Gisteren ook weer een mooie sessie in Mario Odissey kunnen stoppen. Gisteren voor het eerst momenten gehad dat ik qua beleving ging van "ja goed spel hoor" naar "dit was echt gaaf".. New Donk City is erg leuk, eerste omgeving waarin meerdere korte platform achtige elementen waren dat ik al scherp moest zijn. De afsluiting met Pauline is zeer creatief gedaan. Nintendo weet hoe zij dat moet doen. Het liedje had ik al vaak gehoord op Nintendo radio en daar is niks mis mee.
leukste omgeving tot nu toe was echter het sneeuw level. Erg gaaf gedaan, vooral leuk dat je in het begin in een sneeuwstorm ziet en later wel van alles kan zien. Ik denk voor mij de leukste omgeving tot nu toe. Komt ook omdat ik een zwak heb voor "winter theme levels".. Die van Mario world vond ik leuk, die van Mario 64 was helemaal

maar ook die van Banjo kazooi staat hoog op mijn lijstje.
Ik schat zo in dat ik nog 2-3 omgevingen heb en ik ze dan allemaal heb gezien. Ik hoop dat de laatste paar net zoals bij mario 64 wel uitdagend zijn. Geef mij maar platform frustratie á la rainbow road 64 of tik tok clock 64

...
Los van de gameplay is het grootste gedeelte van de OST netjes (ruim voldoende) maar heb ik nog geen muziek nummers gehoord die ik mij jaren later zal herinneren. Buiten het vocale nummer van Pauline. Hierin was Mario Galaxy toch wel een stuk sterker (als we niet al te ver terug gaan

).
En voor de hardcore platforming zal ik volgend jaar wel Super Mario 3d world halen, ik moet nog opletten dat ik die niet teveel hype voor mijzelf. Zou hij zo goed zijn als de originele super mario world?
[
Voor 8% gewijzigd door
MetalSonic op 23-12-2021 10:52
]