There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Iemand die nog een tip heeft?
Wat voor controller heb je? Mogelijk is de accu stuk/verouderd?jaydenjarno schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:43:
Ik heb dat 1 controller naar 2/3 vol raakt en dan snel leeg is. Firmware update etc al gedaan.
Misschien de accu helemaal leeg laten gaan en dan weer volledig opladen.jaydenjarno schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:43:
Ik heb dat 1 controller naar 2/3 vol raakt en dan snel leeg is. Firmware update etc al gedaan.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Online redelijk, merk dat als ik een tijdje niet online heb gespeeld het een stuk slechter gaat. Maar af en toe een keer eerste.Tsjipmanz schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:02:
Net ook even de eerste vier van de nieuwe MK8 tracks gespeeld. Ging vlekkeloos, leuk! Worden er wel eens GoT-toernooitjes gehouden trouwens? Hoe goed is iedereen hier?
Vooral trots dat ik alle 200CC time trials heb gehaald
Zeker goed om bovenstaande te proberen, maar als die < 2 jaar oud is, heb je toch nog garantie? Zou ik voor defect aan accu zeker gebruik van maken.jaydenjarno schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:01:
Het is een blauwe joycon. Denk anderhalf jaar oud. Ga hem eens helemaal leeg laten lopen. Goed tip!!
Dit hoeft geen defect te zijn, zeer mogelijk is een herkalibratie voldoende zoals Zeror voorstelt.Jake schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 20:07:
[...]
Zeker goed om bovenstaande te proberen, maar als die < 2 jaar oud is, heb je toch nog garantie? Zou ik voor defect aan accu zeker gebruik van maken.
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 19-03-2022 08:49 ]
Beide cups nu goed op 150CC, nu de anderen nog doenL23 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 23:49:
Inmiddels beide nieuwe cups goud 3 sterren op alle CC's. Nu bezig met de 150CC time trials. Hoe bevalt bij jullie de nieuwe banen?
[YouTube: We Need to Talk About Mario Kart 8's New DLC...]
Moet zeggen, die Parijs track, mooi gemaakt hoor..petje af
Ja, leuke track. Ook tof dat je in de 3e ronde de andere kant op rijd.sderooij schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 09:07:
[...]
Beide cups nu goed op 150CC, nu de anderen nog doen
Moet zeggen, die Parijs track, mooi gemaakt hoor..petje af
Tour Paris Promenade en Tour Ninja Hideaway zijn toffe nieuwe tracks.
Over het algemeen allemaal wel prima tracks. Alleen 3DS Toad Circuit voegt niks toe. En ik had zelf iets meer verwacht van GBA Sky Garden, alle shortcuts van de GBA versie zijn weg en de track oogt wat simpel ten opzichte van Cloudtop Cruise. Niet zo tof als GBA mario Circuit, GBA Cheese Land en GBA Ribbon Road.
Qua aantal nieuwe tracks vermaak ik me de komende tijd wel met cups en time trials halen. Alleen een beetje bang dat het online bij wereldwijde of regionale races,waar je willekeurig op een track kan stemmen, de betere Mario Kart 8 tracks ondergesneeuwd raken door tracks die meer van hetzelfde zijn.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Op YouTube staan een hoop reviewsTjolk schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:09:
Ik zit te twijfelen om Assassin's Creed, the Ezio collection aan te schaffen voor de switch. Maar ik vraag me vooral af of dat een beetje soepel draait? Iemand ervaring hiermee?
Klopt, wat je tegenwoordig allemaal wel niet op internet kan vinden
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Kan hier inderdaad gewoon besproken worden. Maar een tech review van Digital Foundry geeft toch een stuk duidelijker beeld van wat je van de game kan verwachten dan de persoonlijke ervaringen die mensen hier op het forum delen?Tjolk schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:19:
Ja, je vraagt je haast af waarom dit topic bestaat, want de rest van internet bestaat ook
Het spel draait soepel, had bij AC 2 wel een paar crashes (2 ofzo) en 1x zat ik vast in een gebouw. Dat laatste is echter AC eigen, staat los van de Switch. Ik vermaak mij er prima mee, bij Brotherhood heb ik nog geen crashes ervaren. Revelation ben ik nog niet aan toe, dus dat kan ik niet zeggen.Tjolk schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:09:
Ik zit te twijfelen om Assassin's Creed, the Ezio collection aan te schaffen voor de switch. Maar ik vraag me vooral af of dat een beetje soepel draait? Iemand ervaring hiermee?
Heb ze voorheen op de pc gespeeld: vreemde camerapunten en vreemde acties tijdens het freerunnen/ klimmen zitten er nog gewoon in, het is niet dat ze dat aangepast hebben.
Hopelijk krijgen we ook wat banen uit de Arcade games.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Zijn ze vergeten er bij te zetten, maar het is een baan van Mario Kart Tour. Maar erg leuke baan inderdaad!Linksquest schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 20:02:
Ninja Hideaway is best een leuke baan, enige baan die ook 100% nieuw is in deze eerste 2 cups.
Hopelijk krijgen we ook wat banen uit de Arcade games.
Het is al een tijdje terug. Maar heb het volgens mij de eerste 2 a 3 maanden fanatiek gespeeld. Maar je moest het of dagelijks spelen of geld uitgeven. Geld uitgeven aan dat soort games doe ik niet en na een tijdje was ik er ook wel klaar mee. Toen wel Tokyo Blur al gespeeld. Maar Ninja Hideaway kende ik ook nog niet.Linksquest schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 20:04:
Oke, dat wist ik weer niet, heb tour even gespeeld maar omdat het met stijl punten was ben ik ermee gestopt.
Blijkbaar haalt het downloaden op Switch zelf ook niks uit, spel is weer corrupt (ook bij mijn partner)Mizgala28 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:05:
[...]
Dat heb ik gisteren toevallig gedaan, aangezien dat zo'n beetje (op fysieke kopie kopen na) de laatste optie.
Ben benieuwd of dat helpt, dus ik hou dat in de gaten.
Ben dat opnieuw downloaden een beetje zat inmiddels, aan mijn kant gaat het spel nu permanent vanaf.
En het is ook echt alleen Animal Crossing die dat doet, ik geef het op denk ik
Als je gouden cup haalt op 150 cc, geld deze ook voor 50 en 100 cc. Scheelt je weer wat rondjes voor de volgende.L23 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 23:49:
Inmiddels beide nieuwe cups goud 3 sterren op alle CC's. Nu bezig met de 150CC time trials. Hoe bevalt bij jullie de nieuwe banen?
[YouTube: We Need to Talk About Mario Kart 8's New DLC...]
Klopt. Maar toen ik in 2017 Mario Kart 8 Deluxe gekocht had en ook nog de basics moest leren ben ik bewust begonnen bij 50cc om wat te doen te hebben. Vond het toen in eerste instantie ook jammer dat alle banen al gelijk beschikbaar zijn en niet eerst vrij gespeeld moeten worden.Locolau schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:11:
[...]
Als je gouden cup haalt op 150 cc, geld deze ook voor 50 en 100 cc. Scheelt je weer wat rondjes voor de volgende.
Maar nu inderdaad begonnen bij 150cc en daarna mirror en 200cc. Ook omdat 50cc en 100cc mij veel te langzaam gaat. Leukste vind ik zelf de 200cc.
Oh, dat is handig om te weten voor de toekomst. Ik heb me suf verveeld op die 50ccLocolau schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:11:
[...]
Als je gouden cup haalt op 150 cc, geld deze ook voor 50 en 100 cc. Scheelt je weer wat rondjes voor de volgende.

Je kan voortaan software groepen maken als je meer dan 12 software hebt geinstalleerd. Elke software kan je in meerdere groepen doen. Helaas zijn de groepen niet direct zichtbaar en moet je eerst naar alle software en dan de groepen oproepen dmv de L knop.
The latest #NintendoSwitch update is now available, including a new feature to create groups for software on the console.
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 22 maart 2022
More information: https://t.co/RuNTfgEKBl pic.twitter.com/UFiwuOc1fw
:strip_exif()/f/image/VQfNBE0YZp8ZYsCubcLJ7SJi.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie kan ik inhuren om mijn games te groeperen?RollieBollie schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 06:05:
Nieuwe Switch update.
Je kan voortaan software groepen maken als je meer dan 12 software hebt geinstalleerd. Elke software kan je in meerdere groepen doen. Helaas zijn de groepen niet direct zichtbaar en moet je eerst naar alle software en dan de groepen oproepen dmv de L knop.
[Twitter]
[Afbeelding]
De nieuwe systeemupdate bevat ook kleine BlueTooth verbeteringen: max volume is verhoogd en je kunt het volume op de Switch nu ook via een BT-headset aanpassen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Grappig. Ik zat daar juist afgelopen weekend over te denken. Had mijn Switch op tafel staan en controller in handen en kon nergens het geluid dmv de controller aanpassen. Was op dat moment even erg lui en ben verder gegaan zonder geluid.RayNbow schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 06:24:
[...]
je kunt het volume op de Switch nu ook via een BT-headset aanpassen.
Jij loopt tegen het probleem aan dat er maar 200 titels in een groep passen
Zit nog onder de 200 games.L23 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:28:
[...]
Jij loopt tegen het probleem aan dat er maar 200 titels in een groep passen
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Ik zie ze alleen onder 'alle software'. Maar hoe krijg je ze gewoon direct in je menubalk te zien zeg maar of is dat juist wat niet kan?RollieBollie schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 06:05:
Nieuwe Switch update.
Zo niet, dan ontgaat mij even de meerwaarde..
[ Voor 7% gewijzigd door Pepppie op 22-03-2022 15:10 ]
Klopt. Dat is dus nu niet mogelijk. Ik denk dat dit in een volgende update komt.Pepppie schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:10:
[...]
Ik zie ze alleen onder 'alle software'. Maar hoe krijg je ze gewoon direct in je menubalk te zien zeg maar of is dat juist wat niet kan?
Je hebt dus bijvoorbeeld 150 games op je switch staan. Je ziet dan dus 12 stuks ofzo als je naar het Home menu gaat. Ben je dan op zoek naar een game die je al lang niet hebt gespeeld zal die onder All software staan. En daar heb je dus je 150 games en moet je gaan zoeken. Nu kan je daar dus groepen aanmaken bijv elke letter van het alfabet en dan de games in de juiste mapjes droppen. Of genres of wat je wilt.
Dat kan inderdaad niet. Mij ontgaat het nut ook een beetje, maar kan me voorstellen dat als je veel digitale games hebt het zoeken in je backlog gemakkelijker maakt. Automatische folders op categorie was ook handig geweest, nu zelf wat games onderverdeeld in 2D platformers, Metroidvania en RPG's. Maar ja, ik heb zelf vrijwel alles fysiek, ik moet gewoon zorgen dat de doosjes in de kast netjes geordend zijn.Pepppie schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:10:
[...]
Ik zie ze alleen onder 'alle software'. Maar hoe krijg je ze gewoon direct in je menubalk te zien zeg maar of is dat juist wat niet kan?
Ik zie onder 'alle software' bij filters ook de mogelijkheid om alleen gedownloade software te bekijken, vind ik zelf wel handig. Maar moet elke keer weer die filter toepassen als ik naar 'alle software' ga. Zelfde voor groepen, zou handig zijn als je naar 'alle software' gaat je gelijk je gemaakte groepen ziet. Scheelt weer een handeling.
[ Voor 19% gewijzigd door L23 op 22-03-2022 15:38 ]
Aan de andere kant, de huidige game is het eerste icon, dus om de groepen te tonen is het een kwestie van left, A, L indrukken.sderooij schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:24:
Jammer dat die folders niet op de homescreen zelf toegepast kunnen worden, zonder alle software aan te klikken en op L te drukken...
RayNbow schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:00:
[...]
Aan de andere kant, de huidige game is het eerste icon, dus om de groepen te tonen is het een kwestie van left, A, L indrukken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Hier ben ik het ook mee eens. Net even gekeken, maar meteen maar weg gegooid.sderooij schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:24:
Jammer dat die folders niet op de homescreen zelf toegepast kunnen worden, zonder alle software aan te klikken en op L te drukken...
Op de 3ds heb ik allerlei mapjes gemaakt zodat je spellen, gba, gb enzovoorts hebt. Dat werkt goed, maar Nintendo begrijp ik absoluut niet in dit soort keuzes. Geef gewoon de mogelijkheid om die groepen op de voorpagina te zetten. Het is niet zo dat nu de voorpagina schoner wordt. Dat blijft hetzelfde zooitje.
Laat dan maar dan blijf ik wel bij de oude manier.
[ Voor 102% gewijzigd door ReVision. op 23-03-2022 14:50 ]
hoi
Gebruik de volgende tags of de video knop in de editorReVision. schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 14:10:
Nintendolife heeft hun review van Kirby and the Forgotten Land online gezet
YouTube: Kirby and the Forgotten Land Nintendo Switch Review - Is It Worth It?
offtopic: Hoe embed ik eigenlijk een youtube video zoals hier vlak boven?
1
| [video]url[/video] |
Kirby lijkt in het algemeen sterk te reviewen
Mooie score voor een Kirby game. Ik moet wel zeggen dat ondanks het er prima uitziet, vind ik het grafisch wel wat ongeïnspireerd. Dan heb ik het niet over effecten of resolutie, maar puur over de artstyle.ReVision. schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 14:10:
Nintendolife heeft hun review van Kirby and the Forgotten Land online gezet
[YouTube: Kirby and the Forgotten Land Nintendo Switch Review - Is It Worth It?]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
![]() | ![]() |
Elektromagnetische sticks zijn allesbehalve nieuw (zoek maar eens naar Hall effect sensors), maar Alps gebruikt blijkbaar een andere techniek om de bewegingen van de stick te traceren.
Benieuwd of we dus een nieuwe joy-con zonder drift mogen verwachten in de (nabije?) toekomst...
Het patent bevat trouwens ook een tekening van een elektronmagnetische analog stick met een gewone grootte zoals in de Pro Controller gebruikt wordt.
[ Voor 55% gewijzigd door JackAvery op 23-03-2022 19:26 ]
En op Eneba voor eurotje of 14: https://www.eneba.com/nin...o-switch-eshop-key-europeTsjipmanz schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:38:
Voor de liefhebbers : Immortals Fenyx Rising onder de 20 euro nu in de eshop. Tot 31 maart.
Geen mapjes op je homepage vind ik nog niet zo heel erg, maar had graag twee lijsten gezien op de homescreen. Recent played (zoals er nu al is) en Favorites. Dat je dus spellen in aparte favorites lijst kan zitten om die snel te kunnen benaderen.Arunia schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:33:
[...]
Hier ben ik het ook mee eens. Net even gekeken, maar meteen maar weg gegooid.
Op de 3ds heb ik allerlei mapjes gemaakt zodat je spellen, gba, gb enzovoorts hebt. Dat werkt goed, maar Nintendo begrijp ik absoluut niet in dit soort keuzes. Geef gewoon de mogelijkheid om die groepen op de voorpagina te zetten. Het is niet zo dat nu de voorpagina schoner wordt. Dat blijft hetzelfde zooitje.
Laat dan maar dan blijf ik wel bij de oude manier.
En Cursed to Golf heeft een release periode: zomer 2022.
Leuk bedacht. Maar men had ook gelijk de 'gewone' mappen structuur als update kunnen geven. Mensen vragen hier al zo lang om. Maar goed, beter 50% van iets dan 100% van niets.RollieBollie schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 06:05:
Nieuwe Switch update.
[Twitter]
[Afbeelding]
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Om eerlijk te zijn verwacht ik die niet te zien tot er een trailer via Nintendo zelf verschijnt of zelfs tot na de launch. Marketing motor toont het spel natuurlijk in het beste daglicht…L23 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:18:
@JackAvery Jammer dat er bij Lego Star Wars The Skywalker Saga nog steeds geen gameplay is van de Switch versie.
Het is me ook niet duidelijk van welke versie ze wel gameplay van tonen. Maar verwacht PS5/XBSX.JackAvery schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:48:
[...]
Om eerlijk te zijn verwacht ik die niet te zien tot er een trailer via Nintendo zelf verschijnt of zelfs tot na de launch. Marketing motor toont het spel natuurlijk in het beste daglicht…
Hopen dat het inderdaad gewoon vanwege marketing is. Dat zagen we ook bij Mortal Kombat en daarvan was de Switch versie prima.
Dat was in de demo dus niet...gaf even wat frustratie hier in huis
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Op YT zijn er iig al ruim een week walktrough video’s te vinden van de PC versieL23 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:07:
[...]
Het is me ook niet duidelijk van welke versie ze wel gameplay van tonen. Maar verwacht PS5/XBSX.
Hopen dat het inderdaad gewoon vanwege marketing is. Dat zagen we ook bij Mortal Kombat en daarvan was de Switch versie prima.
Ja die zijn er genoeg, maar die probeer ik juist niet te kijken vanwege spoilers. De gameplay ziet er in ieder geval goed uit.schumi1986 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 14:10:
[...]
Op YT zijn er iig al ruim een week walktrough video’s te vinden van de PC versie
Hier sinds een week ook bezig met de Steam DeckLinksquest schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 14:05:
Hoor veel goede dingen over dat spel, wil hem zelf ook, maar ben momenteel nog met te veel andere games bezig, krijg je als je te veel verschillende systemen hebt 🙈
Was helemaal verbaasd toen mijn game winkel belde dat Kirby klaarlag
Haha ik heb dat zelfs met 1 systeemLinksquest schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 14:05:
Hoor veel goede dingen over dat spel, wil hem zelf ook, maar ben momenteel nog met te veel andere games bezig, krijg je als je te veel verschillende systemen hebt 🙈
Geen problemen met matchmaking, wel heel af en toe dat ik na een aantal potjes racen er uit gegooid wordt door een error, wat vandaag ook gebeurde.Anoniem: 1629206 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:05:
Hebben jullie bij MK ook regelmatig 2618-0518 (matchmaking problemen) ?
https://twitter.com/i/status/1508075445610156038
Er is met de nieuwe Switch update ook een update voor joy-cons.
Thanks, net gedaanRollieBollie schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:09:
[PSA]
Wat houdt dat eigenlijk in en moet je er nog iets speciaals voor doen?RollieBollie schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:09:
[PSA]
Updates voor joycons kunnen bijvoorbeeld betere accugebruik opleveren, betere beveiliging, minder drift, enz, enz.menne schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:46:
[...]
Wat houdt dat eigenlijk in en moet je er nog iets speciaals voor doen?
Updaten doe je door de joycons aan de switch te laten. Dan ga je naar de instellingen, dan controllers en sensors en update controllers.
Ze zijn nog nooit zo stabiel geweest als nu, met die updates ;-)L23 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:05:
Ik update de controllers meestal gelijk, maar begreep dat bij Switch Sports die we laatst konden uitproberen dat het ook nodig was de joy-cons te updaten als je dit nog niet eerder had gedaan. Een update kan mogelijk ook de werking van de gyroscope verbeteren.
Oei, dat is vervelend, hopelijk hoef je niet te veel opnieuw te doen. Ik heb bij verschillede games gehad, en dan heb ik het nog niet over Cyberpunk dat ik helemaal opnieuw kon beginnen door een fout of bij Skyrim dat op de PS3 mijn savefile defect was.sderooij schreef op zondag 27 maart 2022 @ 15:38:
Met Kirby had ik dit net, heel leuk om vast te zitten in een stoel
https://twitter.com/i/status/1508075445610156038
Bij Gears Tactics 3x nu dat een de vijand aan zet is en dat het poppetje vast loopt tegen een muur en hierdoor de tegenstander zijn move niet afmaakt.
Of nog erger, bij Shadow of War, bijna uitgespeeld en moest het laatste fort veroveren. Laatste computer poppetje die ik moest doden bleef in de lucht zweven en pijlen deden niks, dus ik deed een move dat ik hem vanuit de lucht deed killen, maar glitchte door de grond en tot mijn verbazing kon ik weer heel veel dingen opnieuw doen, wat een afgang was dat.
Viel gelukkig mee, deed het level voor de 2e keer, om alles te verzamelen. Maar fijn was het nietLinksquest schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:27:
[...]
Oei, dat is vervelend, hopelijk hoef je niet te veel opnieuw te doen. Ik heb bij verschillede games gehad, en dan heb ik het nog niet over Cyberpunk dat ik helemaal opnieuw kon beginnen door een fout of bij Skyrim dat op de PS3 mijn savefile defect was.
Bij Gears Tactics 3x nu dat een de vijand aan zet is en dat het poppetje vast loopt tegen een muur en hierdoor de tegenstander zijn move niet afmaakt.
Of nog erger, bij Shadow of War, bijna uitgespeeld en moest het laatste fort veroveren. Laatste computer poppetje die ik moest doden bleef in de lucht zweven en pijlen deden niks, dus ik deed een move dat ik hem vanuit de lucht deed killen, maar glitchte door de grond en tot mijn verbazing kon ik weer heel veel dingen opnieuw doen, wat een afgang was dat.
En heb het ook wel eens met andere spellen gehad, spintercel (back in the day)...
Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad, maar hopelijk helpt mijn manier van saven.
Ik ben de enige gebruiker van mijn consoles (alleenstaand zonder kinderen) en speel altijd op het 1e saveslot. Ben ik een tijdje bezig dan kopieer ik die save naar het 2e en 3e saveslot. En na weer een tijdje spelen kopieer ik het 1e saveslot naar het 2e saveslot. Dan heb ik 3 verschillende saveslots en kan ik ook eventueel terug naar een oude als ik me niet prettig voel bij wat ik heb gedaan.
Nou kan het natuurlijk wel zijn dat het savesystem voor alle slots corrupt raakt, maar dan is het even een ui snijden en opnieuw beginnen.
Skyrim is ook zo een game waar ik meerdere saves heb. Zo kon ik een keer terug naar een eerdere savegame vanwege een quest die na afronden niet uit de lijst verdween. Maar corrupte savegames heb ik bij Skyrim ook nog niet meegemaakt. Waar ik voornamelijk rekening mee hou is dat ik 'items' niet op de grond gooi, dat schijnt op den duur hele lange laadtijden op te leveren.Linksquest schreef op maandag 28 maart 2022 @ 05:58:
Op de Switch versie nooit dat probleem gehad, ik heb ooit gelezen dat het bij de release versie van Skyrim op de PS3 om een bug zou gaan, als je op een bepaalde manier zou spelen.
Nee hoor. Zo doe ik dat ook. En als autosave uitgezet kan worden, doe ik dat.RollieBollie schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:45:
Ik ben de enige gebruiker van mijn consoles (alleenstaand zonder kinderen) en speel altijd op het 1e saveslot. Ben ik een tijdje bezig dan kopieer ik die save naar het 2e en 3e saveslot. En na weer een tijdje spelen kopieer ik het 1e saveslot naar het 2e saveslot. Dan heb ik 3 verschillende saveslots en kan ik ook eventueel terug naar een oude als ik me niet prettig voel bij wat ik heb gedaan.

The Legend of Zelda series producer, Eiji Aonuma, has an update to share about the launch timing of the sequel to The Legend of #Zelda: Breath of the Wild. Please take a look. pic.twitter.com/7OhayhiuM9
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 29 maart 2022
hoi
:fill(white):strip_exif()/f/image/Xqxg0iGi5Hl8LSX1lrw92CEx.png?f=user_large)
19 Augustus gaat het record eraan.
[ Voor 5% gewijzigd door RollieBollie op 29-03-2022 17:05 ]
Aan de ene kant inderdaad jammer dat we nog langer moeten wachten op de game.
Aan de andere kant betekend dit ook dat de Switch ook in 2023 ondersteund wordt. We wisten dit natuurlijk al door de aankondiging van de Mario Kart 8 Deluxe DLC maar een grote titel als Zelda betekend dat de Switch nog volop in de spotlight zal staan dat jaar en niet een eventuele opvolger.
[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1508812193898315777]
Mijn backlog is blij met de vertraging.VirinR schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 17:23:
[...]
Aan de andere kant betekend dit ook dat de Switch ook in 2023 ondersteund wordt. We wisten dit natuurlijk al door de aankondiging van de Mario Kart 8 Deluxe DLC maar een grote titel als Zelda betekend dat de Switch nog volop in de spotlight zal staan dat jaar en niet een eventuele opvolger.
Dat was ie al. Z'n haar is alleen korter nu.
Ik ook hoorRayNbow schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 17:24:
[...]
[Twitter]
[Afbeelding]
[...]
Mijn backlog is blij met de vertraging.
Ik moet ooit beginnen met meerdere Borderlands-games, Metroid Dread, Pokemon Brilliant Diamond en Super Mario 3D All-Stars dus dit moet lukken in een jaartje.
Misschien is het een hint over de weapon degradation in BOTW2...
(nee, mijn eerste opmerking was ook niet erg serieus bedoeld
Of Link die naar de kapper kan in BotW2JackAvery schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 18:09:
[...]
Misschien is het een hint over de weapon degradation in BOTW2...
(nee, mijn eerste opmerking was ook niet erg serieus bedoeld)
Of hij komt voor zowel deze als de opvolger uit.. speculeren zal nog wel ff blijven totdat Nintendo ooit echt met een opvolger komt!VirinR schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 17:23:
[...]
Daarna gaat het speculeren ook door. Net als dat we al speculeren sinds 2017 over een Switch Pro. Speculeren is leukHt87 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 18:25:
[...]
Of hij komt voor zowel deze als de opvolger uit.. speculeren zal nog wel ff blijven totdat Nintendo ooit echt met een opvolger komt!
Someone said the P word!L23 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 19:45:
[...]
Daarna gaat het speculeren ook door. Net als dat we al speculeren sinds 2017 over een Switch Pro. Speculeren is leuk
Vraag me altijd af wat er is gebeurd. Maar goed, ik kan straks weer verder.
Maar heb toch een vraag over het verschil met de 2019 vs OLED.
Is het een enorm verschil en prijs verschil waard? Waarschijnlijk zal het het vaakst als docked gebruikt worden, en soms als handheld.
Zijn het alleen de wiebelende joycons ( wat te fixen is met wat tape mocht je er echt last van hebben ), OLED scherm en accuduur?
corporalnl schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:00:
Ben vrij nieuw in de Nintendo Switch wereld. Ben met info aan het zoeken van hoe en wat.
Is het een enorm verschil en prijs verschil waard? Waarschijnlijk zal het het vaakst als docked gebruikt worden, en soms als handheld.
Zijn het alleen de wiebelende joycons ( wat te fixen is met wat tape mocht je er echt last van hebben ), OLED scherm en accuduur?
:strip_exif()/f/image/5c7697xOLsqPAe7XuMGPzeZX.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind het zelf een mooie upgrade, maar speel ook regelmatig handheld. Als je voornamelijk docked gaat spelen dan is er geen noemenswaardig verschil tussen beide modellen. Wiebelende joy-cons verschilt per unit en komt ook voor bij het OLED model.corporalnl schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:00:
Ben vrij nieuw in de Nintendo Switch wereld. Ben met info aan het zoeken van hoe en wat.
Hopelijk krijg je wel een nieuwe XC2 controller terug en niet een plain vanilla Pro controller.Arunia schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:44:
Net maar even een mail gestuurd om navraag te doen over de reparatiestatus van mijn Xenoblade Chronicles 2 controller. Die had ik achteraf verstuurd half januari. Die kunnen ze niet meer vinden. Maar krijg een nieuwe opgestuurd. Dus in plaats van reparatie een nieuwe. Vind het wel fijn dat ze het snel oplossen, want mijn mail was in 15 minuten al beantwoord met een oplossing.
Vraag me altijd af wat er is gebeurd. Maar goed, ik kan straks weer verder.
Net nog even extra gecheckt. Is de gespecificeerd.
Zelfde ooit gehad met de final fantasy vii editie van de psp. Ja we kunnen hem ruilen, maar je krijgt een willekeurige terug. Nah, laat maar.
[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 30-03-2022 16:49 ]
Discussie over de (mogelijke) opvolger van de Switch, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Reacties m.b.t Zelda Echoes of Wisdom graag in het desbetreffende topic: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic