• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-01 12:48
JackAvery schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:41:
[...]

[...]

Bij mij komt Banjo elke paar jaar nog eens van stal. Blij dat ik m nu op de Switch kan spelen, die soundtrack alleen al is af _/-\o_

[...]

Ik weet niet hoe ver je zit in de storyline momenteel maar de 'echte' verhaallijn komt inderdaad wat traag op gang. Vond ik niet erg want de individuele characters zijn echt heel degelijk geschreven en hebben interessante achtergrondverhalen. Op termijn ga je echter ook genoeg main storyline meemaken, en die verschilt nogal per factie waardoor het spel zich inderdaad leent tot meerdere playthroughs.
haha met jou kan ik praten, naast verslavende gameplay heerlijke muziek. Een van mijn lievelingsnummers is Mad Monster Mansion
YouTube: Mad Monster Mansion (Orchestral Remake) - Banjo-Kazooie

Ik heb sowieso een zwak voor games muziek. Nintendo radio staat hier vaak aan.

Mbt Fire Emblem, fijn om te weten dat er later nog wat verhaal komt. Dit weekend ga ik er weer eens voor zitten.
De nieuwste gratis week voor Switch Online abonnees is er: je kan vanaf de 26ste een week lang gratis Terraria spelen :P Geen ervaring mee op Switch, maar erg fijne game!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 17:23

Mauz1978

Console War Veteran

sderooij schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:33:
[...]

Gaaf! :D

Moet alleen nog even wennen aan het er in en uit halen voor als ik docked speel...gaat wat stroef :P Nog tips daarvoor?
Ja, hij zit als een huis in die grip zeg. Maar zn voorganger had dat ook. En maar goed ook anders floept ie er zo uit haha. Ik pak m in het midden vast en schuif m er zo recht omhoog uit, terwijl ik met mn andere hand de grip vasthoud, ook in het midden waarbij mn vingers het rechte stuk tegenhouden en ik m met mn duim omhoog schuif (ik hoop dat dat helpt haha).
ReVision. schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:40:
Gewoon uit interesse, wat zijn de voordelen van zo'n grip in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Hori Split Pad pro? Ik weet dat daar geen HD Rumble en gyro op zit maar hoeveel heb je dat nodig?

Ik heb zelf ook eens zitten kijken naar de Skullnco grip, waarom zou je bijvoorbeeld niet voor die gaan? Is dat enkel de prijs? Wederom ik vraag dit simpel uit nieuwschierigheid en omdat ik zelf ook wil gaan kijken naar andere opties om the Switch meer handheld te gaan gebruiken.
De voordelen ten op zichte van die andere zou ik niet weten, want ik heb daar geen ervaring mee. Ik heb destijds een satisfye grip voor de gewone versie gehad en daar super tevreden over geweest. Dus die wilde ik weer (viel me eigenlijk tegen dat die niet paste). Ik hou van de robuustheid ervan, maar vooral van de grip voor mn handen zelf. Ik heb snel last van mn handen, maar met die grip kan ik uren spelen zonder gezeik.

[ Voor 5% gewijzigd door Mauz1978 op 20-01-2022 06:51 ]

Something under the bed is drooling

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-01 23:22
BOTW heeft wel echt een standaard gezet als het om visuals op de Switch gaat. Wat van die gameplaybeelden gezien van de nieuwe Pokémon en dat valt echt in het niet.

Erg benieuwd naar de reviewscores.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat als je Nintendo Switch opeens kapot gaat?
Staan dan de Save games allemaal in een cloud opgeslagen als je Nintendo Online hebt? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:30:
Wat als je Nintendo Switch opeens kapot gaat?
Staan dan de Save games allemaal in een cloud opgeslagen als je Nintendo Online hebt? :)
Dat is het idee, met enkele uitzonderingen daargelaten (zo uit mijn hoofd splatoon niet, en Animal Crossing moet je binnen de game aangezet hebben)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:57
Als je NO hebt zijn je saves lokaal opgeslagen, maar ook in de cloud.

Heb je geen NO meer zullen de cloud saves onbereikbaar zijn, maar nog wel 180 worden bewaard. Neem je dan in die tijd weer NO blijven ze weer onbeperkt opgeslagen totdat je het weer stopt.

Alleen zijn niet alle games voorzien van cloud opslag. En zijn er soms restricties om cheaten te voorkomen.

[ Voor 17% gewijzigd door RollieBollie op 20-01-2022 08:34 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Magic schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:33:
[...]

Dat is het idee, met enkele uitzonderingen daargelaten (zo uit mijn hoofd splatoon niet, en Animal Crossing moet je binnen de game aangezet hebben)
Dank u :) Wij spelen Mario Kart 8, Mario Party, alle Pokémon games.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Magic
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:35:
[...]

Dank u :) Wij spelen Mario Kart 8, Mario Party, alle Pokémon games.
Ah, ik vreesde het al, maar helaas de Pokemon titels zijn ook niet compatibel met cloud save backup:

https://en-americas-suppo...save-data-cloud-backup%3F

Door de regel genomen zijn alle games waar items onderling verhandeld kunnen worden (en dus gedupliceerd kunnen worden door een cloud save terug te zetten) zijn niet compatibel

• G_Dragon

G_Dragon

Magic schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:42:
[...]

Ah, ik vreesde het al, maar helaas de Pokemon titels zijn ook niet compatibel met cloud save backup:

https://en-americas-suppo...save-data-cloud-backup%3F

Door de regel genomen zijn alle games waar items onderling verhandeld kunnen worden (en dus gedupliceerd kunnen worden door een cloud save terug te zetten) zijn niet compatibel
Jemig wat stom zeg...
Daarmee wil Nintendo dus zeggen dat wanneer je Nintendo Switch kapot gaat dat je gewoon alle save data kwijt bent? :(

• Magic
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:44:
[...]

Jemig wat stom zeg...
Daarmee wil Nintendo dus zeggen dat wanneer je Nintendo Switch kapot gaat dat je gewoon alle save data kwijt bent? :(
Nintendo/GameFreak zal het niet zo zeggen, die zal het belang van de economie binnen de game voorop stellen, maar helaas komt het daar wel op neer.

Ik snap ook niet waarom ze niet ook voor pokemon het Animal Crossing systeem hanteren. Toegeven Game Freak is niet Nintendo, maar die relatie is toch goed genoeg dacht ik om dat in overleg te implementeren.

• G_Dragon

G_Dragon

Magic schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:48:
[...]

Nintendo/GameFreak zal het niet zo zeggen, die zal het belang van de economie binnen de game voorop stellen, maar helaas komt het daar wel op neer.

Ik snap ook niet waarom ze niet ook voor pokemon het Animal Crossing systeem hanteren. Toegeven Game Freak is niet Nintendo, maar die relatie is toch goed genoeg dacht ik om dat in overleg te implementeren.
Bedankt voor de duidelijkheid en uitleg :)

Haha nee zo zullen ze dat natuurlijk niet zien, vind het dan wel heel dubbel dat je moet betalen voor Nintendo Online en ze Cloudsaves aanbieden alleen met Nintendo Online Only maar vervolgens kieskeurig zijn met welke games. Sorry maar kan me hier echt boos om maken want juist in Pokémon zit voor mij gemiddeld 200+ uren en als de Nintendo Switch dan ooit besluit niet meer aan te gaan ben ik gewoon alles kwijt omdat hun systeem niet kan voorkomen dat er gecheated word met cloudsaves.

• Magic
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:52:
[...]

Haha nee zo zullen ze dat natuurlijk niet zien, vind het dan wel heel dubbel dat je moet betalen voor Nintendo Online en ze Cloudsaves aanbieden alleen met Nintendo Online Only maar vervolgens kieskeurig zijn met welke games. Sorry maar kan me hier echt boos om maken want juist in Pokémon zit voor mij gemiddeld 200+ uren en als de Nintendo Switch dan ooit besluit niet meer aan te gaan ben ik gewoon alles kwijt omdat hun systeem niet kan voorkomen dat er gecheated word met cloudsaves.
Ik begrijp je reactie heel goed, zeker in het geval van Pokemon had er gewoon een uitzondering moeten zijn. Daarnaast is er Fifa nog als grote titel/serie, maar dat is door het hele handelen met spelers wel enigszins begrijpelijk.

Om een idee te geven, van de 125 titels die ik op de switch gespeeld heb, zijn er 3 niet cloud save compatibel (Miniature, Splatoon 2 en Animal Crossing (maar AC heeft dus een eigen systeem). Pokemon is dus wel een heel ongelukkige uitzondering op de regel.

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:14
Timothy3000 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:12:
BOTW heeft wel echt een standaard gezet als het om visuals op de Switch gaat. Wat van die gameplaybeelden gezien van de nieuwe Pokémon en dat valt echt in het niet.

Erg benieuwd naar de reviewscores.
Het grappige is dat BOTW letterlijk de allereerste game is die op de switch is uitgekomen en dat was bijna 5 jaar geleden. Sindsdien hebben we maar weinig 3d games gezien die er visueel ook zo goed uitzagen.
Ik vraag mij soms af of dat komt doordat BOTW dan qua visuals misschien zo goed was of dat de rest zo slecht was. Maar er zullen maar weinig ontwikkelaars zijn die de moeite nemen om het onderste uit de kan te halen uit de switch zoals Nintendo dat doet.

• Magic
  • Niet online
BOTW vind ik als je er goed naar kijkt, eigenlijk best wel tegenvallen qua visuals, wat ze wel heel goed hebben gedaan is de artstyle aanpassen op de techniek.

voorbeeldje: textures zijn van een zeer lage resolutie, maar door de cell shaded artstyle past dat prima.

Sowieso snapt Nintendo het artstyle boven graphics als de beste, vandaar dat veel van hun games er na jaren nog prima mee doorkunnen.

BOTW en Pokemon zijn ook wel twee uitersten. BOTW vind ik zelf qua visuals niet tegen vallen, maar je ziet inderdaad wel dat ze de artstyle zeer goed aangepast hebben op de grafische mogelijkheden van de Switch.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-01 23:22
L23 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:23:
BOTW en Pokemon zijn ook wel twee uitersten. BOTW vind ik zelf qua visuals niet tegen vallen, maar je ziet inderdaad wel dat ze de artstyle zeer goed aangepast hebben op de grafische mogelijkheden van de Switch.
Ik vind het zo bizar dat het twee uitersten zijn. BOTW kwam aan het begin van de Switch uit en het is echt impressive wat Nintendo daar voor elkaar heeft gekregen. Van wat ik van Pokémon heb gezien is de game niet alleen vrij lelijk maar lijkt de wereld ook enorm leeg. Je zou juist verwachten dat zo ver in deze gen Gamefreak minimaal iets gelijkwaardigs zou moeten kunnen maken.

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Gamefreak heeft behalve de 1st gen Pokemon spellen sowieso nooit echt vooruitstrevende dingen gedaan.
Vrijwel al hun spellen lopen altijd al generaties achter dan wat andere ontwikkelaars doen.

hoi

Ik ga daar verder geen uitspraken over doen, ik ben geen fan van de nieuwere Pokemon games :p Speel nog regelmatig gen 1 opnieuw. Ik zie dat anderen wel nog plezier hebben in de nieuwere games en dat is prima.

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ow ik zeg ook zeker niet dat het allemaal slechte spellen zijn hoor, het ging mij meer om het punt dat het zo grafisch achterloopt. En dat is bij Gamefreak eigenlijk altijd al zo geweest ;)

Ik heb me zelf ook uitstekend vermaakt met diverse Pokemon games uit het verleden :)

hoi

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:05
Net even de OLED Switch voor onze dochter bekeken en het scherm ziet er goed uit, maar verder geen referentie.
Die Ivoler screenprotector welke @L23 ook heeft gedaan en man, wat ging dat simpel. Moest wel even stof van de onderkant af halen van de protector, want toch krijg je dat er op en daarna gewoon in de houder gelegd om hem recht te plaatsen. Super simpel.
Ga meteen kijken of die er voor de onze ook is. (launch en pokemon Let's go variant) en wellicht voor de N3DS XL ook. Die moeten toch vervangen worden ondertussen.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:49
LEGO Star Wars The Skywalker Saga verschijnt op 5 april 2022.
https://www.promobricks.d...lker-saga-release/137347/
Ik ben erg benieuwd naar de reviews. Lego+Star Wars+Nintendo vind ik een mooie combi.

• Arunia
Wat een drama om een gebruiker en animal crossing resident over te zetten. Heb eerst lang moeten zoeken wat ik nu moest doen en dan nog is het niet duidelijk of uiteindelijk Pokémon Let's go de saves over gezet kunnen worden of hoe je dat moet doen.
Waarom zo moeilijk Nintendo!
meesje schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:20:
LEGO Star Wars The Skywalker Saga verschijnt op 5 april 2022.
https://www.promobricks.d...lker-saga-release/137347/
Ik ben erg benieuwd naar de reviews. Lego+Star Wars+Nintendo vind ik een mooie combi.
Eindelijk een release datum :) Ik ben zelf voornamelijk benieuwd naar hoe de game gaat draaien op de Nintendo Switch. Lego City Undercover draait niet heel vloeiend. Van wat ik gelezen heb draait Lego Marvel Super Heroes wel uitstekend. Maar aangezien dit een nieuwe generatie Lego game wordt ben ik benieuwd hoe goed het geoptimaliseerd zal zijn. Kijk er in ieder geval naar uit!
Arunia schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:54:
Heb eerst lang moeten zoeken wat ik nu moest doen en dan nog is het niet duidelijk of uiteindelijk Pokémon Let's go de saves over gezet kunnen worden of hoe je dat moet doen.
Waarom zo moeilijk Nintendo!
Pokemon Let's Go kan gewoon met een system transfer, profiel met de save games overzetten.

• Arunia
L23 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:28:
[...]

Pokemon Let's Go kan gewoon met een system transfer, profiel met de save games overzetten.
Thanks, ik zag het uiteindelijk. De transfer is ondertussen gedaan en mijn dochter is nu animal crossing aan het doen. Wilde Splatoon 2 doen, maar is toch blijven hangen.

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:41
L23 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:25:
[...]

Ik heb zelf de Ivoler 4 stuks voor de Switch OLED besteld op Amazon. 1 keer overnieuw moeten doen, maar met 4 stuks ruim voldoende. Er zit ook een raampje bij die je om de Switch doet en dan leg je de screenprotector er zo in. lucht bellen kan je altijd weg duwen, nooit problemen mee gehad.
Supertip deze screenprotector. Net een nieuwe OLED switch gekocht als verjaardagscadeau voor m'n dochter en om hem toch nog wat netjes te houden deze protector erop gedaan.

Eerste keer installeren ging gelijk goed en hij zit perfect op z'n plek door dat raampje. Zit een duidelijke instructie bij en alles wat je nodig hebt om het netjes te plakken (schoonmaakdoekjes, een plakker om stof eraf te halen en een 'veger' om eventuele luchtbellen eruit te vegen).

Nu alleen nog kijken hoe krasvast hij blijft, maar met nog 3 reserve protectors moet dat wel goed komen :+

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Zie net een bericht van Aspyr dat de update met bugfixes voor Star Wars Knights of the Old Republic morgen om 18:00 beschikbaar komt.
  • The size of the combat message box has been reduced
  • A number of cheats have been added to the game. These can be accessed by clicking on the left joystick three times
  • Addressed an issue where incorrect button icons would appear in some tutorial prompts
  • Addressed an issue where certain NPC voice lines were absent in gameplay

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:14
na 500 keer de zelda smash amiibo te hebben gebruikt in botw, nu eindelijk de twilight bow.. <3
Volgende maand in het Nintendo Switch Online uitbreidingspakket.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FJnXfWMXoAAZr3d?format=jpg&name=large

Het lijkt voorlopig één game per maand te worden maar ze zijn tenminste consistent *knock on wood*.
G_Dragon schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:52:
[...]

Het is geen toeval dat net Pokemon niet in de cloud service zit. Vergeet niet dat Pokemon Home bestaat.

[ Voor 64% gewijzigd door JackAvery op 21-01-2022 17:12 ]

• G_Dragon

G_Dragon

JackAvery schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 06:35

Het is geen toeval dat net Pokemon niet in de cloud service zit. Vergeet niet dat Pokemon Home bestaat.
Ik snap de reden er achter wel, maar je moet spelers wel een betere manier bieden om hun saves te kunnen bewaren voor in het geval van een kapotte switch. Juist in games zoals Pokémon gaan 100+ uren en als je die kwijt raakt word je niet blij, de enige manier om deze te behouden is door eerst een nieuwe switch te kopen als je oude nog werkt. Dat is te weinig zekerheid voor zulke saves met zoveel uur, alleen maar omdat hun niet kunnen zorgen dat wanneer die saves op de cloud komen dat ze hack vrij blijven.

• RollieBollie
sderooij schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 19:48:
na 500 keer de zelda smash amiibo te hebben gebruikt in botw, nu eindelijk de twilight bow.. <3
En ben je eerlijk geweest of heb je de save cheat gebruikt?

• sderooij
RollieBollie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:56:
[...]

Na 30 dagen was ik het even beu en ben toch van de week overgegaan op de save cheat :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-01 18:59

Nitai

Live the life you love.

RollieBollie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:56:
[...]

Save cheat? :o Sinds wanneer kan dat? Misschien toch maar eens weer proberen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Of je nou 500 dagen bezig bent geweest of 500 keer de save cheat hebt toegepast, het klinkt allebei niet als een leuke bezigheid :-p

• sderooij
L23 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:12:
Of je nou 500 dagen bezig bent geweest of 500 keer de save cheat hebt toegepast, het klinkt allebei niet als een leuke bezigheid :-p
Leuk is anders ja :P

@Nitai, Geen idee, ik las het op Reddit eerder deze week. Je savegame laden, amiibo scannen en waar nodig de savegame opnieuw laden voordat je de amiibo hebt gescand.

• RollieBollie
sderooij schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:29:
[...]

Leuk is anders ja :P

@Nitai, Geen idee, ik las het op Reddit eerder deze week. Je savegame laden, amiibo scannen en waar nodig de savegame opnieuw laden voordat je de amiibo hebt gescand.
Yep. Dit is de save cheat. Amiibo scannen, item dat je niet wilt, savegame opnieuw laden en opnieuw amiibo scannen.

En dan is er ook nog de timewarp cheat. Scan de amiibo(s), save, close game, verander datum +1, open game, scan amiibo. Deze kan lastiger zijn als je cloud saves hebt, omdat je dan eerst de cloud save voor deze game moet uitschakelen.

Heb deze cheats vaak gebruikt.

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-01 19:57
Klinkt bijna als werk :p
Voor de mensen die wel op Pokémon Legends Arceus wachten: pas op want er staan al enkele dagen leaks online.

Het goede nieuws is dat de meeste van die leaks positief lijken ;)

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 00:14

Turfschipper

Hup NAC

Hoop dat lego star wars vlekkeloos loopt op de switch. Man, wat heb ik daar zin in. Game of the year contender.

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01 18:02
kreeg net een notificatie van dekudeals, Skyward Sword HD voor 30 euro en weer weg
https://www.amazon.nl/The...rd-Sword-HD/dp/B09255B3S4

[ Voor 40% gewijzigd door Ketho op 22-01-2022 08:52 ]

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ketho schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:38:
kreeg net een notificatie van dekudeals, Skyward Sword HD voor 30 euro en weer weg
https://www.amazon.nl/The...rd-Sword-HD/dp/B09255B3S4
Die was volgens mij snel uitverkocht.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 17:26

JB

Cédric roelt!

JB schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:27:
Ben ik weer (voor mijn zoontje) :X Hij wil graag Minecraft. Nu zie ik bij Amazon 2 versies? Of is dat gewoon hetzelfde spel? Prijs scheelt nogal maar betaal liever meer als het full version betreft bijvoorbeeld, alleen dat haal ik er niet uit.

De eShop zegt 29,99 euro dus dat kan ook nog.

[Afbeelding]
Bovenstaande Minecraft editie wordt door mijn zoontje sinds kort intensief gebruikt. Vanochtend klaagde hij dat de gameplay enorm traag was geworden. Het hakken? en wandelen gaat met vertragingen enz.

Nu heb ik de game al afgesloten en weer opgestart maar bood geen soelaas. Ook compleet rebooten van de Switch verhelpt dit niet.

Kan het zijn dat hij een bepaalde instelling heeft veranderd? Hij is 7 jaar dus heb niet altijd scherp wat hij allemaal uitvreet op dat ding :+

Mijn boefje is liev!

• menne
Aanbieding Zelda BOTW fysieke editie €42,99 (laagste prijs ooit volgens deku deals)

https://www.amazon.nl/The...1083WZ?tag=dekudeals03-21

[ Voor 16% gewijzigd door menne op 22-01-2022 11:39 ]

menne schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:38:
Aanbieding Zelda BOTW fysieke editie €42,99 (laagste prijs ooit volgens deku deals)

Amazon zit te stunten met Switch artikelen vandaag. Prijs is nu 48,95.

Zelf net eindelijk een Pro controller besteld.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 16:28
L23 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:26:
[...]

Eindelijk een release datum :) Ik ben zelf voornamelijk benieuwd naar hoe de game gaat draaien op de Nintendo Switch. Lego City Undercover draait niet heel vloeiend. Van wat ik gelezen heb draait Lego Marvel Super Heroes wel uitstekend. Maar aangezien dit een nieuwe generatie Lego game wordt ben ik benieuwd hoe goed het geoptimaliseerd zal zijn. Kijk er in ieder geval naar uit!
Het viel mij op dat Nintendo (op het einde na met de consoles) dezelfde gameplay trailer heeft geupload van LEGO zelf:

Ik ben nu extra benieuwd naar de Digital Foundry analyse naar deze game. Ik heb geen problemen met de graphics van Borderlands, LA Noire en Wolfenstein 2 op de Switch dus als het vergelijkbaar is, haal ik de Switch versie. Als het dramatisch is, haal ik de PS5 versie.
Portabiliteit > graphics ;)
@VirinR Ik heb de trailer een paar keer gekeken, immers ook episch, maar wordt nergens aangegeven om welke versie het gaat. Maar ga er maar vanuit dat het geen gameplay is van de Switch versie. Het is helaas vrij normaal dat ook op Nintendo's eigen kanaal trailers staan van games waarvan de gameplay niet van de Switch versie is.

Grafisch iets minder is voor mij geen probleem, maar hoop wel dat het iets soepeler draait dan Lego City Undercover. Ik kijk altijd de Digital Foundry analyses. Heb de Deluxe Edition besteld vanwege de minifigure. Kan het eventueel ook voor de Xbox halen, maar haal alleen fysiek voor de Switch. Dus hoop dat de Switch versie gewoon prima speelbaar is.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 16:28
L23 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 14:00:
@VirinR Ik heb de trailer een paar keer gekeken, immers ook episch, maar wordt nergens aangegeven om welke versie het gaat. Maar ga er maar vanuit dat het geen gameplay is van de Switch versie. Het is helaas vrij normaal dat ook op Nintendo's eigen kanaal trailers staan van games waarvan de gameplay niet van de Switch versie is.

Grafisch iets minder is voor mij geen probleem, maar hoop wel dat het iets soepeler draait dan Lego City Undercover. Ik kijk altijd de Digital Foundry analyses. Heb de Deluxe Edition besteld vanwege de minifigure. Kan het eventueel ook voor de Xbox halen, maar haal alleen fysiek voor de Switch. Dus hoop dat de Switch versie gewoon prima speelbaar is.
Klopt, op het FP-nieuwsartikel had ik ook al aangegeven dat de trailer van LEGO zelf geen indicatie geeft van welke console de gameplay is. Maar ik wist niet dat Nintendo dit ook deed dus dat is wel jammer.
Prijsverschil met de normale versie is inderdaad verwaarloosbaar, alleen jammer dat de deluxe versie overal is uitverkocht waar ik kijk (Bol en Game Mania). Hopelijk komen er nieuwe batches bij voor beide consoles.

• gorgel
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:18
JB schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:27:
[...]

Bovenstaande Minecraft editie wordt door mijn zoontje sinds kort intensief gebruikt. Vanochtend klaagde hij dat de gameplay enorm traag was geworden. Het hakken? en wandelen gaat met vertragingen enz.

Nu heb ik de game al afgesloten en weer opgestart maar bood geen soelaas. Ook compleet rebooten van de Switch verhelpt dit niet.

Kan het zijn dat hij een bepaalde instelling heeft veranderd? Hij is 7 jaar dus heb niet altijd scherp wat hij allemaal uitvreet op dat ding :+
Heb je het ook als je een nieuwe wereld begint? De mijne heeft nog wel eens de neiging om bijvoorbeeld iets te veel dieren op een plek te spawnen waardoor de FPS dramatisch laag wordt

• JB

JB

Cédric roelt!

gorgel schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 14:13:
[...]

Heb je het ook als je een nieuwe wereld begint? De mijne heeft nog wel eens de neiging om bijvoorbeeld iets te veel dieren op een plek te spawnen waardoor de FPS dramatisch laag wordt
Ga ik vragen!

Mijn boefje is liev!

VirinR schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 14:08:
[...]

Klopt, op het FP-nieuwsartikel had ik ook al aangegeven dat de trailer van LEGO zelf geen indicatie geeft van welke console de gameplay is. Maar ik wist niet dat Nintendo dit ook deed dus dat is wel jammer.
Prijsverschil met de normale versie is inderdaad verwaarloosbaar, alleen jammer dat de deluxe versie overal is uitverkocht waar ik kijk (Bol en Game Mania). Hopelijk komen er nieuwe batches bij voor beide consoles.
Ik heb het zelf bij Gameresource besteld, daar nog steeds te bestellen.

• JB

JB

Cédric roelt!

@gorgel _O_ hij had inderdaad veel beesten laten spawnen. Nu is het weer goed!

Mijn boefje is liev!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 09:30

Nohead

PSN ID: Nohead

menne schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:38:

Net besteld voor 28.99, was volgens mij de enige en de laatste. Want ik zie het nu alleen nog voor €58.99 :)
Nohead schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:05:
[...]

Net besteld voor 28.99, was volgens mij de enige en de laatste. Want ik zie het nu alleen nog voor €58.99 :)
Klopt, heel kort beschikbaar voor die prijs. Super Mario Odyssey is momenteel nog wel beschikbaar voor 29,99.

Edit: Inmiddels weer normale prijs.

[ Voor 5% gewijzigd door L23 op 22-01-2022 19:23 ]

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-01 13:04
[...]

Ik heb hem ook net besteld voor 28.99.
Vanmorgen was ook al Mario Party voor die prijs, toen iets te lang getwijfeld helaas..

• sderooij
Ik weet niet waar jullie die prijzen zien hoor, maar bij mij staat alles rond de 50-60 euro :P
sderooij schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:51:
Ik weet niet waar jullie die prijzen zien hoor, maar bij mij staat alles rond de 50-60 euro :P
Al die mooie prijzen zijn alweer voorbij, hocus pocus :P

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:54:
[...]

Al die mooie prijzen zijn alweer voorbij, hocus pocus :P
verdorrie! :P Odessey voor 30 euro klonk wel goed!
sderooij schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:55:
[...]

verdorrie! :P Odessey voor 30 euro klonk wel goed!
Ik zou budgetgaming in de gaten houden. Waren meerdere momenten vandaag op Amazon goede deals, maar zeer kort. Ik hoop op nog meer spellen die in de aanbieding komen... Maar met dit soort deals moet je wel heel veel geluk hebben.

• meesje
L23 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:58:
[...]

Ik zou budgetgaming in de gaten houden. Waren meerdere momenten vandaag op Amazon goede deals, maar zeer kort. Ik hoop op nog meer spellen die in de aanbieding komen... Maar met dit soort deals moet je wel heel veel geluk hebben.
Mijn advies is om hiervoor pepper in de gaten te houden. Sneller dan budgetgaming.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-01 21:35
Verdorie, net te laat voor Odyssey!

• menne
[...]

Damn, nog beter! Mooie deal :)

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-01 15:38
Ht87 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:07:
Verdorie, net te laat voor Odyssey!
Dat is jammer, heb de game zelf op release gekocht en vond het een hele toffe Mario game, zeker een aanrader.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-01 10:35

gday

TENACIOUS D TIME!!!

L23 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:26:
[...]

Amazon zit te stunten met Switch artikelen vandaag. Prijs is nu 48,95.

Zelf net eindelijk een Pro controller besteld.
Ik had hem vanmiddag in m'n mandje, maar door drukte met kinderen vergeten af te ronden. Wilde de bestelling net afronden omdat de kids op bed liggen maar nu is ie weer de oude prijs. :(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iSFyXbiG2jx65XR6Af3m4NlkCSE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YKepGDxshC4PrqYBB3I66wXx.png?f=fotoalbum_large

ingen vill veta var du köpt din tröja

Verwijderd

We overegen een 2de switch ivm dat we met 4 accounts toch vaak moeten wachten.

Op het hoofdaccount kopen we de games steeds digitaal, maar zijn die dan ook te spelen op een 2de switch?

We hebben het switch online family abbo.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:40:
We overegen een 2de switch ivm dat we met 4 accounts toch vaak moeten wachten.

Op het hoofdaccount kopen we de games steeds digitaal, maar zijn die dan ook te spelen op een 2de switch?

We hebben het switch online family abbo.
Ja, maar beide apparaten hebben ten alle tijden toegang tot wifi/internet nodig om te controleren. Switch 1 mag niet hetzelfde spel spelen als switch #2 namelijk.

Verwijderd

Ok, bedankt

Maar als ik bijvoorbeeld Zelda op switch 1 speel, kan ik bijvoorbeeld wel Mario op switch spelen tenminste een vd family members?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
@Verwijderd Het online family account heeft niets te maken met een hoofd en een slave switch. Dat zijn 2 totaal verschillende dingen.

Verwijderd

Sorry allemaal , het staat geweon in de FAQ van Nintendo. Stom stom.

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-01 18:32
Civ6 gekocht in de nieuwjaarsuitverkoop. Lastig dat er blijkbaar vrij veel logica in zit die voor een nieuwe speler niet direct zichtbaar / duidelijk is. Heb echt een heel aantal keer snel opnieuw moeten beginnen omdat ik -blijkbaar- domme dingen deed. Verder vooralsnog wel een leuke game. Speelt op de tv wel fijner dan handheld maar beide goed te doen imo.

Lekker de wereld veroveren als communistische - boeddhistische - azteken :+

[ Voor 10% gewijzigd door Charly op 24-01-2022 17:16 ]

Het werd al enkele dagen gezegd op Twitter en dergelijke, maar MVG bevestigt nu ook een aantal van de updates die Nintendo heeft gepushed in de N64 emulator van NSO:

Onder andere de input lag is verbeterd en die specifieke kamer in de Shadow temple van Ocarina of Time heeft een fix gekregen.
Pro Controller binnen. Iets aangenamer dan de Joy-cons, goede aankoop :p

• G_Dragon

G_Dragon

offtopic:
Waar zijn jullie ooit begonnen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DEJ7ZDA2lCVHkx2sdg7FsXN0HB8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aVdxkrpaTDFx93Va5za79WrD.jpg?f=fotoalbum_large

@G_Dragon Game Boy Color Atomic Purple en Pokemon Red op sinterklaasavond gekregen. Zou leuk zijn als die oude Game Boy games nog een keer naar de Nintendo Switch komen, maar zou er geen Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket voor nemen.

• Arunia
G_Dragon schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:06:
offtopic:

[Afbeelding]
NES met Mario en Duck hunt?
Anders gewone game en dan als Pokemon spel Red en later Yellow.

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:32
Arunia schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:21:
[...]

NES met Mario en Duck hunt?
Anders gewone game en dan als Pokemon spel Red en later Yellow.
Hetzelfde hier, voel me nu wel best oud :O

PSN : Geraedus

Verwijderd

offtopic:

[Afbeelding]
Pokémon Red op mijn N64 Game Boy transfer pack. B-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Bb_M49aAYgWO57Wga3BM4u21xw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p9IvO9v5WCgIpjsRBF2b5oES.jpg?f=user_large

Iets anders. Is Zelda BotW goed te spelen op een Switch Lite? Iemand gedaan?
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:41:
Zelda BotW speelt goed in handheld. Met de Switch Lite is alleen het scherm wat kleiner dan de Switch (OLED).

• menne
[b]
Het kan, maar ik heb de lite na 1 of 2 dagen destijds geruild voor een gewone Switch omdat ik het toch te klein vond (en heb inmiddels een OLED). Maar het kán op zich wel hoor, maar naar mijn persoonlijke smaak is het nét te klein.

[ Voor 9% gewijzigd door menne op 25-01-2022 13:15 ]

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40
menne schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:14:
[...]

Het kan, maar ik heb de lite na 1 of 2 dagen destijds geruild voor een gewone Switch omdat ik het toch te klein vond (en heb inmiddels een OLED). Maar het kán op zich wel hoor, maar naar mijn persoonlijke smaak is het nét te klein.
Die ervaring had ik ook, niet specifiek met botw want die heb ik nog op de Wii u gespeeld, maar in het algemeen merkte ik dat ik veel meer plezier kreeg ik het spelen er mee toen ik van de switch lite naar de switch oled overstapte. Het kleinere scherm deed voor mij toch afbreuk aan de ervaring.

Gamertag: FinrazielNL

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
heeft de switch oled trouwens een 1gbit aansluiting? of 100mbps?

Verwijderd

menne schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:14:
[...]

Finraziel schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:09:
[...]

Die ervaring had ik ook, niet specifiek met botw want die heb ik nog op de Wii u gespeeld, maar in het algemeen merkte ik dat ik veel meer plezier kreeg ik het spelen er mee toen ik van de switch lite naar de switch oled overstapte. Het kleinere scherm deed voor mij toch afbreuk aan de ervaring.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb een Switch Lite omdat ik fan ben van Nintendo handhelds. Ik heb simpelweg het meeste plezier met een handheld. Het ongecompliceerde karakter, denk ik? Nu is de reguliere Switch natuurlijk ook een handheld, maar ik vind hem minder ergonomisch. En zoals gezegd: ik speel het liefste 100% handheld, dus waarom extra betalen? Ik heb veel plezier gehad met mijn 3DS en de Switch Lite is de logische opvolger, ik vind het wel lastig soms dat een enkele game niet of minder goed werkt met de Lite. Hoewel ik het hybride concept heel tof vind, zou ik liever een volwaardige, handheld-only opvolger van de 3DS willen zien verschijnen. Dan weer je zeker dat alle games zijn geoptimaliseerd voor handheld gaming. Maar gezien het succes van de Switch zie ik dat niet snel meer gebeuren, dus vandaar de Lite.

Ik heb o.a. Mario Kart 8, Animal Crossing en Zelda Link's Awakening probleemloos kunnen (uit)spelen op de Lite. Zelda BotW en Luigi's Mansion staan nu hoog op mijn verlanglijstje, maar het moet natuurlijk wel 'prettig' werken. Dan bedoel ik dus controls, tekstgrootte, impact van geen rumble, etc.

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05:30
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:41:
[...]

Pokémon Red op mijn N64 Game Boy transfer pack. B-)

[Afbeelding]
'99 Red op de Super game boy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mdW2x6Q5FC6iBhe-6htpcyC4dSU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mZVyJcFmUfOxAt0iDAYutuHc.jpg?f=user_large

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05:30
Ik had de mazzel dat mijn moeder dacht dat ze het wel leuk zou vinden(speelde vaak op de gameboy met een vriendin). Maar ze vond er weinig aan, ik niet gelukkig.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:04:
[...]

[...]

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb een Switch Lite omdat ik fan ben van Nintendo handhelds. Ik heb simpelweg het meeste plezier met een handheld. Het ongecompliceerde karakter, denk ik? Nu is de reguliere Switch natuurlijk ook een handheld, maar ik vind hem minder ergonomisch. En zoals gezegd: ik speel het liefste 100% handheld, dus waarom extra betalen? Ik heb veel plezier gehad met mijn 3DS en de Switch Lite is de logische opvolger, ik vind het wel lastig soms dat een enkele game niet of minder goed werkt met de Lite. Hoewel ik het hybride concept heel tof vind, zou ik liever een volwaardige, handheld-only opvolger van de 3DS willen zien verschijnen. Dan weer je zeker dat alle games zijn geoptimaliseerd voor handheld gaming. Maar gezien het succes van de Switch zie ik dat niet snel meer gebeuren, dus vandaar de Lite.

Ik heb o.a. Mario Kart 8, Animal Crossing en Zelda Link's Awakening probleemloos kunnen (uit)spelen op de Lite. Zelda BotW en Luigi's Mansion staan nu hoog op mijn verlanglijstje, maar het moet natuurlijk wel 'prettig' werken. Dan bedoel ik dus controls, tekstgrootte, impact van geen rumble, etc.
Zelf geen problemen met de ergonomie van de Switch OLED en het grotere scherm geeft voor mij de betere handheld ervaring. Maar de feedback die je krijgt is van mensen die overgestapt zijn naar de normale Switch (OLED). Wellicht is het voor jou geen probleem gezien je andere games ook prima kan spelen op de Switch Lite. Verder is BOTW gewoon geoptimaliseerd voor handheld gaming, gezien de Switch in de basis een hybrid console is. BOTW heeft geen problemen zoals tekstgrootte etc. Volgens mij zijn er in het algemeen geen problemen met first party titels spelen op een Switch Lite.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:52
[...]

[...]

Koop een tube 30 seconde lijm en stop dat tussen de controllers en het oled scherm. Heb je de beste volwaardige handheld console die er is en by far het beste scherm :)

• menne
[...]

[...]

Als je tevreden bent met de Lite dan zal dit voor BOTW ook gelden. Vond zelf de tekst wat aan de kleine kant, maar niet zo klein dat het een probleem was ofzo hoor. Is allemaal dik in orde.

Overigens, als je 100% handheld speelt (doe ik ook, 95% dan), zou ik juíst een oled aanraden haha. Prachtig dat scherm en de grootte ervan voor handheld :9

[ Voor 5% gewijzigd door menne op 25-01-2022 20:54 ]

Verwijderd

Voor de duidelijkheid: ik heb dus al een Lite en wil geen €350 uitgeven aan een OLED. Ik ben tevreden met de Lite. Ik heb de OLED en reguliere Switch wel in handen gehad (familie heeft ze), maar voor mij voelt de Lite toch het meest ergonomisch aan in handheld modus. :)

Ik ga er gewoon voor denk ik, komt vast goed! ;)

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Zo out of the box wellicht wel. Maar ik heb een grip gekocht voor de gewone switch en de OLED gekocht en kan daar niet meer zonder.

Heads-up: Tijdens de namiddag komen de reviews voor Pokemon Legends Arceus online. The Pokemon Company heeft ook de laatste trailer voor het spel online gezet:

Aztech: Forgotten Gods komt uit op 10 maart:

Oh en deze trailer voor Triangle Strategy heeft eindelijk een vertaling gekregen:

[ Voor 38% gewijzigd door JackAvery op 26-01-2022 07:16 ]

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:57
Pokemon Red '99 op de gameboy. Volgens mij nooit op de super gameboy gespeeld ondanks dat we er wel 1 hadden/hebben.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01 16:53
offtopic:

[Afbeelding]
Red/Blue

Inmiddels heb ik die en yellow ook laten signeren door Masuda enzo dus die gaan echt niet meer de deur uit :P

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 22:57
Even een ervaring delen: Ik had 2 joycon met ernstige drift. Alles gedaan om zelf te fixen maar dat lukte niet. Ik heb ze 12 dagen geleden aangemeld bij Nintendo, een dag later opgestuurd, en gisteren heb ik 2 hele nieuwe Joycon gekregen. Simpel proces, no questions asked. Balen dat ze bijna allemaal dit probleem lijken te hebben, maar keurig opgelost door Nintendo :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• meesje
ph4ge schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:03:
Even een ervaring delen: Ik had 2 joycon met ernstige drift. Alles gedaan om zelf te fixen maar dat lukte niet. Ik heb ze 12 dagen geleden aangemeld bij Nintendo, een dag later opgestuurd, en gisteren heb ik 2 hele nieuwe Joycon gekregen. Simpel proces, no questions asked. Balen dat ze bijna allemaal dit probleem lijken te hebben, maar keurig opgelost door Nintendo :)
Het klinkt wellicht zot, maar dat vind ik best een voordeel bij de gewone Switch. Wat als je een Lite hebt? Deze moet echt gerepareerd worden. Ook met het oog op dat je wellicht over 10 jaar nog op deze console wil spelen. Nieuwe joycons (al dan niet van een alternatief merk) kun je dan ongetwijfeld nog wel kopen.

• RollieBollie
Nou kan je natuurlijk wel joycons gebruiken naast je lite.

Ben ik wel benieuwd wat er gebeurd als je een setje joycons wilt gebruiken op de lite ipv de ingebouwde. Gaan de ingebouwde dan uit en dus eventuele drift daarvan ook.
ph4ge schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:03:
Wat bedoel je met alles gedaan om zelf te fixen? Zolang je de Joy-cons niet open maakt valt er volgens mij ook niks te repareren. Vorig jaar kwam er een "fix" waarbij je een stukje papier/karton onder de joystick legde. Dat heb ik zelf toen geprobeerd, maar na een week had ik weer drift. Wellicht dat het bij andere mensen wel een lange oplossing was, geen idee. Uiteindelijk heb ik ze gerepareerd door de joystick te vervangen.

Wel fijn om te horen dat Nintendo het snel en keurig oplost.
RollieBollie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:27:
Ben ik wel benieuwd wat er gebeurd als je een setje joycons wilt gebruiken op de lite ipv de ingebouwde. Gaan de ingebouwde dan uit en dus eventuele drift daarvan ook.
Geen ervaring met een Switch Lite. Maar de software werkt hetzelfde. Je kan de game maar met 1 controller besturen die je van te voren gekozen hebt. Dus dan staan de andere controllers uit en in het geval van de Switch Lite zou de ingebouwde controller ook uit moeten staan.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-01 17:49
Farabi schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:37:
heeft de switch oled trouwens een 1gbit aansluiting? of 100mbps?
Nintendo heeft nooit de exacte snelheid genoemd, maar ik lees dat de meeste mensen net onder 100mbps zitten, en dat Destructoid na een test zelf op max 164.1mbps uitkwam.

[ Voor 33% gewijzigd door Mizgala28 op 26-01-2022 11:01 ]

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05
Sinds twee weken een Switch OLED, prachtig apparaat en heb er op dit moment veel plezier aan. Kijk zeer uit naar de nieuwe Pokemon game deze week. M'n vriendenlijst op de Switch kan wel wat meer leven gebruiken dus als mensen het leuk vinden voeg me gerust toe: SW-7681-1103-9430. Zal ook wat mensen van hier toevoegen :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 22:57
L23 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:49:
Wat bedoel je met alles gedaan om zelf te fixen? Zolang je de Joy-cons niet open maakt valt er volgens mij ook niks te repareren. Vorig jaar kwam er een "fix" waarbij je een stukje papier/karton onder de joystick legde. Dat heb ik zelf toen geprobeerd, maar na een week had ik weer drift. Wellicht dat het bij andere mensen wel een lange oplossing was, geen idee. Uiteindelijk heb ik ze gerepareerd door de joystick te vervangen.

Wel fijn om te horen dat Nintendo het snel en keurig oplost.
Er staan diverse guides op internet die het probleem zouden moeten verhelpen, zoals reinigen met alcohol en recalibreren. Ik heb hem inderdaad niet open gemaakt.

Ik zou iedereen gewoon aanraden om een reparatie aan te vragen, dat is effectief, makkelijk en snel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Pagina: 1 ... 151 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic