JackAvery schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:07:
Voor zij met interesse in Death's Door: vergeet ook niet dat er vanaf vandaag een fysieke release te preorderen is op https://specialreservegames.com/ - deze loopt tot 7 januari.
Jij ervaring met bestellen via specialreservegames? En is het bij eerdere spellen voorgekomen dat er later een Europese retail release uitkomt?
De review gezien en ziet er tof uit. :)

• roffeltjes
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08:44
Zijn er nog pareltjes die tussen de huidige deals zitten? Bomen en bos probleem :(

FFXII heb ik al. Van Mario heb ik Kingdoms, Paper Mario, Odysey, Maker, Smash en Kart.

Wat ik nu zie:
DQ11
Ori
Mega Man 11

• linksquest
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16:35
Vandaag eindelijk binnen gekregen :D

Voor de mensen die graag de inhoud willen zien, klik hier voor mijn video.

Every Game has A Story, Only One is A Legend

• afterhourpower1
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 30-11 20:11
roffeltjes schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:38:
Zijn er nog pareltjes die tussen de huidige deals zitten? Bomen en bos probleem :(

FFXII heb ik al. Van Mario heb ik Kingdoms, Paper Mario, Odysey, Maker, Smash en Kart.

Wat ik nu zie:
DQ11
Ori
Mega Man 11
Tetris Effect
Rayman Legends
Inside
Immortals Fenyx Rising
L23 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:53:
[...]

Jij ervaring met bestellen via specialreservegames?
Nope geen ervaring. Wel verleidelijk maar tegelijkertijd is het 50 euro voor een game van <10 uur. Ff over denken.
En is het bij eerdere spellen voorgekomen dat er later een Europese retail release uitkomt?
De review gezien en ziet er tof uit. :)
Enter the Gungeon en Gris zie ik o.a. wel van dat ze een retail release hebben gekregen, maar de meeste games zijn limited gebleven (op eerste zicht).

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:46
afterhourpower1 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 22:32:
[...]

Tetris Effect
Rayman Legends
Inside
Immortals Fenyx Rising
Inside kost maar 2 euro en zou erg goed zijn volgens reviews. Ik vond Limbo (de vorige game van dezelfde makers) ook leuk om te spelen, dus ik heb deze ook maar gekocht.

Ik heb daarnaast ook de 2 seizoenen van Batman gekocht. Die kosten toch maar ongeveer 3 euro per stuk.

3 games voor minder dan een tientje dus terwijl ze normaal 20 euro per stuk kosten. Geen slechte deal lijkt mij.

• Disfigured
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:24
roffeltjes schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:38:

Wat ik nu zie:
DQ11
Ori
Mega Man 11
De Duke Nukem 3D remaster voor 2,50! :D Heeft zelfs gyro aiming.

• depsycholoog
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 29-11 18:19
Voor de mensen met een OLED, bestel een screenprotector. Ik heb een keer met een keer schone brillendoek wat vingerafdrukken weggehaald. Dat resulteerde in, vraag me niet hoe, enkele kleine maar toch waarneembare hairline scratches.

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12:06
depsycholoog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:25:
Voor de mensen met een OLED, bestel een screenprotector. Ik heb een keer met een keer schone brillendoek wat vingerafdrukken weggehaald. Dat resulteerde in, vraag me niet hoe, enkele kleine maar toch waarneembare hairline scratches.
Wat bizar zeg. Dat en die (mogelijke) issues met het Oled scherm zijn zaken die mij echt tegenstaan en ervoor zorgen dat ik echt nog niet overstap naar deze versie.

• Koldur
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 17:02

Koldur

Virtual Boy

Cyrax0508 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:47:
[...]

Wat bizar zeg. Dat en die (mogelijke) issues met het Oled scherm zijn zaken die mij echt tegenstaan en ervoor zorgen dat ik echt nog niet overstap naar deze versie.
Dit probleem is bij de niet OLED versie niet minder hoor. Gewoon een screenprotector erop en klaar.

Nintendo kiest altijd voor minder breekbare schermen, probleem daarvan is dat het snel krast.

i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Zotac Amp Holo RTX 3080 10GB, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 500GB WD SN750 NVMe SSD, Crucial MX500 512GB SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM750

• ReVision.
  • Registratie: juli 2019
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

Wat is een beetje een goede betaalbare screenprotector voor de OLED switch (welke ik bij voorkeur in NL winkel kan bestellen)

Discogs

ReVision. schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:38:
Wat is een beetje een goede betaalbare screenprotector voor de OLED switch (welke ik bij voorkeur in NL winkel kan bestellen)
Ik heb deze vorige week geinstalleerd:
https://www.amazon.de/-/n...tle_o01_s01?ie=UTF8&psc=1

heb er nog 3 over. Kan er wel 1 in een envelop voor je regelen? :P

• ReVision.
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

Bedankt voor de tip en het aanbod :)

Ik zie overigens ook dat er een screenprotector bij de officiele Nintendo oled case zit.
Ik moet eigenlijk ook nog een case hebben, iemand die deze heeft toevallig?

https://www.bol.com/nl/nl...art-wit/9300000051301160/

Discogs

ReVision. schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:46:

Ik zie overigens ook dat er een screenprotector bij de officiele Nintendo oled case zit.

Die heb ik in bezit, daar zit een plastic protector bij die ik vd week heb vervangen door een glazen :)
Case is redelijk standaard, geen klachten of iets, en wordt binnenkort vervangen door de Satisfye case.

• depsycholoog
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 29-11 18:19
ReVision. schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:46:

Ik heb de case gisteren ontvangen. Op zich een prima ding. De screenprotector zit er bij mij op, maar stelt niet zoveel voor, en het is me niet gelukt om hen netjes te plakken. Ik heb daarom ook een glazen besteld.

• ReVision.
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

Bedankt voor de antwoorden allemaal :) dan ga ik toch even kijken voor een andere glazen protector

Discogs

• Ashwani
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 14:36
Verwachten jullie nog meer deals morgen met Black Friday?
Ashwani schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:53:
Verwachten jullie nog meer deals morgen met Black Friday?
Nintendo eshop verwacht ik niet.

• menne
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 11:55
sderooij schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:42:
[...]

Ik heb deze vorige week geinstalleerd:
https://www.amazon.de/-/n...tle_o01_s01?ie=UTF8&psc=1

heb er nog 3 over. Kan er wel 1 in een envelop voor je regelen? :P
Kan je zoiets er later ook weer afhalen? Of zit dat zo vastgeplakt dat dan de boel eronder beschadigd van het scherm?
menne schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:06:
[...]

Kan je zoiets er later ook weer afhalen? Of zit dat zo vastgeplakt dat dan de boel eronder beschadigd van het scherm?
Die gaan er redelijk makkelijk van af hoor :)

• ReVision.
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

Hier inmiddels de Switch OLED binnen en alvast het gehele setup etc doorgelopen (eerste game ontvang ik ook einde van de dag vandaag) Echter merk ik dat ondanks dat ik de taal op English heb staan en region op Europe. Dat de taal in de eShop en Switch Online in het Nederlands zijn. De rest van alle instellingen en menu's hier buiten zijn wel allemaal engels.

Moet ik hiervoor andere instellingen gebruiken? Ik wil absoluut alles in het engels hebben en nergens nederlands terug zien. Wie kan mij uit de brand helpen? :)

Discogs

ReVision. schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:34:
Hier inmiddels de Switch OLED binnen en alvast het gehele setup etc doorgelopen (eerste game ontvang ik ook einde van de dag vandaag) Echter merk ik dat ondanks dat ik de taal op English heb staan en region op Europe. Dat de taal in de eShop en Switch Online in het Nederlands zijn. De rest van alle instellingen en menu's hier buiten zijn wel allemaal engels.

Moet ik hiervoor andere instellingen gebruiken? Ik wil absoluut alles in het engels hebben en nergens nederlands terug zien. Wie kan mij uit de brand helpen? :)
De taal van de eShop is gekoppeld aan de landinstellingen van je Nintendo account, niet aan de settings van je Switch. Best inloggen op de Nintendo website en daar kijken of je iets kan aanpassen. Heel vervelend bvb. in België, want je krijgt geen keuze tussen Nederlands/Frans/Duits.

• Koldur

Koldur

Virtual Boy

ReVision. schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:34:

Enige keuze is om een land te kiezen met een Engelstalige eShop, zoals de UK/USA o.i.d. er zijn geen regiolocks, dus is geen probleem. Alleen wat mij betreft wat overdreven, aangezien de eShop alleen er is om iets te kopen. In spellen zie je het nooit terug.

i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Zotac Amp Holo RTX 3080 10GB, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 500GB WD SN750 NVMe SSD, Crucial MX500 512GB SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM750

• linksquest
L23 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:23:
[...]

Nintendo eshop verwacht ik niet.
Cyberdeals tot 30 november zijn er wel

https://www.nintendo.nl/N...-eShop-actie-1460557.html

Koldur schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:06:
[...]

Enige keuze is om een land te kiezen met een Engelstalige eShop, zoals de UK/USA o.i.d. er zijn geen regiolocks, dus is geen probleem. Alleen wat mij betreft wat overdreven, aangezien de eShop alleen er is om iets te kopen. In spellen zie je het nooit terug.
USA en UK wil je dan weer vaak niet kiezen omdat je met andere munteenheden gaat werken. UK is weliswaar in dezelfde regio, maar met een Amerikaanse account koop je dan ook in de US eShop. Dit kan misschien voor sommigen irritant zijn qua betaalmogelijkheden. Europese pre-paid kaarten werken bvb. enkel in de EU eShop.

Maar inderdaad, het is de enige oplossing als je een Engelse eShop wilt :D Republic of Ireland is een optie als je in Euro wilt betalen.

• Koldur

Koldur

Virtual Boy

JackAvery schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:42:
[...]

USA en UK wil je dan weer vaak niet kiezen omdat je met andere munteenheden gaat werken. UK is weliswaar in dezelfde regio, maar met een Amerikaanse account koop je dan ook in de US eShop. Dit kan misschien voor sommigen irritant zijn qua betaalmogelijkheden. Europese pre-paid kaarten werken bvb. enkel in de EU eShop.

Maar inderdaad, het is de enige oplossing als je een Engelse eShop wilt :D Republic of Ireland is een optie als je in Euro wilt betalen.
Credit Card koppelen en het maakt niets uit. Enige is, je natuurlijk wel een moet CC hebben.

Regio's zijn alleen een probleem als je DLC wil kopen van een fysieke game die per sé DLC vanuit eigen regio vraagt. Splatoon is daar een van heb ik begrepen. Komt niet veel voor, maar wat dat betreft wel handig natuurlijk.
Kan je oplossen door een extra account te maken of je account tijdelijk te switchen, maar beide oplossingen hebben haken en ogen en zou ik niet als handige oplossing beschouwen.

Dus ja, wil je een Engelse eShop zonder CC, ga dan voor Ierland.

• menne
sderooij schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:15:
[...]

Die gaan er redelijk makkelijk van af hoor :)
Thx, misschien toch ook maar is overwegen :)

• linksquest
L23 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:37:
[...]

Wat is er nog meer bijgekomen dan?
Geen idee, heb de originele aanbieding niet gevolgd 8)7 8)7

• ReVision.
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

Bedankt voor de tips allemaal, ik heb hem voor nu op UK gezet maar mogelijk verander ik hem wel terug mocht ik wat in de shop kopen en dan beter de NL shop kan gebruiken.

Discogs

linksquest schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:21:
[...]

Geen idee, heb de originele aanbieding niet gevolgd 8)7 8)7
Dan begrijp ik je opmerking op mijn bericht niet 8)7

Je deed overkomen alsof er vandaag nieuwe eshop aanbiedingen bijgekomen waren.
Vandaag toch maar kotor en hades gescoord :)

Ben benieuwd!

• linksquest
L23 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:38:
[...]

Dan begrijp ik je opmerking op mijn bericht niet 8)7

Je deed overkomen alsof er vandaag nieuwe eshop aanbiedingen bijgekomen waren.
Ik kreeg een mail met daarin Cyber aanbiedingen, waarbij de vorige Nintendo mail echt Black-Friday was, dus ga er vanuit dat het ook wat andere aanbiedingen zijn.

Maar goed, heb even gezocht en er zouden meer games nu moeten zijn. Dit zouden enkele highlights/nieuwe aanbiedingen zijn:

- FAR: Lone Sails: 3,74
- Slime-san: 3,99 (is al eens 2,99 geweest)
- Spelunky 2: 15,99
- Subnautica & Subnautica: Below Zero: 14,99/20,09
- Thimbleweed Park: 7,99
- Velocity®2X: 3,99

Ik ben van plan een shell replacement te doen voor m'n reserve paar joycons. Heeft iemand hier ervaring met zo'n replacement? Zo ja, welke toolkit heb je gebruikt?

Ik ga voor de snes editie :)

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16:46

The Chosen One

Zie signature!

Toolkits die de meeste mensen gebruiken voor allerlei zaken = fixit en gamersnexus bundeltjes.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• RollieBollie
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online
sderooij schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:22:
Ik ben van plan een shell replacement te doen voor m'n reserve paar joycons. Heeft iemand hier ervaring met zo'n replacement? Zo ja, welke toolkit heb je gebruikt?

Ik ga voor de snes editie :)
Thanks. Ik was dit ook al een tijdje (denk iets van 3 jaar geleden ofzo) van plan. Alleen tot op heden niet gedaan, omdat ik niet mijn enige setje JC's wilde gebruiken. En sinds de release van de Zelda JC's heb ik dus nu een extra setje. Binnekort maar eens kijken naar de aanschaf ervan.
RollieBollie schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:41:
[...]

Thanks. Ik was dit ook al een tijdje (denk iets van 3 jaar geleden ofzo) van plan. Alleen tot op heden niet gedaan, omdat ik niet mijn enige setje JC's wilde gebruiken. En sinds de release van de Zelda JC's heb ik dus nu een extra setje. Binnekort maar eens kijken naar de aanschaf ervan.
Bij die shells en vervangende joysticks krijg je vaak een gratis schroevendraaier bij. Maar die zijn vrij waardeloos, daar draai je op een gegeven moment je schroefjes mee stuk. Dus een goed setje schroevendraaiers kopen is niet verkeerd, maar wellicht voor een eenmalige shell swap ook weer overbodig.

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16:39

JB

Cédric roelt!

Ben ik weer (voor mijn zoontje) :X Hij wil graag Minecraft. Nu zie ik bij Amazon 2 versies? Of is dat gewoon hetzelfde spel? Prijs scheelt nogal maar betaal liever meer als het full version betreft bijvoorbeeld, alleen dat haal ik er niet uit.

De eShop zegt 29,99 euro dus dat kan ook nog.

Mijn boefje is liev!

L23 schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:01:
[...]

Bij die shells en vervangende joysticks krijg je vaak een gratis schroevendraaier bij. Maar die zijn vrij waardeloos, daar draai je op een gegeven moment je schroefjes mee stuk. Dus een goed setje schroevendraaiers kopen is niet verkeerd, maar wellicht voor een eenmalige shell swap ook weer overbodig.
Ik heb https://www.amazon.de/dp/...7091401_487024491_TE_item erbij besteld. Voor de schroevendraaiers heb ik al een iFixit set :)
Die toolkit heb ik met name voor de extra sticks en die tweezers/prying tool.

• dragon2
  • Niet online
JB schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:27:
Ben ik weer (voor mijn zoontje) :X Hij wil graag Minecraft. Nu zie ik bij Amazon 2 versies? Of is dat gewoon hetzelfde spel? Prijs scheelt nogal maar betaal liever meer als het full version betreft bijvoorbeeld, alleen dat haal ik er niet uit.

De eShop zegt 29,99 euro dus dat kan ook nog.

[Afbeelding]
Die bovenste is een Duits hoesje. Maakt voor het spel zelf niet uit in dit geval (in enkele gevallen censureert Dld wat).
Nadeel is dat je de game niet kwijt kunt aan gamemania e.d. mocht je ooit willen inruilen.
Maar voor dit prijsverschil is dat natuurlijk een non issue :)

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16:39

JB

Cédric roelt!

dragon2 schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:30:
[...]

Die bovenste is een Duits hoesje. Maakt voor het spel zelf niet uit in dit geval (in enkele gevallen censureert Dld wat).
Nadeel is dat je de game niet kwijt kunt aan gamemania e.d. mocht je ooit willen inruilen.
Maar voor dit prijsverschil is dat natuurlijk een non issue :)
Dat maakt ons niet uit inderdaad. Dan bestel ik gewoon de goedkoopste, dank! :)

Mijn boefje is liev!

sderooij schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:30:
[...]

Ik heb https://www.amazon.de/dp/...7091401_487024491_TE_item erbij besteld. Voor de schroevendraaiers heb ik al een iFixit set :)
Die toolkit heb ik met name voor de extra sticks en die tweezers/prying tool.
Ben benieuwd naar je ervaringen, leuke uitdaging :)
L23 schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:49:
[...]

Ben benieuwd naar je ervaringen, leuke uitdaging :)
Ik zal eea documenteren aan foto's en dat hier plaatsen :)
Paar YT vids bekeken, moet te doen zijn denk ik zo.
@sderooij veel succes, klinkt als een leuk projectje :) Een shell swap zou niet veel moeilijker moeten zijn dan het vervangen van een joycon.

Vanillaware's cult classic 2D adventure/real-time strategy/visual novel 13 Sentinels krijgt een Switch port. Het spel deed het verrassend goed na zijn release in 2020. Release in april.
JackAvery schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:43:
@sderooij veel succes, klinkt als een leuk projectje :) Een shell swap zou niet veel moeilijker moeten zijn dan het vervangen van een joycon.

Vanillaware's cult classic 2D adventure/real-time strategy/visual novel 13 Sentinels krijgt een Switch port. Het spel deed het verrassend goed na zijn release in 2020. Release in april.[Twitter][YouTube: 13 Sentinels: Aegis Rim - Announcement Trailer | Nintendo Switch]

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16:59
Disfigured schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:48:
[...]

De Duke Nukem 3D remaster voor 2,50! :D Heeft zelfs gyro aiming.
Ook gehaald. Wat een jeugd sentiment hahah

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Wij hadden al een Switch maar ik wilde er 1 bij halen. Door een gelukje PWM in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deel 125" werd dat een OLED model.

Nu had ik 2 reviews gekeken die aangaven dat er wel waren maar dat het geen giga stap zou zijn.

Gisteravond uitgepakt en naast elkaar gezet. Holy moly wat een verschil 8)7 Dit is echt een totaal andere beleving. Eens kijken hoe lang het duurt tot we de 2019 Switch gaan inwisselen :p

• VluggeJapie
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 15:49
Verkeerd topic

[Voor 92% gewijzigd door VluggeJapie op 29-11-2021 09:34]

• ReVision.
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

Wat zijn de ervaringen hier kwa thirdparty controllers, Ik wil een normale controller aanschaffen voor bij mijn nieuwe Switch OLED. echter vind ik de officiele Nintendo pro controller wat aan de dure kant.

Mensen hier die ervaring hebben met andere controllers die de moeite waard zijn?

Discogs

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

ReVision. schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:56:
Wat zijn de ervaringen hier kwa thirdparty controllers, Ik wil een normale controller aanschaffen voor bij mijn nieuwe Switch OLED. echter vind ik de officiele Nintendo pro controller wat aan de dure kant.

Mensen hier die ervaring hebben met andere controllers die de moeite waard zijn?
Een aantal van mijn vrienden hebben deze als "tweede" controller, en ik ben daar wel enthousiast over:

https://nl.aliexpress.com/item/33039699892.html

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• RollieBollie
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online
Ik heb geen ervaring met thirdparty controllers, maar wel met de officiele pro controller.

Deze is aan de dure kant, maar is het wel waard. De draadloze speelduur is echt lang en alle functionaliteit zit erin. Denk hierbij aan motion control, rumble en aan nfc voor amiibo. De pro ligt ook erg fijn in de hand qua gewicht en vorm.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ik heb zelf een Beboncool Q44 en die werkt uitstekend. Goede range, fijne rumble, goede grip (voelt niet mega premium, maar dat is te verwachten voor de prijs); uitstekende toevoeging aan het geheel. En de batterij gaat lekker lang mee en is op te laden middels USB-C

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• renzo4000
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Magic schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:16:
[...]

Een aantal van mijn vrienden hebben deze als "tweede" controller, en ik ben daar wel enthousiast over:

https://nl.aliexpress.com/item/33039699892.html
Die heb ik heel even gehad en werken an sich prima. Echter heb je geen mogelijkheid om je switch ermee aan te zetten en op een of andere manier werken twee controllers de motion controls niet tegelijk (geen idee waarom). Batterij is na 4 uurtjes wel leeg. Ik kan je van harte deze aanbevelen > veel beter en voor de prijs van een pro controller heb je er twee: renzo4000 in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

renzo4000 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:35:
[...]

Die heb ik heel even gehad en werken an sich prima. Echter heb je geen mogelijkheid om je switch ermee aan te zetten en op een of andere manier werken twee controllers de motion controls niet tegelijk (geen idee waarom). Batterij is na 4 uurtjes wel leeg. Ik kan je van harte deze aanbevelen > veel beter en voor de prijs van een pro controller heb je er twee: renzo4000 in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"
Ah, jah, heb hem alleen als "tweede" controller naast een pro controller ervaren, en de avondjes die we deden is 4 uur meer dan zat. 't voelde iig wel erg goed :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Als tweede controller lijkt me dat prima. Maar zou als eerste controller gewoon de Joy-cons en/of pro controller gebruiken, ik zou het jammer vinden om HD Rumble te missen bij spellen zoals Mario Odyssey.

Voor als 'primaire' controller zou ik de grip/joycons gebruiken als het gaat om budget, en die aliexpress controller als 'reserve' of 2e controller gebruiken. Net als wat de anderen al aangeven: het gebrek aan hd rumble en nfc kan een gemis zijn, hoeft niet natuurlijk :)

Afhankelijk van budget, zou ik of de pro controller aanraden, of de 8bitdo snes30 pro+ (45 euro).

• renzo4000
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Mocht je nog andere controllers hebben liggen van bijv je Xbox of Ps4 (en vele anderen) kan je ook een Mayflash Magic-NS Wireless Controller adapter overwegen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS

• menne
RangedNeedles schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:55:
Hmm, gek. Ik heb me over laatst (eindelijk!) ook eens achter Lego Undercover gezet en ik vond het best 'n leuk spel eigenlijk! De laadtijden zijn misschien zo zo, vooral als je het spel opstart, ook al heb je wel nooit een laadscherm als je de hele map doorkruist.

De uitdaging, het verschil in missies, rijden, varen, vliegen, de humor, de performance. Voor mij allemaal best wel okee :D
Heb nu wat meer missies gespeeld, bevalt nu wel een stuk beter qua game(play) :) Alleen de performance vind ik echt niet kunnen, wat hapert het toch ontzettend op momenten, echt <10fps. Maar goed, de PS3 was mijn laatste console, en misschien ook wel de laatste generatie waarbij (voor zover ik mij kan herinneren) geen framedrops voorkwamen omdat het gewoon moest werken. Volgens mij is dat tegenwoordig wel anders als je een console hebt, zo ook dus bij de Switch helaas.
menne schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:18:
[...]

Heb nu wat meer missies gespeeld, bevalt nu wel een stuk beter qua game(play) :) Alleen de performance vind ik echt niet kunnen, wat hapert het toch ontzettend op momenten, echt <10fps. Maar goed, de PS3 was mijn laatste console, en misschien ook wel de laatste generatie waarbij (voor zover ik mij kan herinneren) geen framedrops voorkwamen omdat het gewoon moest werken. Volgens mij is dat tegenwoordig wel anders als je een console hebt, zo ook dus bij de Switch helaas.
Frame rate kan inderdaad beter. Komt bij meer Lego games op de Switch voor begrijp ik, het zit bij Lego City Undercover tegen de rand van acceptabel aan.
Framedrops zijn van alle tijden, maar verschilt natuurlijk per game. Denk niet dat de PS3 daarin perfect was. Ik merk zelf dat men er tegenwoordig meer op let. Ik ben bij elke game weer benieuwd naar een video van Digital Foundry. Star Wars Knights of the Old Republic op de originele Xbox en Mass Effect op de Xbox 360 draaiden destijds ook niet perfect, maar ik heb me daar toen nooit aan gestoord.

• barrymossel
  • Laatst online: 17:13
Zojuist de Switch ontvangen die mijn dochter voor d'r verjaardag krijgt. Heb ik écht niet gestimuleerd! O-) O-) Helaas nog 3 weken wachten...

Maar Mario Kart met die joy cons spelen kan niet fijn zijn lijkt me... Pro controller vind ik dan ook weer wat overdreven. Kun je gewoon een Bluetooth controller aansluiten?

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
barrymossel schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:38:
Zojuist de Switch ontvangen die mijn dochter voor d'r verjaardag krijgt. Heb ik écht niet gestimuleerd! O-) O-) Helaas nog 3 weken wachten...

Maar Mario Kart met die joy cons spelen kan niet fijn zijn lijkt me... Pro controller vind ik dan ook weer wat overdreven. Kun je gewoon een Bluetooth controller aansluiten?
Mijn advies is om eerst lekker die joycons uit te proberen. Mijn zoontje kan er wel mee overweg en dat doe ik dan ook maar. Voor de zekerheid had ik ook een pro controller in huis gehaald: papa de pro en mijn zoontje de twee joycons in de houder. De praktijk is dat we vaker even snel de losse joycons gebruiken.

• Mauz1978
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 12:13

Mauz1978

Console War Veteran

Bij de kruidvat kan je twee stuurtjes kopen voor 6,95 waar je die joycons in kan doen. Dan beleven ze Mario Kart een stuk leuker denk ik :) Ook zonder stuurtje is het overigens goed speelbaar.

Something under the bed is drooling

• barrymossel
Oh, dan kijk ik het even aan. Sowieso wil dochterlief Animal Crossing spelen. Eens zien of ik haar zover krijg om te karten (die was voor mij) en anders doe ik dat lekker met m'n vrouw! :+

• dedominee
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14:01
L23 schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:03:
[...]

Frame rate kan inderdaad beter. Komt bij meer Lego games op de Switch voor begrijp ik, het zit bij Lego City Undercover tegen de rand van acceptabel aan.
Framedrops zijn van alle tijden, maar verschilt natuurlijk per game. Denk niet dat de PS3 daarin perfect was. Ik merk zelf dat men er tegenwoordig meer op let. Ik ben bij elke game weer benieuwd naar een video van Digital Foundry. Star Wars Knights of the Old Republic op de originele Xbox en Mass Effect op de Xbox 360 draaiden destijds ook niet perfect, maar ik heb me daar toen nooit aan gestoord.
Door de vele positieve posts hier over Lego Undercover maar eens wat YouTube filmpjes bekeken over dit spel. Lijkt me eigenlijk heel tof. Soort GTA maar dan meer 'Nintendo'.

Meteen gekocht. Thanks Tweakers!
Voor de fans van die goedkope third-party controllers: Kruidvat België verkoopt vanaf morgen tijdelijk de welbekende Ali Express controller voor 15 euro per stuk.

En als ik toch deals aan het posten ben: op de eShop zijn er nu kortingen van 70% op Romancing Saga 2, Romancing Saga 3 en Saga Scarlet Grace. De Saga Frontier Remaster heeft 25% korting. De moeite om te checken!

[Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 29-11-2021 22:42]

• UTwizard
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 15:31

Ik weet niet of je ook de Mario Kart 8 Bundle hebt besteld, maar bij mijn Bundle ontbreken de de vouchers voor de game en de 3 maanden gratis NSO (heb al een ticket uit gezet bij de webshop). Misschien even controleren voor de zekerheid?

• molenganger
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:25
JackAvery schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:31:
Voor de fans van die goedkope third-party controllers: Kruidvat België verkoopt vanaf morgen tijdelijk de welbekende Ali Express controller voor 15 euro per stuk.

[Afbeelding]

En als ik toch deals aan het posten ben: op de eShop zijn er nu kortingen van 70% op Romancing Saga 2, Romancing Saga 3 en Saga Scarlet Grace. De Saga Frontier Remaster heeft 25% korting. De moeite om te checken!
Ik heb deze in NL gewoon in de winkel zien liggen bij de Kruidvat. Had volgens mij gewoon een vaste plek gekregen in het assortiment.
[…]
Kun je gewoon een Bluetooth controller aansluiten?
Zoals gisteren nog vermeld in dit topic: er bestaan adapters waarmee je een willekeurige Bluetooth controller kan aansluiten. Dit zijn de 8bitDo Wireless USB adapter en de Mayflash Magic-NS Wireless Controller adapter.

Voor ff wat casual Mario Kart vind ik een enkele joy-con voldoende. Als je uren aan een stuk gaat spelen, zou ik toch een controller overwegen. Test het eens uit.
molenganger schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 06:44:
[...]

Ik heb deze in NL gewoon in de winkel zien liggen bij de Kruidvat. Had volgens mij gewoon een vaste plek gekregen in het assortiment.
Dat kan, zo vaak kom ik niet in Kruidvat en het assortiment kan nog wel eens wisselen per winkel. Het viel me gewoon op in de folder.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

[Afbeelding]

Die dingen zijn echt super fijn, heb er toen eentje gehaald via AlieExpres. Telkens als ze bij de Kruidvat in de folder staan zijn ze nergens op voorraad in de winkels, ben toen wel 5 winkels afgegaan..

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• barrymossel
UTwizard schreef op maandag 29 november 2021 @ 23:58:
[...]

Ik weet niet of je ook de Mario Kart 8 Bundle hebt besteld, maar bij mijn Bundle ontbreken de de vouchers voor de game en de 3 maanden gratis NSO (heb al een ticket uit gezet bij de webshop). Misschien even controleren voor de zekerheid?
Ja, ik had de bundel besteld bij Media Markt. Ik was nogal verbaasd dat er geen omdoos om de Switch zat en dat de pakbon direct op de verpakking was geplakt. Buiten dat ik dat zonde vind, lijkt me dat ook nog eens fraude- en diefstalgevoelig. Toen dus even de plakbandjes losgemaakt en merkte ik dat er nergens verzegeling zit (dat schijnt normaal te zijn bij Nintendo). Uiteindelijk dus alles nagekeken en de codes zitten er gelukkig wel bij!

• Locolau
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 16:04

[Afbeelding]
G_Dragon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:30:
Die dingen zijn echt super fijn, heb er toen eentje gehaald via AlieExpres. Telkens als ze bij de Kruidvat in de folder staan zijn ze nergens op voorraad in de winkels, ben toen wel 5 winkels afgegaan..
De zijn ook online te bestelen (en op voorraad) in NL; https://www.kruidvat.nl/g...nintendo-switch/p/5504339
Ik heb er zelf ook 2, erg blij mee!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Locolau schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:21:
[...]

[...]

De zijn ook online te bestelen (en op voorraad) in NL; https://www.kruidvat.nl/g...nintendo-switch/p/5504339
Ik heb er zelf ook 2, erg blij mee!
Niet meer..
Krijg uitverkocht te zien :o

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Salesnieuws uit het Verenigd Koninkrijk: Switch heeft de afgelopen week daar nog nooit zo veel exemplaren verkocht - meer dan 100.000 (Black Friday 2019). De mix van Pokémon, Black Friday en de prijsaanpassing van afgelopen september heeft dus geholpen.

• Locolau
G_Dragon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:23:
[...]

Niet meer..
Oh dat is balen, ik zag het nog wel op voorraad net online, misschien was het er maar een?
Kan je niet iets instellen zoals followthatpage om te hopen dat het weer online komt en dan er eentje bestellen?
G_Dragon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:23:
[...]

Niet meer..
denk dat de Sint ze heeft opgekocht? ;-)

• Locolau
sderooij schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:57:
[...]

denk dat de Sint ze heeft opgekocht? ;-)
Denk met een post in dit topic dat het binnen een paar minuten kan gaan. Helaas voor degene die hem gemist hebben, ik hoop dat ze ook in wat winkels liggen of weer op voorraad komen.
Het is niet alsof dit een Kruidvat-exclusive is he mensen ;-)

• Dalike
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01-12 10:32
Ook overstag gegaan! De Switch komt vrijdag toe samen met een pro controller en Super Mario 3D world.
Ben benieuwd en kijk er naar uit. Binnenkort 2 weken kerstvakantie, wat moet een mens anders doen dan ;-)

My vinyl collection My Blu-ray collection

Locolau schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:08:
[...]

Denk met een post in dit topic dat het binnen een paar minuten kan gaan. Helaas voor degene die hem gemist hebben, ik hoop dat ze ook in wat winkels liggen of weer op voorraad komen.
Alieexpres moet ze nog hebben denk ik :)
Dalike schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:38:
Ook overstag gegaan! De Switch komt vrijdag toe samen met een pro controller en Super Mario 3D world.
Ben benieuwd en kijk er naar uit. Binnenkort 2 weken kerstvakantie, wat moet een mens anders doen dan ;-)
Doet me denken aan kerstvakantie 2017, toen had ik net Mario odyssey gekocht en binnen 3 dagen uitgespeeld :)
sderooij schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:33:
[...]

Doet me denken aan kerstvakantie 2017, toen had ik net Mario odyssey gekocht en binnen 3 dagen uitgespeeld :)
Dat jaar gekocht met Black Friday, wel iets van 2 maand geduurd voordat ik het uitgespeeld had :P

• Thrawni
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 00:25
Vraagje, ik heb sinds kort de OLED en er vallen mij twee dingen op:
1. De Joycons in handheld mode kan ik een heel klein beetje naar boven en naar ander schuiven. Gaat echt maar om een paar mm maar ik voel wel dat ik ze naar boven of onder kan duwen, is dit normaal?
2. Mijn linker joycon lijkt minder goed vast te zitten dan mijn rechter joycon. De linker kan ik wat meer bewegen dan de rechter tijdens handheld mode en ik denk dat dit niet normaal is of is dit veelvoorkomend?

Als je eenmaal het bovenstaande ziet/voelt vind ik het lastig te ‘ontzien/onvoelen’ (er van uit gaande dat dit niet normaal zou zijn)
L23 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:25:
[...]

Dat jaar gekocht met Black Friday, wel iets van 2 maand geduurd voordat ik het uitgespeeld had :P
dat waren wel 3 hele lange dagen, en uiteraard met heel weinig manen :P
Thrawni schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:28:
Vraagje, ik heb sinds kort de OLED en er vallen mij twee dingen op:
1. De Joycons in handheld mode kan ik een heel klein beetje naar boven en naar ander schuiven. Gaat echt maar om een paar mm maar ik voel wel dat ik ze naar boven of onder kan duwen, is dit normaal?
2. Mijn linker joycon lijkt minder goed vast te zitten dan mijn rechter joycon. De linker kan ik wat meer bewegen dan de rechter tijdens handheld mode en ik denk dat dit niet normaal is of is dit veelvoorkomend?

Als je eenmaal het bovenstaande ziet/voelt vind ik het lastig te ‘ontzien/onvoelen’ (er van uit gaande dat dit niet normaal zou zijn)
1 is normaal. Er zit altijd wat verschil tussen de units, bij de ene Switch wiebelt het wat meer dan bij de andere Switch. De ene persoon ergert zich er meer aan dan de ander. Dus geen idee hoe erg het bij jou is. Maar lijkt me toch wel fijn als links en rechts hetzelfde is.

• Starscreamer
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 01-12 22:19
Mauz1978 schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:43:
Bij de kruidvat kan je twee stuurtjes kopen voor 6,95 waar je die joycons in kan doen. Dan beleven ze Mario Kart een stuk leuker denk ik :) Ook zonder stuurtje is het overigens goed speelbaar.
Bij de Action voor 4 euro ;)

• Thrawni
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 00:25
L23 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:57:
[...]

1 is normaal. Er zit altijd wat verschil tussen de units, bij de ene Switch wiebelt het wat meer dan bij de andere Switch. De ene persoon ergert zich er meer aan dan de ander. Dus geen idee hoe erg het bij jou is. Maar lijkt me toch wel fijn als links en rechts hetzelfde is.
Het is heel erg vergelijken met dit: YouTube: Eliminating Joycon Wiggle

Dit was wel op een oude nintendo switch. Toch wel bijzonder denk ik dat dat niet gefixt is met de OLED modellen als elke unit nog steeds kan verschillen qua wobbelen? Mijn linker is dus niet hetzelfde en ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Blijkbaar is het ‘normaal’ dat ze verticaal ietsjes omlaag en omhoog geduwd kunnen worden, maar mijn linker kan ik ook naar achteren en naar voren duwen terwijl de rechter stevig(er) zit (eigenlijk exact zoals de video). Misschien kijken of ik het zelf kan fixen maar vind het ergens toch wel piep gezien dit ding net nieuw is. Misschien heb ik wel foute verwachtingen nu, geen idee

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 17:20
@Thrawni Volgens mij is het gewoon standaard. Mijn launch Switch doet dat ook en het Pokemon model van mijn vrouw idem ditto.
Daarentegen moet ik zeggen dat haar schuif opzet dingetjes voor de joy-cons zodat je iets meer hou vast en L + R knoppen hebt, makkelijker los te krijgen zijn. Die van mij moet ik toch best kracht op zetten (dit is altijd zo geweest overigens).
Thrawni schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:52:
Misschien kijken of ik het zelf kan fixen maar vind het ergens toch wel piep gezien dit ding net nieuw is. Misschien heb ik wel foute verwachtingen nu, geen idee
Geen ervaring met zelf fixen, dus geen idee of het iets simpels is als een schroefje aandraaien. Maar uiteindelijk is het aan je zelf of je het acceptabel vind of niet. Als je er nu al aan ergert zou ik er wel wat aan doen.
Ik weet niet of er nog iemand zit te wachten op de fysieke release van de GTA Trilogy - The Definitive Edition, maar deze is net uitgesteld:

• Jake
  • Registratie: september 1999
  • Niet online
JackAvery schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:55:
Ik weet niet of er nog iemand zit te wachten op de fysieke release van de GTA Trilogy - The Definitive Edition, maar deze is net uitgesteld:[Twitter]
Het kan natuurlijk ook goed nieuws zijn, dat tegen die tijd de bugs gefixt zijn (heb je alleen wel zeker niet de best speelbare versie op de cartridge; wat ik persoonlijk niet zo heel erg vind).
Jake schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:27:
[...]

Het kan natuurlijk ook goed nieuws zijn, dat tegen die tijd de bugs gefixt zijn (heb je alleen wel zeker niet de best speelbare versie op de cartridge; wat ik persoonlijk niet zo heel erg vind).
Ik ben in deze redelijk de pessimist :P

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16:46

The Chosen One

Zie signature!

Blijven zeuren en misschien maken ze er een volledige physical editie van? Ah... vast niet... money money money....

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14:43
Is het mogelijk om een andere naam te gebruiken dan de naam van je Switch profiel als je online speelt?

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

JackAvery schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:55:
Ik weet niet of er nog iemand zit te wachten op de fysieke release van de GTA Trilogy - The Definitive Edition, maar deze is net uitgesteld:[Twitter]
Moet iedereen zelf weten natuurlijk. Maar ik kan zelf de wijze waarop de game uitgebracht is niet steunen. Ik wil zeg maar niet verantwoordelijk zijn voor een trend waarin games half af uitgebracht worden omdat ze toch wel verkopen.
Ik vind de vernieuwde art stijl geen verbetering, maar denk wel dat de Switch versie na een aantal updates prima zal draaien op de Switch. Maar wat ik gezien heb van de laatste SwitchUp video kan je de game momenteel beter links laten liggen.

• Arunia
Net de Sega controllers binnen gekregen. Kan ik ze updaten en meteen aan de Shield hangen voor Retroarch :+
Ze voelen in ieder geval goed aan.
Arunia schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:36:
Net de Sega controllers binnen gekregen. Kan ik ze updaten en meteen aan de Shield hangen voor Retroarch :+
Ze voelen in ieder geval goed aan.
Ze gaan niet gebruikt worden voor de Switch? Ben toch wel benieuwd hoe goed ze werken met Sega games buiten Nintendo Online. Dus Sonic Mania en andere games in de eshop.

• Arunia
L23 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:47:
[...]

Ze gaan niet gebruikt worden voor de Switch? Ben toch wel benieuwd hoe goed ze werken met Sega games buiten Nintendo Online. Dus Sonic Mania en andere games in de eshop.
Ik heb wel het abo, maar ook alle spellen ooit gemaakt op minder nette wijze. Nu is het zo dat ik minder met Sega heb dan Nintendo. Sonic gaat veel te snel voor me.
Maar ga ook zeker de controllers op de Switch gebruiken. Maar denk dat ik ze meer op de Shield aan zal sluiten. Wellicht dat ik van het weekend een retro game sessie ga doen met mijn vrouw.

De N64 controllers heb ik ook al getest met Tetrissphere via Retroarch. Moet alleen de controller nog goed instellen.

Leuke klus en zeker nog een keer doen met mijn andere set joycons: game boy deze keer :D @L23

• Flamesz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:42
sderooij schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:26:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Leuke klus en zeker nog een keer doen met mijn andere set joycons: game boy deze keer :D @L23
Cool die matchende kleuren op de d-pad en abxy knoppen. Het is altijd irritant als je met single joy cons speelt en iemand controls uit legt, dat de letters niet overeen komen met wat je gewend bent.
Flamesz schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:35:
[...]

Cool die matchende kleuren op de d-pad en abxy knoppen. Het is altijd irritant als je met single joy cons speelt en iemand controls uit legt, dat de letters niet overeen komen met wat je gewend bent.
Ik moet zeggen, die kleuren en dat grijze dat doet het hem wel! :D
Pagina: 1 ... 140 141 142 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee