Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Shop4nl heeft nog fysieke exemplaren incl de munt:

https://www.shop4nl.com/n...ch-game-with-branded-coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
3 tot 7 dagen levertijd (verwacht). Nee ik sla deze ff over :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
StarWolfer schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:02:
[...]
3 tot 7 dagen levertijd (verwacht). Nee ik sla deze ff over :) .
Heb je geen ervaring met deze website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:20:
[...]

Hm ik hoor juist zeer negatieve verhalen over Youngblood. Vooral de nieuwe RPG elementen zorgen voor meer irritatie dan vernieuwing.
Het voelt aan als een kruising tussen Dishonored en Wolfenstein (niet gek omdat Arkane eraan heeft meegewerkt). Sommige RPG elementen zijn inderdaad ruk, zoals het 'meelevellen' van vijanden en een aantal vijanden zijn domweg bullet sponges. Level design en het rondbewegen door de levels zijn IMO wel echt een stuk beter.

Indrukwekkend was overigens m.n. in de zin van de graphics i.c.m. de relatief open speelwereld op de Switch. Ik had echt niet voor mogelijk gehouden dat dit kon, ook niet na Doom en Wolf 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RayNbow schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 18:59:
[...]

Over Doom gesproken...
[Twitter]
[Twitter]

🤔
Gezien nog niemand hier een update over heeft gepost: de logins moesten eigenlijk optioneel zijn (claimt Bethesda PR). Dit wordt gefixt:

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 30-07-2019 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
JackAvery schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 07:14:
[...]

Gezien nog niemand hier een update over heeft gepost: de logins moesten eigenlijk optioneel zijn (claimt Bethesda PR). Dit wordt gefixt:
[Twitter]
Had dit zelf idd ook op twitter gezien, en vooropgesteld, hoewel het natuurlijk zwaar onzinnig is om dit soort dingen te doen, is het imho wel ook wel weer zwaar opgeblazen. Ik begrijp dat nadat je een mail adres ingevoerd had, je gewoon prima offline kon spelen.

Anyways, hoewel ik doom vroeger fantastisch vond, heb ik er nu weinig behoefte meer aan, wellicht ooit nog is op mijn retro pc als ik die ooit aansluit en hij dan nog werkt........of eventueel als hij zo goed als gratis voorbij komt in een sale.......

Toevallig wel doom2016 aangeschaft voor pc, dit om te testen met shadow, maar dat is hier offtopic verder (zelfs als zou het me niet bevallen dan ga ik wel terug naar de xb one versie die ik ooit voor minder dan 7 euro bij interoys vond, nog steeds niet de switch sorry :> )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:56
doobieters schreef op maandag 29 juli 2019 @ 17:16:
[...]

Heb je geen ervaring met deze website?
Goede website, komen alleen dacht ik wel uit GB. Maar verder zijn de prijzen vaak net iets lager dan elders. Kijk ook eens op Amazon.de vaak ook prima prijzen. Als je veel om het hoesje geeft zou ik het niet doen, daar staat zo'n groot USK logo op en alles duits natuurlijk.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:41:
[...]

Had dit zelf idd ook op twitter gezien, en vooropgesteld, hoewel het natuurlijk zwaar onzinnig is om dit soort dingen te doen, is het imho wel ook wel weer zwaar opgeblazen. Ik begrijp dat nadat je een mail adres ingevoerd had, je gewoon prima offline kon spelen.

Anyways, hoewel ik doom vroeger fantastisch vond, heb ik er nu weinig behoefte meer aan, wellicht ooit nog is op mijn retro pc als ik die ooit aansluit en hij dan nog werkt........of eventueel als hij zo goed als gratis voorbij komt in een sale.......

Toevallig wel doom2016 aangeschaft voor pc, dit om te testen met shadow, maar dat is hier offtopic verder (zelfs als zou het me niet bevallen dan ga ik wel terug naar de xb one versie die ik ooit voor minder dan 7 euro bij interoys vond, nog steeds niet de switch sorry :> )
Los van het hele DRM gedoe (zelf geen fan van maar er zijn tientallen opties om DOOM op oudere platformen te spelen), ben ik vooral verbaasd hoe goed DOOM 3 er nog steeds uitziet. Als ik ooit deze wil spelen, overweeg ik toch de Switch versie als ik mijn PC copy niet vind :p

Aan de FE spelers: rond welk punt in het spel zijn jullie studenten beginnen recruiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
JackAvery schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:47:
[...]

Los van het hele DRM gedoe (zelf geen fan van maar er zijn tientallen opties om DOOM op oudere platformen te spelen), ben ik vooral verbaasd hoe goed DOOM 3 er nog steeds uitziet. Als ik ooit deze wil spelen, overweeg ik toch de Switch versie als ik mijn PC copy niet vind :p

Aan de FE spelers: rond welk punt in het spel zijn jullie studenten beginnen recruiten?
ja zeker diverse opties, toegeven ondanks dat ik doom 1 en 2 vele VELE uren gespeeld heb nooit gekocht :$ dus ik zou dat eigenlijk wel moeten doen, maar alleen kopen om dat schuldgevoel te stillen nee zover ga ik ook weer niet.
Mocht mijn retro pc echt stuk zijn dan ga ik wel alternatieven overwegen maar die zijn er idd HEUL veel.

doom 3 heeft mij nooit kunnen bekoren, ben het met je eens dat het er 'vroegah' vet uitzag en ben blij verrast dat het dus goed ge-aged is qua gfx, maar waar ik (in short bursts) mezelf nog wel doom 1/2 zie spelen, denk ik dat doom 3 niet snel nogmaals een kans gaat krijgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Daniel. schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:44:
[...]

Goede website, komen alleen dacht ik wel uit GB. Maar verder zijn de prijzen vaak net iets lager dan elders. Kijk ook eens op Amazon.de vaak ook prima prijzen. Als je veel om het hoesje geeft zou ik het niet doen, daar staat zo'n groot USK logo op en alles duits natuurlijk.
Precies, je moet wat geduld hebben maar over het algemeen hebben ze daar prima prijzen tegenover staan. Ik geef persoonlijk niks om de voorkant van een hoesje (bij Amazon.de), maar ik weet dat anderen dan vaak wel doen. Coolshop.nl wil nog wel eens meegaan met de prijzen van Amazon, dus dat kun je nog proberen als je een normaal hoesje wil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NIntendo's kwartaalcijfers staan vandaag online. Alle cijfers vind je hier. Een snel overzichtje:
  • Switch lifetime sales staan nu op 36.87 miljoen consoles.Dit kwartaal zijn er 2.13 miljoen consoles verscheept, een stijging van 13% i.v.m. hetzelfde kwartaal in 2018
  • Omzet en gross profit zijn year-on-year omhoog, wat goed nieuws is gezien het lage aantal first-party releases afgelopen kwartaal. Operationele winst is licht gedaald in vergelijking met april-juni 2018, deze daling is vooral te wijten aan hogere kosten door o.a. verliezen op wisselkoersen. Ook opvallend is een zeer significante year-on-year stijging van de omzet in Europa ;)
  • Dit kwartaal vertegenwoordigen first-party sales 74.1% van de software. Dit is wat lager dan gewoonlijk, wat kan wijzen op betere sales voor third parties maar misschien ook gewoon het lage aantal nieuwe Nintendo releases tussen april en juni vertegenwoordigt
  • Year-on-year zijn digitale sales voor dit kwartaal gestegen van 18.5 miljard naar 30.6 miljard Yen. Ook het aandeel van digitaal in totale sales is groter geworden: 38.3%. Dit was ook al het geval in het vorige kwartaal, een indicatie dat ook op Nintendo platformen digitaal langzaam omarmd wordt door de consument.
Dit kwartaal waren er twee first-party games die meer dan een miljoen exemplaren verkochten: Super Mario Maker 2 en Mario Kart 8 Deluxe (lol). Wat upgedate lifetime sales cijfers (bron):
  • MK8D: 17.89 miljoen
  • Super Mario Oyssey: 14.94 miljoen
  • Smash: 14.73 miljoen (heeft bijna Smash WiiU+3DS ingehaald)
  • BOTW: 13.61 miljoen (Zelfs 2+ jaar na release blijft Zelda sterk stijgen, dit is 800.000+ exemplaren meer dan eind maart)
  • Pokemon Let's Go: 10.98 miljoen
  • Splatoon 2: 9.02 miljoen
  • Super Mario Party: 6.99 miljoen.
  • New Super Mario Bros. U Deluxe: 4.1 miljoen
  • 1-2 Switch:3.01 miljoen
  • Mario Tennis Aces: 2.75 miljoen
  • Super Mario Maker 2: 2.42 miljoen (dit op slechts drie dagen tijd)
Sagat schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:53:
[...]

ja zeker diverse opties, toegeven ondanks dat ik doom 1 en 2 vele VELE uren gespeeld heb nooit gekocht :$ dus ik zou dat eigenlijk wel moeten doen, maar alleen kopen om dat schuldgevoel te stillen nee zover ga ik ook weer niet.
Mocht mijn retro pc echt stuk zijn dan ga ik wel alternatieven overwegen maar die zijn er idd HEUL veel.

doom 3 heeft mij nooit kunnen bekoren, ben het met je eens dat het er 'vroegah' vet uitzag en ben blij verrast dat het dus goed ge-aged is qua gfx, maar waar ik (in short bursts) mezelf nog wel doom 1/2 zie spelen, denk ik dat doom 3 niet snel nogmaals een kans gaat krijgen.
5 euro voor Doom is niet zoveel he ;)

Wat Doom 3 betreft: ik herinner me nog goed dat hier wat verdeeldheid rond was, maar persoonlijk vind ik de sfeer en belichting in dat spel echt goed voor zijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ik had nog wat gouden muntjes over en heb gisteren Doom3 voor 5,72 kunnen kopen. Ooit wel op PC gespeeld maar niet heel veel.

Ziet en draait op de Switch geweldig. De karaktermodellen van sommige monsters die ik early game tegenkwam zijn echt gaaf, van sommige NPC’s duidelijk minder. Weet niet precies hoe het is tov de PC versie van zo lang geleden....

Overigens kwam ik in een van de tutorialtekstjes tegen die zeiden dat “in multiplayer, you can (...)” ... zal wel een overgebleven tekstje van een andere consoleversie zijn maar wie weet komt er ooit nog eens een multiplayer voor de Switch uit...

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Hoe slecht is het eigenlijk voor de batterij om steeds in docked mode te spelen? Iets om bezorgd over te zijn?

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 12:19
Ik heb gelezen dat Nintendo de batterijduur van de Switch zou verbeterd hebben en dat deze switch al (of snel) in de winkels zou liggen. De modelnummer zou HAC-001(-01) zijn en de serial zou starten met XKW.

Heeft er iemand weet van dat deze al ergens te koop is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Tricolores schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:56:
Hoe slecht is het eigenlijk voor de batterij om steeds in docked mode te spelen? Iets om bezorgd over te zijn?
Het is niet perse slecht, maar goed is het ook niet. Accu's vinden het niet fijn om constant 100% vol te zijn.

Het is wel beter om, als je langere tijd er niet mee speelt, hem uit je dock te halen en je Switch helemaal uit te zetten. Niet laten leeglopen in standby, en zo lange tijd laten liggen, dat is wel slecht.

Maar daar hoef je je geen zorgen over te maken behalve als je alles er aan wil doen om de levensduur te maximaliseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redondo77 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:48:
Ik heb gelezen dat Nintendo de batterijduur van de Switch zou verbeterd hebben en dat deze switch al (of snel) in de winkels zou liggen. De modelnummer zou HAC-001(-01) zijn en de serial zou starten met XKW.

Heeft er iemand weet van dat deze al ergens te koop is?
In Europa lanceert deze ergens in september. Als je wilt importeren, kan je vanaf overmorgen mogelijk deze revisie al in Hong Kong en Zuid-Korea vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
JackAvery schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:11:
[...]

In Europa lanceert deze ergens in september. Als je wilt importeren, kan je vanaf overmorgen mogelijk deze revisie al in Hong Kong en Zuid-Korea vinden ;)
Nintendo zegt begin september.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De nieuwe game van Obsidian Studios, The Outer Worlds, krijgt een Switch port! Helaas zal deze wat later lanceren dan op andere platformen.

De porting studio lijkt Virtuos te zijn, die onder andere de LA Noire en Starlink ports voor Switch hebben gemaakt.

Ook is vandaag een nieuwe Garfield Karting game aangekondigd ;)

[ Voor 17% gewijzigd door JackAvery op 30-07-2019 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:58
JackAvery schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:40:
De nieuwe game van Obsidian Studios, The Outer Worlds, krijgt een Switch port! Helaas zal deze wat later lanceren dan de rest. V

[Twitter]
[YouTube: The Outer Worlds - Announcement Trailer - Nintendo Switch]
De porting studio lijkt Virtuos te zijn, die onder andere de LA Noire en Starlink ports voor Switch hebben gemaakt.

ziet er erg interessant uit zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieken Taffert
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-09 21:28
JackAvery schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:40:
De nieuwe game van Obsidian Studios, The Outer Worlds, krijgt een Switch port! Helaas zal deze wat later lanceren dan op andere platformen.

[Twitter]
[YouTube: The Outer Worlds - Announcement Trailer - Nintendo Switch]

Fantastisch nieuws! Obsidian is 1 van de allerbeste developers met een track record om van te watertanden. Duimen voor een goede port....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er is een proloog van Daemon X Machina (Japans, geen ondertitels) op YouTube geplaatst:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
StarWolfer schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:15:
Fire Emblem: Three Houses is overal uitverkocht, en Bol.com heeft een fout gemaakt, waardoor ze mijn bestelling (toen hij nog wel leverbaar is) niet meer kunnen leveren :/ . Nu moet ik wachten...
Ti's wel een populair product dan :)
Zoek je de limited of normale versie?
https://www.nedgame.nl/ni...-three-houses/5343172350/
Hebben de normale versie nog fysiek en download code :).
En de limited edition:
https://www.nedgame.nl/ni...mited-edition/8033174044/
IGN review geeft wel een dik cijfer!

Vandaag zelf begonnen met de prologue en eerste chapter. Ben echt positief verbaas, heb nog geen van de eerdere games gespeeld. Grafisch erg mooi en de cutscenes zien er fantastisch uit. Tactische gameplay (turn based) element ken ik wel van FF:tactics. Dit zit erg goed in elkaar. Verder zijn er Keuzemomenten en “affectie” naar personages toe; wat dat verder doet weet ik nog niet :+

[ Voor 22% gewijzigd door nickko op 31-07-2019 10:05 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Dieken Taffert schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:16:
[...]

Fantastisch nieuws! Obsidian is 1 van de allerbeste developers met een track record om van te watertanden. Duimen voor een goede port....
Obidian is ook al lang niet meer de Obsidian van vroeger. Daarnaast staan ze financieel enorm onder druk na de slechte verkopen van Pillars of Eternity 2. Ik heb het gevoel dat ze met deze titel voor alles of niks gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieken Taffert
doobieters schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:10:
[...]

Obidian is ook al lang niet meer de Obsidian van vroeger. Daarnaast staan ze financieel enorm onder druk na de slechte verkopen van Pillars of Eternity 2. Ik heb het gevoel dat ze met deze titel voor alles of niks gaan.
Pillars of Eternity I en II zijn met beperkte middelen gemaakt (crowdfunding) en zijn zeer goed ontvangen (zie Metacritic of Gamerankings); verkoopcijfers zeggen (helaas) heel weinig over kwaliteit. Ik zou dus niet weten waarom ze het oude Obsidian niet meer zouden zijn. Tussen de beide PoE games door hebben ze de RPG Tyranny nog gemaakt, die is ook goed ontvangen.

Ze zijn vorig jaar gekocht door Microsoft en hebben veel meer middelen tot hun beschikking gehad om The Outer Worlds te maken (was op dat moment al in ontwikkeling); de kenmerkende humor lijkt er alvast in te zitten, de personen achter het originele Fallout hebben de lead bij het maken van The Outer Worlds.

De feiten lijken jouw verhaal dus stevig tegen te spreken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Dieken Taffert schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:30:
[...]

Pillars of Eternity I en II zijn met beperkte middelen gemaakt (crowdfunding) en zijn zeer goed ontvangen (zie Metacritic of Gamerankings); verkoopcijfers zeggen (helaas) heel weinig over kwaliteit. Ik zou dus niet weten waarom ze het oude Obsidian niet meer zouden zijn. Tussen de beide PoE games door hebben ze de RPG Tyranny nog gemaakt, die is ook goed ontvangen.

Ze zijn vorig jaar gekocht door Microsoft en hebben veel meer middelen tot hun beschikking gehad om The Outer Worlds te maken (was op dat moment al in ontwikkeling); de kenmerkende humor lijkt er alvast in te zitten, de personen achter het originele Fallout hebben de lead bij het maken van The Outer Worlds.

Pillars 1 en 2 zijn toppers! Daarom extra zuur dat ze niet beter verkopen. Hopelijk brengt de console launch van deel 2 daar verandering in.

Ik denk dat je gelijk hebt, ik ben in de war met andere studios namelijk Bioware en Rare waar die complete leegloop is geweest aan talent. Ik dacht even dat Obsidian daar ook last van had gehad.. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:50
Gisteravond Mutant Year Zero opgestart, had er veel zin in aangezien ik me erg vermaakt hebt met de PC versie. Wat een slechte port zeg, helemaal in handheld lijkt het net alsof je een 240p youtube video zit te kijken. Ik hoop echt dat ze nog het een en ander gaan patchen want je ziet nu gewoon niet wat je aan het doen bent. Het is juist een erg toffe game voor een portable console!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 14:27
Ik heb zojuist de pro controller gekocht en nu viel me op dat hij een beetje klikt als de sticks worden bewogen. Is dit normaal ?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Misschien vragen naar de bekende weg maar: is Mario Odyssey €49,- waard of wachten op een betere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Laatst online: 13:50
Maikjuh schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:15:
Ik heb zojuist de pro controller gekocht en nu viel me op dat hij een beetje klikt als de sticks worden bewogen. Is dit normaal ?
Mijn pro controller doet dit ook, ik overweeg hem terug te sturen. Ook voelt het heel gaar als ik de linker stick indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Omisys schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:25:
[...]

Mijn pro controller doet dit ook, ik overweeg hem terug te sturen. Ook voelt het heel gaar als ik de linker stick indruk.
Ik heb van de week ook een nieuwe Pro Controller besteld maar nog niet getest, maar eens doen dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:54
@doobieters Het is het waard. Echt voor mij weer een spel wat me het gevoel van vroeger gaf. Eigenlijk doet de hele Switch dat wel. Een beetje zoals vroeger toen je nog (weet niet hoe oud je bent) met Kerst je NES uit pakte. Of later je Gameboy. Zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
@doobieters Jazeker. Leuk en gevarieerde platform game waar ik een echt Mario gevoel van krijg :+

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Het is niet indrukken, eigenlijk vooral als ik het stickje in een richting duw, danhoor je een zachte klik. Is bij beide het geval

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Maikjuh schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:11:
Het is niet indrukken, eigenlijk vooral als ik het stickje in een richting duw, danhoor je een zachte klik. Is bij beide het geval
Bedoel je de zachte 'plop' geluidjes? Je hoort ze vooral wanneer je de stick vanuit neutraal stand een kant op beweegt. De sticks zijn aardig goed omsloten (anders zouden er kruimels, e.d. in komen). Die plop geluidjes zijn volgens mij de sticks die zeg maar loskomen van de omsluiting. (edit: Wat dus normaal is.)

Eerlijk gezegd waren ze mij nooit opgevallen. Net eens mijn andere controllers (2e Pro Controller, Xbox One en PS4 DS) gecheckt. Ze hebben dit allemaal. De ene stick heeft het iets meer dan de ander. Die van de Pro Controllers zijn het best hoorbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Cannoli op 31-07-2019 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 12:30
doobieters schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:18:
Misschien vragen naar de bekende weg maar: is Mario Odyssey €49,- waard of wachten op een betere prijs?
Zeker, één van de betere Mario-games in jaren, IMHO. En dat niet alleen, als je gaat wachten op een betere prijs dan ben je nog wel even aan het wachten, vrees ik. First-party AAA titels zakken niet hard in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-09 20:07
Zojuist toch maar weer Zelda BOTW opgepikt. Wilde hem al een tijdje opnieuw spelen echter was ik de cartridge al ruim een jaar kwijt. Net half uurtje gespeeld en ben gelijk alweer verkocht!

Even een tip voor mensen die nog op zoek zijn naar een micro SD-kaart. Ik heb een SanDisk 64GB voor 16 euro gekocht bij de action, ze hadden ook 32GB voor een tientje liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Seal64 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:33:
[...]

Zeker, één van de betere Mario-games in jaren, IMHO. En dat niet alleen, als je gaat wachten op een betere prijs dan ben je nog wel even aan het wachten, vrees ik. First-party AAA titels zakken niet hard in prijs.
Mee eens. Deze past netjes in het rijtje van Super Mario 64 en Super Mario Galaxy als de beste 3D Mario games :)

En inderdaad, dit spel wordt gewoon niet significant goedkoper. Behalve:
- Als je een actie hebt zoals 3 voor de prijs van 2, of 4 games voor 120 euro ofzo. Maar die zijn onvoorspelbaar en moet je bovendien toevallig net meer games willen.
- Als Nintendo een "classics" versie (of hoe ze het willen noemen) uitbrengt. En ik denk wel dat ze dat gaan doen, maar niet in de komende twee jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Dieken Taffert schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:30:
[...]

Waar ik me WEL zorgen over maak met Obsidian en The Outer Worlds, is dat het een heel ander soort game wordt dan de meer traditionele games als PoE en bv Baldur’s Gate. De credits hebben ze bij mij met de CRPGs opgebouwd, niet met games met een persoonsperspectief als in Fallout 3 en 4.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieken Taffert
Thrace Grumble schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:39:
[...]

Waar ik me WEL zorgen over maak met Obsidian en The Outer Worlds, is dat het een heel ander soort game wordt dan de meer traditionele games als PoE en bv Baldur’s Gate. De credits hebben ze bij mij met de CRPGs opgebouwd, niet met games met een persoonsperspectief als in Fallout 3 en 4.
Ze hebben Fallout 3 en 4 niet gemaakt, maar wel Fallout: New Vegas, een spel dat qua spirit veel dichter bij Fallout 1 en 2 stond (die ze wel hebben gemaakt, al bestond Obsidian toen nog niet).

Fallout: New Vegas is een legendarisch goede game, geweldige karakters, wereld, dialogen, duistere humor en te maken keuzes. Als dat je smaak niet is vind ik dat oprecht jammer voor je, want dan mis je iets heel goeds, maar de credits hebben ze ook voor het maken New Vegas absoluut verdiend.

Als ik lees over cystipigs als bron van vlees in The Outer Worlds, varkensachtige dieren die tumoren ontwikkelen die na verloop van tijd afvallen en geoogst kunnen worden, dan belooft dat veel goeds qua duistere, absurde humor. Iets wat de Fallout definieert.

Ik vrees voornamelijk voor een erg kleine spelwereld vergeleken met Fallout: New Vegas en een relatief korte game. En voor een matige port; daarmee kan alles alsnog vergald worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickko
ZuidJ schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:12:

Even een tip voor mensen die nog op zoek zijn naar een micro SD-kaart. Ik heb een SanDisk 64GB voor 16 euro gekocht bij de action, ze hadden ook 32GB voor een tientje liggen.
Niet persé heel goedkoop.
Samsung EVO 128gb €27,- bij coolblue (https://www.coolblue.nl/p...b-s-cl-10-sd-adapter.html) met een prima houdbaarheid gezien de grootte ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44
Ubisoft komt met een nieuwe Rabbids game.

https://www.dailynintendo...t-nieuw-rabbids-game-aan/

Edit: helaas alleen voor de Chinese markt

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 05-08-2019 15:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:17
@Zeror dat vind ik heel tof :D hoop dat er ook ooit Mario Rabbids 2 komt, vermaak me er zo goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benieuwd of deze buiten China gereleased zal worden. Rabbids is relatief populair daar:
.
Overigens is er morgen een persconferentie door Nintendo en Tencent, de officiële lancering van de Switch in China lijkt zeer dichtbij nu.

Ook China-related: de Switch modellen met langere batterijduur zijn nu in Hong Kong te koop. Wat foto's vind je in deze tweet. Hopelijk neemt iemand (iFixit? Digital Foundry?) de tijd in de komende maanden om een gedetailleerde inspectie te doen van de Tegra chip daar.

Trouwens, Witcher 3 port heeft een ESRB rating gekregen. Soon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Dieken Taffert schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:25:
[...]

Ze hebben Fallout 3 en 4 niet gemaakt, maar wel Fallout: New Vegas, een spel dat qua spirit veel dichter bij Fallout 1 en 2 stond (die ze wel hebben gemaakt, al bestond Obsidian toen nog niet).

Fallout: New Vegas is een legendarisch goede game, geweldige karakters, wereld, dialogen, duistere humor en te maken keuzes. Als dat je smaak niet is vind ik dat oprecht jammer voor je, want dan mis je iets heel goeds, maar de credits hebben ze ook voor het maken New Vegas absoluut verdiend.

Als ik lees over cystipigs als bron van vlees in The Outer Worlds, varkensachtige dieren die tumoren ontwikkelen die na verloop van tijd afvallen en geoogst kunnen worden, dan belooft dat veel goeds qua duistere, absurde humor. Iets wat de Fallout definieert.

Ik vrees voornamelijk voor een erg kleine spelwereld vergeleken met Fallout: New Vegas en een relatief korte game. En voor een matige port; daarmee kan alles alsnog vergald worden.
Ik ben gewoon meer van van een isometrisch perspectief in rpgs. Ik wist niet dat Obsidian FO:NV had gemaakt overigens. Denk dat het dan idd meer een game in die stijl gaat worden, en dus totaal niet een crpg ala PoE zal worden. Ff afwachten maar.

[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 01-08-2019 09:28 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
nickko schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:01:
[...]
Vandaag zelf begonnen met de prologue en eerste chapter. Ben echt positief verbaas, heb nog geen van de eerdere games gespeeld. Grafisch erg mooi en de cutscenes zien er fantastisch uit. Tactische gameplay (turn based) element ken ik wel van FF:tactics. Dit zit erg goed in elkaar. Verder zijn er Keuzemomenten en “affectie” naar personages toe; wat dat verder doet weet ik nog niet :+
Ik heb Fire Emblem gelukkig nu ook binnen. Het duurt na de prologue wel lang voordat je weer aan het vechten bent hoor. Echt flinke dialogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StarWolfer schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:47:
[...]

Ik heb Fire Emblem gelukkig nu ook binnen. Het duurt na de prologue wel lang voordat je weer aan het vechten bent hoor. Echt flinke dialogen :)
Veel plezier! Die dialogen zijn erg entertaining :D

Wat de battles betreft, dit zal vrij snel vermeerderen tot 2~3 battles per 'maand' :) Heb je zelf ook wat in te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:17
De strategische gevechten in Fire Emblem spreken mij wel aan, het onderhouden van relaties / voeren van lange dialogen / studenten opleiden ligt mij weer helemaal niet. Lastig :) maar volgens mij geen game voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
StarWolfer schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:47:
[...]

Nice! Daar ga je plezier aan beleven! Ben inmiddels zelf ook al een stukje verder. De dialogen zijn in ruim formaat aanwezig :). De "Mock Battle" heb ik inmiddels al gewonnen en ben nu "opweg" naar de eerste "echte" missie. Maar eerst nog wat babbelen en quests doen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Piet_Piraat7 , het zou je verbazen hoe leuk het niet-combat aspect blijkt te zijn. Maar je moet inderdaad geen RPGs gaan spelen als je niet van dialoog houdt :P
Thrace Grumble schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:25:
[...]

Ik ben gewoon meer van van een isometrisch perspectief in rpgs. Ik wist niet dat Obsidian FO:NV had gemaakt overigens. Denk dat het dan idd meer een game in die stijl gaat worden, en dus totaal niet een crpg ala PoE zal worden. Ff afwachten maar.
Over PoE gesproken... Sinds gisteren staat er Switch footage online:

Ziet er dik in orde uit!

---

Trouwens, Nintendo Switch Online abonnees kunnen tussen 7 en 13 augustus gratis de volledige versie van Mario Tennis Ace spelen. Zie de gewoonlijke sociale kanalen en websites :)

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 01-08-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:31
Fire Emblem zal per house dan ook een kleine 80 uur in beslag nemen als je alle aparalogues etc doet.
Game heeft zeker de replaywaarde door verschillende units.

Zelf inmiddels bij Chapter 8, Black Eagle house. Heb Leonie voor me kunnen winnen in ieder geval.
Wil nog even kijken naar bijv Mercedes/Ingrid/Lysithea.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:50:
Trouwens, Nintendo Switch Online abonnees kunnen tussen 7 en 13 augustus gratis de volledige versie van Mario Tennis Ace spelen. Zie de gewoonlijke sociale kanalen en websites :)
* RayNbow kijkt naar z'n backlog. Deze moet ik toch maar overslaan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-09 20:07
nickko schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:34:
[...]

Niet persé heel goedkoop.
Samsung EVO 128gb €27,- bij coolblue (https://www.coolblue.nl/p...b-s-cl-10-sd-adapter.html) met een prima houdbaarheid gezien de grootte ;)
Dat is ook zeker een scherpe aanbieding van Coolblue. Voor mij is 128GB echt te veel, heb nu zelfs nog 40GB beschikbaar. In het begin had ik nog aardig wat games digitaal gekocht. Uiteindelijk heb ik besloten mijn games voornamelijk fysiek te kopen. Tenzij er een aanbieding is in de eshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:17:
Fire Emblem zal per house dan ook een kleine 80 uur in beslag nemen als je alle aparalogues etc doet.
Game heeft zeker de replaywaarde door verschillende units.

Zelf inmiddels bij Chapter 8, Black Eagle house. Heb Leonie voor me kunnen winnen in ieder geval.
Wil nog even kijken naar bijv Mercedes/Ingrid/Lysithea.
Chapter 3 hier met BE, en een heel gelijkaardige lijst van wie er op de wishlist staat. Als het kan Mercedes of Lysithea eerst. Iemand die wat tankier is zou ook nog wel handig zijn, al plan ik wel om Edelgard richting armored/fortress knight te doen gaan voorlopig.
ZuidJ schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:59:
[...]

Dat is ook zeker een scherpe aanbieding van Coolblue. Voor mij is 128GB echt te veel, heb nu zelfs nog 40GB beschikbaar. In het begin had ik nog aardig wat games digitaal gekocht. Uiteindelijk heb ik besloten mijn games voornamelijk fysiek te kopen. Tenzij er een aanbieding is in de eshop.
Bij Amazon kost deze 22 euro, daarvoor zou ik het niet laten om een iets grotere SD kaart te kopen denk ik.

De Astral Chain devblog van vandaag gaat over de soundtrack. Er zijn wat samples inbegrepen, best nice om naar te luisteren.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 01-08-2019 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Cannoli schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:35:
[...]

Bedoel je de zachte 'plop' geluidjes? Je hoort ze vooral wanneer je de stick vanuit neutraal stand een kant op beweegt. De sticks zijn aardig goed omsloten (anders zouden er kruimels, e.d. in komen). Die plop geluidjes zijn volgens mij de sticks die zeg maar loskomen van de omsluiting. (edit: Wat dus normaal is.)

Eerlijk gezegd waren ze mij nooit opgevallen. Net eens mijn andere controllers (2e Pro Controller, Xbox One en PS4 DS) gecheckt. Ze hebben dit allemaal. De ene stick heeft het iets meer dan de ander. Die van de Pro Controllers zijn het best hoorbaar.
Ja die bedoel ik. Inderdaad als je de stick in een richting duwt dat ie dan een zacht geluid maakt. Het was mij bij andere controllers nog nooit opgevallen en bij deze direct. Maar het is dus normaal, verder ook geen invloed (qua feeling old), maar vind het toch beetje storend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
ZuidJ schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:59:
[...]

Zo scherp is het niet. Niks bijzonders. Had laatst voor 29 euro een Sandisk Ultra met 200gb.

https://www.dataio.nl/san...enkaart-uhs-i-a1-adapter/

In other news: Net Mario Odyssey besteld voor €43 nieuw. Bedankt voor het advies hier!

[ Voor 14% gewijzigd door doobieters op 01-08-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:11
JackAvery schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:07:
[...]

Veel plezier! Die dialogen zijn erg entertaining :D

Wat de battles betreft, dit zal vrij snel vermeerderen tot 2~3 battles per 'maand' :) Heb je zelf ook wat in te zeggen.
yup... op een gegeven moment doe je 1x exploration en 3x een paralogue battle. Daarmee doen je units meer relevante ervaring op imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 12:56
Zo te lezen is fire Emblem zeker de moeite waard. Ik denk dat ik hem ook maar even ga aanschaffen.

Alleen de twijfel tussen. Digitaal en fysiek

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 07:06

nielsvv

100% Afol

Ik overweeg om mij ook een Switch aan te schaffen, maar ga nog wachten tot de lite versie uitkomt.
Nu was ik wat aan het bladeren tussen de games en zag dat bij Wolfenstein Youngblood er geen spelkaartje in de doos zit, maar enkel een download code. Zijn er nog games voor de Switch die dit doen? Dit is voor mij namelijk een echte dealbreaker.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clavat schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:50:
Zo te lezen is fire Emblem zeker de moeite waard. Ik denk dat ik hem ook maar even ga aanschaffen.

Het spel heeft bakken content, als je alledrie de houses wilt doen ben je makkelijk 80-120 uur bezig. Hangt natuurlijk van af waar je belang aan hecht en of fysiek of digitaal daarvoor optimaal is. Een tip voor fysiek: in België kan je m voor 50 euro vinden (Dreamland, Fnac, etc), op Amazon FR zelfs voor 45 euro.
nielsvv schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:11:
Ik overweeg om mij ook een Switch aan te schaffen, maar ga nog wachten tot de lite versie uitkomt.
Nu was ik wat aan het bladeren tussen de games en zag dat bij Wolfenstein Youngblood er geen spelkaartje in de doos zit, maar enkel een download code. Zijn er nog games voor de Switch die dit doen? Dit is voor mij namelijk een echte dealbreaker.
Dit gebeurt af en toe, vooral bij compilaties van grotere games. Het is echter wel meer uitzondering dan regel, en kwestie van de doos goed te lezen.
Wat voorbeelden die me te binnen schieten: Final Fantasy X & X-2, Resident Evil 4+5+6: hier staat slecht 1 van de games op de cartridge, de rest zijn downloads. Vooral Capcom heeft hier een handje aan bij hun Europese releases...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Clavat schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:50:

Zou persoonlijk altijd kiezen voor Fysiek. Heb je sneller de optie om de game door te verkopen of te ruilen. Als je de game bijvoorbeeld hebt uitgespeeld of als je het uiteindelijk niks vind.

Digitaal is tot het einde des tijds of dat je de switch verkoopt met je account :p. Je hebt namelijk geen refund optie via Nintendo, als je de game hebt gedownload accepteer (middels eenzijdige voorwaarden) je dat je de game niet kunt inruilen/redunden.

[ Voor 21% gewijzigd door nickko op 01-08-2019 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 12:56
nickko schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:04:
[...]

Zou persoonlijk altijd kiezen voor Fysiek. Heb je sneller de optie om de game door te verkopen of te ruilen. Als je de game bijvoorbeeld hebt uitgespeeld of als je het uiteindelijk niks vind.

Digitaal is tot het einde des tijds of dat je de switch verkoopt met je account :p. Je hebt namelijk geen refund optie via Nintendo, als je de game hebt gedownload accepteer (middels eenzijdige voorwaarden) je dat je de game niet kunt inruilen/redunden.
Klopt maar ik denk dat het digitaal wordt.
Ik neem de switch nogal veel mee en om dan iedere keer de spellen mee te nemen.. als ik wil wisselen.
En ik verkoop spellen eigenlijk nooit door.
Of er moet bij de fysieke versie een leuke dingen bij zitten.

Maar ik denk dat het gewoon weer een hoesje met het spel is meer niet.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste keer dat ik een game verkocht was omdat ik een dubbel exemplaar van Fire Emblem Fates LE had... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 14:08
Ik ben van plan een switch er bij te kopen. Ik zie nu nog aanbiedingen waar je het shop tegoed bij krijgt maar dat zal waarschijnlijk niet voor de nieuwe revisie gelden.. jammer. Nog twee weken vakantie en had nu toch wel willen gamen.

Bestaat de kans dat bij de nieuwe revisie ook de drift problemen zijn verholpen?

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Wat technischer nieuws:

- Een post op reddit door een elektrotechnisch ingenieur legt vrij overtuigend uit waarom third-party docks soms de Switch bricken. Als je interesse hebt, de post met bijbehorende screenshots en handleidingen vind je hier. De korte uitleg: third-party producenten besparen op de verkeerde dingen, met name de chip die USB-PD reguleert.

- De Amerikaanse FCC's confidentialiteitsperiode mbt de Switch revisie en Lite is afgelopen. Dit betekent dat er nu foto's van de binnenkant van beide toestellen beschikbaar zijn. Helaas heeft de Switch revisie shielding op de foto, maar verder ziet deze er gewoon hetzelfde uit als het huidig model.

De Switch revisie ~ de Switch Lite

Een paar dingen die opvallen:
  • De Lite heeft nog steeds een ventilator.
  • Op de Lite vinden we een THGBMHG9C4LBAIR NAND module. Volgens deze catalogus van Toshiba gaat het om een 64GB module. Dit betekent niet dat het release model 64GB krijgt natuurlijk, maar wel dat het apparaat al gecertificeerd is voor deze module. Mogelijk is dit een upgrade op termijn, want voor zover ik weet, test de FCC enkel apparaten voor retail.
  • De Lites geheugenmodules lijken Samsung modules te zijn. Als ik het serienummer juist lees gaat het om de K4U6E3S4AM-MGCJ. Dit is een upgrade naar 2GB LPDDR4x modules, wat betekent dat het RAM minder elektriciteit verbruikt en eventueel een kleine performance boost heeft tov het LPDDR4 in de originele Switch.
  • De stick van de Lite lijkt relatief eenvoudig te vervangen. :P
  • De revisie heeft exact dezelfde batterij. Dit bevestigt nogmaals dat alle verbeteringen in batterijduur van de andere onderdelen komen.
@R0y. : geen idee, maar mij lijkt het onwaarschijnlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 03-08-2019 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
JackAvery schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:25:
Wat technischer nieuws:

- Een post op reddit door een elektrotechnisch ingenieur legt vrij overtuigend uit waarom third-party docks soms de Switch bricken. Als je interesse hebt, de post met bijbehorende screenshots en handleidingen vind je hier. De korte uitleg: third-party producenten besparen op de verkeerde dingen, met name de chip de USB-PD reguleert.

- De Amerikaanse FCC's confidentialiteitsperiode mbt de Switch revisie en Lite is afgelopen. Dit betekent dat er nu foto's van de binnenkant van beide toestellen beschikbaar zijn. Helaas heeft de Switch revisie shielding op de foto, maar verder ziet deze er gewoon hetzelfde uit als het huidig model.

De Switch revisie ~ de Switch Lite

Een paar dingen die opvallen:
  • De Lite heeft nog steeds een ventilator.
  • Op de Lite vinden we een THGBMHG9C4LBAIR NAND module. Volgens deze catalogus van Toshiba gaat het om een 64GB module. Dit betekent niet dat het release model 64GB krijgt natuurlijk, maar wel dat het apparaat al gecertificeerd is voor deze module. Mogelijk is dit een upgrade op termijn, want voor zover ik weet, test de FCC enkel apparaten voor retail.
  • De Lites geheugenmodules lijken Samsung modules te zijn. Als ik het serienummer juist lees gaat het om de K4U6E3S4AM-MGCJ. Dit is een upgrade naar 2GB LPDDR4x modules, wat betekent dat het RAM minder elektriciteit verbruikt en eventueel een kleine performance boost heeft tov het LPDDR4 in de originele Switch.
  • De stick van de Lite lijkt relatief eenvoudig te vervangen. :P
  • De revisie heeft exact dezelfde batterij. Dit bevestigt nogmaals dat alle verbeteringen in batterijduur van de andere onderdelen komen.
@R0y. : geen idee, maar mij lijkt het onwaarschijnlijk.
Nette uitgebreide post!

Ik was er ook al bang voor. Dan is nu voor mij de keuze ga ik voor de huidige switch 35 euro shoptegoed of voor het revisie model. Ik ben al zo slecht in keuzes maken :X Nu wil ik wel het meeste handheld gaan gamen dus batterij duur.. Al heb ik ook een powerbank en neem ik het apparaat waarschijnlijk (behalve op vakantie of een weekendje weg) niet mee buiten de deur.

Games die er bij mij sowieso bij aanschaf van de console gaan komen:
- Overcooked 2 (voor met de vriendin op de bank)
- Zelda BOTW
- Diablo 3 (heerlijke game op de PC, jammer dat ik nooit meer games speel op de PC).

[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 03-08-2019 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
R0y. schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 07:46:
[...]

Nette uitgebreide post!

Ik was er ook al bang voor. Dan is nu voor mij de keuze ga ik voor de huidige switch 35 euro shoptegoed of voor het revisie model. Ik ben al zo slecht in keuzes maken :X Nu wil ik wel het meeste handheld gaan gamen dus batterij duur.. Al heb ik ook een powerbank en neem ik het apparaat waarschijnlijk (behalve op vakantie of een weekendje weg) niet mee buiten de deur.

Games die er bij mij sowieso bij aanschaf van de console gaan komen:
- Overcooked 2 (voor met de vriendin op de bank)
- Zelda BOTW
- Diablo 3 (heerlijke game op de PC, jammer dat ik nooit meer games speel op de PC).
Ik zou sowieso even wachten nu op de revisie. Anders ga je daar spijt van krijgen. Dat ga ik in ieder geval wel doen. Ik heb zelf al wat voorbereidingen gedaan met wat aankopen:

- Mario Odyssey (43,-)
- Mario + Rabbids Kingdom Battle Gold Edition (29.99)
- Pokémon Let's Go Pikachu (31,-)
- Dragon Quest Builders (32,50)
- Snipperclips Plus (23,99)
- Super Mario Party (43,-)
- 2 extra Joy Cons (65,-)
- Pro Controller (63,-)
- Zelda case (22,-)
- Sandisk Ultra microSD 200gb (29,-)
- Scherm protector (2,-)

Ik heb een berg aan games verkocht en daar het bovenstaande van gehaald. Zelda BOTW heb ik al op de Wii U, dus die hoef ik niet nog een keer voor de volle prijs en speelt daar ook prima op.

Ready to go! :)

[ Voor 8% gewijzigd door doobieters op 03-08-2019 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 07:06

nielsvv

100% Afol

Weet hier iemand ofdat bij de LEGO DC Super-villains Deluxe Edition, de dlc en season pas, als digital download komen? Of staan al deze dlc's op de game cartridge?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nielsvv schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:29:
Weet hier iemand ofdat bij de LEGO DC Super-villains Deluxe Edition, de dlc en season pas, als digital download komen? Of staan al deze dlc's op de game cartridge?
Digital download. Zie bijv. deze unbox video:

(Is weliswaar een Australische versie, maar ga er maar vooruit dat de Switch card in de Deluxe Edition gewoon gelijk is aan de normale editie.)

[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 03-08-2019 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
doobieters schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:48:
[...]

Ik zou sowieso even wachten nu op de revisie. Anders ga je daar spijt van krijgen. Dat ga ik in ieder geval wel doen. Ik heb zelf al wat voorbereidingen gedaan met wat aankopen:

- Mario Odyssey (43,-)
- Mario + Rabbids Kingdom Battle Gold Edition (29.99)
- Pokémon Let's Go Pikachu (31,-)
- Dragon Quest Builders (32,50)
- Snipperclips Plus (23,99)
- Super Mario Party (43,-)
- 2 extra Joy Cons (65,-)
- Pro Controller (63,-)
- Zelda case (22,-)
- Sandisk Ultra microSD 200gb (29,-)
- Scherm protector (2,-)

Ik heb een berg aan games verkocht en daar het bovenstaande van gehaald. Zelda BOTW heb ik al op de Wii U, dus die hoef ik niet nog een keer voor de volle prijs en speelt daar ook prima op.

Ready to go! :)
Dat vind ik dus moeilijk. Voor die €35 kan ik namelijk ook wat kleine games uit de e-store halen. Game sessies van 4 uur of langer zie ik mijzelf toch niet doen (doe ik op de PS4 pro ook niet).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Blijkbaar is The Witcher 3 (en nog wat andere games) speelbaar op GamesCom. Eens benieuwd hoe de eerste indrukken gaan zijn. Meer info over de Nintendo stand in Keulen hier.

Lijkt er trouwens ook op dat DQ XI S een demo gaat krijgen, toch op zijn minst in Japan. Goede kans om te testen hoe deze port op de Switch loopt.
R0y. schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:27:
[...]

Dat vind ik dus moeilijk. Voor die €35 kan ik namelijk ook wat kleine games uit de e-store halen. Game sessies van 4 uur of langer zie ik mijzelf toch niet doen (doe ik op de PS4 pro ook niet).
Ik zou wachten, je weet nooit of die nieuwere versies plots een hogere boost clock modus unlocked krijgen... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
JackAvery schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:01:
Blijkbaar is The Witcher 3 (en nog wat andere games) speelbaar op GamesCom. Eens benieuwd hoe de eerste indrukken gaan zijn. Meer info over de Nintendo stand in Keulen hier.

Lijkt er trouwens ook op dat DQ XI S een demo gaat krijgen, toch op zijn minst in Japan. Goede kans om te testen hoe deze port op de Switch loopt.

[...]

Ik zou wachten, je weet nooit of die nieuwere versies plots een hogere boost clock modus unlocked krijgen... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
JackAvery schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

DreamcastGuy's videos staan vol met gokjes en fouten, ik zou er me niet op baseren :)
Doe ik ook niet maar het geeft wel een goede eerste indruk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:12
Morphies Law heeft onlangs een grote update gehad en ligt nu met 60% korting in de eshop voor 8 euro.

Game werd ten tijde van de release niet enorm positief onthaald vanwege de online bugs, maar schijnt nu een stuk beter te zijn met meer content, minder bugs en crossplay met PC waardoor het niet uitgestorven is.

Gisteren aangeschaft. Eerste indruk is goed, prima graphics, controls en Splatoon achtig. Een arena shooter met korte potjes en kleine teams(daar zijn er niet zoveel van op de Switch). In tegenstelling tot Splatoon ook offline te spelen tegen bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44
https://www.facebook.com/...5589006/?substory_index=0

The Pokemon Company opent Pokemon Center in Londen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Laatst online: 15:46
Belangrijk detail; een tijdelijke pop-up store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 22:19
Ik ga het weekend van 4-6 oktober naar London, hopelijk staat die er dan.

[ Voor 62% gewijzigd door Linkje3 op 05-08-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Silver
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 22:40
Als ik het goed begrijp zijn er straks 5 versies:
1. Switch met exploit (voor juli 2017 en niet geupdate)
2. Switch (2017)
3. Switch Lite (20 september 2019)
4. Switch 'Revised' (eind augustus begin september 2019) met meer batterij-levensduur en betere hitte afvoer en ietwat andere hardware wat weer leid tot minder fan-gebruik.
5. Switch 'Pro' (release date onbekend)

Wat ik heb kunnen vinden over de Pro (maar niks is zeker blijkbaar):
Nintendo Switch Pro:
- Interne geheugen 4GB --> 8GB RAM.
- 128GB opslagruimte.
- 4K video support.
- Verbeterd scherm dat energiezuiniger, helderder en dunner is.
- Sterkere NVidia GPU.
Dat zijn flinke verbeteringen!

https://nl.letsgodigital....intendo-switch-2-release/

Productie is al begonnen. Maja misschien bekendmaking eind 2019 maar dan alsnog wachten tot 2020 zeker... Nu weet ik niet wat ik moet doen. Zoveel geld neerleggen voor een console die mogelijk meteen al oud is of toch wachten...

Weet er iemand meer of advies? Ik neem aan zowiezo wachten tot eind augustus begin september.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Silver op 05-08-2019 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Laatst online: 15:46
Ik zou niet zomaar allemaal geruchten voor feit aannemen. Het lijkt mij sterk dat Nintendo zo kort nadat ze een nieuwe versie (Lite) uitbrengen er met nog één gaat komen.

Als je veel handheld wilt gamen en geen Lite wil, lijkt even wachten op de bevestigde revisie met betere batterylife geen verkeerde keus.

[ Voor 29% gewijzigd door Flamesz op 05-08-2019 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Nog steeds niemand de Switch revisie gespot? In Amerika begint het nu in de winkel te druppelen. Ik hoor wat tegenstrijdige berichten wanneer we het hier kunnen verwachten.. Is het nu medio augustus of begin september?

In other news: Zelda BOTW gaat bij de nieuwe Switch zo'n 5 uur en 34 minuten mee op één charge.

[ Voor 19% gewijzigd door doobieters op 05-08-2019 15:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zo lastig is het allemaal niet:

De gewone Switch zou ik de revisie afwachten. Die zal waarschijnlijk voor dezelfde prijs weggaan en geeft inderdaad betere batterij duur. Verder is de hardware niet sneller geclocked ofzo, gebruikt gewoon minder waardoor hij minder warm wordt en minder snel leeg gaat. Is verder identiek. De pre juli versie is alleen intressant als je wil jailbreaken.

De Switch Lite is niet dockbaar en waarschijnlijk niet wat je wil. Is daarom ook goedkoper.

De Switch Pro zijn een boel geruchten over inderdaad maar zal ook duurder zijn en ik vreet een schoen op als die exclusive games krijgt.

Dus de flowchart is ongeveer zo:

Wil je jailbreaken? -> Zo ja, pre juli versie.
Ga je niet docken en is prijs belangrijk? -> Switch Lite.
Wil je de beste performance of scherm en is prijs niet belangrijk? -> Wacht op de Pro.
Boeit batterijduur je niet zo veel, wil je docken en is prijs belangrijk? -> Wacht tot de revisie uit is en probeer een "oude" versie goedkoop op de kop te tikken bij iemand die de revisie wil.
Ben je extra geduldig, boeit performance niet zo veel maar de prijs wel -> Wacht op de Pro en koop een "oude" voor een prikke van iemand die de Pro wil.
Anders -> Revisie

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2019 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
doobieters schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:25:
Nog steeds niemand de Switch revisie gespot? In Amerika begint het nu in de winkel te druppelen. Ik hoor wat tegenstrijdige berichten wanneer we het hier kunnen verwachten.. Is het nu medio augustus of begin september?

In other news: Zelda BOTW gaat bij de nieuwe Switch zo'n 5 uur en 34 minuten mee op één charge.
Hij zou sowieso pas in September voor het eerst in de UK verkocht worden waarnaar het ook in EU verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
doobieters schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:25:
Het 'officiële' woord is begin september. Dit was de commentaar van Nintendo UK tov Eurogamer:
"Consumers should start seeing the new packaging on store shelves starting from early September," a Nintendo UK spokesperson told me, "but that will vary by individual stores and locations."
Dus verwacht dat sommige winkels dit model rond september afhankelijk van hun voorraad/inkoopgewoontes en de beschikbare voorraad bij de groothandelaars. Dit is geen "big thing" voor NIntendo, gewoon het gradueel uitverkopen van bestaande stock en deze vervangen door revisie-stock. Misschien is het dus iets vroeger dan 1 september, misschien duurt dit wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Game Mania gaat eerst de oude voorraad slijten voordat ze beginnen met de verkoop van de revisie. Dus dat kan nog wel even gaan duren... Dat snap ik trouwens wel, anders blijf je als winkel met verouderde modellen zitten.

[ Voor 23% gewijzigd door doobieters op 05-08-2019 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat @Euler212 zei. De Switch "Pro" geruchten mag je met een enorme korrel zout nemen. Het betekent dat je mogelijk 1 tot 3 jaar wacht. De meest betrouwbare geruchten van het afgelopen half jaar waren gerelateerd aan de Lite en de Tegra X1 refresh.

Mijn advies: tenzij de €35 coupon voor de eShop voor je uitmaakt, kies gewoon tussen een Switch Lite of een Switch revisiemodel. Beide modellen zijn hier uit binnen 4 tot 6 weken.

[ Voor 27% gewijzigd door JackAvery op 05-08-2019 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 22:57
Ik ben van plan een Switch aan te schaffen, maar wil nu dus wachten tot de 'nieuwe' er is.
Vraag me alleen af hoe ik de nieuwe editie kan herkennen straks, komen die in een andere doos ook?
Of zal ik echt op zoek moeten gaan naar serienummers voor ik het zeker weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Kevintjeh schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:51:
Ik ben van plan een Switch aan te schaffen, maar wil nu dus wachten tot de 'nieuwe' er is.
Vraag me alleen af hoe ik de nieuwe editie kan herkennen straks, komen die in een andere doos ook?
Of zal ik echt op zoek moeten gaan naar serienummers voor ik het zeker weet.
Je moet op zoek naar een volledig rode doos. Kan niet missen.

Afbeeldingslocatie: https://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2019/07/NewSwitchBox-720x246.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:18
Volgens mij slaan alle Pro-geruchten (vanaf het eerste gerucht van WSJ) op de revisie en ís dat dus het "pro"-model.

Als het kriebelt en je hebt een aantal spellen op het oog om te gaan spelen, dan zou ik nog even wachten tot september en de revisie halen. Daar ga je echt geen spijt van krijgen.
Heb je niet zo'n haast, of wacht je nog op een bepaalde game, dan kun je nog wachten of er misschien toch een nieuwe model aangekondigd wordt, maar ik denk dat dat er voorlopig nog niet inzit.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Silver
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 22:40
De CEO van Nintendo USA zei dat ze verder geen nieuwe consoles meer releasen in 2019. Maja Nintendo heeft al eerder zo'n belofte gebroken. En het zijn maar geruchten ja en ze kunnen ook met de revisie verward zijn inderdaad. Maja een Tegra 2 zou niet verkeerd zijn.

Ik denk ook niet dat de pro exclusieve games krijgt maar dat zou wel betekenen, alleen al met een nieuwe Tegra, dat sommige games met een max. performance boost van 180-200% en minder load-times draaien.

Flowchart:
Jailbreak: nee
Docken: ja ik ga er niet mee rondlopen, daar heb ik een telefoon voor.
Beste performance: ja eigenlijk wel.
Batterij duur: boeit me niet. Maar minder hitte = minder slijtage, minder geluid, heel misschien ietsje meer performance soms.

Conclusie zover:
Wachten tot september. Is ook dezelfde prijs als de huidige consoles en tweedehands is niet echt goedkoper, zelfs nu niet nu dat we weten dat de revisie er 100% zeker aankomt. Mocht er in 2020 een pro aankomen, dan de huidige verkopen voor (hopelijk) 150,- ofzo en dan de nieuwe kopen. Misschien al wat geld opzij leggen.

/Off-topic:
Moet wel zeggen dat de specs v.d. Switch erg laat zijn hoor maar ik ben ook veel PC's gewend. PC's van ~10 jaar oud hebben gewoon betere specs. Switch heeft minder opslag dan mijn 6 jaar oude telefoon, 4GB RAM, heeft audiosplitter nodig als je docked speelt met een PC-monitor, moet voor sommige games net zo lang opladen als dat je kunt spelen, geen standaard UTP-aansluiting, draait maar 20 FPS soms, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Darksiders 2 :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

@WenJam Benieuwd hoe hij loopt op de Switch. Uitgespeeld op de PC en ik vind hem minimaal een 8. Goed spel.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:06
Pokémon update op woensdag!

[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 05-08-2019 17:52 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:22
Als je een Switch Pro oid wilt afwachten, kun je net zo goed wachten totdat de PS5 en de next gen Xbox uitkomt.

Gewone switch krijgt geloof ik een refresh met betere accu duur of die al beschikbaar is weet ik niet, geen idee of dat nog specifiek word aan gegeven. mits je daar voor Aimed.
Voor het zelfde koop je old stock.

Misschien dat je daar serie nummers voor in de gaten moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommigen herinneren zich misschien nog wel de Grip Clip, een accessoire dat in development was... wel de kickstarter is nu al enkele dagen geopend. De Grip Clip is een ergonomische joycon grip. In tegenstelling tot bestaande gripcases, zijn deze grips individuele shells per joycon, wat betekent dat je ze kan losmaken van je Switch zonder dat je de hele case moet verwijderen.

Geïnteresseerden kunnen de Kickstarter hier vinden. Leuk detail: dit is compatibel met de 'flip grip' die gemaakt is om handheld in TATE mode te spelen. Spijtig genoeg zijn de early bird discounts al uitverkocht...
Edit:kickstarter is gecancelled :|

[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 05-08-2019 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefjepayuta
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Oei, ik had hier interesse in. Helaas is deze kickstarter zojuist gecancelled :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stefjepayuta schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:35:
Oei, ik had hier interesse in. Helaas is deze kickstarter zojuist gecancelled :s
Oh wow ik zie het nu ook. Wat een gekke redenering van hem, dit is een normaal patroon voor kickstarter en vaak is er op het einde van een kickstarter nog een flinke boost in inkomen. Mogelijk had hij gewoon zijn doel gehaald. Spijtig!

De ontwerper heeft de STL files te koop gezet voor iedereen die zijn eigen grip wilt printen

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 05-08-2019 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
JackAvery schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:51:
[...]

Oh wow ik zie het nu ook. Wat een gekke redenering van hem, dit is een normaal patroon voor kickstarter en vaak is er op het einde van een kickstarter nog een flinke boost in inkomen. Mogelijk had hij gewoon zijn doel gehaald. Spijtig!

De ontwerper heeft de STL files te koop gezet voor iedereen die zijn eigen grip wilt printen
Ik dacht dal direct, dat ziet eruit als heel 3D-printable.

Wat kickstarter betreft, ik ben daar persoonlijk niet meer happig op sinds ik al sinds maart 2016 op een 3D printertje wacht die vast niet meer uitgeleverd gaat worden maar al wel een poosje op meerdere plekken online verkocht wordt!!! Dat zou toch niet moeten kunnen... Maar kickstarter doet er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 15:30
Mr Silver schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:07:

Wat ik heb kunnen vinden over de Pro (maar niks is zeker blijkbaar):
1. Neem de Pro geruchten met een hele dikke korrel zout.

2. Zelfs dan gaat 4K support gewoon niet gebeuren gezien de beperkingen van de hardware nu en in de komende 2 a 3 jaar dat het duurt voor een Pro model zou kunnen uitkomen (want of deze ooit komt is ook niet zeker)

3. Wacht niet op de Pro model, het zou anders zijn als deze aangekondigd was maar dat gaat voorlopig (of nooit) gebeuren.

Die hele Pro geruchten zijn 100% fan based, net als dat men niet luisterde naar wat Sony zei over de PS5, en nu roept men ook dat deze 8K gaming gaat ondersteunen terwijl het hier om 8K support gaat (oftewel 8K media streaming, zo heeft de Xbox One S ook 4K support voor blu-rays maar is en blijft max 1080p voor games)

Mijn tip is als je interesse hebt in de normale Switch is om even af te wachten tot de revisie deze maand uitkomt, de accuduur alleen is het al waard de rest maakt weinig uit (sneller is hij niet, wat men ook moge beweren)

Overigens ook als de oude Switch een Pro model zou kunnen krijgen over 2 a 3 jaar, blijft Nintendo de oudere Switch gewoon supporten.

Wij hebben nog steeds de oude PS4 thuis en wij hebben nooit het gevoel gehad dat deze minder is ook al is er een Pro model op de markt, games blijven er alsnog voor uitkomen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 06-08-2019 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:11

BM

Moderator Spielerij
@Mr Silver Dit kan wat mij betreft prima in het algemene Switch topic. Ik heb jouw topic dan ook samengevoegd met dit topic

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Yeah heb er zin in!
Heb de steelcase besteld oOo

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 ... 16 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic