• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-01 15:33
Hey :)

Zag deze voor de liefhebber https://www.cdiscount.com...ledarceus.html?idOffre=-1 leuke prijs en spel ;)

Groetjes,

TF.
Missions and Rewards added to Nintendo Switch Online

Onder Nintendo Switch Online op je Switch kun je nu platinummunten verdienen en inwisselen voor o.a. custom icons.

Video-tour:

[ Voor 23% gewijzigd door RayNbow op 01-03-2022 10:08 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-01 20:30
Leuke toevoeging, alleen jammer dat je zo iets niet ook kunt zien of kunt behandelen met de telefoon app, want daar doe je nu werkelijk niks mee, behalve voor te praten.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Helaas maar 1 gratis item per bestelling en €6,99 verzendkosten.
Ike. schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:13:
[...]

Gaat toch om de custom icons? Of zijn er nieuwe items bijgekomen in de My Nintendo Store?
Ike. schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:13:
[...]

Mijn post ging over iets wat is toegevoegd aan Nintendo Switch Online, niet My Nintendo (Store). ;)
L23 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:24:
Gaat toch om de custom icons?
Yup.
Of zijn er nieuwe items bijgekomen in de My Nintendo Store?
Dat ook, Pokémon-kabelhouders:
https://mynintendostore.n...talog/product/view/id/984
https://mynintendostore.n...talog/product/view/id/985

Die had ik van de week al gezien. Maar geen fan van :P
Wel elke week braaf zitten inloggen op My Nintendo voor 30 Platinum points, dus kan nu flink wat custom icons sparen :P
Wel leuk die nieuwe icons via Nintendo Switch Online Missies en beloningen. Qua missies kan je elke week 70 platina punten verdienen en deze maand 50 platina als je Super Mario Bros via NES Online speelt.

De mogelijkheden om je eigen icon te creëren zijn uitgebreider dan via je profielinstellingen. Je kan kiezen uit een personage, achtergrond/achtergrondkleur en kader. Wel kan je alleen dingen combineren van 1 game, dus een personage van Super Mario Odyssey kan je niet combineren met een achtergrond van Animal Crossing.

De afbeeldingsstukjes, zoals Nintendo ze noemt, zijn tijdelijk beschikbaar om te claimen. De Animal Crossing afbeeldingen bestaan uit bewoners die in maart jarig zijn en zijn te claimen tot 5 april. Super Mario Odyssey als thema is ook tot 5 april, maar de afbeeldingen zijn een week te claimen en elke dinsdag komen er nieuwe afbeeldingen beschikbaar. Met alleen de afbeeldingen van Super Mario Odyssey deze week ben je al 150 platina punten kwijt. Dus de missies van Nintendo Switch Online zijn niet voldoende om alle afbeeldingen te claimen. Maar het is ook mogelijk om missies te voltooien buiten Nintendo Switch Online.

Ben benieuwd van welke game(s) na 5 april icons beschikbaar komen. Ik hoop meer icons van Yoshi. Maar zou ook tof zijn als er icons komen van third party games, bijvoorbeeld games van Sega. Met Mega Drive Online lijken mij icons van Sonic en Tails in de toekomst ook een goede keus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/unImlpvrTTK6lEvjSpnHCN12WAk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/53Js0OKv2wn2eR0rDgTPSeD6.jpg?f=fotoalbum_large

Op deze afbeelding staan ook icons van Zelda Breath of the Wild, Mario Kart 8 Deluxe en Splatoon 2.

[ Voor 14% gewijzigd door L23 op 23-12-2022 15:55 ]

Eentje voor de geruchtenmolen weer op te stoken. In de Nvidia hack van gisteren (eergisteren?) zijn in de broncode van DLSS 2.2 verschillende referenties ontdekt naar NVN. NVN is de grafische API die Nvidia specifiek ontwikkeld heeft voor de Switch. Ook zijn er meerdere verwijzingen naar NVN2 - een nieuwe versie van NVN (bijvoorbeeld in deze tweet getoond, met data reeds uit (!) 2019).

In de screenshot o.a. gedeeld door Tweakers zien we files met de namen "nvn_dlss_backend.h", "nvndlss.cpp", en"nvn_dlss.cpp" . De parent folder van deze files heet "NVN2", wat impliceert dat er aan een opvolger van NVN gewerkt wordt/werd. (originele tweet van TechPowerUp)

Dit lijkt sterk op extra bewijs voor de geruchten van vorig jaar over het volgende Switch model. Kopite7kimi claimt verder ook dat er meer details over T239 - de SoC die in het volgende Switch model zou moeten zitten - in de leak te vinden zijn.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-01 23:22
Sommige streamers etc.. mochten Mina the Hollower demo spelen van Yacht Club.

Xwater bijvoorbeeld. Is nu aan het spelen voor wie benieuwd is naar live gameplay.
https://www.twitch.tv/xwater

Edit: alweer voorbij

[ Voor 17% gewijzigd door Zerora op 01-03-2022 19:51 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:37
Iemand een idee wanneer de Project Triangle Strategy reviews verschijnen? Game komt overmorgen uit maar kan nog niks vinden.

• Linksquest
Kans is dat ze pas online mogen komen op de dag van release.

Ik weet nog toen ik mijn Entertainment website had en ik ook opdracht reviews deed (nu ook nog, maar alleen voor Screenwave op dit moment) dat ik vaak een review niet eerder mocht plaatsen.

Voorbeeld, ik had Dragon Quest XI 1 maand voor de release al binnen, maar mocht pas op zijn vroegs 4 dagen voor release de review online plaatsen, dus het kan zijn dat het in dit geval ook zo is.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10-2025
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:13:
Opgegroeid met Pokémon en als kind/tiener groot fan. Maar met de introductie van steeds meer nieuwe Pokémon eigenlijk al snel de interesse verloren. Volgens mij was Pokémon Sapphire op de GBA mijn laatste Pokémon game en die vond ik na Gold eigenlijk al tegenvallen. Vond de nieuwe generatie Pokémon en regio niet meer aantrekkelijk. Waar de andere franchises van Nintendo mij nog iedere keer enthousiast maken, heeft Pokémon dat totaal niet.

Gold zou ik nog weleens opnieuw willen spelen.
Gold kun je in de 3DS Eshop kopen, anders is Heartgold voor de DS ook nog een optie.
Overigens mis je niet zoveel. De kwaliteit gaat al jaren achteruit.Tot Black & White 2 waren de games nog van serieus goede kwaliteit. X&Y waren ook nog steeds van goede kwaliteit maar wel al een stap terug, alle opvolgende delen zijn sindsdien achteruit gegaan.
Simpele design's van de beestjes, slappe verhaallijn, funcionaliteiten geschrapt, minder content, enzovoort. Pokemon is slachtoffer geworden van zijn eigen succes. Het is momenteel belangrijker dat er jaarlijks een nieuwe titel uitkomt dan het belang van de kwaliteit gehandhaafd wordt. Heel erg jammer.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Timothy3000 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:22:
Iemand een idee wanneer de Project Triangle Strategy reviews verschijnen? Game komt overmorgen uit maar kan nog niks vinden.
Als ik het goed begrepen heb, komen die morgen online.

Wat nieuws:
  • The Legend of Heroes: Trails from Zero releast op 30 september. Story Trailer.
  • Indie cult-game Omori krijgt een fysieke editie. Deze is nu te koop via Fangamer en de shop van de developers, en releast op 17 juni.
  • DontNod en Square-Enix hebben een blog geschreven over hoe ze de port van Life is Strange: True Colors getweaked hebben voor Switch. Het porting team van 30 man heeft een hoop werk gestoken in het verminderen van de polycounts van de levels en modellen zonder teveel aan detail in te boeten. Ze maken ook gebruik van TAA en FSR in docked mode.
  • Een Switch port van République - Anniversary edition releast op 10 maart (tweet met aankondiging).
  • Doom Eternal is gepatched naar versie 6.66!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-01 16:16
Redax schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:17:
[...]

Gold kun je in de 3DS Eshop kopen, anders is Heartgold voor de DS ook nog een optie.
Overigens mis je niet zoveel. De kwaliteit gaat al jaren achteruit.Tot Black & White 2 waren de games nog van serieus goede kwaliteit. X&Y waren ook nog steeds van goede kwaliteit maar wel al een stap terug, alle opvolgende delen zijn sindsdien achteruit gegaan.
Simpele design's van de beestjes, slappe verhaallijn, funcionaliteiten geschrapt, minder content, enzovoort. Pokemon is slachtoffer geworden van zijn eigen succes. Het is momenteel belangrijker dat er jaarlijks een nieuwe titel uitkomt dan het belang van de kwaliteit gehandhaafd wordt. Heel erg jammer.
Omega Ruby & Alpha Sapphire waren de laatste goede games, maar dat zijn remakes (in mijn ogen beter dan de BDSP remake) dus dat is logisch.

Als je remakes niet mee telt dan inderdaad X&Y.

• Redax
Mizgala28 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:35:
[...]

Omega Ruby & Alpha Sapphire waren de laatste goede games, maar dat zijn remakes (in mijn ogen beter dan de BDSP remake) dus dat is logisch.

Oja, die games was ik even vergeten. Die waren inderdaad ook goed! Maar vanaf Sword en Shield is het een absoluut drama IMO.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:48
Yes, yes. ik zei het vandeweek al.... Teaser BotW2

Teaser Breath of the Wild 2

• Linksquest
Grapjas |:( , Nu mijn hele dag verpest :'(

Is er ook ergens een dislike knop 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Linksquest op 03-03-2022 10:36 ]

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
Linksquest schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:34:
[...]

Grapjas |:( , Nu mijn hele dag verpest :'(

Is er ook ergens een dislike knop 8)7
Sorry. Ik kon het gewoon niet laten.

• Linksquest
Kan er wel om lachen hoor :D

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-01 16:06

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Mizgala28 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:35:
[...]

Volgens mij is Arceus juist heel goed ontvangen?
tuinïnen schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:34:
[...]

Alle Pokemon games verkopen goed.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-01 16:18
Tijd voor weer een update van Fire Emblem Three Houses, voor mij de beste game op de Switch O+

De teller gaat al richting de 166 uur. Zit in mijn derde playtrough, bijna het spel uitgespeeld en ik speel nog steeds op hard. Vorige 2 playtroughs moest ik al eerder naar normal switchen.

Hieronder een afbeelding van mijn huidige team. Ik heb de nodige Youtube filmpjes gekeken over unit keuze etc. En eigenlijk is het simpel. Wil je het sterkste team dan moet je een combinatie hebben van Wyvern lords, Darknights en minimaal één dedicated healer. Nou dat heb ik. Zit trouwens in een NewGame + dus ook fijn om renown etc mee te hebben genomen van vorige runs. Ook dat helpt.

Top 5 units zijn level 46+, Bayleth zit op 49 en Dimiti op 47 dus dat ziet er allemaal netjes uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s58-YQsjtry09rmeOKVbxHdiHiw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uylQkuMd9jLZFXYCYLlOOVxa.jpg?f=fotoalbum_large

van onder naar boven:
Mercedes >> 100% dedicated healer, als zij iemand geneest krijgt zij ook hp terug, met fortify geneest zij in één keer praktisch alle bevriende units op het slagveld. Level 48!!

Daarboven een groepje darknights en de bow knight en daarboven wyvern lords. Je wilt je units snel kunnen verplaatsen. Archers zijn eigenlijk geen gevaar. Doordat je wyverns zo'n grote afstand kunnen afleggen kan je ze altijd op een veilige plek neerzetten verder kan je je aheavy armour wat opkrikken en dan doen pijlen ook niet meer zo veel.

[ Voor 22% gewijzigd door MetalSonic op 03-03-2022 14:09 ]

Er is een demo beschikbaar van Kirby en de Vergeten Wereld.

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik ga Kirby sowieso kopen, kijk er erg naar uit. Ik ga de demo echter niet spelen. Ik wil helemaal fresh aan de game beginnen en nog helemaal niets weten verder :)

Hier trouwens een directe link naar de demo in de eshop
https://www.nintendo.com/...he-forgotten-land-switch/

[ Voor 14% gewijzigd door ReVision. op 03-03-2022 14:30 ]

hoi

• Mizgala28
  • Laatst online: 06-01 16:16
Redax schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:31:
[...]

Oja, die games was ik even vergeten. Die waren inderdaad ook goed! Maar vanaf Sword en Shield is het een absoluut drama IMO.
Hangt af hoe je ernaar kijkt

In mijn ogen was Sun en Moon meer "meh" dan Sword en Shield (op story na) en Ultra Sun en Ultra Moon waren 99% hetzelfde als Sun en Moon, dus die staan bijna helemaal bovenaan de lijst van "door mij meest gehate Pokémon games".

De Let's GO games vond ik zelf ook een ramp, als Fire Red en Leaf Green niet bestonden had ik er misschien een andere mening erover.

Sword en Shield was opzich prima, de DLCs ook en hoewel ik het gebrek aan National Dex niet zo leuk vond, verder waren het vermakelijke games (maar prima is ook alles dan, ik vind alles pre Sun and Moon beter)

Als ik toch al doorga, de remakes van Diamond en Pearl vind ik "s**t" (zacht uitgedrukt) omdat ze in feite vrij weinig (bijna niks) verbeteren tegenover de originelen (en ik zwijg over de graphics).

Want Fire Red en Leaf Green voegden bijvoorbeeld extra gebieden toe via een rits (7 + 2 speciale) eilanden met extra Pokémon erop (en dan noem ik slechts de grootste verbetering)

Heart Gold en Soul Silver waren niet alleen prachtig qua graphics, ze voegden extra gebieden toe, hebben veel issues in Kanto uit de orginele Gold en Silver gefixed en zonder dat ik hier een enorme lijst van maak, de muziek was top notch erin.

Omega Ruby en Alpha Sapphire kregen ook wat haat, men had gehoopt op de extra content uit Emerald maar ikzelf had daar vrede mee, het waren geen Emerald remakes dus die content ontbrak en dat vond ik prima.

Wat je wel kreeg was extra verhaal, de mirage islands, een berg aan legendaries uit niewere generaties en ga zo door.

Plus het gebruikte de online functionaliteit die X en Y hadden, in mijn ogen de beste online die de Pokémon games ooit hebben gehad (heel veel tijd aan Wonder Trade verspild in die games).

Dusja dan komen de Diamond en Pearl remakes er slap over, graphics terzijde.

Arceus daartegen was vermakelijk, maar tegen het einde aan saai (de eerste 90% deed ik binnen 2 dagen, om vervolgens de game 2 weken stof te laten happen)

Mijn grootste probleem met Arceus zijn de Pokémon modellen, die zijn lelijk en niet vanwege de graphics maar de gebruikte artstyle.

Ik hoop dan ook dat Scarlet en Violet de artstyle van Sword en Shield weer gaan gebruiken.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:38

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

tuinïnen schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:34:
[...]

Bij de mensen die geen hoge next gen graphics hadden verwacht is die goed ontvangen :)
Hier ook al meer dan 60 uur erin zitten en nog bezig met het verhaal.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:52
L23 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:09:
[...]

Klopt, maar dat wil niet zeggen dat de recensies ook automatisch goed zijn. Wat bij Arceus juist wél het geval is, de meeste reviews lijken het er over eens te zijn dat de graphics weliswaar niet bijster spectaculair zijn, maar dat de gameplay de broodnodige frisse wind is die de franchise hoognodig had.

Ik verwacht eigenlijk ook wel dat elementen van Arceus in S/V terug gaan komen.

• Zerora
Je krijgt twee 'Present Codes' voor Kirby als je de demo uitspeelt:
spoiler:
CLEARDEMO
NEWADVENTURE

Gebruikt ze gerust voor wie de demo niet wilt spelen, maar wel de full game straks. :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:57
G_Dragon schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:21:
[...]

Bij de mensen die geen hoge next gen graphics hadden verwacht is die goed ontvangen :)
Hier ook al meer dan 60 uur erin zitten en nog bezig met het verhaal.
Inderdaad, als je er met de juiste verwachtingen in gaat is het goed. Ik ben zelf in ieder geval positief verrast omdat mijn verwachtingen toch wat naar beneden bijgesteld waren naarmate er meer nieuws beschikbaar kwam, had ik met de verwachtingen van de eerste trailer erin gegaan, was het misschien meer een teleurstelling geweest omdat daar misschien ook wat aannames in zaten die niet waar bleken te zijn (volledig open wereld vs grote zones).

Grafisch is het zeker geen hoogstandje, maar het is wel gewoon voldoende, gameplay is ook dik in orde.
L23 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:09:
[...]

Los van sales en reviews: Iedereen die ik ken die Arceus echt heeft gespeeld (5-6 mensen), is er eigenlijk heel positief over hoor.

Ik vind persoonlijk de meeste kritiek op recente Pokemon games deels terecht deels wat overroepen. Heb toch veel plezier gehad met Sword en Shield - meer dan met X&Y, Sun & Moon of Let’s Go. GameFreak mag wel wat ambitieuzer zijn op technisch vlak maar het zijn gewoon leuke games.

Over reviews gesproken, die van Triangle Strategy lijken best positief!

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 03-03-2022 20:34 ]

• Linksquest

JackAvery schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 20:32:
Los van sales en reviews: Iedereen die ik ken die Arceus echt heeft gespeeld (5-6 mensen), is er eigenlijk heel positief over hoor.

Ik vind persoonlijk de meeste kritiek op recente Pokemon games deels terecht deels wat overroepen. Heb toch veel plezier gehad met Sword en Shield - meer dan met X&Y, Sun & Moon of Let’s Go. GameFreak mag wel wat ambitieuzer zijn op technisch vlak maar het zijn gewoon leuke games.
Was ook niet negatief bedoeld. De games verkopen gewoon goed. Pokemon is met de anime, kaarten, speelgoed etc. gewoon een erg goede franchise. Op technisch vlak mag GameFreak zeker wat ambitieuzer zijn. Al vind ik de stijl van Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee er prima uit zien. De stijl van Sworld/Shield en Arceus spreekt me wat minder aan. Ik denk dat het voor mij ook meer de stijl is dan de graphics. Grafisch til ik niet zo zwaar bij Switch games, games zoals Zelda Breath Of The Wild zien er prima uit op de Switch. Maar de opmerking die ik hier vandaag voorbij zag komen dat mensen die geen hoge next gen graphics hadden verwacht de game wel goed ontvangen is ook weer het andere uiterste :P
Dat de games leuk om te spelen zijn kan ik niet over oordelen, ik heb ze nog niet gespeeld. Maar kan me goed voorstellen dat de games ondanks de grafische kwaliteit leuk zijn om te spelen. Daar ben ik op zich ook wel nieuwsgierig naar, maar niet nieuwsgierig genoeg om er 50 euro aan uit te geven. Maar lenen is voor mij ook een optie.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:09
Kirby demo: groot succes. Erg van genoten.

• Linksquest
Never Alone: artic collection trailer geplaatst voor Switch.

In Japan krijgen ze tijdelijk een omdoos van Kirby bij aankoop van een Nintendo Switch OLED.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QtFa-fLvDum0UPfSszK9XGcnYT0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KzPHfsffVRbLn7YqlXXPRFiP.jpg?f=fotoalbum_large

• G_Dragon

G_Dragon

Transportman schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 20:02:
[...]

Inderdaad, als je er met de juiste verwachtingen in gaat is het goed. Ik ben zelf in ieder geval positief verrast omdat mijn verwachtingen toch wat naar beneden bijgesteld waren naarmate er meer nieuws beschikbaar kwam, had ik met de verwachtingen van de eerste trailer erin gegaan, was het misschien meer een teleurstelling geweest omdat daar misschien ook wat aannames in zaten die niet waar bleken te zijn (volledig open wereld vs grote zones).
Mooi verwoord en hier sluit ik mij bij aan! :)
63 uur aan speeltijd en nog steeds bezig met het verhaal :o
Transportman schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 20:02:
[...]

Grafisch is het zeker geen hoogstandje, maar het is wel gewoon voldoende, gameplay is ook dik in orde.
Ik verwacht ook geen next-gen of hoogwaardige graphics op de Nintendo Switch, niks negatiefs over het systeem zelf. En ten tweede is gameplay 100x belangrijker dan het grafische gedeelte, in Arceus hebben ze dit perfect gedaan. Helemaal zoals je al aangeeft over de kwaliteit van de game vergeleken met de trailer, want daar waren wij ook echt verrast over.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Linksquest
L23 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:34:
In Japan krijgen ze tijdelijk een omdoos van Kirby bij aankoop van een Nintendo Switch OLED.

[Afbeelding]
Das wel vet :D

• Flamesz
  • Laatst online: 10:11
Zerora schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:59:
Je krijgt twee 'Present Codes' voor Kirby als je de demo uitspeelt:
spoiler:
CLEARDEMO
NEWADVENTURE
Gebruikt ze gerust voor wie de demo niet wilt spelen, maar wel de full game straks. :)
Heb ik ergens niet op zitten letten, of een deel van de demo gemist?
Ik heb die 2e code niet gezien.
Flamesz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:21:
[...]

Heb ik ergens niet op zitten letten, of een deel van de demo gemist?
Ik heb die 2e code niet gezien.
Ik had ze wel allebei. Dan heb je niet alle opdrachten gedaan of niet alles verzameld in de demo.

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:34:

[Afbeelding]
Die is wel heel gaaf! :)

Kwam laatst ook deze mockup van een Switch Lite Flip Cover tegen op Reddit. Helaas niet echt. Maar je kan leuke dingen bedenken met een Kirby die alles opzuigt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nm6kNzDUOM5o7Bok_qSVvbYeUVo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PKcdN6L27vqPFeWvbtr1tTOi.webp?f=fotoalbum_large

• Flamesz
  • Laatst online: 10:11
L23 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:23:
[...]

Ik had ze wel allebei. Dan heb je niet alle opdrachten gedaan of niet alles verzameld in de demo.
Ik had volgens mij 1 van de collectibles in 1 van de 3 levels gemist. Die tweede code is dus voor als je alles hebt gevonden?
Flamesz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:28:
[...]

Ik had volgens mij 1 van de collectibles in 1 van de 3 levels gemist. Die tweede code is dus voor als je alles hebt gevonden?
Ja je moet alles gedaan hebben in de demo. Denk dus inderdaad vanwege dat je 1 van die collectibles mist.

Erg leuke demo overigens. Heb het twee keer uitgespeeld omdat je de tweede keer "evolved abilities" krijgt die ik toch wel weer wou uitproberen. Verschil tussen de twee moeilijkheidsgraden is me niet helemaal duidelijk. De eindbaas verslaan heb ik de eerste keer in "Wild Mode" en de tweede keer in "Spring-Breeze Mode" gedaan. Ik merkte weinig verschil. Als het enkel langer duurt om vijanden te verslaan, maar er is geen verschil in tactiek, dan zou ik de game eerder in "Spring-Breeze Mode" uitspelen.

[ Voor 41% gewijzigd door L23 op 04-03-2022 10:44 ]

• Zerora
In een datamine is blijkbaar gevonden dat Switch Sports in de toekomst ook nog basketbal en dodgebal gaat krijgen.

• Transportman
L23 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:32:
[...]

Ja je moet alles gedaan hebben in de demo. Denk dus inderdaad vanwege dat je 1 van die collectibles mist.

Erg leuke demo overigens. Heb het twee keer uitgespeeld omdat je de tweede keer "evolved abilities" krijgt die ik toch wel weer wou uitproberen. Verschil tussen de twee moeilijkheidsgraden is me niet helemaal duidelijk. De eindbaas verslaan heb ik de eerste keer in "Wild Mode" en de tweede keer in "Spring-Breeze Mode" gedaan. Ik merkte weinig verschil. Als het enkel langer duurt om vijanden te verslaan, maar er is geen verschil in tactiek, dan zou ik de game eerder in "Spring-Breeze Mode" uitspelen.
Bij heel veel spellen dieet de moeilijkheidsgraad weinig met dan tegenstanders meer health en aanvalskracht geven, het is zelden dat ze echt andere tactieken nodig hebben om verslagen te worden.
Transportman schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:28:
[...]

Bij heel veel spellen dieet de moeilijkheidsgraad weinig met dan tegenstanders meer health en aanvalskracht geven, het is zelden dat ze echt andere tactieken nodig hebben om verslagen te worden.
Klopt, al zou meer of minder vijanden ook nog een verschil kunnen maken. Maar merk bij Kirby geen verschil en dan zou ik het gewoon op de makkelijkste moeilijkheidsgraad spelen. Als je de demo speelt staat het standaard al op "Spring-Breeze Mode", dus daar lijkt de game ook op ontworpen te zijn.

Het gevoel dat "Wild Mode" gewoon niks toevoegt. Andersom hetzelfde met spellen zoals Hollow Knight, die hebben bewust geen easy mode.

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-01 19:29
Hahahah vet!

Vroeger had ik op de SNES volgens mij Kirby Bowl. is er ook zoiets voor de switch?
Zerora schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:31:
In een datamine is blijkbaar gevonden dat Switch Sports in de toekomst ook nog basketbal en dodgebal gaat krijgen.
Nou, niet per se. Ja, er zijn sporen van gevonden... ...maar dat wil niet zeggen dat die sporten daadwerkelijk eraan komen.

• Linksquest
lifeguard schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:08:
[...]

Hahahah vet!

Vroeger had ik op de SNES volgens mij Kirby Bowl. is er ook zoiets voor de switch?
Helaas nog niet.

Deze game heeft eindelijk een release datum: 7 april.

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:29
Hoe speel je zo’n game eigenlijk? Met controller lijkt me niet zo handig
Darkest Star schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:09:
[...]

Game ondersteund motion controls.

• Zerora
Darkest Star schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:09:
[...]

Met zoiets natuurlijk :P

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/BnXoEZ5QrzQk/1200x1036.jpg

https://www.bol.com/nl/nl...ch-2021/9300000031135650/

[ Voor 8% gewijzigd door Zerora op 05-03-2022 10:17 ]

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:36
Oeh ja! Op de Wii ondanks de graphics en haperingen helemaal stukgespeeld met de Wii remote in n pistool! Ga deze ook halen!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

Franko P.

Hit it.

Wellicht een domme vraag, klopt het dat als ik via de website van Nintendo het Nintendo Switch online + uitbreiding pakket wil kopen dit kan via een tegoedkaart van 50 euro?

Nintendo vraagt om een prepaid code om online te kopen. Kan ik dan bijvoorbeeld via Primera een tegoedkaart kopen van 50 euro en deze code gebruiken?
Of vraagt Nintendo om een specifieke prepaid code?

(zou fijn zijn als Nintendo onderhand eens I-deal betalingen accepteert)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:42
Ik betaal op nintendo.nl altijd met iDeal?
Kan het zijn dat je misschien een 'niet Nederlands' account gebruikt?
remcheese schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:41:
Ik dacht dat je alleen met credit card, eShop Card en PayPal kan betalen?
Franko P. schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:09:
Wellicht een domme vraag, klopt het dat als ik via de website van Nintendo het Nintendo Switch online + uitbreiding pakket wil kopen dit kan via een tegoedkaart van 50 euro?

Nintendo vraagt om een prepaid code om online te kopen. Kan ik dan bijvoorbeeld via Primera een tegoedkaart kopen van 50 euro en deze code gebruiken?
Of vraagt Nintendo om een specifieke prepaid code?

(zou fijn zijn als Nintendo onderhand eens I-deal betalingen accepteert)
Kan inderdaad met een tegoedkaart.

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

Franko P.

Hit it.

remcheese schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:41:
Ik kan hier alleen kiezen tussen credit card, eShop Card en PayPal.
Met een Nederlands account.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:20
Net toch ook maar overstag gegaan met Kirby. De oudere spellen trokken me nooit, maar deze weer net wel.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met Dragon Quest XI, heb er nu dik 70 uur in zitten en zit in act 3, maar eerlijk gezegd begint de game me een beetje de keel uit te hangen.
Ik zag online al dat sommige mensen bij act 2 stopten, maar dat einde vond ik erg anticlimactisch en geen voldoening geven. Te veel onverklaarde zaken ook.
Goed, spoilers...
spoiler:
Ik ben ondertussen terug in de tijd, heb Mordecon opnieuw verslagen. Ik weet dat de echte big bad in die bal opgesloten zat en dat die rare zwarte tockle hem om een of andere reden wilde bevrijden maar dat Mordecon daar een stokje voor stak (wou geen concurrentie). Ik weet dat Mordecon uit Morcant ontstaan is (wat een verrassing met die namen...) en de Seer ook.
Mijn walvis is ook al voorzien van armor.

Ik ben nu met de trials bezig maar het trekt allemaal zo vreselijk lang en de mindere punten van de game staan me steeds meer tegen. Kan iemand me zeggen of er nog echt significante verrassingen in het verhaal komen? Ik heb het gevoel dat ik nou alleen nog weer uren lang bezig ga zijn met voorbereiden en dan de big bad uit ga schakelen. Als dat alles is dan hou ik het voor gezien namelijk.

Gamertag: FinrazielNL

• MetalSonic
Fire Emblem three houses nu eindelijk op hard uitgespeeld! Voor de fun een vierde playtrough gestart. Alleen met Alliance heb ik het nu nog niet uitgespeeld maar ik denk dat ik nu even een pauze neem van dit spel. Moet gek lopen wil dit spel niet door mij herinnerd worden als het beste spel voor de Switch :) 180 uur en ik zal er in de toekomst nog wel meer uit halen, kan de expansion pass ook nog aanschaffen.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:40
MetalSonic schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:37:
Fire Emblem three houses nu eindelijk op hard uitgespeeld! Voor de fun een vierde playtrough gestart. Alleen met Alliance heb ik het nu nog niet uitgespeeld maar ik denk dat ik nu even een pauze neem van dit spel. Moet gek lopen wil dit spel niet door mij herinnerd worden als het beste spel voor de Switch :) 180 uur en ik zal er in de toekomst nog wel meer uit halen, kan de expansion pass ook nog aanschaffen.
Jij speelt snel. Ik ben al 2 jaar bezig met eerste play through. Vind de game overigens op hard met permanent death niet heel moeilijk.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-01 16:42
Hier ook erg enthousiast over Kirby! had met m'n zoontje Star Allies uitgespeeld en was eerst teleurgesteld omdat het leek alsof je deze game alleen met één speler kon doen. Vrijdag toch maar even de demo gedownload en tot onze verrassing kun je gewoon met 2 spelers spelen. Pre-order is al gedaan :)

• Zerora
De Nintendo Switch Online app heeft blijkbaar een grote update gehad.

• G_Dragon

G_Dragon

Is er serieus een Nintendo Online App?

Ik zie dat ie nu wel hier is uitgerold (vanochtend vroeg kon ik de update nog niet zien in de Google Play Store).

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:42
Franko P. schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:24:
[...]

Ik kan hier alleen kiezen tussen credit card, eShop Card en PayPal.
Met een Nederlands account.
Verrek, ik probeer net inderdaad wat te kopen en zie dat het PayPal is...
Ik heb PS en Nintendo door elkaar gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gVWje0xwqL6xKwHqYU5bl4XLRH0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jWi7gCWdcfwZkUYss31e4FPY.gif?f=user_large

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:37

gwystyl

Beugeltje dan maar?

G_Dragon schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:35:
[...]

Is er serieus een Nintendo Online App?
Dat was ook mijn reactie :). Blijkbaar is die er inderdaad, maar alleen nuttig voor Animal Crossing, Super Smash Bros en Splatoon 2. Daarnaast moet je ook een abonnement hebben om er gebruik van te kunnen maken. Het voegt voor mij dus niks toe.
In Japan hebben ze toch een app waar al je gespeelde uren van je games (Wii U, 3DS en Switch) bijgehouden worden? Die zou ik nog wel handig vinden omdat de Switch alleen de laatste 20 games toont qua speeluren.
Ik wist wel van de Nintendo Online App, maar voor mij ontgaat het nut en de update voegt ook niet veel toe?

• Linksquest
Heb de update gedownload en leuk dat je nu kunt zien wie van je vrienden online is, maar eventueel vrienden toevoegen kan (nog) niet, dus een echte meer waarde heeft de app nog altijd niet, tenminste voor mij.

• Zerora
L23 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:43:
In Japan hebben ze toch een app waar al je gespeelde uren van je games (Wii U, 3DS en Switch) bijgehouden worden? Die zou ik nog wel handig vinden omdat de Switch alleen de laatste 20 games toont qua speeluren.
Ik wist wel van de Nintendo Online App, maar voor mij ontgaat het nut en de update voegt ook niet veel toe?
Kan je dat niet zien in de ouderlijk toezicht app?

Zerora schreef op maandag 7 maart 2022 @ 13:50:
[...]

Kan je dat niet zien in de ouderlijk toezicht app?
Nee. Je kan het wel creatief gebruiken om het voor jezelf inzichtelijk te maken. Maar dan houd je het met de app bij sinds je de app in gebruik hebt.
De toezicht app is niet in staat de gespeelde uren van internet te halen.

Nintendo houd de gespeelde uren zelf wel bij, daarom ook eind van het jaar een overzicht van Nintendo via de mail. Maar geen apps die daar gebruik van maken. En de Switch zelf houdt de uren offline bij.

• MetalSonic
giantgiantus schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:12:
[...]

Jij speelt snel. Ik ben al 2 jaar bezig met eerste play through. Vind de game overigens op hard met permanent death niet heel moeilijk.
Speel hem eerst maar in zijn geheel uit voor je zegt hoe moeilijk je het vind. Ik verklap je alvast, de curve gaat in de laatste missies stijl omhoog. In de final mission had ik op mijn hard playtrough nog wat uitdagingen terwijl ik sterke units had met hoge levels.

Je krijgt de eerste 5 tot 15 chapters de mogelijkheid om een sterk team samen te stellen en daarna wordt je als het ware pas getoetst. Ik heb hiervoor al diverse Fire Emblem games gespeeld maar deze is echt één van de moeilijkste. Bij mijn 2de run dacht ik dat ik het spel wel goed door had maar een paar missies voor de laatste werden mijn units gewoon afgeslacht. Helaas...... Nouja ook weer niet, dit spel beloont als je alles goed uitdoktert.
Wulff Den heeft na een halfjaar met 3600 uren een statische afbeelding eindelijk een burn-in op zijn Switch OLED.

Ik weet niet of er hier fans zitten van Ender Lilies: Quietus of the Knights, maar vandaag openen de preorders voor de fysieke versie door Limited Run Games. Zoals gewoonlijk komt er een standard en een collectors edition van de release.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_fCWiDfp5i-rQHDQ6eECRUZVLc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/72ZrXTAKbQ6peeoDzxXUC14t.jpg?f=fotoalbum_large

En verzamelaars van fysieke edities opgelet, want de fysieke versie van Monster Boy collection is al enkele dagen preorderbaar op Strictly Limited Games. Deze verzameling van een hoop retro Monster Boy games is verschillend van de digitale release, en zal maar liefst 21 versies van de vier eerste Monster Boy games bevatten.

Er zijn een standaard en twee verschillende collector’s editions te koop in beperkte oplages.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LCMLt9GNCLSj6PdlJXWc4i4yVVE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ghNlSFkdQRYFfkkNdKZpo9iJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 08-03-2022 09:10 ]

• Zerora
Nintendo heeft een overview trailer gedropt van Kirby and the Forgotten Land:

volgende week meer Monster Hunter info!

Ter voorbereiding kunnen NSO leden Monster Hunter Rise gratis spelen tussen 11 en 18 maart
[Twitter: https://twitter.com/NintendoUK/status/1501227854574587911?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1501227854574587911%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=]

[ Voor 38% gewijzigd door JackAvery op 08-03-2022 18:19 ]

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
vraagje over super mario bros deluxe u: op een gegeven moment kan ik niet meer verder dan het land 'cassismoeras'. hoe komt dit? we hebben alle levels tot nu toe uitgespeeld.

• Transportman
Farabi schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:22:
vraagje over super mario bros deluxe u: op een gegeven moment kan ik niet meer verder dan het land 'cassismoeras'. hoe komt dit? we hebben alle levels tot nu toe uitgespeeld.
Heb je de levels gewoon uitgespeeld, of ook de geheime uitgangen gevonden?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Transportman schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:35:
[...]

Heb je de levels gewoon uitgespeeld, of ook de geheime uitgangen gevonden?
de levels worden gewoon uitgespeeld door de kids, ik speel soms mee. 1tje speelt wel trouwens altijd met nabbit.

correctie: op sodaland zit ik vast. heb denk ik een videotje gevonden. ff kijken,

[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 08-03-2022 19:41 ]

• Linksquest

Advance Wars vertraagd:

• Darkest Star

• ReVision.
  • Niet online
Nooooo hier zat ik nu juist zo op te wachten :'( :'(
Gelukkig komt Kirby nog aan het eind van de maand :)

hoi

• Zerora
Hadden ze niet een donatie-actie op kunnen zetten hiermee. Koop Advance Wars en Nintendo doneert 10% van het aankoopbedrag aan Oekraïne.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:04
Zerora schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:34:
Hadden ze niet een donatie-actie op kunnen zetten hiermee. Koop Advance Wars en Nintendo doneert 10% van het aankoopbedrag aan Oekraïne.
Uitstellen lijkt me goedkoper. Daarnaast vind ik het wel netjes dat ze dit doen. Voor degenen die op dit spel zaten te wachten natuurlijk wel jammer.

[ Voor 17% gewijzigd door meesje op 09-03-2022 17:26 ]

• Redax
Oprecht balen. Als het nou was omdat de game nog wat upgrades nodig had...

• Darkest Star
Uitstellen van een game is echt totale onzin. Tot wanneer stellen ze dat dan uit? Tot die ellende over is? Dat kan misschien maanden tot jaren duren 8)7

• sderooij
Ik snap de vertraging niet, waarom zouden ze dat vertragen ivm Oekraïne? Of zijn zij gevestigd in Oekraïne?

[ Voor 5% gewijzigd door sderooij op 09-03-2022 19:17 ]

• ReVision.
  • Niet online
sderooij schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:17:
Ik snap de vertraging niet, waarom zouden ze dat vertragen ivm Oekraïne? Of zijn zij gevestigd in Oekraïne?
Misschien vinden ze het niet chic om een oorlog spel uit te brengen wanneer er een oorlog aan de gang is?

hoi

• sderooij
ReVision. schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:19:
[...]

Misschien vinden ze het niet chic om een oorlog spel uit te brengen wanneer er een oorlog aan de gang is?
En het kwartje valt....ik snap 'm. Lange dag achter de rug :)

Thanks..

• Darkest Star
ReVision. schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:19:
[...]

Maar hoe lang gaan ze dat volhouden?

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10-2025
Bizarre toevalligheid. De eerste advance wars voor gba kwam in Amerika 1 dag voor 9/11 uit. In de EU is toen de launch uitgesteld met 1 jaar.
Ik snap dat ze het uitstellen. Hopelijk trekken die russen zich snel terug, het is ontzettend schrijnend voor Oekraine :-(

• ReVision.
  • Niet online
Darkest Star schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:19:
[...]

Maar hoe lang gaan ze dat volhouden?
Net zo lang als de russen? Geen idee, dat weet helaas niemand ben ik bang.

hoi

• Darkest Star
Exo81 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:22:
Bizarre toevalligheid. De eerste advance wars voor gba kwam in Amerika 1 dag voor 9/11 uit. In de EU is toen de launch uitgesteld met 1 jaar.
Ik snap dat ze het uitstellen. Hopelijk trekken die russen zich snel terug, het is ontzettend schrijnend voor Oekraine :-(
Inderdaad. Kan maar beter snel afgelopen zijn, alleen al voor Advance Wars

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik snap waarom Nintendo de release uitstelt, maar tegelijkertijd vind ik het ook een rare zet. Ik bedoel, er is altijd wel ergens een oorlog of conflict gaande... Waar trek je dan de grens? En wanneer is het wel "gepast" om de game uit te brengen? Over een paar weken? Maanden?

[ Voor 22% gewijzigd door Aryawn op 09-03-2022 21:17 ]

• Zerora
Zou deze ook nog naar de Switch komen? Is net aangekondigd voor Playstation. Zou mij niks verbazen iig.

YouTube: Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection - Reveal Trai...

Zerora schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 23:15:
Zou deze ook nog naar de Switch komen?
Ja:

Pagina: 1 ... 159 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic