• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-01 06:27
Ik wil binnenkort een Switch kopen in Duitsland omdat ik daar (hopelijk) een oled model kan krijgen. Ik wilde graag gelijk een paar games meenemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn de games dan ook gewoon in het Engels speelbaar?

Bijna dezelfde vraag, maar dan over een Nintendo account. Als ik nu een game koop in de officiele store en die download naar de switch, kunnen andere mensen die dan ook spelen op met een ander account op hetzelfde apparaat?

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-01 07:34
Maarten00 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:10:
Ik wil binnenkort een Switch kopen in Duitsland omdat ik daar (hopelijk) een oled model kan krijgen. Ik wilde graag gelijk een paar games meenemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn de games dan ook gewoon in het Engels speelbaar?

Bijna dezelfde vraag, maar dan over een Nintendo account. Als ik nu een game koop in de officiele store en die download naar de switch, kunnen andere mensen die dan ook spelen op met een ander account op hetzelfde apparaat?
Bij mijn weten zijn alle EU games universeel, dus daar zit ook gewoon Engels in.

Wat digitale games betreft, als die Switch je Primary is (het is de enige die je hebt, of je hebt een nieuwe gekocht en die aangewezen als Primary, dan kunnen alle andere accounts alle games op dat account spelen, inclusief DLC.

Als die Switch je Secondary is, dan kan alleen de account die de games gekocht heeft, ze spelen. De andere accounts hebben dan geen toegang.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:19

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ken die site niet, is dat betrouwbaar? Ik zou niet graag een code krijgen die ik pas over meer dan een maand kan redeemen, zeker niet als de site zelf ook twijfelachtig is.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:06
Seal64 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:27:
[...]
Bij mijn weten zijn alle EU games universeel, dus daar zit ook gewoon Engels in.
Wolfenstein is, zover ik weet, de enige uitzondering. Dit vanwege het verbod op swastika's in Duitsland.

• Koldur
Magic schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:22:
[...]

Ik ken die site niet, is dat betrouwbaar? Ik zou niet graag een code krijgen die ik pas over meer dan een maand kan redeemen, zeker niet als de site zelf ook twijfelachtig is.
Google anders even... Shopto is een erg bekende en betrouwbare website ja. Een keer zoeken op Google en je had je antwoord gehad.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:44
Ik zelf koop hem liever voor die 4 euro maar gewoon bij Nintendo NL, ken die webwinkel ook niet.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Magic
  • Niet online
Koldur schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:38:
[...]

Google anders even... Shopto is een erg bekende en betrouwbare website ja. Een keer zoeken op Google en je had je antwoord gehad.
Google is daar niet het antwoord op, er zijn zat malafide sites die vooral de eerste periode een prima scoren kunnen fingeren.

Waar ik naar kijk:
- Geen support e-mailadres
- Kleuren ala aliexpress en een vrij standaard uiterlijk
- overaanwezige lijst met mogelijk gefingeerde 5 sterren reviews (reviews zelf inhoudsloos)
- codes verkopen die nog niet geactiveerd kunnen worden
- algemene sitenaam en bedrijfsnaam "tradeto ltd"
- adres verwijst naar een random bedrijfspand, waar kennelijk "we buy any car" gevestigd is.

En als ik doorzoek vind ik nog wel wat rode vlaggen, dus vergeef me mijn scepticisme.

• Koldur
Magic schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:12:
[...]

Google is daar niet het antwoord op, er zijn zat malafide sites die vooral de eerste periode een prima scoren kunnen fingeren.

Waar ik naar kijk:
- overaanwezige lijst met mogelijk gefingeerde 5 sterren reviews (reviews zelf inhoudsloos)
- adres verwijst naar een random bedrijfspand, waar kennelijk "we buy any car" gevestigd is.

En als ik doorzoek vind ik nog wel wat rode vlaggen, dus vergeef me mijn scepticisme.
Prima, dan koop je het er niet.

[...]

Waar ik naar kijk:

Shopto is gewoon betrouwbaar. Wel is het zo dat je de code pas 13 maart kan redeemen. Dat is overal waar je de Mario Kart DLC code aanschaft.

Zelf gekocht bij cdKeys voor €19,79. In tegenstelling tot linksquest betaal ik liever 5 euro minder :P
JackAvery schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:43:
Vanillaware's cult classic 2D adventure/real-time strategy/visual novel 13 Sentinels krijgt een Switch port. Het spel deed het verrassend goed na zijn release in 2020. Release in april.[Twitter][YouTube: 13 Sentinels: Aegis Rim - Announcement Trailer | Nintendo Switch]
Nintendo heeft zojuist een trailer geupload:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:48

Sméagol

Master of Mayhem

Nia is vanaf vannacht te pre-orderen tot eind Maart.

https://goodsmileshop.com...Figure/Nia/p/GSC_WD_03794

Make lovecraft not warcraft.

[...]

Waar ik naar kijk:

Ik koop al jaren NSO codes bij Shopto. Niks mis mee daar. Die winkel bestaat al meer dan 10 jaar.

Dat een digitale code voor een Nintendo DLC die nog niet uit is, nog niet activeerbaar is, is trouwens vrij standaard :)
Ik was dit alweer vergeten, dat duurt ook niet lang meer tot deze uitkomt. Blijkbaar ook met een fysieke release.
Morgen, woensdag 16 februari, om 10:00 is het mogelijk om in te schrijven voor de Nintendo Switch Sports Online Play Test.

Er zullen in totaal vijf sessies van 45 minuten worden gehouden:
  • Zaterdag 19 februari
  • 04:00 - 04:45
  • 12:00 - 12:45
  • 20:00 - 20:45
  • Zondag 20 februari
Je kunt online bowling, tennis en chanbara spelen tegen willekeurige spelers.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:30
Het ziet er naar uit de de WiiU & 3DS eShops worden gesloten per eind maart 2023.
https://en-americas-suppo...answers/detail/a_id/57847
Wat gaat er precies gebeuren?
  • Mei 2022 gebruik van credit card niet meer mogelijk om te betalen in de WiiU & 3DS eShops
  • Augustus 2022 eShop betaalkaarten zijn niet meer te gebruiken in de WiiU & 3DS eShops (deze blijven wel bruikbaar in de eShop van de Switch en gedeelde Nintendo Network ID Wallet)
  • Met het sluiten van de eShops vervalt de mogelijkheid om extra content aan te schaffen voor games zoals StreetPass Mii Plaza, Theme Shop en Nintendo Badge Arcade (ik vermoed ook voor alle andere games)
  • Downloadcodes blijven nog beschikbaar tot het sluiten van de eShops
  • Heb je geld in je Nintendo Network ID Wallet staan dan kan je dit blijven gebruiken tot het sluiten van de WiiU & 3DS eShops, je kan dus ook na Augustus 2022 via een omweg opwaarderen en betalen in de WiiU & 3DS eShops
  • Downloaden van updates blijft mogelijk na het sluiten van de eShops
  • Opnieuw downloaden van games, updates en DLC blijft mogelijk na het sluiten van de eShops, maar aanschaf daarvan niet
  • Online gaming blijft mogelijk
Er is een archief beschikbaar waarin je kan terugkijken naar je statistieken: https://my-nintendo-3ds-wiiu-memories.nintendo.com/
L23 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:06:
Morgen, woensdag 16 februari, om 10:00 is het mogelijk om in te schrijven voor de Nintendo Switch Sports Online Play Test.
Dit schijnt de directe link te zijn voor EU: https://my.nintendo.com/rewards/5ef22cb53f7e0914 (maar werkt nog niet).
RollieBollie schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 06:30:
Er is een archief beschikbaar waarin je kan terugkijken naar je statistieken: https://my-nintendo-3ds-wiiu-memories.nintendo.com/
Tijd voor een port van XCX... :p
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/691765563323711508/943377422773018645/my_wiiu_memories.png

• RollieBollie
Leuk om de statistieken te zien.

3DS Had ik ook wel verwacht dat de StreetPass Mii-Park meeste uren zou zijn. Vond dat ook 1 van de leukste functies van de 3DS. Dat het ledje begon te branden en dan kijken wie je tegen was gekomen. Ook regelmatig in het openbaar vervoer gehad. Zat ik lekker te gamen... high five en dan zoeken naar een andere gamer. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TuH9muACk1u2sgul0C5T9A8K2TU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oKDQg5UCacW9l5QYI3aulpMO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMNlJXJ9FtxjlAd5efaBm3EXQXw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DNXUphRnBSoCd8XmbWatLcb6.png?f=fotoalbum_large
Puzzle & Dragons komt 19 februari uit voor de Switch:

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-01 11:45
Leuke game, heb m jaren op de iPhone gespeeld. Het was wel behoorlijk pay to win, ben benieuwd of ze dat eruit hebben gehaald. Als ie niet te duur is ga ik m zeker kopen
Darkest Star schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 07:08:
[...]

Leuke game, heb m jaren op de iPhone gespeeld. Het was wel behoorlijk pay to win, ben benieuwd of ze dat eruit hebben gehaald. Als ie niet te duur is ga ik m zeker kopen
Er zitten nog steeds in-game Random purchases in volgens de eShop pagina.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:02
RayNbow schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 06:33:
[...]

Dit schijnt de directe link te zijn voor EU: https://my.nintendo.com/rewards/5ef22cb53f7e0914 (maar werkt nog niet).

[...]

Tijd voor een port van XCX... :p
[Afbeelding]
De mijne lijkt meer op die van jou dan ik had gedacht :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OYY_qBAHLWkiHTrZwF-mjBy9nX8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rCdT3FDjhZcmKqoUvdokmtf7.png?f=fotoalbum_large
Verbaast me alleen dat Mario maker boven Mario kart 8 staat... Eerlijk gezegd geloof ik dat eigenlijk gewoon niet en denk ik dat de stats van die game waarschijnlijk gewoon niet zullen kloppen. Ik heb destijds sowieso alle cups eerst veel offline geoefend en vervolgens redelijk wat online gespeeld, had me nog niet verbaasd als die op 1 had gestaan.

Alleen een port van xcx hoeft van mij dan net niet, dan liever een deel 2 O-)

Edit: minder dan 100 uur in alle andere games naast xcx en botw samen geloof ik trouwens ook geen bal van.

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 16-02-2022 07:42 ]

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 07:40:
Edit: minder dan 100 uur in alle andere games naast xcx en botw samen geloof ik trouwens ook geen bal van.
Je zou altijd nog zelf de activity log op de Wii U kunnen nalopen om te kijken wat er lokaal geregistreerd staat.

• Darkest Star
L23 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:09:
[...]

Werkt inmiddels. Net ingeschreven.
Bij mij staat 'punten inleveren'. Hoe zit dat?
Darkest Star schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:15:
[...]

Bij mij staat 'punten inleveren'. Hoe zit dat?
Klopt, maar het zijn toch 0 punten? Dus het kost je niks. Bij andere acties kan het zijn dat je punten moet inleveren om een code te krijgen. Hier niet het geval.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:51
@Finraziel Heb afgelopen weekend met mijn dochter 2e hands XCX opgehaald voor de WiiU en de week ervoor XC1 gekocht op de Switch. Had hem al op de 3DS, maar ach.
Deeltje 2 bestaat gewoon op de Switch en deel 3 komt er aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 16-02-2022 11:25 ]

• Finraziel
Arunia schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:23:
@Finraziel Heb afgelopen weekend met mijn dochter 2e hands XCX opgehaald voor de WiiU en de week ervoor XC1 gekocht op de Switch. Had hem al op de 3DS, maar ach.
Deeltje 2 bestaat gewoon op de Switch en deel 3 komt er aan.
Ja deel 1 ligt hier nog klaar, in mijn switch backlog. Deel 2 komt dan misschien later nog eens... Maar ik meende begrepen te hebben dat x echt zijn eigen ding is.

• Darkest Star
L23 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:21:
[...]

Klopt, maar het zijn toch 0 punten? Dus het kost je niks. Bij andere acties kan het zijn dat je punten moet inleveren om een code te krijgen. Hier niet het geval.
Je hebt gelijk. Code ontvangen, ga het zeker even proberen dit weekend, dankjewel

• Arunia
@Finraziel Ik heb X opgestart en lijkt ook inderdaad een totaal andere setting te hebben dan 1.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-01 17:01
Ah ja, op de 3ds voornamelijk pokemon. Iets met videos etc opnemen

WiiU dan meer Mario Maker enzo :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-B3p6HhAQc6wHgAguYdaltXgo4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vQmPfMeNWY601sTNTIRD9rXw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBZ1NZbMv8-og9gKNEnsZgzybC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M2PGZsSVQ5Js1EPwiCRRfxzV.png?f=fotoalbum_large

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 16:32
RollieBollie schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 06:30:
Het ziet er naar uit de de WiiU & 3DS eShops worden gesloten per eind maart 2023.
https://en-americas-suppo...answers/detail/a_id/57847
Wat gaat er precies gebeuren?
  • Mei 2022 gebruik van credit card niet meer mogelijk om te betalen in de WiiU & 3DS eShops
  • Augustus 2022 eShop betaalkaarten zijn niet meer te gebruiken in de WiiU & 3DS eShops (deze blijven wel bruikbaar in de eShop van de Switch en gedeelde Nintendo Network ID Wallet)
  • Met het sluiten van de eShops vervalt de mogelijkheid om extra content aan te schaffen voor games zoals StreetPass Mii Plaza, Theme Shop en Nintendo Badge Arcade (ik vermoed ook voor alle andere games)
  • Downloadcodes blijven nog beschikbaar tot het sluiten van de eShops
  • Heb je geld in je Nintendo Network ID Wallet staan dan kan je dit blijven gebruiken tot het sluiten van de WiiU & 3DS eShops, je kan dus ook na Augustus 2022 via een omweg opwaarderen en betalen in de WiiU & 3DS eShops
  • Downloaden van updates blijft mogelijk na het sluiten van de eShops
  • Opnieuw downloaden van games, updates en DLC blijft mogelijk na het sluiten van de eShops, maar aanschaf daarvan niet
  • Online gaming blijft mogelijk
Iemand een idee hoe ze die statistieken bijgehouden hebben? Bij mij staat Splatoon bovenaan met 54 uur, maar dat die net uitkwam heb ik die voor mijn idee wel langer als 54 uur gespeeld :?

Hail to the king baby!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Meer mensen problemen met PayPal betalingen in de shop ?
Krijg een fout code te zien.
PayPal ontkoppelt en probeer hem weer te koppelen maar dan vraagt ie een creditcard die ik niet heb en wil.
In PayPal kan ik gewoon inloggen en mijn bankrekening is gewoon gekoppeld.
Nu maar via een shopkaartje gedaan maar wil toch weer PayPal gebruiken.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

urk_forever schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:40:
[...]

Iemand een idee hoe ze die statistieken bijgehouden hebben? Bij mij staat Splatoon bovenaan met 54 uur, maar dat die net uitkwam heb ik die voor mijn idee wel langer als 54 uur gespeeld :?
De statistieken zijn natuurlijk afhankelijk van wanneer je Wii U voor het laatst online is geweest en kans zag om de activiteitenlog te uploaden. Als je je Wii U nog hebt, zou je zelf nog de Activity Log kunnen openen en controleren of het systeem zelf meer dan 54 uur gelogd heeft.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:06:

Er zullen in totaal vijf sessies van 45 minuten worden gehouden:
  • Zaterdag 19 februari
  • 20:00 - 20:45
  • Zondag 20 februari
Je kunt online bowling, tennis en chanbara spelen tegen willekeurige spelers.
Aan de ene kant leuk dat ze dit doen aan de andere kant jammer dat het maar playtesten zijn van 45 minuten.

Burp

• Darkest Star
Ik kan m niet vinden in de store als preorder. Komt ie wel uit in NL?
Darkest Star schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:27:
[...]

Ik kan m niet vinden in de store als preorder. Komt ie wel uit in NL?
Dit was de US pagina, maar is momenteel weggehaald (staat nog wel in Google's cache): https://www.nintendo.com/...do-switch-edition-switch/

De Japanse pagina bestaat wel: https://store-jp.nintendo...tware/70010000035778.html

Misschien dat een eShop entry nog later deze week wordt toegevoegd.

• Darkest Star
RayNbow schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:59:
[...]

Dit was de US pagina, maar is momenteel weggehaald (staat nog wel in Google's cache): https://www.nintendo.com/...do-switch-edition-switch/

De Japanse pagina bestaat wel: https://store-jp.nintendo...tware/70010000035778.html

Misschien dat een eShop entry nog later deze week wordt toegevoegd.
Ik kan m wel vinden via DekuDeals, heb m op m’n verlanglijstje gezet. Thnx

• Linksquest
Hier mijn Wii U en 3DS stats

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0OXGSktHrIO_oiRTwgr0-6rzvv4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Z08IBKJeCliHCP0WIyb6nl8X.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RnQI1OEIBRqcZQ6W-Pms0p8Mzu0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ZK6ExnHorwhLhdWF79VvgjwT.png?f=fotoalbum_tile

En ook meteen de DLC van Mario kart 8 Deluxe gereserveerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CGTujPbIU9b-D__RjRzdy--VCJY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQq7lhAyNy32Vb985zFQQT4n.jpg?f=fotoalbum_large

Volgende informatie staat bij de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas:
Circuits uit set 1 van de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas kunnen vanaf 18 maart lokaal of online worden gespeeld in vriendschappelijke of competitieve races, zelfs als slechts één speler in het bezit is van de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas of toegang heeft via een lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket. Vanaf 22 maart verschijnen de circuits uit set 1 ook als je willekeurige circuits kiest in wereldwijde of regionale races.
Dit betekent dat je de nieuwe levels ook kan spelen als je de uitbreidingspas niet in bezit hebt. Dit is positief, want dan is er geen splitsing in de online spelers zonder een uitbreidingspas en online spelers met een uitbreidingspas.
Voor lokaal en online tegen vrienden ben je afhankelijk van één speler die een uitbreidingspas heeft.
Wil je alleen spelen of splitscreen dan heb je wel een uitbreidingspas nodig. Voor mij wel de moeite waard omdat ik regelmatig thuis met vrienden een potje Mario Kart speel. Ook heb ik weer zin om alle cups 3 sterren te halen en ben ik weer ff zoet met de 150CC en 200CC time trials.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 16:37
Wii4all schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:22:
[...]

Aan de ene kant leuk dat ze dit doen aan de andere kant jammer dat het maar playtesten zijn van 45 minuten.
Je kan ook een paar maanden wachten tot de game uitkomt..... ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Wii4all
  • Niet online
Zerora schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:38:
[...]

Je kan ook een paar maanden wachten tot de game uitkomt..... ;)
Dat gaan we ook doen, alleen dit is wel leuk, mijn zoon wil het graag uitproberen.

Burp

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Is de gebundelde console in de ring fit adventure switch bundle (beetje overal te krijgen aan 329) met zekerheid de V2 versie? De zogenaamde red box switch, deze met de betere batterij duur?

Of je kan beter het risico niet nemen?

Beide (switch V2 en ring fit adventure) zijn gereleased in oktober 2019. Dus oude stock kan eventueel nog de v1 bevatten? Heb nu niet het gevoel dat die bundle erg goed verkoopt, aangezien het vaak de enige switch is die je nog gemakkelijk uit de winkels kan oppikken

• urk_forever
  • Laatst online: 09-01 16:32
RayNbow schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:17:
[...]

De statistieken zijn natuurlijk afhankelijk van wanneer je Wii U voor het laatst online is geweest en kans zag om de activiteitenlog te uploaden. Als je je Wii U nog hebt, zou je zelf nog de Activity Log kunnen openen en controleren of het systeem zelf meer dan 54 uur gelogd heeft.
Heb de Wii-U zeker nog, ga ik ook nooit wegdoen. Ik zal hem vanavond eens opstarten, kijken wat er in dat Acitivity Log staat.
De Wii-U wordt bij ons ook nog vrij regelmatig gebruikt, als de Switch dan in gebruik is kan de rest nog op de Wii-U spelen.

Hail to the king baby!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:12
urk_forever schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:11:
[...]

Heb de Wii-U zeker nog, ga ik ook nooit wegdoen. Ik zal hem vanavond eens opstarten, kijken wat er in dat Acitivity Log staat.
De Wii-U wordt bij ons ook nog vrij regelmatig gebruikt, als de Switch dan in gebruik is kan de rest nog op de Wii-U spelen.
offtopic:
We hebben thuis alleen een Switch. Omdat mijn zoontje op YouTube veel filmpjes ziet van Wii(U) spelletjes (o.a. Mario Party, Wii Party) overweeg ik de aanschaf van een WiiU. Dit apparaat heeft een moderne aansluiting (HDMI) en je kunt er Wii spellen mee spelen, toch?

• Magic
  • Niet online
Amos_x schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:50:
Is de gebundelde console in de ring fit adventure switch bundle (beetje overal te krijgen aan 329) met zekerheid de V2 versie? De zogenaamde red box switch, deze met de betere batterij duur?

Of je kan beter het risico niet nemen?

Beide (switch V2 en ring fit adventure) zijn gereleased in oktober 2019. Dus oude stock kan eventueel nog de v1 bevatten? Heb nu niet het gevoel dat die bundle erg goed verkoopt, aangezien het vaak de enige switch is die je nog gemakkelijk uit de winkels kan oppikken
Ten tijden van de eerste lockdown kon je Ring Fit nergens vinden, ze gingen op marktplaats voor soms meer dan 200 euro weg. No way dat ze ergens in stock waren rond die tijd. Het is veilig om te zeggen dat alle ring fit bundels nu in de winkel sowieso een 2019 editie switch bevat.

• RollieBollie
meesje schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:28:
[...]

offtopic:
We hebben thuis alleen een Switch. Omdat mijn zoontje op YouTube veel filmpjes ziet van Wii(U) spelletjes (o.a. Mario Party, Wii Party) overweeg ik de aanschaf van een WiiU. Dit apparaat heeft een moderne aansluiting (HDMI) en je kunt er Wii spellen mee spelen, toch?
Yep. Op de WiiU kan je Wii games spelen. Hiervoor heb je wel de sensorbalk nodig. En de WiiU is voorzien van HDMI.

Let er wel op dat als je er 1 koopt in ieder geval de console, voeding voor de console, de gamepad en voeding voor de gamepad hebt. Waarschijnlijk zal je wel een nieuwe accu nodig hebben voor de gamepad.

[ Voor 16% gewijzigd door RollieBollie op 17-02-2022 16:06 ]

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:50
Misschien een domme vraag, maar mijn joycon moet opgestuurd voor reparatie /vervanging en daar moest ik een label voor printen.. Dat heb ik gedaan maar nu moet ik volgens de bijgaande mail het pakket zelf "laten frankeren" ... Moet ik dus zelf ook nog een label bij postnl kopen / printen om hem op te sturen? Of gewoon met het nintendo label bij post.nl droppen en komt het dan goed?

TLDR - moet ik zelf nog verzendkosten / een verzendlabel regelen bij het terugzenden van een joycon of is het nintendo retour label genoeg?

[ Voor 14% gewijzigd door Charly op 17-02-2022 16:27 ]

• Finraziel
Charly schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:25:
Misschien een domme vraag, maar mijn joycon moet opgestuurd voor reparatie /vervanging en daar moest ik een label voor printen.. Dat heb ik gedaan maar nu moet ik volgens de bijgaande mail het pakket zelf "laten frankeren" ... Moet ik dus zelf ook nog een label bij postnl kopen / printen om hem op te sturen? Of gewoon met het nintendo label bij post.nl droppen en komt het dan goed?

TLDR - moet ik zelf nog verzendkosten / een verzendlabel regelen bij het terugzenden van een joycon of is het nintendo retour label genoeg?
Ik heb niet specifiek ervaring met de rma procedure van Nintendo, maar ik zou gewoon naar een postnl punt gaan... Die scannen het label, wegen het pakket en dan hoor je van hun wel of je nog iets moet betalen.

Een nieuwe streamingdienst beschikbaar op de Switch:

• Finraziel
Zo, vanavond de 'true ending' gehaald van Ys Origin... Wat een heerlijke game is het toch :)
Had hem al eerder op pc gespeeld maar in een sale mee gepakt op switch en gewoon nog eens met alle drie de karakters gespeeld.
Kan de game absoluut aanraden aan wie van een Japanse arpg kan genieten. Kan ook zeker aanraden om alledrie de karakters te spelen. Het verhaal is anders voor elk, en die van de derde (secret character) is met afstand het beste (en volgens mij dus het 'echte' einde van het spel).
Zit zelfs nog veel meer in, timetrial/speedrun mode, hogere moeilijkheidsgraad, arena fights waarmee je geloof ik weer van alles in een store kunt unlocken waaronder aangepaste versies van de drie characters en het hoofdpersonage van andere Ys games... Maar vind het wel weer even tijd worden om wat andere games uit mijn backlog weg te werken.

Vervolgens ook nog Sayonara Wild Hearts gespeeld... Geloof in een uurtje doorheen. Mja, niet mijn ding... Leuk sfeertje met die muziek en graphics stijl, maar de gameplay is niet zo aan mij besteed. Je kunt de verschillende stages opnieuw doen om betere scores te halen maar dit soort super fast paced arcade spul ben ik te oud voor denk ik :+ gelukkig was ie niet duur...

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:07

Toen ik mijn joycon liep repareren (via nintendo officieel, zonder winkel er tussen) kreeg ik een gratis label van dhl. Ik kon toen kiezen tussen ophalen bij mij thuis of droppen op een dhl punt.

Blijkbaar is dat inmiddels veranderd, dus ik kan je helaas niet helpen.

• Arunia

Raar, ik heb pas mijn pro controller opgestuurd, weliswaar nog wel met garantie, maar heb eigenlijk nooit de kosten hoeven betalen voor verzending.
Majora’s Mask op de 25ste (26ste in Europa?). Met wat geluk kondigt Nintendo dan gelijk ook de volgende N64 game aan….

[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 18-02-2022 07:21 ]

• Linksquest
JackAvery schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:20:
[YouTube: The Legend of Zelda: Majora’s Mask Trailer - Nintendo 64 - Nintendo Switch Online][Embed] Majora’s Mask op de 25ste (26ste in Europa?). Met wat geluk kondigt Nintendo dan gelijk ook de volgende N64 game aan….
Majroa's Mask, een zo ondergewaardeerde Zelda Game, ik vind hem zelf erg tof, op zowel de 3DS als op de Nintendo 64 gespeeld, van de 3DS versie staat een review hierop Tweakers.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-01 07:34
Kleine update voor wat betreft Assassin's Creed - The Ezio Collection... Ik had al mijn twijfels over de downloadgrootte die op de eShop werd getoond, en die twijfel is nu bevestigd. De initiële download van 7,4 GB bevat alleen AC2. Je kunt daarna in-game doorklikken naar de eShop waar je Brotherhood, Revelations, de twee films en een extra audiopack kunt downloaden.

Maar in totaal is het 35,3 GB. Geen idee waarom ze niet gewoon die hele grootte vermelden. Bij de fysieke release snap ik het nog, want daar staat alleen AC2 op de card, maar digitaal, geen idee.

• RollieBollie
JackAvery schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:20:
[YouTube: The Legend of Zelda: Majora’s Mask Trailer - Nintendo 64 - Nintendo Switch Online][Embed] Majora’s Mask op de 25ste (26ste in Europa?). Met wat geluk kondigt Nintendo dan gelijk ook de volgende N64 game aan….
Majora's Mask vond ik zelf beter dan Ocarina of Time. En juist vanwege die 3 dagen die je telkens opnieuw begon.

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-01 16:47

fub

Finraziel schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:25:
Zo, vanavond de 'true ending' gehaald van Ys Origin... Wat een heerlijke game is het toch :)
Ys Origin is volgens mij de game waarin de typische Ys gameplay in geperfectioneerd is.
Ys VIII is ook uit op de Switch, en dat is een hele andere ervaring (3D, party members, beetje base building) maar ook wel echt een Ys game. Ook een aanrader wat mij betreft.

• Finraziel
fub schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:01:
[...]

Ys Origin is volgens mij de game waarin de typische Ys gameplay in geperfectioneerd is.
Ys VIII is ook uit op de Switch, en dat is een hele andere ervaring (3D, party members, beetje base building) maar ook wel echt een Ys game. Ook een aanrader wat mij betreft.
Heb die even op stadia geprobeerd (want gratis met pro, wat ik een tijdje gratis heb om uit te proberen met zo'n pakketje van 22,22 wat ik niet kon laten liggen) maar pakte me om een of andere reden niet echt. De combat voelde gewoon niet echt lekker. Ik twijfel alleen of dat misschien ook door stadia zou kunnen komen...

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-01 16:47

fub

Finraziel schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:04:
[...]
De combat voelde gewoon niet echt lekker. Ik twijfel alleen of dat misschien ook door stadia zou kunnen komen...
Het was effe inkomen, maar voor mij werkte het wel. Ik heb 'em via de cart gespeeld, dus geen eventuele stadia-vertraging.

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
De kans dat Majora's Mask en Ocarina of Time ooit als fysieke game uitkomen kunnen we denk ik wel nul beschouwen? Ik wil geen digital games kopen.. en zou dit wel willen spelen denk ik.

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:06
Blomminator schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:32:
De kans dat Majora's Mask en Ocarina of Time ooit als fysieke game uitkomen kunnen we denk ik wel nul beschouwen? Ik wil geen digital games kopen.. en zou dit wel willen spelen denk ik.
Die zijn al fysiek gereleaset op de N64 en de 3DS :P

de 3DS versie is nog wel redelijk te krijgen.

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
TomBraamhaar schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:46:
[...]

Die zijn al fysiek gereleaset op de N64 en de 3DS :P

de 3DS versie is nog wel redelijk te krijgen.
N64 mocht ik niet toen, dan had ik eerst een goed rapport moeten hebben. Nooit gelukt. En de 3Ds heb ik ook niet. Dus tja, dan of zo, of niet.
Idem trouwens voor BanjoKazooie - ik zou dat wel fysiek kopen.

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:06
Blomminator schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:49:
[...]

N64 mocht ik niet toen, dan had ik eerst een goed rapport moeten hebben. Nooit gelukt. En de 3Ds heb ik ook niet. Dus tja, dan of zo, of niet.
Idem trouwens voor BanjoKazooie - ik zou dat wel fysiek kopen.
Dan zou ik gewoon dat online abotje nemen, als je deze 3 al wilt spelen. :)

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04:23
Als je ze echt wilt spelen neem je toch tijdelijk het abonnement.
Daarna Abo opzeggen en dan heb je uiteindelijk niks gekocht
Megupe schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:36:
[...]

Als je ze echt wilt spelen neem je toch tijdelijk het abonnement.
Daarna Abo opzeggen en dan heb je uiteindelijk niks gekocht
Tijdelijk is dan minimaal een jaar. Per maand of per 3 maanden is niet mogelijk.
RollieBollie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:27:
[...]

Majora's Mask vond ik zelf beter dan Ocarina of Time. En juist vanwege die 3 dagen die je telkens opnieuw begon.
Het heeft bij mij wel even geduurd om Majora's Mask volledig te appreciëren. Ocarina is het typische Hero's Journey verhaal van epische proporties. Majora's Mask is één van de meest ... alternatieve Zelda games, maar doet een hoop fantastische dingen met zijn sinistere, bevreemdende sfeer en boeiende sidequests. Beide zijn gewoon erg sterke games. Ocarina blijft historisch wel één van de belangrijkste games ooit.
Zeg nooit nooit, maar het lijkt me sterk. Als je perse fysiek wilt, kan je altijd tweedehands gaan zoeken. Een N64 + cartridge only versies zijn best betaalbaar. Wat kostelijk is, zijn de mods en/of fancy kabels als je een upscaler en/of een HDMI connector wilt ;p

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 18-02-2022 18:07 ]

• Finraziel
In het kader van die backlog in ieder geval in titels wat korter maken vandaag nog wat korte games afgetikt, Limbo en Inside (van dezelfde dev). Deze ook beiden eerder gespeeld maar voor respectievelijk 1 en 2 euro kon ik het niet laten ze op de switch nog eens te spelen. Die sale duurt nog tot zondag dus wie nog een paar euro's in zijn Nintendo beurs heeft rammelen, ik raad ze ten zeerste aan.

Beiden zijn puzzel platformers, Limbo iets meer nadruk op platform (en op 101 manieren om gruwelijk aan je einde te komen :+ maar checkpoints zijn zeer vergevend), Inside iets meer puzzel en bizarre sfeer. Niet al te lang, maar het zijn wel cult hits.

Had ook R-type Dimensions nog geprobeerd maar ik weet eigenlijk niet meer waarom ik die destijds gekocht heb... Waarschijnlijk omdat ik nog iets in mijn hoofd had dat die game me vroeger toen ik niet zo makkelijk zomaar aan games kon komen heel cool leek... Maar het is eigenlijk helemaal mijn ding niet tegenwoordig, iets te punishing (zelfs met oneindige levens wat je nu kunt kiezen). Dus die schrijf ik maar af als jammer dan.

• Zerora
Die nieuwe Nintendo Switch Sports avatars zijn echt mooi. Dat mogen best de nieuwe Mii's worden van mij.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01 22:56
Onlangs 2 Switches gekocht voor de dochters. Wat een irritante beperking met "hoofdsysteem" of niet. Ik begrijp nog enigzins dat je op de twee toestellen niet hetzelfde spel tegelijk kan spelen. Maar 1 van de twee dochters kan geen digitale spellen spelen onder haar eigen account, moet telkens met de hoofdaccount (mijn account dus die de spellen aankoopt). Vind ik teleurstellend voor een "familievriendelijke" console.

• Darkest Star
nightraver23 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:20:
Onlangs 2 Switches gekocht voor de dochters. Wat een irritante beperking met "hoofdsysteem" of niet. Ik begrijp nog enigzins dat je op de twee toestellen niet hetzelfde spel tegelijk kan spelen. Maar 1 van de twee dochters kan geen digitale spellen spelen onder haar eigen account, moet telkens met de hoofdaccount (mijn account dus die de spellen aankoopt). Vind ik teleurstellend voor een "familievriendelijke" console.
Wat ik ook belachelijk vind: als mijn dochter iets online wil doen dan moet zij een eigen Nintendo online abo afsluiten? :(

• Wii4all
  • Niet online
Switch sports net gespeeld wel grappig brengt het wii gevoel weer een beetje terug

Tennis zou wel weer leuk zijn als je dat met 4 man offline zou kunnen

Burp

Ook net de Switch Sports Online Play Test gedaan. Chanbara was ik niet zo goed in, maar elke keer ook een ander zwaard getest. Toen ik bowlen eenmaal doorhad 3e geworden. Geinig om even geprobeerd te hebben. Ik vond de motion controls van de Joy-cons prima werken voor dit soort activiteiten. Maar zie mij dit spel niet kopen. Voor online gamen houd ik het wel bij Mario Kart :P

• Zerora
Ik heb best wel genoten van de online test van Switch Sports. Bowlen vond ik wel verreweg het leukste om te doen. De controls werken prima. Ik had alleen wel, vooral bij tennis, dat het even zoeken is hoe je de Joycon het beste kunt vasthouden en bewegen.

• Darkest Star
Ook de test gedaan. Was wel leuk maar de controls soms echt lastig om uit te vogelen. Al met al een leuke game maar ga het niet kopen
Darkest Star schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:02:
Ook de test gedaan. Was wel leuk maar de controls soms echt lastig om uit te vogelen. Al met al een leuke game maar ga het niet kopen
Ik liet bij de eerste keer bowlen steeds de trigger los waardoor de bowlingbal stil op de grond kwam te liggen :p
Maar in de 3 kwartier uiteindelijk alle verschillende sporten iets van 4 keer kunnen uitproberen, dus genoeg tijd om de controls uit te vogelen.

• Darkest Star
L23 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:11:
[...]

Ik liet bij de eerste keer bowlen steeds de trigger los waardoor de bowlingbal stil op de grond kwam te liggen :p
Exact dit hahaha

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-01 22:40
Helaas te laat thuis vanuit kantoor om wii sports te kunnen testen, maar tot nu lees ik positieve ervaringen?

• Darkest Star
sderooij schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:53:
Helaas te laat thuis vanuit kantoor om wii sports te kunnen testen, maar tot nu lees ik positieve ervaringen?
Altijd wel iets om te klagen maar speelt leuk weg. Vind het zelf iets te simpel om er geld aan uit te geven. Vanavond om 20u en morgen om 4u en 12u kans om zelf te ervaren btw
Darkest Star schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:15:
[...]

Wat ik ook belachelijk vind: als mijn dochter iets online wil doen dan moet zij een eigen Nintendo online abo afsluiten? :(
Nintendo ziet accounts, niet consoles, als de hoofd'unit' voor het abonnement. Cloudsaves werken dan ook op accountniveau.

Het hele idee dat je voor online toegang zou moeten betalen, is helaas al jaren ingeburgerd bij de consoleboeren. Nintendo springt deze generatie eindelijk ook op die trein. Ik ben al 'blij' dat ik een familieabonnement kan afsluiten en voor 4 euro per jaar er vanaf ben, dan valt het allemaal nog mee. Het blijft betalen, maar met een familieabonnement kan je in ieder geval veel goedkoper uitkomen dan het aanschaffen van meerdere individuele abonnementen.

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01 22:56
Darkest Star schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:15:
[...]

Dit zou wel moeten lukken met het (duurdere) familie abonnement.

• Darkest Star
JackAvery schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:24:
[...]
Ik ben al 'blij' dat ik een familieabonnement kan afsluiten en voor 4 euro per jaar er vanaf ben, dan valt het allemaal nog mee.
4 euro? Is dat een typefoutje?
Ik heb net gekeken en familielidmaatschap kost 34,99€. Kijk ik fout of doe ik iets verkeerd misschien?

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-01 12:52
Hier ook de online play test van Nintendo Switch Sports gedaan en ben erg tevreden :D

Enige moeilijke vond ik chambara (vooral als je twee zwaarden had) maar bowlen en tennis waren qua controls exact hetzelfde als op de Wii. Ook qua online had ik geen lag en de matchmaking, in tegenstelling tot andere games, was zo gepiept. Ik merk ook niet dat de motion controls van de Joy-Con slechter zijn dan die van de Wii-afstandsbedieningen dus dat is ook alleen maar goed.

Ik vond van bowlen wel leuk dat je tegelijkertijd speelt en dat de beste doorgaan. Hoe dan ook, hier komt het spel sowieso op launch. Tegenwoordig heb ik meer simpele games nodig omdat ik al veel nadenk voor werk/studie dus niet nadenken tijdens het gamen is een soort nieuwe must geworden.
De kans dat ik Ace Attorney zal uitspelen is inmiddels 0,0 geworden :+

[ Voor 16% gewijzigd door VirinR op 19-02-2022 16:09 ]

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:50

Hij is inmiddels onderweg, ik heb wel voor de verzending moeten betalen. Op zich geen probleem maar wel bijzonder dat er blijkbaar nogal wat verschillende ervaringen zijn.
Darkest Star schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 16:02:
[...]

4 euro? Is dat een typefoutje?
Ik heb net gekeken en familielidmaatschap kost 34,99€. Kijk ik fout of doe ik iets verkeerd misschien?
Doe eens 35/8 ;-) je kan dat abonnement delen.

Verwijderd

Welke grip case gebruiken jullie eigenlijk voor de switch lite?

Mij lijkt de skull & co wel interesant.

• sderooij
On that topic: mocht er nog iemand interesse hebben in een family abo + uitbreiding, hit me up.
gone

[ Voor 6% gewijzigd door sderooij op 19-02-2022 17:16 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-01 21:53
Vond de playtest van Switch Sports wel geinig maar met €50,- is hij imo wel flink overpriced.

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-01 19:57
JackAvery schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 16:19:
[...]

Adverteren dat het maar 4 euro kost klopt natuurlijk ook niet helemaal :) Mooi dat je in een situatie zit waarbij het blijkbaar door 8 personen gedeeld kan worden, maar ik denk dat het merendeel van de Switch bezitters dat abo niet kan delen met in totaal 8 personen. 4 euro is in feite het minimum in het best-case scenario. Laat staan dat überhaupt iedereen die deelneemt in het gezin (zoals jonge kinderen) ook allemaal mee betalen. Een gemiddeld gezin heeft in NL sowieso iets van 3,5 personen in een huishouden ofzo? Verder is het natuurlijk een prima deal, 35,- voor max. 8 personen, maar in veel (of vrijwel alle) gevallen zal het niet neerkomen op 4 euro de neus.

[ Voor 8% gewijzigd door menne op 19-02-2022 17:28 ]

menne schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 17:26:
[...]

Adverteren dat het maar 4 euro kost klopt natuurlijk ook niet helemaal :) Mooi dat je in een situatie zit waarbij het blijkbaar door 8 personen gedeeld kan worden, maar ik denk dat het merendeel van de Switch bezitters dat abo niet kan delen met in totaal 8 personen. 4 euro is in feite het minimum in het best-case scenario. Laat staan dat überhaupt iedereen die deelneemt in het gezin (zoals jonge kinderen) ook allemaal mee betalen. Een gemiddeld gezin heeft in NL sowieso iets van 3,5 personen in een huishouden ofzo? Verder is het natuurlijk een prima deal, 35,- voor max. 8 personen, maar in veel (of vrijwel alle) gevallen zal het niet neerkomen op 4 euro de neus.
Ik sprak dan ook over mijn persoonlijke situatie? Genoeg gezinnen die trouwens ook een Netflix of Disney+ abonnement delen.

• Darkest Star
JackAvery schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 16:19:
[...]

Haha ok nou snap ik het thnx!

[ Voor 41% gewijzigd door Darkest Star op 19-02-2022 19:23 ]

• Darkest Star
Dan zijn de enige opties om het land van je account aan te passen (bijv. Duitsland?) of met een ander account in een andere regio het spel te kopen. Let wel op dat bij het veranderen van je account niet mogelijk is als je nog eShop-tegoed hebt open staan.

• Darkest Star
RayNbow schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:42:
[...]

Dan zijn de enige opties om het land van je account aan te passen (bijv. Duitsland?) of met een ander account in een andere regio het spel te kopen. Let wel op dat bij het veranderen van je account niet mogelijk is als je nog eShop-tegoed hebt open staan.
Goed om te weten, dankjewel. Helaas heb ik nog tegoed op mijn NL account dus dat wordt eerst opmaken

• Wii4all
  • Niet online
L23 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:11:
[...]

Maar in de 3 kwartier uiteindelijk alle verschillende sporten iets van 4 keer kunnen uitproberen, dus genoeg tijd om de controls uit te vogelen.
Dat had ik ook
Ik denk ook al dat er veel mensen doorhebben waar en hoe ze moeten gooien om elke keer een strike te gooien

Burp

• sderooij
Gisteravond sports geprobeerd, en moet zeggen, bowlen was echt geweldig! Tennis ook, en dat zwaard gebeuren vond ik maar niks :P

Mijn 2 jongens hebben ook nog een paar keer gebowled, en vonden dat super. Denk dat dit spel er zeker gaat komen :D

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

sderooij schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:23:
Gisteravond sports geprobeerd, en moet zeggen, bowlen was echt geweldig! Tennis ook, en dat zwaard gebeuren vond ik maar niks :P

Mijn 2 jongens hebben ook nog een paar keer gebowled, en vonden dat super. Denk dat dit spel er zeker gaat komen :D
Hoe krijg je die demo (alleen vandaag en gisteren)? Moet ik hem voorbestellen of heb ik een uitgebreid abbo nodig?

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

RobbyTown schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:11:
[...]

Hoe krijg je die demo (alleen vandaag en gisteren)? Moet ik hem voorbestellen of heb ik een uitgebreid abbo nodig?
Inmiddels weer voorbij, maar er waren dit weekend meerdere test momenten. Als je een Nintendo Switch Online abo hebt kon je een code aanvragen op de Nintendo website.
Weer een game erbij. Een paar keer de demo gespeeld. Een vrij unieke game die ik toch wel in bezit wil hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iFrxBBRjm9PKlQhaY3yUmE-C3p0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xybuLznJeiz8bAEDbMquIMTh.jpg?f=fotoalbum_large

• Darkest Star
L23 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 15:33:
Weer een game erbij. Een paar keer de demo gespeeld. Een vrij unieke game die ik toch wel in bezit wil hebben.

[Afbeelding]
Hoeveel betaald voor fysieke versie? Is voor de geïnteresseerden nu 4,99€ in de eshop btw. Zelf ook maar even aangeschaft
Pagina: 1 ... 157 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic