Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nintendo UK heeft het Fire Emblem panel tijdens Japan Expo vertaald:

Nog één week!

Marvel Ultimate Alliance 3 releast vandaag trouwens, helemaal vergeten :p

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 19-07-2019 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Flabergasted schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:36:
[...]

Exact, het gaat mij in dit geval om de adapter.. :X
Ah. Minder scherp vandaag kennelijk. :) Eerlijk gezegd heb ik nauwelijks onderzoek gedaan naar de verschillende adapters. Deze doet wat ik wil (1 Xbox controller makkelijk aansluiten) en ik vond de prijs acceptabel.

@Sagat je kunt via USB een bedrade controller aansluiten op de mayflash. Of hij dan ook fightsticks ondersteunt weet ik niet. Lijkt me wel maar misschien eerst wat onderzoek doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 17:03
Flabergasted schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:36:
[...]

Exact, het gaat mij in dit geval om de adapter.. :X
Ik heb een pro controller en een 8bit do snes style joypad, maar idd voor fighters en overige arcade games zou een 6 button controller toch ook fijn zijn.

Ben dus wel benieuwd naar de verschillen in de specs en of je al dan niet ook bedraad controllers kan aansluiten en zo ja wat.

Maar goed (ik zeg het vaker) geen prio. Mijn fighters koop ik doorgaans op andere platformen en voor overige arcade games dus de pro controller of het snes padje.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WenJam schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:55:

Waar moet ik op letten als ik een micro sd-kaart koop voor mijn Switch?
De 256 GB variant zie ik met een prijs van 40 euro, maar ook van 60 euro (ander merk).
Een kaartje van een kwaliteitsmerk (Samsung of Sandisk) dat UHS-I ondersteunt is voldoende, sneller ondersteunt de Switch toch niet.
Also: zorg dat je geen namaak koopt, dus niet op AliExpress, Wish, Ebay, e.d. gaan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik heb ook een Mayflash adapter en ik heb nog niks gevonden wat er niet op aangesloten kon worden. Persoonlijk gebruik ik hem vooral voor de Wii U pro controller (imho beter dan de Switch Pro controller :P). Daarnaast getest met xbox 360 (wired), xbox one (wired), xbox one s, ps3 en ps4 en een cheapo china snes controller.

Als je fightstick volgens "xinput" methode werkt (Xbox controller systeem) dan komt het 99% wel goed. Je hebt zelfs de mogelijkheid om de positie van de knoppen aan te passen (omdat een xbox controller de knoppen op een andere positie heeft. Dus je kan kiezen tussen originele Nintendo positie (en dat de letters niet meer kloppen) of originele Xbox positie waardoor je "bevestig" knop (A) onder zit zoals bij de Xbox het geval is.

Daarnaast, als je nog ergens 1 kunt vinden, werken de "pokken tournament" controllers ook universeel op de Switch. Dit zijn ook hele degelijke controllers die ideaal zijn voor fighting games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
DCNY schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:41:
[...]

Ik zit ook al heel lang te wachten op een Mario Kart 9. Ben benieuwd of die uberhaupt nog gaat komen. Beetje traditie sinds de N64 dat ik pas een Nintendo console koop zodra Mario Kart uit is. Ik blijf hoop houden..
Ik zou er niet op rekenen, 8 De luxe verkoopt nog steeds en heeft de WII U versie al ruim overtroffen. Als ze hier nog even op kunnen cashen en dus alle investeringen opschuiven voor een launchdate Switch 2 titel dan zullen ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Jeffrey88 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 18:27:
[...]

Ik zou er niet op rekenen, 8 De luxe verkoopt nog steeds en heeft de WII U versie al ruim overtroffen. Als ze hier nog even op kunnen cashen en dus alle investeringen opschuiven voor een launchdate Switch 2 titel dan zullen ze dat doen.
Mario Kart 9 lijkt me zo'n titel die ze in de pocket houden totdat er een dip komt in Switch sales :P

Zoals New Super Mario Bros voor de Wii.
Cobb schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 19:21:
De Wii U en de Wii waren een stuk steviger en de losse controllers met een prettig formaat waren ideaal en betaalbaar! En de batterijen waren makkelijk te vervangen.
De Wii U gamepad was niet bepaald betaalbaar :P Daar kon je bijna een nieuwe Wii U voor kopen.

De losse accu was wel fijn ja :D

[ Voor 28% gewijzigd door BlackMage op 19-07-2019 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Klein beetje extra footage van River City Girls:

[Video: River City Girls]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 07:10
Als de huidige summer sale is afgelopen, komt er dan weer een nieuwe met andere aanbiedingen? Of is het eenmalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
jaihel schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 16:25:
Als de huidige summer sale is afgelopen, komt er dan weer een nieuwe met andere aanbiedingen? Of is het eenmalig?
Er is altijd wel een "sale" in de eShop, maar meestal zijn het alleen maar indies en shovelware wat daar afgeprijsd wordt.

Zoals deze die er nu is zie je ze maar een paar keer per jaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die met smacht naar Fire Emblem uitkijken, opgepast: sinds zaterdag zijn er kopieën van het spel in het wild verschenen, dus als je op de verkeerde plekken kijkt, ga je spoilers tegenkomen!

Digital Foundry vestigde mijn aandacht op deze interessante spirituele opvolger van Contra/Metal Slug door een Braziliaanse indie studio, die eerder deze maand gereleased is:

In Splatoon 2 is de allerlaatste strijd gestreden tussen de aanhangers van Team Chaos en Team Order. Hier klikken om te zien of Pearl of Marina de overhand heeft gehaald in deze laatste officiële Splatfest.

Voor zij die van plan zijn de Switch-refresh op te pikken: blijkbaar is Europa de laatste plek die stock zal krijgen. Hong Kong en Zuid-Korea zijn de eersten, waar de refresh in de schappen ligt vanaf 1 augustus (via @ZhugeEX). Hier mogen we de consoles pas verwachten vanaf begin~midden september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Gisteren Monopoly voor de Switch gekocht (kinderen vinden dat helemaal gweldig, de demo .. en was nu maar een tientje in de aanbieding). M'n vrouw heeft Shining Resonance gekocht in de eShop aanbieding. De demo had ik gespeeld en begon veelbelovend, ze zei al dat het heel erg een mix van Final Fantasy, Xenoblade en Tales is .. dus bij voorbaat al erg leuk.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Wat ik niet zo leuk vind aan Monopoly voor Nintendo Switch is dat er geen AI in zit. In je eentje of met meerdere spelers dan de fysieke aantal is dus niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:32

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Voor het einde van de sale aankomende vrijdag wil ik nog wat aankopen doen, ik heb nu het volgende erop staan:

- Zelda BOTW DLC

Zijn er echt nog must have pareltjes die ik nu moet meenemen voor de vakantie in de categorie RPG / Platformers ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
ShadowBumble schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:23:
Voor het einde van de sale aankomende vrijdag wil ik nog wat aankopen doen, ik heb nu het volgende erop staan:

- Zelda BOTW DLC

Zijn er echt nog must have pareltjes die ik nu moet meenemen voor de vakantie in de categorie RPG / Platformers ?
Valkyria Chronicles kost nu een tientje. Dat is een 'tactical' RPG met wat andere elementen er doorheen gemixt. Valkyria Chronicles 4 ook, maar die is met 30 euro flink wat duurder :P Dus zou eerst kijken of je deel 1 leuk vindt.

Qua echte (j)RPG's zijn Octopath Traveler (40 euro) en Tales of Vesperia (35 euro) in de aanbieding.

Diablo 3 ook een aanrader als je van hack&slash houdt. Kost nu 40 euro. Maar dat is geen echte goede deal, zoveel kost ie fysiek ook.

Rayman Legends is, als je hem nog niet op een ander platform hebt gespeeld, met 10 euro ook een goede koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

- Zelda BOTW DLC

Allesbehalve een pure platformer, maar Mark of the Ninja kan je eens naar kijken mocht je die nog nooit gespeeld hebben. Topspel, en de eerste keer dat ie op Switch in discount staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

- Zelda BOTW DLC

Rayman Legends, en als je (tactical) RPG heel losjes neemt Mario+Rabbids, voor het geld wat ze nu kosten echt een steal. :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@ShadowBumble
BlackMage schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:48:
[...]

Valkyria Chronicles kost nu een tientje. Dat is een 'tactical' RPG met wat andere elementen er doorheen gemixt. Valkyria Chronicles 4 ook, maar die is met 30 euro flink wat duurder :P Dus zou eerst kijken of je deel 1 leuk vindt.
Van VC4 zou als het goed is een demo in de eShop moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
JackAvery schreef op maandag 22 juli 2019 @ 09:39:
Digital Foundry vestigde mijn aandacht op deze interessante spirituele opvolger van Contra/Metal Slug door een Braziliaanse indie studio, die eerder deze maand gereleased is:
[YouTube: Blazing Chrome is the Contra 'Sequel' We Needed: DF Retro x Modern Analysis!]
Blazing chrome! *O*
Denk dat ik hem normaliter pas bij aanbieding gekocht zou hebben maar door gamepass kon ik hem al gelijk spelen. Erg leuk spel en gezien het pixel art is zou de switch versie vrijwel identiek zijn (maar kijk bij twijfel het gelinkte DF filmpie).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-09 20:45
JackAvery schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:55:
[...]

Allesbehalve een pure platformer, maar Mark of the Ninja kan je eens naar kijken mocht je die nog nooit gespeeld hebben. Topspel, en de eerste keer dat ie op Switch in discount staat.
Let er wel op dat dit spel op 30fps draait op de Switch, dat was voor mij een deal-breaker. Dan speel ik hem nog wel eens op PC waar hij volgens mij ook vaak voor onder 5 euro in de sale gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bakko schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:35:
[...]

Let er wel op dat dit spel op 30fps draait op de Switch, dat was voor mij een deal-breaker. Dan speel ik hem nog wel eens op PC waar hij volgens mij ook vaak voor onder 5 euro in de sale gaat.
Zelfs op 30 FPS is dit een steengoede game en sommige mensen willen gewoon handheld spelen :) Maar ja, is een keuze die je moet maken.

Overigens waren een aantal mensen op PC ook gelocked op 30 FPS in 2013/14 :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:32

ShadowBumble

Professioneel Prutser

@JackAvery @Magic @RayNbow

Het zijn uiteindelijke de Zelda DLC & Mark of the Ninja geworden, alhoewel Rayman, South Park(s) en nog wat titels ook reuze interessant zijn vermoed ik dat ik moet bovenstaande weer behoorlijk wat game tijd heb :) Ik wil met mijn consoles (Switch & PS4) voorkomen dat ik een gigantische "backlog" aan games heb zoals mijn steam library.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:58

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nu Just Dance 2019 in de aanbieding is, ben ik op zich wel geïnteresseerd om deze voor mijn dochter (5) te kopen. Die is gek op dansen en zingen. Ik vraag me alleen af, wat nu de "betere console" is voor deze game. De Switch of de PS4. Iemand de JD2019 (of een recente voorganger) op beide consoles gespeeld en vergeleken heeft?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe (Japanse) DXM trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:04
Wat is momenteel de beste deal voor een SD kaartje die compatibel is met de Switch?

Zoals deze: https://www.dataio.nl/san...enkaart-uhs-i-a1-adapter/

[ Voor 37% gewijzigd door doobieters op 22-07-2019 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Veel beter dan die prijs zal het niet worden momenteel, Amazon heeft zowat dezelfde prijs voor exact hetzelfde kaartje.

Paar weken terug kon je een goedkoop Integral 256gb kaartje kopen op de UK amazon, qua snelheid even goed als die Sandisk maar was maar 24.99 GBP, helaas nu terug rond de 35GBP.
Je hebt net Prime days gemist op 15 en 16 Juli, toen was de 200gb rond de 20 euro op Amazon, ik verwacht niet echt een volgende sale meer voor Black Friday dus als je een 200 gb kaartje voor minder dan 30 vind of een 256gb kaartje voor minder dan 40 zou ik zo 1 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oninaki demo in de US eShop beschikbaar:

Edit: Zou blijkbaar ook in de EU eShop beschikbaar moeten zijn, maar Oninaki heeft geen listing op de Europese eShop website.

[ Voor 54% gewijzigd door RayNbow op 23-07-2019 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:58
Katmi schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 01:25:
Veel beter dan die prijs zal het niet worden momenteel, Amazon heeft zowat dezelfde prijs voor exact hetzelfde kaartje.

Paar weken terug kon je een goedkoop Integral 256gb kaartje kopen op de UK amazon, qua snelheid even goed als die Sandisk maar was maar 24.99 GBP, helaas nu terug rond de 35GBP.
Je hebt net Prime days gemist op 15 en 16 Juli, toen was de 200gb rond de 20 euro op Amazon, ik verwacht niet echt een volgende sale meer voor Black Friday dus als je een 200 gb kaartje voor minder dan 30 vind of een 256gb kaartje voor minder dan 40 zou ik zo 1 kopen.
ben je net te laat ik had met de prime days afgelopen weekend een 400gb sdkaart voor 28 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
Modbreak:Dames/Heren/overig

Er is terecht een melding gedaan over het posten van technise problemen en of garantie vraagstukken hier in het algemene topic, graag deze plaatsen in het daarvoor bestemde topic!

[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

ik zal dit ook toevoegen aan de topic warning.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Jorgen schreef op maandag 22 juli 2019 @ 18:34:
Nu Just Dance 2019 in de aanbieding is, ben ik op zich wel geïnteresseerd om deze voor mijn dochter (5) te kopen. Die is gek op dansen en zingen. Ik vraag me alleen af, wat nu de "betere console" is voor deze game. De Switch of de PS4. Iemand de JD2019 (of een recente voorganger) op beide consoles gespeeld en vergeleken heeft?
Geen ervaring met de ps4 versie, maar de switch versie heeft voor mij als voordeel dat je hem dus zonder extra randapparatuur kan spelen. Op de ps4 heb je of de camera nodig, of een telefoon volgens mij. Mijn dochter (8jaar) heeft geen eigen telefoon, en ik heb de ps4 camera niet en ook geen intentie om deze te kopen.

Jij had geloof ik ook de ps4 vr set toch? dus dan heb je de camar al wel? Dan zou ik denk ik alsnog voor de switch gaan vanwege portable, mijn kids nemen de switch bijna standaard mee als we ergens heen gaan.

Ik heb van mijn dochter iig geen enkele negatieve feedback over de switch versie ontvangen :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:46
Zijn hier mensen bekend met onderstaande game voor de Switch? Wat is dat een leuk spel :) aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:19:
Zijn hier mensen bekend met onderstaande game voor de Switch? Wat is dat een leuk spel :) aanrader

[YouTube: Yoku’s Island Express Launch Trailer - Nintendo Switch]
Jah, erg leuk spel, maar die is zo vaak in de aanbieding dat je pech moet hebben als je hem full price hebt gekocht :P

Als je van metroidvania en pinball houd, echt een aanrader :)

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 23-07-2019 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Magic schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:20:
[...]

Jah, erg leuk spel, maar die is zo vaak in de aanbieding dat je pech moet hebben als je hem full price hebt gekocht :P
Heb hem inderdaad ook in de aanbieding gekocht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-09 20:45
Jorgen schreef op maandag 22 juli 2019 @ 18:34:
Er is iig voor de Switch een demo, dus kan je/ze proberen. Voordeel van de switch is denk ik wel dat je meteen met twee mensen kan spelen want je hebt maar 1 joycon p.p. nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Bakko schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:51:
[...]

Er is iig voor de Switch een demo, dus kan je/ze proberen. Voordeel van de switch is denk ik wel dat je meteen met twee mensen kan spelen want je hebt maar 1 joycon p.p. nodig.
Volgens mij bevat de demo niet de "kids mode" optie welke echt een aanrader is voor de jongere kinderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:19:

[YouTube: Yoku’s Island Express Launch Trailer - Nintendo Switch]
Ja, ik heb hem voor de PS4. Erg leuk spelletje!
Sagat schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:06:
[...]

Geen ervaring met de ps4 versie, maar de switch versie heeft voor mij als voordeel dat je hem dus zonder extra randapparatuur kan spelen. Op de ps4 heb je of de camera nodig, of een telefoon volgens mij. Mijn dochter (8jaar) heeft geen eigen telefoon, en ik heb de ps4 camera niet en ook geen intentie om deze te kopen.

Jij had geloof ik ook de ps4 vr set toch? dus dan heb je de camar al wel? Dan zou ik denk ik alsnog voor de switch gaan vanwege portable, mijn kids nemen de switch bijna standaard mee als we ergens heen gaan.

Ik heb van mijn dochter iig geen enkele negatieve feedback over de switch versie ontvangen :P
Top, ik heb hem aangeschaft voor de Switch. Voor € 14,99 wilde ik het wel proberen.
Bakko schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:51:
[...]

O, dat is zeker handig! We zijn met z'n tweetjes, dus ik denk dat ze het dan ook heerlijk vindt om samen te dansen.
Magic schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:35:
[...]

Volgens mij bevat de demo niet de "kids mode" optie welke echt een aanrader is voor de jongere kinderen :)
Heb de kidsmode even bekeken. Zitten daar (vrijwel) geen bekende pophits in? Ik zie Un Poco Loco van Disney en iets van Maroon 5. De rest is, op Jingle Bells na, meer genre/jaargetijde en geen popliedjes. Nu is Jingle Bells één van haar lievelingsliedjes, maar toch ;) Of zitten er in het abo wellicht meer pophits die een kinderniveau hebben?

[ Voor 70% gewijzigd door Jorgen op 23-07-2019 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 15:12:
Heb de kidsmode even bekeken. Zitten daar (vrijwel) geen bekende pophits in? Ik zie Un Poco Loco van Disney en iets van Maroon 5. De rest is, op Jingle Bells na, meer genre/jaargetijde en geen popliedjes. Nu is Jingle Bells één van haar lievelingsliedjes, maar toch ;) Of zitten er in het abo wellicht meer pophits die een kinderniveau hebben?
Het is idd niet een hele ruime selectie, ik ken hem dan alleen van Let's dance 18, en daar zitten wel een paar bekendere nummers in. zo uit mijn hoofd Blue van Eiffel 65, een liedje uit Vaiana, Daddy Cool, Waka Waka van Shakira. Geen idee of dat dan ook zo'n beetje alles is (heb hem zelf niet, alleen tijdens het oppassen meegespeeld), maar ik vond het wel een leuke selectie. Kinderen op die leeftijd hebben toch vaak maar 1 of 2 favorieten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:33

Mauz1978

Console War Veteran

Arunia schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:28:
Moonlighter is zeker een aanrader! Shop management en dungeoncrawling met equipment upgraden.
[Multi] Moonlighter
Heel toevallig nu in de aanbieding op de shop voor 14,99 - dankzij jullie raad maar meteen afgeschaft. Automachef is ook met 1,50 korting beschikbaar en keek ik al langere tijd naar uit :).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Magic schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:15:
[...]

Het is idd niet een hele ruime selectie, ik ken hem dan alleen van Let's dance 18, en daar zitten wel een paar bekendere nummers in. zo uit mijn hoofd Blue van Eiffel 65, een liedje uit Vaiana, Daddy Cool, Waka Waka van Shakira. Geen idee of dat dan ook zo'n beetje alles is (heb hem zelf niet, alleen tijdens het oppassen meegespeeld), maar ik vond het wel een leuke selectie. Kinderen op die leeftijd hebben toch vaak maar 1 of 2 favorieten :)
We gaan het meemaken ;)
Eerst moeten de joy-cons nog even worden geretourneerd vanwege het connectieprobleem, maar daarna kan ze helemaal los gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:54
Mauz1978 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:22:
[...]

Heel toevallig nu in de aanbieding op de shop voor 14,99 - dankzij jullie raad maar meteen afgeschaft. Automachef is ook met 1,50 korting beschikbaar en keek ik al langere tijd naar uit :).
Automachef vannacht om 0:01 gekocht :o En nu ben ik moe...rara :D

Er is een demo op Steam voor degene die ook een pc hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb zelf de Orzly, zeer tevreden. De AmFilm protectors (staan hier niet tussen) zijn ook goed.
RayNbow schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 07:00:
Oninaki demo in de US eShop beschikbaar:
[Twitter]

Edit: Zou blijkbaar ook in de EU eShop beschikbaar moeten zijn, maar Oninaki heeft geen listing op de Europese eShop website.
Ondertussen staat deze online!

----
Goed nieuws voor de Civ 6 spelers!

[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 23-07-2019 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:32
Nintendo gaat de controllers kosteoos repareren en zelfs betaalde reparaties terugbetalen.

Vond het gemeen genoeg om niet in het reparatie topic te plaatsen.

https://www.nu.nl/tech/59...emen-gratis-repareren.amp

[ Voor 45% gewijzigd door harley op 24-07-2019 07:56 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
harley schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 07:55:
Nintendo gaat de controllers kosteoos repareren en zelfs betaalde reparaties terugbetalen.

Zelf op mijn 4 joycons nog geen last van gehad, maar netjes. Hadden ze meteen moeten doen, maar beter laat dan nooit.

"Ook hoeft de garantieperiode niet bevestigd te worden. "

Betekent dit dat dit ook buiten de garantieperiode de joycons kostenloos worden gerepareerd als ze dit probleem vertonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aankondiging van gisteren:

Ook interessant om te weten: de deluxe versie van Wolfenstein:Youngblood komt blijkbaar met een zogenaamde 'buddy pass'. Deze laat je toe om het spel in online co-op te spelen met een vriend die het spel niet bezit. (dit is geen nieuw nieuws, maar ik denk niet dat veel mensen dit weten)
harley schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 07:55:

Merk op dat het hiet gaat over Nintendo of America, niet Nintendo of Europe... Maar ik zou het zeker vermelden als je contact hebt met de klantendienst over een gebrekkige joycon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:38

Honesty

kattenneus!

Magic schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 08:03:
[...]

Zelf op mijn 4 joycons nog geen last van gehad, maar netjes. Hadden ze meteen moeten doen, maar beter laat dan nooit.

Betekent dit dat dit ook buiten de garantieperiode de joycons kostenloos worden gerepareerd als ze dit probleem vertonen?
Zo las ik het wel, onze zoontjes hebben 2 switchs en beide versies hebben er last van, dus hopelijk kunnen ze nu allebei terug.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Magic schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 08:03:
[...]

Ja. Ik belde Nintendo gisteren over het connectieprobleeem en de medewerker gaf aan dat deze bekende problemen gratis verholpen cq vervangen worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Jorgen op 24-07-2019 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48
Vergeet niet dat het bericht van gratis reparatie van het drift-probleem over Nintendo in Amerika gaat. Of Nintendo in Europa hetzelfde gaat doen is nog niet bekend. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:32
Op zich leuk, maar ik hoop wel dat er iets meer uitdaging/afwisseling komt.
Heb het origineel op de PC maar ben na een aantal uren spelen toch gestopt en kon mezelf er niet toe zetten om het weer te spelen omdat het niet echt uitdaging bood en te repetitief was.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harley schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 10:41:
[...]

Heb het origineel op de PC maar ben na een aantal uren spelen toch gestopt en kon mezelf er niet toe zetten om het weer te spelen omdat het niet echt uitdaging bood en te repetitief was.
Geen persoonlijke ervaring met het spel, enkel met Theme Hospital ;) De twee eerste DLC zijn inbegrepen in de console-release. Misschien verbeteren die dat wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Nintendo Switch Lite Pokemon (Sword en Shield) voor 229 bij BCC te pre-orderen:

https://www.bcc.nl/comput...on-sword-en-shield/269628

[ Voor 28% gewijzigd door doobieters op 24-07-2019 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 19:54
harley schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 10:41:
[...]

Groot Theme Hospital fan, maar deze game kon mijn niet meer dan 3 levels boeien. Zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:49
Fire Emblem Three Houses Limited Edition kwam vandaag binnen, was wel verbaasd hoe groot de doos daarvan is aangezien ik niet wist dat the artbook A4 formaat had (daar ben ik stiekem juist heel blij mee, lekker groot)

Artbook is ruim 120 pagina's, de USB stick bevat 33 tracks in mp3 kwaliteit, de stick zelf is overigens 8gb en heeft een aparte partitie voor de soundtrack.

Ben heel blij met de content en kwaliteit hiervan was absoluut het geld waard, vanavond dus spelen als het wat afkoelt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Oninaki demo is een beetje buggy. Quests die niet triggeren, fast travel die niet werkt en een framerate op bepaalde ogenblikken om bij the huilen (Op bepaalde ogenblikken haalt de game geen 10fps meer). En toen de game een harde crash op mijn switch veroorzaakte, was ik er klaar mee. Hopelijk krijgt square enix dit nog goed tegen de release, want de game intrigeert me enorm en de setting van de dood en reïncarnatie is iets voor mij. Ik hou ook wel van de volwassen thema's omtrent moord en zelfmoord. Ook de gameplay met real time combat is leuk en fun. Dus als de technische mankementen met release weggewerkt zijn dan komt deze zeker in huis, maar nu is het de reviews afwachten.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@DarthDavy hoe lang duurt de demo ongeveer?

Nintendo Japan heeft een overzichtstrailer voor Astral Chain gepost. De video bevat redelijk wat nieuw materiaal, dus spoilerwarning zelfs als je geen woord Japans verstaat:

In Japan is ook een Disney Tsum Tsum Switch console aangekondigd. Releast daar op 10 oktober.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EASbj0CU8AEKLdt?format=png&name=900x900

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 25-07-2019 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Net begonnen aan Mario Rabbids :) vind het erg leuk tot nu toe maar van wat ik begreep wordt het snel heel lastig. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:01:
Net begonnen aan Mario Rabbids :) vind het erg leuk tot nu toe maar van wat ik begreep wordt het snel heel lastig. Ben benieuwd!
Lastig is een groot woord, als je ergens vast zit kies je de makkelijke modus en vlieg je er zo doorheen, je kunt hem altijd later nog een keer proberen :)

Edit: zelf regelmatig gebruikt, vooral bij de "haal de finish" en de escort missies, niet dat die meteen moeilijker zijn, maar ik vind ze gewoon minder leuk om vaker te proberen.

[ Voor 17% gewijzigd door Magic op 25-07-2019 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48
JackAvery schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:45:
In Japan is ook een Disney Tsum Tsum Switch console aangekondigd.

[Afbeelding]
Toffe kleuren. Die mogen ze ook wel naar de rest van de wereld brengen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zeror schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:32:
[...]

Niet als het gaat om Tsum Tsum, dat is wel echt een japans ding.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:32:
[...]

Voor zover ik zie gaan ze deze JC niet apart verkopen, anders kon je die apart nog importeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EATZV87XoAEAxAj?format=jpg&name=large

Anna <3

Lunatic mode niet beschikbaar @ launch:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Een tweetal uur en het is gewoon de eerste twee uur van de volledige game. Je kan ook je save file van de demo gewoon overzetten naar de volledige game, dus vanaf daar gewoon verder spelen. Je hoeft dit niet opnieuw te spelen (altijd fijn). Je krijgt in de demo ook maar 2 daemons tot je beschikking, terwijl je er 4 kan equippen en tijdens de combat on the fly kan wisselen. De strategie zal dus voornamelijk komen van welk team daemons stel je samen om bepaalde quests/bosses aan te nemen.

Ik ben vandaag pas te weten gekomen dat Oninaki ook naar de andere consoles komt en alhoewel het mij de perfecte Switch game lijkt, als de technische mankementen op de PS4 (Pro) veel minder zijn, dan koop ik hem wel op dat platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:01:
Het is spel is zeker uitdagend, maar gelukkig niet te moeilijk. De makkelijke modus zou ik zelf niet kiezen, zonde om er snel doorheen te gaan.
Mijn strategie bij dit soort games is alle muntjes verzamelen en niet direct de nieuwste wapens te kopen maar dit zo lang mogelijk uit te stellen, dit geeft de game een extra uitdaging, maar als je dan eenmaal vastloopt heb je genoeg muntjes om de beste wapens te kopen.
Orbs zijn ook belangrijk, dus eerst de 10 challenges van world 1 completen voor je naar world 2 gaat, dat maakt world 2 minder moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:52:
[...]

Het is spel is zeker uitdagend, maar gelukkig niet te moeilijk. De makkelijke modus zou ik zelf niet kiezen, zonde om er snel doorheen te gaan.
Mijn strategie bij dit soort games is alle muntjes verzamelen en niet direct de nieuwste wapens te kopen maar dit zo lang mogelijk uit te stellen, dit geeft de game een extra uitdaging, maar als je dan eenmaal vastloopt heb je genoeg muntjes om de beste wapens te kopen.
Orbs zijn ook belangrijk, dus eerst de 10 challenges van world 1 completen voor je naar world 2 gaat, dat maakt world 2 minder moeilijk.
Meer nog, als je die challenges uitstelt tot je bvb de volgende wereld uithebt, zijn de challenges meestal veel simpeler.

Al bij al vond ik MxR erg leuk maar meestal niet echt moeilijk om de hoogste rank op missies te halen (+- tot einde wereld 3 gespeeld). De coop is trouwens ook leuk om eens te proberen.

Fire Emblem reviews staan online!

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 25-07-2019 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:56:
Fire Emblem reviews staan online!
Ik lees op een forum dat de review van Kotaku spoilers bevat. Wees dus gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:56:
[...]

Meer nog, als je die challenges uitstelt tot je bvb de volgende wereld uithebt, zijn de challenges meestal veel simpeler.

Al bij al vond ik MxR erg leuk maar meestal niet echt moeilijk om de hoogste rank op missies te halen (+- tot einde wereld 3 gespeeld). De coop is trouwens ook leuk om eens te proberen.
Klopt inderdaad, op een gegeven moment stellen de challenges niks meer voor, leuker om ze te halen voor je naar de volgende wereld gaat en de orbs komen goed van pas.

Het is inderdaad een erg leuk spel, zelf al twee keer uitgespeeld en 1 keer de Donkey Kong uitbreiding gespeeld. Zelf de game nog uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RayNbow ik had die helaas al geopend, en in de eerste paragraaf is het meteen raak. Ik kan het alleen maar beamen: vermijd die review :p
Overigens is de review van Vice Games best kwalitatief.

@L23 ik wil m graag uitspelen, en dat zal nog wel eens gebeuren want je moet W4 uitspelen voor de laatste coop levels... maar vooral een kwestie van tijd maken hier, niet even vanzelfsprekend.

En ja ik heb inderdaad de challenges altijd meteen na de wereld gedaan voor de meeste 'uitdaging' :) Af en toe zit er een leuke tussen. Moet ooit de DLC eens oppikken...

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 25-07-2019 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Misschien speel ik nog te kort, maar ik heb nog geen challenge gezien in Mario Rabbids :) ben bij wereld 1 en dan iets van 7 ofzo. Al wel een aantal van die paarse orbs gehaald die jullie zeggen.

Fire Emblem ben ik niet bekend mee. Tactische gevechten vind ik wel gaaf maar als ik de review van IGN zo zie is het RPG gedeelte ook flink groot (gesprekken voeren, rondlopen). Klopt dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 26-07-2019 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:42
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:18:
Misschien speel ik nog te kort, maar ik heb nog geen challenge gezien in Mario Rabbids :) ben bij wereld 1 en dan iets van 7 ofzo. Al wel een aantal van die paarse orbs gehaald die jullie zeggen.

Fire Emblem ben ik niet bekend mee. Tactische gevechten vind ik wel gaaf maar als ik de review van IGN zo zie is het RPG gedeelte ook flink groot (gesprekken voeren, rondlopen). Klopt dat?
Ik heb ook veel gelezen dat mensen de eerste wereld al moeilijk vonden van Mario + Rabbids. Ik vond de eerste wereld zelf een makkie. Bij wereld 3 begon het voor mij pas pittig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Huh? Ik vind Mario + Rabbids (excuse my french) piss easy. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een XCOM veteraan ben.

Btw, hiermee wil ik niet zeggen dat Mario + Rabbids niet leuk is, want dat is het wel. En mijn dochter vindt het ook geweldig, maar die heeft er veel meer moeite mee, maar daarom heeft ze haar papa om haar de strategieën aan te leren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
Heeft iemand misschien al een download code via bol.com binnen voor Fire Emblem Three Houses?

Had gehoopt dat die al beschikbaar was maar nog niet voor mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DOOM wordt dit jaar 25... en blijkbaar betekent dat surprise releases vandaag voor DOOM, DOOM II en DOOM 3 op Switch. 1/2 kosten €5, voor 3 betaal je €10. Meer info bij NintendoLife.
DarthDavy schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:23:
Huh? Ik vind Mario + Rabbids (excuse my french) piss easy. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een XCOM veteraan ben.

Btw, hiermee wil ik niet zeggen dat Mario + Rabbids niet leuk is, want dat is het wel. En mijn dochter vindt het ook geweldig, maar die heeft er veel meer moeite mee, maar daarom heeft ze haar papa om haar de strategieën aan te leren. :)
Volledig akkoord. M+R is leuk door het excellente level design en de charme van het spel :)

Fire Emblem is binnen hier, straks eens kijken. Zou er interesse zijn in een apart topic of is dat te niche?

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 26-07-2019 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:43:
DOOM wordt dit jaar 25... en blijkbaar betekent dat surprise releases vandaag voor DOOM, DOOM II en DOOM 3 op Switch. 1/2 kosten €5, voor 3 betaal je €10. Meer info bij NintendoLife.
Over Doom gesproken...

🤔

[ Voor 6% gewijzigd door RayNbow op 26-07-2019 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:12
DarthDavy schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:23:

Hier ook groot xcom fan, maar ben nog geen fan van rabbits. Vind het spel veeeeel te kinderachtig, lijkt imo een kleuterspel wbt layout. Kom er niet door heen, baal ik wel van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Laatst online: 22:51
RayNbow schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 18:59:
[...]

Over Doom gesproken...
[Twitter]
[Twitter]

🤔
Voor die prijs & tripple-dipping blief ik geen DRM. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 09:14
Wat zijn de goede aanbieding van de volledige switch die afgelopen jaar in de winkel hebben gelegen? Of is het ongeveer altijd de volle mep geweest van 320€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:50
Fire emblem haalt de switch bij mij weer uit de motte ballen. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Joostje123 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 07:51:
Wat zijn de goede aanbieding van de volledige switch die afgelopen jaar in de winkel hebben gelegen? Of is het ongeveer altijd de volle mep geweest van 320€?
~285, maar zoek zelf even pepper door dan kun je zien hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Check dit topic.. [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic

Spoiler alert: vaak zie je in Duitsland bij Mediamarkt, Saturn of Amazon.de dat ze de switch hebben voor 279 met MK 8. Heb ik iig als beste deal gezien. Enkele keren MK 8 met Smash of Pokémon Go icm een switch voor 299 euro.

De Amazon.de gamedeals van 3 voor 75/100 euro of 5 voor 150 euro komen regelmatiger voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touhou Luna Nights (Steam page) komt naar de Switch: Announcement trailer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morgen (15:00) wat Smash nieuws:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EAmsTCGUIAAHlmy?format=png&name=900x900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Mario Rabbids is echt een stuk leuker dan ik dacht. Ik vond Xcom niet leuk terwijl Mario Rabbids toch dezelfde soort gameplay is. Als je eenmaal de trucjes doorhebt kun je soms zo hard winnen (of falen). Erg leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 10:35
Piet_Piraat7 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:06:
Mario Rabbids is echt een stuk leuker dan ik dacht. Ik vond Xcom niet leuk terwijl Mario Rabbids toch dezelfde soort gameplay is. Als je eenmaal de trucjes doorhebt kun je soms zo hard winnen (of falen). Erg leuk spel :)
één van de verrassendste games op de Switch vind ik . Ook de Donkey kong DLC meepakken, aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
rudyman85 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:16:
[...]

één van de verrassendste games op de Switch vind ik . Ook de Donkey kong DLC meepakken, aanrader.
Cool, die ga ik dan wel proberen. Kopen als ik Mario Rabbids heb uitgespeeld neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Meer mensen die Wolfenstein Youngblood hebben gekocht?

Echt een zeer indrukwekkend spel. Buiten dat het een erg leuke game is (al heeft het een stuk meer RPG elemenenten dan Wolf 2) is het zonder twijfel het meest indrukwekkende spel op de Switch. De werelden zijn open a la Dishonored, ontzettend knap dat ze dit hebben kunnen porten. Het draait wel minder stabiel dan Wolf 2 en Doom. Ook die 2 draaien nu niet volledig locked op 30fps, maar Youngblood dropt wel erg vaak naar zo'n 23-24. Ik hoop dat ze het nog gaan patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 10:35
Piet_Piraat7 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:21:
[...]

Cool, die ga ik dan wel proberen. Kopen als ik Mario Rabbids heb uitgespeeld neem ik aan?
Het is een losstaand verhaal, opzich maakt dat niet uit. Voor je ervaring is het denk ik leuker het orgineel eerst uit te spelen en na te genieten met DK DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Switch is redelijk prijsvast. Nog nergens onder de 289 euro gezien.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Thomas schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:40:

Echt een zeer indrukwekkend spel.
Hm ik hoor juist zeer negatieve verhalen over Youngblood. Vooral de nieuwe RPG elementen zorgen voor meer irritatie dan vernieuwing.
rudyman85 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:49:
[...]

Het is een losstaand verhaal, opzich maakt dat niet uit. Voor je ervaring is het denk ik leuker het orgineel eerst uit te spelen en na te genieten met DK DLC.
Ga hem zeker proberen, dankje voor de tip!

[ Voor 32% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 29-07-2019 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch een tiental uurtjes Fire Emblem kunnen spelen en man dat spel is goed. Gaat wel een erg lange timesink worden (niet negatief bedoeld), want no way dat ik die andere houses ga overslaan. Eerste playthrough hier is een Black Eagle game op Hard/Classic.

De eerste sales-indicatie van het spel is ook binnen uit de UK:

Dit komt neer op iets minder dan 20.000 exemplaren, wat ook comfortabel meer is dan de launches van Xenoblade en Octopath in de UK. In verschillende Amazon stores is het spel uitverkocht of enkel via third-party verkopers te verkrijgen, en in de US zijn er ook andere winkels met een tekort aan stock. Klinkt dus als een commerciële goede start voor Three Houses.

In Japan heeft ondertussen de Yokai Watch 1 remaster een datum gekregen: 10 oktober. Of deze naar het Westen komt valt nog te zien. Een paar screenshots:
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/slide_sec01-02pyjt3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.youkai-watch.jp/yw-switch/img/top/slide_sec02-06.jpg

En tenslotte: #remasterthousandyeardoor is op US Twitter viraal gegaan :D Van mij mag dat best echt gebeuren...

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 29-07-2019 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Thomas schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:40:
Indrukwekkend? ja en nee
Ja het ziet er goed uit, maar wel erg blurry het draait soms voor geen meter.
Nou speel ik alleen co-op met iemand, wellicht is het anders met de AI partner.

Grootste ergernissen tot nu toe (8 uur spelen)
- Het moeten switchen van wapen omdat vijand 1 een andere type armor heeft dan vijand 2.
Voorbeeld: Heb je geen kogel meer tegen [][][] armor dan kun je zomaar al je kogels uit het wapen dat beter werkt tegen ||| armor legen en amper dmg doen.
- Je gaat allebei af, moet respawnen, alle vijanden zijn er weer, maar al jou kogels zijn op.
- Je bent in de stad een missie aan het doen, loopt een gebouw in (zonder te laden) loopt het gebouw weer uit, alle vijanden zijn er weer. Dit was minder erg als je steeds met de metro weer terug gaat nadat je missie klaar is.

EDIT: Maar de gunplay is wel heel goed :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Fire Emblem: Three Houses is overal uitverkocht, en Bol.com heeft een fout gemaakt, waardoor ze mijn bestelling (toen hij nog wel leverbaar is) niet meer kunnen leveren :/ . Nu moet ik wachten...
Ti's wel een populair product dan :)

[ Voor 7% gewijzigd door StarWolfer op 29-07-2019 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@StarWolfer kopen via de eshop kan ook, alleen doorverkopen is dan wat lastiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
StarWolfer schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:15:
Fire Emblem: Three Houses is overal uitverkocht, en Bol.com heeft een fout gemaakt, waardoor ze mijn bestelling (toen hij nog wel leverbaar is) niet meer kunnen leveren :/ . Nu moet ik wachten...
Ti's wel een populair product dan :)
https://www.gameresource.nl/ heeft hem nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Ook niet meer. Gaat hard nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 10:33

Goner

What can I do you for ?

StarWolfer schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:15:
Fire Emblem: Three Houses is overal uitverkocht,
Downloaden ?
Mijn dochter kon 'm ook niet meer te pakken krijgen en heeft 'm toen maar in de Nintendo shop gekocht ...

EDIT: oeps, was al voorgesteld.
Tricolores schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:12:
[...]
Switch is redelijk prijsvast. Nog nergens onder de 289 euro gezien.
Heel kort, tegen sinterklaas en kerstmis (black friday ?) ; was toen inderdaad €289 ...

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 29-07-2019 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 16:30
Piet_Piraat7 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:21:
[...]

Voor de main story is de DLC ook wel handig in het begin. Iets krachtigere wapens om mee te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Piet_Piraat7 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:59:
@StarWolfer kopen via de eshop kan ook, alleen doorverkopen is dan wat lastiger :)
Ik weet het, maar heb de Switch en de MicroSD vol zitten, en wilde eigenlijk niet een grotere daarvan kopen. Dus ik dacht ik koop hem maar fysiek. Maar dat ging dus ff goed mis :)
Pagina: 1 ... 15 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic