Op de switch OLED zit een screenprotector, plak je een glazen protector over die protector, of trek je die er eerst af?
Op de Switch OLED zit GEEN screenprotector!!! Laten zitten dus!Engineer Stewie schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:59:
Op de switch OLED zit een screenprotector, plak je een glazen protector over die protector, of trek je die er eerst af?
Wat er op zit is een film tegen het loskomen van stukjes glas mocht je hem laten vallen.
[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 03-01-2022 15:08 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik denk dat je ook aardig je best moet doen om die film eraf te krijgen en dat het de meeste mensen niet eens opvalt. Maar je kan daar gewoon de screenprotector overheen plakken.
Kennelijk is het toch wel wat mensen gelukt, want Nintendo heeft er nog apart voor gewaarschuwd, naast dat het ook in de handleiding staat (maar to be honest, wie heeft die nou gelezen?)L23 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:24:
Ik denk dat je ook aardig je best moet doen om die film eraf te krijgen en dat het de meeste mensen niet eens opvalt. Maar je kan daar gewoon de screenprotector overheen plakken.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ja klopt, dat heb ik ook gelezen dat Nintendo daarvoor waarschuwt. Maar als ik zelf zie hoe netjes dat aangebracht is op het scherm zou het niet in mij opkomen om het te verwijderenMagic schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:29:
[...]
Kennelijk is het toch wel wat mensen gelukt, want Nintendo heeft er nog apart voor gewaarschuwd, naast dat het ook in de handleiding staat (maar to be honest, wie heeft die nou gelezen?)
Alleen apart dat Nintendo ervoor gekozen heeft de film aan de buitenkant aan te brengen. Ik begrijp dat smartphones dit ook hebben, maar dat het aan de binnenkant zit. Ik denk dat het scherm dan ook minder krasgevoelig zou zijn. Dus vreemde keuze.
Ik baal even, mijn pre-order voor de Star Wars saga is geannuleerd.
Deze had ik als sinds februari vorig jaar (!) op pre-order staan, en toen voor een gunstig bedrag kunnen bestellen. Nu vind de winkel (ook na een vraag aan de klantenservice) ineens dat de game niet op voorraad is (duh!) en dat ze niet weten of/wanneer hij weer op voorraad komt.
Bij de Duitse en Amerikaanse sites is het spel nog gewoon te pre-orderen.
Meer mensen waarbij hun pre-order geannuleerd is?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Deze had ik als sinds februari vorig jaar (!) op pre-order staan, en toen voor een gunstig bedrag kunnen bestellen. Nu vind de winkel (ook na een vraag aan de klantenservice) ineens dat de game niet op voorraad is (duh!) en dat ze niet weten of/wanneer hij weer op voorraad komt.
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
Welk spel bedoel je precies? LEGO Star Wars - The Skywalker Saga? Ik heb zelf de Deluxe Edition in bestelling staan bij GameResource, niet geannuleerd. Lijkt me een specifiek probleem bij Amazon NL.DataCopy schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:55:
Ik baal even, mijn pre-order voor de Star Wars saga is geannuleerd.
***members only***
Ja inderdaad, de vraag was ook bedoeld voor andere Amazon.nl preorders. Bij verschillende andere aanbieders is hij namelijk gewoon te bestellen.L23 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:03:
[...]
Welk spel bedoel je precies? LEGO Star Wars - The Skywalker Saga? Ik heb zelf de Deluxe Edition in bestelling staan bij GameResource, niet geannuleerd. Lijkt me een specifiek probleem bij Amazon NL.
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
Bestel je hem daar toch? Heb ook wel eens een cancel gehad van een product.DataCopy schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:33:
[...]
Ja inderdaad, de vraag was ook bedoeld voor andere Amazon.nl preorders. Bij verschillende andere aanbieders is hij namelijk gewoon te bestellen.
Ok, screenprotector er dus gewoon bovenop kleven als ik hem vrijdag heb.L23 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:35:
[...]
Ja klopt, dat heb ik ook gelezen dat Nintendo daarvoor waarschuwt. Maar als ik zelf zie hoe netjes dat aangebracht is op het scherm zou het niet in mij opkomen om het te verwijderen
Alleen apart dat Nintendo ervoor gekozen heeft de film aan de buitenkant aan te brengen. Ik begrijp dat smartphones dit ook hebben, maar dat het aan de binnenkant zit. Ik denk dat het scherm dan ook minder krasgevoelig zou zijn. Dus vreemde keuze.
Nu maar hopen dat mijn animal crossing eiland in de cloud zit
Volgende keer even van te voren uitzoeken...Engineer Stewie schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:05:
Nu maar hopen dat mijn animal crossing eiland in de cloud zit.
Als
Het niet is begin ik opnieuw. Maar heb het allessinds geactiveerd. Dus denk het wel
Gewoon FYI: dit werkt anders dan de normale cloudsaves. FAQ van Nintendo.Engineer Stewie schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:44:
[...]
Als
Het niet is begin ik opnieuw. Maar heb het allessinds geactiveerd. Dus denk het wel
Mochten er nog mensen zijn die The Witcher 3 overwegen op de Switch, mijn bevindingen na een aantal uur: zeer knap dat ze het op deze oude hardware kunnen laten draaien en toffe game tot nu toe.
Maar het grootste nadeel van de oude hardware, en dat werd ook in reviews genoemd, is dat de game erg wazig/blurry is gemaakt (erger dan ik in eerste instantie dacht). Je zit steeds eigenlijk naar grotendeels onscherp beeld te kijken om je heen, wat ik ook echt voel aan mijn ogen na een tijdje spelen. Dat haalt de ervaring van het ontdekken van de wereld etc wel een stuk omlaag. (Jammer dat ik hem ooit ook bij een Steam sale had gekocht maar geen videokaart meer heb
, anders was ik daar vrijwel zeker op overgestapt). Ook helpen de Joycon sticks niet mee met het heel soepel navigeren in de wereld door de kleine bewegingen.
Maar tof dat het op deze manier toch portable te spelen is (en behoorlijk verslavend)
Maar het grootste nadeel van de oude hardware, en dat werd ook in reviews genoemd, is dat de game erg wazig/blurry is gemaakt (erger dan ik in eerste instantie dacht). Je zit steeds eigenlijk naar grotendeels onscherp beeld te kijken om je heen, wat ik ook echt voel aan mijn ogen na een tijdje spelen. Dat haalt de ervaring van het ontdekken van de wereld etc wel een stuk omlaag. (Jammer dat ik hem ooit ook bij een Steam sale had gekocht maar geen videokaart meer heb
Maar tof dat het op deze manier toch portable te spelen is (en behoorlijk verslavend)
[ Voor 8% gewijzigd door menne op 04-01-2022 10:11 ]
Weet niet of je het al gedaan had, dus voor de zekerheid: Als je blur en motion blur uitzet (menu / display / postprocessing) lijkt de game al een stuk scherper. Ik vond het daarna alleen met Witcher Sense wat onscherp ogen allemaal.
Kan je de bewegingen niet groter maken? Of zoals bij BOTW en Skyrim richten met de gyroscope? Joy-con sticks zijn inderdaad minder nauwkeurig, maar het went ook wel weer.menne schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:08:
Ook helpen de Joycon sticks niet mee met het heel soepel navigeren in de wereld door de kleine bewegingen.
Ik kwam er dus echt net achter dat je allemaal postprocessing settings hebt! Alle blur uitgezet, sharpening op maximaal, depth of field uit. Zoveel beter!Timothy3000 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:14:
Weet niet of je het al gedaan had, dus voor de zekerheid: Als je blur en motion blur uitzet (menu / display / postprocessing) lijkt de game al een stuk scherper. Ik vond het daarna alleen met Witcher Sense wat onscherp ogen allemaal.
[ Voor 4% gewijzigd door menne op 04-01-2022 11:12 ]
Het is vooral dat volgens mij de game ansich al niet zo soepel is qua besturing, snel omdraaien of stoppen. En de Joy-con sticks maken het dan nog iets lastiger. Verder geen groot issue, het valt alleen erg op bij een dergelijk spel merk ik.L23 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:53:
[...]
Kan je de bewegingen niet groter maken? Of zoals bij BOTW en Skyrim richten met de gyroscope? Joy-con sticks zijn inderdaad minder nauwkeurig, maar het went ook wel weer.
Hoe haal ik de switch uit slaapstand vanaf de bank met mijn controller? Ik steek hem nu eruit en weer erin om beeld te krijgen via mijn tv.
Voor zover ik weet kan dat niet met de controller, ik druk zelf licht op de powerknop van de switch.
Daarvoor hoef je hem niet uit de dock te halen.
Daarvoor hoef je hem niet uit de dock te halen.
hoi
Kan gewoon door de home knop een aantal keer in te drukken op de controller, zo doe ik het in ieder geval altijd.
@Farabi Uit slaapstand? Gewoon het huisje even kort ingedrukt houden totdat het groene lampje linksonder van het dock aan gaat.
@Goudstalen 1 keer is zat, maar even ingedrukt houden.
[ Voor 19% gewijzigd door Arunia op 04-01-2022 15:29 ]
Na lang twijfelen, hebben ik en mijn vrouw sinds kort ook maar een Switch aangeschaft. Mijn vrouw is normaal gesproken niet zo van het gamen en we dachten aanvankelijk niet veel te spelen, maar we hebben toch iedere avond wel even gespeeld! 
Wij hebben momenteel deze games:
- Pokemon Shield
- Mario Kart 8 Deluxe
- Zelda: Link's Awakening
- Mario 3D World + Bowser's Fury
Hebben jullie nog andere aanraders?
Ik zat zelf te denken aan Zelda Breath of the Wild en The Witcher 3, maar hoe zijn deze qua performance? Storend of acceptabel?
Bedankt alvast!
- Pokemon Shield
- Mario Kart 8 Deluxe
Ik zat zelf te denken aan Zelda Breath of the Wild en The Witcher 3, maar hoe zijn deze qua performance? Storend of acceptabel?
Bedankt alvast!
@Whatsausername Storend of acceptabel is heel persoonlijk. Ik raad aan analyses van Digital Foundry te kijken op Youtube. Ook van Pokemon Shield, Zelda: Link's Awakening en Mario 3D World + Bowser's Fury zijn discussies over of de performance storend of acceptabel is. Breath of the Wild lijkt me ig een goede keus om te halen voor de Switch.
Ik heb soms dat ik het 2x moet doen, dat die de eerste keer hem niet pakt. Maar dan is het gewoon nog een paar seconden ingedrukt houden, en dan springt de Switch wel aan. Jammer genoeg gaat de tv niet automatisch aan en naar de juiste input, er was een tijd dat mijn Switch dat wel deed, maar zal ergens met updaten weer weg gevallen zijn (de setting staat wel goed).Arunia schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:25:
@Farabi Uit slaapstand? Gewoon het huisje even kort ingedrukt houden totdat het groene lampje linksonder van het dock aan gaat.
Breath of the Wild draait prima op de Switch, al heeft/had die wel soms framedrops als het heel druk is op het scherm, maar dat was niet dusdanig dat ik het storend vond (was ook bij de eerste keer dat ik speelde nadat die net uit was, 2e keer zijn er denk ik wat performance patches overheen gegaan want toen viel het me niet meer op).Whatsausername schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 17:05:
Na lang twijfelen, hebben ik en mijn vrouw sinds kort ook maar een Switch aangeschaft. Mijn vrouw is normaal gesproken niet zo van het gamen en we dachten aanvankelijk niet veel te spelen, maar we hebben toch iedere avond wel even gespeeld!
- Pokemon Shield
- Mario Kart 8 Deluxe
Bedankt alvast!
Super Mario Odyssey!Whatsausername schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 17:05:
- Pokemon Shield
- Mario Kart 8 Deluxe
Bedankt alvast!
New Super Mario Bros U Deluxe (2p mogelijk)
Yoshi's Crafted World (2p mogelijk)
Als je een PS4/ PS5 hebt dan zou ik daar the Witcher op spelen
@Whatsausername ik zou zeker BOTW erbij halen als dat type game je/jullie een beetje ligt. Luigi’s Mansion 3 vond ik ook echt heel erg leuk, zo’n 16 uur mee zoet geweest en schijnt ook 2p te kunnen.
Staat je HDMI-CEC zeker juist ingesteld?Transportman schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 18:42:
[...]
Jammer genoeg gaat de tv niet automatisch aan en naar de juiste input, er was een tijd dat mijn Switch dat wel deed, maar zal ergens met updaten weer weg gevallen zijn (de setting staat wel goed).
In je Switch kan je onder Settings -> TV Output -> Match TV Power State alvast HDMI-CEC aanzetten. Maar het moet ook wel op je TV zelf aanstaan.
Eens met odyssey, echt leuk spel.Ike. schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 18:46:
[...]
Super Mario Odyssey!
New Super Mario Bros U Deluxe (2p mogelijk)
Yoshi's Crafted World (2p mogelijk)
Als je een PS4/ PS5 hebt dan zou ik daar the Witcher op spelen
Witcher 3 moet je gewoon op een dikke PC(mits je die hebt)spelen, dan komt het spel echt volledig tot zijn recht.
Ik las gisteren dat je dus je save kunt uitwisselen tussen de Switch en PC via de cloud save optie. Dat is wel echt tof als je beiden hebt en on the go of op vakantie wil kunnen spelen (als je dan tegen de downgrade kunt op de Switch).Megupe schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:48:
Witcher 3 moet je gewoon op een dikke PC(mits je die hebt)spelen, dan komt het spel echt volledig tot zijn recht.
Heb je geen ps5 of Xbox? Als je een mooie controller als de backbone hebt maak je van je iPhone in 1 sec een soort switch maar dan met veel beter scherm. Kan je games als de Witcher met remote play spelen in veel hogere kwaliteit dan op de switch. Switch gebruik ik echt enkel voor exclusives. Remote play heeft voor mij de functionaliteit van de switch voor 3th party overbodig gemaakt.menne schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:08:
Mochten er nog mensen zijn die The Witcher 3 overwegen op de Switch, mijn bevindingen na een aantal uur: zeer knap dat ze het op deze oude hardware kunnen laten draaien en toffe game tot nu toe.
Maar het grootste nadeel van de oude hardware, en dat werd ook in reviews genoemd, is dat de game erg wazig/blurry is gemaakt (erger dan ik in eerste instantie dacht). Je zit steeds eigenlijk naar grotendeels onscherp beeld te kijken om je heen, wat ik ook echt voel aan mijn ogen na een tijdje spelen. Dat haalt de ervaring van het ontdekken van de wereld etc wel een stuk omlaag. (Jammer dat ik hem ooit ook bij een Steam sale had gekocht maar geen videokaart meer heb, anders was ik daar vrijwel zeker op overgestapt). Ook helpen de Joycon sticks niet mee met het heel soepel navigeren in de wereld door de kleine bewegingen.
Is er dat jullie weten ook een soort aparte store voor apps? Zoals bijvoorbeeld YouTube etc? Ik kreeg een mail van Nintendo om 'meer uit mijn switch' te halen met een link naar de YouTube app, maar zelf kon ik m niet vinden. Ben wel benieuwd wat er evt nog meer te halen is namelijk. Of kijk ik echt ergens helemaal overheen?
Ja, gewoon de eshop die op iedere switch staat.Ht87 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:22:
Is er dat jullie weten ook een soort aparte store voor apps?
[ Voor 6% gewijzigd door DukeBox op 05-01-2022 15:26 ]
Ja, maar daar zoek ik dan bewust op 'youtube' bijvoorbeeld, maar geen apart filter voor apps (dus niet games) om daar eens doorheen te browsen, maar ik moet dus wel in diezelfde lijst zoeken dus.DukeBox schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:26:
[...]
Ja, gewoon de eshop die op iedere switch staat.
Zo ver mij bekend is, is er geen aparte app zoek functie. Zal straks even voor je kijken.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Zoveel apps zijn er niet. Er is inderdaad Youtube. Daarnaast kan je alle Pokemon afleveringen kijken met de Pokemon TV app. En er is wat ik begrijp ook een rekenmachine app te vinden in de eshopHt87 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:29:
[...]
Ja, maar daar zoek ik dan bewust op 'youtube' bijvoorbeeld, maar geen apart filter voor apps (dus niet games) om daar eens doorheen te browsen, maar ik moet dus wel in diezelfde lijst zoeken dus.
Nee die is er niet, althans als je filtert op 'applications' kom je alleen 3DS en Wii-U applicaties tegen. De enige switch 'applicaties' die er dan te zien zijn zijn gewoon wat simpele (indie?) games.Linksquest schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:33:
Zo ver mij bekend is, is er geen aparte app zoek functie. Zal straks even voor je kijken.
Het beste is nog om op 'switch' en 'free' te filteren, dan valt de lijst nog mee.
Heb ik niet, wel interessantgiantgiantus schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:17:
[...]
Heb je geen ps5 of Xbox? Als je een mooie controller als de backbone hebt maak je van je iPhone in 1 sec een soort switch maar dan met veel beter scherm. Kan je games als de Witcher met remote play spelen in veel hogere kwaliteit dan op de switch. Switch gebruik ik echt enkel voor exclusives. Remote play heeft voor mij de functionaliteit van de switch voor 3th party overbodig gemaakt.
Bedankt voor de tip, op mijn TV stond die optie uit, heb hem aangezet en nu doet die het weer. Zal misschien met een update geweest zijn dat de setting was weggevallen, want ik kan me niet herinneren daar ooit aan te hebben gezeten.JackAvery schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:56:
[...]
Staat je HDMI-CEC zeker juist ingesteld?Daar kan het namelijk aan liggen. Afhankelijk van de TV kan er ook een limiet op het aantal devices staan dat CEC mag gebruiken.
In je Switch kan je onder Settings -> TV Output -> Match TV Power State alvast HDMI-CEC aanzetten. Maar het moet ook wel op je TV zelf aanstaan.
Elke keer zie ik op Amazon.NL goedkope spellen van Ubisoft voorbij komen: Assasins Creed (niet mijn genre), maar ook Mario+Rabbids en Rayman Legends. Deze laatste twee nog keer 17 euro p/st.
Met de laatste beginnend. Is Rayman een (grote) aanrader?
Wat betreft M+R zie ik dat je voor 28 euro ook de Gold editie hebt. Daarin zit de Donkey Kong uitbreiding (15 euro) en nog wat andere kleine dingen. Raden jullie de Gold editie aan? Of zijn deze extra’s de 11 euro niet waard?
Wat betreft M+R zie ik dat je voor 28 euro ook de Gold editie hebt. Daarin zit de Donkey Kong uitbreiding (15 euro) en nog wat andere kleine dingen. Raden jullie de Gold editie aan? Of zijn deze extra’s de 11 euro niet waard?
Rayman is een van de betere platform games. Deze is ook heel leuk om met meerdere mensen te spelen. Ik dacht dat er een demo van de game te downloaden was in de e-shop dus probeer het uit zou ik zeggen.
De game bevat trouwens ook Rayman origins, dus je krijgt 2 spellen ipv 1.
De game bevat trouwens ook Rayman origins, dus je krijgt 2 spellen ipv 1.
@meesje Ubisoft games zoals Mario + Rabbids en Rayman Legends zijn al lange tijd goedkoop. Kijk wel even goed of het niet de code-in-a-box versie is. Rayman Legends vind ik een van de beste 2D platformers die je op de Switch kan krijgen en qua prijs kwaliteit verhouding staat het boven aan.
De gold edition van Mario + Rabbids is niet heel bijzonder en volgens mij ook een stuk duurder? De GOLD edition heeft de Donkey Kong uitbreiding als download code er bij zitten. Goedkoper is het volgens mij om de gewone Mario + Rabbids te halen en de Donkey Kong uitbreiding een keer in een eshop sale te halen.
De gold edition van Mario + Rabbids is niet heel bijzonder en volgens mij ook een stuk duurder? De GOLD edition heeft de Donkey Kong uitbreiding als download code er bij zitten. Goedkoper is het volgens mij om de gewone Mario + Rabbids te halen en de Donkey Kong uitbreiding een keer in een eshop sale te halen.
@meesje beide games zijn overigens tijdens een sale ook voor €9,99 te krijgen in de eshop, tenzij je echt een fysiek exemplaar wilt natuurlijk.
Rayman Legends is zeker een aanrader! Er zit ook co-op bij die erg leuk schijnt te zijn (zelf alleen solo gespeeld).meesje schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:00:
Elke keer zie ik op Amazon.NL goedkope spellen van Ubisoft voorbij komen: Assasins Creed (niet mijn genre), maar ook Mario+Rabbids en Rayman Legends. Deze laatste twee nog keer 17 euro p/st.
Zeker een hele solide platformer als je het mij vraagt.
Mario + Rabbids ook een toffe game, was niet helemaal mijn genre maar heb de game wel uitgespeeld.
Je zou eerst de basisgame kunnen kopen en als deze je goed bevalt eventueel nog de uitbreiding aanschaffen.
Fysiek is beter natuurlijkmenne schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:09:
@meesje beide games zijn overigens tijdens een sale ook voor €9,99 te krijgen in de eshop, tenzij je echt een fysiek exemplaar wilt natuurlijk.
Rayman Legends is geweldig en je krijgt gratis Rayman Origins erbij want je kunt die levels in Legends vrijspelen. 1 van de beste platformgames op de Switch en ook fantastisch leuk in co-op.meesje schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:00:
Mario en Rabbids is één van de leukste games die ik op de Switch heb gespeeld. Met beide kun je uren speelplezier beleven!
Sinds kort heb ik Mario Party - vrouwlief speelt plots vaker mee. Leuke game om te doen met meerdere mensen.Whatsausername schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 17:05:
- Pokemon Shield
- Mario Kart 8 Deluxe
Bedankt alvast!
Toch he, Donkey Kong TF blijft mijn favo spel op de switch. Vanavond eindelijk 6-6 tm 6-8 weten te spelen, wat een moeilijke levels
Met Donkey Kong zelf... ;-)
Hallo. Ik ben op zoek naar Mario Party Superstars en hij is redelijk lastig te krijgen. Nu zie ik bij Amazon staan voor 51 euro maar er staat expliciet bij: NL versie. Dat zie ik overigens op geen een andere site staan (op veel waar ze zijn uitverkocht bijv). Op hun foto zie je ook rechtsonder op de doos een soort balk met ''Nederlandstalig'' die ik op geen enkele andere site kan vinden. Of hebben ze dat zelf erin geshopt?
https://www.amazon.nl/Mar...d=pla-1482850371834&psc=1
Kan je hem dan wel op Engels zetten? Mijn Switch staat wel op Engels namelijk. Heb een hekel aan van die vernederlandse games die gewoon Engels horen te zijn
Kan je hem dan wel op Engels zetten? Mijn Switch staat wel op Engels namelijk. Heb een hekel aan van die vernederlandse games die gewoon Engels horen te zijn
Ja.Charie schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 02:44:
Hallo. Ik ben op zoek naar Mario Party Superstars en hij is redelijk lastig te krijgen. Nu zie ik bij Amazon staan voor 51 euro maar er staat expliciet bij: NL versie. Dat zie ik overigens op geen een andere site staan (op veel waar ze zijn uitverkocht bijv). Op hun foto zie je ook rechtsonder op de doos een soort balk met ''Nederlandstalig'' die ik op geen enkele andere site kan vinden. Of hebben ze dat zelf erin geshopt?
Als je even op de website van Nintendo het spel opzoekt, dan zie je de volgende ondersteunde talen:
Deze lijst is geldig voor elke Europese cartridge, en vaak (zoals hier ook) voor elke wereldwijde cartridge. Ofwel zal het spel de systeemraal van je Switch overnemen, ofwel heeft het aparte language settings in game, dat weet ik even niet voor Superstars.Duits, Engels, Spaans, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Chinees
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 06-01-2022 06:39 ]
Zo, even met de uitbreiding weer even de N64 games opgestart... Weer heerlijk tegen de schildpad geracet in Mario64 en weer even Zelda gespeeld. Vooral de laatste was weer leuk. Een aantal dingen die ik mij weer herinner na 20 jaar (stok gebruiken om vuur over te brengen), maar ook genoeg wat ik niet meer weet. Geen idee wat mijn volgende stap nu is, haha.
Dat laatste blijft mij toch wel trekken. Een grote 3D wereld, rond lopen, muntjes (kristallen) verzamelen om mezelf sterker te maken, af en toe even vechten etc. Zit dat nou ook bij BotW erbij?
Dat laatste blijft mij toch wel trekken. Een grote 3D wereld, rond lopen, muntjes (kristallen) verzamelen om mezelf sterker te maken, af en toe even vechten etc. Zit dat nou ook bij BotW erbij?
BotW heeft dat ook. Je wordt niet verteld wat de volgende stap is na de startomgeving, alleen wat het uiteindelijke doel is en een tip welke kant op te reizen. Maar verder staat het je helemaal vrij de wereld te ontdekken en te bepalen welke gevechten je aan gaat.President schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:36:
Zo, even met de uitbreiding weer even de N64 games opgestart... Weer heerlijk tegen de schildpad geracet in Mario64 en weer even Zelda gespeeld. Vooral de laatste was weer leuk. Een aantal dingen die ik mij weer herinner na 20 jaar (stok gebruiken om vuur over te brengen), maar ook genoeg wat ik niet meer weet. Geen idee wat mijn volgende stap nu is, haha.
Wat betreft verzamelen en jezelf sterker maken, ook dat heeft BotW. Even spoiler-tags voor wie de wereld zelf wil ontdekken.
spoiler:
Voor iedere 4 shrines die je verslaat kan je een health of stamina upgrade kopen (die je op de juiste plaats ook weer om kan wisselen voor elkaar), met koroks kan je je inventory groter maken (er zitten 900 koroks in de wereld om te vinden, maar je hoeft ze niet allemaal te vinden voor maximale upgrades aan inventory), je kan speciale armor vinden met voordelige eigenschappen (resistentie tegen bepaalde aanvallen/omgevingsfactoren, beter kunnen klimmen of zwemmen) die je weer kan upgraden met wat je in de wereld vindt/uit gevechten verkrijgt, je kan eten koken voor tijdelijke boosts, ook zal je steeds betere wapens vinden (omdat de tegenstanders ook steeds sterker worden in de hele wereld).
Oh man, hou op. Ik ben nog op het 5e eiland en die levels breken mij. Maar echt een super game.sderooij schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 23:17:
Toch he, Donkey Kong TF blijft mijn favo spel op de switch. Vanavond eindelijk 6-6 tm 6-8 weten te spelen, wat een moeilijke levelsMet Donkey Kong zelf... ;-)
haha ik weet het, af en toe heb je een moment van zwakte dat je die controller of de switch door de woonkamer wilt gaan gooienFarabi schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:45:
[...]
Oh man, hou op. Ik ben nog op het 5e eiland en die levels breken mij. Maar echt een super game.
Nintendo Switch OLED Carrying Case & Screen Protector. Maar ik zou voornamelijk kijken wat jezelf handig lijkt, wat je er allemaal in wil opbergen. de Originele hoes is prima maar er zijn mogelijk betere opties.Farabi schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 18:32:
Is er een originele hoes voor de switch oled? Welke is de goedkoopste?
Origineel en goedkoop gaan vaak niet samen. Maar toch is die originele van nintendo best betaalbaar, zo’n 20 euro, inclusief twee beschermfolies (voor oled en oude model). Ik heb m en is prima om zo snel mee te nemen. Voor langere reizen heb ik een big ben case waar ook het dock en de snoeren in passen. Maar die is zon 40 euro dacht ik.Farabi schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 18:32:
Is er een originele hoes voor de switch oled? Welke is de goedkoopste?
Over twee weken komt eindelijk mn satisfye grip binnen. Zou m eind november moeten hebben gehad. Laten we hopen dat dat het waard is geweest. Zal wel, want heb er ook een voor het oude model en daar kon ik niet meer zonder…
Something under the bed is drooling
Ik wacht op dezelfde grip, ook al eventjesMauz1978 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:37:
[...]
Over twee weken komt eindelijk mn satisfye grip binnen. Zou m eind november moeten hebben gehad. Laten we hopen dat dat het waard is geweest. Zal wel, want heb er ook een voor het oude model en daar kon ik niet meer zonder…
Heb helaas nog steeds geen shipment update..
Mijn zoontje speelt nu regelmatig op zijn iPad een of ander onbekend voetbalspel. Nu overweeg ik om een voetbalspel voor de Switch te kopen. Je komt dan snel uit op de bekende Fifa reeks.
Even gegoogled. Fifa 18 is nog aardig positief ontvangen. Wel grote verschillen met de andere consoles, want gebouwd op andere engine. Maar toch, men was er niet zeer negatief over, want we hadden weer eens Fifa op een portable. Fifa 19 had wel wat kleine verbeteringen en had nog een redelijke beoordeling. Maar daarna was het volgens mij over.
Wat raden jullie voor voetbalspel aan? Een van de FIFA jaartallen? Ik overweeg wel 2ehands, want volgens mij moet je dan voor 10 euro wel klaar zijn. Of zijn er nog andere voetbalspellen voor de Switch?
Helaas is er nog geen Mario voetbal spel, want anders hadden we die gelijk gekocht.
Even gegoogled. Fifa 18 is nog aardig positief ontvangen. Wel grote verschillen met de andere consoles, want gebouwd op andere engine. Maar toch, men was er niet zeer negatief over, want we hadden weer eens Fifa op een portable. Fifa 19 had wel wat kleine verbeteringen en had nog een redelijke beoordeling. Maar daarna was het volgens mij over.
Wat raden jullie voor voetbalspel aan? Een van de FIFA jaartallen? Ik overweeg wel 2ehands, want volgens mij moet je dan voor 10 euro wel klaar zijn. Of zijn er nog andere voetbalspellen voor de Switch?
Helaas is er nog geen Mario voetbal spel, want anders hadden we die gelijk gekocht.
Ik heb hem net voor kerst in duitsland gekocht bij Saturn, was hij ook nog eens 45€, Duits hoesje maar taal kan je gewoon aanpassen, maarja moet je wel een beetje aan de grens wonenCharie schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 02:44:
Alleen de grip. Ja, heel vervelend hoe vertraagd die is. Ik speel veel handheld en voel mn handen echt na een goeie lange sessie (ouwe lul van 43 hiersderooij schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:41:
[...]
Ik wacht op dezelfde grip, ook al eventjesHopelijk is het het wachten waard geweest. Heb jij de bundel of alleen de grip besteld?
Heb helaas nog steeds geen shipment update..
[ Voor 5% gewijzigd door Mauz1978 op 07-01-2022 07:56 ]
Something under the bed is drooling
Als het gaat om “echt” voetbal heb je niet veel keuze. Anders is Rocket League ook echt wel een aanrader onder de voetbalachtigenmeesje schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 20:54:
Mijn zoontje speelt nu regelmatig op zijn iPad een of ander onbekend voetbalspel. Nu overweeg ik om een voetbalspel voor de Switch te kopen. Je komt dan snel uit op de bekende Fifa reeks.
psn: jagermeistertim
hier ook als 37-jarige is het een ramp om lang handheld te spelen hoorMauz1978 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 07:55:
[...]
Alleen de grip. Ja, heel vervelend hoe vertraagd die is. Ik speel veel handheld en voel mn handen echt na een goeie lange sessie (ouwe lul van 43 hier). Bij mij ligt ie in Hong Kong in een distributiecentrum.
Hopelijk voordat de Steam deck er is
Op dit moment is FIFA22 in de aanbieding voor €19,99: https://www.nintendo.nl/G...gacy-Edition-2039310.htmlmeesje schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 20:54:
Je hebt ook best wel veel andere voetbal spelletjes ook van de meer onbekende ontwikkelaars. Die zijn misschien niet zo goed/realistisch als FIFA maar misschien juist leuk voor de jongere kids. Die zijn vaak ook maar een paar euro. Kwestie van een demo proberen (als dat beschikbaar is) en/of wat reviews op YT bekijken.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hoe is het scherm van de oled tov de oude switch? Ik speel voornamelijk in handheld mode. Is het echt een grote vooruitgang of valt dat allemaal reuze mee? Ik las dat de hdmi-Port wel 4K aan kan maar dat deze nog niet functioneert? Kunnen ze dit bij een update aanzetten? Of zal er eerst een nieuw model op de markt gaan komen denken jullie?
Ik weet niet zo goed of deze vraag in dit topic hoort, maar ik zit met het volgende:
Ik ben op mijn Nintendo 3DS ingelogd met een Nintendo Account X, maar op mijn Switch ingelogd op account Y. Nou wil ik gebruik maken van Pokemon Bank op de 3DS en moet daarvoor verlengen, maar heb geen tegoed op de account X; wel op Y. Dit zijn dus twee verschillende Nintendo Accounts.
Ik heb even gegoogeld maar samenvoegen/mergen van accounts schijnt niet mogelijk te zijn. Is er een andere mogelijkheid? Als ik op de 3DS op account Y inlog, blijft de inhoud van Pokemon Bank dan hetzelfde?
Ik ben op mijn Nintendo 3DS ingelogd met een Nintendo Account X, maar op mijn Switch ingelogd op account Y. Nou wil ik gebruik maken van Pokemon Bank op de 3DS en moet daarvoor verlengen, maar heb geen tegoed op de account X; wel op Y. Dit zijn dus twee verschillende Nintendo Accounts.
Ik heb even gegoogeld maar samenvoegen/mergen van accounts schijnt niet mogelijk te zijn. Is er een andere mogelijkheid? Als ik op de 3DS op account Y inlog, blijft de inhoud van Pokemon Bank dan hetzelfde?
Ik heb de originele gehad en nu voor de kids met kerst de OLED. Resolutie is niet anders. Echter kwaliteit van OLED incl smalle bezel maken het toch echt wel een betere experience in handheld. Dus als je voornamelijk handheld modus speelt is het zeker een upgrade! Ziet er gewoon heel goed uit (zeker 1st party games).ZuidJ schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:23:
Hoe is het scherm van de oled tov de oude switch? Ik speel voornamelijk in handheld mode. Is het echt een grote vooruitgang of valt dat allemaal reuze mee? Ik las dat de hdmi-Port wel 4K aan kan maar dat deze nog niet functioneert? Kunnen ze dit bij een update aanzetten? Of zal er eerst een nieuw model op de markt gaan komen denken jullie?
Het is een enorme vooruitgang, als je met name handheld speelt. Night and day.ZuidJ schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:23:
Mbt de port, die zou theoretisch dat aankunnen, maar de switch zelf niet. Dus ga er niet vanuit dat de huidige oled switch magisch 4k gaat outputten, daar komt een hardware revisie in beeld (welke niet bevestigd is door Nintendo).
Ik heb er mogelijk te weinig verstand van. Maar het lijkt mij dat de Pokemon in je Pokemon Bank in account X zitten en niet in account Y, dus als je inlogt op account Y dan lijkt mij dat de inhoud anders/leeg is. Waarom niet gewoon tegoed kopen voor account X?de Foarsitter schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:28:
Ik weet niet zo goed of deze vraag in dit topic hoort, maar ik zit met het volgende:
Op account X staat drie euro, maar heb vijf euro nodig voor Pokemon Bank. Via iDeal of Creditcard is het niet mogelijk om op te waarderen, maar wel via een tegoedkaart. Echter: de kleinste tegoedkaart is 15 euro, terwijl ik maar twee euro te weinig heb op dat account. Gewoon een stomme situatie en ik zie geen oplossingL23 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:32:
[...]
Ik heb er mogelijk te weinig verstand van. Maar het lijkt mij dat de Pokemon in je Pokemon Bank in account X zitten en niet in account Y, dus als je inlogt op account Y dan lijkt mij dat de inhoud anders/leeg is. Waarom niet gewoon tegoed kopen voor account X?
Hebben mensen ervaring met de Hori Split Pads?
Weet zelf enkel van de geruchten die een tijdje terug ronden deden.
https://www.nintendolife...._super_mario_odyssey_team
https://www.nintendolife...._super_mario_odyssey_team
hoi
No brainer als je voornamelijk handheld speelt. Zo had de originele switch moeten zijn qua bezels etc. Ik meen gelezen te hebben dat je met de oled ook 25% meer schermoppervlak hebt tov de gewone switch, maar dat heb ik niet nagerekend. Het lijkt een kleine stap vooruit het aantal inch van de oled, maar ik ben voor 99% handheld speler en zou niet anders willenZuidJ schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:23:
Heb ik, werken heel fijn! Enigste puntje is dat ze niet "los" te gebruiken zijn, waar andere opties dit wel kunnen.BvanOsch schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 16:31:
Hebben mensen ervaring met de Hori Split Pads?
Mensen die ervaringen hebben met Red Faction Guerilla Re Mars Ter voor de switch? Deze is nu slechts 1,99 in de eshop. Verder mensen die Pan Pan hebben gespeeld die er wat over kunnen zeggen?
Ik ben van plan om een boel goedkope eshop spellen voor de switch aan te schaffen. Heb al een kort lijstje, mensen nog aanraders voor spellen onder of rond de 5 euro.
Wenslijst op dit moment
Subsurface Circular
Pan Pan
Toki Tori
Red Faction Guerilla
Lumo
Kamiko
Daggerhood
Gunman Clive HD collection
Golf Peaks
Ik ben van plan om een boel goedkope eshop spellen voor de switch aan te schaffen. Heb al een kort lijstje, mensen nog aanraders voor spellen onder of rond de 5 euro.
Wenslijst op dit moment
Subsurface Circular
Pan Pan
Toki Tori
Red Faction Guerilla
Lumo
Kamiko
Daggerhood
Golf Peaks
[ Voor 46% gewijzigd door ReVision. op 07-01-2022 21:20 ]
hoi
Kan ik niet handmatig opslaan bij mario bros deluxe u? Ik merk dat hij niet autosaved nadat ik een level uitspeel, maar pas als er gevraagd wordt om op te slaan.
Algemene tip: dit is de lijst van Hottest Deals <€5 op DekuDeals momenteel - een website die de prijsgeschiedenis van eShop games trackt. Daar vind je redelijk populaire deals, wat regelmatig (maar niet altijd) een proxy is voor kwaliteit/plezier.ReVision. schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 20:51:
Mensen die ervaringen hebben met Red Faction Guerilla Re Mars Ter voor de switch? Deze is nu slechts 1,99 in de eshop. Verder mensen die Pan Pan hebben gespeeld die er wat over kunnen zeggen?
Wenslijst op dit moment
Subsurface Circular
Pan Pan
Toki Tori
Red Faction Guerilla
Lumo
Kamiko
Daggerhood
Golf Peaks
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 08-01-2022 07:31 ]
Je kunt alleen saven na een kasteel. De enige andere optie is een tijdelijke quick save (waarmee je het spel verlaat).Farabi schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:50:
Kan ik niet handmatig opslaan bij mario bros deluxe u? Ik merk dat hij niet autosaved nadat ik een level uitspeel, maar pas als er gevraagd wordt om op te slaan.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Waardeloos is dat. Als je hem uitspeelt krijg je wel de optie om tussentijds te savenRayNbow schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 08:24:
[...]
Je kunt alleen saven na een kasteel. De enige andere optie is een tijdelijke quick save (waarmee je het spel verlaat).
Hoe doe je quiksave?RayNbow schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 08:24:
[...]
Je kunt alleen saven na een kasteel. De enige andere optie is een tijdelijke quick save (waarmee je het spel verlaat).
Bedankt voor de tip, ik heb een hele lijst aan games aangeschaft. Helaas werd ik hierdoor blijkbaar geflagged bij Nintendo en mag ik mijn Creditcard niet meer gebruiken. Heb daarna helaas eshop te goed moeten aanschaffen.JackAvery schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 07:30:
Algemene tip: dit is de lijst van Hottest Deals <€5 op DekuDeals momenteel - een website die de prijsgeschiedenis van eShop games trackt. Daar vind je redelijk populaire deals, wat regelmatig (maar niet altijd) een proxy is voor kwaliteit/plezier.
Iemand dit wel eens meegemaakt en een idee hoe ik dit moet oplossen? De creditcard zelf is niet geblokkeerd en werkt prima en heb ik nog gebruikt om het eshop te goed aan te schaffen via gamemania.
Online lees ik dat als de creditcard eenmaal geflagged is door Nintendo dat er niets aan te doen is helaas
hoi
Waarom een hele lijst aan goedkope games kopen? Gewoon benieuwd. Zelf kijk ik niet naar de prijs, maar of de game mij aanspreekt en speel ik liever eerst wat games uit voordat ik weer nieuwe games aanschaf.ReVision. schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:10:
[...]
Bedankt voor de tip, ik heb een hele lijst aan games aangeschaft. Helaas werd ik hierdoor blijkbaar geflagged bij Nintendo en mag ik mijn Creditcard niet meer gebruiken. Heb daarna helaas eshop te goed moeten aanschaffen.
Iemand dit wel eens meegemaakt en een idee hoe ik dit moet oplossen? De creditcard zelf is niet geblokkeerd en werkt prima en heb ik nog gebruikt om het eshop te goed aan te schaffen via gamemania.
Online lees ik dat als de creditcard eenmaal geflagged is door Nintendo dat er niets aan te doen is helaas
Geen ervaring mee, maar lijkt me dat het wel op te lossen moet zijn. Ik zou beginnen met contact op te nemen met Nintendo.
Ik heb ook niet lukraak een boel random goedkope games gekocht, ik heb gisteravond en vanochtend een boel reviews gelezen en gameplay gekeken. Vervolgens met dank aan de tip van JackAvery gekeken welke nu zeer laag of op zijn laagste prijs waren, gekeken hoelang de aanbiedingen nog gelden en tevens naar hoeveel uur gameplay er gemiddeld in zit.L23 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:27:
Waarom een hele lijst aan goedkope games kopen? Gewoon benieuwd. Zelf kijk ik niet naar de prijs, maar of de game mij aanspreekt en speel ik liever eerst wat games uit voordat ik weer nieuwe games aanschaf.
Geen ervaring mee, maar lijkt me dat het wel op te lossen moet zijn. Ik zou beginnen met contact op te nemen met Nintendo.
Op basis daarvan heb ik dus een mooie lijst met games gekocht. Had ik uiteraard ook 1 voor 1 kunnen doen, maar ach zoveel geld was het allemaal niet en dan heb ik een mooie library voor onderweg wanneer ik de switch als handheld gebruik.
hoi
Verwijderd
Ik heb het een keer gehad toen Wirecard failliet ging (Pay2D Prepaid Creditcard). Uiteindelijk ben ik toen overgestapt naar Paypal (wel met een andere creditcard), gaat nu prima. Als je een andere creditcard neemt is het ook weer OK wat ik ervan heb begrepen. Nintendo haalt het gewoon uit een database van creditcards die niet meer OK zijn (e.g. meestal als het bedrijf dat de creditcard verzorgd is omgevallen, zoals met Wirecard, of er iets anders mee aan de hand is). Ik denk dat Nintendo geen uitzondering gaat maken voor individuele gevallen, zeker Nintendo kennende als ik ook Reddit moet geloven waar regelmatig dit soort zaken langskomen. Je kan het echter altijd proberen.ReVision. schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:10:
[...]
Bedankt voor de tip, ik heb een hele lijst aan games aangeschaft. Helaas werd ik hierdoor blijkbaar geflagged bij Nintendo en mag ik mijn Creditcard niet meer gebruiken. Heb daarna helaas eshop te goed moeten aanschaffen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2022 13:27 ]
Ik bedoelde meer dat je prioriteit geeft aan spellen onder de 5 euro die op de tweede plaats goed zijn. Terwijl ik zelf prioriteit geef aan spellen die goed zijn en de prijs staat voor mij op de tweede plek. Maar ik heb zelf afgelopen jaar 9 games/collecties gekocht en het is voor mij meer een probleem de tijd te vinden om al die nieuwe games te spelen dan dat de prijs een factor is. Maar mogelijk zijn die games onder 5 euro ook een stuk sneller uitgespeeld, Limbo en Inside had ik afgelopen jaar ook voor een paar euro gehaald en in 2 a 3 uurtjes uitgespeeld. Maar het geeft inderdaad veel keuze in games die je onderweg kan spelen.ReVision. schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:10:
[...]
Ik heb ook niet lukraak een boel random goedkope games gekocht, ik heb gisteravond en vanochtend een boel reviews gelezen en gameplay gekeken. Vervolgens met dank aan de tip van JackAvery gekeken welke nu zeer laag of op zijn laagste prijs waren, gekeken hoelang de aanbiedingen nog gelden en tevens naar hoeveel uur gameplay er gemiddeld in zit.
Op basis daarvan heb ik dus een mooie lijst met games gekocht. Had ik uiteraard ook 1 voor 1 kunnen doen, maar ach zoveel geld was het allemaal niet en dan heb ik een mooie library voor onderweg wanneer ik de switch als handheld gebruik.
Ik zou zeker verhaal halen waarom je credit card geblokkeerd wordt vanwege het aankopen van spellen in de eshop, zou toch niks raars aan moeten zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:24:
Ik denk dat Nintendo geen uitzondering gaat maken voor individuele gevallen, zeker Nintendo kennende als ik ook Reddit moet geloven waar regelmatig dit soort zaken langskomen. Je kan het echter altijd proberen.
Het ging me eigenlijk ook niet zo zeer om die 5 euro dat was meer een startpunt.
Zo heb ik nu dus o.a. Ori and the Blind Forest en Manifold Garden aangeschaft beide voor +/- 10 euro.
Ook heb ik al paar andere games gezien van rond de 15 euro die ik op mijn wishlist heb gezet. Welke zeker gaan komen zodra ik wat van de huidige spellen heb uitgespeeld.
Het gaat me uiteindelijk om de Bang voor Buck value
Zo heb ik nu dus o.a. Ori and the Blind Forest en Manifold Garden aangeschaft beide voor +/- 10 euro.
Ook heb ik al paar andere games gezien van rond de 15 euro die ik op mijn wishlist heb gezet. Welke zeker gaan komen zodra ik wat van de huidige spellen heb uitgespeeld.
Het gaat me uiteindelijk om de Bang voor Buck value
[ Voor 3% gewijzigd door ReVision. op 08-01-2022 13:41 ]
hoi
overal waar wij kijken is mario kart 8 deluxe uitverkocht,
we zitten er over te denken om de game dan maar te downloaden maar we vragen ons af of dit op lange termijn wel verstandig is als nintendo bij een nieuwe console de ondersteuning van de switch laat vallen, kun je dan nog wel bij de game / opnieuw downloaden?
we zitten er over te denken om de game dan maar te downloaden maar we vragen ons af of dit op lange termijn wel verstandig is als nintendo bij een nieuwe console de ondersteuning van de switch laat vallen, kun je dan nog wel bij de game / opnieuw downloaden?
Niet bekend, dus ook niks over te zeggen. Maar de ondersteuning van de Switch zal niet gelijk stoppen als de opvolger uit komt. Of je de game op de opvolger kan spelen is nog maar de vraag. Sommige consoles van Nintendo waren wel backwards compatible. Maar de Switch kan geen games van de vorige generatie, de Wii U, afspelen.joey82 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:34:
Wellicht zit hier nog een winkel bij waar je de game kan aanschaffen: https://www.budgetgaming.nl/switch/mario+kart+8+deluxe.html
[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 08-01-2022 14:42 ]
het is volgens mij ook maar de vraag of de fysieke game ook in de opvolger past....L23 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:39:
[...]
Niet bekend, dus ook niks over te zeggen. Maar de ondersteuning van de Switch zal niet gelijk stoppen als de opvolger uit komt. Of je de game op de opvolger kan spelen is nog maar de vraag. Sommige consoles van Nintendo waren wel backwards compatible. Maar de Switch kan geen games van de vorige generatie, de Wii U, afspelen.
Ook of de hardware niet teveel veranderd. Ik hoop en verwacht zelf wel dat het mogelijk word. Ik zou het een stomme keuze vinden als het niet het geval gaat zijn, maar met Nintendo weet je het nooit.joey82 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:42:
het is volgens mij ook maar de vraag of de fysieke game ook in de opvolger past....
Inderdaad zo maar bij ons staat die in het Nederlands en daar is de term toch wel heel verwarrend. Ik herinner hem me even niet maar een genie die daar met 110% overtuiging uit afleidt dat dit quick save is 😁. Zeker ook met dat ballon-logo
[ Voor 6% gewijzigd door TPar op 08-01-2022 19:46 ]
https://www.budgetgaming.nl/switch/mario+kart+8+deluxe.htmljoey82 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:34:
Lange termijn kan niemand met zekerheid antwoord op geven. Ik koop al mijn games fysiek en niet digitaal, want dan bouw je na verloop van tijd een aardige collectiejoey82 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:34:
@de Foarsitter Jeej helemaal opstaan... 😜
Maar dat moet toch met elke game als je die alleen fysiek hebt.
Maar dat moet toch met elke game als je die alleen fysiek hebt.
Dit werkt hier niet. Als ik het spel verlaat, slaat hij zogenaamd op. Maar ik moet de level opnieuw doen. Waardeloos.
Als ik het me zelf ook goed herriner saved bij per kasteel, kan het nog een keer nakijken als ik vanmiddag wakker ben, maar ik meende dat op zowel de Wii U als op Switch het save per kasteel was.Farabi schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:26:
[...]
Dit werkt hier niet. Als ik het spel verlaat, slaat hij zogenaamd op. Maar ik moet de level opnieuw doen. Waardeloos.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic