• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:54
Ht87 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:54:
Hebben jullie ervaringen met die aliexpress/wish zogenaamde 'pro' controllers?
Ik ben normaal eigenlijk altijd van de officiële controllers, maar voor dat geld is het wel leuk als paar vrienden incidenteel een keer een potje mee komen doen. Of is het geld weggooien?
Heb ooit een video op Youtube voorbij zien komen, die vond die Wish Pro controller wel aardig, zal even zoeken of ik hem vind voor je.

EDIT:

Gevonden voor je.

[ Voor 9% gewijzigd door Linksquest op 13-01-2022 21:25 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Arjan_tw
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-01-2022
Dankjewel voor jet antwoord!
RayNbow schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 06:29:
[...]

Niet echt, tenzij je het signaal van de 3.5mm afsplitst:

+-------------+
                      |     TV      |
                      +------o------+
                             |
+----------+                 |
|          |           +-----o----+
|  Switch  o---3.5mm---o splitter |
|          |           +-----o----+
+----------+                 |
                             v
                          headset

Maar dit vereist dan ook dat je TV een 3.5mm audio-ingang heeft en deze dan ook gecombineerd met HDMI kan afspelen.
Mooie Nederlandse titel :P Kirby en de Vergeten Wereld. Is dit de eerste keer dat ze de titel in het Nederlands vertalen? Nederlandse hoesjes van first party games hebben wel vaak wel Nederlandstalig op de voorkant staan en Nederlandse omschrijving. Maar titels waren altijd in het Engels.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FzRRabgTLSrAbTYDvpYVseSNB-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YPt05kUYMu8BnEP3nSPPl2gp.jpg?f=fotoalbum_large

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik hoop dat we in Nederland wel gewoon een Engels hoes kunnen krijgen, want dit hoeft van mij dan weer absoluut niet

hoi

ReVision. schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:37:
Ik hoop dat we in Nederland wel gewoon een Engels hoes kunnen krijgen, want dit hoeft van mij dan weer absoluut niet
Dan heb je niet heel veel keuze, maar waarschijnlijk verkopen websites zoals Shop4NL en Coolshop de Engelse hoes.

Duitse versie is ook een uitstekende keuze als je geen Nederlandse hoes wilt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwc8_EKFwSnS2j1jApPuHiVXWpc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mFfoiHtf86nZSPo6O2GWScAb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door L23 op 14-01-2022 12:48 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:22
Ik hoop niet dat dit betekent dat de game ook Nederlands is als de Switch ingesteld staat op Engels.
Timothy3000 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:11:
Ik hoop niet dat dit betekent dat de game ook Nederlands is als de Switch ingesteld staat op Engels.
Ze maken geen speciale cartridges voor Nederland. Staat de Switch ingesteld op Engels zal het spel ook Engels zijn.

• ReVision.
  • Niet online
Haha die Duitse versie is nog erger, met mega USK logo. Ik wil gewoon een Engels hoes

hoi

ReVision. schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:17:
Haha die Duitse versie is nog erger, met mega USK logo. Ik wil gewoon een Engels hoes
Door het enorme USK logo valt het niet eens op dat de titel in het Duits is :P

• Timothy3000
Ik snap het probleem met die logo's nooit zo. Hoesje gaat bij mij de kast in en de cartridge in de bewaarhoes. Zie vervolgens dat logo nooit meer. :P Volgens mij best veel Duitse games in de kast staan omdat die vaak wat goedkoper zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 14-01-2022 13:22 ]

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:58

DataCopy

Dum vita est spes est

Timothy3000 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:22:
Ik snap het probleem met die logo's nooit zo. Hoesje gaat bij mij de kast in en de cartridge in de bewaarhoes. Zie vervolgens dat logo nooit meer. :P Volgens mij best veel Duitse games in de kast staan omdat die vaak wat goedkoper zijn.
Ja ik vraag me vaak hetzelfde af, net als voor bijvoorbeeld een Frans hoesje.

Er zou dan met een Duitse versie mogelijk wat zijn met censuur, maar als het verder alleen maar om dat logo gaat?

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

DataCopy schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:25:
[...]

Ja ik vraag me vaak hetzelfde af, net als voor bijvoorbeeld een Frans hoesje.

Er zou dan met een Duitse versie mogelijk wat zijn met censuur, maar als het verder alleen maar om dat logo gaat?
Belangrijkste is wat op de cartridge staat, gaat immers om de game. Ik probeer games zo goedkoop mogelijk te kopen, vergelijk de verschillende webshops. Maar die games zijn nou ook weer niet zoveel goedkoper dat ik bewust voor een Duitse/Franse cover zou gaan.

Qua cartridge maakt het inderdaad niet uit, volgens mij is alleen Wolfenstein 2 anders.

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
Ik wil wellicht voor mijn zoontje een switch kopen, wat ik mij afvraag, welk spel zit er meteen bij, wat kan je dan spelen met een "kale" switch en zonder cloud abbo?

Of ben je verplicht nog meteen een los spel er bij te kopen?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:46
@eth0 zonder online abonnement en zonder iets zit er niets bij. Enige wat je kunt doen is demo's downloaden en die spelen.

Sterker nog, ik kan me eigenlijk op de oude Sega (sonic zat daar ingebakken) na geen console bedenken waar al standaard spellen bij zit.

Qua spellen, hoe oud is je zoontje en welke interesses? Hier hebben we voor de verjaardag van ons dochtertje (8j) een switch gekocht, maar zij kon al op de onze spelen en dan weet je wel wat ze leuk vinden zeg maar.

[ Voor 65% gewijzigd door Arunia op 14-01-2022 19:43 ]

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:13
Mauz1978 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 08:26:
[...]

Nice! Bij bij stond ie al sinds 4 januari ‘ aangemeld’ in Hong Kong, maar sinds eergisteren vertrokken! Haha, ik kan niet wachten :). Wachten we zo lang, valt ie straks zo tegen :P… (kan me niet voorstellen).
Expected delivery by: Wed, Jan 19, 2022 :D
eth0 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 19:32:
Ik wil wellicht voor mijn zoontje een switch kopen, wat ik mij afvraag, welk spel zit er meteen bij, wat kan je dan spelen met een "kale" switch en zonder cloud abbo?

Of ben je verplicht nog meteen een los spel er bij te kopen?
Ik zou eerst kijken welke spellen mogelijk interessant zijn voor je zoontje. En koop daar dan de geschikte console bij. Dat kan dan eventueel een Nintendo Switch zijn.

Zonder Nintendo Online abonnement is er niks te spelen op een "kale" Switch. Maar een Nintendo Switch kopen om enkel NES en SNES spellen te spelen via Nintendo Online raad ik ook af, ik zie het als een leuke extra.

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:23
Timothy3000 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:22:
Ik heb de Collectors edition voor Metroid Dread, zit in een hele mooie doos, maar door die logo's wordt het toch een stuk lelijker. Bij de Limited Edition van Link's Awakening was dat heel mooi opgelost, die had een losse flap om zulke logo's op te zetten in plaats van op de doos zelf.

Maar voor de standaard edities, die gaan bij mij inderdaad ook de kast in om er alleen maar uit te komen als ik dat spel ga spelen, dan maakt het inderdaad niet uit.
Arunia schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 19:36:
@eth0 zonder online abonnement en zonder iets zit er niets bij. Enige wat je kunt doen is demo's downloaden en die spelen.

Sterker nog, ik kan me eigenlijk op de oude Sega (sonic zat daar ingebakken) na geen console bedenken waar al standaard spellen bij zit.

Qua spellen, hoe oud is je zoontje en welke interesses? Hier hebben we voor de verjaardag van ons dochtertje (8j) een switch gekocht, maar zij kon al op de onze spelen en dan weet je wel wat ze leuk vinden zeg maar.
De Wii kwam toch gratis met Wii Sports?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43
@eth0 Er zijn sws toch een hoop spellen gratis op switch via de eshop. Denk bijv aan rocketleague en fortnite. Daarnaast zijn er ook veel demo's die je kan proberen.

Maar als je een switch overweegt kan daar toch wel een spelletje bij voor je zoon? Ik weet niet hoe oud hij is maar mariokart, mario odyssey, mario party etc zijn altijd wel spelletjes die goed ontvangen worden (spreek uit ervaring). Kijk gewoon even wat terug in dit topic waar meer van deze voorbeelden staan en reviews op yt.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• sderooij
vandaag begonnen met Astral Chain, moet zeggen, leuk spel. Vooral op het oled scherm, een pareltje.

• Arunia
@Transportman je hebt gelijk inderdaad.
En je hebt nog modellen van alle consoles waar een spel bij zit, maar die zijn ook duurder waardoor je net zo goed los een spel kunt kopen.
Arunia schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:10:
@Transportman je hebt gelijk inderdaad.
En je hebt nog modellen van alle consoles waar een spel bij zit, maar die zijn ook duurder waardoor je net zo goed los een spel kunt kopen.
De jaarlijkse Switch + Mario Kart promotie voor de kerstdagen is een bundel waarbij het spel gratis meegegeven wordt :)
The Evil Brain schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:32:
Wat is een goede multiplayer shooter om het GoldenEye gevoel terug te krijgen? Dus een FPS die je met 4 spelers couch coop kunt doen (en liefst ook online)?
Eerst en vooral: er zijn eigenlijk geen games die dit doen zoals GoldenEye, de eerste Perfect Dark, en de TimeSplitters serie. Het gros van de FPS games focust al heel lang niet meer op couch multiplayer, en bovendien belandt niet elke FPS game op Switch.

Dat gezegd zijnde, er zijn wel een aantal retro- en moderne shooters die misschien interessant zijn.
  • Praktisch de hele Doom serie is speelbaar op Switch. Een paar van de oudere games ondersteunen splitscreen multiplayer.
  • Quake 1 heeft splitscreen multiplayer en online functies.
  • Moderne releases van Wolfenstein zijn speelbaar, maar ik denk dat er maar eentje coop splitscreen heeft.
  • Turok 1 en 2. Turok 2 heeft online multiplayer (maar geen splitscreen)
  • De Borderlands games zouden local multiplayer moeten ondersteunen. Sowieso kunnen ze ook online
  • Serious Sam Collection idem
Overwatch, Paladins, Fortnite… hebben een focus op online multiplayer maar kunnen ook die shooter itch verzorgen. Jedi Academy idem.

Qua singleplayer heb je dan nog o.a.
  • Crysis 1, 2, 3
  • Star Wars Republic Commando (singleplayer)
  • Dusk
  • De Metro serie
  • Duke Nuke’m 3D
  • BioShock serie
  • Jedi Knight 2
Anyway er zijn dus wat opties maar voor couch co-op zou ik toch eerder naar andere genres uitwijken.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 15-01-2022 08:06 ]

• Timothy3000
Arunia schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 19:36:
@eth0
De PS5, daar zit Astro's Playroom bij. En de Wii kwam met Wii Sports en WiiU met Nintendoland.

• The Evil Brain
  • Laatst online: 01-01 10:54
JackAvery schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 08:04:
Eerst en vooral: er zijn eigenlijk geen games die dit doen zoals GoldenEye, de eerste Perfect Dark, en de TimeSplitters serie. Het gros van de FPS games focust al heel lang niet meer op couch multiplayer, en bovendien belandt niet elke FPS game op Switch.

Dat gezegd zijnde, er zijn wel een aantal retro- en moderne shooters die misschien interessant zijn.
  • Praktisch de hele Doom serie is speelbaar op Switch. Een paar van de oudere games ondersteunen splitscreen multiplayer.
  • Quake 1 heeft splitscreen multiplayer en online functies.
  • Moderne releases van Wolfenstein zijn speelbaar, maar ik denk dat er maar eentje coop splitscreen heeft.
  • Turok 1 en 2. Turok 2 heeft online multiplayer (maar geen splitscreen)
  • De Borderlands games zouden local multiplayer moeten ondersteunen. Sowieso kunnen ze ook online
  • Serious Sam Collection idem
Overwatch, Paladins, Fortnite… hebben een focus op online multiplayer maar kunnen ook die shooter itch verzorgen. Jedi Academy idem.

Qua singleplayer heb je dan nog o.a.
  • Crysis 1, 2, 3
  • Star Wars Republic Commando (singleplayer)
  • Dusk
  • De Metro serie
  • Duke Nuke’m 3D
  • BioShock serie
  • Jedi Knight 2
Anyway er zijn dus wat opties maar voor couch co-op zou ik toch eerder naar andere genres uitwijken.
Thanks! Ik zat ook al te zoeken en kwam niet veel tegen, eigenlijk alleen Splatoon 2 (alleen online, geen couch, en third person), Hypercharge Unboxed, en Screencheat.

• Arunia
Timothy3000 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:28:
[...]

De PS5, daar zit Astro's Playroom bij. En de Wii kwam met Wii Sports en WiiU met Nintendoland.
Ok, ok, ik geef me gewonnen! :+

WiiU premium kwam overigens met ZombiU (deze hebben wij).

• Timothy3000
Ik zou eigenlijk best een tweede Nintendoland of Wii Sports achtige game willen. Zo enorm veel plezier met beide beleefd.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:11
Bij veel consoles zaten "gratis" games, maar daar betaalde je wel voor.

Meestal was er ook een console only versie te koop. De enige console die ik me kan herinneren waarop direct een volledig speelbare game zat was de Sega Master System.

Niet alle Wii's hadden Wii Sports inbegrepen en WiiU die ik heb had geen Nintendoland, maar ZombiU.

• marsclone
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-11-2025
Heeft er iemand ervaring met het aansluiten van de switch op een 15.6 inch externe display via usb-c? Ik zie veel filmpjes voorbij komen met wisselende ervaringen. En degene die ik wel zou willen proberen zijn niet echt beschikbaar in NL, zoals Lepow en Blitzwolf. Ben benieuwd.

• Timothy3000
RollieBollie schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:39:
Bij veel consoles zaten "gratis" games, maar daar betaalde je wel voor.

Meestal was er ook een console only versie te koop. De enige console die ik me kan herinneren waarop direct een volledig speelbare game zat was de Sega Master System.

Niet alle Wii's hadden Wii Sports inbegrepen en WiiU die ik heb had geen Nintendoland, maar ZombiU.
De PS5 komt iig ook met een direct speelbare game. Astro's Playroom. Geniale game ook trouwens.

Ik meende dat alle Wii's gewoon standaard met Wii Sports kwamen. Dit staat op Wiki (weet nie hoe accuraat dat is)
It was included as a pack-in game with the console in all territories except Japan, making it the first sports game included with the launch of a Nintendo system since Mario's Tennis for the Virtual Boy in 1995. Wii Sports is available on its own as part of the Nintendo Selects collection of games.

[ Voor 22% gewijzigd door Timothy3000 op 15-01-2022 09:51 ]

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21:35
All stars bij de SNES was ook bijna alles wat ik nodig had destijds haha!

• RollieBollie
De Wii kwam in de beginjaren wel altijd met Wii Sports. Eerst is normaal DVD hoesje, later in kartonnetje en laatste jaar ofzo zonder game.
marsclone schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:48:
Heeft er iemand ervaring met het aansluiten van de switch op een 15.6 inch externe display via usb-c? Ik zie veel filmpjes voorbij komen met wisselende ervaringen. En degene die ik wel zou willen proberen zijn niet echt beschikbaar in NL, zoals Lepow en Blitzwolf. Ben benieuwd.
Geen ervaring mee, maar USB-C naar USB-C gaat slechts met een aantal monitors werken omwille van de specifieke manier waarop Switch weet dat ie moet wisselen naar TV mode. Het gaat in essentie werken wanneer de monitor herkend wordt al een 'dock'. Doe je onderzoek goed als dit een vereiste is, lang niet elk portable display heeft de correcte chip hiervoor.

Bij andere portable screens ga je met HDMI kabels, power adapters en een portable dock moeten werken voor zover ik weet. Iets zoals
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NSbnD8t.jpeg
(bron: reddit)

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:10
Sinds deze week de oled maar bedacht me dat ik eigenlijk toch een goeie hoes wil. Heeft iemand tips voor een goeie, liefst niet te dure, opberghoes. Zou mooi zijn als er wat cartridges in kunnen worden opgeborgen. Alvast bedankt!

• Timothy3000
Ik heb deze. Erg blij mee.

https://www.gamemania.nl/...ing-case-screen-protector

Wellicht dat hij in andere winkels nog wel beschikbaar is.

[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 15-01-2022 10:34 ]

@Timothy3000 die bekeek ik laatst ook, maar lijkt overal uitverkocht te zijn.

@Darkest Star https://www.gamemania.nl/...ing-case-screen-protector

Is dezelfde hoes in het zwart en ook geschikt voor de Switch OLED. Er zit alleen geen geschikte screenprotector bij voor het OLED model. Maar is een folie, er zijn betere glazen screen protectors los te koop.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:30

Mauz1978

Console War Veteran

Timothy3000 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:34:
Ik heb deze. Erg blij mee.

https://www.gamemania.nl/...ing-case-screen-protector

Wellicht dat hij in andere winkels nog wel beschikbaar is.
Die heb ik ook, echt een toppertje en voor een goeie prijs.

Something under the bed is drooling

De Triangle Strategy collector's edition is nogmaals bevestigd voor Europa. Nu met de box-art:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FJExPBvXMAMTeF0?format=jpg&name=large

Hoe de totaalverpakking er uit ziet (via bol.com)

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/3O0BOOR2PMxA/6X66By7/1133x1200.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 15-01-2022 12:39 ]

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-01 23:48

Sméagol

Master of Mayhem

Is deze nog voorbij gekomen trouwens?

Afbeeldingslocatie: https://images.goodsmile.info/cgm/images/product/20220105/12198/94029/large/602743fec53c342a159c4e01ba779b53.jpg

https://www.goodsmile.inf...ne&utm_content=2022-01-14

Ik heb de andere 4 FE babes, dus deze komt er ook wel.

Make lovecraft not warcraft.

Niet in het topic, wel al op Discord.
Ik heb de andere 4 FE babes, dus deze komt er ook wel.
Ik probeer me in te houden als het gaat om aanschaffen van allerlei merchandise; heb bijv. Pyra en Mythra nog in doos zitten. :X

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• ReVision.
  • Niet online
Heb voor het eerst een korte game review geschreven en hier op tweakers gezet.
Gaat om AER Memories of Old, welke regelmatig in de aanbieding in de eShop voor €1,99 en voor dat geld, ondanks de korte lengte zeer de moeite waard. :)

AER Memories of Old, Switch review ReVision.

Ik zal in de toekomst meer kleine eShop spellen reviewen en op tweakers plaatsen.

hoi

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

sderooij schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 19:51:
[...]

Expected delivery by: Wed, Jan 19, 2022 :D
Ik kreeg een mailtje van de douane dat ik inklaringskosten moet betalen: 12,67. Meteen maar betaald en nu hopen dat ie binnen 5 dagen hier is.

• sderooij
Mauz1978 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:54:
[...]

Ik kreeg een mailtje van de douane dat ik inklaringskosten moet betalen: 12,67. Meteen maar betaald en nu hopen dat ie binnen 5 dagen hier is.
wordt een dure grip zo :P
Maar dat had ik niet verwacht, inklaringskosten. Heb zelf niks ontvangen, kan misschien nog komen?

edit: ik denk dat ik even wat achterloop met mijn levering, gisteravond heeft dat pakket pas Hongkong verlaten.

[ Voor 12% gewijzigd door sderooij op 15-01-2022 21:11 ]

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

sderooij schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:08:
[...]

wordt een dure grip zo :P
Maar dat had ik niet verwacht, inklaringskosten. Heb zelf niks ontvangen, kan misschien nog komen?

edit: ik denk dat ik even wat achterloop met mijn levering, gisteravond heeft dat pakket pas Hongkong verlaten.
Nee, ik ook niet. Ik dacht eerst dat het scammers waren, maar na mail en ip’s te hebben gecheckt, leek het toch legit haha. Die grip mag het maar allemaal waard zijn zo hoor :P…

• sderooij
Mauz1978 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 23:35:
[...]

Nee, ik ook niet. Ik dacht eerst dat het scammers waren, maar na mail en ip’s te hebben gecheckt, leek het toch legit haha. Die grip mag het maar allemaal waard zijn zo hoor :P…
volgens mij, inclusief die inklaringskosten, zit je ook zo goed als een extra bundel te betalen :D
Die bundel was 50 euro geloof ik? 8)7
Voor de mensen die graag games in TATE mode spelen - het lijkt er op dat de befaamde Flip Grip van tijd tot tijd terug in stock komt. Linkje naar Fan Gamer zodat je kan nakijken. Let op, de Flip Grip is niet compatibel met het OLED model. Naar het schijnt zou er een nieuwe versie in ontwikkeling zijn hiervoor.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0014/1962/products/flipgrip7-fs8.png?v=1531192850

NISA Europe laat weten dat vanaf morgen 13:00 de collector's edition van The Legend of Heroes: Trails from Zero exclusief beschikbaar is op hun website.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0541/9049/files/Zero_LE_PS4_Glamshot_PEGI_600x600.jpg?v=1642166372

• Darkest Star
JackAvery schreef op zondag 16 januari 2022 @ 08:29:

NISA Europe laat weten dat vanaf morgen 13:00 de collector's edition van The Legend of Heroes: Trails from Zero exclusief beschikbaar is op hun website.

[Afbeelding]
Game ziet er heel mooi uit zeg!

• Timothy3000
JackAvery schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:25:
De Triangle Strategy collector's edition is nogmaals bevestigd voor Europa. Nu met de box-art:

[Afbeelding]

Hoe de totaalverpakking er uit ziet (via bol.com)

[Afbeelding]
Helemaal vergeten dat deze game ook bijna uit komt! Samen met Kirby mooi even in de preorder gezet bij Allyourgames.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wat is het luigi spel bij mario bros deluxe u? is dat een ander soort spel met andere levels? duurt het lang?

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 16-01-2022 12:33 ]

• Linksquest
@Farabi Dat is zeg maar de Stand Alone DLC voor New Super Mario U, is op de Wii U apart op een disk uitgekomen. Kan het zelf ook wel omschijven, maar denk dat dit stukje van Nintendo ook al erg duidelijk is. Kort samen gevat, alle levels zijn erg kort en moet daar moet je gehaast doorheen rennen. Vond het van de ene kant zelf wel een leuke uitdaging, maar minder relaxt om te spelen.

In New Super Luigi U voor de Wii U is Mario uit beeld en is Luigi aan de beurt om de hoofdrol te spelen! Speel 82 nieuwe levels die inspelen op Luigi's unieke eigenschappen zoals zijn hogere sprong en zijn grotere beweeglijkheid... maar met slechts 100 seconden op de klok voor elk level, moet je snel zijn om de vlaggenstok op tijd te bereiken! Geniet met familie en vrienden van de meerspelerstand, waarin voor het eerst het personage Nabbit speelbaar is. Dit brutale kereltje kan geen power-ups gebruiken, maar daar staat tegenover dat vijanden hem niets kunnen maken, dus is hij een ideaal personage voor spelers die actiespellen te uitdagend vinden.
  • Ontdek 82 nieuwe levels vol verrassingen, trucs en valstrikken
  • Geniet van een unieke speelstijl, met Luigi's hogere sprong en grotere beweeglijkheid
  • Geniet met vrienden van de meerspelerstand, waarin voor het eerst het personage Nabbit speelbaar is.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Gisteren met de kids weer Mario Party gedaan, blijft een heerlijk spel om te doen.
Over paar maanden maar eens kijken naar het nieuwste deel.

Hoe vinden jullie het nieuwste deel?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• sderooij
Mars18 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 07:20:
Gisteren met de kids weer Mario Party gedaan, blijft een heerlijk spel om te doen.

Wij spelen hier (vader en 2 zoons) bijna elke avond superstars, vooral mt minigame :P
Super Mario Party werd gewaardeerd hoor, maar Superstars is het helemaal :)

• sderooij
Mauz1978 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 23:35:
[...]

13 euro inklaringskosten + 9 euro belasting 8)7

• Patrick_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
sderooij schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:04:
[...]

Wij spelen hier (vader en 2 zoons) bijna elke avond superstars, vooral mt minigame :P
Super Mario Party werd gewaardeerd hoor, maar Superstars is het helemaal :)
De rede dat wij toch voor de oudere versie zijn gegaan is motion control. Deze wordt (zover ik weet) niet gebruikt in het nieuwe deel. Blijft toch lachen om de kinderen te zien worstelen met bakken of een vlaggenmast te beklimmen door de joycon te bewegen.. Is voor mijn gevoeld toch net even anders.

Wordt dit niet gemist in het nieuwe deel?

• sderooij
Patrick_ schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:09:
[...]

De rede dat wij toch voor de oudere versie zijn gegaan is motion control. Deze wordt (zover ik weet) niet gebruikt in het nieuwe deel. Blijft toch lachen om de kinderen te zien worstelen met bakken of een vlaggenmast te beklimmen door de joycon te bewegen.. Is voor mijn gevoeld toch net even anders.

Wordt dit niet gemist in het nieuwe deel?
Voor zover niet :) Ze zitten beiden met controllers, en gaat perfect zo.

• Linksquest
Mars18 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 07:20:

Ik vind hem tof, een van de betere in jaren, heb een review geschreven en deze op Tweakers geplaatst, productreview: Mario Party: Superstars, Switch review door Linksquest

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:58
Me nooit gerealiseerd dat die joy-cons zo afzichtelijk duur zijn. Ik overweeg Mario Party Superstars, maar dan heb ik wel meer controllers nodig, want anders is het ruzie hier...

Komen zeker niet vaak in de aanbieding?
barrymossel schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:00:
Me nooit gerealiseerd dat die joy-cons zo afzichtelijk duur zijn. Ik overweeg Mario Party Superstars, maar dan heb ik wel meer controllers nodig, want anders is het ruzie hier...

Wellicht een keer een tientje goedkoper, maar zijn inderdaad niet vaak in de aanbieding.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43

Ik snapte eerst ook niet waarom die kleine plastic dingen zo duur waren, totdat je ziet wat er allemaal voor een techniek in zit.

https://www.thegamingman....ensive-it-will-shock-you/

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Linksquest

Mijn dochter heeft eentje van Hori, die is best fijn en voor Mario Party erg leuk.

• Ht87

Ja schrok ik ook van, ik heb nu via Wish setje nep pro controllers gekocht, zijn die ook compatibel voor Mario party? Want die game staat hoog op de verlanglijst, ben binnenkort jarig en heb voor t eerst in 10 jaar verjaardagswensen door de switch :*)

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:12
Is het nou nog zinvol om Zdd BotW te kopen, of om af te wachten op deel 2 aan het eind van het jaar?

Ik vermaak mij nu prima met zelda op de N64 emulator en ga de nieuwe versie dan sowieso in december kopen.

Of is er kans dat de huidige BotW in prijs gaat zakken met BotW 2? Of dat er een. Leiden variant uitkomt, blijkbaar is er in het buitenland BotW + uitbreiding?

• RollieBollie
President schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:25:
Is het nou nog zinvol om Zdd BotW te kopen, of om af te wachten op deel 2 aan het eind van het jaar?

Ik vermaak mij nu prima met zelda op de N64 emulator en ga de nieuwe versie dan sowieso in december kopen.

Of is er kans dat de huidige BotW in prijs gaat zakken met BotW 2? Of dat er een. Leiden variant uitkomt, blijkbaar is er in het buitenland BotW + uitbreiding?
Zinvol om BotW te kopen? Ja.

Ze zijn al bijna tien euro goedkoper dan bij release. Helaas komen ze niet zo vaak in de aanbieding maar als je wat rondshopt kan je er misschien wel 5-10 euro af krijgen op het juiste moment.

Op zich kan je voor Superstars ook andere controllers kopen dan joy-cons denk ik :) Het was enkel Super Mario Party waarbij joy-cons verplicht zijn.
Ht87 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:15:
[...]

Ja schrok ik ook van, ik heb nu via Wish setje nep pro controllers gekocht, zijn die ook compatibel voor Mario party? Want die game staat hoog op de verlanglijst, ben binnenkort jarig en heb voor t eerst in 10 jaar verjaardagswensen door de switch :*)
Zie hierboven :P Als je het over Super Mario Party hebt, zijn joy-cons verplicht. Als je het over Mario Party Superstars hebt, kunnen andere controllers ook.

Wil je nu Breath of the Wild spelen? Dan is het zeker zinvol. Iedereen ervaart die game anders, maar voor mij persoonlijk is het één van de beste games van het laatste decennium. Gezien de ontwikkeltijd van de sequel, ga ik er ook van uit dat er significante verschillen zullen zijn ;p

Gaat BOTW in prijs dalen? Ik heb geen kristallen bol, maar sinds rlelease is er geen systematische prijsverlaging geweest. Maar wie weet wat er gebeurt wanneer de sequel releast.

Komt de BOTW+uitbreiding hier ooit uit? Hetzelfde antwoord, helaas :+

Moeilijk te zeggen omdat we nog geen goed beeld hebben hoe BOTW 2 verder bouwt op deel 1. Maar ik verwacht dezelfde soort gameplay, maar uitgebreider. Ik denk dat je qua verhaal prima deel 1 kan overslaan en dat de ervaring een stuk vernieuwender zal zijn als je deel 1 hebt overgeslagen. Ik verwacht in de toekomst dat mensen ook eerder BOTW 2 nog een keer herspelen dan dat ze BOTW weer oppakken. Maar die eerste ervaring met BOTW vond ik erg tof, als je geen geduld hebt om te wachten op BOTW 2 en je hebt nu zin in een nieuwe game dan is BOTW 1 een echte aanrader.

Nintendo is niet zo snel met games in prijs laten zakken, op aanbiedingen na is dat bij first party games nog niet gebeurd.

Er is inderdaad een complete editie in Japan waar de game met alle updates en de expansion pass op de cartridge staat. Lijkt mij wel leuk om te hebben, gisteren bijna op het punt gestaan die aan te schaffen. Maar importeren kost iets van 95 euro… Het is in ieder geval kenmerkend dat die editie alleen Japan is uitgebracht. Kan later alsnog in het westen uitkomen. Al verwacht ik zelf van niet. In Japan wordt meer fysiek gekocht en dus is een dergelijke editie een goede keus. In Europa zijn we veel meer digitaal georienteerd. Ik denk dat er hier minder vraag is, meeste mensen hebben het spel en de expansion pass inmiddels wel en zullen niet snel nog een keer 80 euro uitgeven aan een fysieke versie. Wellicht een kleine druk die op een gegeven moment uitverkocht is. Valt me bijvoorbeeld bij Pokemon Sword/Shield + Expansion Pass op dat deze inmiddels ook vrijwel overal uitverkocht is terwijl de standaard editie van Sword/Shield nog overal beschikbaar is. Ik denk niet dat ze de standaard editie van BOTW gaan vervangen, kan er nog mooi verdiend worden aan de verkoop van de expansion pass in de eshop.
Bandai Namco heeft recent een nieuwe My Hero Academia game aangekondigd: My Hero Academia: Ultra Rumble. Het is een free-to-play Battle Royale game waarin tot 24 spelers het met elkaar kunnen uitvechten.

Voorlopig vind ik enkel een Japanse aankondiging, maar gezien de populariteit van de franchise lijkt het vrij realistisch dat deze ook hier een release krijgt.

Overview trailer:

Een half uur aan gameplay vind je hier.

• RollieBollie
Leveranciers mogen geen prijsafspraken maken. Nintendo doet dat dus ook niet, maar geeft wel een adviesprjs. De winkelier mag de prijs dan zelf bepalen.

En Nintendo games zoals Mario en Zelda verkopen ze toch wel. Dus die prijzen zakken bijna nooit.
RollieBollie schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:25:
Leveranciers mogen geen prijsafspraken maken. Nintendo doet dat dus ook niet, maar geeft wel een adviesprjs. De winkelier mag de prijs dan zelf bepalen.

En Nintendo games zoals Mario en Zelda verkopen ze toch wel. Dus die prijzen zakken bijna nooit.
Als je goedkopere Nintendo games wilt kopen, moet je gewoon een Franse winkel zoeken. Daar is veel meer competitie (en voorraad) dan in de Benelux.

• Linksquest
JackAvery schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:48:
[...]

Als je goedkopere Nintendo games wilt kopen, moet je gewoon een Franse winkel zoeken. Daar is veel meer competitie (en voorraad) dan in de Benelux.
Maar dan heb je wel het risico dat je een frans doosje krijgt, tenminste als je daar wat om geeft, ik heb zelf een keer Hellblade bij Amazon NL gekocht, deze werd uiteindelijk uit Spanje verstuurd en het bleek een Frans doosje te zijn.

Linksquest schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:19:
[...]

Maar dan heb je wel het risico dat je een frans doosje krijgt, tenminste als je daar wat om geeft, ik heb zelf een keer Hellblade bij Amazon NL gekocht, deze werd uiteindelijk uit Spanje verstuurd en het bleek een Frans doosje te zijn.
Wat een hel moet dat geweest zijn.

Bij Amazon kan je het ASIN nummer vergelijken, zo is het geen verassing in welke taal het doosje is.

• Linksquest
Nou, het probleem was, heb contact opgenomen, dat ze hem niet meer in Nederland op voorraad hadden, maar wel aangegeven stond, en omdat ze toen net pas open waren, ze de game vanuit Spanje hebben laten komen.

Maar buiten dat, zou het als je bij een NL winkel koopt, vooral een grote als Amazon, geen studie moeten zijn om te zien uit welk land het spel komt. Mening leek koopt gewoon en verwachten dan ook een Nederlands doosje.

@Linksquest Daar moet je inderdaad mee oppassen bij Amazon. Ze hebben van een spel vaak meerdere versies te koop terwijl je bij Bol gewoon het spel voor de Nederlandse markt koopt. Gezien ik allergisch ben voor doosjes met vreemde talen kijk ik dus altijd even naar dat ASIN nummer als ik via Amazon koop.
Linksquest schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:19:
[...]

Juist. Ik begrijp dat dat erg is voor verzamelaars, andere mensen betalen dan weer graag 10 euro minder.
De cloud versies van de Kingdom Hearts serie komen uit op 10 februari. Trailer

• ReVision.
  • Niet online
Is er eigenlijk een reden dat sommige games enkel als Cloud versie beschikbaar komen op de Switch?
Ik snap dat sommige games anders misschien niet op de Switch zouden werken, maar ik hoor vrijwel enkel slechte verhalen van de Switch Cloud games

Zo wil ik nog steeds heel graag de The Forgotten City op de Switch spelen. Hier is echter enkel een Cloud versie van en die schijnt nogal veel problemen te hebben, wat je ook terug ziet in Gameplay videos op Youtube.

Zelfde met de Kingdom Hearts series in de video, is het nu echt niet mogelijk om deze games te porten?. Of wil gewoon niemand daar tijd en geld in steken?

hoi

• Ht87
ReVision. schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:02:
Is er eigenlijk een reden dat sommige games enkel als Cloud versie beschikbaar komen op de Switch?
Ik snap dat sommige games anders misschien niet op de Switch zouden werken, maar ik hoor vrijwel enkel slechte verhalen van de Switch Cloud games

Zo wil ik nog steeds heel graag de The Forgotten City op de Switch spelen. Hier is echter enkel een Cloud versie van en die schijnt nogal veel problemen te hebben, wat je ook terug ziet in Gameplay videos op Youtube.

Zelfde met de Kingdom Hearts series in de video, is het nu echt niet mogelijk om deze games te porten?. Of wil gewoon niemand daar tijd en geld in steken?
Ik heb best goede resultaten in de trial periode van Hitman 3. Ik heb veel ervaring met google stadia en de gouden sleutel bij Stadia is gebruik maken van bedraad internet. Denk dat het daar bij de switch aan schort, al heeft de oled wel een LAN-poort?

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-01 12:48
Even mijn ei kwijt met betrekking tot Fire Emblem three houses. Ik heb nog gekeken (via Google) zag geen Fire emblem topic dus maar hier.

Ik merk dat ik moeilijk in het verhaal kom. Er zijn meerdere huizen en ik voel mij nog wat zwemmende qua verhaal. Nu ongeveer 20 uur gespeeld. Ik speel voor huis Edelhart.... Is er nog een wiki die jullie mij kunnen aanraden? ik zou wat meer betrokkenheid willen hebben.

Of ik vecht, of ik ben aan het vissen, thee aan het drinken of iets anders maar een achtergrond verhaal zie ik nog niet echt. Ik heb gisteren nog in het spel gekeken in het menu maar ik zie daarin ook niet iets dat mij hierin verder helpt.

(Qua gameplay staat dit spel trouwens als een huis, pun intended. Op Hard is de combat heerlijk, gisteren was praktisch mijn hele team afgeslacht voor ik de missie behaalde.. Het luchtige tussen de missies door vind ik ook leuk, lekker ontspannen)

[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 18-01-2022 09:13 ]

• Arunia
@ReVision. Dat ze anders niet draaien, of omdat de developers te lui zijn om er een versie voor te maken en het spel toch wel op de console beschikbaar willen zien.
Ik blijf er in ieder geval ver weg van. Maar heb ook alle consoles inclusief een sterke game pc.

The Forgotten City was overigens wel een leuk spel, niet al te lang. Mocht je andere opties hebben, zeker daar op spelen. Als je Gamepass Ultimate hebt, dan is die daar gratis. Even als tip.

@Ht87 Het dock van de OLED heeft inderdaad een LAN-poort. Maar is wel mogelijk om die via USB3 toe te voegen als adapter aan de oudere docks.

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 18-01-2022 09:13 ]

Dit is voor veel uitgevers een kosten/baten analyse. De ontwikkeltijd en kostprijs die aan een goede port vasthangt is zeker significant, en soms is het gewoon interessanter om die ontwikkelaars op een ander project te zetten. Opportuniteitskosten zijn zeker een factor.

Natuurlijk heeft elke game en ontwikkelaar zijn specifieke context waarmee een uitgever zo een beslissing moet maken. Het is duidelijk dat Switch de install base heeft om een goede port de moeite waard te maken, maar dan nog kan het financieel oninteressant zijn net omdat de gemaakte kosten misschien een hogere return in investment hebben bij een ander project.

Dan heb je natuurlijk ook nog de projecten die technisch erg uitdagend of onmogelijk zijn. Een van de redenen dat we GTA V nog steeds niet op Switch hebben, zou bvb. de beperkte grootte van de cartridges zijn. Als een dergelijk probleem zich stelt, kan een cloud versie één mogelijke oplossing zijn.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Ook ik ben geen fan van de cloud 'oplossing', zonder snel en stabiel internet geen game. Op een draagbaar apparaat als de Switch vind ik dat een trade off die niet goed uitpakt. Als ik dan toch thuis moet zitten voor snel internet, dan slinger ik wel een ander apparaat aan.

Ik gebruik overigens ook al sinds de Wii U met succes een usb > ethernet adapter, in mijn geval die van Nintendo zelf.
Ik ben inmiddels wel fan van cloud gaming. Sinds kort 3 jaar Game Pass Ultimate en een glasvezel internet aansluiting. Kan nu next gen games streamen op mijn last gen Xbox One S en waar goed internet is kan ik mijn Xbox games ook verder spelen op mijn smartphone/laptop. Net als met de Switch, docked en handheld, zorgen meer mogelijkheden dat ik games ook eerder kan uitspelen.

Maar cloud gaming met de Nintendo Switch kan ik niet rijmen. Ik wil met de Switch in handheld gewoon overal kunnen gamen en niet afhankelijk zijn van een internetverbinding. Als je enkel docked games speelt op de Switch wellicht geen probleem, maar het haalt voor mij de kracht (docked en handheld) van de Switch onderuit. Bij mijn Xbox breidt het de mogelijkheden uit en kan ik games alsnog downloaden, bij de Switch kan ik deze cloud games enkel online spelen.

Qua kosten en baten begrijp ik waarom uitgevers het doen, maar het verdienmodel van betalen voor 1 game moet wat mij betreft aangepast worden naar een maandelijks abonnement waarbij je de keuze hebt uit meerdere games.

• sderooij
sderooij schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:08:
[...]

13 euro inklaringskosten + 9 euro belasting 8)7
@Mauz1978 , hij is binnen. Redelijk robuste case en die grip zelf voelt zeer goed aan. Nu eerst nog werken, en dan beter kennis maken ;-)

• RollieBollie
Games koop ik bij voorkeur fysiek, omdat ik de meeste games ook na jaren in de kast te hebben staan weer kan spelen. Digital only, DLC en streaming vind ik dus een slechte zaak.

Toch heb ik ook wel enkele digital games en natuurlijk ook DLC. Streaming games heb ik me nog niet in verdiept, maar heb nu wel de demo van Kingdom Hearts binnengehaald.

De prijzen voor de KH games:
Kingdom Hearts HD 1.5+2.5 = € 39,99, nu met korting € 31,99
Kingdom Hearts HD 2.8 = € 49,99, nu met korting € 39,99
Kingdom Hearts HD III = € 59,99, nu met korting 47,99
Kingdom Hearts HD Masterpiece = € 99,99, nu met korting € 79,99

Heb de demo nog niet aangeslingerd, maar vind de prijzen voor een digital/streaming erg hoog. Ik ben hooguit iets van € 30,00 van plan te betalen voor een digital game.

Hmm. Heb net dus de demo Kingdom Hearts HD 1.5+2.5 aangeslingerd. Kon even de menu's bekijken, begon met de game en kreeg een intro die soepel liep. Begon een training en midden in de training (was iets van 1 minuut bezig) die soepel liep.... demo ended. Ik kan dus niet echt bepalen of de game ook echt goed loopt. Zou dan echt iets van een half uur de game horen te spelen.

Dus voor mij: nope. Geen Kingdom Hearts via streaming.

[ Voor 21% gewijzigd door RollieBollie op 18-01-2022 16:23 ]

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

sderooij schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:52:
[...]

@Mauz1978 , hij is binnen. Redelijk robuste case en die grip zelf voelt zeer goed aan. Nu eerst nog werken, en dan beter kennis maken ;-)
Nice! Laat vooral weten wat je ervan vindt! Die van mij ligt nog bij de douane zo te zien :S

• RollieBollie
Nog een keer de demo gespeeld. 1e Keer was ik ook even afk tijdens het bekijken van de menu's. 2e Keer was ik alleen met de game bezig en kon iets van 15 minuten de training doen. Ondervond 1 keer lag bij start van een cutscene.

Toch blijf ik erbij dat je de game echt even moet kunnen spelen. Het is leuk/goed dat je een training doet, maar ik wil echt tegen vijanden spelen en niet tegen wat trainingsvijanden.
Dit weekend nieuw Tetris 99 event:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

RollieBollie schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:47:
Nog een keer de demo gespeeld. 1e Keer was ik ook even afk tijdens het bekijken van de menu's. 2e Keer was ik alleen met de game bezig en kon iets van 15 minuten de training doen. Ondervond 1 keer lag bij start van een cutscene.

Toch blijf ik erbij dat je de game echt even moet kunnen spelen. Het is leuk/goed dat je een training doet, maar ik wil echt tegen vijanden spelen en niet tegen wat trainingsvijanden.
Ik ga met je akkoord hoor maar de demo's van die streaming diensten dienen enkel om te testen of je connectie vlot genoeg is voor een vlotte performance, niet om het spel uit te proberen.

• sderooij
Mauz1978 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:41:
[...]

Nice! Laat vooral weten wat je ervan vindt! Die van mij ligt nog bij de douane zo te zien :S
So far so good! :D
De case is ook geweldig, fluweel aan de binnenkant _/-\o_ _/-\o_

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-01 23:59
Nog maar recent een Switch in huis, ik wist niet dat er ook mogelijkheid tot cloudgaming was. Heb hier zeer goede ervaring mee met Google Stadia. Ik hoop dat Square de FF7 remake via cloudgaming op de Switch zal uitbrengen. Al ga ik akkoord met bovenstaande mening dat cloudgaming de veelzijdigheid van de Switch beperkt...

• RollieBollie
JackAvery schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:28:
[...]

Ik ga met je akkoord hoor maar de demo's van die streaming diensten dienen enkel om te testen of je connectie vlot genoeg is voor een vlotte performance, niet om het spel uit te proberen.
Klopt. Daar ben ik me bewust van.

Alleen. Nu heb ik enkel een trainingsruimte gezien die goed loopt. En zo een trainingsruimte is beperkt qua achtergrond. Daarbij is de game is nog niet beschikbaar en is dus de serverload ook nog laag.

Bij een demo van een digital game zonder streaming begrijp ik ook dat de game beperkt is qua tijd of voortgang. Daarbij vind ik het ook geen demo om te testen of de game goed draait op de console, omdat de game daarvoor is geschreven. Deze demo's speel ik dan om te kijken of ik de game leuk vind (en als er dan haperingen zijn neem ik die wel mee in mijn keuze).

Banjo-Kazooie releast morgen overmorgen Europese tijd op het Nintendo Switch Online Uitbreidingspakket.

Oh, en The Artful Escape releast volgende week op de 25ste:

[ Voor 36% gewijzigd door JackAvery op 19-01-2022 21:22 ]

• Timothy3000
The Artful Escape vond ik op Gamepass echt een tegenvallertje. Er is weinig ''game'' aan en het werd aardig snel repetitief.

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-01 15:10
MetalSonic schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:11:
Even mijn ei kwijt met betrekking tot Fire Emblem three houses. Ik heb nog gekeken (via Google) zag geen Fire emblem topic dus maar hier.

Ik merk dat ik moeilijk in het verhaal kom. Er zijn meerdere huizen en ik voel mij nog wat zwemmende qua verhaal. Nu ongeveer 20 uur gespeeld. Ik speel voor huis Edelhart.... Is er nog een wiki die jullie mij kunnen aanraden? ik zou wat meer betrokkenheid willen hebben.

Of ik vecht, of ik ben aan het vissen, thee aan het drinken of iets anders maar een achtergrond verhaal zie ik nog niet echt. Ik heb gisteren nog in het spel gekeken in het menu maar ik zie daarin ook niet iets dat mij hierin verder helpt.

(Qua gameplay staat dit spel trouwens als een huis, pun intended. Op Hard is de combat heerlijk, gisteren was praktisch mijn hele team afgeslacht voor ik de missie behaalde.. Het luchtige tussen de missies door vind ik ook leuk, lekker ontspannen)
Ik ben juist ook behoorlijk terughoudend omwille van potentiële spoilers, ben gisteren overigens met het spel begonnen. Ben erg benieuwd en heb het spel ook op hard gezet, speel je ook met de classic mode? Heb het voor de uitdaging maar aangezet. Kom zojuist van Wildermyth die dat wel heel elegant oplost, ik ben benieuwd hoe hard Fire Emblem hierin is en of ik hier misschien toch niet een stapje terug moet doen.

In ieder geval zin in de game, eerste single player game op de recent gekochte Switch.

• Linksquest
JackAvery schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 06:24:
[YouTube: Banjo-Kazooie Trailer - Nintendo 64 - Nintendo Switch Online]

Banjo-Kazooie releast morgen op het NIntendo Switch Online Uitbreidingspakket.

[YouTube: The Artful Escape - Announcement Trailer - Nintendo Switch]
Banjo-Kazooie is een tof spel, heb het origineel nog hier liggen, deel 2 trouwens, die zelfs nog in doos.

• MetalSonic
Cid Highwind schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:12:
[...]
Ik ben juist ook behoorlijk terughoudend omwille van potentiële spoilers, ben gisteren overigens met het spel begonnen. Ben erg benieuwd en heb het spel ook op hard gezet, speel je ook met de classic mode? Heb het voor de uitdaging maar aangezet. Kom zojuist van Wildermyth die dat wel heel elegant oplost, ik ben benieuwd hoe hard Fire Emblem hierin is en of ik hier misschien toch niet een stapje terug moet doen.

In ieder geval zin in de game, eerste single player game op de recent gekochte Switch.
Ik heb de game op hard maar niet op classic mode. Paar pagina's terug kan je de voors en tegens zien van wel of niet classic mode.

Ik heb al diverse Fire Emblem games gespeeld, ook diverse strategie spellen dus ik wilde wel voor hard gaan. Gevechten zijn in het begin nog erg simpel maar na een uurtje of 10 zal je zien dat het ineens uitdagend wordt. gelukkig maar.

Ben het met je eens dat je geen spoilers moet tegen komen dus ik ben ook voorzichtig. Achja wellicht moet ik het gewoon eens uitspelen en dan nog een playtrough en dat dingen dan beter op hun plek vallen. Dit spel zou zich er sowieso voor lenen.

• MetalSonic
JackAvery schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 06:24:
[YouTube: Banjo-Kazooie Trailer - Nintendo 64 - Nintendo Switch Online]

Banjo-Kazooie releast morgen op het NIntendo Switch Online Uitbreidingspakket.

[YouTube: The Artful Escape - Announcement Trailer - Nintendo Switch]
Banjo kazooi, heerlijke platform game. Sowieso imo beter dan Donkey Kong 64 en bijna net zo goed als Mario 64.

Als je door de oude graphix heen kan kijken dan kan je genieten van de verslavende gameplay

• Darkest Star
Timothy3000 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:47:
The Artful Escape vond ik op Gamepass echt een tegenvallertje. Er is weinig ''game'' aan en het werd aardig snel repetitief.
Met je eens vwb weinig game en repetitief, echter visueel een plaatje. Kan me voorstellen dat het op het OLED scherm er echt vanaf spat.

[ Voor 30% gewijzigd door Darkest Star op 19-01-2022 16:12 ]

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

sderooij schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:33:
[...]

So far so good! :D
De case is ook geweldig, fluweel aan de binnenkant _/-\o_ _/-\o_
Heb m ook binnen. Ik was vergeten dat ik een LE had, de Beat em Up versie. Ziet er mooi uit! Goed kabeltje ook. Hoop vanavond en morgen effe goed te testen, maar ben nu al blij :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p6qFVJrZu1_qALU-z-q2pMDf7SE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uM68GQewLUUcEEZkBsXZxR8i.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Iqj1fCDESCregBwhfD8WPExrv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/82N6sFb1hcT6R37v8zzvat1J.jpg?f=fotoalbum_large

• sderooij
Mauz1978 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:22:
[...]

Heb m ook binnen. Ik was vergeten dat ik een LE had, de Beat em Up versie. Ziet er mooi uit! Goed kabeltje ook. Hoop vanavond en morgen effe goed te testen, maar ben nu al blij :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gaaf! :D

Moet alleen nog even wennen aan het er in en uit halen voor als ik docked speel...gaat wat stroef :P Nog tips daarvoor?

• ReVision.
  • Niet online
Gewoon uit interesse, wat zijn de voordelen van zo'n grip in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Hori Split Pad pro? Ik weet dat daar geen HD Rumble en gyro op zit maar hoeveel heb je dat nodig?

Ik heb zelf ook eens zitten kijken naar de Skullnco grip, waarom zou je bijvoorbeeld niet voor die gaan? Is dat enkel de prijs? Wederom ik vraag dit simpel uit nieuwschierigheid en omdat ik zelf ook wil gaan kijken naar andere opties om the Switch meer handheld te gaan gebruiken.

hoi

Linksquest schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:13:
[...]

Banjo-Kazooie is een tof spel, heb het origineel nog hier liggen, deel 2 trouwens, die zelfs nog in doos.
MetalSonic schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:51:
[...]

Banjo kazooi, heerlijke platform game. Sowieso imo beter dan Donkey Kong 64 en bijna net zo goed als Mario 64.

Als je door de oude graphix heen kan kijken dan kan je genieten van de verslavende gameplay
Bij mij komt Banjo elke paar jaar nog eens van stal. Blij dat ik m nu op de Switch kan spelen, die soundtrack alleen al is af _/-\o_
MetalSonic schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:17:
[...]
Ben het met je eens dat je geen spoilers moet tegen komen dus ik ben ook voorzichtig. Achja wellicht moet ik het gewoon eens uitspelen en dan nog een playtrough en dat dingen dan beter op hun plek vallen. Dit spel zou zich er sowieso voor lenen.
Ik weet niet hoe ver je zit in de storyline momenteel maar de 'echte' verhaallijn komt inderdaad wat traag op gang. Vond ik niet erg want de individuele characters zijn echt heel degelijk geschreven en hebben interessante achtergrondverhalen. Op termijn ga je echter ook genoeg main storyline meemaken, en die verschilt nogal per factie waardoor het spel zich inderdaad leent tot meerdere playthroughs.
ReVision. schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:40:
Ik weet dat daar geen HD Rumble op zit maar hoeveel heb je dat nodig?
Verschilt per game. Ik vind niet dat elk spel even goed gebruik maakt van HD Rumble. Maar bij een spel zoals Super Mario Odyssey werkt HD Rumble erg goed. Geen HD Rumble of gewone rumble zou bij die game een gemis zijn.
Pagina: 1 ... 150 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic