@
Magic @
GeryP @
sderooij en de rest.
Iets eerder naar huis gegaan vandaag en iets meer handons ervaring nu. Nog steeds geen dagen maar meer dan de paar minuten van vanmiddag uiteraard. ;p
Beetje SMM2 en voornamelijk D2R gespeeld, elke grip een paar countess runs e.d. bijv.
Disclaimer; mijn mening, bla bla bla gezond verstand. Zijn blijkbaar ook mensen die er helemaal lyrisch over zijn.
Heb de "oude" GripCase + Maxcarry Case bij de gewone Switch gekocht toen. Grote fan van de grip en case.
Bouwkwaliteit; prima, solide. Niks mis mee. Voelt wel beetje als goedkoop plastic... maar dat is het natuurlijk ook voor deze prijs.
Dat schuifje om het vast te zetten gelijk er af gehaald. Zit me gigantisch in de weg. OCD alarm gaat af of zoiets.

Hij valt/schuift er in principe ook niet zomaar uit.
Satisfye zal ook wel geen goede voor mij zijn met die dingen aan de onderkant. ;p
De kleine handvaten zijn niks. Of je moet hem krampachtig aan de handvaten vasthouden (en dat is natuurlijk niks) en als je je vingers laat rusten op de onderkant vallen ze in het 'kickstand gat'.
Ook geen fan van dat geribbelde.
Je zou kunnen zeggen de kleine(re) zijn meer voor kleine handen/kinderen maar die variant (zijn wel iets anders) gebruikte ik ook bij de oude gripcase.
Misschien dat het mijn model is maar de grote handvaten krijg ik er ook net niet helemaal opgeschoven, misschien dat het met meer "geweld" wel lukt maar dat durf ik nu ff nog niet en kan sowieso al zeggen dat die grote het minste (voor mij) zijn dus die gaan er toch nooit op komen.
Voelt alsof ik ineens een mega bakbeest in me handen heb. Met de middelgrote heb ik dat ook wel een beetje moet ik zeggen. Het is ook wel heel anders kwa grip. Hij is gewoon breder (waar je met je handen zit).
Gedeelte daarvan is misschien wennen maar 1e gedachte voelt dat niet zo fijn.
Ik merk het vooral als ik me Merc potions wil geven in Diablo 2 (ZL + D-pad (terwijl je met de linker thumbstick blijft lopen)) 1e gedachte daar is "als ik veel Diablo blijf spelen voelt dat niet lekker". En gezien ik nu ~140-150 uur (met wat afk in queues) er in heb en er nog wel wat honderden bij komt...
En als je het touchscreen veel gebruikt (Super Mario Maker 2 en dat soort games) is de controller ook niet fijn. Ieg niet met de middel en grote handvaten.
Ook minder fijn om met 1 hand ff vast te houden.En dan denk je misschien... maar je houdt zo'n ding toch met 2 handen vast? Ja meestal wel tijdens het spelen, maar niet altijd en als je zoiets gebruikt merk in de praktijk dat je dat toch ook niet altijd doet. Had ik met de 12.9" iPad toen ook (tegelijk besteld met de 11"), 1e gedachte... geweldig! mooi scherm! En dan pak je hem ff op, loop je er mee etc)
Hier ook zo. Ff slok drinken pakken of met 1 hand ff wat op het scherm tikken/vegen e.d.
Miniem puntje misschien maar ik merkt het wel.
Als je zover nog steeds leest merk je dat ik het nog niet over de middelste grips gehad heb. Deze zitten zeker fijner als de andere 2 al ben ik nog niet zo'n fan van het platte (trigger) gedeelte. En zoals ik zei, voelt het alsnog redelijk breed aan. Zal nog meer D2R, SMM2 en wat andere games spelen komende dagen maar als het zo blijft, neem ik me verlies en verkoop ik em wel weer en wachten we wel af of er nog wat anders komt.
Hopelijk maken ze de oude case weer opnieuw die past voor het nieuwe model. Was niet perfect maar ik vond em alsnog geweldig.
ps. met de kleine grips past hij wel in de oude max carry case, met de middel en grote uiteraard niet. Dan heb je de nieuwe (grotere) case nodig. Ik heb die er uiteraard met mijn reservaties die ik had niet bijbesteld.
[
Voor 4% gewijzigd door
The Chosen One op 26-10-2021 22:36
]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc