aljooge schreef op woensdag 27 april 2022 @ 12:25:
Overmorgen komt nintendo switch sports. Is dit nog een beetje leuk en is het verstandig die nu al te preordenen?
Je zou de reviews kunnen afwachten.

Zelf was ik tevreden met bowlen tijdens de testsessie eerder dit jaar.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:57
aljooge schreef op woensdag 27 april 2022 @ 12:25:
Overmorgen komt nintendo switch sports. Is dit nog een beetje leuk en is het verstandig die nu al te preordenen?
reviews: Nintendo Switch Sports - Leuk gezelschapsspel heeft meer content nodig
Lees vooral de reviews eens door zou ik adviseren 😉

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07:51
Dank. Die review had ik gemist, maar denk toch dat dit spel hem niet gaat worden.

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-01 15:10
Chris7 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 12:28:
[...]

Ja, ik maak me er niet echt zorgen over, alleen als je ‘m vasthoud dan beweegt het soms een beetje en dat voel wat vreemd/gammel. Na alle verhalen over joycon drifting vroeg ik me af of dit ook een dingetje is waar misschien wel een makkelijke oplossing voor is. Maar voor nu niet vervelend genoeg om er iets aan te doen :)
Het is ook een dingetje, mijne heeft het ook. Destijds even nagekeken en via Reddit een tip gelezen dat het met een stukje plakband te verhelpen zou kunnen zijn. Het immers enkel wat speling.

Speel echter vrijwel exclusief docked, dus ben nog te lui geweest het te proberen.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:17

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Zerora schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:15:
[...]

Disney Animal Crossing? Kan best interessant zijn.
Haha ze noemen het eerder een Stardew Valley-Style Life Sim

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-01 17:38

The Chosen One

Zie signature!

Hmm ene kant geinig aan de andere kant beetje laat en er zijn al zoveel alternatieven, 2D/3D.
Heb zo'n gevoel (puur van de video) dat het allemaal zo'n net niet gameplay is met de Disney saus erover heen die het dan 'aantrekkelijk' maakt. We shall see.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-01 05:39

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Welke spellen zijn net als super mario bros deluxe u en yoshi's crafted world? Waarbij je met 2 players door een level loopt?

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-01 15:14

B2

wa' seggie?

Farabi schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:01:
Welke spellen zijn net als super mario bros deluxe u en yoshi's crafted world? Waarbij je met 2 players door een level loopt?
Kirby and the Forgotten Land

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:37
Mario 3d world?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Is Super Mario 3D All-Stars ook niet zo'n spel?
Wij proberen die al een tijdje voor een zacht prijsje te krijgen, zag hem helaas ook niet tussen de grote aanbiedingen staan.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DCNY schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 06:20:
Iemand de House of the Dead remake al gespeeld? Wil m met een lightgun (joy cons in houder) spelen net als op de Wii maar lees dat de controls weer eens ruk zijn :/
ik heb zo'n 'insteek' gun gekocht voor switch; https://www.bol.com/nl/nl...k-zwart/9200000131894740/

was even wennen, maar (voor mij) echt 10x beter dan zonder. zoek nu eigenlijk een 2e 'gun' voor de medespeler

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-01 07:59
G_Dragon schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:52:
[...]

Wij proberen die al een tijdje voor een zacht prijsje te krijgen, zag hem helaas ook niet tussen de grote aanbiedingen staan.
Die zal nooit in de Eshop staan met een aanbieding. Hij is niet te koop via de Eshop.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:12
G_Dragon schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:52:
[...]

3D All stars was een game die time limited beschikbaar was. Als de game nog bij een fysieke winkel te koop is heb je geluk.

Daarbij zijn het 3 games Mario 64, Sunshine en Galaxy. Deze zijn single player games. Galaxy heeft wel dacht ik een simpele 2 player functie.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Cyrax0508 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:29:
[...]

Die zal nooit in de Eshop staan met een aanbieding. Hij is niet te koop via de Eshop.
Oh dat wist ik niet, dank je wel :) Had hem gisteren bijna voor 35 euro via Marktplaats, maar was net te laat.
RollieBollie schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:35:
[...]

3D All stars was een game die time limited beschikbaar was. Als de game nog bij een fysieke winkel te koop is heb je geluk.

Daarbij zijn het 3 games Mario 64, Sunshine en Galaxy. Deze zijn single player games. Galaxy heeft wel dacht ik een simpele 2 player functie.
Mijn vriend hoopt er ooit nog een te scoren, we hadden hem bijna gisteren.
Maar was helaas de 2e reageerder..

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Klopt het dat je de uitbreiding van pokemon sword en shield island of armor niet meer kan aanschaffen in de store?

Als ik de content op mijn pc opzoek dan staat er dat deze niet meer verkocht wordt.
Bij bol bijvoorbeeld kan je de uitbreiding nog wel kopen maar dan moet je ze gelijk alletwee kopen.

Waarom zouden ze zoiets er uit halen?
Alles wat je op deze manier verkoopt is toch meegenomen?
Of stoppen ze er juist mee omdat ze anders minder pokemon games de recent uitgekomen zijn zullen verkopen?

Burp

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Wii4all schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:20:
Klopt het dat je de uitbreiding van pokemon sword en shield island of armor niet meer kan aanschaffen in de store?

Als ik de content op mijn pc opzoek dan staat er dat deze niet meer verkocht wordt.
Bij bol bijvoorbeeld kan je de uitbreiding nog wel kopen maar dan moet je ze gelijk alletwee kopen.

Of stoppen ze er juist mee omdat ze anders minder pokemon games de recent uitgekomen zijn zullen verkopen?
Serieus? Dit kan toch niet waar zijn.. |:(
Please laat iemand hier een uitleg voor hebben !
RollieBollie schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:35:
[...]

Ik heb hem voor 40 euro gevonden op Marktplaats! *O*
Hopelijk morgen al binnen.

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 29-04-2022 11:55 ]

Wii4all schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:20:

Je kan de uitbreidingspas gewoon kopen, deze bestaat uit de DLC The Isle of Armor en The Crown Tundra. Je kan ze alleen niet apart kopen, je koopt het als bundel. Let wel op dat Sword en Shield elk hun eigen uitbreidingspas hebben die niet voor de andere game werken.

[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 29-04-2022 14:33 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:27:
[...]

Je kan de uitbreidingspas gewoon kopen, deze bestaat uit de DLC The Isle of Armor en The Crown Tundra. Je kan ze alleen niet apart kopen, je koopt het als bundel. Let wel op dat Sword en Shield elk hun eigen uitbreidingspas hebben die niet voor de andere game werken.
Ze waren toch gewoon als losse uitbreiding verkrijgbaar voor iets van 16 euro p/s?

Burp

Wii4all schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:40:
[...]

Ze waren toch gewoon als losse uitbreiding verkrijgbaar voor iets van 16 euro p/s?
Nee.

• RollieBollie
Nintendo levert DLC volgens mij alleen als expansion packs die uit meerdere onderdelen bestaat. Ze geven dan wel vaak aan hoeveel de losse onderdelen kosten, maar bieden ze dan niet los aan.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Wii4all schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:40:
[...]

Oh dan heb ik je bericht verkeerd gelezen, want ik dacht dat ze de uitbreidingspass helemaal niet meer aanboden. Maar jij wou de dlcs los kopen, ja dat heeft nooit gekund O-)

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-01 19:57
Ik zit nog te kijken voor een leuke “puzzel” achtige game die je makkelijk even kort kunt spelen. Aan het twijfelen tussen Grindstone of Tetris Connected. Lastig om een keus te maken. Iemand toevallig beiden al in bezit hier of één van de twee? Misschien moet ik gewoon een muntje opgooien :p

[ Voor 13% gewijzigd door menne op 29-04-2022 21:27 ]

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:22
Net gehaald en gelijk gespeeld met de vrouw. Echt leuk om te zien hoe fanatiek je wordt en goed het uitgewerkt is. Wij verwachte het minste van de volleybal maar die was het leukste. :D

©2004

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
menne schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 21:26:
Ik zit nog te kijken voor een leuke “puzzel” achtige game die je makkelijk even kort kunt spelen. Aan het twijfelen tussen Grindstone of Tetris Connected. Lastig om een keus te maken. Iemand toevallig beiden al in bezit hier of één van de twee? Misschien moet ik gewoon een muntje opgooien :p
Ik ken die 2 niet maar ik vind tumblestone en OTTTD wel leuk, en swamp defense 2 (moet wel echt handheld).

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik heb in de sale een paar heerlijk rustige games gekocht die ik al kende van andere platforms en die ik van harte kan aanraden: Islanders (chill spel waarin je gebouwtjes moet plaatsen op een eiland), Bad North (verdedig je eiland tegen invasies, leuke stijl) en Townscaper (sandbox stedenbouwer, eigenlijk geen gameplay).

Zit nog te kijken naar Civ 6, die heb ik op Steam maar de reviews op Switch zijn lovend en het heeft wel wat om het lekker vanaf de bank te spelen.

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Dilemma. Heb nu ongeveer, wat zal het zijn, anderhalf jaar geleden een switch lite gekocht. Prima console, voelt stevig, helemaal goed, maar heb 'm door omstandigheden bijna nooit aan gehad.

Druk, andere platforms om de beperkte game tijd op door te brengen (pc, ps).

Ben halverwege mario 3D world geraakt denk ik. Het is me nu ook meer dan ook duidelijk dat mobiel/draagbaar gamen gewoon niets voor mij is. Is het nu niet, en za het waarschijnlijk ook niet/nooit worden. Liefst Old school op tv, met controller dus.

Ik wil nog graag de nintendo exclusives eens spelen (op tv dus). Mario, donky kong (heb niets met zelda of kirby). Om nu nog, in 2022, een zwaar verouderde console te halen (gewone switch) om 3, max. 4 games te spelen, vind ik ook wat overdreven. Spilzuchtige aankoop die in andere handen gewoon beter tot z'n recht komt en nuttiger zal zijn.

Hoe moreel grijs is het om voor die 3 a 4 games aan switch emulatie te doen? (ik vraag niet hoe ik dat moet doen!). Heb alle games origineel liggen, en heb in principe al een nintendo hardware platform aangekocht ook (switch lite). Wil ze gewoon op tv spelen, en daarna raak ik ze waarschijnlijk niet meer aan.

Alle andere (indie-) cross platform kan ik veel gemakkelijker gewoon via steam of playstation spelen, aangezien ik toch enkel aan de tv game. Ik heb dus geen verdere nood aan nintendo hardware om dat soort games in 400p te spelen als ik betere hardware heb staan. Dus enkel voor (een beperkt aantal) origineel aangekochte exclusives....

Edit: wat een zegen zou het zijn als nintendo hun games gewoon voor pc zou uitbrengen zoals sony dat ook doet. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 30-04-2022 13:47 ]

• RollieBollie
Zolang een console en games nog gewoon in de winkels beschikbaar zijn en niet vervangen door een opvolger vind ik emulatie en illegaal downloaden niet ok. Zelfs niet als je de hard en software origineel hebt.

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
RollieBollie schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:08:
Zolang een console en games nog gewoon in de winkels beschikbaar zijn en niet vervangen door een opvolger vind ik emulatie en illegaal downloaden niet ok. Zelfs niet als je de hard en software origineel hebt.
Tja, maar ik ga ook niet meer meedoen aan spilzuchtig consumentisme, en een zoveelste apparaat kopen die slechts een paar honderd uur max. zal draaien (beperkt aantal games). En dat weet ik nu al. Een kind of jongere gaat hier veel meer plezier van hebben dan ik, gewoon zonde.

Eventueel kan ik de Lite nog te koop aanbieden en bijleggen voor een switch, maar dat is ook een hoop gedoe vind ik. En dan blijft het niet bij een switch, maar ook nog een controller, want die joycons zijn veel te kleine ondingen...

Dan maar niet, ik verleg me wel volledig naar andere platformen dan weer. Mario en z'n vriendjes blijven toch erg locked in, en andere echt goede platformers zijn er niet. Mario en co. zijn king wat dat betreft. Lucky's Tale misschien... En anders OpenEMU op m'n macs en oudere platformers opnieuw spelen. Ook fijn.

Hades, de vele metroidvanias, andere indies, enz.. speel ik gewoon op Steam.
Amos_x schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:46:
Dilemma. Heb nu ongeveer, wat zal het zijn, anderhalf jaar geleden een switch lite gekocht. Prima console, voelt stevig, helemaal goed, maar heb 'm door omstandigheden bijna nooit aan gehad.

Ben halverwege mario 3D world geraakt denk ik. Het is me nu ook meer dan ook duidelijk dat mobiel/draagbaar gamen gewoon niets voor mij is. Is het nu niet, en za het waarschijnlijk ook niet/nooit worden. Liefst Old school op tv, met controller dus.

Ik wil nog graag de nintendo exclusives eens spelen (op tv dus). Mario, donky kong (heb niets met zelda of kirby). Om nu nog, in 2022, een zwaar verouderde console te halen (gewone switch) om 3, max. 4 games te spelen, vind ik ook wat overdreven. Spilzuchtige aankoop die in andere handen gewoon beter tot z'n recht komt en nuttiger zal zijn.

Hoe moreel grijs is het om voor die 3 a 4 games aan switch emulatie te doen? (ik vraag niet hoe ik dat moet doen!). Heb alle games origineel liggen, en heb in principe al een nintendo hardware platform aangekocht ook (switch lite). Wil ze gewoon op tv spelen, en daarna raak ik ze waarschijnlijk niet meer aan.
Persoonlijk vind ik het ook niet ok om aan emulatie te doen voor een platform dat je op dit moment gewoon legaal kan spelen en gemakkelijk te verkrijgen is. Maar zolang je proper je games koopt kan niemand je vertellen wat je moet doen.

Koop een gewone 2019 (of zelfs 2017) Switch tweedehands en hang deze permanent aan je TV zou ik zeggen. Zo duur is de hardware niet, zeker niet als je je Lite vervangt. Je kan het tweedehandsje altijd nog vervangen wanneer het volgende model uitkomt. E-waste is ook minder een issue op deze manier.
Alle andere (indie-) cross platform kan ik veel gemakkelijker gewoon via steam of playstation spelen, aangezien ik toch enkel aan de tv game. Ik heb dus geen verdere nood aan nintendo hardware om dat soort games in 400p te spelen als ik betere hardware heb staan. Dus enkel voor (een beperkt aantal) origineel aangekochte exclusives....
De meeste indiegames draaien docked op heel normale resoluties met goede framerates, of dat is toch mijn ondervinding. Door ze op Switch te kopen behoud ik de keuze of ik ze handheld of op TV speel. Die keuze is voor mij waardevol. Het alternatief is mijn enorme Steam backlog nog groter maken, waarbij de kans dat ik een singleplayer game op mijn PC ga spelen relatief klein is. Maar iedereen heeft zijn eigen gebruiksscenario :)
Edit: wat een zegen zou het zijn als nintendo hun games gewoon voor pc zou uitbrengen zoals sony dat ook doet. :P
Ik klaag niet dat Sony naar PC laat porten maar ik zie liever Nintendo hun beperkte resources investeren in het produceren van meer games dan ze ook nog eens multiplatform te moeten ontwikkelen.
Ik denk dat voor een stuk of 4 games een normale Switch kopen prima te verantwoorden is. Maar het klinkt alsof je te veel games wilt spelen en te weinig tijd hebt. Dan moet je keuzes maken. Het is dat ik zelf ook graag games afwisselend docked en handheld speel, anders zou ik third party games voor de Xbox halen. Zie dat ik van de 31 games 6 Nintendo exclusives heb. Voor mij draaien de meeste third party games dikke prima op de tv, maar daar baseer ik mijn aankopen ook op. Discussies over emulatie zou ik niet beginnen, gaat altijd moeizaam, moet gewoon iedereen voor zichzelf beslissen.
Heel ander onderwerp maar: ondertussen is het Nintendo Switch Online Expansion pack al 6-7 maanden oud en er is al stevig gesleuteld aan de content van het pakket en aan de kwaliteit van de N64 emulatie. Er was destijds redelijk wat discussie over of de prijs het waard was, en ik vroeg me af of ondertussen de meningen hierover al veranderd zijn?

Nintendo vraagt nog steeds 40 euro per jaar voor een individueel lidmaatschap, of 70 euro voor een familiegroep tot 8 personen. Momenteel krijg je toegang tot (toegevoegd na launch staan in het vet genoteerd)...

Drie DLC:
  • Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise
  • Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas
  • Splatoon 2: Octo Expansion
14 N64 games:
  • Super Mario 64
  • Lylat Wars
  • Mario Kart 64
  • Yoshi's Story
  • Dr. Mario 64
  • OPERATION WINBACK
  • The Legend of Zelda: Ocarina of Time
  • Mario Tennis
  • Paper Mario
  • Banjo-Kazooie
  • Sin & Punishment
  • The Legend of Zelda: Majora's Mask
  • Mario Golf
  • F-Zero X
  • (nog aangekondigd: Pokémon Snap, Kirby 64)
25 Mega Drive games:
  • Golden Axe
  • Shining Force
  • Streets of Rage 2
  • Gunstar Heroes
  • Contra Hard Corps
  • Strider
  • Sonic The Hedgehog 2
  • Shinobi III: Return of the Ninja Master
  • Phantasy Star IV
  • Ristar
  • Musha
  • Dr. Robotnik's Mean Bean Machine
  • Ecco The Dolphin
  • Castlevania Bloodline
  • ToeJam & Earl
  • Super Fantasy Zone
  • Alien Soldier
  • Light Crusader
  • Altered Beast
  • Sword of Vermilion
  • Thunder Force II
  • Dynamite Headdy
  • Space Harrier II
  • Shining Force II
  • Sonic The Hedgehog Spinball
Het lijkt er alvast op dat Nintendo meer content gaat blijven toevoegen - zo was er onder andere het lek vorige week van Nintendo's in-development GBA emulator dat eerdere geruchten meer geloofwaardigheid geeft.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:34
L23 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:51:
Ik denk dat voor een stuk of 4 games een normale Switch kopen prima te verantwoorden is.
Sterker nog, ik denk dat de meeste gezinnen maar 2 tot 5 spellen bij een console hebben. Als ik tenminste terug kijk naar mijn jeugd, dan kregen we gemiddeld 1,2 spel per jaar. Tegenwoordig is dat misschien wel anders met al het online aanbod, maar 4 of 5 spellen lijkt me niet gek.

Tegenwoordig heb ik meer geld te besteden als vroeger, zoals velen in dit topic volgens mij, dus het publiek hier heeft al snel 20+ games volgens mij. Maar kan me niet voorstellen dat dit een goede representatie is van de hele bevolking.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:32

Gewoon de Lite verkopen en een tweedehands Switch en Pro Controller via Marktplaats kopen is dan de beste optie lijkt me.

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:07
Amos_x schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:18:
[...]

Eventueel kan ik de Lite nog te koop aanbieden en bijleggen voor een switch, maar dat is ook een hoop gedoe vind ik. En dan blijft het niet bij een switch, maar ook nog een controller, want die joycons zijn veel te kleine ondingen...
Zie hier de crux van het verhaal. Het is gedoe en daarom doe je het niet. Daarnaast worden er in mijn ogen allemaal argumenten bij bedacht om emulatie goed te praten.
De switch is gewoon nog te koop. Verkoop die switch lite, haal een een gewone switch met pro controller en beleef de spellen zoals ze bedoeld zijn. En echt, ze zijn het waard. :)

• joey82
  • Laatst online: 13-01 16:32
goedendag,

wij vragen ons af of de Joy-Con Charging Grip ook met een usb lader van bijvoorbeeld een telefoon kan worden opgeladen of moet het perse via het dock van de switch?

voor de duidelijkheid, de switch zelf zit altijd in de dock want ik word niet lekker van gamen op een handheld dus game ik via de tv,

het gaat puur om het laden van de joy-cons/charging grip....

alvast bedankt....

[ Voor 41% gewijzigd door joey82 op 30-04-2022 20:20 ]

• menne

In principe loopt Nintendo dan de extra inkomsten mis van het correcte duurdere hardwareplatform dat tv capable is en de aanschaf van een pro controller die je erbij zou willen gebruiken. Verder denk ik dat het vooral een dilemma is dat je voor jezelf moet beslissen, los van wat andere mensen ervan vinden. Dat je de vraag hier stelt geeft voor mij eigenlijk al aan dat je het niet helemaal zuiver vind om te doen, anders had je het niet voorgelegd. Dat is dus ook denk ik het antwoord. Maar beslis dat vooral voor jezelf :)

• dragon2
  • Niet online
joey82 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:12:
goedendag,

wij vragen ons af of de Joy-Con Charging Grip ook met een usb lader van bijvoorbeeld een telefoon kan worden opgeladen of moet het perse via het dock van de switch?

voor de duidelijkheid, de switch zelf zit altijd in de dock want ik word niet lekker van gamen op een handheld dus game ik via de tv,

het gaat puur om het laden van de joy-cons/charging grip....

alvast bedankt....
Ja, zolang het een goede en niet een 'aparte' lader is (bv oneplus), en je een fatsoenlijke kabel gebruikt (bv ugreen of blitzwolf, geen action spul).

Ik gebruik zelf deze oplader:
https://www.ikea.com/nl/n...t-3-poorten-wit-20415027/

• joey82
dragon2 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:41:
[...]

Ja, zolang het een goede en niet een 'aparte' lader is (bv oneplus), en je een fatsoenlijke kabel gebruikt (bv ugreen of blitzwolf, geen action spul).

Ik gebruik zelf deze oplader:
https://www.ikea.com/nl/n...t-3-poorten-wit-20415027/
ik zat te denken aan de lader die bij mijn samsung A52s zat, de kabel die word gebruikt is van de charging grip ( bijgeleverd bij de charging grip )

is dat wat?

[ Voor 9% gewijzigd door joey82 op 30-04-2022 20:44 ]

joey82 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:43:
[...]

ik zat te denken aan de lader die bij mijn samsung A52s zat, de kabel die word gebruikt is van de charging grip ( bijgeleverd bij de charging grip )

is dat wat?
Dat is prima.

• joey82
heel fijn om te weten, voor de zekerheid toch maar even vragen voor ik weer iets sloop....

dankjewel beide :)
JackAvery schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 15:16:
Heel ander onderwerp maar: ondertussen is het Nintendo Switch Online Expansion pack al 6-7 maanden oud en er is al stevig gesleuteld aan de content van het pakket en aan de kwaliteit van de N64 emulatie. Er was destijds redelijk wat discussie over of de prijs het waard was, en ik vroeg me af of ondertussen de meningen hierover al veranderd zijn?
Voor mijzelf niet. Maar zie wel dat het Uitbreidingspakket steeds interessanter word. Voornamelijk vanwege de DLC zoals de Mario Kart Circuit-uitbreidingspas. Daar zal later vast ook wel Breath of the Wild 2 DLC en Splatoon 3 DLC bij komen. Momenteel was alleen de Mario Kart Circuit-uitbreidingspas voor mij interessant en die koop ik dan liever eenmalig voor 20 a 25 euro.

N64 heb ik zelf geen nostalgie mee. Lijkt me wel leuk om even uit te proberen, maar zal eerder tijd besteden aan nieuwe games op de Switch. Mega Drive vind ik leuker, maar veel van die games ook al door de jaren in compilaties gespeeld. Qua Sonic games tot nu toe elke release overgeslagen omdat ik zat te wachten op de betere versie die al op de smartphones was uitgekomen. Met Sonic Origins komen deze versies eindelijk naar de Switch.

GBA zou het Uitbreidingspakket ook interessanter maken, al hoop ik dat ze het standaard Nintendo Online ook eens uitbreiden.
L23 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:16:
[...]

Voor mijzelf niet. Maar zie wel dat het Uitbreidingspakket steeds interessanter word. Voornamelijk vanwege de DLC zoals de Mario Kart Circuit-uitbreidingspas. Daar zal later vast ook wel Breath of the Wild 2 DLC en Splatoon 3 DLC bij komen. Momenteel was alleen de Mario Kart Circuit-uitbreidingspas voor mij interessant en die koop ik dan liever eenmalig voor 20 a 25 euro.

N64 heb ik zelf geen nostalgie mee. Lijkt me wel leuk om even uit te proberen, maar zal eerder tijd besteden aan nieuwe games op de Switch. Mega Drive vind ik leuker, maar veel van die games ook al door de jaren in compilaties gespeeld. Qua Sonic games tot nu toe elke release overgeslagen omdat ik zat te wachten op de betere versie die al op de smartphones was uitgekomen. Met Sonic Origins komen deze versies eindelijk naar de Switch.
Zelf heb ik het Uitbreidingspakket al sinds launch - met een groep de kosten delen maakt dit een beetje een nobrainer voor me. Het gemak om de N64 games zo op je Switch te spelen, een aantal van de Megadrive games en dan de drie DLC's doet me alleszins geen spijt hebben van de aankoop. Wel weet ik niet of ik dit ga verlengen.
GBA zou het Uitbreidingspakket ook interessanter maken, al hoop ik dat ze het standaard Nintendo Online ook eens uitbreiden.
Er is sprake uit de leaks dat Nintendo heeft zitten experimenteren met de emulatie van het Transfer Pack op de N64. Het aantal games dat deze accessoire gebruikten, was vrij beperkt. Van de huidige games op de emulator krijgen enkel Mario Tennis en Mario Golf hier bonussen voor. Nintendo heeft echter nog een heel grote potentiële troef hier: Pokémon Stadium.

Als men GameBoy releast met Pokémon Red/Blue/Yellow en dan Pokémon Stadium ook nog eens toevoegt op de N64 app, zie ik een aantal mensen wel overstag gaan.

Anyway, ik zou gokken dat we rond de herfst weer nieuws krijgen over eventuele grote toevoegingen zoals nieuwe platformen.
JackAvery schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:35:
Er is sprake uit de leaks dat Nintendo heeft zitten experimenteren met de emulatie van het Transfer Pack op de N64. Het aantal games dat deze accessoire gebruikten, was vrij beperkt. Van de huidige games op de emulator krijgen enkel Mario Tennis en Mario Golf hier bonussen voor. Nintendo heeft echter nog een heel grote potentiële troef hier: Pokémon Stadium.

Als men GameBoy releast met Pokémon Red/Blue/Yellow en dan Pokémon Stadium ook nog eens toevoegt op de N64 app, zie ik een aantal mensen wel overstag gaan.
Transfer Pack en Game Link Cable features zouden tof zijn. Daar zit wel potentie. Mario Kart Super Circuit lokaal/online met 2 tot 4 spelers. Maar hangt voor mij van het game aanbod af, zie toch wel graag een aantal third party games zoals Konami Krazy Racers en Sonic Advance. Pokemon Red/Blue/Yellow zou inderdaad erg tof zijn.

Verwijderd

JackAvery schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:35:
[...]

Yes please O+ Of Silver/Gold/Crystal i.c.m. stadium 2! :9~
L23 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 19:16:
[...]

Transfer Pack en Game Link Cable features zouden tof zijn. Daar zit wel potentie. Mario Kart Super Circuit lokaal/online met 2 tot 4 spelers. Maar hangt voor mij van het game aanbod af, zie toch wel graag een aantal third party games zoals Konami Krazy Racers en Sonic Advance. Pokemon Red/Blue/Yellow zou inderdaad erg tof zijn.
Geef mij Lufia 2 op de SNES app en ik abonneer me voor eeuwig :+

Als GBA games komen, lijkt online multiplayer wel zo'n beetje een gegeven. Geen onrealistische wens :)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Kan ik geen meerdere savegames maken bij yoshi? Voor elke speler? Iemand een tip hoe?

Edit: zie het al. Kan niet. Ongelofelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 01-05-2022 23:19 ]

Farabi schreef op zondag 1 mei 2022 @ 22:48:
Kan ik geen meerdere savegames maken bij yoshi? Voor elke speler? Iemand een tip hoe?
Meerdere Switch-profielen aanmaken?

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05-2025

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Vraagje hier. Waarom is de fysieke versie van NSW Sports 10 euro duurder dan de Nintendo eShop? Ik vind fysiek de games hebben wel prettig (stel ik zou het ooit moeten verkopen). Maar wat zit er fysiek meer bij dan digitaal alleen die strap? Of zit hier nog meer bij?

B.v.d. :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Chris7
  • Niet online
RayNbow schreef op maandag 2 mei 2022 @ 06:09:
[...]

Meerdere Switch-profielen aanmaken?
Was hier blij verrast over hoe goed dit werkt in elk spel! Er wordt wel wat te vaak gevraagd of ik een Nintendo account wil toevoegen aan de secundaire spelers. Ik heb er één gekoppeld aan het hoofdaccount en zie niet zo in waarom de rest dat ook zou moeten.

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:05
AlwaysNick schreef op maandag 2 mei 2022 @ 07:35:
Vraagje hier. Waarom is de fysieke versie van NSW Sports 10 euro duurder dan de Nintendo eShop? Ik vind fysiek de games hebben wel prettig (stel ik zou het ooit moeten verkopen). Maar wat zit er fysiek meer bij dan digitaal alleen die strap? Of zit hier nog meer bij?

B.v.d. :)
Het is meer een kwestie van wat er niet bij zit: fabricage van de cartridge, verpakking, verzendverpakking, verzendkosten naar de winkel, verzendkosten naar jou… En ja: doordat je de digitale versie niet kan doorverkopen is het een interessanter verdienmodel voor Nintendo.

[ Voor 9% gewijzigd door Cass Casey op 02-05-2022 07:59 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13-01 21:32
Cass Casey schreef op maandag 2 mei 2022 @ 07:57:
[...]

Het is meer een kwestie van wat er niet bij zit: fabricage van de cartridge, verpakking, verzendverpakking, verzendkosten naar de winkel, verzendkosten naar jou… En ja: doordat je de digitale versie niet kan doorverkopen is het een interessanter verdienmodel voor Nintendo.
Nou dan is het bij Playstation echt anders om Fysieke games goedkoper dan in hun Playstation Store.
Ik vind het maar vreemd vinden.

PSN : Geraedus

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Geraedus schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:14:
[...]

Nou dan is het bij Playstation echt anders om Fysieke games goedkoper dan in hun Playstation Store.
Scheelt in de pre order toch snel 10 euro :$

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Verwijderd

Geraedus schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:14:
[...]

Niet bij alle games, kena en sifu waren/zijn duurder op disc dan in de store.

Verwijderd

Heb hier mn dochter haar switch lite voorzien van een Skull & Co Grip Case en Thumbsticks. Vond het een krampachtig ding, maar hiermee speelt het gewoon geweldig, echt een aanrader.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twG4EomXY1BWH4kwcVdRvcKKKm8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mN9FxrOBI4kKABxhacnI8jwf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cpf5qmunbBsqJ1k8p0M6SvJ_Zd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZmDaXRBeyT6gIAAaypjhGISD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2022 10:09 ]

Chris7 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 07:44:
[...]

Was hier blij verrast over hoe goed dit werkt in elk spel!
Hierbij is Animal Crossing een uitzondering (die heeft een gedeelde save voor alle gebruikers op het systeem).
Ik heb er één gekoppeld aan het hoofdaccount en zie niet zo in waarom de rest dat ook zou moeten.
Een account aan een profiel koppelen heeft vooral nut als een gebruikersprofiel gebruik wil maken van onlinediensten (bijv. bepaalde multiplayerfunctionaliteit of cloudsaves).

• Chris7
  • Niet online
RayNbow schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:41:
[...]

Een account aan een profiel koppelen heeft vooral nut als een gebruikersprofiel gebruik wil maken van onlinediensten (bijv. bepaalde multiplayerfunctionaliteit of cloudsaves).
Makes sense, is alleen een beetje irritant dat hij er om blijft vragen bij sommige spellen en niet aan 1 nee genoeg heeft :)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Zaterdag hebben wij Super Mario 3D All-Stars binnengekregen, had de game voor €40,- euro op de kop getikt via Marktplaats voor mijn vriendin. Dus was mijn vriendin Zaterdagmiddag die nieuwe Mario game aan het spelen en ik op de Xbox met Digimon World 1 (1999) via een emulator (RetroArch) O-)

Chris7 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:44:
[...] en niet aan 1 nee genoeg heeft :)
Maar het is ook lastig om zo'n nee-antwoord te onthouden. Ik ben bijvoorbeeld al de tel kwijt geraakt hoe vaak ik tegen Google heb moeten zeggen "nee, ga weg met je schakel-over-naar-Chrome-bericht".

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Mensen hier die de nieuwe MLB game spelen?
Hoe werkt dat op de Switch?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

G_Dragon schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:48:
Zaterdag hebben wij Super Mario 3D All-Stars binnengekregen, had de game voor €40,- euro op de kop getikt via Marktplaats voor mijn vriendin. Dus was mijn vriendin Zaterdagmiddag die nieuwe Mario game aan het spelen en ik op de Xbox met Digimon World 1 (1999) via een emulator (RetroArch) O-)
Dat is echt een koopje! Ik heb er 58 voor neer gelegd. Al vind ik het jammer dat ze Mario 64 niet echt hebben aangepakt. Maar blijven leuke games!

• Joarie
  • Laatst online: 08:49
JackAvery schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 15:16:

25 Mega Drive games:

ToeJam & Earl
Waarom vertel je me dit nou?!? :(
Nu moet ik wel mijn abonnement gaan upgraden om mijn zoons kennis te laten maken met het enige spel dat op mijn MegaDrive 100+ speluren heeft gehad. Sonic lag gewoon te verstoffen door dit COOP-spel.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Verwijderd

Iemand die hier Cruisin Blast speelt? Ik kan niks in het topic vinden. Ben benieuwd wat de ervaringen zijn.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
AlwaysNick schreef op maandag 2 mei 2022 @ 07:35:
Waarom is de fysieke versie van NSW Sports 10 euro duurder dan de Nintendo eShop? Ik vind fysiek de games hebben wel prettig (stel ik zou het ooit moeten verkopen). Maar wat zit er fysiek meer bij dan digitaal alleen die strap? Of zit hier nog meer bij?
Is volgens mij puur die leg-strap (die je wellicht al hebt van Ring-Fit, maar je ook voor veel minder dan 10,- op Ali-express kan kopen).

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Jake schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:13:
[...]

Is volgens mij puur die leg-strap (die je wellicht al hebt van Ring-Fit, maar je ook voor veel minder dan 10,- op Ali-express kan kopen).
Ah okey. Ik ga toch voor de fysieke versie. Hecht daar namelijk iets meer waarde aan :)

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-01 20:30
Kunnen mensen hier een goed hoesje aanbevelen voor een Nintendo Switch OLED?

Ik heb een paar maanden terug mijn switch geupgraded. Ik had eerst een officieel nintendo hoesje, maar de oled past daar eigenlijk net niet in. Dus nu heb ik een ander hoesje gekocht bij de intertoys die onder andere geschikt zou moeten zijn voor de switch OLED. Maar hij zit daar nog veel strakker in (de achterste knoppen hoor je gewoon indrukken als hij erin zit). Dus ik zoek een hoesje die WEL past, en waar ruimte in zit voor games. Ideeën?
Ryst schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:33:
Kunnen mensen hier een goed hoesje aanbevelen voor een Nintendo Switch OLED?

Ik heb een paar maanden terug mijn switch geupgraded. Ik had eerst een officieel nintendo hoesje, maar de oled past daar eigenlijk net niet in. Dus nu heb ik een ander hoesje gekocht bij de intertoys die onder andere geschikt zou moeten zijn voor de switch OLED. Maar hij zit daar nog veel strakker in (de achterste knoppen hoor je gewoon indrukken als hij erin zit). Dus ik zoek een hoesje die WEL past, en waar ruimte in zit voor games. Ideeën?
Welk officieel Nintendo hoesje bedoel je dan? Ik gebruik die van mij al sinds 2017 en daar past de OLED Switch prima in. Afmetingen zijn nagenoeg gelijk. Kan het zijn dat je de Switch verkeerd in de hoes doet?

De Switch OLED is enkel breder, niet dikker.

• Ryst
L23 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:43:
[...]

Welk officieel Nintendo hoesje bedoel je dan? Ik gebruik die van mij al sinds 2017 en daar past de OLED Switch prima in. Afmetingen zijn nagenoeg gelijk. Kan het zijn dat je de Switch verkeerd in de hoes doet?

De Switch OLED is enkel breder, niet dikker.
Ik had https://www.bol.com/nl/nl...6sq3w5USOVMhoCPrwQAvD_BwE

Maar hij wipt hem er net uit. Als de linkerkant erin zit, dan is de rechterkant een stuk omhoog. En als ik die er dan weer in zet dan gaat links eeer omhoog. Ik kom net een mm te kort. Deze beviel altijd perfect bij de vorige. Maar bij deze niet.
Ryst schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:47:
[...]

Maar hij wipt hem er net uit. Als de linkerkant erin zit, dan is de rechterkant een stuk omhoog. En als ik die er dan weer in zet dan gaat links eeer omhoog. Ik kom net een mm te kort. Deze beviel altijd perfect bij de vorige. Maar bij deze niet.
Die is van Bigben. Hardcase? Dan kan ik me inderdaad wel voorstellen dat het net niet past. heb zelf een "softcase" van Nintendo.
Deze maand kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen elke week sparen voor afbeeldingsstukjes van Mario Kart 8 Deluxe! Daar keek ik al een tijdje naar uit. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke dinsdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 7 juni. Van Animal Crossing zijn er nu afbeeldingen van bewoners die in mei jarig zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/meEPGrbdYLJUclk7fkqWz09Frww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d8vsXRlNxNU7hIM23Fjazz2g.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door L23 op 23-12-2022 15:55 ]

• joey82
vraagje nog,

kan het geen kwaad dat de samsung lader van mijn A52s een snel lader is? ( 15W ) gaat de charging grip of de joy-cons dan niet stuk ofzo?
joey82 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:07:
[...]

vraagje nog,

kan het geen kwaad dat de samsung lader van mijn A52s een snel lader is? ( 15W ) gaat de charging grip of de joy-cons dan niet stuk ofzo?
Belangrijk is dat je gewoon een goede kwaliteit lader en kabel gebruikt.
De lader geeft enkel wat het apparaat vraagt en zal dus niet meer stroom geven dan het apparaat aan kan.

• menne
Ryst schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:47:
[...]

Zoals gezegd is dat een licensed hoes gemaakt door Bigben. Ik heb zelf de gewone Switch hoes van Nintendo zelf (€20 geloof ik), en de oled past daar prima in.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:31
Ik heb een vraagje. Wie van medetweakers heeft deze beschermhoes?

https://www.bol.com/nl/nl...dFQkJI2A.2.4.ProductImage

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/B1LZy9y7krBN/48nNg71/124x79.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/7DLZkV2xXQxA/48nNg71/550x554.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/N79wyXVymNW6/48nNg71/550x330.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door pinokkia op 02-05-2022 19:01 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:44
Vanavond maar eens begonnen aan Super Mario Odyssey . Wat een leuk spel is dat zeg! (y) En een pareltje om te zien / spelen op de Switch OLED. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndW_e5ryAg0-y5FF-OzhsIwx99Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rc10WqzTymAiLtrG8wd1jQmY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yee77msUS6MVmKFu7eYbz26QvLE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FoY0NOHOMjPpDuHwrEP0mgBV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IV4U81P7u1fY-1rZ9Ix0YsJSpns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yNU0nkt3L5dE072Ms4iv3mbb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fde3EjFGN6Ln_wdcZUBS7sHcKNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UjmIv86zG3bDRPiz4b7Y7Mev.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vF-6NfkdD8nFGX44yqAtwvHZKEU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3dkCMy4HUhyqITMcSOm7lOpI.jpg?f=fotoalbum_large
Geen ervaring met de hoes. Maar het ziet er uit als iets wat je ook op Aliexpress kan kopen. Even zitten zoeken en op Aliexpress koop je de hoes voor vrijwel de helft.

• Ryst
menne schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:52:
[...]

Zoals gezegd is dat een licensed hoes gemaakt door Bigben. Ik heb zelf de gewone Switch hoes van Nintendo zelf (€20 geloof ik), en de oled past daar prima in.
Welke heb je dan? :)

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
De originele van Nintendo welke ik zelf ook heb :)

https://www.bol.com/nl/nl...art-wit/9300000051301160/

hoi

Die was een tijdje niet op voorraad. Er is ook een zwarte versie van die al sinds 2017 te koop is. Volgens mij zijn de afmetingen exact gelijk. Alleen bij bovenstaande hoes krijg je zowel een plastic folie screen protector voor de normale Switch als de OLED Switch. Bij de zwarte hoes zit alleen een screen protector voor de normale Switch. Maar qua screen protectors zijn er betere opties.

Ik gebruik zelf de zwarte Nintendo hoes met mijn OLED Switch.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:31
L23 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 22:23:
[...]

Geen ervaring met de hoes. Maar het ziet er uit als iets wat je ook op Aliexpress kan kopen. Even zitten zoeken en op Aliexpress koop je de hoes voor vrijwel de helft.
Deze zag ik ook bij aliexpress in het blauw nadat je mij daarop attent maakte. En inderdaad bij Aliexpress kost het zo’n €15 a €20 inclusief verzendkosten. Heb toch de blauwe versie van Aliexpress besteld en wordt met 10 dagen geleverd zodra het verstuurd is. Ik ben benieuwd of het iets is en hoe de kwaliteit daarvan is.

Nogmaals thx voor het doorgeven dat je het ook bij Aliexpress kan bestellen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• menne
Deze: https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_title

Is overigens wel een soft case, dus als je het echt in een volle tas wilt proppen zou ik een hard shell/case aanraden. Of in ieder geval niet deze.

[ Voor 25% gewijzigd door menne op 03-05-2022 09:00 ]

• joey82
L23 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:22:
[...]

Belangrijk is dat je gewoon een goede kwaliteit lader en kabel gebruikt.
De lader geeft enkel wat het apparaat vraagt en zal dus niet meer stroom geven dan het apparaat aan kan.
oke,

dat zal met de samsung of apple lader en de kabel die bij de charge grip word geleverd wel goed zitten dan....

dankjewel :)
Redout 2 releast op 26 mei volgens de ontwikkelaar Saber Interactive

[ Voor 0% gewijzigd door JackAvery op 04-05-2022 06:42 . Reden: Typo ]

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-01 19:14
JackAvery schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:45:
Redout 2 releast op 26 mei volgens de ontwikkelaar Sauber Interactive

[YouTube: Redout 2 Release Date Trailer]
insta buy :)

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:08
JackAvery schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:45:
Redout 2 releast op 26 mei volgens de ontwikkelaar Sauber Interactive

[YouTube: Redout 2 Release Date Trailer]
Eindelijk iets wat een beetje de F-Zero-leegte kan vullen :+
ShadLink schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 23:31:
[...]

Eindelijk iets wat een beetje de F-Zero-leegte kan vullen :+
Kijk eventueel eens naar Fast RMX, het originele Redout of naar Star Wars Racer.

• Johan.B
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-01 13:05
Ik ben op zoek naar een headset voor mijn zoon om fortnite te spelen met zijn vrienden. Hij zoekt een headset die:
- ook een microfoon heeft (dus geen bluetooth?)
- draadloos aan te sluiten om op de tv docked te spelen
- rechtstreeks op de switch aan te sluiten is om handheld te spelen

Ik heb de indruk dat ik moet kiezen tussen wired of wireless. In docked mode kan ik een usb a aansluiten, maar in handheld mode moet dit usb c zijn of minijack. Weet iemand een headset die aan dit alles voldoet?

• menne
Johan.B schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 08:55:
Ik ben op zoek naar een headset voor mijn zoon om fortnite te spelen met zijn vrienden. Hij zoekt een headset die:
- ook een microfoon heeft (dus geen bluetooth?)
- draadloos aan te sluiten om op de tv docked te spelen
- rechtstreeks op de switch aan te sluiten is om handheld te spelen

Ik heb de indruk dat ik moet kiezen tussen wired of wireless. In docked mode kan ik een usb a aansluiten, maar in handheld mode moet dit usb c zijn of minijack. Weet iemand een headset die aan dit alles voldoet?
Mijn bluetooth headset werkt gewoon draadloos in handheld en docked (AirPods), en een microfoon werkt ook over bluetooth (in het algemeen), daar heb je niet een kabel voor nodig. USB C en USB A hebben er niks mee te maken :) Maar volgens mij ondersteund de Switch helemaal geen audio/mic in games zoals Fortnite. Maar dat zal iemand anders vast kunnen bevestigen.

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

menne schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:11:
[...]

Mijn bluetooth headset werkt gewoon draadloos in handheld en docked (AirPods), en een microfoon werkt ook over bluetooth (in het algemeen), daar heb je niet een kabel voor nodig. USB C en USB A hebben er niks mee te maken :) Maar volgens mij ondersteund de Switch helemaal geen audio/mic in games zoals Fortnite. Maar dat zal iemand anders vast kunnen bevestigen.
Voor wat ik weet moet je de Nintendo Switch Online App hebben om online te kunnen chatten met mensen: https://en-americas-suppo...3NVBIMlM3N1RicDd3JTIxJTIx
Hier staat een how to use voice chat: https://en-americas-suppo...intendo-switch-online-app

AlwaysNick schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:50:
[...]

Voor wat ik weet moet je de Nintendo Switch Online App hebben om online te kunnen chatten met mensen: https://en-americas-suppo...3NVBIMlM3N1RicDd3JTIxJTIx
Hier staat een how to use voice chat: https://en-americas-suppo...intendo-switch-online-app
Fortnite heeft ingebouwde voicechat. Hiervoor is de Switch app niet nodig.

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

JackAvery schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:29:
[...]

Fortnite heeft ingebouwde voicechat. Hiervoor is de Switch app niet nodig.
Ah top! Weer wat geleerd!

• RollieBollie
De switch heeft sinds enkele maanden wel bluetooth audio, maar dat is zonder microfoon functionaliteit. Microfoon werkt dus alleen via audioaansluiting en usb.

• Johan.B
RollieBollie schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:22:
De switch heeft sinds enkele maanden wel bluetooth audio, maar dat is zonder microfoon functionaliteit. Microfoon werkt dus alleen via audioaansluiting en usb.
Dat had ik ook begrepen. Daarom dat ik een headset zoek die ik met stick (lightspeed?) kan aansluiten als de switch in dock is (usb a). Maar hoe kan je dan handheld/portable spelen met micro?

• Johan.B
Zo te zien kan je de Sony Pulse 3D zowel draadloos (met usb stick) en via minijack aansluiten. Dit lijkt een oplossing voor mij probleem.

• RollieBollie
De enige headset die ik heb is niet meer te koop, maar denk ook dat die buiten budget voor een kind valt. Ik heb een sennheiser momentum 2.0 wireless. Deze is via bluetooth, audiokabel en usb kabel aan te sluiten.

Het is dat ik geluk had bij de aanschaf ervan. Kocht hem via een webshop en wilde maximaal 100 euro uitgeven. Zag hem bij die webshop in 2017/2018 voor 150 staan. Dacht toen, ach keertje meer uitgeven vind ik prima. Half uur later telefoon... we gaan de headset niet leveren, omdat die 450 kost. Ik meteen: euh, het is betaald, 450 euro vind ik een belachelijk bedrag voor een headset en 150 lijkt me normaal. Dus ik verwacht het ook geleverd en anders zal ik mijn rechtsbijstand inschakelen. Dag later had ik een nieuwe headset. :D

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:44
Ik ben nu op vakantie en zocht nog een toffe shooter, naast het kleurrijke 'Super Mario Odyssey'. :P

Zo gezegd, zo gekocht: toevallig was 'My Friend Pedro' in de aanbieding (nu € 7,99). Een toffe 'twin stick shooter' met een twist. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I6eef-acUM5Qe9tBCrEfr8OwA0Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XxoGvu5DqprOxYOVqOVw795j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UMUphFvztBIAPBOd1wHiRk6WrA0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GJdZYBJ6qg6Y2p313oyy6Dyc.gif?f=user_large

Alleen niet de meest comfortabele game om in handheld mode te spelen met de standaard JoyCons. Ik had mijn Split Pad Pro mee moeten nemen. 8)

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:56
Sinds een tijdje valt de verbinding van de rechter controller soms (vaak?) weg. Met veel moeite kan ik hem opnieuw connectie. Is dit een veelvoorkomend probleem? Enne, oplossing of garantie?
Pagina: 1 ... 164 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic