook Ubisoft's F2P game Roller Champions op Switch gelanceerd. Deze leek ook best leuk te zijn...

[ Voor 43% gewijzigd door JackAvery op 21-06-2022 21:12 ]

• Zerora
JackAvery schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 20:44:
Edit: voor de mensen die niet op Fall Guys raken: vandaag is ook Ubisoft's F2P game Roller Champions op Switch gelanceerd. Deze leek ook best leuk te zijn...
Ben die maar even gaan proberen. Game is wel iets moeilijker om te masteren merk ik al wel. Game gebruikt FSR trouwens. Grafisch ziet het er allemaal prima uit en is nog best geinig ook.

Voor degenen die de xenoblade direct straks willen volgen:

Edit: permanente versie is hier te vinden (of embed twee posts lager)

[ Voor 41% gewijzigd door JackAvery op 23-06-2022 20:18 ]

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:48
Fall Guys lijkt weer te werken (vanochtend althans). Mede door deze game weer een Switch gekocht, ideaal spelletje voor even snel tussendoor.

Eigenlijk was ik van plan om een Lite te kopen omdat ik de normale Switch in handheld wat lomp vond.
Twijfelde toch, dat ik spijt kreeg door niet de Oled versie te kopen. Dacht downgraden kan altijd dus voor de Oled gegaan, tot nu toe geen spijt van. Mooi schermpje.
VOD-versie:

Enkel de laatste tien minuten over gameplay bekeken, maar zeer veelbelovend dit. Het wordt een lange maand...

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:46
JackAvery schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 21:08:
[...]

Enkel de laatste tien minuten over gameplay bekeken, maar zeer veelbelovend dit. Het wordt een lange maand...
Indrukwekkend hoe diep het combat systeem gaat.Day 1 aankoop.
Het briljante Into The Breach krijgt een enorme content update en een fysieke release op Switch. Deze is Ellen via fangamer.com.

[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 24-06-2022 12:50 ]

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-12-2025

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

In de laatste sale voor nog geen 2 euro het relatief onbekende Juiced! opgepikt, een 2D platformer gemaakt door een Nederlandse ontwikkelaar. Er zijn erg weinig reviews te vinden, maar op basis van wat ik tot nu toe heb gespeeld wel een aanrader. Niks spectaculairs maar gewoon echt wel tof om te spelen.

Inspiratie is gehaald uit spellen als Commander Keen, Jazz Jackrabbit, Rayman, Mario en Sonic, mocht je daar warme herinneringen aan hebben, is het een mooie besteding als je nog wat eShop points hebt liggen. De artstyle moet je wel wat aanspreken uiteraard.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Wie gaat hem vandaag al aanschaffen voor de Switch?

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-01 23:01

JoeZuCK

_Fonz > all.

Sonic? Hmm. Ik heb cult klassieker Blade Runner op de Switch aangeschaft (pre production order).

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
Ik wil het spel graag hebben, want heb net geleerd dat Blue Spheres er ook in zit.

Dit is volgens mij de eerste keer dat dit op een console wordt uitgebracht (het origineel niet mee geteld).
We spelen dit nog geregeld op de Megadrive.

Nog aan het twijfelen of het op de Switch of Xbox komt. Ik vermoed de Switch.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik weet niet of het al besproken is hier maar zojuist de pro controller besteld voor €53,90.

https://nl.pepper.com/share-deal/240916

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Jan_V schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 17:14:
[...]

Ik wil het spel graag hebben, want heb net geleerd dat Blue Spheres er ook in zit.

Dit is volgens mij de eerste keer dat dit op een console wordt uitgebracht (het origineel niet mee geteld).
We spelen dit nog geregeld op de Megadrive.

Nog aan het twijfelen of het op de Switch of Xbox komt. Ik vermoed de Switch.
Bij Sonic Mania heb je ook Blue Sphere stages. Of is dat anders?
Persoonlijk weinig interesse in sonic, maar het valt wel op dat er toch al redelijk wat kritiek is op bugs in deze collectie.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
L23 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 18:00:
[...]

Bij Sonic Mania heb je ook Blue Sphere stages. Of is dat anders?
Als ik het op IGN goed lees zijn dit de reguliere, in-game, stages (https://www.ign.com/wikis/sonic-mania/Blue_Sphere_Stages). Die heb je nodig om alle emeralds te krijgen voor Super- en Hyper Sonic.

Het losse spel bestaat uit een praktisch oneindige selectie aan maps.
Ik heb hier een schrift liggen met duizenden codes voor verschillende maps.

[ Voor 7% gewijzigd door Jan_V op 24-06-2022 18:35 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

JackAvery schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 18:33:
[...]

Persoonlijk weinig interesse in sonic, maar het valt wel op dat er toch al redelijk wat kritiek is op bugs in deze collectie.
Welke bugs gaat het om? Lees er graag meer over.
De reviews die ik tot dusver heb gelezen zijn vrij positief. Het artikel van Eurogamer gaat niet zo zeer om problemen met de game, maar over Simon Thomley van Headcannon die problemen heeft met de samenwerking van Sega. Hij is niet blij met het afgeleverde werk waar ook zijn naam onder staat. Wat ik mij ook best voor kan stellen. Sonic Mania is van hogere kwaliteit dan Sonic Origins.
Redelijk wat kritiek op bugs zou ik niet zeggen. Ik lees voornamelijk kritiek over dat het de zoveelste rerelease is van Sonic Mega Drive games is waarbij voor het gemak even vergeten wordt dat het dit keer niet om (matige) emulatie gaat en de games op de consoles voor het eerst in breedbeeld zijn. Of dat de vorige Sega/Sonic collecties uit meer games bestonden, begrijpelijk want de Sonic games van de Master System/Game Gear krijgen niet dezelfde aandacht als de Mega Drive titels. En ik zie bij meerdere reviews zoals SwitchUP terug komen dat de prijs van 40 euro te hoog is, ik zelf zou 20 euro schappelijker vinden.
L23 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 20:17:
[...]

De reviews die ik tot dusver heb gelezen zijn vrij positief. Het artikel van Eurogamer gaat niet zo zeer om problemen met de game, maar over Simon Thomley van Headcannon die problemen heeft met de samenwerking van Sega. Hij is niet blij met het afgeleverde werk waar ook zijn naam onder staat. Wat ik mij ook best voor kan stellen. Sonic Mania is van hogere kwaliteit dan Sonic Origins.
Redelijk wat kritiek op bugs zou ik niet zeggen. Ik lees voornamelijk kritiek over dat het de zoveelste rerelease is van Sonic Mega Drive games is waarbij voor het gemak even vergeten wordt dat het dit keer niet om (matige) emulatie gaat en de games op de consoles voor het eerst in breedbeeld zijn. Of dat de vorige Sega/Sonic collecties uit meer games bestonden, begrijpelijk want de Sonic games van de Master System/Game Gear krijgen niet dezelfde aandacht als de Mega Drive titels. En ik zie bij meerdere reviews terug zoals SwitchUP terug komen dat de prijs van 40 euro te hoog is, ik zelf zou 20 euro schappelijker vinden.
Thomley heeft het letterlijk over glitches die geïntroduceerd zijn o.a. dankzij de wrapper van Sega hoor :) Het is de moeite om het volledige Twitter thread te lezen.

Er staan elders genoeg voorbeelden te vinden van glitches in de collectie - kijk maar eens de threads op resetera of famiboards na. Daar vond ik bvb. deze clip van Tails die verdwijnt :P De games lijken zeker speelbaar maar het klinkt voorlopig niet ideaal.
JackAvery schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 20:28:
[...]

Thomley heeft het letterlijk over glitches die geïntroduceerd zijn o.a. dankzij de wrapper van Sega hoor :) Het is de moeite om het volledige Twitter thread te lezen.

Er staan elders genoeg voorbeelden te vinden van glitches in de collectie - kijk maar eens de threads op resetera of famiboards na. Daar vond ik bvb. deze clip van Tails die verdwijnt :P De games lijken zeker speelbaar maar het klinkt voorlopig niet ideaal.
Ik heb het gelezen. Maar ik zie Thomley daarover klagen, wat ik zoals ik al zei goed kan begrijpen. Maar gaf aan dat ik dit niet terug zie in de reviews of van mensen die nu de game spelen, die lijken vrij enthousiast. Dat van Tails zag ik inderdaad in het Eurogamer artikel. Genoeg redenen om te klagen over de game, maar volgens mij valt het qua bugs behoorlijk mee (ik zeg niet dat ze er niet zijn). Vraag me ook af wie die bugs gaat fixen nu Headcannon niet meer aan het product werkt.

Wat ik voornamelijk uit het artikel op maak is dat we geen Sonic Mania 2 krijgen :P

[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 24-06-2022 20:53 ]

• Farabi
  • Niet online
nadat ik mijn nagels heb geknipt, is het altijd worstelen om een sd-card te verwisselen. ben ik de enige? :P (swtch oled)

• RollieBollie
Farabi schreef op zondag 26 juni 2022 @ 16:14:
nadat ik mijn nagels heb geknipt, is het altijd worstelen om een sd-card te verwisselen. ben ik de enige? :P (swtch oled)
Ik gebruik dan bij de switch meestal een sleutel of de platte schroevendraaier van mijn zakmes.
Dit was (voor mij) bij het vorige Switch model geen probleem. Bij het OLED model zijn er veel dingen verbeterd, maar het aangepaste cartridge slot is er niet een van. Heb al een paar keer een schroevendraaier moeten pakken nadat ik mijn nagels had geknipt. Ik doe het klepje niet helemaal dicht.

Ik zie je het al een paar keer benoemen, maar de cartridge is geen SD kaart.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ik wissel eigenlijk nooit de sd-kaart, als ik niet genoeg ruimte heb gooi ik wel wat weg.

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17:17
hcQd schreef op zondag 26 juni 2022 @ 17:47:
[...]

Ik wissel eigenlijk nooit de sd-kaart, als ik niet genoeg ruimte heb gooi ik wel wat weg.
Als mijn MicroSD kaart vol is koop ik er één met een grotere capaciteit. Ik zit nu al op de 256GB, voorlopig iig voldoende.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:46
Moet je dat zo vaak doen dan ?

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/opk5uppwyOsJIIneqORpFiHZt6A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cj0nsKy4a9KGKGLaDkFl4A1r.jpg?f=fotoalbum_large
Bekijk de video on demand op ons YouTube-kanaal vanaf 28 juni om 15:00 uur voor zo'n 25 minuten aan info over third-party Nintendo Switch-games die binnenkort worden uitgebracht.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Pagina: 1 ... 169 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic