Shop4nl heeft nog fysieke exemplaren incl de munt:
https://www.shop4nl.com/n...ch-game-with-branded-coin
3 tot 7 dagen levertijd (verwacht). Nee ik sla deze ff overdoobieters schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:17:
Shop4nl heeft nog fysieke exemplaren incl de munt:
Heb je geen ervaring met deze website?StarWolfer schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:02:
[...]
3 tot 7 dagen levertijd (verwacht). Nee ik sla deze ff over.
Het voelt aan als een kruising tussen Dishonored en Wolfenstein (niet gek omdat Arkane eraan heeft meegewerkt). Sommige RPG elementen zijn inderdaad ruk, zoals het 'meelevellen' van vijanden en een aantal vijanden zijn domweg bullet sponges. Level design en het rondbewegen door de levels zijn IMO wel echt een stuk beter.Piet_Piraat7 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:20:
[...]
Hm ik hoor juist zeer negatieve verhalen over Youngblood. Vooral de nieuwe RPG elementen zorgen voor meer irritatie dan vernieuwing.
Gezien nog niemand hier een update over heeft gepost: de logins moesten eigenlijk optioneel zijn (claimt Bethesda PR). Dit wordt gefixt:
Update on our new classic DOOM releases:
— Bethesda (@bethesda) 27 juli 2019
The BethesdaNet login requirement was included for the Slayers Club, to reward members for playing the classic DOOM games.
The login should be optional, and we are working on changing the requirement to optional now.
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 30-07-2019 07:17 ]
Had dit zelf idd ook op twitter gezien, en vooropgesteld, hoewel het natuurlijk zwaar onzinnig is om dit soort dingen te doen, is het imho wel ook wel weer zwaar opgeblazen. Ik begrijp dat nadat je een mail adres ingevoerd had, je gewoon prima offline kon spelen.JackAvery schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 07:14:
[...]
Gezien nog niemand hier een update over heeft gepost: de logins moesten eigenlijk optioneel zijn (claimt Bethesda PR). Dit wordt gefixt:
[Twitter]
10 second ninja DONE
Goede website, komen alleen dacht ik wel uit GB. Maar verder zijn de prijzen vaak net iets lager dan elders. Kijk ook eens op Amazon.de vaak ook prima prijzen. Als je veel om het hoesje geeft zou ik het niet doen, daar staat zo'n groot USK logo op en alles duits natuurlijk.
Los van het hele DRM gedoe (zelf geen fan van maar er zijn tientallen opties om DOOM op oudere platformen te spelen), ben ik vooral verbaasd hoe goed DOOM 3 er nog steeds uitziet. Als ik ooit deze wil spelen, overweeg ik toch de Switch versie als ik mijn PC copy niet vindSagat schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:41:
[...]
Had dit zelf idd ook op twitter gezien, en vooropgesteld, hoewel het natuurlijk zwaar onzinnig is om dit soort dingen te doen, is het imho wel ook wel weer zwaar opgeblazen. Ik begrijp dat nadat je een mail adres ingevoerd had, je gewoon prima offline kon spelen.
Anyways, hoewel ik doom vroeger fantastisch vond, heb ik er nu weinig behoefte meer aan, wellicht ooit nog is op mijn retro pc als ik die ooit aansluit en hij dan nog werkt........of eventueel als hij zo goed als gratis voorbij komt in een sale.......
Toevallig wel doom2016 aangeschaft voor pc, dit om te testen met shadow, maar dat is hier offtopic verder (zelfs als zou het me niet bevallen dan ga ik wel terug naar de xb one versie die ik ooit voor minder dan 7 euro bij interoys vond, nog steeds niet de switch sorry)
ja zeker diverse opties, toegeven ondanks dat ik doom 1 en 2 vele VELE uren gespeeld heb nooit gekochtJackAvery schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:47:
[...]
Los van het hele DRM gedoe (zelf geen fan van maar er zijn tientallen opties om DOOM op oudere platformen te spelen), ben ik vooral verbaasd hoe goed DOOM 3 er nog steeds uitziet. Als ik ooit deze wil spelen, overweeg ik toch de Switch versie als ik mijn PC copy niet vind
Aan de FE spelers: rond welk punt in het spel zijn jullie studenten beginnen recruiten?
10 second ninja DONE
Precies, je moet wat geduld hebben maar over het algemeen hebben ze daar prima prijzen tegenover staan. Ik geef persoonlijk niks om de voorkant van een hoesje (bij Amazon.de), maar ik weet dat anderen dan vaak wel doen. Coolshop.nl wil nog wel eens meegaan met de prijzen van Amazon, dus dat kun je nog proberen als je een normaal hoesje wil.Daniel. schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:44:
[...]
Goede website, komen alleen dacht ik wel uit GB. Maar verder zijn de prijzen vaak net iets lager dan elders. Kijk ook eens op Amazon.de vaak ook prima prijzen. Als je veel om het hoesje geeft zou ik het niet doen, daar staat zo'n groot USK logo op en alles duits natuurlijk.
5 euro voor Doom is niet zoveel heSagat schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:53:
[...]
ja zeker diverse opties, toegeven ondanks dat ik doom 1 en 2 vele VELE uren gespeeld heb nooit gekochtdus ik zou dat eigenlijk wel moeten doen, maar alleen kopen om dat schuldgevoel te stillen nee zover ga ik ook weer niet.
Mocht mijn retro pc echt stuk zijn dan ga ik wel alternatieven overwegen maar die zijn er idd HEUL veel.
doom 3 heeft mij nooit kunnen bekoren, ben het met je eens dat het er 'vroegah' vet uitzag en ben blij verrast dat het dus goed ge-aged is qua gfx, maar waar ik (in short bursts) mezelf nog wel doom 1/2 zie spelen, denk ik dat doom 3 niet snel nogmaals een kans gaat krijgen.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Het is niet perse slecht, maar goed is het ook niet. Accu's vinden het niet fijn om constant 100% vol te zijn.Tricolores schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:56:
Hoe slecht is het eigenlijk voor de batterij om steeds in docked mode te spelen? Iets om bezorgd over te zijn?
In Europa lanceert deze ergens in september. Als je wilt importeren, kan je vanaf overmorgen mogelijk deze revisie al in Hong Kong en Zuid-Korea vindenRedondo77 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:48:
Ik heb gelezen dat Nintendo de batterijduur van de Switch zou verbeterd hebben en dat deze switch al (of snel) in de winkels zou liggen. De modelnummer zou HAC-001(-01) zijn en de serial zou starten met XKW.
Heeft er iemand weet van dat deze al ergens te koop is?
Nintendo zegt begin september.JackAvery schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:11:
[...]
In Europa lanceert deze ergens in september. Als je wilt importeren, kan je vanaf overmorgen mogelijk deze revisie al in Hong Kong en Zuid-Korea vinden
#TheOuterWorlds, the upcoming single-player sci-fi RPG from Obsidian Entertainment and Private Division, is coming to #NintendoSwitch! Learn more about @OuterWorlds from the Senior Producer in this video. pic.twitter.com/b1wcmD07AA
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 30 juli 2019
[ Voor 17% gewijzigd door JackAvery op 30-07-2019 18:48 ]
ziet er erg interessant uit zegJackAvery schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:40:
De nieuwe game van Obsidian Studios, The Outer Worlds, krijgt een Switch port! Helaas zal deze wat later lanceren dan de rest. V
[Twitter]
[YouTube: The Outer Worlds - Announcement Trailer - Nintendo Switch]
De porting studio lijkt Virtuos te zijn, die onder andere de LA Noire en Starlink ports voor Switch hebben gemaakt.
Ook is vandaag een nieuwe Garfield Karting game aangekondigd
Fantastisch nieuws! Obsidian is 1 van de allerbeste developers met een track record om van te watertanden. Duimen voor een goede port....JackAvery schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:40:
De nieuwe game van Obsidian Studios, The Outer Worlds, krijgt een Switch port! Helaas zal deze wat later lanceren dan op andere platformen.
[Twitter]
[YouTube: The Outer Worlds - Announcement Trailer - Nintendo Switch]
De porting studio lijkt Virtuos te zijn, die onder andere de LA Noire en Starlink ports voor Switch hebben gemaakt.
Ook is vandaag een nieuwe Garfield Karting game aangekondigd
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Zoek je de limited of normale versie?StarWolfer schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:15:
Fire Emblem: Three Houses is overal uitverkocht, en Bol.com heeft een fout gemaakt, waardoor ze mijn bestelling (toen hij nog wel leverbaar is) niet meer kunnen leveren. Nu moet ik wachten...
Ti's wel een populair product dan
[ Voor 22% gewijzigd door nickko op 31-07-2019 10:05 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Obidian is ook al lang niet meer de Obsidian van vroeger. Daarnaast staan ze financieel enorm onder druk na de slechte verkopen van Pillars of Eternity 2. Ik heb het gevoel dat ze met deze titel voor alles of niks gaan.Dieken Taffert schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:16:
[...]
Fantastisch nieuws! Obsidian is 1 van de allerbeste developers met een track record om van te watertanden. Duimen voor een goede port....
Pillars of Eternity I en II zijn met beperkte middelen gemaakt (crowdfunding) en zijn zeer goed ontvangen (zie Metacritic of Gamerankings); verkoopcijfers zeggen (helaas) heel weinig over kwaliteit. Ik zou dus niet weten waarom ze het oude Obsidian niet meer zouden zijn. Tussen de beide PoE games door hebben ze de RPG Tyranny nog gemaakt, die is ook goed ontvangen.doobieters schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:10:
[...]
Obidian is ook al lang niet meer de Obsidian van vroeger. Daarnaast staan ze financieel enorm onder druk na de slechte verkopen van Pillars of Eternity 2. Ik heb het gevoel dat ze met deze titel voor alles of niks gaan.
Pillars 1 en 2 zijn toppers! Daarom extra zuur dat ze niet beter verkopen. Hopelijk brengt de console launch van deel 2 daar verandering in.Dieken Taffert schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:30:
[...]
Pillars of Eternity I en II zijn met beperkte middelen gemaakt (crowdfunding) en zijn zeer goed ontvangen (zie Metacritic of Gamerankings); verkoopcijfers zeggen (helaas) heel weinig over kwaliteit. Ik zou dus niet weten waarom ze het oude Obsidian niet meer zouden zijn. Tussen de beide PoE games door hebben ze de RPG Tyranny nog gemaakt, die is ook goed ontvangen.
Ze zijn vorig jaar gekocht door Microsoft en hebben veel meer middelen tot hun beschikking gehad om The Outer Worlds te maken (was op dat moment al in ontwikkeling); de kenmerkende humor lijkt er alvast in te zitten, de personen achter het originele Fallout hebben de lead bij het maken van The Outer Worlds.
De feiten lijken jouw verhaal dus stevig tegen te spreken.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Mijn pro controller doet dit ook, ik overweeg hem terug te sturen. Ook voelt het heel gaar als ik de linker stick indruk.Maikjuh schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:15:
Ik heb zojuist de pro controller gekocht en nu viel me op dat hij een beetje klikt als de sticks worden bewogen. Is dit normaal ?
Ik heb van de week ook een nieuwe Pro Controller besteld maar nog niet getest, maar eens doen danOmisys schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:25:
[...]
Mijn pro controller doet dit ook, ik overweeg hem terug te sturen. Ook voelt het heel gaar als ik de linker stick indruk.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Bedoel je de zachte 'plop' geluidjes? Je hoort ze vooral wanneer je de stick vanuit neutraal stand een kant op beweegt. De sticks zijn aardig goed omsloten (anders zouden er kruimels, e.d. in komen). Die plop geluidjes zijn volgens mij de sticks die zeg maar loskomen van de omsluiting. (edit: Wat dus normaal is.)Maikjuh schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:11:
Het is niet indrukken, eigenlijk vooral als ik het stickje in een richting duw, danhoor je een zachte klik. Is bij beide het geval
[ Voor 5% gewijzigd door Cannoli op 31-07-2019 17:51 ]
Zeker, één van de betere Mario-games in jaren, IMHO. En dat niet alleen, als je gaat wachten op een betere prijs dan ben je nog wel even aan het wachten, vrees ik. First-party AAA titels zakken niet hard in prijs.doobieters schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:18:
Misschien vragen naar de bekende weg maar: is Mario Odyssey €49,- waard of wachten op een betere prijs?
Mee eens. Deze past netjes in het rijtje van Super Mario 64 en Super Mario Galaxy als de beste 3D Mario gamesSeal64 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:33:
[...]
Zeker, één van de betere Mario-games in jaren, IMHO. En dat niet alleen, als je gaat wachten op een betere prijs dan ben je nog wel even aan het wachten, vrees ik. First-party AAA titels zakken niet hard in prijs.
Waar ik me WEL zorgen over maak met Obsidian en The Outer Worlds, is dat het een heel ander soort game wordt dan de meer traditionele games als PoE en bv Baldur’s Gate. De credits hebben ze bij mij met de CRPGs opgebouwd, niet met games met een persoonsperspectief als in Fallout 3 en 4.Dieken Taffert schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:30:
[...]
Pillars of Eternity I en II zijn met beperkte middelen gemaakt (crowdfunding) en zijn zeer goed ontvangen (zie Metacritic of Gamerankings); verkoopcijfers zeggen (helaas) heel weinig over kwaliteit. Ik zou dus niet weten waarom ze het oude Obsidian niet meer zouden zijn. Tussen de beide PoE games door hebben ze de RPG Tyranny nog gemaakt, die is ook goed ontvangen.
Ze zijn vorig jaar gekocht door Microsoft en hebben veel meer middelen tot hun beschikking gehad om The Outer Worlds te maken (was op dat moment al in ontwikkeling); de kenmerkende humor lijkt er alvast in te zitten, de personen achter het originele Fallout hebben de lead bij het maken van The Outer Worlds.
De feiten lijken jouw verhaal dus stevig tegen te spreken.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ze hebben Fallout 3 en 4 niet gemaakt, maar wel Fallout: New Vegas, een spel dat qua spirit veel dichter bij Fallout 1 en 2 stond (die ze wel hebben gemaakt, al bestond Obsidian toen nog niet).Thrace Grumble schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:39:
[...]
Waar ik me WEL zorgen over maak met Obsidian en The Outer Worlds, is dat het een heel ander soort game wordt dan de meer traditionele games als PoE en bv Baldur’s Gate. De credits hebben ze bij mij met de CRPGs opgebouwd, niet met games met een persoonsperspectief als in Fallout 3 en 4.
Niet persé heel goedkoop.ZuidJ schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:12:
Even een tip voor mensen die nog op zoek zijn naar een micro SD-kaart. Ik heb een SanDisk 64GB voor 16 euro gekocht bij de action, ze hadden ook 32GB voor een tientje liggen.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 05-08-2019 15:26 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Benieuwd of deze buiten China gereleased zal worden. Rabbids is relatief populair daar:Zeror schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 22:14:
Ubisoft komt met een nieuwe Rabbids game.
https://www.dailynintendo...t-nieuw-rabbids-game-aan/
[YouTube: Chinese-themed Rabbids party game for Switch]
.Rabbids has a notable presence in China. The TV show became one of the top Children’s cartoons in the country.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) 31 juli 2019
Here are some screenshots of the game. pic.twitter.com/ZoDbqlJUKV
Ik ben gewoon meer van van een isometrisch perspectief in rpgs. Ik wist niet dat Obsidian FO:NV had gemaakt overigens. Denk dat het dan idd meer een game in die stijl gaat worden, en dus totaal niet een crpg ala PoE zal worden. Ff afwachten maar.Dieken Taffert schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:25:
[...]
Ze hebben Fallout 3 en 4 niet gemaakt, maar wel Fallout: New Vegas, een spel dat qua spirit veel dichter bij Fallout 1 en 2 stond (die ze wel hebben gemaakt, al bestond Obsidian toen nog niet).
Fallout: New Vegas is een legendarisch goede game, geweldige karakters, wereld, dialogen, duistere humor en te maken keuzes. Als dat je smaak niet is vind ik dat oprecht jammer voor je, want dan mis je iets heel goeds, maar de credits hebben ze ook voor het maken New Vegas absoluut verdiend.
Als ik lees over cystipigs als bron van vlees in The Outer Worlds, varkensachtige dieren die tumoren ontwikkelen die na verloop van tijd afvallen en geoogst kunnen worden, dan belooft dat veel goeds qua duistere, absurde humor. Iets wat de Fallout definieert.
Ik vrees voornamelijk voor een erg kleine spelwereld vergeleken met Fallout: New Vegas en een relatief korte game. En voor een matige port; daarmee kan alles alsnog vergald worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 01-08-2019 09:28 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik heb Fire Emblem gelukkig nu ook binnen. Het duurt na de prologue wel lang voordat je weer aan het vechten bent hoor. Echt flinke dialogennickko schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:01:
[...]
Vandaag zelf begonnen met de prologue en eerste chapter. Ben echt positief verbaas, heb nog geen van de eerdere games gespeeld. Grafisch erg mooi en de cutscenes zien er fantastisch uit. Tactische gameplay (turn based) element ken ik wel van FF:tactics. Dit zit erg goed in elkaar. Verder zijn er Keuzemomenten en “affectie” naar personages toe; wat dat verder doet weet ik nog niet
Veel plezier! Die dialogen zijn erg entertainingStarWolfer schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:47:
[...]
Ik heb Fire Emblem gelukkig nu ook binnen. Het duurt na de prologue wel lang voordat je weer aan het vechten bent hoor. Echt flinke dialogen
Nice! Daar ga je plezier aan beleven! Ben inmiddels zelf ook al een stukje verder. De dialogen zijn in ruim formaat aanwezigStarWolfer schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:47:
[...]
Ik heb Fire Emblem gelukkig nu ook binnen. Het duurt na de prologue wel lang voordat je weer aan het vechten bent hoor. Echt flinke dialogen
Over PoE gesproken... Sinds gisteren staat er Switch footage online:Thrace Grumble schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:25:
[...]
Ik ben gewoon meer van van een isometrisch perspectief in rpgs. Ik wist niet dat Obsidian FO:NV had gemaakt overigens. Denk dat het dan idd meer een game in die stijl gaat worden, en dus totaal niet een crpg ala PoE zal worden. Ff afwachten maar.
[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 01-08-2019 11:52 ]
* RayNbow kijkt naar z'n backlog. Deze moet ik toch maar overslaan.JackAvery schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:50:
Trouwens, Nintendo Switch Online abonnees kunnen tussen 7 en 13 augustus gratis de volledige versie van Mario Tennis Ace spelen. Zie de gewoonlijke sociale kanalen en websites
Dat is ook zeker een scherpe aanbieding van Coolblue. Voor mij is 128GB echt te veel, heb nu zelfs nog 40GB beschikbaar. In het begin had ik nog aardig wat games digitaal gekocht. Uiteindelijk heb ik besloten mijn games voornamelijk fysiek te kopen. Tenzij er een aanbieding is in de eshop.nickko schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:34:
[...]
Niet persé heel goedkoop.
Samsung EVO 128gb €27,- bij coolblue (https://www.coolblue.nl/p...b-s-cl-10-sd-adapter.html) met een prima houdbaarheid gezien de grootte
Chapter 3 hier met BE, en een heel gelijkaardige lijst van wie er op de wishlist staat. Als het kan Mercedes of Lysithea eerst. Iemand die wat tankier is zou ook nog wel handig zijn, al plan ik wel om Edelgard richting armored/fortress knight te doen gaan voorlopig.Akaendra schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:17:
Fire Emblem zal per house dan ook een kleine 80 uur in beslag nemen als je alle aparalogues etc doet.
Game heeft zeker de replaywaarde door verschillende units.
Zelf inmiddels bij Chapter 8, Black Eagle house. Heb Leonie voor me kunnen winnen in ieder geval.
Wil nog even kijken naar bijv Mercedes/Ingrid/Lysithea.
Bij Amazon kost deze 22 euro, daarvoor zou ik het niet laten om een iets grotere SD kaart te kopen denk ik.ZuidJ schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:59:
[...]
Dat is ook zeker een scherpe aanbieding van Coolblue. Voor mij is 128GB echt te veel, heb nu zelfs nog 40GB beschikbaar. In het begin had ik nog aardig wat games digitaal gekocht. Uiteindelijk heb ik besloten mijn games voornamelijk fysiek te kopen. Tenzij er een aanbieding is in de eshop.
[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 01-08-2019 14:13 ]
Ja die bedoel ik. Inderdaad als je de stick in een richting duwt dat ie dan een zacht geluid maakt. Het was mij bij andere controllers nog nooit opgevallen en bij deze direct. Maar het is dus normaal, verder ook geen invloed (qua feeling old), maar vind het toch beetje storend.Cannoli schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:35:
[...]
Bedoel je de zachte 'plop' geluidjes? Je hoort ze vooral wanneer je de stick vanuit neutraal stand een kant op beweegt. De sticks zijn aardig goed omsloten (anders zouden er kruimels, e.d. in komen). Die plop geluidjes zijn volgens mij de sticks die zeg maar loskomen van de omsluiting. (edit: Wat dus normaal is.)
Eerlijk gezegd waren ze mij nooit opgevallen. Net eens mijn andere controllers (2e Pro Controller, Xbox One en PS4 DS) gecheckt. Ze hebben dit allemaal. De ene stick heeft het iets meer dan de ander. Die van de Pro Controllers zijn het best hoorbaar.
Zo scherp is het niet. Niks bijzonders. Had laatst voor 29 euro een Sandisk Ultra met 200gb.ZuidJ schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:59:
[...]
Dat is ook zeker een scherpe aanbieding van Coolblue. Voor mij is 128GB echt te veel, heb nu zelfs nog 40GB beschikbaar. In het begin had ik nog aardig wat games digitaal gekocht. Uiteindelijk heb ik besloten mijn games voornamelijk fysiek te kopen. Tenzij er een aanbieding is in de eshop.
[ Voor 14% gewijzigd door doobieters op 01-08-2019 15:41 ]
yup... op een gegeven moment doe je 1x exploration en 3x een paralogue battle. Daarmee doen je units meer relevante ervaring op imho.JackAvery schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:07:
[...]
Veel plezier! Die dialogen zijn erg entertaining
Wat de battles betreft, dit zal vrij snel vermeerderen tot 2~3 battles per 'maand'Heb je zelf ook wat in te zeggen.
PSN: McMillan0984
Het spel heeft bakken content, als je alledrie de houses wilt doen ben je makkelijk 80-120 uur bezig. Hangt natuurlijk van af waar je belang aan hecht en of fysiek of digitaal daarvoor optimaal is. Een tip voor fysiek: in België kan je m voor 50 euro vinden (Dreamland, Fnac, etc), op Amazon FR zelfs voor 45 euro.Clavat schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:50:
Zo te lezen is fire Emblem zeker de moeite waard. Ik denk dat ik hem ook maar even ga aanschaffen.
Alleen de twijfel tussen. Digitaal en fysiek
Dit gebeurt af en toe, vooral bij compilaties van grotere games. Het is echter wel meer uitzondering dan regel, en kwestie van de doos goed te lezen.nielsvv schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:11:
Ik overweeg om mij ook een Switch aan te schaffen, maar ga nog wachten tot de lite versie uitkomt.
Nu was ik wat aan het bladeren tussen de games en zag dat bij Wolfenstein Youngblood er geen spelkaartje in de doos zit, maar enkel een download code. Zijn er nog games voor de Switch die dit doen? Dit is voor mij namelijk een echte dealbreaker.
Zou persoonlijk altijd kiezen voor Fysiek. Heb je sneller de optie om de game door te verkopen of te ruilen. Als je de game bijvoorbeeld hebt uitgespeeld of als je het uiteindelijk niks vind.Clavat schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:50:
Zo te lezen is fire Emblem zeker de moeite waard. Ik denk dat ik hem ook maar even ga aanschaffen.
Alleen de twijfel tussen. Digitaal en fysiek
[ Voor 21% gewijzigd door nickko op 01-08-2019 22:06 ]
Klopt maar ik denk dat het digitaal wordt.nickko schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:04:
[...]
Zou persoonlijk altijd kiezen voor Fysiek. Heb je sneller de optie om de game door te verkopen of te ruilen. Als je de game bijvoorbeeld hebt uitgespeeld of als je het uiteindelijk niks vind.
Digitaal is tot het einde des tijds of dat je de switch verkoopt met je account. Je hebt namelijk geen refund optie via Nintendo, als je de game hebt gedownload accepteer (middels eenzijdige voorwaarden) je dat je de game niet kunt inruilen/redunden.
PSN: McMillan0984
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 03-08-2019 18:36 ]
Nette uitgebreide post!JackAvery schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:25:
Wat technischer nieuws:
- Een post op reddit door een elektrotechnisch ingenieur legt vrij overtuigend uit waarom third-party docks soms de Switch bricken. Als je interesse hebt, de post met bijbehorende screenshots en handleidingen vind je hier. De korte uitleg: third-party producenten besparen op de verkeerde dingen, met name de chip de USB-PD reguleert.
- De Amerikaanse FCC's confidentialiteitsperiode mbt de Switch revisie en Lite is afgelopen. Dit betekent dat er nu foto's van de binnenkant van beide toestellen beschikbaar zijn. Helaas heeft de Switch revisie shielding op de foto, maar verder ziet deze er gewoon hetzelfde uit als het huidig model.
De Switch revisie ~ de Switch Lite
Een paar dingen die opvallen:***
- De Lite heeft nog steeds een ventilator.
- Op de Lite vinden we een THGBMHG9C4LBAIR NAND module. Volgens deze catalogus van Toshiba gaat het om een 64GB module. Dit betekent niet dat het release model 64GB krijgt natuurlijk, maar wel dat het apparaat al gecertificeerd is voor deze module. Mogelijk is dit een upgrade op termijn, want voor zover ik weet, test de FCC enkel apparaten voor retail.
- De Lites geheugenmodules lijken Samsung modules te zijn. Als ik het serienummer juist lees gaat het om de K4U6E3S4AM-MGCJ. Dit is een upgrade naar 2GB LPDDR4x modules, wat betekent dat het RAM minder elektriciteit verbruikt en eventueel een kleine performance boost heeft tov het LPDDR4 in de originele Switch.
- De stick van de Lite lijkt relatief eenvoudig te vervangen.
- De revisie heeft exact dezelfde batterij. Dit bevestigt nogmaals dat alle verbeteringen in batterijduur van de andere onderdelen komen.
@R0y. : geen idee, maar mij lijkt het onwaarschijnlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 03-08-2019 07:47 ]
Ik zou sowieso even wachten nu op de revisie. Anders ga je daar spijt van krijgen. Dat ga ik in ieder geval wel doen. Ik heb zelf al wat voorbereidingen gedaan met wat aankopen:R0y. schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 07:46:
[...]
Nette uitgebreide post!
Ik was er ook al bang voor. Dan is nu voor mij de keuze ga ik voor de huidige switch 35 euro shoptegoed of voor het revisie model. Ik ben al zo slecht in keuzes makenNu wil ik wel het meeste handheld gaan gamen dus batterij duur.. Al heb ik ook een powerbank en neem ik het apparaat waarschijnlijk (behalve op vakantie of een weekendje weg) niet mee buiten de deur.
Games die er bij mij sowieso bij aanschaf van de console gaan komen:
- Overcooked 2 (voor met de vriendin op de bank)
- Zelda BOTW
- Diablo 3 (heerlijke game op de PC, jammer dat ik nooit meer games speel op de PC).
[ Voor 8% gewijzigd door doobieters op 03-08-2019 14:53 ]
Digital download. Zie bijv. deze unbox video:nielsvv schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:29:
Weet hier iemand ofdat bij de LEGO DC Super-villains Deluxe Edition, de dlc en season pas, als digital download komen? Of staan al deze dlc's op de game cartridge?
[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 03-08-2019 17:36 ]
Dat vind ik dus moeilijk. Voor die €35 kan ik namelijk ook wat kleine games uit de e-store halen. Game sessies van 4 uur of langer zie ik mijzelf toch niet doen (doe ik op de PS4 pro ook niet).doobieters schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:48:
[...]
Ik zou sowieso even wachten nu op de revisie. Anders ga je daar spijt van krijgen. Dat ga ik in ieder geval wel doen. Ik heb zelf al wat voorbereidingen gedaan met wat aankopen:
- Mario Odyssey (43,-)
- Mario + Rabbids Kingdom Battle Gold Edition (29.99)
- Pokémon Let's Go Pikachu (31,-)
- Dragon Quest Builders (32,50)
- Snipperclips Plus (23,99)
- Super Mario Party (43,-)
- 2 extra Joy Cons (65,-)
- Pro Controller (63,-)
- Zelda case (22,-)
- Sandisk Ultra microSD 200gb (29,-)
- Scherm protector (2,-)
Ik heb een berg aan games verkocht en daar het bovenstaande van gehaald. Zelda BOTW heb ik al op de Wii U, dus die hoef ik niet nog een keer voor de volle prijs en speelt daar ook prima op.
Ready to go!
Ik zou wachten, je weet nooit of die nieuwere versies plots een hogere boost clock modus unlocked krijgen...R0y. schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:27:
[...]
Dat vind ik dus moeilijk. Voor die €35 kan ik namelijk ook wat kleine games uit de e-store halen. Game sessies van 4 uur of langer zie ik mijzelf toch niet doen (doe ik op de PS4 pro ook niet).
JackAvery schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:01:
Blijkbaar is The Witcher 3 (en nog wat andere games) speelbaar op GamesCom. Eens benieuwd hoe de eerste indrukken gaan zijn. Meer info over de Nintendo stand in Keulen hier.
Lijkt er trouwens ook op dat DQ XI S een demo gaat krijgen, toch op zijn minst in Japan. Goede kans om te testen hoe deze port op de Switch loopt.
[...]
Ik zou wachten, je weet nooit of die nieuwere versies plots een hogere boost clock modus unlocked krijgen...
DreamcastGuy's videos staan vol met gokjes en fouten, ik zou er me niet op baseren
Doe ik ook niet maar het geeft wel een goede eerste indrukJackAvery schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:16:
[...]
DreamcastGuy's videos staan vol met gokjes en fouten, ik zou er me niet op baseren
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Belangrijk detail; een tijdelijke pop-up store.Zeror schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:10:
https://www.facebook.com/...5589006/?substory_index=0
The Pokemon Company opent Pokemon Center in Londen.
Ik ga het weekend van 4-6 oktober naar London, hopelijk staat die er dan.Zeror schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:10:
https://www.facebook.com/...5589006/?substory_index=0
The Pokemon Company opent Pokemon Center in Londen.
[ Voor 62% gewijzigd door Linkje3 op 05-08-2019 12:23 ]
Dat zijn flinke verbeteringen!Nintendo Switch Pro:
- Interne geheugen 4GB --> 8GB RAM.
- 128GB opslagruimte.
- 4K video support.
- Verbeterd scherm dat energiezuiniger, helderder en dunner is.
- Sterkere NVidia GPU.
[ Voor 4% gewijzigd door Mr Silver op 05-08-2019 15:31 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Flamesz op 05-08-2019 15:15 ]
[ Voor 19% gewijzigd door doobieters op 05-08-2019 15:41 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2019 15:44 ]
Hij zou sowieso pas in September voor het eerst in de UK verkocht worden waarnaar het ook in EU verwacht wordt.doobieters schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:25:
Nog steeds niemand de Switch revisie gespot? In Amerika begint het nu in de winkel te druppelen. Ik hoor wat tegenstrijdige berichten wanneer we het hier kunnen verwachten.. Is het nu medio augustus of begin september?
In other news: Zelda BOTW gaat bij de nieuwe Switch zo'n 5 uur en 34 minuten mee op één charge.
Het 'officiële' woord is begin september. Dit was de commentaar van Nintendo UK tov Eurogamer:doobieters schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:25:
Nog steeds niemand de Switch revisie gespot? In Amerika begint het nu in de winkel te druppelen. Ik hoor wat tegenstrijdige berichten wanneer we het hier kunnen verwachten.. Is het nu medio augustus of begin september?
Dus verwacht dat sommige winkels dit model rond september afhankelijk van hun voorraad/inkoopgewoontes en de beschikbare voorraad bij de groothandelaars. Dit is geen "big thing" voor NIntendo, gewoon het gradueel uitverkopen van bestaande stock en deze vervangen door revisie-stock. Misschien is het dus iets vroeger dan 1 september, misschien duurt dit wat langer."Consumers should start seeing the new packaging on store shelves starting from early September," a Nintendo UK spokesperson told me, "but that will vary by individual stores and locations."
[ Voor 23% gewijzigd door doobieters op 05-08-2019 15:48 ]
[ Voor 27% gewijzigd door JackAvery op 05-08-2019 15:50 ]
Je moet op zoek naar een volledig rode doos. Kan niet missen.Kevintjeh schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:51:
Ik ben van plan een Switch aan te schaffen, maar wil nu dus wachten tot de 'nieuwe' er is.
Vraag me alleen af hoe ik de nieuwe editie kan herkennen straks, komen die in een andere doos ook?
Of zal ik echt op zoek moeten gaan naar serienummers voor ik het zeker weet.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
🚨 Galar Research Update 🚨
— Pokémon (@Pokemon) 5 augustus 2019
Show of hands, Trainers: Who’s ready for more information on #PokemonSwordShield?
📅 August 7, 2019
⏰ 6:00 a.m. PDT
⚔️🛡️ pic.twitter.com/bqbbpiLyUK
[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 05-08-2019 17:52 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 05-08-2019 20:53 ]
Oh wow ik zie het nu ook. Wat een gekke redenering van hem, dit is een normaal patroon voor kickstarter en vaak is er op het einde van een kickstarter nog een flinke boost in inkomen. Mogelijk had hij gewoon zijn doel gehaald. Spijtig!stefjepayuta schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:35:
Oei, ik had hier interesse in. Helaas is deze kickstarter zojuist gecancelled
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 05-08-2019 21:06 ]
Ik dacht dal direct, dat ziet eruit als heel 3D-printable.JackAvery schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:51:
[...]
Oh wow ik zie het nu ook. Wat een gekke redenering van hem, dit is een normaal patroon voor kickstarter en vaak is er op het einde van een kickstarter nog een flinke boost in inkomen. Mogelijk had hij gewoon zijn doel gehaald. Spijtig!
De ontwerper heeft de STL files te koop gezet voor iedereen die zijn eigen grip wilt printen
1. Neem de Pro geruchten met een hele dikke korrel zout.Mr Silver schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:07:
Wat ik heb kunnen vinden over de Pro (maar niks is zeker blijkbaar):
[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 06-08-2019 07:27 ]
Yeah heb er zin in!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq