Bij PS+ kun je de geclaimde games ook niet meer spelen als je abonnement van PS+ niet verlengd.Deagle schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:35:
Hoe zit dat met Nintendo Switch Online Plus, kun je dan alleen die games spelen wanneer het abonnement actief is, of is dit net als bij Playstation plus dat je deze spellen kunt claimen en altijd kunt spelen?
Hetzelfde geldt voor Nintendo Switch Online abonnement.
Goed punt! Het is zeker niet dringend. Heb nog een paar andere dingen die ik eerst uit wil.Transportman schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:28:
[...]
Voor Odyssey zou ik dan wachten op een kortingsactie in de eShop, tijdens de laatste actie zat die op 40 euro (bron: Deku Deals). Dan is de voucher niet meer interessant. BotW is met een kortingsactie net een paar euro onder de prijs per game met de voucher, dus eigenlijk ook niet echt interessant tenzij je hem nu direct wilt hebben en een ander spel hebt wat je ook met de voucher kan aanschaffen.
Dan ga ik nog even wachten. Ik zie op Deku Deals dat ze in januari 2021 al korting hadden, hopen dat ze dat dit jaar weer doen dan :-)
All-Stars vind je gemakkelijk fysiek nog in de winkel. Super Mario Galaxy is het meer dan waard imoTimothy3000 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:27:
All-Stars is niet meer nieuw te koop toch? (al kan ik All-Stars niemand echt aanraden. Vond op Galaxy na de games vrij veroudert wegspelen. Nog steeds zonde dat ze de games niet los verkochten. Met Mario 64 nu in NSO + is er weinig reden meer om die collectie aan te schaffen. )
Nee die zitten allemaal in het online abonnement van Nintendo. NES en SNES games in het basis abonnement, N64 en Megadrive in de duurdere tier ('Uitbreidingspakket').Farabi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:40:
[...]
je kan de oude klassieke mario's gewoon kopen in de store toch? net als donkey kong? (nintendo bros tijd)
Dat is gewoon hoe de developers het schrijvenL23 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:58:
@JackAvery Waarom heb je ENDER LILIES met hoofdletters geschreven? Aanrader?
Overigens was dit een van de zeldzame keren dat ik de lijst kon copy/pasten, dus eigenlijk heb ik het niet geschreven
Enkel wanneer het abonnement actief is. De games verdwijnen doorgaans wel niet uit het aanbod op een enkele uitzondering na (Mario Bros 35). Dus de totale catalogus waarvoor je toegang hebt groeit mettertijd, wel op een trager tempo dan je bij MS/Sony ziet.Deagle schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:35:
Hoe zit dat met Nintendo Switch Online Plus, kun je dan alleen die games spelen wanneer het abonnement actief is, of is dit net als bij Playstation plus dat je deze spellen kunt claimen en altijd kunt spelen?
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 30-12-2021 13:49 ]
Dat hang er van af hoe je zoektFarabi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:36:
is de nintendo-store een drama of lijkt dat mij zo? ik zoek de nieuwste mario spellen + donkey kong spellen, maar ik krijg een warboel aan lijsten.
Er is trouwens geen 'nieuwe' Donkey Kong game. Switch heeft wel een goede port van het uitstekende Donkey Kong Country Returns Tropical Freeze.
Oke, dan ga ik even op jouw advies af. Tropical freeze is dus de nieuwste en beste versie?JackAvery schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:00:
[...]
Dat hang er van af hoe je zoektIk raad je aan om de website te gebruiken, dat is gebruiksvriendelijker en sneller.
Er is trouwens geen 'nieuwe' Donkey Kong game. Switch heeft wel een goede port van het uitstekende Donkey Kong Country Returns Tropical Freeze.
En welke zijn dat bij mario?
Dat iets de beste is, is persoonlijk. De nieuwste Mario is Mario 3D allstars (maar is eigenlijk een remake). De enige echte switch Mario platformer is Mario Odessey. Verder heb je de voor switch gemaakte Mario spellen: Golf, Tennis, Kart (deel 8 - is ook een port), super mario maker en Paper Mario. Ik vergeet er vast een paar.Farabi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:14:
[...]
Oke, dan ga ik even op jouw advies af. Tropical freeze is dus de nieuwste en beste versie?
En welke zijn dat bij mario?
[ Voor 16% gewijzigd door Mauz1978 op 30-12-2021 14:29 ]
Something under the bed is drooling
Het is de meest recente Donkey Kong game, en een uitstekende maar best pittige platformerFarabi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:14:
[...]
Oke, dan ga ik even op jouw advies af. Tropical freeze is dus de nieuwste en beste versie?
Wat Mario betreft verwijs ik naar mijn antwoord eerder vandaag - JackAvery in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4" en naar het advies van Mauz en L23 hierboven... Als je perse de 'modernste' Mario game wilt, haal dan Odyssey. Besef gewoon dat er een verschil is in subgenre/gameplay tussen Mario games en dat de 'beste' allemaal heel smaakgebonden is .
[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 30-12-2021 14:49 ]
dus deze 2 spellen?JackAvery schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:48:
[...]
Het is de meest recente Donkey Kong game, en een uitstekende maar best pittige platformer
Wat Mario betreft verwijs ik naar mijn antwoord eerder vandaag - JackAvery in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4" en naar het advies van Mauz en L23 hierboven... Als je perse de 'modernste' Mario game wilt, haal dan Odyssey. Besef gewoon dat er een verschil is in subgenre/gameplay tussen Mario games en dat de 'beste' allemaal heel smaakgebonden is .
https://www.nintendo.nl/G...pical-Freeze-1325706.html
https://www.nintendo.nl/G...ario-Odyssey-1173332.html
- Mario Golf Super Rush
- 1-2 Switch
- Yoshi's Crafted World
- Fire Emblem Three Houses (en Expansion Pass)
- ARMS
- Fitness Boxing 2
- Miitopia
- Captain Toad: Treasure Tracker
Dat zijn inderdaad Donkey Kong en Mario Odyssey
[ Voor 30% gewijzigd door Farabi op 30-12-2021 16:26 ]
Alleen Switch spellen werken op de SwitchFarabi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:25:
tot welke generatie-consoles kan ik de fysieke spellen op de nieuwste oled spelen? werken alle micro-sd kaarten van de vorige consoles?
Heeft iemand ervaring met dit spel, is het wat?JackAvery schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:15:
De vorige sale moet nog aflopen vandaag en Nintendo begint al aan de New Year Sale. First party games met korting zijn:
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Je kan Switch games op de Switch spelen. Voor oudere Nintendo games ben je aangewezen op NSO of ports.Farabi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:25:
tot welke generatie-consoles kan ik de fysieke spellen op de nieuwste oled spelen?
Thanks voor het melden! Eindelijk eens Ace Attorney Chronicles scoren.JackAvery schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:15:
De vorige sale moet nog aflopen vandaag en Nintendo begint al aan de New Year Sale. First party games met korting zijn:Ook weer een hoop mooie laagste prijzen voor third-party games. Ori, Dicey Dungeons, Darkest dungeon, Bug Fables, de Ace Attorney games, Death's Door, Just Dance 2022, ...
- Mario Golf Super Rush
- 1-2 Switch
- Yoshi's Crafted World
- Fire Emblem Three Houses (en Expansion Pass)
- ARMS
- Fitness Boxing 2
- Miitopia
[...]
Dat zijn inderdaad Donkey Kong en Mario Odyssey
Ik vond hem geweldig. Een leuke puzzelgame. Staat een demo in de Eshop. Als je die leuk vindt ga je de hele game ook wel waarderen.Bas170 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:29:
[...]
Alleen Switch spellen werken op de Switch
[...]
Heeft iemand ervaring met dit spel, is het wat?
Eerlijk gezegd check ik de aanbiedingen eerder via DekuDeals.com, want daar zie je in het overzicht bvb. ook hoe lang een sale nog geldig is en hoe de prijs vergelijkt met de prijshistoriek.Timothy3000 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:35:
@JackAvery weet jij of er een manier is om de nieuwste aanbiedingen te sorteren op nintendo.nl? Of moet je echt elke keer die hele lijst door?
Op Nintendo.nl raad ik aan je wish list te gebruiken voor games die je interesseren, want om te sorteren ben je daar aangewezen op de filters en is er eigenlijk geen manier om het heel overzichtelijk te krijgen. Het kan echter wel: filter op Nintendo Switch en In de aanbieding, en dan sorteer je op nieuwste.
Dat heb ik geprobeerd maar dan staan de meest recent uitgebrachte games bovenaan ipv de nieuwste aanbiedingen.JackAvery schreef op donderdag 30 december 2021 @ 17:13:
[...]
Het kan echter wel: filter op Nintendo Switch en In de aanbieding, en dan sorteer je op nieuwste.
Maar die Deku Deals is een goede tip! Die ga ik even in de gaten houden.
[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 30-12-2021 18:50 ]
Daar heb ik op nagekeken en dat kan niet kloppen want de eerste twee games die ik zie zijn Fate/Extella uit 2019 en DBZ Kakarot uit september 21. Er staan op de eerste pagina ook meerdere games met korting die nog niet released zijn.Timothy3000 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 18:49:
[...]
Dat heb ik geprobeerd maar dan staan de meest recent uitgebrachte games bovenaan ipv de nieuwste aanbiedingen.
Anyway, reden te meer dat ik een alternatief gebruik
1ste leveltje gedaan, man, meteen weer supervet. Speelt heel vloeiend. Zijn 4 games. Waarvan ik de eerste 2 op de commodore c64 heb gespeeld.
Dat zijn echt waar voor je geld games. Heel groot, lekker runnen en gunnen en hele levels aflopen.
Echt een aanrader.
Yes, NSO inderdaad.Farabi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:51:
Ze verkopen de oude mario spellen niet los, je moet een abonnement nemen, klopt dat?
Anders even de berichten van vandaag terug lezen, die vraag had je al gesteld, was al beantwoord en had je ook gelikedFarabi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:51:
Ze verkopen de oude mario spellen niet los, je moet een abonnement nemen, klopt dat?
Ja, sorry voor de mess. Je hebt zoveel mario spellen zag even het bos niet meer. Heb mn meeste vragen op google kunnen vinden. Nu nog 1 of 2 stomme vragen hier stellen zodra de console binnen isL23 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:09:
[...]
Anders even de berichten van vandaag terug lezen, die vraag had je al gesteld, was al beantwoord en had je ook geliked
Zodra je console binnen is wordt het ook wel duidelijker als je er mee aan de slag gaatFarabi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:15:
[...]
Ja, sorry voor de mess. Je hebt zoveel mario spellen zag even het bos niet meer. Heb mn meeste vragen op google kunnen vinden. Nu nog 1 of 2 stomme vragen hier stellen zodra de console binnen is
Heeft iemand Bug Fables al eens gespeeld? Is die moeilijk? Ik merk dat hoe ouder ik word, hoe slechter ik in gamen wordt en hoe minder geduld ik heb om dingen steeds weer opnieuw te doen.
Nou heb je toch maar paar eurootjes bespaard. Kan je fijn een biertje kopen 🤯🤯afterhourpower1 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:41:
Hehe, eindelijk Ori & Blind Forest in de aanbieding. Nu kan ik eindelijk eens aan beide games beginnen.
Heeft iemand Bug Fables al eens gespeeld? Is die moeilijk? Ik merk dat hoe ouder ik word, hoe slechter ik in gamen wordt en hoe minder geduld ik heb om dingen steeds weer opnieuw te doen.
Gelijk maar een verlanglijstje gemaakt: Streets of Rage 4 Anniversary edition, Hollow Knight en Ori The Collection.
Scheelt 50%.. 10 euro. Dat spel was normaal heel vaak in de aanbieding.. dus ik snap je reactie niet.giantgiantus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:55:
[...]
Nou heb je toch maar paar eurootjes bespaard. Kan je fijn een biertje kopen 🤯🤯
Buiten dat: ik heb beide spellen al via Steam ooit gekocht en had geen zin om weer volle pond te betalen
[ Voor 14% gewijzigd door afterhourpower1 op 30-12-2021 22:24 ]
Ik DBZ, NBA en daarna een hele rij games die nog uit moeten komen of die vandaag uitkwamen. Ik zie Fate/Extella er niet bij staan haha.JackAvery schreef op donderdag 30 december 2021 @ 19:18:
[...]
Daar heb ik op nagekeken en dat kan niet kloppen want de eerste twee games die ik zie zijn Fate/Extella uit 2019 en DBZ Kakarot uit september 21. Er staan op de eerste pagina ook meerdere games met korting die nog niet released zijn.
Anyway, reden te meer dat ik een alternatief gebruik
Maar ik denk dat ik vanaf nu gewoon Deku Deals ga gebruiken. Stuk overzichtelijker. Dankbaar voor die tip, super handig.
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 30-12-2021 23:11 ]
Geen ervaring met de Switch versie, maar het is wel 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeldmenne schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:20:
Zit te twijfelen of The Witcher 3 leuk is om deze sale aan te schaffen. Ondanks alle lovende beoordelingen over die game vraag ik me toch een beetje af of het echt zo tof is allemaal. Op die gameplay videos ziet het er niet veel anders uit dan een random open wereld RPG. Iemand hier ervaring met The Witcher 3 op de Switch?
Heb hem zelf twee keer op de playstation uitgespeeld incl. DLC en heb er minimaal 300 uur inzitten.
hoi
Ik zoek een bevestiging van een bevestiging 😂:
Ik lees her en der dat mijn oled ook in een “niet oled”-docking zou moeten passen. Op zich logisch als ze alleen het scherm een upgrade hebben gegeven, maar kan iemand dit op basis van eigen ervaring bevestigen?
Muchas gracias alvast👌
Bij mijn OLED switch is dat geen probleem, heb de 'oude' non-oled dock boven staan, werkt precies hetzelfde ;-)RHE218 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 14:18:
Good day,
Ik zoek een bevestiging van een bevestiging 😂:
Ik lees her en der dat mijn oled ook in een “niet oled”-docking zou moeten passen. Op zich logisch als ze alleen het scherm een upgrade hebben gegeven, maar kan iemand dit op basis van eigen ervaring bevestigen?
Muchas gracias alvast👌
Power-knop ingedrukt houden totdat je een menu krijgt met opties.Farabi schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 17:39:
Kan je de nintendo volledig afsluiten ipv slaapstand?
De vraag is alleen, waarom zou je dat willen? In standby kan je Switch games en updates op de achtergrond downloaden. De enige reden om je Switch volledig uit te zetten is als je de SD-kaart wilt vervangen of als je weet dat je de Switch een langere tijd niet gaat gebruiken.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Daarvoor hoeft ie niet aan hoor. De grootte van de bestanden stellen niks voor.RayNbow schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 17:50:
[...]
Power-knop ingedrukt houden totdat je een menu krijgt met opties.
De vraag is alleen, waarom zou je dat willen? In standby kan je Switch games en updates op de achtergrond downloaden. De enige reden om je Switch volledig uit te zetten is als je de SD-kaart wilt vervangen of als je weet dat je de Switch een langere tijd niet gaat gebruiken.
Als de Switch uit staat en je dockt de Switch of sluit het aan op een lader dan gaat de Switch weer aan.Farabi schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 17:39:
Hij laadt ook op als ie afgesloten is neem ik aan?
Ik zelf doe hem wel eens uit als ik het meerdere dagen niet gebruik. Ik heb het zelf niet permanent in het dock staan omdat ik ook vrij veel handheld speel. Volledig uit loopt de Switch minder snel leeg dan in standby.
Je kan alleen de Switch uitschakelen, accesoires zoals de Joy-cons staan altijd in standby.
Games kunnen best wel een aardig formaat aannemen (er is een rede waarom ik al een 1 TB kaart in m'n Switch heb zitten). Dan is het fijn dat ik vanuit een willekeurige browser een game in de eShop kan aanschaffen en dat dan de Switch dat vanzelf in slaapstand op de achtergrond binnenhengelt.Farabi schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 18:41:
[...]
Daarvoor hoeft ie niet aan hoor. De grootte van de bestanden stellen niks voor.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Hij laadt ook gewoon op als het volledig is afgesloten toch? De joy-cons moeten mee opgeladen worden aan de zijkanten?L23 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 18:46:
[...]
Als de Switch uit staat en je dockt de Switch of sluit het aan op een lader dan gaat de Switch weer aan.
Ik zelf doe hem wel eens uit als ik het meerdere dagen niet gebruik. Ik heb het zelf niet permanent in het dock staan omdat ik ook vrij veel handheld speel. Volledig uit loopt de Switch minder snel leeg dan in standby.
Je kan alleen de Switch uitschakelen, accesoires zoals de Joy-cons staan altijd in standby.
De Nintendo Switch gaat weer aan nadat je het volledig hebt afgesloten en aan de lader koppelt.Farabi schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 18:56:
[...]
Hij laadt ook gewoon op als het volledig is afgesloten toch? De joy-cons moeten mee opgeladen worden aan de zijkanten?
In het algemeen is het met hardware niet nodig om tijdens het laden het apparaat af te sluiten en wordt ook afgeraden.
[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 31-12-2021 19:05 ]
aha, dat zie ik nu. dan heeft het niet echt nut om hem volledig af te sluiten. dit is zo te zien hun bedoeling.L23 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 18:58:
[...]
De Nintendo Switch gaat weer aan nadat je het volledig hebt afgesloten en aan de lader koppelt.
In het algemeen is het met hardware niet nodig om tijdens het laden het apparaat af te sluiten en wordt ook afgeraden.
De joy cons moeten toch ook opladen samen met het oledscherm?
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 31-12-2021 20:32 ]
Ik kom op o.a. Amazon de nodige cases tegen. Ook voor alleen de switch, die zoek ik dus niet.....
Zijn er hier toevallig Tweakers die ervaring hebben met één of meerdere tassen of 'koffers'?
Heb je alle 4 Joy-cons tegelijker tijd nodig? Ik heb zelf ook twee setjes en ik wissel ze af en toe tijdens het opladen, dat voldoet.President schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 20:32:
Ook nog een ding om 4 Joy con in op te laden, maar die hoort er niet bij natuurlijk!
Ja, dan kunnen we met het hele gezin tegelijkertijd gaan racen :-)L23 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 20:50:
[...]
Heb je alle 4 Joy-cons tegelijker tijd nodig? Ik heb zelf ook twee setjes en ik wissel ze af en toe tijdens het opladen, dat voldoet.
Dat begrijp, maar doe je dat elke dag? De joy-cons doen het aardig lang op een lading, dus wissel je ze af en toe om als de Switch aan de lader hangt dan heb je twee setjes die opgeladen zijn.President schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 20:55:
[...]
Ja, dan kunnen we met het hele gezin tegelijkertijd gaan racen :-)
https://www.amazon.de/gp/...tle_o04_s01?ie=UTF8&psc=1
Werkt goed
Ja, doen we elke dag. Het voordeel aan het aparte laadstation is dat mijn zoontjes nu ook de controllers zelf mogen losmaken. Dat vond ik bij de switch die in de dock staat toch iets te gevaarlijk...L23 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 21:02:
[...]
Dat begrijp, maar doe je dat elke dag? De joy-cons doen het aardig lang op een lading, dus wissel je ze af en toe om als de Switch aan de lader hangt dan heb je twee setjes die opgeladen zijn.
Ik heb er ook zo een!sderooij schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 21:05:
Ikzelf heb deze, voor 4 joycons tegelijk:
https://www.amazon.de/gp/...tle_o04_s01?ie=UTF8&psc=1
Werkt goed
Mijn post was niet duidelijk genoeg. Ik ben op zoek naar een tas of case waar ik mijn Switch spulletjes veilig en passend in kan vervoeren. Dat het laad station dat ik heb er niet in past dat vind ik niet erg, dat hoort natuurlijk niet bij de standaard uitrusting :-)
Jij ook! Nog goede voornemens zoals die Switch backlog wegwerken?sderooij schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 00:40:
en iedereen een goed 2022! ;-)
Thanks! Ik ben nu bezig met paper mario origami king, leuk spel als je even doorzet ;-)L23 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 01:08:
[...]
Jij ook! Nog goede voornemens zoals die Switch backlog wegwerken?
Daarna, eindelijk mario rabbids uitspelen!
Verder echt aan backlog:
-hades, eindelijk een keer opstarten
-bowsers fury, 100% catshines halen
-star wars kotor
En kan niet wachten dit jaar op Kirby en Botw2, en toch blijf ik hopen op een surprise announcement voor odyssey 2
en jijzelf, @L23 ?
Tussen je foto album en systeem instelingen staat controllers, daar zie je een batterij icoontje per joy-con. Geen percentage, maar je krijgt wel een beeld hoe vol/leeg ze zijn. Zijn ze bijna leeg dan krijg je ook een waarschuwing.Farabi schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 01:24:
waar kan ik zien hoeveel % batterij de joy-cons nog over hebben?
Mijn backlog bestaat uit:
- Ori and the Will of the Wisps
- Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
- Burnout Paradise Remastered
- Lego City Undercover
Voornamelijk bezig met LEGO City Undercover de laatste tijd. Ori stel ik steeds uit tot er een release datum is van Hollow Knight Silksong
Graag verneem ik nog meer van zulke spellen!
[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 01-01-2022 01:59 ]
Nintendo of Europe deelde alvast een terugblik op het afgelopen jaar met een lijstje van de 22 meest gespeelde Switch games in Europa:
1. Fortnite
2. Animal Crossing: New Horizons
3. Minecraft
4. Pokemon Sword
5. Pokemon Shield
6. Zelda: Breath of the Wild
7. Mario Kart 8 Deluxe
8. Rocket League
9. Super Smash Bros. Ultimate
10. Super Mario Odyssey
11. FIFA 21 Legacy Edition
12. Pokemon Unite
13. Monster Hunter Rise
14. New Super Mario Bros. U Deluxe
15. Super Mario Party
16. Pokemon: Let’s Go, Pikachu
17. Pokemon: Let’s Go, Eevee
18. Splatoon 2
19. FIFA 20 Legacy Edition
20. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury
21. Super Mario Maker 2
22. Luigi’s Mansion 3
[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 01-01-2022 11:17 ]
Ja. Als je technisch wilt zijn is er wel nog een spin-off game met een speelgoedkart, Mario Kart Live: Home Circuit.Farabi schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:07:
mario kart deluxe is het nieuwste spel van alle mario kart versies toch?
Bedoel je de joy-con grip (die houder)? Nee.Farabi schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:17:
als ik een nieuwe joy-con set koop. zit de controller dan in de doos?
ja, is die houder los te verkrijgen? kan het niet vinden?JackAvery schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:18:
[...]
Ja. Als je technisch wilt zijn is er wel nog een spin-off game met een speelgoedkart, Mario Kart Live: Home Circuit.
[...]
Bedoel je de joy-con grip (die houder)? Nee.
ah zie het al. wist de naam alleen niet. hoezo kan dit ding opladen tijden het spelen? je kan het toch nergens verbinden met een kabel?
[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 01-01-2022 11:21 ]
Er is een officiële "charging grip" apart te koop. Er zijn ook hopen third-party grips te koop zonder die oplaadmogelijkheid. Kijk maar eens rond op het internet. Persoonlijk gebruik ik de joy-cons liever los in de handen.Farabi schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:18:
[...]
ja, is die houder los te verkrijgen? kan het niet vinden?
Edit: de charging grip heeft een USB-C connector die je aan een kabel kan hangen.
[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 01-01-2022 11:24 ]
Degene die uit de switch doos komt is zonder opladen toch?JackAvery schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:23:
[...]
Er is een officiële "charging grip" apart te koop. Er zijn ook hopen third-party grips te koop zonder die oplaadmogelijkheid. Kijk maar eens rond op het internet. Persoonlijk gebruik ik de joy-cons liever los in de handen.
Edit: de charging grip heeft een USB-C connector die je aan een kabel kan hangen.
Klopt, ik heb er die met bij gekocht, maar heel eerlijk? Effectief 1 keer gebruikt inclusief het laden.Farabi schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:29:
[...]
Degene die uit de switch doos komt is zonder opladen toch?
Eigenlijk voor ons vrij nutteloos.
Al zie ik nu dat de sale gisteren afgelopen is. Absoluut een aanrader voor wie van topdown a/jrpgs houdt... Voor de volgende sale dan
Eens kijken of ik het weer lang genoeg vol hou om alle karakters te spelen en de true ending te halen
[ Voor 31% gewijzigd door Finraziel op 01-01-2022 11:59 ]
Gamertag: FinrazielNL
Ys Origin is zo goed. De beste van de 'traditionele' Ys games, wat mij betreft. Op de Switch is ook Ys VIII, Lacrimosa of Dana te spelen. Die 'nieuwe stijl' Ys games zijn 3rd person 3D ajrpgs, wat een hele nieuwe ervaring geeft, maar toch is het op en top Ys. Ook een aanrader wat mij betreft.Finraziel schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:57:
Net begonnen aan Ys Origin en t/m de eerste echte boss gespeeld... Loopt en speelt heerlijk op de switch
Same here, en nu hebben we ook een tweede pro controller omdat dat ding toch wel erg fijn is, hoewel losse joycons ook nog steeds verrassend lekker speelt met Mario Odyssey en BotW.RollieBollie schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:59:
Toen ik mijn switch op de release kocht heb ik gelijk een charging grip gekocht, omdat ik nergens de pro controller kon vinden en geen zin in downtime had als de joycons leeg waren. Paar maanden later heb ik toch de pro controller nog erbij gekocht en heb daarna alleen de charging grip gebruikt als iemand anders ook wilde gamen met een normale controller.
Op het moment trouwens in de aanbieding: WHAT THE GOLF?
Erg gaaf hoe ze allerlei knipoogjes naar andere games in hebben gebouwd; niks als je allergisch bent voor woordgrapjes en andere droge humor (ik lag dubbel bij de hole in one).
[ Voor 18% gewijzigd door Tarin op 01-01-2022 13:46 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Heb hem toch maar gekochtReVision. schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 14:02:
[...]
Geen ervaring met de Switch versie, maar het is wel 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld
Heb hem zelf twee keer op de playstation uitgespeeld incl. DLC en heb er minimaal 300 uur inzitten.
Ik weet niet hoe dat met de joy-cons is, maar met de pro controller heb ik wel het gevoel dat als die de waarschuwing geeft voor bijna leeg, die waarschuwingen elkaar vrij snel opvolgen, dat ik hem eigenlijk meteen aan de oplader gooi omdat het aantal waarschuwingen mij compleet uit de flow haalt.L23 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 01:27:
[...]
Tussen je foto album en systeem instelingen staat controllers, daar zie je een batterij icoontje per joy-con. Geen percentage, maar je krijgt wel een beeld hoe vol/leeg ze zijn. Zijn ze bijna leeg dan krijg je ook een waarschuwing.
Volgens de urenteller op de Switch heb ik 85 uur lang het spel gespeeld en daardoor is Zelda: Breath of the Wild het langste spel wat ik ooit heb gespeeld. De voortgang staat op 14.55% maar ik ben voorlopig wel klaar met Zelda. Het heeft mij toch twee en een half jaar geduurd om het spel uit te spelen
New Super Mario Bros. U DeluxeFarabi schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 16:41:
welke nieuwste mario-spellen zijn net als die oude klassiekers zoals op de super nintendo? welke komen er dichtste bij?
Wat L23 zegt en Super Mario Maker 2 heb je de mogelijkheid om het zelf te maken (en als je dat niet wilt, vooral van anderen te spelen - ook na de campagne).Farabi schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 16:41:
welke nieuwste mario-spellen zijn net als die oude klassiekers zoals op de super nintendo? welke komen er dichtste bij?
Super mario 3d world. Ik weet het zelf niet met New super mario. Is in mijn ogen teveel competitief als je met meer tegelijk in een level zit.Farabi schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 16:41:
Mario maker 2 is ook zeker wel een leuke, maar kan best wat puin tussen zitten aan levels.
Ja, omdat de protector die er standaard op zit een glass protector is die zorgt dat het glas niet versplinterd.als je de switch laat vallen.Het voorkomt echter niet dat er mogelijk krassen op het scherm komen. Plus je kan de originele ook niet verwisselen voor een andere indien je er krassen op krijgt.MetalSonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:41:
Vraag voor de Switch Oled eigenaren. Hebben jullie op de al geinstalleerde screen protector nog een eigen protector bevestigd? Zoja waarom?
hoi
Welke heb je besteld? Ik heb gemengde gevoelens over protectors. Ja ze zijn praktisch maar toen ik ze kocht voor mijn telefoon kreeg ik daar bubbels op. Komt bij mij altijd lucht tussen de protector en het schermReVision. schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:54:
[...]
Ja, omdat de protector die er standaard op zit een glass protector is die zorgt dat het glas niet versplinterd.als je de switch laat vallen.Het voorkomt echter niet dat er mogelijk krassen op het scherm komen. Plus je kan de originele ook niet verwisselen voor een andere indien je er krassen op krijgt.
Ja, omdat iedereen hier het aanbeveeltMetalSonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:41:
Vraag voor de Switch Oled eigenaren. Hebben jullie op de al geinstalleerde screen protector nog een eigen protector bevestigd? Zoja waarom?
Ik heb zelf de Ivoler 4 stuks voor de Switch OLED besteld op Amazon. 1 keer overnieuw moeten doen, maar met 4 stuks ruim voldoende. Er zit ook een raampje bij die je om de Switch doet en dan leg je de screenprotector er zo in. lucht bellen kan je altijd weg duwen, nooit problemen mee gehad.MetalSonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:20:
[...]
Welke heb je besteld? Ik heb gemengde gevoelens over protectors. Ja ze zijn praktisch maar toen ik ze kocht voor mijn telefoon kreeg ik daar bubbels op. Komt bij mij altijd lucht tussen de protector en het scherm
Denk je dat deze goed Bekijk Screen Protector voor Nintendo Switch Oled Screenprotector Glas - Accessoires Beschermglas Screen Protector op:L23 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:25:
[...]
Ik heb zelf de Ivoler 4 stuks voor de Switch OLED besteld op Amazon. 1 keer overnieuw moeten doen, maar met 4 stuks ruim voldoende. Er zit ook een raampje bij die je om de Switch doet en dan leg je de screenprotector er zo in. lucht bellen kan je altijd weg duwen, nooit problemen mee gehad.
https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Tech now screen protector
Wel zelfde soort glas (9H), maar je krijgt maar 1 protector en geen raampje en duurder dan de Ivoler op Amazon.MetalSonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:27:
[...]
Denk je dat deze goed Bekijk Screen Protector voor Nintendo Switch Oled Screenprotector Glas - Accessoires Beschermglas Screen Protector op:
https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Tech now screen protector
Bedankt, ik ga die van jou bestellen. Staat bij amazone choice en een hulpmiddel om hem er goed op te doen.L23 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:30:
[...]
Wel zelfde soort glas (9H), maar je krijgt maar 1 protector en geen raampje en duurder dan de Ivoler op Amazon.
Heb je een linkje?MetalSonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:43:
[...]
Bedankt, ik ga die van jou bestellen. Staat bij amazone choice en een hulpmiddel om hem er goed op te doen.
[ Voor 94% gewijzigd door chucky666 op 01-01-2022 23:56 ]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
3D world is niet zoals de klassiekers 2D ;-).Arunia schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:50:
[...]
Super mario 3d world. Ik weet het zelf niet met New super mario. Is in mijn ogen teveel competitief als je met meer tegelijk in een level zit.
Mario maker 2 is ook zeker wel een leuke, maar kan best wat puin tussen zitten aan levels.
Dat klopt, maar geeft voor mij meer dat gevoel dan New super mario bros.Mauz1978 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 06:58:
[...]
3D world is niet zoals de klassiekers 2D ;-).
Dan komt Mario maker 2 meer in de buurt.
Levels bouwen moet maar net je ding zijn. Onbeperkt levels spelen klinkt leuk, maar de leuke levels moet je buiten het spel om zoeken. Een traditionele Mario platformer zoals New Super Mario Bros. U Deluxe geeft een betere ervaring. Game doet het qua verkopen ook beter. Ik zou zeggen kan je geen genoeg krijgen dan is Mario Maker 2 een leuke tweede keuze.
Maar goed, Mario Maker 2 kan ik afkraken omdat ik het zelf gespeeld heb
Puur qua beschermende eigenschappen maakt het eigenlijk - op de echte rommel na met slechte lijm etc. - niet zoveel uit wat je koopt, zolang je een protector koopt die voor jouw gevoel goed genoeg aansluit.
Wat nieuws, voornamelijk uit de Japanse kant van de wereld:
- In een interview met Kyoto Shimbun - een grote lokale krant in Kyoto - liet CEO Shuntaro Furukawa weten dat hij verdere productiebottlenecks verwacht voor 2022. De voorraad beschikbare consoles kan dus mogelijk stagneren. Verder is hij tevreden met de sterke eindejaarsperformance van Switch en het OLED model. Voor de Black Friday en kerstperiode heeft Nintendo voor het eerst vluchttransport gebruikt in de USA en treinvervoer voor Europa.
- Shin Megami Tensei V heeft al 800.000 exemplaren verkocht (dixit Famitsu/Persona Central). Het is hiermee met afstand de beste launch voor een SMT game ooit, of zoals Atlus het zei 'quite good'.
- Aniplex en TYPE_MOON gaan in Japan een rerelease doen van de visual novel Witch on the Holy Night (origineel een 2012 release op PC). Deze krijgt nu ook voiceovers.
- In Japan stemden trouwens vorige week meer dan 50.000 mensen op de beste game allertijden voor een programma van TV Asahi. Er staan verschillende Nintendo games in de lijst, waaronder de #1 game: Breath of the Wild. De volledige lijst vind je op Gematsu. Shigeru Miyamoto heeft op Twitter het Japanse publiek kort bedankt en beloofd dat Nintendo nieuwe ervaringen blijft maken
- Square postte vorige week een nieuwe character trailer voor Triangle Strategy op hun Japanse YouTube pagina. Deze keer staat Frederica Aesfrost, de verloofde van het hoofdpersonage Serenoa, in de schijnwerpers. De Engelstalige versie zal binnenkort ook wel releasen, maar wie al nieuwsgierig is kan deze hier bekijken.
Als je echt op zoek bent naar dat oude Mario gevoel kun je imo het beste MM 2 halen. Ben je ook veel langer mee zoet door de community levels. En zelf levels bouwen is ook echt leuk!
Ik vond de Mario Maker 2 campaign ook erg leuk, lekker creatief. Maar wel heel anders. Langer zoet mee klopt als je zin hebt om moeite te doen die leuke levels te vinden. Het gehele online gedeelte van Mario Maker 2 vond ik vrij waardeloos en qua leuke levels vinden ben je dus aangewezen op aanbevelingen op het internet.Timothy3000 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:57:
Ik vond de Mario Maker campaign leuker dan die van New Super Mario Bros.
Als je echt op zoek bent naar dat oude Mario gevoel kun je imo het beste MM 2 halen. Ben je ook veel langer mee zoet door de community levels. En zelf levels bouwen is ook echt leuk!
Je hebt ranglijsten waarin je uit de levels die de meeste hartjes krijgen (of meest gespeeld worden door anderen) kunt kiezen en dat zijn over het algemeen vrij goede levels. Daarnaast kun je in die ranglijsten ook nog filteren zodat je vooral de levels tegenkomt die je zelf leuk vindt. Ik heb op die manier veel leuke levels gespeeld. En op internet zijn natuurlijk veel lijstjes te vinden met goede levels maar dat is inderdaad gedoe. Had makkelijker gekund en gemoeten.L23 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 12:06:
[...]
Ik vond de Mario Maker 2 campaign ook erg leuk, lekker creatief. Maar wel heel anders. Langer zoet mee klopt als je zin hebt om moeite te doen die leuke levels te vinden. Het gehele online gedeelte van Mario Maker 2 vond ik vrij waardeloos en qua leuke levels vinden ben je dus aangewezen op aanbevelingen op het internet.
In ''endless'' is de kans wel groot dat je het ene na het andere troll level tegenkomt. Vindt het jammer dat je daarin de troll levels niet kan uitzetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 02-01-2022 12:31 ]
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
/f/image/AH9EatjPakB3QYJjAIDP0xY4.png?f=fotoalbum_large)