Kado gekregen. Maar fysiek momenteel te koop voor 30 euro. Is wel eens goedkoper geweest. Maar zie dat steeds minder winkels het spel nog verkopen.Darkest Star schreef op zondag 20 februari 2022 @ 15:58:
[...]
Hoeveel betaald voor fysieke versie? Is voor de geïnteresseerden nu 4,99€ in de eshop btw. Zelf ook maar even aangeschaft
Capcom Fighting Collection announced for June 24th, includes 10 games with rollback netcode pic.twitter.com/s79rgFi5Ym
— Wario64 (@Wario64) 21 februari 2022
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik hoop dat ik nooit meer 190gb aan games + updates in 1 keer opnieuw hoef te downloaden op mijn Switch.
Gisteren raakte alles op mijn memory card corrupt, dus na een format en een grondige check op PC of de memory card nog goed was (dat is deze, zou ook moeten want deze nieuwe is pas 2 maanden oud) alles vannacht opnieuw laten downloaden.
13 uur duurde het, PS3 trauma kwam ineens naar boven (toen ik daar paar jaar terug 100gb mocht downloaden, was dat ook zo lang bezig) aangezien dit ook op dat systeem zo extreem traag ging.
Ter vergelijking, mijn PC doet half uurtje over 100gb Steam download, en de Xbox One via wifi net onder 1 uurtje, en ik ben wel gewend dat de Switch fors trager is met downloaden alleen met zo veel in 1 keer is dat gewoon niet te doen.
Nu lijkt alles te werken, enige wat mij opvalt is dat bepaalde games trager laden naar mijn gevoel, maar misschien zit het wel tussen mijn oren.
Memory card is gewoon van Samsung gekocht bij de MediaMarkt dus geen nepperd want die bestaan blijkbaar ook, was ter vervanging van mijn vorige die gewoon te klein was geworden.
en het is niet zo dat ik enorm veel digitale games heb, 80% van mijn games zijn fysiek alleen sommige hebben best wat patches en andere zitten niet volledig op de cartridge zoals Borderlands collection (ook met de fysieke ben je rond 30gb+ kwijt op je Switch)
Gisteren raakte alles op mijn memory card corrupt, dus na een format en een grondige check op PC of de memory card nog goed was (dat is deze, zou ook moeten want deze nieuwe is pas 2 maanden oud) alles vannacht opnieuw laten downloaden.
13 uur duurde het, PS3 trauma kwam ineens naar boven (toen ik daar paar jaar terug 100gb mocht downloaden, was dat ook zo lang bezig) aangezien dit ook op dat systeem zo extreem traag ging.
Ter vergelijking, mijn PC doet half uurtje over 100gb Steam download, en de Xbox One via wifi net onder 1 uurtje, en ik ben wel gewend dat de Switch fors trager is met downloaden alleen met zo veel in 1 keer is dat gewoon niet te doen.
Nu lijkt alles te werken, enige wat mij opvalt is dat bepaalde games trager laden naar mijn gevoel, maar misschien zit het wel tussen mijn oren.
Memory card is gewoon van Samsung gekocht bij de MediaMarkt dus geen nepperd want die bestaan blijkbaar ook, was ter vervanging van mijn vorige die gewoon te klein was geworden.
en het is niet zo dat ik enorm veel digitale games heb, 80% van mijn games zijn fysiek alleen sommige hebben best wat patches en andere zitten niet volledig op de cartridge zoals Borderlands collection (ook met de fysieke ben je rond 30gb+ kwijt op je Switch)
Geen idee hoe betrouwbaar Playasia is betreft het aankondigen van fysieke releases. Maar volgens hun komt er een fysieke versie van Portal: Companion Collection.
Ik heb de laatste dat ik de geheugenkaart geupgrade had ook zo'n download gedaan (als ik ging kopieeren kon ik de switch niet gebruiken, maar tijdens downloaden wel), maar dat ging prima, het duurde eventjes, maar ik heb eerst de game die ik wou spelen gedownload, en de rest kwam vanzelf gedurende de nacht.Mizgala28 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:40:
Ik hoop dat ik nooit meer 190gb aan games + updates in 1 keer opnieuw hoef te downloaden op mijn Switch.
Compleet niet te vergelijken met met PS3, die na de initiele download ook nog elke update los moest installeren, waarbij na elke game interactie vereist is en je tussendoor niets kan spelen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
* knip * doe maar nietMizgala28 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:40:
[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 22-02-2022 14:43 ]
Net Lego City Undercover uitgespeeld. Best wel een toffe game. De gameplay is wat houterig, maar de humor maakt het helemaal goed. De framerate kan beter, maar was uiteindelijk geen groot probleem. Mogelijk had ik wat pech, maar ik heb twee keer een vastloper gehad nadat ik een missie had afgerond. Kon ik circa 5 minuten aan gameplay overnieuw doen.
Ook een aantal missies co-op gespeeld met een vriend. Had wel wat weg van Luigi's Mansion 3, al ben je niet van elkaar afhankelijk. Kan nog van alles unlocken in Lego City, zit momenteel op 28%. Ook wel een leuke bezigheid, beetje rondlopen en gebouwen beklimmen op zoek naar Super Bricks. Dus start de games vast nog wel eens op. Maar inmiddels geen backlog meer.
Even kijken wat de volgende game word. Moet nog steeds Ori and the Will of the Wisps uitspelen en heb nog Crash Bandicoot N.Sane Trilogy, Burnout Paradise Remastered en Yoku's Island Express liggen. Maar eerst Outer Wilds op de Xbox uitspelen.
Ook een aantal missies co-op gespeeld met een vriend. Had wel wat weg van Luigi's Mansion 3, al ben je niet van elkaar afhankelijk. Kan nog van alles unlocken in Lego City, zit momenteel op 28%. Ook wel een leuke bezigheid, beetje rondlopen en gebouwen beklimmen op zoek naar Super Bricks. Dus start de games vast nog wel eens op. Maar inmiddels geen backlog meer.
Even kijken wat de volgende game word. Moet nog steeds Ori and the Will of the Wisps uitspelen en heb nog Crash Bandicoot N.Sane Trilogy, Burnout Paradise Remastered en Yoku's Island Express liggen. Maar eerst Outer Wilds op de Xbox uitspelen.
Getriggerd door Mario Strikers zijn we vorige week begonnen met Mario Tennis Aces. Dit spel hadden we al even in huis, maar nooit aan toegekomen om te spelen. Voor mij is het een eerste ervaring met Mario Tennis (en voor mijn zoontje al helemaal), maar wat is dit een leuk spel!
Op internet even gezocht voor een handleiding en kwam onderstaande tegen:
https://docs.google.com/d...eNcpW321zu80n-PBRo4/edit#
Handig dat veel controls toegelicht worden met een animatie.
Met dit spel kunnen we de periode tot Strikers wel overbruggen. Misschien bij een leuke aanbieding in de tussentijd nog Mario Golf kopen. Anders komt die na Strikers.
Op internet even gezocht voor een handleiding en kwam onderstaande tegen:
https://docs.google.com/d...eNcpW321zu80n-PBRo4/edit#
Handig dat veel controls toegelicht worden met een animatie.
Met dit spel kunnen we de periode tot Strikers wel overbruggen. Misschien bij een leuke aanbieding in de tussentijd nog Mario Golf kopen. Anders komt die na Strikers.
* knip *
13 uur mijn Switch niet kunnen gebruiken is het probleem niet, sterker nog de laatste 2 weken heb ik deze op eergisteren na niet eens aangeraakt omdat ik momenteel op 2 nieuwe games wacht die in maart uitkomen.
Mijn klacht is dat het onnodig lang duurt (en ik zwijg erover hoe warm de switch in mijn dock was na die 13 uur), zeker aangezien beide mijn PC en Xbox One die wij hebben vele malen sneller zijn met zoiets simpel als games downloaden.
En nou verwacht ik niet dat de Switch dan net zo snel is, 5 a 7 uur lijkt mij nog reëel maar 13 is gewoon bizar lang anno 2022 (zelfs anno 2017 toen de Switch uitkwam)
Overigens de reden dat ik de Switch eergisteren wou gebruiken was omdat ik vorige week Xcom 2 in de sale kocht (24gb, download duurde ruim 1.5 uur dus uiteindelijk niet gespeeld op de dag van aankoop).
* knip *
P.S. switch via ethernet is zo goed als niet sneller dan wifi hier, alleen stabieler qua ping voor games als Smash die ik toch niet speel.
Vroeger gebruikte ik ethernet met mijn Switch, maar aangezien dit zo goed als niks toevoegde de betreffende kabel aan de PS4 aangesloten die wel ervan profiteerde (wifi op de orginele PS4 is een ramp)
Daarnaast ben ik slechts deels eens met "laat het een nachtje downloaden" want 13 uur is fors meer dan dat (ik liet alles downloaden net na middernacht en het was pas de volgende dag ruim na 1 uur in de middag klaar).
Zeker als het apparaat achteraf gewoon heet is (zat in de dock, en dit is voor het eerst dat mijn Switch zo heet werd door games te downloaden)
[ Voor 35% gewijzigd door Geronimous op 22-02-2022 14:49 ]
Iemand tips voor een type SD kaart voor mijn (nieuwe
) switch?
[ Voor 14% gewijzigd door walterwhite op 22-02-2022 07:12 ]
Ik heb vorige week deze gekocht. Werkt perfect! Speel er momenteel the Witcher op, loopt hartstikke soepel.walterwhite schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:11:
Iemand tips voor een type SD kaart voor mijn (nieuwe) switch?
Hola!
Ik ben zelf een PS5 speler en heb weinig inzicht op alle (type) spellen van de Switch. Mijn vrouw vindt het wel heerlijk af en toe op de Switch te spelen.
Nu ligt ze op bed met corona en verveeld zich dus dacht misschien moet ik eens een nieuw spelletje voor d’r bestellen. Hebben jullie nog tips?
Ze speelt vooral:
- Mario games (incl Luigi)
- Zelda (maar dan niet de open world edities)
- Puzzel spellen
- Harvest moon / animal crossing achtige spellen
De meest bekende heeft ze denk ik wel gespeelt
Wie kan mij helpen?
Ik ben zelf een PS5 speler en heb weinig inzicht op alle (type) spellen van de Switch. Mijn vrouw vindt het wel heerlijk af en toe op de Switch te spelen.
Nu ligt ze op bed met corona en verveeld zich dus dacht misschien moet ik eens een nieuw spelletje voor d’r bestellen. Hebben jullie nog tips?
Ze speelt vooral:
- Puzzel spellen
Wie kan mij helpen?
[ Voor 5% gewijzigd door crimby op 22-02-2022 08:07 ]
Ik heb deze https://www.amazon.nl/dp/...0c-21&ascsubtag=148002559 aangeschaft. Zeer goedkoop en prima dingwalterwhite schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:11:
Verwijderd
Animal Crossing. Mijn vriendin heeft zich daar tientallen uren mee vermaakt.crimby schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:06:
Hola!
Ze speelt vooral:
- Puzzel spellen
- Harvest moon achtige spellen
Wie kan mij helpen?
Die heeft ze al uitgespeeld :-) of nja voor zo ver ze mogelijk vondVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:08:
[...]
Animal Crossing. Mijn vriendin heeft zich daar tientallen uren mee vermaakt.
Samsung EVO Select (Amazon) of Samsung EVO Plus, precies hetzelfde kaartje alleen een ander kleurtjewalterwhite schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:11:
Heb je je MTU op de Nintendo Switch nog op 1400 staan, of heb je die al eens hoger gezet? Mocht je die nog op 1400 hebben staan zou ik hem op 1470 of 1480 zetten. Ik kan geen exacte cijfers noemen, maar dit helpt (bij mij) echt behoorlijk voor mijn downloadsnelheid.Mizgala28 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:40:
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Stardew Valley misschien? Heeft mijn vriendin echt honderden uren in gestoken.crimby schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:06:
Hola!
Ze speelt vooral:
- Puzzel spellen
Wie kan mij helpen?
Misschien Summer In Mara Switch spel.crimby schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:06:
Hola!
Ze speelt vooral:
- Puzzel spellen
Wie kan mij helpen?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
In de zin van Harvest moon / animal crossing achtige spellen, ik heb iets meer dan een week geleden Spiritfarer gekocht en ben er compleet verslaafd aan.crimby schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:06:
Hola!
Ze speelt vooral:
- Puzzel spellen
Wie kan mij helpen?
Het spel heeft een korte demo dus kan gratis geprobeerd worden.
Thanks! Ga ik die eens even aan dr doorgeven voor daarna… kan ik zo rustig Elden Ring spelenFlamesz schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:47:
[...]
In de zin van Harvest moon / animal crossing achtige spellen, ik heb iets meer dan een week geleden Spiritfarer gekocht en ben er compleet verslaafd aan.
Het spel heeft een korte demo dus kan gratis geprobeerd worden.
Nice. Die staat ook nog op mijn lijstje. Veel plezier ermee.Linksquest schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:00:
Van mijn dochter Metroid Dread voor de Nintendo Switch kado gekregen.
[Afbeelding]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Anders Story of Seasons Pioneers of Olive Town (is regelrecht een Harvest Moon vervolg). Qua puzzelspel: Picross is erg verslavend, daar kan, ik dacht, JackAvery over meepratencrimby schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:55:
[...]
Thanks! Ga ik die eens even aan dr doorgeven voor daarna… kan ik zo rustig Elden Ring spelen
Something under the bed is drooling
Hoorde ik daar iemand Picross zeggen?
Ja picross wordt hier inderdaad ook gespeeld! Maar ze is inmiddels verslaafd aan de nieuwe pokemon! Een heel stuk anders dan de vorige :-)
Picross is leuk voor tussendoor. Helaas zijn de kleuren puzzles wat lastiger voor mij, omdat ik kleurenblind ben en sommige kleuren te veel op elkaar lijken.
Picross S7 heeft een contrast-optie voor de kleurenpuzzels, maar ik weet niet of dit helpt voor mensen die kleurenblind zijn.RollieBollie schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:17:
Picross is leuk voor tussendoor. Helaas zijn de kleuren puzzles wat lastiger voor mij, omdat ik kleurenblind ben en sommige kleuren te veel op elkaar lijken.
Voorbeeld, optie uit:
Optie aan:
Ik neem aan dat je New Super Mario Bros en/of Mario Maker al hebt. Anders is Rayman Legends ook een goede platformer. Hetzelfde geldt voor Donkey Kong (wel moeilijker) en voor Yookla-Laylee and the Impossible Lair. Eventueel is Ori and the Blind Forest ook interessant - geen strikte platfomer maar wel redelijk wat secties die daarop focussen.crimby schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:06:
Hola!
Ze speelt vooral:
Okami kan misschien interessant zijn. Blossom Tales, Kamiko, Moonlighter, Hyper Light Driffter... als ze van 2D Zelda houdt.- Zelda (maar dan niet de open world edities)
Als ze van Match-3 games houdt: Grindstone is een toppertje. Natuurlijk is Picross ook erg goed- Puzzel spellen
Stardew Valley is al vernoemd. Spiritfarer ook. Check misschien eens Graveyeard Keeper als ze een heel andere twist op het genre wilt. My Time at Portia is misschien ook een optie.- Harvest moon / animal crossing achtige spellen
Thanks! Dan kan ik voorlopig weer even door met de games haha!JackAvery schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:08:
[...]
Ik neem aan dat je New Super Mario Bros en/of Mario Maker al hebt. Anders is Rayman Legends ook een goede platformer. Hetzelfde geldt voor Donkey Kong (wel moeilijker) en voor Yookla-Laylee and the Impossible Lair. Eventueel is Ori and the Blind Forest ook interessant - geen strikte platfomer maar wel redelijk wat secties die daarop focussen.
[...]
Okami kan misschien interessant zijn. Blossom Tales, Kamiko, Moonlighter, Hyper Light Driffter... als ze van 2D Zelda houdt.
[...]
Als ze van Match-3 games houdt: Grindstone is een toppertje. Natuurlijk is Picross ook erg goed
[...]
Stardew Valley is al vernoemd. Spiritfarer ook. Check misschien eens Graveyeard Keeper als ze een heel andere twist op het genre wilt. My Time at Portia is misschien ook een optie.
New super Lucky tale is volgens mij ook een goede 3d platformer. Er is een gratis demo om uit te proberen.crimby schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:29:
[...]
Thanks! Dan kan ik voorlopig weer even door met de games haha!
Sakuna: Of Rice and Ruin zou wel eens een leuke combinatie van de genoemde games maken als het actiegedeelte niet te ver afwijkt van wat ze aan Zelda leuk vindt.crimby schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:06:
Hola!
Ze speelt vooral:
- Puzzel spellen
Wie kan mij helpen?
Al gekeken naar iets als Mario & Rabbids? Strategie RPG's, waar de switch er verder ook nog een hele zwik van heeft, hebben immers ook een puzzelende insteek.
Er wordt toch niet ge-cheat op mariokart 8 online toch? Soms staat de 1e zo ver weg, dat ik me afvraag 'how!?' 😛
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 23-02-2022 19:52 ]
Hoe goed ben je zelf? Al alle time trials op 200CC verslagen?Farabi schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 19:51:
Er wordt toch niet ge-cheat op mariokart 8 online toch? Soms staat de 1e zo ver weg, dat ik me afvraag 'how!?' 😛
Meestal 3e of 4e. Nintendo heeft zulke dingen goed getimmerd neem ik aan? Het is niet iets gangbaars op de nintendo? Heb m sinds 2 maanden vandaar.L23 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:03:
[...]
Hoe goed ben je zelf? Al alle time trials op 200CC verslagen?
Als dit je eerste ervaring is met Mario Kart en je het pas 2 maanden speelt, dan mag je ervan uitgaan dat die 'wegrijders' gewoon veel beter zijn. Ik speel het casual en word af en toe eerste, maar mijn broertje die het vroeger grijs gespeeld heeft rijdt lachend bij mij weg. Die speelt de banen met zijn ogen dicht en kent alle boosts, etc. Daar kan ik met geen mogelijkheid tegenop.Farabi schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:22:
[...]
Meestal 3e of 4e. Nintendo heeft zulke dingen goed getimmerd neem ik aan? Het is niet iets gangbaars op de nintendo? Heb m sinds 2 maanden vandaar.
Nintendo neemt SRD over:
Meer info over SRD zelf.
We posted the News Release "Notification of the Acquisition of SRD Co., Ltd.".https://t.co/sdOunmeF2u
— 任天堂株式会社(企業広報・IR) (@NintendoCoLtd) 24 februari 2022
Meer info over SRD zelf.
Hollow Knight nu in de eShop voor slechts €7,49
https://www.nintendo.nl/G...html?nsuid=70010000003207
https://www.nintendo.nl/G...html?nsuid=70010000003207
hoi
Met de lancering van Majora’s Mask zijn er ook weer bugs gefixed in andere N64 games. Meest opvallend: het mist effect dat in veel N64 games aanwezig is, lijkt eindelijk terug op punt te staan. Hier is bvb. Een video van de water tempel in Ocarina of Time
Ook o.a. een crash in Paper Mario is opgelost.
those bastards fixed it #Nintendo64 #NintendoSwitchOnline #NintendoSwitch pic.twitter.com/6iA12fSyTU
— MondoMega (@Mondo_Mega) 25 februari 2022
Ook o.a. een crash in Paper Mario is opgelost.
Leuk, daar ga je veel plezier aan belevenLinksquest schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:38:
[Afbeelding]
Nog een kadootje van de vrouw en dochter, was weer eens kwijt bij Postnl dus heeft de winkel gisteren een nieuwe verstuurd.
Als ik je linkje zo lees, is het bijna raar dat het niet al onderdeel van Nintendo was: ze hebben een hele zwik Mario, Zelda en Donkey Kong games gemaakt, en zitten zelfs in hetzelfde pand als Nintendo. Wat je noemt de (in)huis ontwikkelaar.....RayNbow schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:16:
Nintendo neemt SRD over:
[Twitter]
Meer info over SRD zelf.
[ Voor 27% gewijzigd door gwystyl op 25-02-2022 08:37 ]
Mooi om te horen, dames willen graag mee kijken als ik deze ga spelen, het zal dan wel in etappes worden, maar het zal zeker goed komen.gwystyl schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:00:
[...]
Leuk, daar ga je veel plezier aan beleven. Ik heb blind forest bijna in één ruk uitgespeeld (alleen gestopt om te eten, slapen of werken), en will of the wisp heeft heel mooi dezelfde sfeer zonder heel duidelijk "meer van hetzelfde" te zijn.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
De kans is heel groot dat de CEO van SRD op pensioen gaat en Nintendo het bedrijf daarom overkoopt om zo de continuïteit te verzekeren.[b]gwystyl schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:00:
Als ik je linkje zo lees, is het bijna raar dat het niet al onderdeel van Nintendo was: ze hebben een hele zwik Mario, Zelda en Donkey Kong games gemaakt, en zitten zelfs in hetzelfde pand als Nintendo. Wat je noemt de (in)huis ontwikkelaar.....
Het gaat om een vrij kleine deal (385.000 euro) dat dus misschien eerder een afzwaaigeschenk is voor iemand die al 40 jaar zeer nauw met Nintendo samenwerkt.
Zo. Weer eens een oude GameCube game opstarten
Japanse Pikmin 2 op Europese GameCube. Handig om een Action Replay/Freeloader te hebben zodat de tekst normaal Engels is.
En ja, Ik weet dat dit een Switch topic is, maar GC topic is volgens mij een beetje in slaap gevallen.
Japanse Pikmin 2 op Europese GameCube. Handig om een Action Replay/Freeloader te hebben zodat de tekst normaal Engels is.
En ja, Ik weet dat dit een Switch topic is, maar GC topic is volgens mij een beetje in slaap gevallen.
[ Voor 23% gewijzigd door RollieBollie op 25-02-2022 15:32 ]
Een gemiste kans om het GC topic uit zijn slaap te halenRollieBollie schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:32:
Zo. Weer eens een oude GameCube game opstarten
Pikmin 3 Deluxe ook al gespeeld?
Yep. En enkele weken geleden ook opnieuw de originele.
Zijn hier mensen die het leuk vonden om naar Nintendo Minute te kijken op Nintendo US's youtubekanaal?
De twee personen, Kit & Krysta, die de presentatie deden, werken niet meer Nintendo sinds eind vorig jaar en hebben nu een eigen kanaal opgericht op Youtube. Wat leuk is, is dat zij verhalen vertellen over hun ervaring met werken voor Nintendo. Erg leuk om te horen.
Hun kanaal: YouTube: Kit & Krysta
De twee personen, Kit & Krysta, die de presentatie deden, werken niet meer Nintendo sinds eind vorig jaar en hebben nu een eigen kanaal opgericht op Youtube. Wat leuk is, is dat zij verhalen vertellen over hun ervaring met werken voor Nintendo. Erg leuk om te horen.
[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 25-02-2022 21:30 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Begrijp ik het goed dat S2 tot S7 gewoon hetzelfde is als Picross S en dat er alleen nieuwe levels in zitten?RayNbow schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:43:
Hoorde ik daar iemand Picross zeggen?
[Afbeelding]
Soort van. Picross S2 introduceerde Clip-puzzels (meerdere puzzels die gezamenlijk een groter plaatje vormen). S3 introduceerde Color-puzzels. S4 introduceerde Extra-puzzles (30x30 grid en als je S, S2, of S3 had, kreeg je voor elke game ook nog een 40x30 puzzel erbij).Ike. schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:10:
[...]
Begrijp ik het goed dat S2 tot S7 gewoon hetzelfde is als Picross S en dat er alleen nieuwe levels in zitten?
S5 t/m S7 introduceerde voornamelijk elk wat quality-of-life features, waarvan sommige ook in voorgaande delen werden gepatcht.
Stiekem is hun podcast nu al leuker dan Nintendo MinuteZerora schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:23:
Zijn hier mensen die het leuk vonden om naar Nintendo Minute te kijken op Nintendo US's youtubekanaal?
Mensen met een switch OLED hier die al een geschikt hoesje hebben gevonden? Heb al een tijdje lopen zoeken, maar vrijwel alle hoesjes die ik kan vinden zijn "OLED compatible". Die zijn het allemaal net niet qua formaat.
Net niet wat?ShininNL schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:56:
Mensen met een switch OLED hier die al een geschikt hoesje hebben gevonden? Heb al een tijdje lopen zoeken, maar vrijwel alle hoesjes die ik kan vinden zijn "OLED compatible". Die zijn het allemaal net niet qua formaat.
Mijn oude hoesje voor de switch past ook prima om de oled, klaar 😊
Ik gebruik nu mijn officiële nintendo hoes van de regulier Switch voor mijn OLED, echt geen enkel probleem (die was 2 tientjes ofzo destijds?).ShininNL schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:56:
[ Voor 3% gewijzigd door menne op 27-02-2022 13:14 ]
Deze hoes heb ik ooit in 2019 gehaald voor m'n OG Switch. Daar past nu m'n OLED Switch prima in.
Mijn ORZLY hoes uit 2017 (link naar huidige versie) heeft op zicht zeker voldoende speling dat er zeker ook een OLED in past. Een 'gewone Switch' case moet al een heel nauwe fitting hebben om dit een probleem te maken, zou ik denken.Het gaat over 3mm.ShininNL schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:56:
Dank voor de suggesties, van de reviews op verschillende sites werd ik niet wijzer (omdat het niet over de OLED ging)
.
De Pokémon Presents die over 40 minuten doorgaat is nog steeds niet op een Europees/Amerikaans medium aangekondigd. Mogelijk dus regionaal nieuws voor Azië.
EDIT: ondertussen heeft het officiële internationale Pokemon YouTube kanaal de stream ook toegevoegd.
Voor de nieuwsgierigen: hier is de Engelstalige stream die dus om 15:00 begint
EDIT: ondertussen heeft het officiële internationale Pokemon YouTube kanaal de stream ook toegevoegd.
[ Voor 38% gewijzigd door JackAvery op 27-02-2022 14:53 ]
Fintie case voor oled. Heb m zelf voor m’n oled gekocht, past perfectShininNL schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:56:
OMG Pokemon Gen 9 aangekondigd. Pokemon Scarlet en Pokemon Violet.
Samenvatting:JackAvery schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:22:
De Pokémon Presents die over 40 minuten doorgaat is nog steeds niet op een Europees/Amerikaans medium aangekondigd. Mogelijk dus regionaal nieuws voor Azië.
[YouTube: Pokémon Presents 2022.2.27]
spoiler:
voornamelijk updates voor de mobiele Pokémon games, update voor Arceus (en een gift), een anime...
...en een nieuwe Pokémon game eind dit jaar (Scarlet/Violet).
...en een nieuwe Pokémon game eind dit jaar (Scarlet/Violet).
Het verbaasde me toch een beetje dat ze dit nu al tonen terwijl er zo weinig 'reclame' was rond deze Pokémon Presents. Positief vind ik wel dat ze zich precies laten inspireren door Arceus. GameFreak heeft nog een 8-9 maanden voor polish, ben benieuwd.Zerora schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:17:
OMG Pokemon Gen 9 aangekondigd. Pokemon Scarlet en Pokemon Violet.
Trailer:
[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 27-02-2022 15:30 ]
Beetje polish kan geen kwaad nee. Ik kan de pixels tellen. Ik hoor ook al een tijdje de geruchten dat Nintendo AMD's Super resolution gaat gebruiken om de graphics te boosten. Het lijkt erop dat ze dit voor Pokemon Scarlet/Violet ook doen. Sommige shots waren duidelijk scherper.
Edit:
Ik zie ook wel een nadeel nu dat Pokemon gen 9 eind dit jaar komt. Dat betekent waarschijnlijk geen Zelda BotW 2 meer dit jaar.
Edit:
Ik zie ook wel een nadeel nu dat Pokemon gen 9 eind dit jaar komt. Dat betekent waarschijnlijk geen Zelda BotW 2 meer dit jaar.
[ Voor 21% gewijzigd door Zerora op 27-02-2022 16:13 ]
Switch Sports gebruikt mogelijk FSR.Zerora schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:32:
Ik hoor ook al een tijdje de geruchten dat Nintendo radeon's Super resolution gaat gebruiken om de graphics te boosten.
Welke shots ogen duidelijk scherper? Ik zie in de trailer in ieder geval geen aanwijzingen dat ze gebruik maken van Super Resolution. Grafisch is het voor de Switch geen hoogstandje. Al oogt de game mooier dan Pokemon Legends: Arceus.Zerora schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:32:
Beetje polish kan geen kwaad nee. Ik kan de pixels tellen. Ik hoor ook al een tijdje de geruchten dat Nintendo AMD's Super resolution gaat gebruiken om de graphics te boosten. Het lijkt erop dat ze dit voor Pokemon Scarlet/Violet ook doen. Sommige shots waren duidelijk scherper.
Edit:
Negative Nancy mode: ik had heel even het gevoel dat ik naar de Mario Sunshine engine keek
Ben benieuwd naar later in 2022 dan, heeft veel potentie die nieuwe Pokemon.
Ben benieuwd naar later in 2022 dan, heeft veel potentie die nieuwe Pokemon.
Grafisch is er zeker ruimte voor verbetering, maar ze hebben nog een aantal maanden, en met Arceus heb ik het vooral als ik snel grote afstanden afleg, dat dan de grafische gebreken aan het ligt komen.Zerora schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:32:
Die kans is helaas wel aanwezig, eind 2022 heeft al een aantal grote releases staan, ik verwacht niet dat BotW2 daar nog voor gaat komen (of ze moeten rond E3 melden dat die 1-2 maanden later uitkomt, wat zelfs voor Nintendo kort dag is om het aan te kondigen), dan ligt daarna toch meer in de verwachting.Edit:
@Transportman Op zich toch niet kort af? Omdat het al bekend is dat de game al een tijd in ontwikkeling is. Paper Mario: The Origami King werd vanuit het niets aangekondigd en was twee maanden later te koop. Geen idee wat ik van een BOTW2 release datum kan verwachten, maar mijn gevoel zegt al een tijd dat het ergens begin volgend jaar is.
Dat is waar, het is uiteraard al bekend dat die al een tijd in ontwikkeling is, dus zeer kort van te voren aankondigen zou kunnen, maar ik zie dat hier niet passen omdat BotW een van de best beoordeelde en verkochte games op de Switch is, ik verwacht dat ze dat groots aan gaan pakken.L23 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:04:
@Transportman Op zich toch niet kort af? Omdat het al bekend is dat de game al een tijd in ontwikkeling is. Paper Mario: The Origami King werd vanuit het niets aangekondigd en was twee maanden later te koop. Geen idee wat ik van een BOTW2 release datum kan verwachten, maar mijn gevoel zegt al een tijd dat het ergens begin volgend jaar is.
Het blijft Nintendo heTransportman schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:44:
[...]
Dat is waar, het is uiteraard al bekend dat die al een tijd in ontwikkeling is, dus zeer kort van te voren aankondigen zou kunnen, maar ik zie dat hier niet passen omdat BotW een van de best beoordeelde en verkochte games op de Switch is, ik verwacht dat ze dat groots aan gaan pakken.
Ik hoop/verwacht September dit jaar voor Botw 2:D
Denk er wel om. Het is bijna 3 maart. Precies 5 jaar na de release van de Switch en BotW.
Zou dus een mooi kado zijn als er dan datum komt, maar een teaser ben ik ook al blij mee.
Zou dus een mooi kado zijn als er dan datum komt, maar een teaser ben ik ook al blij mee.
Dezelfde maand als Xenoblade? O_Osderooij schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:57:
Ik hoop/verwacht September dit jaar voor Botw 2:D
Hmm dat zou dan lastig worden, als Sept niet gaat, zou het dan een December/Jan worden?
Hmm. Dit nieuws had ik blijkbaar gemist: nieuws: E3-gamebeurs heeft ook dit jaar geen fysieke aanwezigheid
Gokje van mij. Deze week komt nieuwsbericht/teaser dat E3 Virtual doorgaat in juni. Daarna ook deze week Nintendo een BotW2 teaser. Dan op de E3 Virtual een trailer voor BotW2 en demo voor de Switch.
En dan als laatste releasedate rond september zodat de game enkele weken normale retail heeft en voor de black friday deals is.
Gokje van mij. Deze week komt nieuwsbericht/teaser dat E3 Virtual doorgaat in juni. Daarna ook deze week Nintendo een BotW2 teaser. Dan op de E3 Virtual een trailer voor BotW2 en demo voor de Switch.
En dan als laatste releasedate rond september zodat de game enkele weken normale retail heeft en voor de black friday deals is.
[ Voor 14% gewijzigd door RollieBollie op 27-02-2022 19:55 ]
Het wordt wat mij betreft iets te veel gissenRollieBollie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:53:
Hmm. Dit nieuws had ik blijkbaar gemist: nieuws: E3-gamebeurs heeft ook dit jaar geen fysieke aanwezigheid
We zien BOTW denk ik niet voor juni. En het zou me niks verbazen als deze pas begin 2023 uitkomt, maar dat heeft dan waarschijnlijk niks met de aanwezigheid van Pokémon te maken.
Tot 'niet-E3' verwacht ik nog een indie direct, misschien een mini-direct voor een specifieke game (Switch Sports? Mario Strikers?) en mogelijkl meer nieuws over Pokémon Scarlet/Violet.
Tot 'niet-E3' verwacht ik nog een indie direct, misschien een mini-direct voor een specifieke game (Switch Sports? Mario Strikers?) en mogelijkl meer nieuws over Pokémon Scarlet/Violet.
Nintendo heeft gezegd dat ze sowieso nog te willen wachten met bekend maken van de titel aangezien de titel teveel zou weggeven van waar het ik gaat in de nieuwe game. Dus je zou daaruit kunnen opmaken dat als ze de titel aankondigen de release niet ver weg is van dat moment.
Lig ik niet echt wakker van, GameFreak is geen goede 3D developer.JackAvery schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:29:
[...]
GameFreak heeft nog een 8-9 maanden voor polish, ben benieuwd.
Ik verwacht weinig progress tussen de trailer en launch.
Sla me dood maar dit zag er net uit zoals Sword and Shield, op zich weinig ''mis'' mee maar het toont lui.
Natuurlijk verwacht ik ook niet opeens 10x betere graphics want het komt nog steeds op de Switch uit en niet een Switch opvolger maar GameFreak zal niet snel echt moeite er in steken want Pokemon verkoopt toch.
Eind van het jaar weer een Pokemon game begint voor mij toch ook wat als ''fatigue'' aan te voelen na diamond and pearl and Arceus.
Begin een beetje het Call of Duty gevoel te krijgen waar het elk jaar wel als iets nieuw omschreven word maar waar het deja-vu gevoel al vrij snel in week 1 de kop op steekt.
Ach, ik moet een kleine halve terabyte binnenhengelen en ben sinds zaterdagmiddag nog steeds bezig.Mizgala28 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:40:
* RayNbow heeft wel eerst de prioriteit gegeven aan de laatste twee games waar ie mee bezig was.
Pokemon Scarlet/Violet site:
Japanse site: https://www.pokemon.co.jp/ex/sv/ja/
UK site: https://scarletviolet.pokemon.com/en-gb/
Nederlandse site (heeft nog niet veel info): https://scarletviolet.pokemon.com/nl-nl/
Japanse site: https://www.pokemon.co.jp/ex/sv/ja/
UK site: https://scarletviolet.pokemon.com/en-gb/
Nederlandse site (heeft nog niet veel info): https://scarletviolet.pokemon.com/nl-nl/
Worden mensen niet een beetje Pokemon moe inmiddels? Natuurlijk prima als je het leuk vind, maar telkens weer een nieuwe gen en nieuwe games. Aan het eind van het jaar heb je dan dus 7 Pokemon games op de Switch allemaal uitgekomen in de laatste 3 jaar.
hoi
Nee hoor, maar heb er ook nog geen een gekochtReVision. schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:31:
Worden mensen niet een beetje Pokemon moe inmiddels?
Heb 70% van mijn Pokémon Games gekocht omdat ik er een beetje klaar mee was, ook de laatste 3 niet gekocht, laatste was Sword. Eens in de zoveel tijd vind ik een deel leuk, maar in grote lijnen er inderdaad op uitgekekenReVision. schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:31:
Worden mensen niet een beetje Pokemon moe inmiddels?
Wacht, ik geraak blijkbaar maar aan zesReVision. schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:31:
Worden mensen niet een beetje Pokemon moe inmiddels? Natuurlijk prima als je het leuk vind, maar telkens weer een nieuwe gen en nieuwe games. Aan het eind van het jaar heb je dan dus 7 Pokemon games op de Switch allemaal uitgekomen in de laatste 3 jaar.
Maar inderdaad... Ergens ervaar ik het ook wel 'n beetje. Ik had het al zelfs bij BDSP, misschien omdat het wat afgeraffeld overkwam en nu nog altijd niet alles bevat dat er zogezegd ging in zitten. Da's dan ook het nadeel van games uit te brengen als een gek want je "moet" ze wel allemaal blijven ondersteunen, al dan niet met (nieuwe) content.
Wat mij betreft mogen ze ook gewoon eens focussen op een echt ultieme (MMO?) versie die alle Pokémon bevat, mogelijk alle regio's (als soort van post game), en grafisch écht eens op punt staat. Dat GF daar dan vier jaar voor nodig heeft, so be it. Maar goed, one can only dream...
Ik heb me nooit echt verdiept in pokemon, omdat ik niemand kende die een gameboy had met pokemon games. Daarbij was ik ten tijde van release 17. Dus druk (kuch kuch) bezig met school, bijbaantje en vond pokemon voor kiddo's.
Enige pokemon game die ik enige tijd heb gespeeld is pokemon go met de gedachte dat ik dan misschien wat meer zou gaan wandelen.
Enige pokemon game die ik enige tijd heb gespeeld is pokemon go met de gedachte dat ik dan misschien wat meer zou gaan wandelen.
Heb van het weekend toch maar wel Legends gehaald en eigenlijk is deze stijl hoe ik mijn volgende pokemon games zou willen zien. Heb er nog maar 3 tot 4 uur in zitten maar ik voel nu al dat dit wel de hoek is die ze zouden moeten op gaan met de stijl.ReVision. schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:31:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ja hetzelfde hier (nou ja, 17 bij 1e release, 21 tegen de tijd dat het naar Europa kwam). Ik zat toen al helemaal in pc gaming.RollieBollie schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:08:
Ik heb me nooit echt verdiept in pokemon, omdat ik niemand kende die een gameboy had met pokemon games. Daarbij was ik ten tijde van release 17. Dus druk (kuch kuch) bezig met school, bijbaantje en vond pokemon voor kiddo's.
Nu ik een switch heb wel eens gekeken of ik eens een Pokémon game zou proberen, maar je ziet als nieuwkomer door de bomen het bos niet. Ondertussen ook een beetje tot de conclusie gekomen dat de games toch vooral lijken te zijn voor wie het al 20 jaar speelt en dat het mij als nieuwe speler waarschijnlijk teleur zou stellen. Dus ik laat het lekker aan wie er mee opgegroeid is.
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Opgegroeid met Pokémon en als kind/tiener groot fan. Maar met de introductie van steeds meer nieuwe Pokémon eigenlijk al snel de interesse verloren. Volgens mij was Pokémon Sapphire op de GBA mijn laatste Pokémon game en die vond ik na Gold eigenlijk al tegenvallen. Vond de nieuwe generatie Pokémon en regio niet meer aantrekkelijk. Waar de andere franchises van Nintendo mij nog iedere keer enthousiast maken, heeft Pokémon dat totaal niet.
Gold zou ik nog weleens opnieuw willen spelen.
Gold zou ik nog weleens opnieuw willen spelen.
is er een snelle manier om de levels te skippen bij super mario bros deluxe u? want = te moeilijk voor de kleintjes, (ja voor mij ook
) die groene uitroepteken komt niet altijd tevoorschijn lijkt wel bij het kasteel.
[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 28-02-2022 18:55 ]
Je hoeft niet alles te doen en er zijn kortere routes (secret exits) naar het einde begrijp ik. Die groene uitroepteken (Super Guide) komt volgens mij altijd na 5 keer dood gaan.Farabi schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:54:
is er een snelle manier om de levels te skippen bij super mario bros deluxe u? want = te moeilijk voor de kleintjes, (ja voor mij ook) die groene uitroepteken komt niet altijd tevoorschijn lijkt wel bij het kasteel.
Waarom probeer je niet een van de makkelijkere spelers zoals Toadette en Nabbit?
Ik vind dat je er ook wel erg lang over doet
Hij zou na het verliezen van 5 levens moeten verschijnen, geen idee of dat ook bij kastelen e.d. is.Farabi schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:54:
is er een snelle manier om de levels te skippen bij super mario bros deluxe u? want = te moeilijk voor de kleintjes, (ja voor mij ook) die groene uitroepteken komt niet altijd tevoorschijn lijkt wel bij het kasteel.
Ik dacht ook bij de kastelen, volgens heb ik er eentje zo overgeslagen omdat ik er even geen zin in had. In dat opzicht kan je het spel zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wilt.Transportman schreef op maandag 28 februari 2022 @ 19:25:
[...]
Hij zou na het verliezen van 5 levens moeten verschijnen, geen idee of dat ook bij kastelen e.d. is.
Ik lees wel dat een Super Guide alleen verschijnt als je in je eentje speelt, met 2 of meer spelers verschijnt het niet.
[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 28-02-2022 19:28 ]
ben bezig met de laatste eindbaas van Zelda Skyward Sword maar wat een klotezooi om op een switch lite de juiste controls te doen
spoiler:
De enige manier om girahim te verslaan is hem naar de rand dwingen en zodra die erover valt met een genadeslag te raken. Dit lukt dus gewoon niet, genadeslag is selecteren en met de rechter pook naar beneden. Enige wat linkt doet is omhoog en omlaag slaan met zijn zwaard maar de genadeslag daadwerkelijk uitvoeren gebeurt bij mij 1 op de 20 keer. Als je dan 1 stap verder bent moet je precies in de juiste hoek slaan met je zwaard om het kristal op zijn borst te raken, maar ook hier weer 1 op de 20 keer raak je zijn handen en draait ie om je heen en kun je weer van vooraf aan hem naar de rand dwingen. Er zal vast nog een derde stap zijn om hem te verslaan maar zover kom ik dus niet eens meer 
In het begin van het spel behoorlijk wat frustratie gehad door de controles maar over het algemeen ging het wel behalve bij girahim, maar nu bij de eindbaas is het echt gewoon niet te doen
In het begin van het spel behoorlijk wat frustratie gehad door de controles maar over het algemeen ging het wel behalve bij girahim, maar nu bij de eindbaas is het echt gewoon niet te doen
[ Voor 4% gewijzigd door harley op 28-02-2022 20:05 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik begrijp je conclusie niet echt. Als je voor het eerst Pokémon speelt, heb je inderdaad veel keuze, maar je kan toch gewoon advies vragen om te zien wat/of je een van die opties ligt?Finraziel schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:31:
[...]
Ja hetzelfde hier (nou ja, 17 bij 1e release, 21 tegen de tijd dat het naar Europa kwam). Ik zat toen al helemaal in pc gaming.
Nu ik een switch heb wel eens gekeken of ik eens een Pokémon game zou proberen, maar je ziet als nieuwkomer door de bomen het bos niet. Ondertussen ook een beetje tot de conclusie gekomen dat de games toch vooral lijken te zijn voor wie het al 20 jaar speelt en dat het mij als nieuwe speler waarschijnlijk teleur zou stellen. Dus ik laat het lekker aan wie er mee opgegroeid is.
Dat GameFreak veel games uitbrengt klopt, maar alle games zijn zo goed als standalone en je kan gewoon spelen/overslaan wat je zelf respectievelijk wel/niet interesseert. Zelf koop ik gewoon eens een Pokémon game om de drie-vier jaar als er eentje me echt aanstaat, de rest sla ik overe
Het is zeker geen perfecte besturing, maar het is te doen, ik heb hém zelf met de pro controller uitgespeeld.harley schreef op maandag 28 februari 2022 @ 20:04:
ben bezig met de laatste eindbaas van Zelda Skyward Sword maar wat een klotezooi om op een switch lite de juiste controls te doen
spoiler:De enige manier om girahim te verslaan is hem naar de rand dwingen en zodra die erover valt met een genadeslag te raken. Dit lukt dus gewoon niet, genadeslag is selecteren en met de rechter pook naar beneden. Enige wat linkt doet is omhoog en omlaag slaan met zijn zwaard maar de genadeslag daadwerkelijk uitvoeren gebeurt bij mij 1 op de 20 keer. Als je dan 1 stap verder bent moet je precies in de juiste hoek slaan met je zwaard om het kristal op zijn borst te raken, maar ook hier weer 1 op de 20 keer raak je zijn handen en draait ie om je heen en kun je weer van vooraf aan hem naar de rand dwingen. Er zal vast nog een derde stap zijn om hem te verslaan maar zover kom ik dus niet eens meer
Die conclusie kwam ook niet echt uit iets wat ik zei maar meer van wat ik hier al zoal lees van wat mensen er over zeggen (en ook wat reviews bekeken). Het zullen geen slechte games zijn hoor, dat bedoel ik niet... En als switch mijn enige platform was zou ik het denk ik alsnog wel eens proberen. Maar ik heb zo ontzettend veel te spelen altijd (op switch, Xbox, pc, Quest... Wii u en ps4 eigenlijk ook nog zelfs), en ik lees te vaak dat de Pokémon games best leuk zijn maar eigenlijk niet echt het bekende Nintendo niveau halen. Dus vandaar dat ik er voor kies die franchise verder te laten voor wat het isJackAvery schreef op maandag 28 februari 2022 @ 20:16:
[...]
Ik begrijp je conclusie niet echt. Als je voor het eerst Pokémon speelt, heb je inderdaad veel keuze, maar je kan toch gewoon advies vragen om te zien wat/of je een van die opties ligt?
Dat GameFreak veel games uitbrengt klopt, maar alle games zijn zo goed als standalone en je kan gewoon spelen/overslaan wat je zelf respectievelijk wel/niet interesseert. Zelf koop ik gewoon eens een Pokémon game om de drie-vier jaar als er eentje me echt aanstaat, de rest sla ik overe
Gamertag: FinrazielNL
Met update 1.0.6 vind SwitchUp de games eindelijk speelbaar.
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:strip_exif()/f/image/j2oM0s4Nj8J4fF6TBkTT85xp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nXSixbfztRRdDxaxF3Agsn4F.jpg?f=fotoalbum_large)