Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Tja, maakt dat wat uit?Zerora schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:37:
6 waves van 8 nieuwe banen per keer. Tot eind 2023. Tot die tijd dus geen Mario Kart 9.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
E: Ja dus. Nice!
[ Voor 18% gewijzigd door Thomas op 09-02-2022 23:40 ]
Advance Wars 1+2 en Front Mission 1 remake
- Fire Emblem Warriors: Three Hopes - 24.06.2022
- Advance Wars 1+2: Reboot Camp - 08.04.2022
- No Man's Sky - zomer 2022
- Mario Strikers Battle League Football - 10.06.2022
- Splatoon 3 -- Salmon Run Next Wave trailer - zomer 2022
- Front Mission 1st Remake - zomer 2022
- Front Mission 2 Remake - ?
- Disney Speedstorm - zomer 2022
- Star Wars: The Force Unleashed - 20.04.2022
- Assassin's Creed The Ezio Collection - 17.02.2022
- SD Gundam Battle Alliance - 2022
- Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition - 07.04.2022
- Kirby and The Forgotten World - 25.03.2022
- MLB The Show 22 - 05.04.2022
- Kingdom Hearts Integrum Masterpiece for Cloud - release vandaag
- Klonoa Phantasy Reverie Series - 08.07.2022
- Portal Companion Collection - 2022
- Live A Live - 22.07.2022
- Nintendo Switch Sports - 29.04.2022 / Golf gepland voor de herfst; online beta 19-20 februari.
- Taiko no Tatsujin Rhythm Festival - 2022
- Triangle Strategy - 04.03.2022 - demo vandaag
- Cuphead: The Delicious Last Course - 30.06.2022
- Metroid Dread update: Rookie/DreadDifficulty mode - update vandaag. Boss Rush mode in 04.2022
- Earthbound + Earthbound Beginnings voor SNES app - release vandaag.
- Zombie Army 4: Dead War - 26.04.2022
- GetsuFumaDen: Undying Moon - release vandaag
- Demon Slayer: The Hinokami Chronicles - 10.06.2022
- Lego Brawls - 06.2022
- Two Point Campus - 17.05.2022
- Mario Kart 8 Deluxe Booster Course Pass: 48 tracks. €25, wave 1 releast 18.03.2022. Inbegrepen in Expansion Pass van Nintendo Switch Online
- Xenoblade Chronicles 3 - 09.2022
Wordt inderdaad tijd dat ze iets van BOTW2 laten zien of info geven. Ik wacht er al 3 jaar op…
[ Voor 29% gewijzigd door hotymoty op 09-02-2022 23:43 ]
We gaan een klapper van een E3 krijgen in de zomer.Thomas schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:41:
Vind het trouwens wel tamelijk zuur dat de echte klappers die al jaar in jaar uit voor onze neus hangen (Bayonetta 3, BotW 2, Metroid Prime 4) echt helemaal niet opschieten. Nouja, BotW 2 komt er (hopelijk) aan...
En we moeten ook nog even wachten op Mario + Rabbids Sparks of Hope...
[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 09-02-2022 23:43 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
-Kirby
-Advance wars
-Klonoa (ECHT GEWELDIG!)
-XC3
-Mk8 dlc
Ik ben blij, alleen jammer geen botw2 update. Maar top direct!
Dat bleek ook wel bij de E3 vorig jaar toen de datum genoemd werd, 2022 had nog de nodige voorbehouden, dus eerder dan eind dit jaar zit er gewoon niet in voor BotW2, dan is deze Direct ook niet logisch om iets te melden (zeker als er niets te melden is). Ik verwacht tijdens de zomer tijdens een Direct dat BotW2 wel langs komt met een bevestiging dat die dit jaar komt of volgend jaar.L23 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:42:
Ik verwacht BOTW eind dit jaar of begin 2023. Maar als het gewoon dit jaar uitkomt dan denk ik niet eerder dan september/oktober. Dus logisch dat het niet bij deze Direct behandeld is.
Star Wars: The Force Unleashed en Portal Companion Collection moet ik nog even kijken, hangt toch wel grotendeels af van of ze ook fysiek uitkomen. The Force Unleashed een keer gratis toegevoegd met Xbox Live Gold. En Portal 1 en 2 heb ik ook al op Steam.
Ik verwacht dat we dat vaker gaan zien. Want voor enkel Animal Crossing DLC vond ik het geen aantrekkelijke deal. Maar ik blijf zelf weg van NSO Uitbreidingspakket en koop de Mario Kart DLC gewoon los, voor mij de betere deal.afterhourpower1 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:51:
Kirby ga ik denk ik wel kopen als de reviews goed zijn. En Mario Kart DLC wordt een bestseller natuurlijk. Wel slim dat ze het koppelen aan de NSO Expansion pack. Die had wel even een positieve boost nodig?
Het wordt duidelijk een druk jaar voor Nintendo.
Greetings Splatoon fans & the Splatoon curious! We here at the Squid Research Lab are proud to introduce a new account where we’ll share findings on Inklings, Octolings, the Splatlands & #Splatoon3 itself.
— Splatoon North America (@SplatoonNA) 9 februari 2022
Please “Like and subscribe” as the kids say. Yes that sounds about right. pic.twitter.com/XDOjkmXUmv
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Loop8, een “juvenile RPG” door Marvelous
En voor wie LIVE A LIVE niet kent: deze RPG uit 1994 was een Japanse SNES exclusive. Ze is destijds gemaakt tijdens het gouden tijdperk van de Square RPS’s door een aantal ontwikkelaars die ook aan Mother 3 gewerkt hebben. Het spel volgt structureel een gelijkaardig principe als de Saga serie of Octopath, waarbij je dus meerdere protagonisten hebt met hun eigen vignettes.
De LIVE A LIVE remake krijgt ook een fysieke editie. In Japan is reeds een heel uitgebreide collector’s edition getoond.
Dat Nintendo geen idee heeft voor de nieuwe Mario Kart, vast wel.L23 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:41:
Mario Kart 9 heeft ook geen zin als ze geen nieuw idee hebben. DLC is dikke prima. Behoorlijk aantal met 48 tracks. Echt een Ultimate Mario Kart nu.
Op het huidige systeem is er al een Mario Kart die al meer dan 30 mil. heeft verkocht, waarom zal je dan een nieuwe uitbrengen?
De nieuwe Mario Kart komt gewoon pas in 2024/2025 uit als waarschijnlijk de nieuwe console van Nintendo uit gaat komen.
En dit is gewoon slim en makkelijk geld verdienen op de goede manier aan een game die al veel heeft verkocht.
Zal ook tijd worden meer DLC voor Mario Kart 8
Mario Strikers
No Man Sky (net op tijd, want wilde net Astroneer kopen)
Mario Kart DLC
Mooie tijden!
Something under the bed is drooling
Dan die update voor Metroid Dredd, en verder voor mij wel interessant Kirby, Mario Strikers: Battle League, Fire Emblem: Three Hopes en Xenoblade Chronicles 3.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Live a Live
Front Mission remakes wellicht
Nu heb ik zelf MK8DX nooit gehaald (want weinig zin om te double dippen) maar met de 48 track DLC is dat letterlijk gewoon een nieuwe game op zich voor 25 euro als je de dlc los koopt
Xenoblade 3.
Zit nog genoeg leven in de switch zo te zien
Snap dat zeker, nu vooral de verkopen als een malle gaan. Echter; als Wii-u bezitter (*steekt hand op) speel je sinds 2014 Mario kart 8. Had wel gehoopt in aanpassingen zoals meer karts, maar ook een track editor en die delen online(omdat het spel juist al zolang mee gaat).L23 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:41:
Mario Kart 9 heeft ook geen zin als ze geen nieuw idee hebben. DLC is dikke prima. Behoorlijk aantal met 48 tracks. Echt een Ultimate Mario Kart nu.
Een gokje; die extra's (en nieuwe gameplay elementen) komen in Mario Kart 9 (volop in ontwikkeling, dus de ideeën zijn er) met vele aanpassingen, zoals; zelf tracks maken en delen, karts volledig aan te passen/customization en nieuwe items. https://nl.ign.com/super-...ling-met-een-nieuwe-twist
We gaan het zien, de 48 nieuwe courses is zeker een mooie aanvulling, het is een spel dat ik 8 jaar speel met plezier, toch zijn extra's (en niet alleen nieuwe tracks) welkom.
[ Voor 15% gewijzigd door rudyman85 op 10-02-2022 08:22 ]
Een paar extra coureurs en karts was inderdaad leuk geweest. Maar wie weet voegen ze nog wat gratis toe zoals ze ook gedaan hebben met de motor uit BOTW. En extra Battle Courses was ook mooi geweest. Maar dan hebben ze met Mario Kart 9 in ieder geval nog mogelijkheden om te verbeteren. Vraag me af hoe ze dat qua circuits gaan doen bij de opvolger nu we met MK8D straks 96 circuits hebben.rudyman85 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:16:
[...]
Snap dat zeker, nu vooral de verkopen als een malle gaan. Echter; als Wii-u bezitter (*steekt hand op) speel je sinds 2014 Mario kart 8. Had wel gehoopt in aanpassingen zoals meer karts, maar ook een track editor en die delen online(omdat het spel juist al zolang mee gaat).
Een gokje; die extra's (en nieuwe gameplay elementen) komen in Mario Kart 9 (volop in ontwikkeling, dus de ideeën zijn er) met vele aanpassingen, zoals; zelf tracks maken en delen, karts volledig aan te passen/customization en nieuwe items. https://nl.ign.com/super-...ling-met-een-nieuwe-twist
We gaan het zien, de 48 nieuwe courses is zeker een mooie aanvulling, het is een spel dat ik 8 jaar speel met plezier, toch zijn extra's (en niet alleen tracks) welkom.
Wat ik een beetje jammer vond aan MKD8 is dat alle circuits al gelijk unlocked zijn. Al heb ik me uiteindelijk vele uren vermaakt met goud 3 sterren behalen en time trials op 150CC en 200CC. Vooral die time trial 200CC was best pittig. Dus daar ben ik met 48 nieuwe circuits wel weer ff zoet mee.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Deze game is F2P. (Verwacht je dus aan lootboxes)G_Dragon schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:50:
Was een mooie show van Nintendo, die Disney Speedstorm gaan we misschien nog kopen om met vrienden te spelen
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 10-02-2022 08:52 ]
Die wordt toch free2play?G_Dragon schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:50:
Was een mooie show van Nintendo, die Disney Speedstorm gaan we misschien nog kopen om met vrienden te spelen
Serieus? dan heb ik niet goed opgelet.
Hmm..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ben ook benieuwd naar de sale die vanmiddag begint.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Ik begrijp van Gameloft, de maker van de Asphalt series. Ik vind de games vrij goed. Maar het F2P aspect bij Asphalt was voor mij 1 keer en nooit weerG_Dragon schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:52:
[...]
Serieus? dan heb ik niet goed opgelet.
Hmm..
Klopt.
Met een soort season pass, doen ze slim.
Ik heb er ook vaak geen goed gevoel bij als ik aan F2P denkL23 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:54:
[...]
Ik begrijp van Gameloft, de maker van de Asphalt series. Ik vind de games vrij goed. Maar het F2P aspect bij Asphalt was voor mij 1 keer en nooit weer
48 geremasterde tracks voor 25 euro is een schijntje en zorgt voor zoveel meer plezier. Ik denk dat ik hiermee mijn play time record van Mario Kart 7 kan overtreffen (namelijk 185 uur).
En ik had toevallig laatst weer de Wii U weer aangesloten om te golfen met Wii Sports Club en dat was toch wel pittig. Ik had wel gehoopt dat er meer sporten van Wii Sports Resort zouden komen.
Verder mooi om te zien dat Metroid Dread een easy mode heeft maar wel jammer dat dit niet werkt voor een bestaande save file.
Ik had jaren terug enkel Real Racing 3 en Asphalt 8: Airborne gespeeld. Ik was daarna bij Forza Horizon 4 gewoon verbaasd hoe snel je nieuwe auto’s kon vrijspelenG_Dragon schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:55:
[...]
Ik heb er ook vaak geen goed gevoel bij als ik aan F2P denk
Het Fortnite model is denk ik wat heel goed werkt bij dit soort games.G_Dragon schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:55:
[...]
Ik heb er ook vaak geen goed gevoel bij als ik aan F2P denk
- keuze voor maandelijkse abonnement(maandelijkse skin en battle pass)
- Battle pass waardoor je meer kan vrij spelen.
-Item shop met dagelijkse nieuwe skins.
Geen pay2win, maar puur skins.
Wat ze niet moeten doen is het Mario Kart tour model. Dat is meer gokken/hopen op een bepaalde skin.
Wel benieuwd hoe duur die Wii Sports gaat worden. Ziet er te karig uit voor full price, helemaal gezien de ''oude'' versie gratis bij de Wii zat.
[ Voor 26% gewijzigd door Timothy3000 op 10-02-2022 09:05 ]
Tegenwoordig is easy al moeilijk genoeg voor mij.
Helemaal mee eensTimothy3000 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:04:
Fantastische Direct zeg. Mario Strikers, een nieuwe Xenoblade, DLC Mario Kart gratis in NSO Plus, Advance Wars, Triangle Strategy. En Kirby niet te vergeten. Worden mooie maanden voor de Switch bezitter.
Wel benieuwd hoe duur die Wii Sports gaat worden. Ziet er te karig uit voor full price, helemaal gezien de ''oude'' versie gratis bij de Wii zat.
En dan zit er ook nog hele mooie games in de pijpleiding. Mooi Nintendo jaar 2022.
Ik heb er gebruik van gemaakt. Tegoed kopen ging probleemloos en vrij snel een mailtje met de code. 25 euro tegoed voor €22,50. De Mario Kart DLC vooruit besteld.Woodsy schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:54:
[...]
Mogelijk is het interessant de sale te combineren met onderstaande actie:
10% korting op eshop tegoed via NintendoLife.
https://www.budgetgaming....oed-bij-nintendolife.html.
Iemand ervaring met ze? Ik ken NintendoLife vooral van hun YouTube kanaal.
Wordt een duur grapje zo:
Advance Wars 1+2 (heb ik nooit gespeeld vroeger, maar ga ik nu wel halen)
Kirby
Splatoon 3
Mario Strikers (zag ik niet aankomen)
Mario Kart 8 DLC (EINDELIJK)
Ik ben weer enthousiast over Mario Strikers, ondanks dat ik merk dat ik vaak toch de Mario sportgames snel zat ben. Met Mario Golf als minst gespeelde Nintendogame ooit..... Wat vond ik die saai.
Zit ook gratis in NSO Plus toch?L23 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:19:
[...]
Ik heb er gebruik van gemaakt. Tegoed kopen ging probleemloos en vrij snel een mailtje met de code. 25 euro tegoed voor €22,50. De Mario Kart DLC vooruit besteld.
Wel een mooie korting trouwens.... kun je de DLC mooi houden. Ga dat ook even overwegen.
[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 10-02-2022 09:28 ]
Mario Strikers wordt gemaakt door Next Level Games, ze hebben ook Luigi's Mansion 3 uitgebracht. Dus een andere studio dan Mario Tennis en Mario Golf. Dus mogelijk een interessantere sport game.Cyrax0508 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:24:
Ik ben weer enthousiast over Mario Strikers, ondanks dat ik merk dat ik vaak toch de Mario sportgames snel zat ben. Met Mario Golf als minst gespeelde Nintendogame ooit..... Wat vond ik die saai.
Ja klopt. Als je daar al voor betaald is de Mario Kart DLC gratis. Ik maak geen gebruik van NSO Plus.Timothy3000 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:28:
Zit ook gratis in NSO Plus toch?
En wat als je dan stopt met NSO Plus? Dan ben je ook onmiddellijk je DLC kwijt tot je er opnieuw voor betaalt?L23 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:29:
[...]
Ja klopt. Als je daar al voor betaald is de Mario Kart DLC gratis. Ik maak geen gebruik van NSO Plus.
Ja.RangedNeedles schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:38:
[...]
En wat als je dan stopt met NSO Plus? Dan ben je ook onmiddellijk je DLC kwijt tot je er opnieuw voor betaalt?
Ik moet zeggen dat ik de trailer ook heel leuk vond. LM3 is een van mijn favo Switch games (en nog steeds de mooiste game op de Switch wat mij betreft) dus dan zou het goed moeten komen. Golf en Tennis vond ik niet heel lang leuk.L23 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:28:
[...]
Mario Strikers wordt gemaakt door Next Level Games, ze hebben ook Luigi's Mansion 3 uitgebracht. Dus een andere studio dan Mario Tennis en Mario Golf. Dus mogelijk een interessantere sport game.
Verder zijn die tracks trajecten zijn en geen rondes wat het juist verassend houdt. Maar goed, we zullen het vanzelf weten.
Nog iets wat blijkbaar in de Japanse Direct getoond werd:JackAvery schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 07:12:
Getoond in de Japanse Direct: [...]
Introduced during the Japanese Nintendo Direct, but also slated for release in western territories, The Centennial Case: A Shijima Story is an adventure game with live action elements, similar to 428: Shibuya Scramble, which originally came out in 2008 in Japan and saw a world-wide re-release in 2018.
Set across four different eras in Japanese history, the game tasks you with unraveling the mysteries surrounding the Shijima family, the many deaths it had to suffer through and and an object named the "Fruit of Youth" as Haruka Kagami (played by Nanami Sakuraba, known for her voice work as Natsuki Shinohara in the 2008 anime film Summer Wars). Like in any detective game, you have to gather clues and question and confront witnesses while forming hypotheses about... well, whodunnit.
Joining Sakuraba in the cast are, among others, Kamen Rider Gaim's Gaku Sano and Yuta Hiraoka who appeared in the 2015 web mini-series Attack on Titan: Counter Rockets. Koichiro Ito, who was on the writing staff for the aforementioned 428: Shibuya Scramble (as well as both Metal Gear Solid V titles) will serve as the game's general director (and presumably also contribute to the writing staff) and Yuki Hayashi, whose discography includes the anime series My Hero Academia and Dragon Quest: The Adventure of Dai (2020) will provide the score (among others).
The game is slated for a worldwide release on May 12, 2022 on all platforms and is rated 16+ by PEGI.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ben wel blij dat deze mode erbij komt, ben ook meestal niet zo goed in Metroid games, ga deze over 2 weken krijgen, dus ben eens benieuwd.Arunia schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:05:
Metroid Dread Easy mode niet met een bestaande save. Dat is wel balen zeg.
Tegenwoordig is easy al moeilijk genoeg voor mij.
Hele mooie direct. Bijna geen game gezien die slecht was. Behalve misschien die f2p zooi.
Switchsport niet vootr mij, beetje een simpele versie lijkt me, een familiegame misschien.
Strikers is interessant mits er genoeg singleplayer content in zit, mario golf (niet gespeeld) heeft ook pas na enkele updates ‘genoeg ‘ content van wat ikhoor.
Goede playltfromers en rpgs zo te zien, wat nieuw en oud.
Vorige direct was ook al strak en de komende als ze daar de grote najaar titels laten langkomen kan oook een knaller worden.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik ben het meest fan van Nintendo's eigen spellen maar strike twijfel ik over ook omdat golf mij niet helemaal is bevallen, dacht dat het leuker/gezelliger was maar dat kan ook komen omdat het wat lastiger spelen is dan het karten.
Kirby gaat er misschien ook wel komen, zag er leuk uit en hou wel van dit soort spellen ook qua stijl.
Zelfs als je de banen al hebt gespeeld blijft het leuk. Banen van de Game Boy Advance waren net als op de SNES plat. Sky Garden GBA heeft op de Switch hoogteverschillen en mogelijk andere nieuwe features waardoor de beleving vrijwel nieuw is.Dagg schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:33:
YES! Mario Kart DLC, ik ben weer fan. Vroeg mij al vaker af waarom ze geen DLC uitbrachten. Gelukkig heb ik de oude banen nooit gespeeld dus dubbel leuk.
Bedankt voor het mij noemen! Niet alleen ik maar ook de oudste zal er blij mee zijn. Hij ziet op YouTube regelmatig filmpjes van Mario Strikers op de Wii. Dan moet ik uitleggen dat dat voor een oude spelcomputer was.
Vanavond maar eens rustig de Direct terug kijken. Als ik de reacties zo lees op de afgelopen paar pagina’s is er veel gepresenteerd. Ik krijg nu het gevoel dat het nog even (min. drie jaar?) kan duren voordat er een echte nieuwe Nintendo console verschijnt. Ik ben overigens benieuwd of we ooit een een fysieke versie krijgen van Mario Kart met daarop de DLC. Ze doen het overigens best slim om deze DLC ook onder te brengen in de NSO uitbreiding.
Edit: kan dus niet, gotsamme wat een ellende
[ Voor 11% gewijzigd door Vinnocchio op 10-02-2022 12:43 ]
Een nieuwe Mario Strikers lijkt me dan wel weer tof.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zou dat serieus betekenen dat dat pakket niet in NL wordt uitgebracht? De Ubisoft winkel doet er namelijk minder moeilijk over.
Gezien we tot eind 2023 Mario Kart DLC krijgen (om de zoveel tijd een set met 8 circuits) wordt de Switch in ieder geval tot die tijd volledig ondersteund. Ik ben benieuwd of er eind 2023 een nieuw model komt of opvolger, maar eerder dan dat verwacht ik zelf niet.meesje schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:23:
Vanavond maar eens rustig de Direct terug kijken. Als ik de reacties zo lees op de afgelopen paar pagina’s is er veel gepresenteerd. Ik krijg nu het gevoel dat het nog even (min. drie jaar?) kan duren voordat er een echte nieuwe Nintendo console verschijnt. Ik ben overigens benieuwd of we ooit een een fysieke versie krijgen van Mario Kart met daarop de DLC. Ze doen het overigens best slim om deze DLC ook onder te brengen in de NSO uitbreiding.
Ik ben ook benieuwd of er ooit een cartridge met alle DLC uit komt, maar dat hoef je niet eerder te verwachten dan ergens in 2024 als het überhaupt komt. Qua updates bestaat er ook geen complete versie op cartridge omdat er afgelopen jaar nog een update is uitgekomen voor Mario Kart.
Stiekem hoop ik op Luigi's Mansion 3, Donkey Kong Tropical Freeze en Zelda BOTW. Ook overweeg ik nog om sommige Mario games te digitaliseren. Nu mijn zoontje ook op de Switch begint te spelen merk ik toch dat die cartridges erg kwetsbaar/klein zijn. En lastig mee te nemen op reis. Ook wisselt hij een stuk vaker van game dan ik.
Ik had dit in mijn mail:Woodsy schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:41:
Om 15:00 (CET) gaat de nieuwe sale live. Ondanks dat ik normaliter niet zoveel berichten zie om een grote sale te promoten probeer ik mijn verwachtingen toch te temperen. Met een schuin oog kijk ik naar mijn wensenlijst, maar daar staan vooral Nintendo-titels op die vrijwel nooit worden afgeprijsd.
Stiekem hoop ik op Luigi's Mansion 3, Donkey Kong Tropical Freeze en Zelda BOTW. Ook overweeg ik nog om sommige Mario games te digitaliseren. Nu mijn zoontje ook op de Switch begint te spelen merk ik toch dat die cartridges erg kwetsbaar/klein zijn. En lastig mee te nemen op reis. Ook wisselt hij een stuk vaker van game dan ik.
Lijkt me dus iig die games.
Wat een vreselijke enthousiaste voice over gebruiken ze trouwens bij die direct video’s
MK8 staat inderdaad al op 39,99. Dat is er eentje die ik ga digitaliseren i.c.m. de 10% op eshop tegoed van Nintendo Life (en nog 5% in Nintendo coins). Dat is een schappelijke prijs. Maar ik hoop dat er meer grote titels in de aanbieding gaan komenHt87 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:26:
[...]
Ik had dit in mijn mail:
[Afbeelding]
Lijkt me dus iig die games.
Update: ook Link's awakening, Luigi's Mansion 3, DK Tropical Freeze. Helaas geen BOTW...
[ Voor 6% gewijzigd door Woodsy op 10-02-2022 15:05 ]
Goed idee om dat te digitaliseren. MK8 is een game die ik vaak tussendoor speel en het is altijd zo een gedoe om die cartridge te veranderen als ja altijd in de dock speelt.Woodsy schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:49:
[...]
MK8 staat inderdaad al op 39,99. Dat is er eentje die ik ga digitaliseren i.c.m. de 10% op eshop tegoed van Nintendo Life (en nog 5% in Nintendo coins). Dat is een schappelijke prijs. Maar ik hoop dat er meer grote titels in de aanbieding gaan komen.
Update: ook Link's awakening, Luigi's Mansion 3, DK Tropical Freeze. Helaas geen BOTW...
Kan je dan gewoon je bestaande save games enzo gebruiken?
Er zijn hier en daar uitzonderingen. Maar in de meeste gevallen kan je bij de fysieke en digitale versie dezelfde save game gebruiken. Bij Mario Kart 8 Deluxe gaat dat goed.Dalike schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:11:
[...]
Goed idee om dat te digitaliseren. MK8 is een game die ik vaak tussendoor speel en het is altijd zo een gedoe om die cartridge te veranderen als ja altijd in de dock speelt.
Kan je dan gewoon je bestaande save games enzo gebruiken?
Misschien dat ik Old School Musical nog oppik, heb niet veel ervaring met rhytm games maar ben een sucker voor chiptune muziek en al die verwijzingen naar klassieke retrogames zijn ook wel leuk.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Ja, hij was online.Timothy3000 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:39:
Is die nieuwe Triangle Strategy demo al te spelen? Drie hele chapters, kijk er naar uit.
Eventjes gespeeld zojuist. De battles zijn echt fantastisch maar dat systeem van steeds naar die map terugmoeten is wel wat irritant. Even doorspelen, maar denk dat ik hem koop als hij wat goedkoper is.
![]() | ![]() | ![]() |
Niet bekend, maar verwacht dat de komende 2 jaar in ieder geval niet. In Japan hebben ze bijvoorbeeld Zelda Breath Of The Wild met uitbreidingspas op de cartridge, maar deze is tot nu nog niet in het westen uitgekomen en komt mogelijk nooit hier uit.Farabi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:31:
is er een kans dat mario kart 8 met de nieuwe dlc fysiek uitkomt? ik ben niet echt thuis in de nintendo wereld. zo'n soort game of the year edition zeg maar.
Als ik deze site mag geloven is die Japanse BotW wel met DLC, maar is dat niet op de cartridge en dmv downloadcode.L23 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:36:
[...]
Niet bekend, maar verwacht dat de komende 2 jaar in ieder geval niet. In Japan hebben ze bijvoorbeeld Zelda Breath Of The Wild met uitbreidingspas op de cartridge, maar deze is tot nu nog niet in het westen uitgekomen en komt mogelijk nooit hier uit.
Dat klopt niet. DLC staat op de cartridge.RollieBollie schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:39:
[...]
Als ik deze site mag geloven is die Japanse BotW wel met DLC, maar is dat niet op de cartridge en dmv downloadcode.
Mijn hart zegt please let it be English, mijn portemonee zegt please no.
Zou me niets verbazen maar dat zal dan wel echt pas ergens laat volgend jaar zijn, als de laatste DLC uit is.Farabi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:31:
is er een kans dat mario kart 8 met de nieuwe dlc fysiek uitkomt? ik ben niet echt thuis in de nintendo wereld. zo'n soort game of the year edition zeg maar.
Of wellicht voor de opvolger van de Switch als ''nieuwe'' game.
[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 10-02-2022 17:43 ]
https://www.reddit.com/r/..._play_moon_and_have_botw/RollieBollie schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:42:
Hmm. En is er enkel Japanse of ook Engelse tekst op die cartridge?
Mijn hart zegt please let it be English, mijn portemonee zegt please no.
Engels staat ook op de cartridge. Ik vind het alleen erg duur om te importeren. Denk dat je 80 a 90 euro kwijt bent.
Ok. Jammer van die prijs, maar deze gaat er dus wel komen. Juist vanwege mijn anti digital only/dlc/stream gaming.L23 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:44:
[...]
https://www.reddit.com/r/..._play_moon_and_have_botw/
Engels staat ook op de cartridge. Ik vind het alleen erg duur om te importeren. Denk dat je 80 a 90 euro kwijt bent.
Ik weet niet. Wellicht zie ik wat over het hoofd. Maar we hebben hier alleen nog Pokemon Sword/Shield + Expansion Pass op de cartridge gehad. Die lijkt nu overal uitverkocht te zijn.Timothy3000 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:43:
[...]
Zou me niets verbazen maar dat zal dan wel echt pas ergens laat volgend jaar zijn, als de laatste DLC uit is.
Of wellicht voor de opvolger van de Switch als ''nieuwe'' game.
Ik hoop wel dat er meer complete edities komen. Super Smash Bros. Ultimate met alle DLC op de cartridge zou ik ook interessant vinden.
Hehehe.
[ Voor 42% gewijzigd door RollieBollie op 10-02-2022 18:07 ]
Haha mooie voorspelling met LM3 en DK in de sale, jij hebt komende tijd genoeg te doenWoodsy schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:41:
Om 15:00 (CET) gaat de nieuwe sale live. Ondanks dat ik normaliter niet zoveel berichten zie om een grote sale te promoten probeer ik mijn verwachtingen toch te temperen. Met een schuin oog kijk ik naar mijn wensenlijst, maar daar staan vooral Nintendo-titels op die vrijwel nooit worden afgeprijsd.
Als, dan pas eind 2013, want anders zouden ze de Wave's daar al eerder op te krijgen zijn. Maar gezien bijvoorbeeld nu met Zelda Breath of the Wild en Hyrule Warrios Age of Calamitie die ook na de DLC nog geen totale versie hebben gekregen, acht ik de kans klein. Maar onmogelijk zeker niet, gezien Mario + Rabbids inclusief Donkey Kong DLC apart verkocht is worden.Farabi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:31:
Netjes, vind die kleur ook wel wat hebben, mijn dochter heeft precies de zelfdeG_Dragon schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:28:
Vandaag deze Nintendo Switch Lite gekocht op Marktplaats voor maar €100. Hij is gewoon in perfecte staat..
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ook die niet. Is exact dezelfde cartridge als de gewone versie met een download code voor de season pass.Linksquest schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:12:
Maar onmogelijk zeker niet, gezien Mario + Rabbids inclusief Donkey Kong DLC apart verkocht is worden.
A Oke, dat wist ik weer niet, had namelijk de DLC los gekocht via de Eshop, bedankt voor de toelichtingL23 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:23:
[...]
Ook die niet. Is exact dezelfde cartridge als de gewone versie met een download code voor de season pass.
| Switch 2022 highlights | |
|---|---|
| Q1 2022 | Astroneer (13.01.2022) Windjammers 2 (20.01.2021) Gunvolt Chronicles: Luminous Avenger IX 2 (27.1.2022) Pokémon Legends: Arceus (28.01.2021) Life is Strange: Remastered (01.02.2022) Dying Light 2 Stay Human (04.02.2022) - Cloud edition OlliOlli World (08.02.2022) GetsuFumaDen: Undying Moon (09.02.2022) Kingdom Hearts Integrum Masterpiece (10.02.2022) - Cloud edition Assassin's Creed The Ezio Collection (17.02.2022) Sol Cresta (22.02.2022) FAR: Changing Tides (01.03.2022) TRIANGLE STRATEGY (04.03.2022) Chocobo GP (10.03.2022) Aztech Forgotten Gods (10.03.2022) The Cruel King and the Great Hero (11.03.2022) Mario Kart 8 Deluxe Booster Course Pass - Wave 1 (18.03.2022) Rune Factory 5 (22.03.2022) Kirby and the Forgotten Land (25.03.2022) |
| Q2 2022 | LEGO Star Wars: The Skywalker Saga (05.04.2022) MLB The Show 22 (05.04.2022) Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition (07.04.2022) THE HOUSE OF THE DEAD: Remake (07.04.2022) 13 Sentinels: Aegis Rim (12.04.2022) Don't Starve Together (12.04.2022) Star Wars: The Force Unleashed (20.04.2022) Zombie Army 4: Dead War (26.04.2022) Parkasaurus (28.04 2022) Nintendo Switch Sports (29.04.2022) Metroid Dread - Boss Rush update (04.2022) Figment 2: Creed Valley (15.05.2022) Card Shark (02.06.2022) Behind the Frame: The Finest Scenery (02.06.2022) Star Wars - Knights of the Old Republic II (08.06.2022) Demon Slayer: The Hinokami Chronicles (10.06.2022) Mario Strikers Battle League Football (10.06.2022) Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge (16.06.2022) Neon White (16.06.2022) Omori (lente 2022 / fysieke limited release 17.06.2022) Fall Guys (21.06.2022) Shadowrun Trilogy (21.06.2022) Sonic Origins (23.06.2022) Fire Emblem Warriors: Three Hopes (24.06.2022) AI: THE SOMNIUM FILES - nirvanA Initiative (24.06.2022) Monster Hunter Rise: Sunbreak (30.06.2022) Cuphead: The Delicious Last Course (30.06.2022) Lego Brawls (juni 2022) Aliisha - The Oblivion of Twin Goddesses (lente 2022) Endling - Extinction is Forever (lente 2022) |
| Zomer 2022 | Klonoa Phantasy Reverie Series (08.07.2022) Live A Live (22.07.2022) Azure Striker Gunvolt 3 (28.07.2022) Digimon Survive (28.07.2022) Bear and Breakfast (28.07.2022) Xenoblade Chronicles 3 (29.07.2022) Two Point Campus (16.08.2022) SD Gundam Battle Alliance (25.08.2022) Front Mission 1st Remake (zomer 2022) Loco Motive (zomer 2022) Afterlove EP (zomer 2022) Grime (zomer 2022) River City Girls 2 (zomer 2022) Disney Speedstorm (zomer 2022) |
| '2022' | Gerda: A Flame in Winter (01.09.2022) Splatoon 3 (09.09.2022) Trails From Zero (30.09.2022) No Man's Sky (07.10.2022) A Plague Tale: Requiem - Cloud edition (18.10.2022) Pokémon Scarlet/Violet (18.11.2022) Mario + Rabbids: Sparks of Hope Bayonetta 3 Nintendo Switch Sports - Golf free update (herfst 2022) Marvel’s Midnight Suns (H2 2022) Sea of Stars (holiday 2022) Outer Wilds Hollow Knight: Silksong Sports Story Portal Companion Collection Mineko's Night Market Star Wars Hunters Wizards with a Gun SacriFire Bomb Rush Cyberfunk Metal Slug Tactics Oxenfree II: Lost Signals FireGirl: Hack ‘n Splash Rescue (22.06.2022) Song of Nunu: A League of Legends Story A Tale of Paper Taiko no Tatsujin Rhythm Festival |
| 2023/Onbekend | |
| The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 (lente 2023) Advance Wars 1-2: Re-boot Camp Metroid Prime 4 Detective Pikachu 2 Trifox Dragon Quest III HD-2D Remake Kingdom Come: Deliverance Front Mission 2 Remake | |
Vetgedrukt zijn de first-party titels, in italics vind je console-exclusives (al dan niet gepubliceerd door Nintendo). Disclaimer: natuurlijk zijn er nog honderden andere games waar vast ook wel pareltjes tussen zitten. De lijst is allesbehalve compleet.
[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 24-06-2022 07:42 . Reden: No man’s sky, A plague tale dated ]
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:strip_exif()/f/image/4rtwP8F83PYagvoZv6DfZCQj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jKykVo2APZzHbP7c3gqbF154.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/yAbC0hz5enCeP5q8OzVOFzb5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/FNfGMY84MAV8I2Kf6nQNTOl6.jpg?f=fotoalbum_tile)