• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38
Megupe schreef op zondag 6 februari 2022 @ 01:08:
[...]

De technische details zijn in meerdere fora behandeld en kan ik zo ff niet reproduceren.
Maar de oude batterijen moest je inderdaad (bijna) volledig ontladen en dan weer volledig opladen (want die zouden soort van "geheugen" hebben).
Tegenwoordig schijnt het het beste te zijn om de batterijen niet volledig te ontladen. Meeste batterijen hebben tegenwoordig ook bescherming tegen "overladen".
Dat waren inderdaad NiCd batterijen vroeger die je het beste volledig kon ontladen voor je ze weer ging opladen. Lithium varianten willen dat juist niet. De electronica in oplaadbare apparaten zorgt er als het goed is ook voor dat de accu niet te vol of leeg kan raken.

Gamertag: FinrazielNL

Voice of Cards sequel aangekondigd. Komt 17 februari uit:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Interessant hoe Yoko Taro en co hier eigenlijk het verdienmodel van de oude RPGs of living card games gebruiken. Creëer eerst een basissysteem en interneer dan heel snel hier op door nieuwe games/stand alone expansies uit te brengen met nieuwe content die gemakkelijk te ontwikkelen is - in dit geval de kaarten.

Wat ik me wel afvraag is of mensen elke keer 30 euro hiervoor willen neertellen. Mijn indruk van de demo en de reviews is dat het spel vrij kort was en nooit echt mechanisch in de diepte ging.
@JackAvery de demo vond ik wel interessant, maar heb met m'n backlog nog geen kans gezien om het eerste spel te kopen en te spelen.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:15
Na bijna een week toch de handdoek in de ring, ik verkoop Arceus. Ik vind het concept/verandering van speelstyle echt enorm gaaf, maar kan er gewoon niet aan wennen. Ik blijf het teveel vergelijken met botw en vind het reizen ook wat minder (had wellicht te hoge verwachtingen-> "open wereld").

Nu speel ik alsnog weer botw :D
@RayNbow same :)

Bonusronde twee: regionale verkopen.. Alle cijfers zijn in "miljoen units".

De eerste grafiek toont de totale hardwareverkopen tijdens het kerstkwartaal gedurende de laatste drie jaar, per regio. Wat enorm opvalt: Japan, USA en de "andere" landen volgen redelijk goed de trend van de totale hardwareverkopen. Europa is de vreemde eend in de bijt: we zijn de enige regio waarbij de hardwareverkopen gestegen zijn.

Ik zie alvast twee mogelijke verklaringen: (1) we zien de impact van de prijsaanpassing die in Europa is doorgevoerd naar aanleiding van gunstigere wisselkoersen (2) het is mogelijk dat men in Europa Switch aankopen dit jaar heeft uitgesteld tot de kerstperiode om andere redenen (bvb. grotere tekorten eerder in het jaar dan elders). Persoonlijk vermoed ik dat het gewoon de impact van de prijsverlaging was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hy8bO9HS2ExVleyXKrjb_vNXGfI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VBSl6Y5H94ZumsbXI0rBcxR6.png?f=fotoalbum_large

De tweede grafiek toont de verhouding van de verkopen tussen verschillende voor het afgelopen kerstkwartaal. Hier valt op dat in Europa er duidelijk meer gewone hybride modellen verkocht zijn relatief tot de verhoudingen van de andere regio's. Opnieuw wijs ik naar de prijsverlaging, al kan het natuurlijk ook zo zijn dat wij gewoon minder OLED modellen geleverd hebben gekregen in verhouding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6oxvd2-L-6HLMi5Zgb-0p3AAVI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9T5se26FQqSUXbk7KzTl2Lug.png?f=fotoalbum_large

Overigens ook interessant om te zien: ondanks gestegen hardware verkopen in Europa, is de relatieve stijging voor software verkopen kleiner dan het tempo in de US/Japan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yj5Mq0mg6M4dvFViDLTJVAV1rBs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gtvdyTCDC1Mis7QhEL4HASt4.png?f=fotoalbum_large

Zou dit impliceren dat de Europese Nintendo gamer iets meer casual is? Mogelijk geldt dit voor de mensen die net aangetrokken werden door de prijsverlaging?

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 06-02-2022 13:38 ]

sderooij schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:46:
Na bijna een week toch de handdoek in de ring, ik verkoop Arceus. Ik vind het concept/verandering van speelstyle echt enorm gaaf, maar kan er gewoon niet aan wennen. Ik blijf het teveel vergelijken met botw en vind het reizen ook wat minder (had wellicht te hoge verwachtingen-> "open wereld").

Nu speel ik alsnog weer botw :D
Het is dan ook meer Pokémon x Monster Hunter dan x BOTW denk ik :D Benieuwd hoeveel van de nieuwe concepten in gen 9 terecht zullen komen.

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:19
JackAvery schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:46:
Zou dit impliceren dat de Europese Nintendo gamer iets meer casual is? Mogelijk geldt dit voor de mensen die net aangetrokken werden door de prijsverlaging?
Puur speculatie: zou het wellicht ook kunnen komen dat we in Europa de afgelopen winter veel lockdown gehad hebben, en daarom meer mensen een Switch gekocht hebben of juist meer spellen hebben gekocht? Ik heb geen idee hoe dat in de overige continenten was.
HappyPinguin schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:54:
[...]

Puur speculatie: zou het wellicht ook kunnen komen dat we in Europa de afgelopen winter veel lockdown gehad hebben, en daarom meer mensen een Switch gekocht hebben of juist meer spellen hebben gekocht? Ik heb geen idee hoe dat in de overige continenten was.
Dat kan, maar ik heb niet de indruk dat er in veel landen sprake was van een echte lockdown. Hier in België waren er bijvoorbeeld vrij weinig echte restricties qua winkelen etc.

Zowel in Japan als in de USA waren er ook covidpieken. In Japan zijn er sowieso weinig verplichte maatregelen, en in de USA heb ik de indruk dat deze regionaal enorm verschillen en alvast weinig impact hebben gehad op het shoppinggedrag.
New Super Mario Bros. U Deluxe speelt wel lekker weg. Tot nu toe niet heel moeilijk, maar daardoor ook niet frustrerend. Net in World 2 Layer-Cake Desert aangekomen. Dit wordt na Super Mario Maker 2 mijn tweede 2D Mario game die ik ga uitspelen. Goede aankoop.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:46
L23 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:32:
New Super Mario Bros. U Deluxe speelt wel lekker weg. Tot nu toe niet heel moeilijk, maar daardoor ook niet frustrerend. Net in World 2 Layer-Cake Desert aangekomen. Dit wordt na Super Mario Maker 2 mijn tweede 2D Mario game die ik ga uitspelen. Goede aankoop.
echt een leuke game, ook leuk om met iemand te spelen, maar dan is het wel moeilijker. Ik heb nadat ik hem had uitgespeeld nog ff luigi geprobeerd, maar daar was ik toch wel snel klaar mee.

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:45
L23 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:32:
Er komen verderop wel moeilijkere levels, maar je kan die na een aantal pogingen wel overslaan. Is op zich wel een fijn systeem, je loopt daardoor niet halverwege vast als het een keer niet lukt.

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Spannend! Ben benieuwd of er nog wat leuks gaat tussen zitten.

hoi

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 02-01 15:11
Komt dat even goed uit met mijn verjaardag in t vooruitzicht

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:20
Mogelijk een vervolg op 1 2 Switch op komst:
https://gamer.nl/artikele...ar-vervolg-op-1-2-switch/

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-12-2025
L23 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 02:50:
[...]

Joy-Con Grip (Joy-Con-houder). Die zit inderdaad niet bij een setje Joy-Cons.
Merk op dat daar wel twee versies van zijn. Bij een nieuwe Switch zit een standaard versie, maar je kunt los ook nog een variant kopen met een USB-C aansluiting waarmee je de joycons kunt opladen.

https://www.bol.com/nl/nl...-switch/9200000073684277/

Geen idee of die nog ergens te krijgen zijn though. Die normale grip zie ik ook al nergens meer.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Zonde hier. Sinds gisteren een linker joycon die last heeft van "drift"

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Op 14 februari komt een Super Famicom port uit:

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:24
Slowclap voor de ontwikkelaar van Stardew Valley.

Ben er pas recentelijk mee in aanraking gekomen maar met inmiddels 45 uur in de game heb ik nog niet eens het gevoel dat ik 10% van de game heb gespeeld en komt gaandeweg het spel meer en meer natuurlijk op stoom. En zit ook nog maar in het 2e jaar :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Seal64 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:09:
[...]

Merk op dat daar wel twee versies van zijn. Bij een nieuwe Switch zit een standaard versie, maar je kunt los ook nog een variant kopen met een USB-C aansluiting waarmee je de joycons kunt opladen.

https://www.bol.com/nl/nl...-switch/9200000073684277/

Geen idee of die nog ergens te krijgen zijn though. Die normale grip zie ik ook al nergens meer.
Ik had het algemeen gehouden. Maar viel me inderdaad op dat de charging grip vrijwel overal uitverkocht is. Wel zie ik een standaard grip te koop op Nintendo nl. Als je echt een tweede nodig hebt zou ik die kopen of een ander merk. Joy-Cons gaan vrij lang mee, afwisselend opladen aan de Switch zelf gaat prima. Dus de extra kosten van een charging grip zou ik eerder steken in een Pro controller.

• dragon2
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:23:
[...]

Ik had het algemeen gehouden. Maar viel me inderdaad op dat de charging grip vrijwel overal uitverkocht is. Wel zie ik een standaard grip te koop op Nintendo nl. Als je echt een tweede nodig hebt zou ik die kopen of een ander merk. Joy-Cons gaan vrij lang mee, afwisselend opladen aan de Switch zelf gaat prima. Dus de extra kosten van een charging grip zou ik eerder steken in een Pro controller.
Je kunt ook een off brand charging grip kopen. Ik heb sinds 2018 zo'n ding, heel handig bij meerdere joy cons.

Deze bv:
https://www.amazon.de/dp/...rging+%2Caps%2C174&sr=8-3
Nintendo Direct in aantocht 🥳

Verder komt de Octopath Traveler mobile game naar het westen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLEssUFUYAQsmPU?format=jpg&name=large

[ Voor 61% gewijzigd door RayNbow op 08-02-2022 15:27 . Reden: NoA tweet vervangen door NoE tweet ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:24
Eens kijken of die geruchten over een mogelijk Mario Kart eindelijk waarheid worden of dat het nog altijd gebakken lucht blijkt te zijn.
MK8 DX doet het nog goed, dus eigenlijk geen reden om een nieuwe uit te brengen, maar wie weet. Gerucht gaat dat ze wat andere niet mario characters willen droppen naast Villager/Link/Inkling/Isabelle.
Zou me niet verbazen als ze stiekem de Smash kant uitgaan en meer verschillende track themas zo kunnen toevoegen.

Verder wellicht wat meer info over Splatoon/Bayo/Kirby en nog wat dingetjes mbt Triangle Strategy.

We gaan het zien morgen

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:07
Akaendra schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:30:
Eens kijken of die geruchten over een mogelijk Mario Kart eindelijk waarheid worden of dat het nog altijd gebakken lucht blijkt te zijn.
MK8 DX doet het nog goed, dus eigenlijk geen reden om een nieuwe uit te brengen, maar wie weet. Gerucht gaat dat ze wat andere niet mario characters willen droppen naast Villager/Link/Inkling/Isabelle.
Zou me niet verbazen als ze stiekem de Smash kant uitgaan en meer verschillende track themas zo kunnen toevoegen.

Verder wellicht wat meer info over Splatoon/Bayo/Kirby en nog wat dingetjes mbt Triangle Strategy.

We gaan het zien morgen
Zijn ze echt rijkelijk laat mee. Verwacht dat een Mario Kart 9 toch de volgende stap gaat zijn. Maar, komen ze met uitbreiding op MK8 DX, dan zal ik het toch wel kopen.

• Locolau
  • Laatst online: 21:11
Nieuwe direct:
https://twitter.com/NintendoNL/status/1491054247034732557

9 feb 23:00 hier:

[ Voor 39% gewijzigd door Locolau op 08-02-2022 16:37 ]

Arunia schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:44:
[...]

Zijn ze echt rijkelijk laat mee. Verwacht dat een Mario Kart 9 toch de volgende stap gaat zijn. Maar, komen ze met uitbreiding op MK8 DX, dan zal ik het toch wel kopen.
Ik denk dat niemand echt hoeft te twijfelen dat MK9 in ontwikkeling is… maar tegelijk verwacht ik deze game niet te zien tot er een nieuw model aangekondigd wordt.

Nuja, wie weet slik ik morgen die woorden weer in ;)

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:34
Akaendra schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:30:

We gaan het zien morgen
Verwacht geen nieuwe MK in de direct, aangezien t over games van eerste helf 2022 gaat. Maar hopelijk heb ik t mis en zien we eindelijk Super Mario Kart Ultimate Deluxe Superstars Maker!
Ik verwacht morgen uiteraard Hollow Knight Silksong :+

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:15
Mijn kristallen bol liet me net een Zelda MMO zien.

Ik zal mijn kristallen bol maar even updaten.

Oh. En Pikmin 4.

[ Voor 9% gewijzigd door RollieBollie op 08-02-2022 19:59 ]

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:41
RollieBollie schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:58:
Mijn kristallen bol liet me net een Zelda MMO zien.
Oh alstublieft niet.

• sderooij
ik denk dat we 20 minuten kirby zien, 10 minuten advance wars en een zooi indies en 5 seconden voor botw2 dat die later klaar is en dat ze sorry zeggen :D
Eindelijk tijd voor de nieuwe game van Monolith?

(en ja, natuurlijk zien we Triangle Strategy, Kirby, Advance Wars en Splatoon 3)

• Arunia
DCNY schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:30:
[...]

Verwacht geen nieuwe MK in de direct, aangezien t over games van eerste helf 2022 gaat. Maar hopelijk heb ik t mis en zien we eindelijk Super Mario Kart Ultimate Deluxe Superstars Maker!
Mario Kart Maker! :D Verwacht het niet, maar zou wel grappig zijn. Zelda Maker!
Genoeg opties. :+

• Woodsy
  • Laatst online: 19:41
Mogelijk is het interessant de sale te combineren met onderstaande actie:
10% korting op eshop tegoed via NintendoLife.
https://www.budgetgaming....oed-bij-nintendolife.html.

Iemand ervaring met ze? Ik ken NintendoLife vooral van hun YouTube kanaal.
Woodsy schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:54:
[...]

Mogelijk is het interessant de sale te combineren met onderstaande actie:
10% korting op eshop tegoed via NintendoLife.
https://www.budgetgaming....oed-bij-nintendolife.html.

Iemand ervaring met ze? Ik ken NintendoLife vooral van hun YouTube kanaal.
Geen ervaring specifiek met NintendoLife maar bij SwitchUp heb ik zonder problemen al eShop tegoed met korting gekocht. Ik ging er toen een beetje van uit dat door hun grotere publiek deze YouTube kanalen een relatief betrouwbare shop hebben, omdat ze anders vrij snel hun reputatie verpesten.

Er is blijkbaar vandaag maintenance gepland aan de SNES app. Verwacht dus daar misschien al nieuwe games.

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 09-02-2022 04:30 ]

The Cruel King and the Great Hero zou oorspronkelijk 1 maart uitkomen, maar dat wordt ietsjes later:

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12-2025

CR1691

Hero of Time

Hoop: BotW 2
Verwachting: veel Kirby

Hopelijk krijgen we wel een glimp van de nieuwe zelda maar ik houd mijn verwachtingen laag. Gezien de drukte de komende maanden qua releases verwacht ik hem zelf richting het einde van het jaar. Dat zou betekenen dat we rond E3 hopelijk platgebombardeerd zullen worden met info.

A man can only dream ;+

PSN: Finally_Chris

• Linksquest
  • Laatst online: 17:47
Hoop zelf nog altijd op een nieuwe F-Zero donderdag te zien, man o man wat zou ik daar graag een nieuw deel van willen zien.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Transportman
  • Laatst online: 23:45
Enige Mario die ik vanavond verwacht is samen met wat konijnen.
Linksquest schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:58:
Hoop zelf nog altijd op een nieuwe F-Zero donderdag te zien, man o man wat zou ik daar graag een nieuw deel van willen zien.
Welke donderdag? :P
Ik verwacht zelf voorlopig nog geen Mario Kart 9, maar het zou wel leuk zijn als er naast Mario Kart 8 Deluxe een andere race game komt die net zo leuk is om online tegen elkaar te spelen. Dus een nieuwe F-Zero of Diddy Kong Racing zou leuk zijn.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-01 13:57
Transportman schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:25:
Enige Mario die ik vanavond verwacht is samen met wat konijnen.
Dat zal ook de enige zijn verwacht ik. Verder denk ik dat er heel weinig spannends gaat gebeuren. Veel Kirby, Splatoon 3, Bayonetta 3 en dergelijke.

Waar hoop ik op:

Zelda The Wind Waker remaster
Een nieuwe DK Country (zal wel een remaster worden)
Een releasedatum voor BotW 2
MK 9
Teaser Mario Odyssey 2
Donderdag 9 februari natuurlijk. :p

Hoop zelf op een aankondiging van dit...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/24vlivfccWSQ4PUvSOHahPAOlgs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Homfe8eMZVOJwAoJ67pIGbdM.gif?f=user_large
...maar de kansen zijn klein.

[ Voor 44% gewijzigd door RayNbow op 09-02-2022 12:57 ]

Waarom verwachten jullie Mario + Rabbids Sparks of Hope? Of hopen jullie dat? :P Zijn daar de laatste tijd nog geruchten over geweest? Bij de aankondiging tijdens de E3 van 2021 leek de game al wel in een vergevorderd stadium van de ontwikkeling te zitten. Dus ergens 1e helft 2022 lijkt me zeker mogelijk.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:34
Ik verwacht:

Kirby
Een heeeeele lange video over Triangle Strategy.
Mario + Rabbids 2 update
Splatoon 3.
Een video waarin de developer van Zelda vertelt dat development goed verloopt.
Pokemon DLC
Wat nieuws over upcoming games op NSO+
Een Metroid Prime 4 logo.

• Cyrax0508
L23 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:11:
Waarom verwachten jullie Mario + Rabbids Sparks of Hope? Of hopen jullie dat? :P Zijn daar de laatste tijd nog geruchten over geweest? Bij de aankondiging tijdens de E3 van 2021 leek de game al wel in een vergevorderd stadium van de ontwikkeling te zitten. Dus ergens 1e helft 2022 lijkt me zeker mogelijk.
Enige gerucht dat ik hoorde is dat hij mogelijk zou worden uitgesteld, maar ik weet niet meer waar ik dat vandaan heb hoor. Als er Mario nieuws is, dan is Mario + Rabbids de game waarvan ik dan verwacht over te horen.

Ik vond de eerste geweldig, dus kom maar door. Maar als ik moet kiezen tussen nieuws over M + Rabbids of een nieuwe 3D Mario, dan weet ik wel :)
Cyrax0508 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:15:
[...]

Enige gerucht dat ik hoorde is dat hij mogelijk zou worden uitgesteld, maar ik weet niet meer waar ik dat vandaan heb hoor. Als er Mario nieuws is, dan is Mario + Rabbids de game waarvan ik dan verwacht over te horen.

Ik vond de eerste geweldig, dus kom maar door. Maar als ik moet kiezen tussen nieuws over M + Rabbids of een nieuwe 3D Mario, dan weet ik wel :)
Dat is ook lastig kiezen Mario + Rabbids of een nieuwe 3D Mario. Maar Mario + Rabbids heb ik meer gespeeld dan Mario Odyssey. Favoriete Switch game. Weet alleen nog niet of Sparks of Hope gelijk ga halen als het eenmaal uitkomt. Het is een Ubisoft game en ik verwacht dat het ook de volle mep waard zal zijn, maar ze worden zo snel afgeprijsd. Bij een nieuwe 3D Mario weet je in ieder geval dat de game waardevast is.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:34
L23 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:21:
[...]

Dat is ook lastig kiezen Mario + Rabbids of een nieuwe 3D Mario. Maar Mario + Rabbids heb ik meer gespeeld dan Mario Odyssey. Favoriete Switch game. Weet alleen nog niet of Sparks of Hope gelijk ga halen als het eenmaal uitkomt. Het is een Ubisoft game en ik verwacht dat het ook de volle mep waard zal zijn, maar ze worden zo snel afgeprijsd. Bij een nieuwe 3D Mario weet je in ieder geval dat de game waardevast is.
Bij Ubi games is dat wel echt heel bizar hé. Die games zijn soms binnen een tijdspan van 4 weken ineens de helft goedkoper. Nul reden die bij release te halen als je een beetje geduld hebt.

• Cyrax0508
L23 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:21:
[...]

Als ik een game echt tof vind, zoals deze, dan koop ik hem altijd wel op releasedag. Zelfs als ik weet dat hij over een maand of wat is afgeprijsd. Deze haal ik dan ook zeker op de releasedag in huis. Gamen is mijn hobby en ik heb, wat games betreft, weinig geduld. Al zou een game een week later de helft kosten....

Ik geloof dat Animal Crossing mijn meest gespeelde game is, Botw en Odyssey daarna. Ik zou denk ik toch voor Odyssey gaan boven de nieuwe Mario + Rabbids, want Odyssey is juist weer mijn favoriete Switch game. Links Awakening en Luigi's Mansion 3 vullen mijn top 3 aan. Niet dat het iemand verder wat kan schelen, maar ik wilde het toch even kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door Cyrax0508 op 09-02-2022 13:30 ]

Cyrax0508 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:29:
Als ik een game echt tof vind, zoals deze, dan koop ik hem altijd wel op releasedag. Zelfs als ik weet dat hij over een maand of wat is afgeprijsd. Deze haal ik dan ook zeker op de releasedag in huis.
Geef ik je gelijk in hoor. Maar wat ik irritant vind bij Ubisoft games is dat als je vanaf het begin niet de game met season pass hebt gekocht dat het vrij lang duurt tot de uitbreiding los in de aanbieding komt. In de tussen tijd komen er dan wel goede deals op de game met season pass inbegrepen. Daarnaast was je bij M+R Kingdom Battle met de season pass in het begin iets van 80 euro kwijt terwijl er voordat de Donkey Kong Adventure DLC eenmaal uit was er al meerdere aanbiedingen geweest waren. In ieder geval bij Ubisoft maken ze het voor mij bewust onaantrekkelijk om de game gelijk te halen.
Kon me in ieder geval herinneren dat Kingdom Battle een halfjaar na release al flink was afgeprijsd, toen in februari op mijn verjaardag gekregen. Even later wel de season pass voor de volle mep gekocht toen Donkey Kong Adventure DLC uitkwam omdat ik het waard vond.

Hier is het van de Mario games:
200 uur Mario + Rabbids Kingdom Battle
195 uur Mario Kart 8 Deluxe
120 uur Super Mario Odyssey :P

Het hangt denk ik een beetje van mijn backlog af of ik Sparks of Hope gelijk ga halen of niet.

[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 09-02-2022 14:04 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:55
Cyrax0508 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:54:
[...]

Dat zal ook de enige zijn verwacht ik. Verder denk ik dat er heel weinig spannends gaat gebeuren. Veel Kirby, Splatoon 3, Bayonetta 3 en dergelijke.

Waar hoop ik op:

Zelda The Wind Waker remaster
Een nieuwe DK Country (zal wel een remaster worden)
Een releasedatum voor BotW 2
MK 9
Teaser Mario Odyssey 2
Wind waker is al remastered.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
Voor de mensen die Mario+Rabbids KB hebben... Hoe tof vinden jullie de co-op mode? Ik zoek nog naar een leuke game om samen met mijn vriendin te spelen. MarioKart8 doen we al regelmatig maar wil er ook nog iets anders bij... Of is er een ander advies dat jullie hebben? :)

• Cyrax0508
Ik wil het nog een keer….
PetrCech_3 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:05:
Voor de mensen die Mario+Rabbids KB hebben... Hoe tof vinden jullie de co-op mode? Ik zoek nog naar een leuke game om samen met mijn vriendin te spelen. MarioKart8 doen we al regelmatig maar wil er ook nog iets anders bij... Of is er een ander advies dat jullie hebben? :)
Co-op zijn extra levels, challenges die je samen kan spelen. Het verhaal zelf is verder niet co-op te spelen. De co-op levels zijn leuk om te doen, maar wel handig als je dan beiden een keer het spel hebt uitgespeeld zodat je de spelregels goed begrijpt.

Als je een game zoekt waar je het verhaal samen kan spelen dan raad ik Luigi's Mansion 3 aan.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:09
1,5 jaar geleden mijn switch 2017 model verkocht met de bedoeling om een 2019 model te kopen maar dat was er nooit van gekomen.

Mede dankzij de nieuwe Pokemon heb ik dan eindelijk weer een Switch. Uiteraard is het het nieuwe OLED model geworden :)

Na het inloggen kwam ik er achter dat ik toch best nog een aantal games digitaal gekocht had waaronder Aninmal Crossing, Mario Rabbits en Stardew valley :) helaas wel weer overnieuw beginnen.

Nieuwe Switch ziet er een stuk mooier uit dan het 2017 model. Kan niet wachten om ook de batterij upgrade te ervaren :p

• Mauz1978
  • Laatst online: 19:49

Mauz1978

Console War Veteran

schumi1986 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:32:
1,5 jaar geleden mijn switch 2017 model verkocht met de bedoeling om een 2019 model te kopen maar dat was er nooit van gekomen.

Mede dankzij de nieuwe Pokemon heb ik dan eindelijk weer een Switch. Uiteraard is het het nieuwe OLED model geworden :)

Na het inloggen kwam ik er achter dat ik toch best nog een aantal games digitaal gekocht had waaronder Aninmal Crossing, Mario Rabbits en Stardew valley :) helaas wel weer overnieuw beginnen.

Nieuwe Switch ziet er een stuk mooier uit dan het 2017 model. Kan niet wachten om ook de batterij upgrade te ervaren :p
Als je destijds Nintendo Online abo hebt gehad, kunnen er nog savegames over te zetten zijn (op AC na).

Something under the bed is drooling

• Zerora
Die heeft ook geen remaster nodig. Alleen re-release op de Switch. Net als TP HD trouwens.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:30
Nou Nedgame weet meer:
https://www.nedgame.nl/ni...-re-boot-camp/5508280197/
Advance wars

Klopt dus niet, 8 april

[ Voor 4% gewijzigd door Vinnocchio op 09-02-2022 23:05 ]

• Zerora
No Mans Sky naar de Switch.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
zag er goed uit

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Zerora
Nieuwe Mario Strikers game!

• Vinnocchio
Mario Strikers Battle league. Leuk!

• Vinnocchio
Splatoon 3 meh

• Robolokotobo
Splatoon vind ik ook niks

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:55
Super leuke game ook online. Maar wat is er met het geluid?!

• Vinnocchio
Front Mission??
Ja! Front Mission 1 remake!

[ Voor 49% gewijzigd door Vinnocchio op 09-02-2022 23:11 ]

Star Wars: The Force Unleashed lijkt me wel tof, die nog steeds niet gespeeld.

• sderooij
L23 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:14:
Star Wars The Force Unleashed lijkt me wel tof, die nog steeds niet gespeeld.
hehe moest net aan je denken :P

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-12-2025
We willen een nieuwe Mario kart!!…. Toch ?!? 😇

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Vinnocchio
Chrono Cross remake

• Robolokotobo
Nieuwe Mario Strikers zag er zeer fraai uit

• Zerora
WTF hebben ze met Kirby gedaan. :z

• Zerora
Alleen die apparaten zien er een beetje vreemd uit.

• Beakzz
  • Laatst online: 02-01 12:26
MLB N64 edition ziet er iig niet prima uit ..jeez

• Vinnocchio
Klonoa!

• Robolokotobo
Oh shit! Klonoa!

• Zerora
Portal op de Switch! :D

• Beakzz
Portal ..best game ever.
Portal! Geen Portal 2?

Allebei, tof!

[ Voor 27% gewijzigd door L23 op 09-02-2022 23:23 ]

• Zerora
Portal 1 en 2 als bundle.

• Robolokotobo
Live a live. ziet er mooi uit

• Beakzz
Eindelijk weer een Sports game

• Vinnocchio
Nintendo Switch Sports, leuk zeg!

• Zerora
Dit is prima .... voor 30-40 euro max.

Uitstekende Direct en we zijn nog maar net over de helft :)

• Zerora
Maar ik vind die characters van die sports game interessanter. Nieuwe Mii's?

• Arunia
Ik moet nog gaan kijken, maar hoop dat ze ooit dat Mii systeem van BotW gaan gebruiken. Schijnt heel uitgebreid te zijn namelijk.

• Beakzz
Vond de sporten niet zo leuk er uit zien. Bowlen natuurlijk, maar vond bij Wii Sports juist de solo elementen goed uit de verf komen als ik het mij goed herinner.

• Thomas
  • Niet online
Splatoon 3 komt er sowieso wel. Kirby ziet er ook geinig uit, en Nintendo Switch Sports vind ik sowieso super gaaf - die komt er ook wel in. Voor de rest een beetje meh.

• Beakzz
Thomas schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:28:
Splatoon 3 komt er sowieso wel. Kirby ziet er ook geinig uit, en Nintendo Switch Sports vind ik sowieso super gaaf - die komt er ook wel in. Voor de rest een beetje meh.
Zo zie je maar. Smaken verschillen. Mario Striker en Advanced Wars en misschien Portal ook weer al heb ik beide games minstens 5x uitgespeeld :o

• Thomas
  • Niet online
AH, Portal lijkt me ook wel leuk! Althans, ik weet dat ik het leuk vind (hier ook al tig keer uitgespeeld), maar een replay op de Switch is nooit mis ;) .

• Thomas
  • Niet online
Haha, die Metroid Dread Dread mode... Alsof het niet moeilijk genoeg was :') .

• Zerora
Je kan vanaf 15 februari om 5pm PST voor de Nintendo Switch Sports Online Play Test aanmelden. 3 dagen voor de Play test zelf.

https://nintendoswitchsports.nintendo.com/

[ Voor 15% gewijzigd door Zerora op 10-02-2022 19:16 ]

• Vinnocchio
Leuke updates voor Metroid Dread zoals rookie mode haha
Earthbound werd ook wel tijd zeg, eindelijk weer een interessante SNES Online game.

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik zie nog niet heel veel spannends voorbij komen. Live A Live en Earthbound zet ik op m'n verlanglijstje, verder ga ik niks missen
Pagina: 1 ... 154 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic