Toon posts:

[Multi] Moonlighter

Pagina: 1
Acties:

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:30
Intro
Moonlighter is een kickstarter geweest welke op 31 mei 2016 begonnen is.door 11 bit studios. 3 juli 2016 hadden ze al genoeg geld binnengehaald om verder te gaan met het project. 29 mei 2018 is het spel uitgebracht op PC, Xbox One en Playstation 4. Het duurde nog een aantal maanden langer voor de release op de Nintendo Switch. Dit was 5 november 2018 daar dit door een ander bedrijf gebeurde.
Word een held!
Tijdens een archeologische opgraving - zijn een set van Poorten ontdekt, Mensen ontdekten al snel dat deze oude passages naar verschillende rijken en dimensies leidden, Rynoka, een klein commercieel dorp, werd opgericht naast de opgraving - Leverde dappere en roekeloze avonturiers schatten met onvoorstelbare rijkdom.

Moonlighter is een actie RPG met Rogue-Lite elementen welke twee kanten van de munt demonstreert - onthul alledag routines van Will, een avontuurlijke winkeleigenaar die heimelijk droomt om een held te worden.
Onder de zon
Winkeliersgeest
Terwijl je zaken doet in het dorp Rynoka, kun je artikelen verkopen, de prijs zorgvuldig bepalen, je goud reserves beheren, assistenten werven en de winkel upgraden. Maar wees voorzichtig - sommige duistere personen willen misschien je kostbare waren stelen!

Ontmoet de dorpelingen
Het is van cruciaal belang om de inwoners van Rynoka te leren kennen en de behoeften van je klanten te begrijpen. Sommige mensen hebben speciale questes voor je, vragen om zeldzame items en bieden mooie beloningen aan in ruil.

Ambacht & Betovering
Het Ambacht & Betovering systeem is essentieel voor je vooruitgang. Samenwerken met de dorpsbewoners is de manier om nieuwe harnassen, wapens en betoverende apparatuur te maken. Dit creëert een grote mate van flexibiliteit en veranderd de manier waarop je apparatuur gebruikt wordt.
onder het maanlicht
Pak de buit
Tijdens het bezoeken van andere werelden, verzamel waardevolle Middelen, wapens, wapenuitrustingen, schatten en eigenaardige artefacten. Beheer verkregen buit vervolgens met behulp van unieke op inventaris gebaseerde vaardigheden.

Vecht met stijl
Versla verschillende vijanden en bazen, geniet van de uitdagende en diepe gevechtsmechanica. De diepte van het gevecht hangt af van de interacties tussen wapens, vaardigheden, vijanden en secundaire effecten van items. Voel je comfortabel bij het ontwikkelen van je eigen vechtstijl.

Media
Screenshots

Video

Er is nieuwe betaalde DLC aangekondigd:
The Between Dimensions DLC:
YouTube: Moonlighter - Between Dimensions DLC Announcement Trailer - Nintendo...

Tot slot
Website developer: http://moonlighterthegame.com/
Het spel kan gekocht worden voor de pc middels Steam, gog.com of humblebundle.com;
Voor de PS4 middels de PS store;
Voor de X One middels de Xbox store en
voor de N Switch in de Estore van Nintendo.

Mocht er iemand interesse hebben om te helpen, Gooi me maar een PB toe.
Er moeten nog wat onderdelen bij zoals soorten equipment e.d. Daarnaast de soorten wolkjes boven de klanten of iets interessant is of niet. (4 stadia gaat het om).

[Voor 17% gewijzigd door Arunia op 06-06-2019 15:03]

• Arunia
Zelf heb ik het spel in 2016 ondersteund op kickstarter en geduld gehad totdat hij uit kwam. Later geupgrade naar de Switch versie.

Nu aan paar dagen in de avond wat aan het spelen en kwam op een aantal dingen al uit.
Als je equipment op je wishlist zet bij de vendors, dan krijgen de benodigde attributen een sterretje. Dat scheelt weer uitzoeken wanneer je dingen wilt verkopen.
Let erop dat bijvoorbeeld het practice zwaard al in je bezit is, dus dat je die niet nog een keer koopt. Dat is gewoon zonde van je gold.

Het vertrekken uit een dungeon kost je 250 gold. Dus zorg er voor dat je genoeg items hebt om dat geld te rechtvaardigen. Dood gaan kost je je items in je bag. Niet wat je op je hebt. Hou daar iig rekening mee mocht het moeilijk worden.

Dodge gaat door de meeste aanvallen heen. Dat kan je nog redden op sommige momenten.

Het verkopen is gewoon proberen. Een bedrag vragen en kijken of het verkoopt. Als het bedrag te laag is (ja, dat kan), dan zie je gouden oogjes bij de kopers boven het hoofd. Dan kun je het bedrag omhoog gooien. Er zijn drie stadia van interesse. Gouden oogjes, normale ogen, iets droevige en nope, nope ogen. ;) De eerste drie verkoopt zeker, maar zou zorgen dat je de normale ogen krijgt. Dat levert je het meeste op uiteindelijk. Daarnaast worden de waardes in je boek bijgehouden. Als je een prijs op wilt geven kun je voor de Switch op de RT knop drukken, dan kom je meteen in je boek op de juiste pagina uit.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:09

Gynnad

* * *

Ik meld mij hier ook even, nog niet aangeschaft maar binnenkort wanneer ik tijd heb zeker even doen! Kijk er al een hele tijd naar uit om deze game te gaan aanschaffen. Jammer dat de hard-copy 10 euro duurder is, misschien toch even wachten tot hij ergens voor een goedkopere prijs beschikbaar is.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Arunia
@Gynnad ik heb er denk ik meer voor betaald dan dat het nu gaat kosten met mijn tussentijdse upgrade van de pc code naar de Switch versie.
Maar, ik vermaak me er echt goed mee.
Genoeg te doen. Verkopen, uitbreiden, dungeon crawling enzovoorts.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:25
Ik wacht even op een korting maar Moonlighter staat hier zeker op de wishlist. Lijkt me echt een leuke mix van 2D zelda en casual management :)

• Arunia
@JackAvery Moet zeggen dat ik hem niet makkelijk weg leg. Je wordt steeds beter. Koopt steeds betere gear etc. Het upgraden van onderdelen zorgt ook dat het beter gaat, je meer tegelijk te koop kan zetten enzovoorts.
Heb 3 spellen op kickstarter gebacked waar dit er eentje van was en was niet teleurgesteld. De rest moet nog komen, maar zijn voor de pc of de NES.

Weet niet wat het spel nu moet kosten eigenlijk, maar het bedrag wat ik heb betaald was het iig waard. Volgens mij uiteindelijk met omzetten in totaal 35 euro.
Heb ze nog op twitter een bericht gestuurd. Daar de spiegel het karakter met je mee loopt ipv van je af. En dat ik graag mijn voorraad van equipment zou willen zien in de winkels. Want heb per ongeluk het beginners zwaard gekocht (allemaal vrij prijzig) terwijl ik die al had.

Een tip is om iig een close combat sterk wapen te hebben en eentje die op afstand raakt zoals de boog. Dat scheelt een hoop schade op jezelf.

[Voor 8% gewijzigd door Arunia op 14-11-2018 09:10]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
Gynnad schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:13:
Ik meld mij hier ook even, nog niet aangeschaft maar binnenkort wanneer ik tijd heb zeker even doen! Kijk er al een hele tijd naar uit om deze game te gaan aanschaffen. Jammer dat de hard-copy 10 euro duurder is, misschien toch even wachten tot hij ergens voor een goedkopere prijs beschikbaar is.
Nu bij Amazon.de voor 30 euro op de Switch.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Arunia
Er pas achter gekomen dat de dief toch wel wat makkelijker te vangen is dan gedacht. Je moet er namelijk overheen rollen ipv op staan en dan RT drukken. scheelt weer.

• Arunia
Ondertussen de volgende dungeon gaan doen en de store geupgrade. Kan nu quests aannemen. Dat is nog best lastig als je niet ver genoeg in de volgende dungeon zit. Maar blijf het echt een leuk spel vinden om even 1 a 2 keer door de dungeon heen te gaan spullen te verkopen en dan weer wat anders doen.

• Arunia
Sinds kort is er een update waarmee er 9 familiars in het spel zitten. Je moet hiervoor een aantal dezelfde monsters verslaan waarna er een ei komt. Deze kun je in het dorp uitbroeden met 3 dagen.

Daarnaast zijn er 8 mini bosses gekomen welke de doorgang naar een verdieping lager tegen houden.

Ben zelf begonnen aan de tweede dungeon. Dus nog niet super ver. Hou er van om max te upgraden alvorens iets anders te doen. Maar ben ook afgeleid door andere spellen tussendoor. :P

• Gynnad

Gynnad

* * *

Nice, moet hem nog steeds aanschaffen maar kijk er wel ontzettend naar uit. Hoopte eigenlijk dat de fysieke versie een keer in de aanbieding komt..

---

Zojuist aangeschaft omdat ie nu verkrijgbaar is in de eshop voor €18.74, ben benieuwd!

[Voor 25% gewijzigd door Gynnad op 23-02-2019 19:12]

• Gynnad

Gynnad

* * *

Gisteren de pirate end boss verslagen in Moonlighter, was eigenlijk best goed te doen nadat je alle voorwerpen op max level had en 5 potion voor max. health. Eigenlijk was het in de tech dungeon iets te makkelijk om ontzettend veel geld binnen te halen, haalde met gemak elke verkoop 800.000+ binnen, waardoor je zo alles op max. level had.

Nu is er een nieuwe game mode 'Plus' bijgekomen, weet nog niet of ik daar aan ga beginnen. Volgens mij is alles exact hetzelfde alleen het niveau wat moeilijker en wat extra voorwerpen die te behalen zijn. Iemand al ervaring met deze game modus?

• Arunia
Moet zeggen dat ik voor de helft met de Forest dungeon bezig ben. Verder eigenlijk nog niet gegaan. Beetje afgeleid door kortere spellen op het moment.
Ben wel benieuwd inderdaad. Was al tegenover de eerste sub bosses gekomen. Daar moest ik meer over nadenken haast dan tegenover de eerste Golem boss. Ook nog maar eens kijken naar de familiars welke je kunt halen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:37
Moonlighter is momenteel (tot 2 aug) gratis te krijgen in de Epic Games Store:
https://www.epicgames.com/store/en-US/product/moonlighter/home
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee