Transportman schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 14:35:
[...]

Dus effectief ga je een nieuw jaarabonnement aan inclusief de uitbreiding en wordt je huidige abonnement stopgezet en is de "korting" eigenlijk terugbetaling van de resterende looptijd van het oude abonnement.
In theorie, al lijk je niet 100% van het bedrag terug te krijgen dat correspondeert aan de tijd die je nog ov er hebt.

Ik ben toch niet helemaal zeker of ik (die NSO met een code verlengt) nu 35 of 70 euro zou kwijt zijn.

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:00
JackAvery schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 16:56:
[...]

In theorie, al lijk je niet 100% van het bedrag terug te krijgen dat correspondeert aan de tijd die je nog ov er hebt.

Ik ben toch niet helemaal zeker of ik (die NSO met een code verlengt) nu 35 of 70 euro zou kwijt zijn.
Het is inderdaad net geen 100%, een individueel abonnement voor een jaar is 19.99 en met de korting kan je maximaal 18.25 terugkrijgen, voor het familieabonnement van 34.99 kan je maximaal 32.85 terugkrijgen.

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14-01 06:34
Altijd een fan van de Mega Drive geweest, zijn nog hartstikke speelbaar. N64 games daarentegen...daar speel je misschien een paar klassiekers voor 5 minuten lang en besef je dat het eigenlijk een slechte console is geweest. Of ik de expansion ga nemen gaat heel erg afhangen van:

1. Hoeveel nieuwe Mega Drive games per maand?

2. Gaan we richting een PS+/Instant Game Collection met maandelijke Switch games?

Dus ik snap niet geheel wat Nintendo probeert nu, ik verwacht wel een fiks aantal spellen per maand voor dat bedrag.
@TrafalgarLaw Ik verwacht op de korte termijn wel nieuwe games, er zijn namelijk ook al een aantal titels aangekondigd die later komen. Daarna denk ik dat het een tijdje rustig is of in ieder geval minder interessant, maar dat basseer ik op de NES en SNES Online releases. Je kan het uitbreidingspakket enkel een jaar afnemen, dus het zou logisch zijn als er over een jaar weer een boel interessante games bijkomen om mensen met een lidmaatschap te overtuigen weer voor een jaar te verlengen.

Ik verwacht in de toekomst dat we richting PS+/Game Pass gaan, maar niet op korte termijn. Ik verwacht dat Nintendo het minimale doet om het interessant te houden. Niet flauw bedoeld, maar ik zou geen jaar afnemen en hogere verwachtingen hebben dan dat ze nu bieden. Als het pakket je nu aanspreekt, zeker doen.

• Transportman
TrafalgarLaw schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 21:14:
Altijd een fan van de Mega Drive geweest, zijn nog hartstikke speelbaar. N64 games daarentegen...daar speel je misschien een paar klassiekers voor 5 minuten lang en besef je dat het eigenlijk een slechte console is geweest. Of ik de expansion ga nemen gaat heel erg afhangen van:

1. Hoeveel nieuwe Mega Drive games per maand?

2. Gaan we richting een PS+/Instant Game Collection met maandelijke Switch games?

Dus ik snap niet geheel wat Nintendo probeert nu, ik verwacht wel een fiks aantal spellen per maand voor dat bedrag.
Waarom was de N64 een slechte console en wat is er mis met de games? Met Super Mario 3D All-Stars heb ik Super Mario 64 op de Switch kunnen spelen, en die was naar mijn mening nog uitstekend speelbaar, gameplay was nog steeds ijzerstek, grafisch zag het er nog in orde uit, besturing was goed, dus ik ben wel benieuwd waar jij op baseert dat de N64 games niet meer speelbaar zijn en de console eigenlijk slecht.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-01 11:34

Nitai

Live the life you love.

Begrijp hem ook niet helemaal, geweldige console en games, Ocarina of Time, Mariokart 64, Banjo, Diddy Kong racing. Allemaal van genoten!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

L23 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 11:43:
Maar ja, ik heb al moeite met digital only games, koop graag zoveel mogelijk fysiek. Het idee dat je bijvoorbeeld een N64 Online controller koopt die aan het einde van de rit onbruikbaar is omdat de games waar de controller voor bedoeld is niet meer beschikbaar zijn op het platform klinkt niet bepaald aantrekkelijk.
De controller gaat gewoon met een standaard bluetooth protocol dus...de controller is juist erg handig voor retro gamen. :)

Maar dat het allemaal online is...daar ben ik wat minder blij mee. Ik zie de Switch als de laatste console waar je echt een soort van voor kan verzamelen en waar de games waarde vasthouden. Dat is bij de Xbox en Playstation games van tegenwoordig niet echt het geval. Het feit dat de Switch zo goed opereert buiten het internet maakt het voor mij in ieder geval een ideaal platform waar je over twintig jaar een Switch kan pakken (met een gereviseerde batterij natuurlijk op dat moment...) en de games gewoon kan spelen. In ieder geval de games die goed werkten zonder patches of waar de patches al in zitten. Dat is de reden waarom ik alle games voor de Switch fysiek koop als het even kan (en de games behouden de waarde!). Met het hele Switch Online pass gebeuren gaat dat dus niet...en dat is inderdaad erg jammer.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:59
sderooij schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:15:
Ik vind het knap hoor dat sommigen dread uitspelen in 10 uur :p

Ik ga al 20 keer dood bij de 2e baas :D
Maar wat een veel plezier ik heb, I love it.

Best game this year.
Gisteren uitgespeeld met 10:44 op de in-game timer. Dit had wel sneller kunnen zijn maar ik heb nog een flink verzamelrondje gedaan door alle levels voordat ik naar de laatste confrontatie ging. De speedrunners doen het al in anderhalf uur 8)7

Wel een super einde zeg!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dit weekend lag "Streets of Rage 4 - Anniversary Edition - Switch" eindelijk op de deurmat *O*

game speelt lekkekr weg, via instellingen kun je de graphics aanpassen van 'fancy 2020 vector cartoon style' naar retro 1990 pixel neuken :P whoooot

nadat de graphics aangepast had, speelde de game ineens wel leuk en in op de retro-feel :P erg geslaagd. In mijn beleving is de game wel wat eenvoudiger (lees makkelijker) dan de oude versie die in de arcade hal mijn zaakgeld deed opeten.

Toch erg geslaagde game, sommige bosses zijn best pittig. Mocht de serie (double dragon) ofzo bevallen, denk ik dat deze titel een gelaagde aankoop is.

* himlims_ is er happy mee

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:13
himlims_ schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:19:
Dit weekend lag "Streets of Rage 4 - Anniversary Edition - Switch" eindelijk op de deurmat *O*

game speelt lekkekr weg, via instellingen kun je de graphics aanpassen van 'fancy 2020 vector cartoon style' naar retro 1990 pixel neuken :P whoooot

nadat de graphics aangepast had, speelde de game ineens wel leuk en in op de retro-feel :P erg geslaagd. In mijn beleving is de game wel wat eenvoudiger (lees makkelijker) dan de oude versie die in de arcade hal mijn zaakgeld deed opeten.

Toch erg geslaagde game, sommige bosses zijn best pittig. Mocht de serie (double dragon) ofzo bevallen, denk ik dat deze titel een gelaagde aankoop is.

* himlims_ is er happy mee
SoR4AE staat op mijn verlanglijstje. Als kleine jongen had ik het eerste deel voor mijn Sega MD.
Ik wist niet dat je de graphics kon instellen. Gaaf!

Misschien toch maar de Sega controller kopen. Volstaan drie knoppen?

[ Voor 3% gewijzigd door meesje op 18-10-2021 10:09 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

meesje schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

SoR4AE staat op mijn verlanglijstje. Als kleine jongen had ik het eerste deel voor mijn Sega MD.
Ik wist niet dat je de graphics kon instellen. Gaaf!

Misschien toch maar de Sega controller kopen. Volstaan drie knoppen?
dat van die graphis was mij ook niet geheel duidelijk geworden, tot zelf bij opties ging kijken wat er mogelijk was.

zo ziet de game eruit bij alle reviews;
Afbeeldingslocatie: https://i.pcmag.com/imagery/reviews/04yBjuouR6KO1HhPPkUmoNr-1..1587475684.jpg

maar via instellingen > video > postfx kun je m op retro zetten;
Afbeeldingslocatie: https://gameplay.tips/uploads/posts/2020-05/1588480857_1.jpg

screenshot ziet er wat 'extra' pixel-achtig uit, maar als je speelt voelt en ziet het veel meer aan zoals 1990 :P speel de game dan ook op die instellingen (dat vector/high-res doet toch af aan de sfeer)

vond m wel redelijk aan de prijs, 40,- maar spijt heb ik er totaal niet van. was gewoon te ongeduldig om een aanbieding af te wachten

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 18-10-2021 10:18 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• meesje
@himlims_ Retro ziet er tof uit! Ik zie dat het spel al een tijdje 31,50 euro is bij YGZ. Ik heb er geen haast mee, ik wacht BF even af.

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-01 10:49
Vorige week Luigi’s Mansion 3 gekocht. Pas paar uurtjes gespeeld, maar moet zeggen:tot nu toe een erg vermakelijke game! :)

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14-01 16:54
menne schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:58:
Vorige week Luigi’s Mansion 3 gekocht. Pas paar uurtjes gespeeld, maar moet zeggen:tot nu toe een erg vermakelijke game! :)
Ik had hem gisteren ook binnen al kreeg ik de vrouw boos omdat je het met zijn 2en zou kunnen spelen, maar niet dus het 1e gedeelte :X

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09-2025
menne schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:58:
Is een fantastische game! Uitgespeeld in 1 zucht. Heerlijk Nintendo genieten en een aanrader voor iedereen.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ashwani schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:35:
is de nieuwe Tetris de moeite waard op de oled nintendo?
Ja, ik vind 'm echt super. Nu in de aanbieding in de e-shop overigens. Ziet er prachtig uit op de oled, veel zwart dus het spat er vanaf.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:55
Gisteren begonnen met Mario 3D World - Bowser's Fury. Wilde het graag samen spelen met mijn dochtertje, maar die durfde niet (vond het eng door de Youtube filmpjes). Uiteindelijk heeft mijn vrouw mee gespeeld en wilde onze dochter wel. In het begin bij de Bowser events de controller aan mijn vrouw gegeven en uiteindelijk niet meer.
Soms zijn wij ook wel een ass, want eng is het niet. Zeker niet als je Bowser jr. bent. Nadeel is wel, dat je buiten muntjes, kleine manen pakken en vijanden slaan niet veel kunt doen. Maar we hebben wel lekker gelachen tijdens het spelen. Ik zit altijd een beetje te klooien en te dollen tijdens het spelen.
Luigi's Mansion 3 durf ik niet aan met ze. Maar met de in your face spoken heel soms, kan ik het me wel voorstellen. Ken mijn dochter daar goed genoeg voor.

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01 10:28
Thomas schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:29:
[...]

Ja, ik vind 'm echt super. Nu in de aanbieding in de e-shop overigens. Ziet er prachtig uit op de oled, veel zwart dus het spat er vanaf.
Vind hem ook super! (ook op een niet-oled Switch via TV trouwens)
Nooit echt veel Tetris gespeeld, dus ik dacht vooraf: ga ik nu echt 30 piek uitgeven aan een 'simpel' spelletje wat je ook voor nop in je browser kunt spelen?? Maar het is elke cent dubbel en dwars waard. Prachtige graphics en soundtrack en speelt geweldig. Om van de multiplayer mogelijkheden nog maar te zwijgen.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:29

The Chosen One

Zie signature!

Zit er in die tetris nog een campaign of doelen (medailes/score/gold/silver/bronze)? Ik ben geen fan van games van haal X highscore en dan... haal maar een hogere! Dat is vaak "oneindig speelbaar" maar voor mij is dat 0,0 replayvalue.

[ Voor 17% gewijzigd door The Chosen One op 19-10-2021 20:57 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-01 10:49
Net de OLED binnen. Lekker groot scherm :) ik vind de kleur wel minder, een heel stuk kouder (blauwiger in het hoofdmenu). Ook veranderd het scherm snel van kleur met een andere kijkhoek. Op mijn V2 switch is de kleur zachter, en maakt de kijkhoek het alleen donkerder ipv een andere kleur. Morgen nog maar even testen. Qua scherm size is het de oled all the way (speel 99% handheld).

[ Voor 3% gewijzigd door menne op 19-10-2021 21:23 ]

@menne Het scherm veranderd snel van kleur met een andere kijkhoek? De kijkhoeken van een OLED zijn beter dan die van een LCD.
Wat kleur betreft, dat went denk ik wel en valt in games minder op dan in het menu. Veel plezier ermee :)

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:39
Eens op mijn oled switch zitten kijken maar ik zie eigenlijk zo goed als geen colour shift als ik het scherm draai... In het grijs van het menu zie ik dat het iets donkerder wordt off center, maar niet heel erg. Kleuren veranderen pas echt op extreme hoeken (80 of 85 graden of zo ten opzichte van loodrecht op het scherm).
Vind het ook een erg mooi scherm. Heb hem zelf lekker op vivid laten staan. In ieder geval met Torchlight 2 past dat wel. Zal zien of ik het bij andere games misschien te veel ga vinden. En hij is lekker groot ja, vooral van een lite af komende :9

Gamertag: FinrazielNL

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01 23:00
Zojuist northgard uitgespeeld, bleek toch wel een leuk spel wat in mijn straatje past :) deed me een beetje denken aan the settlers 3/4 mixed met 7. De campain was in ieder geval voor mij de aanbiedingsprijs waard (14euro)

(En een leuk zwart/donker spel voor oled)

Next up: Zelda Skyward Sword!

[ Voor 5% gewijzigd door tekken4111 op 19-10-2021 23:00 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
The Chosen One schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:57:
Zit er in die tetris nog een campaign of doelen (medailes/score/gold/silver/bronze)? Ik ben geen fan van games van haal X highscore en dan... haal maar een hogere! Dat is vaak "oneindig speelbaar" maar voor mij is dat 0,0 replayvalue.
Ja, in de campaign wel. Er zijn verschillende moeilijkheidsgraden en na een x aantal lines vol te spelen ga je naar het volgende level. Daarnaast een enorme hoeveelheid aan multiplayer modi (online en lokaal).

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:33
@menne Heb je het scherm aangepast van vivid naar standard?

Dan ziet het er een stuk warmer uit! Heel apart dat ze het vivid out of the box gedaan hebben, maar zo is het eenmaal.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Koldur schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:29:
@menne Heb je het scherm aangepast van vivid naar standard?

Dan ziet het er een stuk warmer uit! Heel apart dat ze het vivid out of the box gedaan hebben, maar zo is het eenmaal.
Het lijkt er op dat die optie niet voor iedereen beschikbaar is. Bij sommigen werkt het als ze de taal wisselen naar engels, maar ook dat werkt niet voor iedereen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Magic schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

Het lijkt er op dat die optie niet voor iedereen beschikbaar is. Bij sommigen werkt het als ze de taal wisselen naar engels, maar ook dat werkt niet voor iedereen.
Dit is het eerste wat ik hier van hoor, en hoewel dit niet onmogelijk is klinkt het eigenlijk als een gevalletje "ik heb over de vertaling gelezen". Het menu zit dan ook redelijk ver weggestopt.

Ter referentie, in het Nederlands heet het juiste menu zo:
Systeeminstellingen -> Systeem -> Console-weergavekleuren -> Levendig / Standaard.

Edit: de website waar ik dit van haalde pleegde vertaal-plagiaat. Iemand met een OLED model kijkt dit gewoon best ff na :)

Engels:
System -> Console-Screen colors -> Vivid/Standard

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 20-10-2021 11:32 ]

• Magic
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:07:
[...]

Dit is het eerste wat ik hier van hoor, en hoewel dit niet onmogelijk is klinkt het eigenlijk als een gevalletje "ik heb over de vertaling gelezen". Het menu zit dan ook redelijk ver weggestopt.

Systeeminstellingen -> Systeem -> Console-weergavekleuren -> Levendig / Standaard.

Engels:
Ik heb er zelf vorige week even naar gezocht, maar waar in het filmpje inderdaad dat item te vinden is, mist deze bij mij. Ik kwam een paar posts op reddit tegen die hetzelfde hadden. Verder heb ik daar niet teveel aandacht aan besteed, aangezien ik de kleuren prima vind :)

@Magic dat is te absurd voor woorden :+ Wat is de versie van je firmware?

Stiekem vraag ik me nu af of er in sommige OLED Switches een ander scherm zit die een ander color space hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 20-10-2021 10:19 ]

• Koldur
@Magic @JackAvery

Wat een bizar verhaal inderdaad, dan is het lastig aan te passen!

Maar het zou geen verschil mogen maken! Wat het ook is, ik vind wel dat de reden duidelijk moet worden. Ik hoop dat het een software fout is, want als het zoals JackAvery aangeeft om een scherm variatie gaat, zou dit op zijn zachtst gezegd niet netjes zijn.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Magic
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:16:

Stiekem vraag ik me nu af of er in sommige OLED Switches een ander scherm zit die een ander color space hebben.
Ik zal vanavond even kijken, bij de configuratie van de switch heeft hij volgens mij de op dat moment laatste firmware opgehaald.

@Koldur meerdere suppliers voor schermen gebruiken is eigenlijk heel normaal - voor de vorige Switch modellen zijn er al een stuk of zes verschillende panelen. Maar die horen wel min of meer binnen dezelfde specificatie te liggen, en dat er plots een optie in iemands OS verdwijnt is op zijn minst raar.

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:07:
[...]

Engels:
Bij mijn Switch OLED heet het anders:

Systeeminstellingen -> Systeem -> Kleurintensiteit van het systeemscherm -> Standaard/Hoog

Het staat onder de optie USB-toetsenbord. Je kijkt er zo overheen. Het wordt in kleine letters weergegeven en lijkt daardoor meer een submenu-optie.

Systeemversie is 13.0.0

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0faWcWMNiRtO68oo9eoIPF5Wzrg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mPOSq24DLJlMuryFBhdlk4aF.jpg?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door Cannoli op 20-10-2021 12:11 ]

• Koldur
JackAvery schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:52:
@Koldur meerdere suppliers voor schermen gebruiken is eigenlijk heel normaal - voor de vorige Switch modellen zijn er al een stuk of zes verschillende panelen. Maar die horen wel min of meer binnen dezelfde specificatie te liggen, en dat er plots een optie in iemands OS verdwijnt is op zijn minst raar.
Ja, inderdaad kan dat eerste en dat gebeurt ook. Maar als er een optie niet in zit door de scherm variaties, dat mag echt niet. Ik vermoed ook dat dit niet het geval is, want Nintendo kennende, zouden ze de optie, ook al werkt deze op een bepaalde variatie, gewoon overal niet beschikbaar maken.

Het kan natuurlijk ook een bug zijn met een bepaalde variatie, die nog niet opgelost is. Lijkt mij het meest logisch.

Of zoals Cannoli aangeeft, wordt er toch overheen gekeken.

[ Voor 3% gewijzigd door Koldur op 20-10-2021 11:10 ]

Cannoli schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:07:
[...]

Bij mijn Switch OLED heet het anders:

Systeeminstellingen -> Systeem -> Kleurintensiteit van het systeemscherm -> Standaard/Hoog

Het staat onder de optie USB-toetsenbord. Je kijkt er zo overheen. Het wordt in kleine letters weergegeven en lijkt daardoor meer een submenu-optie.

Systeemversie is 13.0.0
Nu vraag ik mij af of mijn Nederlandse bron gewoon fout was. De Engelstalige versie heb ik in ieder geval 'gefactchecked'.

Bron ter referentie - Nintendo Life op Youtube; Kevin Kenson video

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 20-10-2021 11:23 ]

• Cannoli
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:11:
[...]

Nu vraag ik mij af of mijn Nederlandse bron gewoon fout was. De Engelstalige versie heb ik in ieder geval 'gefactchecked'.
Ik heb mijn Switch even op Engels gezet en het heet bij mij niet Console-Screen colors maar Console Screen Vividness.

In het Engels zijn de letters trouwens groter en lijkt het veel meer op een menu-optie dan bij de Nederlandse versie.

edit: Ik weet nog dat ik de kleurintensiteit al een keer aangepast had en deze op een gegeven moment weer terug wou veranderen. Toen kon ik de optie ook niet meer vinden. Bleek later dat ik er gewoon overheen keek.

[ Voor 17% gewijzigd door Cannoli op 20-10-2021 11:18 ]

Ik kon het bij mijn Switch OLEDs gewoon vinden, zowel Engels als Nederlands, maar je leest er makkelijk overheen omdat het nogal onoverzichtelijk is. Ik weet nu dat de instelling onder USB Keyboard staat.

Geen idee of er andere schermen zijn. Wel viel het mij op dat ik Vivid mode op de eerste OLED Switch er absurd uit vond zien. Op de tweede OLED Switch kan ik me wel voorstellen dat mensen Vivid mode mooi vinden, al gebruik ik zelf nog steeds Standard. Het kan ook de slechte calibratie van de schermen zijn.

• Magic
  • Niet online

Nou, of ik (en een aantal anderen met mij) heb een moment van complete verstandsverbijstering gehad, of er is iets gewijzigd. Nu staat de optie er wel tussen :o

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:38
Magic schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:41:
[...]

Nou, of ik (en een aantal anderen met mij) heb een moment van complete verstandsverbijstering gehad, of er is iets gewijzigd. Nu staat de optie er wel tussen :o
O-) je bent niet alleen in deze

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:19
Zo hé!

M'n zoontje was zojuist met Mario Party bezig en moest gaan touwtrekken tegen Peach op de Challlenge Road (of zo). Het lukte hem niet, dus heb ik het overgenomen.

En...het lukte mij ook niet!
Het was alsof ik helemaal geen knop indrukte. Heel af en toe dat m'n team tegengas gaf, maar eigenlijk waren we vrij kansloos. Alsof er 4 peuters tegen 4 volwassenen aan het touwtrekken zijn.
Ik lees dat wij gelukkig niet de enigen zijn. We hebben nu eerst even de losse minigame gespeeld om te controleren of we wel de juiste controls aan het bashen waren (X), en dat blijkt het geval te zijn.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:27
Dat klinkt meer alsof je de Squid Game versie van touwtrekken deed. ;)

• meesje
@Jan_V De controls van sommige mini games zijn vrij moeilijk. Het is al weer een tijdje geleden dat we Mario Party hebben gespeeld, maar bij bv de driewieler race krijg ik de juiste beweging niet te pakken.
Gisteren was er weer een info dump over Shin Megami Tensei V (Japanse video met Engelse subs). O.a. de Day 1 DLC (foei Atlus), de difficulty modes (Safety/Casual/Normal/Hard), en de NewGame+ modes ('Newborn' en 'Reborn' save data transfers) werden aangekondigd.

Over de DLC dan. Atlus kondigde vier packs met een extra demon die recruitable is aan: (1) Demi-Fiend + Fiends, (2) Artemis, (3) Cleopatra (NSFW) en (4) Mephisto. Ook gaan ze drie verschillende Mitama verkopen die eigenlijk boosts zijn om makkelijker door het spel te gaan: eentje voor items, voor XP en voor Glory. Atlus plant om de DLC zowel per stuk als in één pack te verkopen.
Ik lees dat Metroid Dread 1.0.1 uit is.

General Fixes:
  • Fixed an issue where, if a map marker is placed on a specific door on the map screen (the door destroyed with the beam obtained at the end of the game), destroying that door at the end of the game would cause the game to forcefully quit with the message "The software was closed because an error occurred”.
  • Fixed several other issues to improve overall gameplay experience.

• Cannoli
  • Niet online
Magic schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:41:
[...]

Geloof me, hij heeft er altijd tussen gestaan.

Zoals ik al aangaf kon ik hem op een gegeven moment ook niet meer vinden. En dat was nadat ik de instelling al een keer aangepast had. Heb het menu wel 5-6 keer helemaal van boven naar beneden gescrold en weer terug. Daarna nog eenmaal met volle aandacht regel voor regel en toen vond ik hem weer.

Door de manier waarop het er tussen staat word je er blind voor ofzo. :)

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-12-2025
JackAvery schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:24:
Gisteren was er weer een info dump over Shin Megami Tensei V (Japanse video met Engelse subs). O.a. de Day 1 DLC (foei Atlus), de difficulty modes (Safety/Casual/Normal/Hard), en de NewGame+ modes ('Newborn' en 'Reborn' save data transfers) werden aangekondigd.

Over de DLC dan. Atlus kondigde vier packs met een extra demon die recruitable is aan: (1) Demi-Fiend + Fiends, (2) Artemis, (3) Cleopatra (NSFW) en (4) Mephisto. Ook gaan ze drie verschillende Mitama verkopen die eigenlijk boosts zijn om makkelijker door het spel te gaan: eentje voor items, voor XP en voor Glory. Atlus plant om de DLC zowel per stuk als in één pack te verkopen.
Vies, bah, boosts voor een singleplayer story-driven RPG. :F Day 1 DLC vind ik ook echt dom. Ik betaal 100 euro voor een limited edition en die is dus eigenlijk niet eens compleet? Soms heb ik echt een hekel aan de game industrie.

• sderooij
weet iemand eventueel of die witte joy cons apart te koop zijn? Volgens mij niet, kan ze ook nergens vinden.
Even voor de zekerheid checken :)
sderooij schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:04:
weet iemand eventueel of die witte joy cons apart te koop zijn? Volgens mij niet, kan ze ook nergens vinden.
Die zijn niet apart te koop.

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 00:02
Zo screenprotecters zijn binnen en erop geplakt.
JackAvery schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:18:
Ik heb geen ervaring met de protectors die gemaakt zijn voor OLED, maar voor de gewone Switch wordt amFilm vaak aanbevolen. Die zou ik zo blind durven kopen dus. Zelf ook goede ervaringen met ORZLY, maar niet iedereen heeft die even graag.
Dank voor de aanrader! Zit er zeer mooi op, en goed spul erbij om dat te doen.
sderooij schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:04:
Lelijk he die neon Joy-cons :P Al valt die witte dock ook weer aardig op. Begin er inmiddels aan te wennen. Witte joy-cons met zwarte OLED dock lijkt me ook wel strak, maar die combinatie is nu niet mogelijk.

• sderooij
L23 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:26:
[...]

Lelijk he die neon Joy-cons :P Al valt die witte dock ook weer aardig op. Begin er inmiddels aan te wennen. Witte joy-cons met zwarte OLED dock lijkt me ook wel strak, maar die combinatie is nu niet mogelijk.
hehe precies waar ik op zoek naar ben, de zwarte dock met de witte joycons :)

Ik kom ze ook ooit wel een keer tegen, anders een shell swap :) Zit ik serieus aan te denken.
sderooij schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:22:
[...]

hehe precies waar ik op zoek naar ben, de zwarte dock met de witte joycons :)

Ik kom ze ook ooit wel een keer tegen, anders een shell swap :) Zit ik serieus aan te denken.
Ik ben vanuit Game Boy shells totaal geen fan van third party shells, maar misschien is de kwaliteit hier wel prima. Al heb ik liever gewoon origineel. Ik zou eerst eens een keer de joystick van een driftende Joy-con vervangen en als je dat leuk vind een shell swap, ik vond het een aardig gepriegel :P

Het zou me ook niet verbazen als er in de toekomst wel witte Joy-cons los te koop zijn. Of wellicht komt er weer een interessante editie zoals de Zelda Joy-cons.

• sderooij
L23 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:44:
[...]

Ik ben vanuit Game Boy shells totaal geen fan van third party shells, maar misschien is de kwaliteit hier wel prima. Al heb ik liever gewoon origineel. Ik zou eerst eens een keer de joystick van een driftende Joy-con vervangen en als je dat leuk vind een shell swap, ik vond het een aardig gepriegel :P

Het zou me ook niet verbazen als er in de toekomst wel witte Joy-cons los te koop zijn. Of wellicht komt er weer een interessante editie zoals de Zelda Joy-cons.
ooit een 3ds shell swap gedaan, wat een nachtmerrie was dat zeg!
Joycons, misschien lukt dat, we gaan het een keer meemaken. Ik denk het ook, ooit zullen ze verkocht worden, maar stiekem hoop ik ook op een metroid joycon paar :P
sderooij schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:02:
ooit een 3ds shell swap gedaan, wat een nachtmerrie was dat zeg!
Joycons, misschien lukt dat, we gaan het een keer meemaken. Ik denk het ook, ooit zullen ze verkocht worden, maar stiekem hoop ik ook op een metroid joycon paar :P
Kwam een maandje terug deze fan mockup tegen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i89Y53i.jpg

• sderooij
L23 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:07:
[...]

[Afbeelding]
Die joycons: have my money :P

die dock, kwestie van smaak :D
De meest blije (?) game komt uit op 28 oktober:

L23 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:07:
[...]

[Afbeelding]
Moet toch wel een sticker voor te maken zijn?
Stardew Valley ontwikkelaar ConcernedApe toont eindelijk zijn volgende game. Hij vermeldt noch release date noch platformen waar het op zal uitkomen…

• Magic
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 06:52:
Stardew Valley ontwikkelaar ConcernedApe toont eindelijk zijn volgende game. Hij vermeldt noch release date noch platformen waar het op zal uitkomen…

[YouTube: ConcernedApe's Haunted Chocolatier -- Early Gameplay]
Hmm, als ik dat zo zie lijkt het wel moonlighter met een stardew valley skin. Hoeft niet verkeerd te zijn, maar ik hoopte op wat meer unieks.

• sderooij
Iemand hier die ook een https://www.satisfye.com/.../zengrip-oled-slim-bundle wil aanschaffen? Delen we de 50 buck bezorgkosten :)

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:59

Mauz1978

Console War Veteran

sderooij schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:40:
Iemand hier die ook een https://www.satisfye.com/.../zengrip-oled-slim-bundle wil aanschaffen? Delen we de 50 buck bezorgkosten :)
Heb de grip al besteld. Die komt als het goed is in november al. Verzendkosten waren net zo duur als het ding zelf haha, maar ik heb dezelfde op de oude versie en wacht met smart op zn opvolger. Die dingen zijn echt de centen waard, voor mij.

Something under the bed is drooling

• sderooij
Mauz1978 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:54:
[...]

Heb de grip al besteld. Die komt als het goed is in november al. Verzendkosten waren net zo duur als het ding zelf haha, maar ik heb dezelfde op de oude versie en wacht met smart op zn opvolger. Die dingen zijn echt de centen waard, voor mij.
Ik ga dat ding nu gewoon bestellen, en wulffden geeft me net 5% korting ook :P

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:59

Mauz1978

Console War Veteran

JackAvery schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:57:
@Mauz1978 hoe bevalt die asymmetrische grip dan?
Helemaal goed. Ik speel nu zonder omdat dat ding nog uit moet komen maar voel het meteen in m’n polsen en aan de bovenkant van m’n hand. Zodra ik de oude switch met de grip pak zijn het precies de plekken die ontlast worden. De tweede boss van metroid kon ik pas verslaan met de pro controller, niet zo los inde hand. Maar zoiets is erg persoonlijk. Ik ben 43 en zit al m’n hele leven achter beeldschermen en Nintendo’s haha en dan ga je snel dingen voelen zodra het niet meer Arbo is na je 35e :p.

[ Voor 7% gewijzigd door Mauz1978 op 22-10-2021 11:56 ]

Something under the bed is drooling

• bones
  • Laatst online: 28-07-2025
Weet iemand of de witte joycons ook los verkocht gaan worden? Momenteel worden ze alleen met de OLED Switch meegeleverd... maar wat als ze stuk gaan (zoals bij mijn huidige switch al vele keren gebeurd is door joycon drift).

• Disfigured
bones schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:00:
Weet iemand of de witte joycons ook los verkocht gaan worden? Momenteel worden ze alleen met de OLED Switch meegeleverd... maar wat als ze stuk gaan (zoals bij mijn huidige switch al vele keren gebeurd is door joycon drift).
Vooralsnog kun je geen witte Joycons los kopen. Maar je hebt wel 3 jaar garantie op de set die bij je OLED Switch zit.
@bones joycon drift kan je ook buiten garantie gratis laten repareren, of zelf repareren.

• bones
JackAvery schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:21:
@bones joycon drift kan je ook buiten garantie gratis laten repareren, of zelf repareren.
Is dat kosteloos? want mijn switch heb ik inmiddels al 2 jaar. Ik heb een 2e set joycons gekocht, en daar ook joycondrift gehad, maar die hebben ze gratis gerepareerd (de set bij de switch ook al 3x).
bones schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:25:
[...]

Is dat kosteloos? want mijn switch heb ik inmiddels al 2 jaar. Ik heb een 2e set joycons gekocht, en daar ook joycondrift gehad, maar die hebben ze gratis gerepareerd (de set bij de switch ook al 3x).
Ik begrijp je vraag niet gezien je al ervaring hebt met kosteloze/gratis reparaties van je Joy-cons.
Ik weet niet hoe representatief deze trailer is voor de Switch versie maar:

Volgens Rockstar zijn er ook Switch-specifieke features:
The Nintendo Switch version also features Switch-specific controls including Gyro aiming, as well as touch screen camera zooming, pans, and menu selections
Digitale release op 11/11, fysieke versie komt uit op 7/12.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 22-10-2021 15:01 ]

Helaas is er ook minder goed nieuws:

• bones
L23 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:35:
[...]

Ik begrijp je vraag niet gezien je al ervaring hebt met kosteloze/gratis reparaties van je Joy-cons.
Klopt maar dat was in de garantie periode, en die is nu voorbij. Dus mijn vraag is, vervangen/repareren ze ook buiten de garantie periode op hun kosten, of betaal ik daar voor.
bones schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:08:
[...]

Klopt maar dat was in de garantie periode, en die is nu voorbij. Dus mijn vraag is, vervangen/repareren ze ook buiten de garantie periode op hun kosten, of betaal ik daar voor.
Ook gratis. Al heb ik daar zelf geen ervaring mee.
JackAvery schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:51:

[YouTube: Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition Trailer]

[...]

Ziet er een stuk mooier uit, heeft een beetje een cartoon look. Zal waarschijnlijk niet de Switch versie zijn, maar denk toch aardig representatief. Het ziet er in ieder geval niet uit alsof je hier een PS5 voor nodig hebt.
Tof dat het ook fysiek uitkomt, dan wacht ik een maandje.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:15:
Ook gratis. Al heb ik daar zelf geen ervaring mee.
Wel een bron van?

Ik heb 2 joy-cons met stick problemen, maar buiten garantie, geen zin in (vrij hoge) kosten, repareer ik liever zelf dan.

• sderooij
Jake schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:34:
[...]

Wel een bron van?

Ik heb 2 joy-cons met stick problemen, maar buiten garantie, geen zin in (vrij hoge) kosten, repareer ik liever zelf dan.
heel goed zelf te fixen idd :)

[ Voor 13% gewijzigd door sderooij op 22-10-2021 18:49 ]

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:01
JackAvery schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:51:

[YouTube: Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition Trailer]

[...]

Oh ik kijk hier verschrikkelijk naar uit, sorry voor alle mensen die zeggen dat we er geen geld aan uit moeten geven. Maar voor Gta 3 was ik te jong(en ook nog geen geld voor een ps2) maar Vice City en San Andreas grijs gespeeld.(nog steeds te jong, maar dat terzijde :P ) Daarna op de Psp Liberty City stories en Vice City stories ook uitgespeeld.(vond ik beide wat minder, dus die mis ik ook niet)
Voor mij een 'droom' het lekker mobiel te kunnen spelen, misschien toch maar kijken voor een Oled :+
lennertvdkort schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:29:
[...]

Oh ik kijk hier verschrikkelijk naar uit, sorry voor alle mensen die zeggen dat we er geen geld aan uit moeten geven. Maar voor Gta 3 was ik te jong(en ook nog geen geld voor een ps2) maar Vice City en San Andreas grijs gespeeld.(nog steeds te jong, maar dat terzijde :P ) Daarna op de Psp Liberty City stories en Vice City stories ook uitgespeeld.(vond ik beide wat minder, dus die mis ik ook niet)
Voor mij een 'droom' het lekker mobiel te kunnen spelen, misschien toch maar kijken voor een Oled :+
Nog geen mensen gehoord die zeggen dat we er geen geld aan uit moeten geven. Maar dat kan iedereen mooi voor zichzelf bepalen. Grafisch leuk opgepoetst, controls die aanvoelen zoals GTA5 en gyro-aiming op de Switch. Als het dan soepel draait, zowel handheld als op tv, dan lijk me het een mooie uitgave. Ik begreep dat er ook gameplay verbeteringen zijn zoals een missie gelijk opnieuw kunnen starten als deze mislukt is. Ik kijk er weer naar uit om de hangar in San Andreas vol te proppen met vliegtuigen :P

Liberty City Stories vond ik destijds ook geweldig op de PSP, weet niet of het verhaal beter was dan GTA3, maar het was toen heel bijzonder om handheld te kunnen spelen. Vice City Stories vond ik minder, maar dat kwam voornamelijk door de soundtrack. Ik ben dus ook benieuwd hoe compleet de soundtrack is in deze trilogy.

Ik ben benieuwd op welke wijze ze de game fysiek uitbrengen, de game is 25,4 GB...

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:55
[...]

Wel een bron van?

Gewoon bellen. Dan weet je het.

Verwijderd

L23 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:10:
[...]

Ik ben benieuwd op welke wijze ze de game fysiek uitbrengen, de game is 25,4 GB...
Niet. :) Of de LA Noire route: Physical met de helft van de data op de card. Ik zie ze niet met een 32 GB card zelf komen. Kost waarschijnlijk teveel geld/te kleine winstmarge.

Het lijkt mij sterk dat Rockstar gaat samenwerken met een partij als Limited Run voor een physical, daar zijn ze wat te groot (arrogant) voor. That being said, Bethesda deed dit ook voor de Doom collection, Doom 64 en Quake dus het is niet helemaal uitgesloten. Maar Limited Run heeft nog nooit een 32 GB card game uitgebracht dus..

Ik ben bang dat het dus een no-go gaat worden voor fysiek maar het zou een leuke verrassing zijn!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2021 11:35 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:34:
Niet. :) Of de LA Noire route: Physical met de helft van de data op de card. Ik zie ze niet met een 32 GB card zelf komen. Kost waarschijnlijk teveel geld/te kleine winstmarge.
Game is al fysiek aangekondigd voor 7 december. Waarschijnlijk zoiets als LA Noire, maar zou dan nog steeds mooi zijn als in ieder geval 2 van de 3 games volledig op cartridge staan. In het meest extreme geval heb je iets zoals Bioshock: The Collection waar elke game een soort demo is van 1 level tot dat je de rest gedownload hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door L23 op 23-10-2021 11:46 ]

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06-2025
[...]

Wel een bron van?

Ik heb zelf mijn joy cons gratis buiten garantie laten repareren. Ze deden een beetje moeilijk aan de telefoon maar heb het argument gebruikt van het nieuws en de garantiezaak en toen was het uit coulance

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-01 15:31
L23 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:42:
[...]

Game is al fysiek aangekondigd voor 7 december. Waarschijnlijk zoiets als LA Noire, maar zou dan nog steeds mooi zijn als in ieder geval 2 van de 3 games volledig op cartridge staan. In het meest extreme geval heb je iets zoals Bioshock: The Collection waar elke game een soort demo is van 1 level tot dat je de rest gedownload hebt.
Je vergeet The Borderlands route: ofwel 1 game op de cartridge en twee andere als een volledige download met een eShop-code. Borderlands 2 en Pre-Sequel staan niet op de cartridge, alleen Borderlands 1 GOTY.

Mijn utopische voorkeur gaat uit naar alle drie de games op 1 cartridge (zoals The Witcher 3) maar met de LA Noire-route is ook niks mis mee.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:29

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb liever de mogelijkheid om over 5-10 jaar de games ook te kunnen spelen. Wie weet is de e-shop dan plat.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

VirinR schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:07:
[...]

Je vergeet The Borderlands route: ofwel 1 game op de cartridge en twee andere als een volledige download met een eShop-code. Borderlands 2 en Pre-Sequel staan niet op de cartridge, alleen Borderlands 1 GOTY.

Mijn utopische voorkeur gaat uit naar alle drie de games op 1 cartridge (zoals The Witcher 3) maar met de LA Noire-route is ook niks mis mee.
Niet vergeten, maar bij niet fysieke of gedeeltelijke fysieke releases haak ik af of wacht ik op een aanbieding in de eshop. We gaan het zien, ik wil minimaal de mogelijkheid hebben om alle 3 de games weer door te kunnen verkopen.

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 00:02
En Zack van JerryRigEverything heeft een vid gemaakt over de durability van de Switch Oled...

YouTube: Is the new OLED Nintendo Switch made from METAL?! - Durability Test!

Scratches at level 3, deeper grooves at level 4 op de plastic layer.

[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Lion op 23-10-2021 12:34 ]

Verwijderd

L23 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:42:
[...]

Ik hoop het echt maar…fysiek kan tegenwoordig ook een ‘Code in a Box’ zijn. :'( De eShops van Nintendo hebben een nare geschiedenis…en ik wil inderdaad over 10 jaar nog de mogelijkheid hebben om de game te kunnen spelen (op een Switch). :)
Sir_Lion schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:33:
En Zack van JerryRigEverything heeft een vid gemaakt over de durability van de Switch Oled...

YouTube: Is the new OLED Nintendo Switch made from METAL?! - Durability Test!

Scratches at level 3, deeper grooves at level 4 op de plastic layer.
Dus minimaal 10 screen protectors :P

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:09

Bluebe

Roar

Iemand nog tips voor must have games voor de switch? Ik heb nu super mario 3d world en mario kart 8 maar voor de afwisseling wil ik er nog wel een paar bij. Smash ultimate kan ik lenen van mijn zwager en mario Odyssey wil ik nog even uitstellen omdat ik eerst Super mario 3d world verder wil uitspelen.
Bluebe schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:25:
Iemand nog tips voor must have games voor de switch? Ik heb nu super mario 3d world en mario kart 8 maar voor de afwisseling wil ik er nog wel een paar bij. Smash ultimate kan ik lenen van mijn zwager en mario Odyssey wil ik nog even uitstellen omdat ik eerst Super mario 3d world verder wil uitspelen.
Er zijn zoveel games die aan te bevelen zijn dat het een beetje lastig te zeggen is. Geen idee wat voor games je interesse hebben. Maar gezien je aardig wat Mario games opnoemt. Wellicht is Mario + Rabbids Kingdom Battle wat voor jou? Een van de beste games op de Switch en vrij goedkoop te krijgen, moet echter wel je smaak zijn.

• Disfigured
Misschien juist wat minder Mario? :P Wat voor soort games vind je leuk?

• sderooij
Donkey Kong Tropical Freeze :)

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:09

Bluebe

Roar

L23 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:33:
[...]

Er zijn zoveel games die aan te bevelen zijn dat het een beetje lastig te zeggen is. Geen idee wat voor games je interesse hebben. Maar gezien je aardig wat Mario games opnoemt. Wellicht is Mario + Rabbids Kingdom Battle wat voor jou? Een van de beste games op de Switch en vrij goedkoop te krijgen, moet echter wel je smaak zijn.
oke thanks ga ik eens naar kijken of het wat is :) Ja heb de switch vooral gekocht voor games als de mario platform games, mario kart en smash maar daarnaast eigenlijk niet helemaal scherp welk spel echt nog meer een must have is voor de switch. Zelda trekt me ook nog wel aan als ik wat op youtube kijk, maar ik heb nog nooit een zelda game gespeeld dus niet helemaal zeker of het mijn ding is. Metroid prime ook beetje twijfels bij.
Disfigured schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:36:
[...]

Misschien juist wat minder Mario? :P Wat voor soort games vind je leuk?
Haha ja ik had juist de switch gekocht voor Mario, maar soms ben je er gewoon even klaar mee en voor dan zoek ik even wat afwisseling
sderooij schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:51:
[...]

Donkey Kong Tropical Freeze :)
Ah ja die had ik eerder voorbij zien komen, ik ga eens even kijken of het wat is :)

• RollieBollie
Dat nog niemand Breath of the Wild heeft geroepen. Dus bij deze. :D

Heb hem zelf sinds release en natuurlijk uitgespeeld, maar afgelopen maand opnieuw begonnen en ga nu voor de 100%. Volgens de map zit ik nu op 85%.
RollieBollie schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:16:
[...]

Dat nog niemand Breath of the Wild heeft geroepen. Dus bij deze. :D

Heb hem zelf sinds release en natuurlijk uitgespeeld, maar afgelopen maand opnieuw begonnen en ga nu voor de 100%. Volgens de map zit ik nu op 85%.
Dus al die korok seeds zoeken?

• Transportman
Bluebe schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:08:
[...]

oke thanks ga ik eens naar kijken of het wat is :) Ja heb de switch vooral gekocht voor games als de mario platform games, mario kart en smash maar daarnaast eigenlijk niet helemaal scherp welk spel echt nog meer een must have is voor de switch. Zelda trekt me ook nog wel aan als ik wat op youtube kijk, maar ik heb nog nooit een zelda game gespeeld dus niet helemaal zeker of het mijn ding is. Metroid prime ook beetje twijfels bij.

[...]

Haha ja ik had juist de switch gekocht voor Mario, maar soms ben je er gewoon even klaar mee en voor dan zoek ik even wat afwisseling

[...]

Ah ja die had ik eerder voorbij zien komen, ik ga eens even kijken of het wat is :)
BotW is niet de standaard Zelda game, dus als je nog nooit een Zelda game hebt gespeeld maakt daarvoor weinig uit. Waar de standaard Zelda game redelijk lineair in een open wereld is, geeft BotW je veel meer vrijheid om door de wereld te gaan.

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:37:
[...]

Na 250 seeds begon ik al m'n ogen uit te krabben... :P
sderooij schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:40:
[...]

Na 250 seeds begon ik al m'n ogen uit te krabben... :P
Ik begin er niet aan :P Maar begrijp dat een groot percentage van de game gebaseerd is op hoeveel korok seeds je gevonden hebt.

• RollieBollie
L23 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:37:
[...]

Yep. Leuke bezigheidstherapie. :D Gelukkig heb ik het masker.

En klopt helemaal dat die seeds een groot deel van het perecntage is.
Zijn 4 dingen onderdeel van:
Divine beasts totaal ~0,3% heb ik al
Shrines totaal ~9,6% heb ik ook al
Seeds totaal ~72% zit op 60%
Locaties totaal ~17% zit op 14%

[ Voor 36% gewijzigd door RollieBollie op 23-10-2021 17:56 ]

• Transportman
RollieBollie schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:50:
[...]

Yep. Leuke bezigheidstherapie. :D Gelukkig heb ik het masker.

En klopt helemaal dat die seeds een groot deel van het perecntage is.
Zijn 4 dingen onderdeel van:
Divine beasts totaal ~0,3% heb ik al
Shrines totaal ~9,6% heb ik ook al
Seeds totaal ~72% zit op 60%
Locaties totaal ~17% zit op 14%
Waar kan je zien hoeveel je van alles hebt? Ik dacht dat je alleen het totale percentage kon zien, niet hoe dat verder opgebouwd is.
Pagina: 1 ... 135 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic