• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:22
Na ongeveer 2 weken met support bezig geweest te zijn is het tijd om op te geven.

Ik had Hotwheels Unleashed - Challenge Accepted edition gekocht voor m'n 5yo voor het behalen van z'n zwemdiploma. Deze editie bevat uiteraard de game, een Hotwheel, poster & de season pass 1 als DLC.

Bij het invoeren van de DLC code accepteerde de eShop deze niet en meldde dat dit product (nog) niet beschikbaar is.
Nintendo support heeft er even naar gekeken en na een paar responses kwamen ze er niet uit en gaven ze aan dat ik het bij Milestone moest proberen en als dat niet lukte weer terug kon komen.
Dus bij Milestone geprobeerd. Daar is de reactietijd super langzaam, maar uiteindelijk is er uit gekomen dat de DLC code voor de regio Azie is en verpakt zit in een Europees doosje, case closed voor hun. Ze reageren nergens meer op en gaven aan dat ik dan maar de pass in de Europese eShop moest kopen.
Dus weer bij Nintendo aangeklopt. Die kunnen hier helaas ook niets mee, omdat het een third-party game.

Jammer...

Gelukkig weet m'n zoontje niet wat hij nu mist, hij is al lang blij met de game & het autotje dat er bij zit. Ik ben de enige die het zuur vind.

Op Reddit zag ik dat dit issue vaker voorkomt bij mensen die deze editie hebben gekocht.

Sidenote:
Wat is dit een slechte game zeg! Het voelt aan als een mobiele game. Overal reclame voor DLC's, extra content, allerlei notificaties voor spullen die je hebt gewonnen, etc.
Totaal geen ervaring die ik zou verwachten bij een 'echte' game.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

@Jan_V En de winkel waar je het spel gekocht hebt kon ook niks betekenen?

Lastig gevallen worden met DLC en extra content in games ben ik ook geen fan van, sla dat soort games over.

• Jan_V
L23 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 17:01:
@Jan_V En de winkel waar je het spel gekocht hebt kon ook niks betekenen?

Lastig gevallen worden met DLC en extra content in games ben ik ook geen fan van, sla dat soort games over.
De game kan worden geretourneerd bij bol.com, maar dan zou ik het weer opnieuw moeten bestellen want m'n zoon is nu al blij gemaakt met deze editie. Als ik er nog meer energie in zou willen steken zou ik dat doen. Op het moment van bestellen kostte deze editie hetzelfde als de reguliere editie.

Ik beschouw het maar als leergeld om niet weer iets van Milestone te kopen.

corporalnl schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:00:
Ben vrij nieuw in de Nintendo Switch wereld. Ben met info aan het zoeken van hoe en wat.

Maar heb toch een vraag over het verschil met de 2019 vs OLED.

Is het een enorm verschil en prijs verschil waard? Waarschijnlijk zal het het vaakst als docked gebruikt worden, en soms als handheld.

Zijn het alleen de wiebelende joycons ( wat te fixen is met wat tape mocht je er echt last van hebben ), OLED scherm en accuduur?
Tenzij je echt voornamelijk docked gaat spelen, is het denk ik wel de moeite waard. De superieure kickstand, het nieuwe dock, de bouwkwaliteit, het opvallend betere scherm, de aangepaste wifi antenne, de nog iets betere batterijduur, de speakers, de extra opslag... het zijn een hoop kleine, incrementele verbeteringen, maar het totaalpakket is wel een upgrade.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-01 17:47
@Jan_V blijf dan ook weg bij just dance. Speciaal voor onze dochter een online account gemaakt en meteen wordt je lastig gevallen met koop liedjes en dergelijke.

Weemoed naar Vroeger dat alles gewoon meegeleverd wordt.

• Jan_V
Bedankt voor de heads-up, @Arunia!

Dat is een van de games die ze op YT geweldig vinden. Ze zoeken geregeld Just Dance/DDR filmpjes op en dansen dat na.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:49
JackAvery schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:07:
[...]
Tenzij je echt voornamelijk docked gaat spelen, is het denk ik wel de moeite waard. De superieure kickstand, het nieuwe dock, de bouwkwaliteit, het opvallend betere scherm, de aangepaste wifi antenne, de nog iets betere batterijduur, de speakers, de extra opslag... het zijn een hoop kleine, incrementele verbeteringen, maar het totaalpakket is wel een upgrade.
En een downgrade is het klepje voor de card. :)

• Arunia
Jan_V schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:30:
Bedankt voor de heads-up, @Arunia!

Dat is een van de games die ze op YT geweldig vinden. Ze zoeken geregeld Just Dance/DDR filmpjes op en dansen dat na.
Zonder account zag je er niets van (Nintendo online account), maar daarna was het echt flut.
Liedjes die je wel wil doen, maar moet kopen. Daarvoor was het niet zichtbaar omdat het spel niet online kon.

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-01 17:49
Er zitten wel zo’n 40 speelbare nummers in de Just Dance spellen, je kunt ook sommige versies vrijspelen door een hoge score te halen of 3x te spelen:

Het archief en andere krijg je alleen als je een abonnement neemt ja, helaas.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:49
Misschien een leuk weetje, kwam er vandaag per toeval achter, als je net als mij Ori The Collection hebt op de Nintendo Switch, en je jouw Xbox Account (als je die hebt) via het menu verbinden doet, dan kun je achiefments verdienen op Xbox terwijl je op de Switch speelt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i0CC2g8kMWiypgPbIm2qxWqBeEA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WFgTCVxRM8Z5vTDQYdSPDrfc.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Stanley Parable: Ultra Deluxe komt uit
spoiler:
in april, de 27e
:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Linksquest schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:39:
Misschien een leuk weetje, kwam er vandaag per toeval achter, als je net als mij Ori The Collection hebt op de Nintendo Switch, en je jouw Xbox Account (als je die hebt) via het menu verbinden doet, dan kun je achiefments verdienen op Xbox terwijl je op de Switch speelt.

[Afbeelding]
Het is alleen Ori and the Blind Forest. Het wordt wel gezien als een andere game dan de Xbox versie van Ori and the Blind Forest, maar het zijn inderdaad Xbox achievements. Volgens mij zijn er nog een paar games op de Switch die Xbox achievements hebben. Maar Microsoft lijkt met deze ondersteuning weer gestopt te zijn want Ori and the Will of the Wisps heeft het niet.
L23 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:50:
[...]

Het is alleen Ori and the Blind Forest. Het wordt wel gezien als een andere game dan de Xbox versie van Ori and the Blind Forest, maar het zijn inderdaad Xbox achievements. Volgens mij zijn er nog een paar games op de Switch die Xbox achievements hebben. Maar Microsoft lijkt met deze ondersteuning weer gestopt te zijn want Ori and the Will of the Wisps heeft het niet.
Dat heeft mogelijk iets te maken met het feit dat Microsoft niks meer met de developers van Ori te maken wilt hebben :)

• Linksquest
L23 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:50:
[...]

Ja dat is wel raar dat de 2de game (nog) niet daarmee ondersteund. Volgens True Achiefments zijn het in totaal 4 games. Lijst van een mede tweaker ontvangen op het Xbox gedeelte.

https://www.trueachieveme...?platform=Nintendo+Switch

• Linksquest
JackAvery schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:52:
[...]

Dat heeft mogelijk iets te maken met het feit dat Microsoft niks meer met de developers van Ori te maken wilt hebben :)
Als dat al waar is, dan is dat wel erg zuur, ben dan nog wel steeds met de eerste game bezig, maar het is een prachtige game.

Dit is een remaster? Jij hebt het origineel gespeeld?
Doet me erg denken aan Portal en ik lees dat de game gemaakt is op dezelfde engine (Source Engine).

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 16:37
L23 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 20:02:
[...]

Dit is een remaster? Jij hebt het origineel gespeeld?
Doet me erg denken aan Portal en ik lees dat de game gemaakt is op dezelfde engine (Source Engine).
The Stanley Parable is een erg leuke game. Zeker de moeite waard. Ik heb mij enorm vermaakt met het origineel.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Linksquest schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:54:
[...]

Als dat al waar is, dan is dat wel erg zuur, ben dan nog wel steeds met de eerste game bezig, maar het is een prachtige game.
De eigenaars van de studio zijn blijkbaar niet de makkelijkste mensen om mee te werken. Er is de laatste weken heel wat negatief nieuws over hoe zij hun studio behandelen boven water gekomen. De samenwerking met Microsoft was blijkbaar ook nooit echt vanzelfsprekend.

Verwijderd

Ik mag mij hier ook melden. Zojuist een blauw/paarse Nintendo Switch Lite besteld. Komt morgen binnen *O*

Ik twijfel alleen om fysieke games aan te schaffen of virtueel. Mario Kart 8 en Pokemon Brilliant Diamand op het oog. Ik heb zelf helemaal niks met het fysiek hebben van een game, die charme heb ik alleen bij gaming hardware. Op de Xbox Series X koop ik ook alles in de online store. Ook vanwege het feit dat een schijfje vaak een licentie is, of een game heeft wat alsnog vereist dat je een update van tig GB binnen haalt.
Het verschil bij Nintendo is alleen... de prijzen in hun eShop is nog al hoog. Ook voor 4 jaar oude games. Ik vind ze op bol.com en andere webshops voor 10 - 15 euro goedkoper. Maar aan de andere kant... het gemak van downloaden en wisselen vind ik ook ideaal. Wat doen jullie hier?

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-01 16:24
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 20:20:
Ik mag mij hier ook melden. Zojuist een blauw/paarse Nintendo Switch Lite besteld. Komt morgen binnen *O*

Ik twijfel alleen om fysieke games aan te schaffen of virtueel. Mario Kart 8 en Pokemon Brilliant Diamand op het oog. Ik heb zelf helemaal niks met het fysiek hebben van een game, die charme heb ik alleen bij gaming hardware. Op de Xbox Series X koop ik ook alles in de online store. Ook vanwege het feit dat een schijfje vaak een licentie is, of een game heeft wat alsnog vereist dat je een update van tig GB binnen haalt.
Het verschil bij Nintendo is alleen... de prijzen in hun eShop is nog al hoog. Ook voor 4 jaar oude games. Ik vind ze op bol.com en andere webshops voor 10 - 15 euro goedkoper. Maar aan de andere kant... het gemak van downloaden en wisselen vind ik ook ideaal. Wat doen jullie hier?
Ik ben sinds december nintendo bezitter, maar merk dat ik juist nu wel van de fysieke games begin te worden, tweedehands is de waarde van de games nog zo hoog dat het interessant is om in te ruilen of zelf door te verkopen als je klaar bent.
Ook gelijk een nadeel hoor, goedkoop de wat oudere games spelen is er (zonder sale) eigenlijk niet bij.

Bij de Xbox koop ik ook alles digitaal. Zoals je al zegt is het vaak niet meer dan een licentie en games moet je eerst installeren.
Dat is bij de Switch niet het geval, games draaien vanaf de cartridge. Er zijn wel games die maar half op de cartridge staan en/of veel updates hebben. Maar er zijn ook games die volledig op de cartridge staan. Een voordeel van fysiek is dat je Nintendo games die vrijwel niet in prijs zakken ook weer voor een mooie prijs kan verkopen.
Ik zelf koop als het kan alles fysiek. Ik focus op een paar games die ik wil uitspelen, dus af en toe een cartridge wisselen om de game te kunnen spelen vind ik geen probleem.

Ik koop zelf veel liever fysiek, maar ieder zijn ding natuurlijk. Fysiek heb je bij de first-parties wel vaker een kans op wat korting door competitie tussen de winkels. ~45-50 euro (en soms minder) per game is dan goed doenbaar. Nintendo games behouden ook vrij goed hun waarde, als je van plan bent om ze door te verkopen.

Digitaal ga je meestal niet meer dan 33% korting vinden op de first-party games, als er al korting is. Als je besluit om toch digitaal te gaan, is het misschien ook interessant om te weten dat mensen met het online abonnement vouchers kunnen kopen, waarmee je 50 euro per first-party game betaalt. Deze vouchers kan je dan weer kopen met online krediet in de store, dat je soms ook weer met korting op allerlei plekken kan vinden, zodat het je uiteindelijk 45 euro per game kost. Lijst van de games in het voucher programma.

• Zerora

Je kan kijken of je via een externe webshops downloadkeys kunt aanschaffen van de games die je wilt. Dan kun je met de downloadkey de game alsnog goedkoper aanschaffen en toch digitaal hebben.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Zerora schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 22:14:
[...]

Je kan kijken of je via een externe webshops downloadkeys kunt aanschaffen van de games die je wilt. Dan kun je met de downloadkey de game alsnog goedkoper aanschaffen en toch digitaal hebben.
Thnx. Ik kom her en der wat tegen ja. Zo kwam ik op bepaalde license key webshops Mario Kart voor 45 euro tegen. Blijft wel een gok... :P

• Zerora
Nieuwe NES/SNES games toegevoegd.

- Earthworm Jim 2 (SNES)
- Dig Dug 2 (NES)
- Mappy Land (NES)

De website gebruikt de woorden "expanded re-imagining".
Jij hebt het origineel gespeeld?
Yup.
Het heeft alleen geen puzzels zoals Portal. Het is eerder een choose-your-own-adventure verhaal, maar dan first person.

Overview-trailer van Switch Sports:
Zerora schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 03:15:
Nieuwe NES/SNES games toegevoegd.

- Earthworm Jim 2 (SNES)
- Dig Dug 2 (NES)
- Mappy Land (NES)

[YouTube: NES & Super NES - March 2022 Game Updates - Nintendo Switch Online]
Als je de Japanse SFC app op je Switch hebt staan, kun je Harvest Moon spelen:

[ Voor 55% gewijzigd door RayNbow op 31-03-2022 06:38 ]

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-01 19:57
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 23:42:
[...]
Thnx. Ik kom her en der wat tegen ja. Zo kwam ik op bepaalde license key webshops Mario Kart voor 45 euro tegen. Blijft wel een gok... :P
Als je niet perse waarde hecht aan het behouden van uitgespeelde games in je collectie, is primair fysiek financieel een hele mooie optie. Vaak kan je een nieuw aangeschafte game weer met €10 ~ €15 verlies doorverkopen. Of als je het tweedehands koopt met €0 ~ €5 verlies doorverkopen.

Ik heb zelf een zooitje games digitaal (uit de sales) en een zooitje fysiek. Een zwik games heb ik ook weer doorverkocht omdat het uiteindelijk toch niet mijn type game bleek te zijn, vaak met max €5 verlies (dus een leuke manier om je toch te wagen aan twijfelgevallen). Met een digitale aankoop zou ik dan al mijn geld kwijt geweest zijn voor een game die ik niet meer dan 2 uur heb gespeeld. Fysiek vind ik dan echt een mooie optie.

Als je 5 of meer games “tegelijk” speelt kan ik mij voorstellen dat het steeds wisselen van cartridge wel hinderlijk gaat worden.

Maar goed, ik ben iemand die totaal geen moeite heeft met zaken tweedehands aanschaffen of zaken doorverkopen als ik het niet meer speel. Dat is niet bij iedereen zo natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door menne op 31-03-2022 09:19 ]

menne schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:18:
[...]

Als je niet perse waarde hecht aan het behouden van uitgespeelde games in je collectie, is primair fysiek financieel een hele mooie optie. Vaak kan je een nieuw aangeschafte game weer met €10 ~ €15 verlies doorverkopen. Of als je het tweedehands koopt met €0 ~ €5 verlies doorverkopen.

Ik heb zelf een zooitje games digitaal (uit de sales) en een zooitje fysiek. Een zwik games heb ik ook weer doorverkocht omdat het uiteindelijk toch niet mijn type game bleek te zijn, vaak met max €5 verlies (dus een leuke manier om je toch te wagen aan twijfelgevallen). Met een digitale aankoop zou ik dan al mijn geld kwijt geweest zijn voor een game die ik niet meer dan 2 uur heb gespeeld. Fysiek vind ik dan echt een mooie optie.

Als je 5 of meer games “tegelijk” speelt kan ik mij voorstellen dat het steeds wisselen van cartridge wel hinderlijk gaat worden.

Maar goed, ik ben iemand die totaal geen moeite heeft met zaken tweedehands aanschaffen of zaken doorverkopen als ik het niet meer speel. Dat is niet bij iedereen zo natuurlijk.
Ik probeer wel een leuke collectie op te bouwen. Maar ik merk inderdaad dat ik sneller andere type games probeer omdat ik weet dat ik ze toch weer kan doorverkopen. Inderdaad nauwelijks verlies, maar soms ook met winst omdat er zoals bijvoorbeeld bij Mario Maker 2 een stylus en kladblok bij zat.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:23
Zojuist Smash Brothers Ultimate besteld :) veel zin in... Waar Fire Emblem Three houses nog een game is van lange sessies achter elkaar heb ik dan ook weer een spel voor even kort af en toe..

In het verleden ook smash brothers gespeeld op de N64 (niet heel veel), Gamecube (heel veel), en Wii (vaak)

Iemand nog tips? wellicht leuke packs om te kopen of andere dingen om rekening mee te houden?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:02:
Zojuist Smash Brothers Ultimate besteld :) veel zin in... Waar Fire Emblem Three houses nog een game is van lange sessies achter elkaar heb ik dan ook weer een spel voor even kort af en toe..

In het verleden ook smash brothers gespeeld op de N64 (niet heel veel), Gamecube (heel veel), en Wii (vaak)

Iemand nog tips? wellicht leuke packs om te kopen of andere dingen om rekening mee te houden?
Ik zou je gewoon eerst bij de 'standaard' content houden je speelt in best redelijk korte tijd heel veel vrij.
Door te spelen speel je nieuwe karakters/levels vrij.
Ik speelde veel potjes tegen mijn zoon en dat ging best snel allemaal
Als je daarna nog wat extras wilt zou ik pas naar uitbreidingen kijken.

Burp

Gunvolt 3 heeft een releasedatum:

Ik kan zelf geen Frans. Maar op Twitter iemand die Lego Star Wars The Skywalker Saga een paar dagen eerder heeft. In de Twitter thread zie je meerdere foto’s van de game. En hij geeft aan dat de game er mooier uit ziet dan Lego Movie 2, DC Vilains en Marvel Super Heroes 2.
Dus dat klinkt positief. Ik heb ook al een aantal keren zitten zoeken op Youtube naar gameplay beelden, maar tot dusver nog niet kunnen vinden voor de Switch. Zullen vast wel meer mensen de game eerder in bezit hebben, dus verwacht wel vandaag of morgen filmpjes op Youtube.

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:02:
[Twitter]

Ik kan zelf geen Frans. Maar op Twitter iemand die Lego Star Wars The Skywalker Saga een paar dagen eerder heeft. In de Twitter thread zie je meerdere foto’s van de game. En hij geeft aan dat de game er mooier uit ziet dan Lego Movie 2, DC Vilains en Marvel Super Heroes 2.
Dus dat klinkt positief. Ik heb ook al een aantal keren zitten zoeken op Youtube naar gameplay beelden, maar tot dusver nog niet kunnen vinden voor de Switch. Zullen vast wel meer mensen de game eerder in bezit hebben, dus verwacht wel vandaag of morgen filmpjes op Youtube.
Ik hoop vooral dat de game stabiel is en niet regelmatig framedrops heeft.
Dat het er minder mooi uit ziet als op de andere consoles vind ik niet zo erg.

hoi

ReVision. schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 10:17:
[...]

Ik hoop vooral dat de game stabiel is en niet regelmatig framedrops heeft.
Dat het er minder mooi uit ziet als op de andere consoles vind ik niet zo erg.
Met mooier uitzien versta ik ook minder framedrops dan games zoals Lego City Undercover (enige Lego game die ik op de Switch heb gespeeld). Ik lees in ieder geval niks over frame drops in zijn Twitter berichten. Maar daarom ben ik ook benieuwd naar gameplay beelden want dan kan je zelf goed zien of de game acceptabel is of niet.

Ik heb nog even wat door google translate gehaald:
Hij zegt dat de game er mooi uitziet zowel docked als handheld.
Draait soepel.
Game zit goed in elkaar.
Er wordt goed gebruik gemaakt van HD Rumble.

[ Voor 14% gewijzigd door L23 op 01-04-2022 10:30 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/REbrdxZg5dtSHFG-KiIfffV0itA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Lo5Z5pnQNpWs9TueyHrwiR9.jpg?f=fotoalbum_large

De Nintendo website geeft aan dat er een demo beschikbaar is, kan deze echter nog niet vinden in de eshop.

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-01 14:49
Heeft iemand een tip voor mij? Mijn zoontje van 7 wil graag een Pokemon spel voor de Switch. Welke zouden jullie aanbevelen? Liefst eentje met een Nederlandse taal optie.

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05-2025

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Muncher schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:58:
Heeft iemand een tip voor mij? Mijn zoontje van 7 wil graag een Pokemon spel voor de Switch. Welke zouden jullie aanbevelen? Liefst eentje met een Nederlandse taal optie.
Voor wat ik weet zijn er geen pokemon games op de switch die de Nederlandse taal ondersteund. Maar wat voor soort pokemon game zoek je? Als ik een zoontje zou hebben zou ik hem Pokemon Let's go geven. Maar deze is alleen in het Engels te spelen. Als je er bij kan zitten dan kan hij ook nog Engels leren. Een win win lijkt mij :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

L23 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:25:
[Afbeelding]

De Nintendo website geeft aan dat er een demo beschikbaar is, kan deze echter nog niet vinden in de eshop.
Ik heb ook even in de psn store gekeken maar daar zie ik ook geen demo. Ik denk dat je kunt verwachten dat hij uit komt samen met de game.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Arunia
Wat al aangegeven is en wij vinden dat nog steeds een vreemde keuze, is dus dat er geen NL pokemon spellen zijn.
Onze dochter van 8 speelde een paar jaar terug al Let's Go. Dat is een heruitgave van de gameboy spellen Rood, Blauw en Geel. Maar dan uiteraard een stuk mooier en het gooi mechanisme van Pokemon Go. Je kunt overigens wel gewoon op de oude stijl vechten.

Een andere versie is de laatst uitgekomen versie. Die is meer in originele stijl. Maar, beide wel Engels. Dus, er naast zitten en vertalen is dan wel een must. En ikzelf vind het wel ontzettend vermoeiend, dus lange sessies speelt ze niet, of ze is zelf aan het klooien, maar dan mist ze bepaalde onderdelen van wat ze moet doen zeg maar.
L23 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 10:25:
[...]

Met mooier uitzien versta ik ook minder framedrops dan games zoals Lego City Undercover (enige Lego game die ik op de Switch heb gespeeld). Ik lees in ieder geval niks over frame drops in zijn Twitter berichten. Maar daarom ben ik ook benieuwd naar gameplay beelden want dan kan je zelf goed zien of de game acceptabel is of niet.

Ik heb nog even wat door google translate gehaald:
Hij zegt dat de game er mooi uitziet zowel docked als handheld.
Draait soepel.
Game zit goed in elkaar.
Er wordt goed gebruik gemaakt van HD Rumble.
Als iemand die wel voldoende Frans spreekt, wou ik gewoon Ff vermelden dat er verder niet veel noemenswaardig in dat Twitter thread staat.

Opname knop is uitgeschakeld op de Switch in dit spel, dus het is afwachten tot er iemand footage maakt met een capture card of Warner zelf screens/trailers publiceert.
JackAvery schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:37:
[...]

Als iemand die wel voldoende Frans spreekt, wou ik gewoon Ff vermelden dat er verder niet veel noemenswaardig in dat Twitter thread staat.

Opname knop is uitgeschakeld op de Switch in dit spel, dus het is afwachten tot er iemand footage maakt met een capture card of Warner zelf screens/trailers publiceert.
Het is beter dan niks :p Maar inderdaad afwachten op gameplay beelden. Van wat ik begreep zijn die er ook al geweest op onder andere Twitch, maar worden ook vrij snel weer verwijderd.
Het is jammer dat Warner dit zelf tot het laatste moment uitstelt.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
dan zou ik sword of shield willen aanraden.
mijn zoon van 8 was begonnen met lets go zeg maar het deel ervoor en die is voor hem net te star. Van die 'doolhof' loopjes etc. Sword en shield is wat meer open wereld en vond ik wat dat betreft toegangelijker.

Burp

Zucht, 1 april...

[ Voor 84% gewijzigd door L23 op 01-04-2022 14:21 ]

• Zerora
:o _/-\o_ O+ *; B-) :9B d:)b (8> :Y) oOo

spoiler:
_O- 1 April!!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is er een betrouwbare site om legale gamekeys te scoren?

• Locolau
  • Laatst online: 09-01 17:49
Nintendo e-shop bedoel je?

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-01 12:52
Ik heb het net ook op Reddit gezet, maar ik doe het ook hier: Lego Star Wars: The Skywalker Saga kwam hier vanochtend op de mat binnen. :D
Ik had overigens besteld bij GameResource.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qrk94-MULfx-fQeLcYIm8EK8XEg=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/XQg6cLZ5pSJ5tkZMnmzhOnpR.gif?f=fotoalbum_large

Als je deluxe versie hebt, dan heb je een code voor de DLC die je voor 5 april moet inwisselen. Daarnaast is er een day one patch van 192 MB. Ik heb geen enkel andere Lego game gespeeld dus ik heb geen referentiekader van hoe slecht/goed de kwaliteit is. Als je vragen hebt, laat het weten!
@VirinR Voor 5 april inwisselen begrijp ik niet. Ik las dat er bepaalde DLC beschikbaar is vanaf 5 april, 19 april en 4 mei.

Wel netjes dat de game volledig op een 16GB cartridge staat. Ik ga er vanmiddag ook mee aan de slag.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-01 12:52
L23 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:03:
@VirinR Voor 5 april inwisselen begrijp ik niet. Ik las dat er bepaalde DLC beschikbaar is vanaf 5 april, 19 april en 4 mei.

Wel netjes dat de game volledig op een 16GB cartridge staat. Ik ga er vanmiddag ook mee aan de slag.
Ik heb niet goed gekeken, het is voor 5 april maar dan wel 2032 :+

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:40
Ik koop star wars wel een keer 2e hands of in de 'etos grabbelton' :P
Met al die DLC ben ik er al bij voorbaat op uitgekeken :X of zijn die characters ingame te unlockbaar?
sderooij schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 14:56:
Ik koop star wars wel een keer 2e hands of in de 'etos grabbelton' :P
Met al die DLC ben ik er al bij voorbaat op uitgekeken :X of zijn die characters ingame te unlockbaar?
DLC bestaat alleen uit extra characters. Maar er zitten al een heleboel in de game en het is ook niet zo dat je characters mist die in Episode 1 tm 9 horen. Het zijn voornamelijk leuke extra's zoals characters van The Mandalorian en Rogue One. Ik hoor wel dat Lego games snel afprijzen, dus als je geduld hebt kan je wellicht beter wachten. Ik vond zelf de Deluxe editie met Lego minifigure en DLC voor 59 euro wel de moeite waard. Verwacht dat ik wel even zoet ben met de game en ik heb mijn backlog aardig kunnen minderen, dus wel toe aan een nieuwe game. Ik wacht alleen nog steeds op de post... Ik verwacht voor mij wel game van het jaar nu BOTW 2 is uitgesteld.

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 15:03:
[...]

DLC bestaat alleen uit extra characters. Maar er zitten al een heleboel in de game en het is ook niet zo dat je characters mist die in Episode 1 tm 9 horen. Het zijn voornamelijk leuke extra's zoals characters van The Mandalorian en Rogue One. Ik hoor wel dat Lego games snel afprijzen, dus als je geduld hebt kan je wellicht beter wachten. Ik vond zelf de Deluxe editie met Lego minifigure en DLC voor 59 euro wel de moeite waard. Verwacht dat ik wel even zoet ben met de game en ik heb mijn backlog aardig kunnen minderen, dus wel toe aan een nieuwe game. Ik wacht alleen nog steeds op de post... Ik verwacht voor mij wel game van het jaar nu BOTW 2 is uitgesteld.
Ben nu toch weer wekelijks aan het reizen met m'n nieuwe Steam deck :P

Botw2 vind ik enorm jammer, maar laat ze dat spel maar lekker refinen, heb toch nog een behoorlijke steam/switch backlog.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:39
Ik vind het jammer dat BotW2 pas in 2023 komt, maar ben blij dat ze dit doen. En niet dat ze de game uitbrengen en zeggen: de game is voor 95% af en die overige 5% komt ergens in de komende maanden.
sderooij schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 15:07:
[...]

Ben nu toch weer wekelijks aan het reizen met m'n nieuwe Steam deck :P

Botw2 vind ik enorm jammer, maar laat ze dat spel maar lekker refinen, heb toch nog een behoorlijke steam/switch backlog.
Ja ook liever een game die af is dan dat ze haasten. Backlog valt bij mij dus aardig mee. Yoku's Island Express bijna uitgespeeld en dan heb ik alleen nog Crash Bandicoot N.Sane Trilogy en Burnout Paradise Remastered. Ik loop ook wat achter met aankopen, zo moet ik nog steeds Mario 3D world een keer halen. En als het goed is komt Mario + Rabbids Spark of Hope ook nog dit jaar...

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-01 22:01
Ik hoop dat er ooit nog eens een wintersport game a la Steep naar de Switch komt. Dit was voor mij de hoofdreden om de eerste Switch te halen en ik vermaak mij nu uitstekend met de Nintendo spellen maar dat ene kleine puntje blijft toch wel knagen. Misschien even kijken of 1080 al geport is naar de Switch zo bedenk ik mij nu. Die had ik echt grijs gespeeld op de N64.

Wat/welke game mis jij nog op het Switch platform?
Dagg schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 20:41:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QrDN_wQWV9dEreQ7KR0EUaFPOOg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3LpDoZTODwEMBWas1WDbUDlG.gif?f=user_large

De laatste paar jaar zijn er aardig wat games uitgekomen of aangekondigd waar ik op had gehoopt zoals Star Wars Racer, KOTOR, THPS1+2 en Portal Companion Collection. Dus heb niks te klagen. Maar ik mis nog de Mass Effect triologie, Fallout 3/New Vegas en GTA5.

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:12
Ah ja, daar heb ik warme herinneringen aan <3

• Farabi
  • Niet online
Wat is het rode logo 'SP speciaal' bij nes online games?

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:08
Ik hoop dat er ooit nog eens een wintersport game a la Steep naar de Switch komt. Dit was voor mij de hoofdreden om de eerste Switch te halen en ik vermaak mij nu uitstekend met de Nintendo spellen maar dat ene kleine puntje blijft toch wel knagen. Misschien even kijken of 1080 al geport is naar de Switch zo bedenk ik mij nu. Die had ik echt grijs gespeeld op de N64.

Haha. Grijs gespeeld ook. Die zat constant in mijn N64 vastgeplakt. Wat een fantastisch spel was dat zeg, vooral met mijn oom grijs gespeeld.

Ik weet ook gewoon nog precies hoe het kartonnen doosje eruitziet van deze game haha.
Vanavond gelijk co-op Lego Skywalker Saga zitten spelen met een vriend. Dat draait soepel en beter dan ik ervaren heb bij Lego City Undercover. Erg vermakelijk co-op, maar ik vind met splitscreen dat het blikveld links/rechts aardig beperkt word. Bij bepaalde missies zoals het podracen (first person view) is het moeilijk te zien waar je heen moet.
Ook een minpuntje is “friendly fire”, je kan elkaar aanvallen. Maar daardoor zit je elkaar ook in de weg als je bijvoorbeeld bezig bent Darth Maul te verslaan.

Als je voornamelijk het verhaal volgt dan heb je een Episode in een avond uitgespeeld. Maar van Episode I heb ik nog maar 40% compleet. Dus er is nog genoeg te verkennen. Als ik de game alleen ga spelen neem ik ook meer de tijd om elk hoekje te verkennen. De levels zijn best groot. En veel mogelijkheden om gebieden buiten het verhaal te ontdekken.

Leuke game en de humor is weer erg goed. Als je de films gezien hebt is het leuk om te zien hoe ze daar in de game een andere draai aan geven.
Farabi schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 23:47:
Wat is het rode logo 'SP speciaal' bij nes online games?
Dit zijn eigenlijk variant versies van een spel die makkelijker zijn gemaakt, er verborgen modes in de game by default al unlocked zijn of die speciale uitdagingen bevatten.

• Ht87
Ik zou een goede nieuwe Layton wel waarderen!
En een fallout zoals ik hierboven lees is ook tof, maar denk dat zij zich meer richten op next gen. New Vegas op de switch is wel een no-brainer imo :9

• Zerora

Een nieuwe 1080° Snowboarding game zou inderdaad wel tof zijn. Net als een nieuwe Wave Race. Beide wel welkom.

• Arunia
Ik heb deze op de WIiU gekocht pasgeleden naar aanleiding van het kopen van de Switch versie van deel 1. Kwam er later achter dat het een totaal ander verhaal is dan de oorspronkelijke games, maar dat is niet erg.

• sderooij
Arunia schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:01:
[...]

Ik heb deze op de WIiU gekocht pasgeleden naar aanleiding van het kopen van de Switch versie van deel 1. Kwam er later achter dat het een totaal ander verhaal is dan de oorspronkelijke games, maar dat is niet erg.
Ik heb nog nooit een xenoblade game gespeeld, welke zou men adviseren om mee te beginnen? Sommige mensen vertellen mij om met X te beginnen :)

• Arunia
@sderooij Heel eerlijk heb ik alleen deel 1 op de 3DS opgestart en een heel klein stukje gespeeld. Zelfde met X. Ikzelf zou beginnen met Chronicles 1 te beginnen. Die is er ook op de Switch tenminst.
Dan kun je daarna prima naar deel 2 door en later als die uit is deeltje 3.
X kun je er altijd nog bij kopen tweede hands voor de WiiU. Die is er niet en voor zover ik weet hebben de developers aangegeven dat omzetten naar de Switch haast niet te doen is. Dus, de kans dat die voor de Switch komt is heel klein in mijn ogen.

De inzet van X is overigens ook totaal anders qua verhaal voor zover ik weet dan die van 1 t/m 3. Wil eigenlijk dat begin niet spoileren alhoewel dat eigenlijk gewoon het introfilmpje is. :+ Maar zet het toch even in spoilertags. Dan kun je zelf kiezen. Ik begin even kort over 1 t/m 3 en dat is alleen wat ik er van weet.
spoiler:
1 t/m 3 speelt zich af in een eigen fantasiewereld. Hoe die opgebouwd is, dat laat ik even in het midden. Alhoewel dat ook eigenlijk in de intro wel verteld wordt. X daarentegen begint met de aarde die op het punt staat te vernietigen en schepen worden de ruimte in gestuurd richting een planeet ver weg om daar een leven weer op te bouwen. X speelt zich voor zover dus niet in dezelfde wereld af als 1 t/m 3.

Nogmaals, met wat ik snel gezien heb, denk ik dat ik zelf eerst met 1 zou beginnen en zo door zou gaan en wellicht ergens tussendoor X zou oppakken om te spelen. Let nogmaals wel op, dat je X als je die wil gaan spelen, wel al koopt. Deze is begin dit jaar voor weinig verkocht kwam ik achter. Ikzelf heb hem 2e hands opgehaald bij de GM voor diezelfde prijs, maar had het geluk dat het spel eigenlijk niet eens gebruikt was.

• sderooij
Arunia schreef op zondag 3 april 2022 @ 11:00:
@sderooij Heel eerlijk heb ik alleen deel 1 op de 3DS opgestart en een heel klein stukje gespeeld. Zelfde met X. Ikzelf zou beginnen met Chronicles 1 te beginnen. Die is er ook op de Switch tenminst.
Dan kun je daarna prima naar deel 2 door en later als die uit is deeltje 3.
X kun je er altijd nog bij kopen tweede hands voor de WiiU. Die is er niet en voor zover ik weet hebben de developers aangegeven dat omzetten naar de Switch haast niet te doen is. Dus, de kans dat die voor de Switch komt is heel klein in mijn ogen.

De inzet van X is overigens ook totaal anders qua verhaal voor zover ik weet dan die van 1 t/m 3. Wil eigenlijk dat begin niet spoileren alhoewel dat eigenlijk gewoon het introfilmpje is. :+ Maar zet het toch even in spoilertags. Dan kun je zelf kiezen. Ik begin even kort over 1 t/m 3 en dat is alleen wat ik er van weet.
spoiler:
1 t/m 3 speelt zich af in een eigen fantasiewereld. Hoe die opgebouwd is, dat laat ik even in het midden. Alhoewel dat ook eigenlijk in de intro wel verteld wordt. X daarentegen begint met de aarde die op het punt staat te vernietigen en schepen worden de ruimte in gestuurd richting een planeet ver weg om daar een leven weer op te bouwen. X speelt zich voor zover dus niet in dezelfde wereld af als 1 t/m 3.

Nogmaals, met wat ik snel gezien heb, denk ik dat ik zelf eerst met 1 zou beginnen en zo door zou gaan en wellicht ergens tussendoor X zou oppakken om te spelen. Let nogmaals wel op, dat je X als je die wil gaan spelen, wel al koopt. Deze is begin dit jaar voor weinig verkocht kwam ik achter. Ikzelf heb hem 2e hands opgehaald bij de GM voor diezelfde prijs, maar had het geluk dat het spel eigenlijk niet eens gebruikt was.
Dank je! ik ga is even rondkijken dan, maar wellicht is deel 1 een goed startpunt :)

• Transportman
  • Laatst online: 00:06
sderooij schreef op zondag 3 april 2022 @ 11:18:
[...]

Dank je! ik ga is even rondkijken dan, maar wellicht is deel 1 een goed startpunt :)
En ik weet niet hoe graag je wilt spelen, maar paar weken terug was die voor 28 euro in de aanbieding, misschien is het de moeite waard om te wachten tot die weer in de aanbieding komt.

• menne
Heeft iemand nog game suggesties? Ik merk dat ik tot nu toe op de Switch het meest genoten heb van:

- Luigi’s Mansion 3 (leuke compacte gameplay loop, hoge kwaliteit levels, details etc)
- BOTW (ontdekken van de wereld, etc alhoewel na 70uur ik niet meer de motivatie heb om het af te ronden)
- Kirby and the Forgotten Land (nog niet zo ver, maar is echt vrolijk, een fijne escape van het dagelijkse)

Ik zoek naar een volgende game die een beetje in dat rijtje past. Iemand suggesties?

Wat ik verder al heb gedaan/geprobeerd (niet perse geïnspireerd obv bovenstaand rijtje hoor):
- Pikmin 3 (doorverkocht, kon mij niet genoeg boeien)
- Mario Odyssey (1e game die ik kocht maar kon er niet echt inkomen met de controls etc dus doorverkocht)
- Kirby Star Allies (vooral voor mijn zoontje)
- Rayman Legends
- Witcher 3
- Metroid Dread (ga ik verkopen, te “moeilijk” als je het 3 weken hebt laten liggen)
- Lego City Undercover (die is op zich best vermakelijk)
- Little Nightmares (sfeervol maar hinderlijk hoe vaak je dood gaat bij sommige dingen en die laadtijden)
- Lego Builders Journey
- Call of Juarez Gunslinger

• Linksquest
menne schreef op zondag 3 april 2022 @ 18:48:
Heeft iemand nog game suggesties? Ik merk dat ik tot nu toe op de Switch het meest genoten heb van:

- Luigi’s Mansion 3 (leuke compacte gameplay loop, hoge kwaliteit levels, details etc)
- BOTW (ontdekken van de wereld, etc alhoewel na 70uur ik niet meer de motivatie heb om het af te ronden)
- Kirby and the Forgotten Land (nog niet zo ver, maar is echt vrolijk, een fijne escape van het dagelijkse)

Ik zoek naar een volgende game die een beetje in dat rijtje past. Iemand suggesties?

Wat ik verder al heb gedaan/geprobeerd (niet perse geïnspireerd obv bovenstaand rijtje hoor):
- Mario Odyssey (1e game die ik kocht maar kon er niet echt inkomen met de controls etc dus doorverkocht)
- Rayman Legends
- Witcher 3
- Metroid Dread (ga ik verkopen, te “moeilijk” als je het 3 weken hebt laten liggen)
- Little Nightmares (sfeervol maar hinderlijk hoe vaak je dood gaat bij sommige dingen en die laadtijden)
- Lego Builders Journey
Super Mario Odessy is ook zeker een aanrader, en anders de remake van Link's Awakening. LEGO City Undercover heb ik nog niet op de Switch gespeeld, maar heel veel plezier mee gehad op de Wii U.

Mario Kart 8 Deluxe is ook altijd geslaagd, net als Mario Party Superstars of Super Smash Bros Ultimate.

En zoek je wat goedkoops, maar toch leuk, kijk dan eens naar 30 in 1, die word vaak overschaduwd, zie mijn review: 30-In-1 Game Collection Vol. 1, Switch review door Linksquest

Ik mis Mario + Rabbids Kingdom Battle nog in je rijtje. Weer een hele andere game, maar dingen ontdekken vond ik een leuk onderdeel van de game.

Je zal moeilijk wel niet voor niks tussen aanhalingstekens hebben staan, maar ik zou dat niet zozeer moeilijk noemen, metroidvania's (Ori and the Blind Forest/Will of the Wisps en Hollow Knight) zijn lastig uit te vogelen waar je gebleven bent als je ze een paar weken laat liggen. Ik heb zelf net Yoku's Island Express uitgespeeld. Een Metroidvania-pinball game. Een niet al te grote wereld die je in 10 a 15 uur 100% kan uitspelen. Dus als je metroidvania's wel aan spreekt, maar iets simpelere gameplay wil dan is dat wellicht een leuke game.
Metroid Dread zelf geen ervaring mee, dus kan het zelf niet vergelijken met games zoals Ori and the Blind Forest/Will of the Wisps. Maar bij Ori verwacht ik ook dat je afhaakt als je het een paar weken laat liggen. Metroidvania's kan je beter in een stuk uitspelen.

• menne
Linksquest schreef op zondag 3 april 2022 @ 19:49:
[...]

Super Mario Odessy is ook zeker een aanrader, en anders de remake van Link's Awakening. LEGO City Undercover heb ik nog niet op de Switch gespeeld, maar heel veel plezier mee gehad op de Wii U.

Mario Kart 8 Deluxe is ook altijd geslaagd, net als Mario Party Superstars of Super Smash Bros Ultimate.

En zoek je wat goedkoops, maar toch leuk, kijk dan eens naar 30 in 1, die word vaak overschaduwd, zie mijn review: 30-In-1 Game Collection Vol. 1, Switch review door Linksquest
Thanks voor de suggesties. Misschien moet ik Odyssey nog een kans geven. MK8 kon mij niet boeien (1 player, daar is het niet echt op gemaakt denk ik). Zal de andere suggesties ook eens bekijken.

• menne
L23 schreef op zondag 3 april 2022 @ 20:09:
[...]

Ik mis Mario + Rabbids Kingdom Battle nog in je rijtje. Weer een hele andere game, maar dingen ontdekken vond ik een leuk onderdeel van de game.
Oeps, die heb ik ook. Op zich wel geinig, maar miste na een paar uur de motivatie om echt verder te gaan. Voelde allemaal veel van hetzelfde. Misschien nog maar weer is oppakken :)

Zal ook is kijken naar dat Yoko.

[ Voor 3% gewijzigd door menne op 03-04-2022 20:45 ]

• Linksquest
menne schreef op zondag 3 april 2022 @ 20:43:
[...]

MK8 kon mij niet boeien (1 player, daar is het niet echt op gemaakt denk ik).
Ligt eraan, je kunt online spelen, maar ook de battle modes kun je alleen doen tegen de PC, heb me zelf goed vermaakt met alle Mario karten alleen :D Maar, eerlijk is eerlijk, met vrienden is altijd leuker.

[ Voor 7% gewijzigd door Linksquest op 03-04-2022 21:18 ]

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:23
Smash Brothers Ultimate

Dit weekend echt wat uurtjes kunnen spelen. In totaal iets van 8 en op basis daarvan is mijn reactie in één woord "ultimate". Ja dit spel verdiend die titel wel.....

+ net zoals de vorige Smash brothers game is het genieten van alle verwijzingen naar games uit het verleden, naar franchises, deze game gaat nog wat verder. Ook de informatie tussen tijdens de laadtijden is leuk. Game al zo veel maar ook dan zijn er franchises die ik heb gemist (Kid Iciracus (typos), Pilot Wings, Earth bound
+ houd je van games muziek dan kom je niks te kort, belachelijk veel nummers, heerlijk.. Ook veel remix'n
+ meeste fighters ooit, en ontzettend veel stages.

ik doe nu spirit of light oid en elk nieuw gevecht is een nieuwe stage en een nieuw muziek nummer....

Opvallend is dat sommige van die missies echt zo simpel zijn dat je nauwelijks damage krijgt terwijl andere echt rete moeilijk zijn. Alsof je een stage speelt met 3 tegenstanders op level 8 ofzo.. Achja dan kom ik later wel terug met betere spirits en vaardigheden en probeer ik het nog eens. Niks mis mee :)

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 03-04-2022 22:43 ]

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:51
Mag nu eindelijk ook zeggen dat ik trotse eigenaar ben van een Nintendo Switch.

Ik vermaak mij op het moment met Mario + Rabbits Kingdom Battle.
Ideaal dat je ook zonder TV kan spelen.

Heb genoeg op wensen lijstje staan, hopen op een leuk aanbod nieuw of 2de hands.

• Linksquest
Veel plezier met je nieuwe Switch, dat hij je veel plezier mag opleveren. Mocht je vragen hebben of game advies zoeken, laat het ons weten, wij helpen je graag ;)

Reviews van Lego Star Wars The Skywalker Saga verschijnen nu online. Nog geen analyse van Digital Foundry gezien.

Nintendolife geeft de Switch versie een 9.

https://www.nintendolife....r-wars-the-skywalker-saga

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09-01 12:11
Komt zelda botw toch dit jaar uit? Was het een 1 april grap?

• Zerora
Ashwani schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:36:
Komt zelda botw toch dit jaar uit? Was het een 1 april grap?
Nope. Echt pas volgend jaar in de lente. ;)

• Zerora
Indie-titel Nobody Saves the World komt naar de Switch:

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

- Rayman Legends
- Witcher 3
- Lego Builders Journey
Mario Kart, 3D World en Bowsers Fury heb ik me ook enorm mee vermaakt. Vond zelf Arceus ook leuk. Misschien nog iets als Splatoon 2 of Mario + Rabbids?

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:08
Zerora schreef op zondag 3 april 2022 @ 09:49:
[...]

Een nieuwe 1080° Snowboarding game zou inderdaad wel tof zijn. Net als een nieuwe Wave Race. Beide wel welkom.
Hou op. Wave Race daar hoopte ik iedere E3 op. De afgelopen tig jaar haha.

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Mijn collega zijn zoontje heeft een Switch gekregen/gekocht van gespaard geld. Super leuk. Gelukkig had ik nog een paar spellen (van grotere publishers) die ik niet speel. Heb een oude man die niks met gamen te maken heeft zo gelukkig gezien dat ik zijn zoontje van 9 een spelletje geef. Nintendo family is amazing! En voor iedereen die Lego SW gaat spelen vandaag veel plezier!!!

Deze maand kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen elke week sparen voor afbeeldingsstukjes van Splatoon 2. Net als bij Mario Odyssey zijn de afbeeldingen een week beschikbaar en elke dinsdag komen er weer nieuwe voor in de plaats. Van Animal Crossing zijn er nu afbeeldingen van bewoners die in april jarig zijn.

• Vrouw
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 07-04-2022
Is de pro controller ook fijn als je kleine handen hebt?
Kan ik beter op zoek naar een andere controller?

• Linksquest
Vrouw schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 17:28:
Is de pro controller ook fijn als je kleine handen hebt?
Kan ik beter op zoek naar een andere controller?
Mijn dochter speelt er prima op, die is 10 jaar oud.

• Vrouw
Linksquest schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 17:31:
[...]

Mijn dochter speelt er prima op, die is 10 jaar oud.
Handig om te weten

• Farabi
  • Niet online
Wat is Arcade archives vs super mario bros voor een spel? Het staat te koop in de eshop. Maar deze zit toch gratis bij je online abo?
Farabi schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 17:45:
Wat is Arcade archives vs super mario bros voor een spel? Het staat te koop in de eshop. Maar deze zit toch gratis bij je online abo?
Dat is de arcade-versie van SMB1, niet de NES-versie. Verschillen kun je bijv. hier lezen.

• Linksquest
Ik heb zelf ook vrij kleine handen, maar ik vind hem prima in de handen liggen.

• Ht87
Zeker, ik denk eigenlijk altijd dat als t gemaakt is door Japanners dat t automatisch op de wat kleinere personen gericht is!

• Vrouw
Ik heb het besteld.

• Linksquest
Welke heb je besteld? Zwarte of een aparte kleur?

• Vrouw
Linksquest schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:31:
[...]

Welke heb je besteld? Zwarte of een aparte kleur?
De zwarte
Nieuwe AI:tSF NI trailer:

Launch window DLC:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/691765563323711508/961118130229358592/unknown.png

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01 12:14
see what you did there
Pagina: 1 ... 162 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic