Ook aangekondigd voor Switch :

Nog een SRPG!

En dan de remake van deze 2D fighting game met o.a. 10 extra characters en een kleurenpalet dat getrouwer is aan de anime:

Verder zal @RayNbow heel blij zijn om te horen dat Transiruby nu een release date heeft op Switch: 28 april.

En tenslotte: deze is voorlopig Japan-only maar Koei Tecmo brengt een rerelease/upgrade uit van de strategy/simulation en RPG game Taiko Risshiden 5 - een DX versie. Deze reeks is een unieke mix van genres die je eigenlijk een sandbox geeft waarin je zelf mag kiezen wat voor leven je leidt in het woelige Japan van de jaren 1500. Trailer vind je hier.

[ Voor 41% gewijzigd door JackAvery op 10-03-2022 06:40 ]

JackAvery schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 06:32:
Verder zal @RayNbow heel blij zijn om te horen dat Transiruby nu een release date heeft op Switch: 28 april.
Ik zag het net voorbij komen op m'n Twitter-tijdlijn... :p

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6Ml6rm1.png

* RayNbow volgt Skipmore op Twitter. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Ook fysiek.

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-01 19:57
Aryawn schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:16:
Ik snap waarom Nintendo de release uitstelt, maar tegelijkertijd vind ik het ook een rare zet. Ik bedoel, er is altijd wel ergens een oorlog of conflict gaande... Waar trek je dan de grens? En wanneer is het wel "gepast" om de game uit te brengen? Over een paar weken? Maanden?
Nu is die oorlog nog hot & happening en heel actueel zeg maar. Na verloop van tijd verslapt hoe dan ook de aandacht en zullen niet alle eerste 8 pagina’s van kranten over dit conflict gaan. Daar zal ongeveer de grens liggen. Ik neem aan dat wanneer die aandacht wat is afgenomen / het langer gaande is dergelijke zaken wel weer gewoon doorgang vinden. Het hoeft zeker niet te duren zolang het hele conflict gaande is. Is natuurlijk ook vooral een stukje beeldvorming. Bovendien is dit conflict echt een wereldwijde geopolitieke gamechanger / grote gebeurtenis mbt wereldwijde verhoudingen versus een meer “lokaal/regionaal” conflict (wat overigens niet betekend dat die minder verwerpelijk/desastreus zijn). Bij een lokaal/regionaal conflict zonder grote geopolitieke implicaties zouden ze een dergelijke stap denk ik niet gezet hebben, want inderdaad, er is altijd wel érgens een conflict gaande.

[ Voor 21% gewijzigd door menne op 10-03-2022 09:06 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:23

Mauz1978

Console War Veteran

Darkest Star schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:59:
[...]

Inderdaad. Kan maar beter snel afgelopen zijn, alleen al voor Advance Wars
ja, een spelletje kunnen spelen is wel een groot voordeel van het beeindigen van een verschrikkelijke oorlog..

Wat een verachtelijke opmerking.

Something under the bed is drooling

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-12-2025

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Nintendo heeft inmiddels ook aangekondigd alle export-activiteiten naar Rusland voorlopig op te schorten.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-01 11:45
Mauz1978 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:09:
[...]

ja, een spelletje kunnen spelen is wel een groot voordeel van het beeindigen van een verschrikkelijke oorlog..

Wat een verachtelijke opmerking.
Stel je niet aan met je ‘verachtelijke’ virtue signaling

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:39
Mooi! Ik kon er vlak na de aankondiging nog niks over vinden. Wordt wel een instant buy voor mij dit.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:50
TMNT; insta buy. Mijn god, dat gaat zo vet worden.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:51
Darkest Star schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:37:
[...]

Stel je niet aan met je ‘verachtelijke’ virtue signaling
Het op een later tijdstip kunnen spelen van een game is toch minder erg dan wat er nu gebeurt? In mijn ogen valt dit in de categorie 'jammer, maar begrijpelijk'.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik kan niet wachten !

//edit; wordt dat een digitale only versie?

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 10-03-2022 13:37 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Zerora schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:39:
[...]

Mooi! Ik kon er vlak na de aankondiging nog niks over vinden. Wordt wel een instant buy voor mij dit.
Komt hij voor, tegelijk met of na die nieuwe TMNT-game uit?

- Soulseek rulez -

Tsjipmanz schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:50:
[...]

Komt hij voor, tegelijk met of na die nieuwe TMNT-game uit?
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge heeft nog geen release datum, maar komt waarschijnlijk ergens in 2022 uit.

• Darkest Star
meesje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:14:
[...]

Het op een later tijdstip kunnen spelen van een game is toch minder erg dan wat er nu gebeurt? In mijn ogen valt dit in de categorie 'jammer, maar begrijpelijk'.
Jij moet eens beter leren lezen ipv meteen je mening te verkondigen over een reactie in een GAME forum. Als je goed leest zie je dat ik schrijf dat het beter snel is afgelopen en maak er een opmerking bij over die game dat het mooi meegenomen is als het snel over is. Misschien kan je beter op het politieke forum je ei proberen te lozen

[ Voor 8% gewijzigd door Darkest Star op 10-03-2022 17:34 ]

• meesje
Darkest Star schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:19:
[...]

Jij moet eens beter leren lezen ipv meteen je ‘verachtelijke’ mening te verkondigen over een reactie in een GAME forum. Als je goed leest zie je dat ik schrijf dat het beter snel is afgelopen en maak er een opmerking bij over die game dat het mooi meegenomen is als het snel over is. Maar nee jij moet per se in een gaming forum het hebben over een ‘verachtelijke reactie’. Misschien kan je beter op het politieke forum je ei proberen te lozen
Neem nog een bakje koffie voor je reageert. Ik heb geen woord gezegd over ‘verachtelijk’.

• Darkest Star
meesje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:27:
[...]

Neem nog een bakje koffie voor je reageert. Ik heb geen woord gezegd over ‘verachtelijk’.
Je hebt gelijk. Dat was iemand anders. Mijn excuses, aangepast

• Darkest Star
Zojuist Chocobo GP geprobeerd maar dat is echt niks vergeleken bij Mario Kart. Goed dat er een gratis versie van is om te proberen
Darkest Star schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:40:
Zojuist Chocobo GP geprobeerd maar dat is echt niks vergeleken bij Mario Kart. Goed dat er een gratis versie van is om te proberen
Jammer, meer goede kart racers zou leuk zijn. Op de Game Boy Advance was ik erg fan van Konami Krazy Racers, die was naar mijn mening zelfs beter dan Mario Kart Super Circuit.

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:33
Voor wie NSO heeft, Monster Hunter Rise is sinds vandaag een week lang gratis te spelen als game op proef.

Zelf heb ik het vanavond een poging gegeven, en het is hem niet voor mij. De controls voelen niet heel intuïtief, het begin heeft een overload aan informatie (alsof alle game mechanics meteen op je gedropt worden) en het na iedere quest weer terug naar de hub gestuurd worden zonder verder te kunnen ontdekken, het klikt voor mij niet.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:44
Transportman schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 23:03:
en het na iedere quest weer terug naar de hub gestuurd worden zonder verder te kunnen ontdekken, het klikt voor mij niet.
Omdat voor verkenen je een Expedition Quest (Tour) moet doen, die zijn daarvoor bedoeld.
Bij Nintendo Online Missies en beloningen is er nu ook de missie: “Speel Games Op Proef-software”. In dit geval voor Monster Hunter Rise. Levert je 100 platina punten op.

Nog meer mensen die alle afbeeldingsstukjes van Super Mario Odyssey verzamelen voor nieuwe profielfoto’s?

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 12:04:
Bij Nintendo Online Missies en beloningen is er nu ook de missie: “Speel Games Op Proef-software”. In dit geval voor Monster Hunter Rise. Levert je 100 platina punten op.

Nog meer mensen die alle afbeeldingsstukjes van Super Mario Odyssey verzamelen voor nieuwe profielfoto’s?
had er al een aantal gekocht en toegepast :)

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:49

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Iemand die mij kan aangeven wat het verschil is tussen ''disney classic games: Alladin and the Lion King (€ 24,99) en ''The jungle book and MORE Alladin Pack'' (€ 9,99).

In die eerste zit zoals aangegeven Alladin en the Lion King
In die tweede ook nog Jungle Book.

De prijsstelling is een beetje raar zo, dus vandaar mijn vraag. Kan niet echt vinden of bij die eerste meer mogelijkheden zitten ofzo.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:00
@Chrosser De laatste is DLC voor de eerste.
@Chrosser de reden is dat Alladin en Lion King eerst zowel fysiek als digitaal als een two-pack uitgegeven zijn, en er recent een nieuwe uitgave was waarbij ze ook Jungle Book hebben toegevoegd. Ik vermoed dat de combi game + DLC +- gelijk staat aan de triple pack. Best even nakijken :)

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:49

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik zie het. Thnx! Ik had helemaal niet gezien dat het om DLC ging. De classic pack met 3 games kost 32,99 Dan klopt die prijs opbouw in ieder geval.
Heeft een tijd geduurd, maar Ori and the Will of the Wisps vandaag uitgespeeld. Toffe game. Vond de Spirit Trials, van A naar B racen, erg leuk om te doen. Knap dat ze deze game naar de Switch hebben weten te porten. Valt me wel op dat de game een stuk zwaarder is dan Blind Forest. De resolutie is op bepaalde plekken wat lager en af en toe een hapering. Maar niet als storend ervaren. Al ben ik wel benieuwd hoe de game op een Xbox Series X speelt met 120fps, 4K en HDR.

Het leukste aan Metroidvania's vind ik het ontdekken en dingen verzamelen. Hopelijk komt Hollow Knight Silksong snel... In de tussentijd kan ik me nog vermaken met Yoku's Island Express.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-01 18:23
Nu ook Mario Odissey uitgespeeld!

Een vrolijk feel good platform avontuur dat zeer vermakelijk is maar qua platforming eigenlijk nooit uitdagend wordt.

De presentatie en de vele knipogen naar mario games uit dit verleden maken het een must play/have voor de Mario liefhebbers
MetalSonic schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:16:
Nu ook Mario Odissey uitgespeeld!

Een vrolijk feel good platform avontuur dat zeer vermakelijk is maar qua platforming eigenlijk nooit uitdagend wordt.

De presentatie en de vele knipogen naar mario games uit dit verleden maken het een must play/have voor de Mario liefhebbers
Heb je ook verder gespeeld na de credits :)
JackAvery schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:39:
[...]

Kan het me niet voorstellen. Ik heb dat laatste stuk nog niet gehaald :P Uitdaging zat haha.

• MetalSonic
JackAvery schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:39:
[...]

Heel kort. Je kan dan nog in elke wereld wat dingen verzamelen. Mushrooom kingdom zag er uiteraard super mooi uit.

Dat brengt mij ook tot het volgende.
Qua presentatie (graphics), level design, wellicht een van de mooiste Mario games maar qua uitdaging op platform gebied echt een van de slechtste.

Of ik nou mario bros of odissey of mario 64 erbij pak, ze zijn stukken uitdagender op het platform vlak. Enfin, punt is duidelijk. Zal mario 3d world + bowser fury nog halen. Heb zon gevoel dat ik daar niks tekort kom op dit vlak!
MetalSonic schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:52:
[...]

Heel kort. Je kan dan nog in elke wereld wat dingen verzamelen. Mushrooom kingdom zag er uiteraard super mooi uit.

Qua presentatie (graphics), level design, wellicht een van de mooiste Mario games maar qua uitdaging op platform gebied echt een van de slechtste.

Of ik nou mario bros of odissey of mario 64 erbij pak, ze zijn stukken uitdagender op het platform vlak. Enfin, punt is duidelijk. Zal mario 3d world + bowser fury nog halen. Heb zon gevoel dat ik daar niks tekort kom op dit vlak!
Dan heb je wel alle stukken met een wat hogere moeilijkheidsgraad dus nog niet gespeeld :) niet dat het ooit een supermoeilijke game wordt overigens.

spoiler:
Behalve Mushroom Kingdom komen er ook een hoop nieuwe moons in de bestaande levels, die vaak moeilijker zijn. Verder heb je ook nog de levels Dark Side of the Moon en Darker Side of The Moon, met hun eigen moons en purple coins.

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 14-03-2022 06:52 ]

MetalSonic schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:52:
[...]

Hoe kan je dat concluderen als je nog niet alle manen verzameld hebt? Of begrijp ik je verkeerd?
Het moeilijkste vond ik trouwens niet het platformen, maar de jump rope challenge in New Donk City :P

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
JackAvery schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:56:
Dan heb je wel alle stukken met een wat hogere moeilijkheidsgraad dus nog niet gespeeld :) niet dat het ooit een supermoeilijke game wordt overigens.
Mij is "The Darker Side of the Moon" toch nog niet gelukt hoor.

Ook vind ik sommige van die Koopa Challanges echt moeilijk (die heb ik zeker nog niet allemaal).

• Transportman
L23 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 23:18:
[...]

Hoe kan je dat concluderen als je nog niet alle manen verzameld hebt? Of begrijp ik je verkeerd?
Het moeilijkste vond ik trouwens niet het platformen, maar de jump rope challenge in New Donk City :P
Die is hartstikke makkelijk als je weet hoe je vals kan spelen })
Transportman schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:21:
[...]

Ik heb daar toen uiteindelijk een glitch voor gebruikt. Speelde destijds versie 1.0, dus zonder updates. Zo heb ik nog een paar manen bemachtigd door vals te spelen. Ik dacht dat het inmiddels gepatchd was? Of zijn er andere manieren om vals te spelen?
Die beach volleyball challenge was in ieder geval makkelijker als je two-player mode activeerde.

• MetalSonic
JackAvery schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:56:
[...]

spoiler:
Behalve Mushroom Kingdom komen er ook een hoop nieuwe moons in de bestaande levels, die vaak moeilijker zijn. Verder heb je ook nog de levels Dark Side of the Moon en Darker Side of The Moon, met hun eigen moons en purple coins.
Ok dat klinkt goed.

Ik wil het niet overdrijven. Dit spel doet mij ook wel eens denken aan Mario Sunshine. Daarvan was een groot gedeelte ook super easy maar daar had je een soort van geheime levels waar je ouderwets mocht platformen zonder "flood"/ dat water pistool.....

Als Odissey dit soort levels ook heeft dan is het ook weer en stuk beter.
MetalSonic schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:33:
[...]

Ok dat klinkt goed.

Ik wil het niet overdrijven. Dit spel doet mij ook wel eens denken aan Mario Sunshine. Daarvan was een groot gedeelte ook super easy maar daar had je een soort van geheime levels waar je ouderwets mocht platformen zonder "flood"/ dat water pistool.....

Als Odissey dit soort levels ook heeft dan is het ook weer en stuk beter.
Zeker wat meer dingen uitproberen dan. Je hebt slechts een kleine 130 moons nodig voor de credit roll, maar er zitten er 880 in het spel. Natuurlijk zijn er een redelijk aantal “insignificant”, maar er zitten er ook een aantal pittige/leuke tussen.

Zo gek als sommige van de extra’s in Sunshine wordt het wel niet :)
JackAvery schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 06:32:
Nu in de eShop met 10% preorder-korting (idem voor de FM-soundpack).

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:19
Transportman schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:21:
[...]

Dat valsspelen is mij ook nog niet gelukt, op Youtube ziet t er makkelijk uit, maar ik krijg t niet voor elkaar.

Buiten de jump rope challenge moet ik ook nog de volleybalchallenge en dat irritante stuiteren met die sneeuwmanballen. Dus heb t maar opgegeven, dan maar 100% - 3 manen ;)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:57

On_E

Housemusic

L23 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:51:
[...]

Jammer, meer goede kart racers zou leuk zijn. Op de Game Boy Advance was ik erg fan van Konami Krazy Racers, die was naar mijn mening zelfs beter dan Mario Kart Super Circuit.
Nickelodeon Kart Racers 2 is bijna net zo leuk als Mario Kart imo. En zeker in een sale de moeite waard.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• MetalSonic
Gebruiken jullie dan ook een walktrough voor Odissey? ik zie per "wereld" wel dat ik er nog maantjes kan halen maar geen idee wat ik daarvoor moet doen. Bij mario 64 had je bij een blauwe star in het startscherm nog dat er iets stond (search for 8 red coins ofzo).

Uiteraard heb ik Toad wel eens geld gegeven om mij te vertellen waar een maan is maar Toad liet mij ook wel eens ergens heen lopen waar niks was. De boef!

• Transportman
L23 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:29:
[...]

Ik heb daar toen uiteindelijk een glitch voor gebruikt. Speelde destijds versie 1.0, dus zonder updates. Zo heb ik nog een paar manen bemachtigd door vals te spelen. Ik dacht dat het inmiddels gepatchd was? Of zijn er andere manieren om vals te spelen?
Die beach volleyball challenge was in ieder geval makkelijker als je two-player mode activeerde.
In het touwtje springen zit nog een glitch, je kan met de scooter een van de letters aan de rand van het veld buiten hun gebied duwen en daar op gaan staan met het touwtje springen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:29
DCNY schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:48:
[...]

Dat valsspelen is mij ook nog niet gelukt, op Youtube ziet t er makkelijk uit, maar ik krijg t niet voor elkaar.

Buiten de jump rope challenge moet ik ook nog de volleybalchallenge en dat irritante stuiteren met die sneeuwmanballen. Dus heb t maar opgegeven, dan maar 100% - 3 manen ;)
Ik heb er ook een tijdje over gedaan.

• MetalSonic
Bedankt voor jullie tip om toch nog even post game wat maantjes te verzamelen

Net de maan gehaald "post baan maan" oid in wereld 2..... Klinische platform secties waarbij je goed moet timen. Ging 15 keer dood. Eindelijk een stukje dat ik echt moest focussen en er wat voldoening was bij het voltooien :)

Goed om te zien dat Nintendo toch ook in dit spel heeft gedacht aan de gamers die wat serieuze platform actie zoeken!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:11
MetalSonic schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:40:
Bedankt voor jullie tip om toch nog even post game wat maantjes te verzamelen

Net de maan gehaald "post baan maan" oid in wereld 2..... Klinische platform secties waarbij je goed moet timen. Ging 15 keer dood. Eindelijk een stukje dat ik echt moest focussen en er wat voldoening was bij het voltooien :)

Goed om te zien dat Nintendo toch ook in dit spel heeft gedacht aan de gamers die wat serieuze platform actie zoeken!
Dit is bij heel veel Mario. Mario 3D land begint pas nadat je het hebt uitgespeeld. Idem dito voor Mario 3D world etc

• MetalSonic
giantgiantus schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:40:
[...]

Dit is bij heel veel Mario. Mario 3D land begint pas nadat je het hebt uitgespeeld. Idem dito voor Mario 3D world etc
Weet niet hoeveel Mario games jij hebt gespeeld maar bij de meeste die ik ken is de moeijlijkheid echt al voor de post game.

Mario bros, mario bros 2, mario bros 3 die hadden al voor je halverwege was al genoeg pittige uitdagingen. Ok dat is wellicht tever terug. Super Mario Galaxy 2, ook die heeft op de helft tot 3 kwart al genoeg uitdagende challenges.. Echt platform skills to the limit......

Mario Odissey is nu lekker spelen, telefoon met youtube moon walktrough erbij en maar één voor één de werelden clearen.

De Koopa races zijn trouwens ook leuk, vooral de prof versies daarvan. Ook daar is nauwelijks ruimte voor fouten. Sommige "wereldwijde" scores zijn wel wtf, iemand die 11 seconden heeft bij de eerste wereld :? kom ik met mijn 38 seconden aan. :(
MetalSonic schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:44:
[...]

Weet niet hoeveel Mario games jij hebt gespeeld maar bij de meeste die ik ken is de moeijlijkheid echt al voor de post game.

Mario bros, mario bros 2, mario bros 3 die hadden al voor je halverwege was al genoeg pittige uitdagingen. Ok dat is wellicht tever terug. Super Mario Galaxy 2, ook die heeft op de helft tot 3 kwart al genoeg uitdagende challenges.. Echt platform skills to the limit......

Mario Odissey is nu lekker spelen, telefoon met youtube moon walktrough erbij en maar één voor één de werelden clearen.

De Koopa races zijn trouwens ook leuk, vooral de prof versies daarvan. Ook daar is nauwelijks ruimte voor fouten. Sommige "wereldwijde" scores zijn wel wtf, iemand die 11 seconden heeft bij de eerste wereld :? kom ik met mijn 38 seconden aan. :(
Ik vind dat wel een goede keuze bij Super Mario Odyssey. Zo is het voor iedereen toegankelijk. De bossfights van elke wereld vond ik ook erg makkelijk, maar vond dat geen probleem. Leukste bij 3D platformers (en wat ik gisteren ook al zei over Metroidvania's) is voor mij het verkennen en dingen verzamelen. De ene persoon speelt het verhaal met een minimaal aantal manen uit. En de ander verzamelt alle 880 manen en komt vanzelf de uitdagendere platform levels tegen.

• MetalSonic
L23 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:06:
[...]

Ik vind dat wel een goede keuze bij Super Mario Odyssey. Zo is het voor iedereen toegankelijk. De bossfights van elke wereld vond ik ook erg makkelijk, maar vond dat geen probleem. Leukste bij 3D platformers (en wat ik gisteren ook al zei over Metroidvania's) is voor mij het verkennen en dingen verzamelen. De ene persoon speelt het verhaal met een minimaal aantal manen uit. En de ander verzamelt alle 880 manen en komt vanzelf de uitdagendere platform levels tegen.
Ik had mijn negatieve oordeel over Mario Odissey iets te snel geuit. Ik denk dat Nintendo het ook zo ziet zoals jij hier zegt. Zo'n groot mogelijk publiek bereiken. En degene die wat meer uitdaging willen worden uiteindelijk ook wel beloond. Nu ik wat meer probeer te genieten van het verkennen en verzamelen zie ik ook wat meer de charmes van dit spel. Wat dat betreft doet het mij denken aan het verzamelen van bijvoorbeeld Banjo Kazooi.. En dat is natuurlijk geen slechte vergelijking. Een pareltje als je het mij vraagt.

• Mizgala28
Gatver, krijg net een mail van Nintendo met een kortingscode voor HelloFresh (ik haat dat bedrijf).

In ieder geval iets anders, heeft iemand het ook weleens dat je digitale kopie van Animal Crossing corrupt raakt?

Niet de save, maar de game op de MicroSD zelf want daar heb ik (en mijn partner) nu alweer last van na het kopen van een nieuwe memory card, vorige had er ook last van.

Als de game corrupt raakt helpt opnieuw downloaden tijdelijk, maar na een poosje gebeurt dit alweer.

Als de game corrupt is dan zijn de laadtijden erg lang (denk aan 10+ minuten) maar het spel werkt gewoon daarna, opnieuw downloaden lost dat tijdelijk op, maar het valt mij op dat net als onze vorige Sandisk kaartje, de nieuwe Samsung er ook last van heeft.

Wij gebruiken 1 memory card per systeem en wij hebben ieder een eigen account + game en ieder een eigen Switch, dit gebeurt overigens alleen met Animal Crossing want andere games hebben er helemaal geen last van.

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:56

fub

Mizgala28 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:40:
In ieder geval iets anders, heeft iemand het ook weleens dat je digitale kopie van Animal Crossing corrupt raakt?
Wel eens gehad, maar niet vaker dan 1 keer.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:24
MetalSonic schreef op maandag 14 maart 2022 @ 18:11:
[...]

Ik had mijn negatieve oordeel over Mario Odissey iets te snel geuit. Ik denk dat Nintendo het ook zo ziet zoals jij hier zegt. Zo'n groot mogelijk publiek bereiken. En degene die wat meer uitdaging willen worden uiteindelijk ook wel beloond. Nu ik wat meer probeer te genieten van het verkennen en verzamelen zie ik ook wat meer de charmes van dit spel. Wat dat betreft doet het mij denken aan het verzamelen van bijvoorbeeld Banjo Kazooi.. En dat is natuurlijk geen slechte vergelijking. Een pareltje als je het mij vraagt.
Ik vond en vind Odyssey nog steeds een van de beste Switch games. Sterker nog, ik vond het zelfs een van de leukste 3D Mario games. De variatie en de hoeveelheid content is echt top in deze game, die met zoveel zorg en liefde is gemaakt. Overal kleine details m.b.t. de geschiedenis van Mario, echt heel nice gedaan.

Ik heb echt tientallen uren in de game zitten en heb hem 100% uitgespeeld. De game is uitdagend genoeg als je graag alles wil hebben in de game. Dan zijn er echt hele lastige uitdagingen vond ik.

• MetalSonic
Cyrax0508 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:52:
[...]

Ik vond en vind Odyssey nog steeds een van de beste Switch games. Sterker nog, ik vond het zelfs een van de leukste 3D Mario games. De variatie en de hoeveelheid content is echt top in deze game, die met zoveel zorg en liefde is gemaakt. Overal kleine details m.b.t. de geschiedenis van Mario, echt heel nice gedaan.

Ik heb echt tientallen uren in de game zitten en heb hem 100% uitgespeeld. De game is uitdagend genoeg als je graag alles wil hebben in de game. Dan zijn er echt hele lastige uitdagingen vond ik.
Ik kan mij voorstellen dat helemaal als je voor de 100% completionist gaat je nog veel meer leuke duidelijke maar ook subtiele verwijzingen ziet naar het verleden.

Ik ben benieuwd wat voor "moons" ik tegen kom waarbij het echt uren achter elkaar restarten is en daarna met een trots gevoel binnen halen.

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Misschien dat iemand hier dit weet: hoe wordt de Mario Kart Expansion Pack geintegreerd in online races? Zullen de extra tracks beschikbaar zijn als keuzes in Global en Regional? En als dit zo is, is dit dan alleen voor mensen die de extra tracks hebben aangeschaft? Dat je separate rooms hebt voor mensen die de beschikking hebben over de extra content?

- Soulseek rulez -

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:19
Tsjipmanz schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:49:
Misschien dat iemand hier dit weet: hoe wordt de Mario Kart Expansion Pack geintegreerd in online races? Zullen de extra tracks beschikbaar zijn als keuzes in Global en Regional? En als dit zo is, is dit dan alleen voor mensen die de extra tracks hebben aangeschaft? Dat je separate rooms hebt voor mensen die de beschikking hebben over de extra content?
Of je de DLC hebt of niet, online is iedereen gelijk. Dus je kan gewoon alle tracks mee racen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Koldur schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:15:
[...]

Of je de DLC hebt of niet, online is iedereen gelijk. Dus je kan gewoon alle tracks mee racen.
Inclusief private rooms, met alleen deelnemers die de extra content niet aangeschaft hebben?

- Soulseek rulez -

Monster Hunter Rise: Sunbreak releast op 30 juni.
Tsjipmanz schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:43:
[...]

Inclusief private rooms, met alleen deelnemers die de extra content niet aangeschaft hebben?
Volgende informatie staat bij de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas:
Circuits uit set 1 van de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas kunnen vanaf 18 maart lokaal of online worden gespeeld in vriendschappelijke of competitieve races, zelfs als slechts één speler in het bezit is van de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas of toegang heeft via een lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket. Vanaf 22 maart verschijnen de circuits uit set 1 ook als je willekeurige circuits kiest in wereldwijde of regionale races.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Vanwege de aankomende Mario Kart 8 DLC heb ik Nintendo Switch Online Expansion Pack geactiveerd. Ik heb nooit een Nintendo 64 gehad, dus ik was wel benieuwd. Tot nu toe een paar potjes Mario Tennis en F-Zero X gespeeld. Die games zijn _/-\o_ Het bestuurt echt heerlijk.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik heb mijn 2e pro controller gekocht en ge-syncd. Alleen kan ik met deze de switch niet uit slaapstand halen. De groene knopjes onder blijven zoeken en stoppen op een gegeven moment.

Het blauwe lichtje brand soms ook op de homeknop. Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar de controller op een pc aangesloten. Hoe kan ik met deze controller de switch uit slaapstand halen?

Voor de rest werkt de controller goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 15-03-2022 21:12 ]

• meesje
Farabi schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:11:
Ik heb mijn 2e pro controller gekocht en ge-syncd. Alleen kan ik met deze de switch niet uit slaapstand halen. De groene knopjes onder blijven zoeken en stoppen op een gegeven moment.

Het blauwe lichtje brand soms ook op de homeknop. Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar de controller op een pc aangesloten. Hoe kan ik met deze controller de switch uit slaapstand halen?

Voor de rest werkt de controller goed.
Weet je 100% zeker dat dit geen namaak artikel is? Destijds heb ik ook een Pro controller tweedehands gekocht en me van te voren flink verdiept in namaak. Het is schrikken hoe goed de Pro controller nagemaakt wordt en je merkt het pas als bepaalde kleine dingen niet goed werken (zoals niet uit slaapstand kunnen halen).

• Farabi
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:15:
[...]

Weet je 100% zeker dat dit geen namaak artikel is? Destijds heb ik ook een Pro controller tweedehands gekocht en me van te voren flink verdiept in namaak. Het is schrikken hoe goed de Pro controller nagemaakt wordt en je merkt het pas als bepaalde kleine dingen niet goed werken (zoals niet uit slaapstand kunnen halen).
gekocht van een betrouwbare tweaker. hij zegt dat het van een officiele nl-winkel is gekocht. ik vertrouw hem wel daarop.

• meesje
Farabi schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:42:
[...]

gekocht van een betrouwbare tweaker. hij zegt dat het van een officiele nl-winkel is gekocht. ik vertrouw hem wel daarop.
Ik hoop dat diegene eerlijk is en het gewoon een origineel produkt is.

Hier een artikel dat ik destijds gelezen heb: https://www.lootpots.com/...rison-internals-30072018/

When the Switch console does enter sleep mode, the fake Pro Controller isn’t able to wake the system up. Pressing the home button simply causes the indicator lights on the controller to flash sequentially. The Nintendo Switch console needs to be woken up using another method before the fake controller will reconnect. In comparison, the official Nintendo Switch Pro Controller can wake the system up from sleep mode (which is super useful).

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Farabi schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:42:
[...]

Heb je de home knop al lang ingedrukt? Dat is bij mij wel noodzakelijk (bij 1e hands officiële pro controllers)

• Farabi
  • Niet online
Het bleek overigens een neppe te zijn. De tweaker wist het ook niet. Hij gaat het daarom ook oplossen voor me.

Ik zag wat verschillen met de originele die ik had.

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 15-03-2022 22:16 ]

• sderooij
Farabi schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:15:
Het bleek overigens een neppe te zijn. De tweaker wist het ook niet. Hij gaat het daarom ook oplossen voor me.

Dan heeft hij dus nooit zijn switch kunnen wakker maken met zijn pro controller? :X

• meesje
Farabi schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:15:

You’re welcome! Mooi dat het opgelost wordt.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
sderooij schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:34:
[...]

Dan heeft hij dus nooit zijn switch kunnen wakker maken met zijn pro controller? :X
Nou moet ik zeggen dat ik ook niet wist dat dit een feature is.

Wellicht de persoon in kwestie ook niet.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Locolau
  • Laatst online: 09:56
Ik heb twee pro controllers van Ali Express, die meerdere malen hier gedeeld waren. Die zijn prima in staat om de Switch uit slaapstand te halen als ik ze aanzet geloof ik.
Locolau schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:20:
Ik heb twee pro controllers van Ali Express, die meerdere malen hier gedeeld waren. Die zijn prima in staat om de Switch uit slaapstand te halen als ik ze aanzet geloof ik.
Dat is geen Pro controller. En de controller waar het hier om ging is een controller die zo nagemaakt is dat het op een Pro controller lijkt.
Maar er zijn naast de Pro controller ook andere controllers die in staat zijn de Switch uit slaapstand te halen.

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-12-2025

Cybergamer

Wanna Play a Game?

De Tweaker waar @Farabi het over heeft ben ik. Ik was mij er totaal niet van bewust dat je een Switch via een knop op de controller wakker kon maken.

In mijn ogen ziet dat ding er echt uit als een echte pro controller, een vriendin van mij is hier soms en heeft er ook een, maar nooit echt op gelet of ze exact hetzelfde zijn. Ik denk dat je daar echt goed naar moet kijken wil je de verschillen zien, zoals @Farabi het beschreven heeft naar mij.

Anyways, de koop hebben we ongedaan gemaakt. Ik voel me sowieso nooit fijn als ik iemand benadeel, en gezien de feedback van @Farabi ga ik er van uit dat het betrouwbaar is (bij een random iemand op MP had ik hier echt geen werk van gemaakt, dus ergens is het wel goed dat ik hier nu achter kom).

De bon heb ik niet meer terug kunnen vinden, maar het ding komt echt van Gamemania of Nedgame vandaan.

cybergamers.nl

Nieuwe Mega Drive games:

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-01 19:57
Mizgala28 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:40:
Wij gebruiken 1 memory card per systeem en wij hebben ieder een eigen account + game en ieder een eigen Switch, dit gebeurt overigens alleen met Animal Crossing want andere games hebben er helemaal geen last van.
Is het niet een idee om dan Animal Crossing op de Switch opslag te zetten en een andere game naar de memory card. Aangezien het niet bij andere games gebeurd? Of is er een bepaald voordeel als je Animal Crossing op een memory card zet?
menne schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:36:
[...]

Is het niet een idee om dan Animal Crossing op de Switch opslag te zetten en een andere game naar de memory card. Aangezien het niet bij andere games gebeurd? Of is er een bepaald voordeel als je Animal Crossing op een memory card zet?
Er is geen voordeel om het op de memory card te zetten. Dus lijkt me een goede oplossing.

• Seal64
  • Laatst online: 09-01 07:34
L23 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:44:
[...]

Er is geen voordeel om het op de memory card te zetten. Dus lijkt me een goede oplossing.
Voor zover ik weet is de interne opslag marginaal sneller als een SD-kaart, maar tenzij je game met erg lange laadtijden zit ga je dat niet merken, en dat zou sowieso juist een reden zijn om het van de SD-kaart áf te halen.

Een ander voordeel dat ik me zou kunnen indenken, maar dan ben je al heel hypothetisch aan het kijken, is dat alle flash-geheugen een beperkte levensduur heeft. Alles op een SD-kaart zetten zou dan de levensduur van de Switch zélf kunnen verlengen aangezien het interne geheugen dan langer meegaat – die SD-kaart gaat ook op den duur “verslijten” maar die kun je tenminste makkelijk vervangen.

Ten slotte, maar ik weet niet of dat überhaupt zou werken, zou het nog kunnen zijn dat de SD-kaart als voordeel heeft dat je daar een backup van zou kunnen maken. SD-kaart in je PC of laptop en gewoon de hele inhoud kopiëren. Geen idee of dat werkt, though, ik heb het nog nooit geprobeerd.

Maar om nou te zeggen dat dat overtuigende redenen zijn om het op de SD of het interne geheugen te zetten, nee.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:48

Vandaag wordt er onderhoud gepleegd aan de online functionaliteit van Mario Kart 8 Deluxe van 13:55 tot 15:00 Nederlandse tijd. Laat de DLC maar komen :9~
Seal64 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:18:
Ten slotte, maar ik weet niet of dat überhaupt zou werken, zou het nog kunnen zijn dat de SD-kaart als voordeel heeft dat je daar een backup van zou kunnen maken. SD-kaart in je PC of laptop en gewoon de hele inhoud kopiëren. Geen idee of dat werkt, though, ik heb het nog nooit geprobeerd.
Je kan op die manier wel een backup maken van je software, maar het werkt alleen met die specifieke Switch. Dus alleen handig als je SD kaart het begeeft. Maar als je Switch het begeeft en/of je hebt een andere Switch dan heb je niks aan die backup.

Bij de Xbox kan je bijvoorbeeld wel een spel op een externe hardeschijf zetten en weer op een andere Xbox gebruiken (moet het spel wel gekocht zijn).

• Seal64
L23 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:30:
[...]

Je kan op die manier wel een backup maken van je software, maar het werkt alleen met die specifieke Switch. Dus alleen handig als je SD kaart het begeeft. Maar als je Switch het begeeft en/of je hebt een andere Switch dan heb je niks aan die backup.

Bij de Xbox kan je bijvoorbeeld wel een spel op een externe hardeschijf zetten en weer op een andere Xbox gebruiken (moet het spel wel gekocht zijn).
Dat stukje wist ik al wel - de SD kaart wordt gecodeerd met het hardware-ID van het apparaat. Dat deed de 3DS ook al. Maar desalniettemin is dat wel een extra nagel in de doodskist van de argumenten van de physical hardliners, want een game card kun je eigenlijk gewoon niet backuppen, maar een SD-kaart wel.

Op de 3DS werkte dit overigens ook, daar heb ik het al wel eens getest in het proces van het upgraden van de SD kaart. Gewoon alles kopiëren naar de nieuwe, dat gaat prima.
Seal64 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:33:
[...]

Dat stukje wist ik al wel - de SD kaart wordt gecodeerd met het hardware-ID van het apparaat. Dat deed de 3DS ook al. Maar desalniettemin is dat wel een extra nagel in de doodskist van de argumenten van de physical hardliners, want een game card kun je eigenlijk gewoon niet backuppen, maar een SD-kaart wel.

Op de 3DS werkte dit overigens ook, daar heb ik het al wel eens getest in het proces van het upgraden van de SD kaart. Gewoon alles kopiëren naar de nieuwe, dat gaat prima.
Je begrijpt me verkeerd. Dat kan juist niet. SD kaart in een nieuwe Switch en alle game data wordt geformatteerd. Dat probleem heb je niet met een game op cartridge.

• Seal64
L23 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:45:
[...]

Je begrijpt me verkeerd. Dat kan juist niet. SD kaart in een nieuwe Switch en alle game data wordt geformatteerd. Dat probleem heb je niet met een game op cartridge.
Ik begrijp je prima, want die SD werkt inderdaad alleen in die Switch.

Maar het feit blijft dat als die SD op de één of andere manier defect raakt, je daar een backup van had kunnen maken. Als je game card op de één of andere manier defect (of gewoon kwijt) raakt, ben je gelijk je game kwijt.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cr2XaKAtCZ--VjK2ThXMVoD-GpI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J3TdYXJeQrlDczMWjuYyQgne.jpg?f=fotoalbum_large

De DLC van Mario Kart 8 Deluxe is nu beschikbaar :)
Edit: ik ben te enthousiast, de update staat live maar de cups zijn nog niet te spelen :X

[ Voor 9% gewijzigd door VirinR op 17-03-2022 15:18 ]

• Mauz1978
  • Laatst online: 21:23

Mauz1978

Console War Veteran

Morgen pas ;)

Something under the bed is drooling

• Mizgala28
menne schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:36:
[...]

Dat heb ik gisteren toevallig gedaan, aangezien dat zo'n beetje (op fysieke kopie kopen na) de laatste optie.

Ben benieuwd of dat helpt, dus ik hou dat in de gaten.
VirinR schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:11:
[Afbeelding]

Edit: ik ben te enthousiast, de update staat live maar de cups zijn nog niet te spelen :X
Wel interessant dat het een update is en geen DLC. Ook wel logisch, omdat iedereen vanaf 22 maart de nieuwe circuits kan racen in wereldwijde of regionale races. Maar dat betekend dat deze nieuwe circuits op een gegeven moment ook op een nieuwe druk van Mario Kart staat in de toekomst. Nintendo zet bij zijn eigen spellen updates altijd op de cartridge als er een nieuwe oplage gedrukt moet worden.

De Mario Kart 8 Deluxe Circuit-uitbreidingspas zelf is een download van 0,1 MB en dat geeft dan aan dat je ze in bezit hebt.

Volgens mij zijn de nieuwe circuits straks vanaf 0:00 speelbaar. Kijk al uit naar de time trials op 200CC.

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
VirinR schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:11:
[Afbeelding]

Damn, en daarom laat ik games dus altijd in het Engels staan :P

Nu nog vlug ergens de DLC kopen. Was al vergeten dat het de 18de was waarop we een eerste nieuwe lading banen krijgen :D

• Megupe
  • Nu online
Toch maar gezwicht voor expansion van nintendo online voor de DLC. Daarmee ook gelijk weer MK64 en Mario Tennis 64. En kan ik eindelijk die Zelda games spelen (heb nog een oude nintendo 64 met zelda stickers maar zonder zelda cartridge).
Golden Dash Cup 150CC Goud en 3 sterren gehaald. :z

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:07
De namen van de eerste 8 banen en van welke game ze komen

Golden Dash Cup
- Paris Promenade (Tour)
- Toad Circuit (3DS)
- Choco Mountain (N64)
- Coconut Mall (Wii)

Lucky Cat Cup
- Tokyo Blur (Tour)
- Shroom Ridge (DS)
- Sky Garden (GBA)
- Ninja Hideaway (Tour)

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• sderooij
Vandaag na werk, vroem vroem, dit hele weekend :D

• Megupe
  • Nu online
L23 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 00:24:
Golden Dash Cup 150CC Goud en 3 sterren gehaald. :z
Ik kwam er vanmorgen 7u nog niet in. In het spel kan ik de nieuwe circiuts wel zien en selecteren, maar dan krijg ik een foutmelding.

(heb n64 uitbreidingspas)

• Linksquest
sderooij schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:01:
Vandaag na werk, vroem vroem, dit hele weekend :D
Ik het weekend, vandaag zal niet lukken

• sderooij
Linksquest schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:14:
[...]

Ik het weekend, vandaag zal niet lukken
Ik hoor hele goede dingen zover :)

• Linksquest
sderooij schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:16:
[...]

Ik hoor hele goede dingen zover :)
Dat is mooi om te horen, dochter had er ook al veel zin in.

Megupe schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:06:
[...]

Ik kwam er vanmorgen 7u nog niet in. In het spel kan ik de nieuwe circiuts wel zien en selecteren, maar dan krijg ik een foutmelding.

(heb n64 uitbreidingspas)
Het werkte hier vanaf 12 uur nachts. Denk dat je de uitbreidingspas nog moet downloaden.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-01 22:01
L23 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:59:
[...]

Het werkte hier vanaf 12 uur nachts. Denk dat je de uitbreidingspas nog moet downloaden.
Ik heb de uitbreidingspas gekocht dus geen extra lidmaatschap en bij mij werkt het spel ook niet. Denk dat er per ongeluk een verschil in de uitbreidingspas en het lidmaatschap is geslopen.

• Megupe
  • Nu online
L23 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:59:
[...]

Dat zou wellicht kunnen, maar wat is dan de uitbreidingspas die ik moet downloaden en waar vind ik die?

Ik had gister al een update voor MK8 gedownload (luigi kart kwam zelfs in het hoofdmenu) en ik kan wel MK64 spelen bijv.
Megupe schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:10:
[...]

Dat zou wellicht kunnen, maar wat is dan de uitbreidingspas die ik moet downloaden en waar vind ik die?

Ik had gister al een update voor MK8 gedownload (luigi kart kwam zelfs in het hoofdmenu) en ik kan wel MK64 spelen bijv.
Ik had nadat ik het gekocht had op 13 maart een download van 0,1MB. Dat stond los van de update die later uitkwam. En ik kreeg vannacht een controle of ik de uitbreidingspas bezit bij het opstarten van Mario Kart.

Luigi Kart komt al sinds het begin dat het spel uit is in beeld. Mario Kart 64 is weer iets anders.

Zelf geen ervaring met Nintendo Online + Uitbreidingspakket. Dus wellicht weten anderen dat. Maar ik ga er vanuit dat je nog steeds in de eshop die circuit-uitbreidingspas moet activeren. Maar als er sprake is van een foutmelding dan is er wellicht iets anders aan de hand.

[ Voor 17% gewijzigd door L23 op 18-03-2022 10:54 ]

• Megupe
  • Nu online
L23 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:47:
[...]

Ik had nadat ik het gekocht had op 13 maart een download van 0,1MB. Dat stond los van de update die later uitkwam. En ik kreeg vannacht een controle of ik de uitbreidingspas bezit bij het opstarten van Mario Kart.

Luigi Kart komt al sinds het begin dat het spel uit is in beeld. Mario Kart 64 is weer iets anders.

Zelf geen ervaring met Nintendo Online + Uitbreidingspakket. Dus wellicht weten anderen dat. Maar ik ga er vanuit dat je nog steeds in de eshop die circuit-uitbreidingspas moet activeren. Maar als er sprake is van een foutmelding dan is er wellicht iets anders aan de hand.
Ik vrees het ook. Thanks. Ik ga nog ff puzzelen vanmiddag.

Toen ik vanmiddag mk8 startte klikte ik op check IPV start en toen kon ik prima op de nieuwe circuits rijden . Is dus toch goed gekomen.

1e cup wel erg simpel.

[ Voor 9% gewijzigd door Megupe op 19-03-2022 01:07 ]

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Zojuist de DLC gekocht via de browser op de computer, gedownload uit de Nintendo shop op de console zelf, daarna even wachten en opnieuw de game opstarten en racen maar!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-01 22:01
Bij mij heeft het geholpen om MK8 te verwijderen en opnieuw te downloaden inmiddels.
Pagina: 1 ... 160 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic