€30 prijsverhoging. Dat is toch wel veel meer dan ik gedacht had..
EDIT
In Europa dus €20
EDIT
In Europa dus €20
[ Voor 20% gewijzigd door PBP op 15-10-2021 16:40 ]
[ Voor 20% gewijzigd door PBP op 15-10-2021 16:40 ]
Ze lijken de weg in te slaan die Microsoft en Sony hebben met Games for gold en PS+. Ik zal me dus eerder voorstellen dat er meer bijkomt, dan dat er een magere versie van komt.Timothy3000 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:30:
Kun je hem ook zonder die Animal Crossing DLC kopen? Dus alleen de N64 en Genesis games?
Je moet het andersom zien. De Animal Crossing Happy Home Paradise DLC kan je los kopen. Bij het duurdere Online abo krijg je dit soort DLC erbij.Timothy3000 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:30:
Kun je hem ook zonder die Animal Crossing DLC kopen? Dus alleen de N64 en Genesis games?
De video:[YouTube: Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket – Overzichtstrailer]Zerora schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:25:
Nieuwe Nintendo Switch Online abonnement gaat $49,99 per jaar zijn. Daar zit dan N64, Sega Genesis en Animal Crossing DLC in. Of er nog meer komt, is nog niet bekend.
Maar ben je die DLC dan ook kwijt als je abo afloopt? Of denk ik nu te moeilijk.L23 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:34:
[...]
Je moet het andersom zien. De Animal Crossing Happy Home Paradise DLC kan je los kopen. Bij het duurdere Online abo krijg je dit soort DLC erbij.
Kwijt vind ik het verkeerde woord, je hebt het nooit gekocht. Dus als je abo afloopt dan heb je die DLC niet meer. Als je de DLC los koopt dan is het wel van jou.Timothy3000 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:36:
[...]
Maar ben je die DLC dan ook kwijt als je abo afloopt? Of denk ik nu te moeilijk.
Ik ook.Cyrax0508 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:39:
N64 controller is ook te pre-orderen trouwens. Zojuist gedaan.
De uitbreiding is dus net zo duur als het NSO basis/family pakket. Ik had een iets lagere prijs verwacht, nog maar even over nadenken of ik de uitbreiding er bij neem.
Hail to the king baby!
dan was die zojuist al betaaldL23 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:19:
@sderooij Als het nou een Game Boy controller was geweest...
| Basis | Basis + Uitbreidingspakket | |
| Individueel lidmaatschap | 19.99 | 39.99 |
| Familielidmaatschap | 34.99 | 69.99 |
[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 16-10-2021 10:11 . Reden: prijs AC DLC fixed, table transposed; launch dates added ]
Ben je die AC DLC dan kwijt als je het niet verlengd (terug naar 'gewoon' NSO gaat)?JackAvery schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:41:
Dus de opties zijn nu, prijs per jaar, zonder eventuele kortingen
Individueel lidmaatschap Familielidmaatschap Basis 19.99 34.99 Basis + Uitbreidingspakket 39.99 69.99
Met het uitbreidingspakket krijg je toegang kost:Ik had zelf liever een lagere prijs zonder die AC expansie gezien. Slimme manier om de vraagprijs te verhogen
- N64 games
- Mega Drive games
- Animal Crossing DLC die anders apart €25 (eenmalige aankoop) kost
Voor mensen die wel AC spelen is het een vrij goede deal.
Die expansie voor Animal Crossing lijkt wel enorm uitgebreid.
[YouTube: Animal Crossing: New Horizons Direct – 15-10-2021 (Nintendo Switch)]
Full version of game required to use DLC. Sold Separately.
An active Nintendo Switch Online + Expansion Pack membership is required to access DLC at no additional cost.
[ Voor 53% gewijzigd door JackAvery op 15-10-2021 19:12 ]
Hoe bedoel je dat? NSO + Uitbreidingspakket is zowel voor het individuele als familie abonnement twee keer zo duur als NSO.Jake schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:55:
Jammer dat de DLC bonus voor family-NSO effectief gezIen minder is.
L23 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:14:
[...]
Hoe bedoel je dat? NSO + Uitbreidingspakket is zowel voor het individuele als familie abonnement twee keer zo duur als NSO.
Ik begrijp dat die discount het verschil is zodat je zonder extra kosten kan upgraden naar het NSO + Uitbreidingspakket. Deze mogelijkheid bieden ze ook als je van een individueel lidmaatschap naar een familielidmaatschap overstapt. Het geeft je geen extra voordeel.Transportman schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:29:
Ik ben ook wel benieuwd wat de discount gaat zijn waar ze het in het filmpje over hebben als je van een normale NSO gaat upgraden, wordt dat een ik hoef alleen voor de rest van de looptijd te betalen of nog iets anders?
Transportman schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:29:
Ik ben ook wel benieuwd wat de discount gaat zijn waar ze het in het filmpje over hebben als je van een normale NSO gaat upgraden, wordt dat een ik hoef alleen voor de rest van de looptijd te betalen of nog iets anders?
Dus als je al een abo hebt, betaal je enkel de expansion voor de dagen waarvoor je abo nog geldig is.Note: After Nintendo Switch Online + Expansion pack is available, current Nintendo Switch Online members will be able to purchase Nintendo Switch Online + Expansion Pack and receive a pro-rated discount, based on the number of days remaining in their current membership.
Degene die standaard bij de ‘officiële’ case zit, is echt perfect. Zou mij los al 20 euro waard zijn.Sir_Lion schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:08:
Heeft iemand al goede ervaringen met een Switch Oled screenprotector?
Something under the bed is drooling
Huh? Welke?Mauz1978 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:45:
[...]
Degene die standaard bij de ‘officiële’ case zit, is echt perfect. Zou mij los al 20 euro waard zijn.
Deze. Compleet met screen voor OLED en voor de oude switch. Ik heb m overigens bij BCC gekocht voor 21 euro.
Maar dat is alleen maar folie toch? Geen glas?Mauz1978 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:03:
[...]
Deze. Compleet met screen voor OLED en voor de oude switch. Ik heb m overigens bij BCC gekocht voor 21 euro.
Ik bestel helaas niet via Ali, maar hou me aanbevolen. Het is idd iets zoals dat waar ik naar op zoek ben ipv een folie.dragon2 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:16:
[...]
Maar dat is alleen maar folie toch? Geen glas?
Ik heb zelf een glazen screenprotector van alie. Prima ding, compleet geleverd en snel. Alleen heb ik zelf zitten mutsen door een stofje eronder te willen verwijderen. Ik trok hem aan een hoek omhoog maar nu sluit dat hoekje niet helemaal meer aan.
Ik bedoel AC DLC gewoon kopen is 25,-, kan je met meerdere users gebruiken; maar NSO normaal is 20,- extra, minder dan DLC. Voor family-NSO kost het 35,- extra, meer dan de DLC.L23 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:14:
Hoe bedoel je dat? NSO + Uitbreidingspakket is zowel voor het individuele als familie abonnement twee keer zo duur als NSO.
Ik zou het DLC kopen niet vergelijken met DLC huren. Maar met kopen kan de DLC gebruikt worden door 8 profielen op de Switch. Met DLC in een familielidmaatschap kan het door 8 gebruikers accounts gespeeld worden op dezelfde Switch of meerdere apparaten, goedkoper dan apart aanschaffen echter alleen gedurende lidmaatschap bruikbaar.Jake schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:59:
[...]
Ik bedoel AC DLC gewoon kopen is 25,-, kan je met meerdere users gebruiken; maar NSO normaal is 20,- extra, minder dan DLC. Voor family-NSO kost het 35,- extra, meer dan de DLC.
Ik heb geen ervaring met de protectors die gemaakt zijn voor OLED, maar voor de gewone Switch wordt amFilm vaak aanbevolen. Die zou ik zo blind durven kopen dus. Zelf ook goede ervaringen met ORZLY, maar niet iedereen heeft die even graag.Sir_Lion schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:08:
Heeft iemand al goede ervaringen met een Switch Oled screenprotector?
Voor mij ook, 2 tientjes per jaar extra bovenop die 2 tientjes voor NSO, gaat er bij mij goed in. En met name voor de n64 titels en een paar sega's.JackAvery schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:18:
Wat de prijs van de uitbreiding voor NSO betreft: vroeger betaalde je 10 euro per N64 game op de VC. Met een familieabonnement betaal ik met acht personen ongeveer 4.4 euro extra per jaar voor de library, waar er al zeker 4-5 titels tussen zitten die ik wil spelen. De meerprijs voor een jaartje is het me dus al meer dan waard voor Banjo Kazooie en Ocarina of Time alleen alAl de rest is gravy
[...]
Ik heb geen ervaring met de protectors die gemaakt zijn voor OLED, maar voor de gewone Switch wordt amFilm vaak aanbevolen. Die zou ik zo blind durven kopen dus. Zelf ook goede ervaringen met ORZLY, maar niet iedereen heeft die even graag.
Waarom speel je die Zelda niet op de 3ds? Is een betere versie. Ook banjo is echt beter in de rare replay. Ik zou zeggen dat je dan beter daar voor kan kiezen dan inferieure versies via NSO?JackAvery schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:18:
Wat de prijs van de uitbreiding voor NSO betreft: vroeger betaalde je 10 euro per N64 game op de VC. Met een familieabonnement betaal ik met acht personen ongeveer 4.4 euro extra per jaar voor de library, waar er al zeker 4-5 titels tussen zitten die ik wil spelen. De meerprijs voor een jaartje is het me dus al meer dan waard voor Banjo Kazooie en Ocarina of Time alleen alAl de rest is gravy
[...]
Ik heb geen ervaring met de protectors die gemaakt zijn voor OLED, maar voor de gewone Switch wordt amFilm vaak aanbevolen. Die zou ik zo blind durven kopen dus. Zelf ook goede ervaringen met ORZLY, maar niet iedereen heeft die even graag.
Ik heb geen Rare Replay/recente Xbox en ik speel Zelda liever op een groot scherm. Het verschil tussen OoT en OoT 3D is grafisch groot maar eigenlijk heb ik altijd de N64 versie gespeeld. Soms is de impact van de nieuwe graphics op de sfeer negatief (denk bvb aan de Forest Temple). Majora’s Mask 3D is op sommige vlakken ook een downgrade voor mij persoonlijk (E.g. de camera, het zora masker…)giantgiantus schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:40:
[...]
Waarom speel je die Zelda niet op de 3ds? Is een betere versie. Ook banjo is echt beter in de rare replay. Ik zou zeggen dat je dan beter daar voor kan kiezen dan inferieure versies via NSO?
net kunnen bestellenCannoli schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:30:
Lukt het iemand om de N64 controller te bestellen (of zo ver te komen dat je hem kunt bestellen)?
Als ik naar de winkelpagina ga krijg ik de melding dat ik in moet loggen. Ook als ik al ingelogd ben. Als ik dan op 'Login' klik dan kom ik in een soort 'loop' terecht, waarbij 'ie in probeert te loggen en dan de pagina ververst. Al meerdere apparaten, accounts en browsers geprobeerd maar overal hetzelfde verhaal. Was gisteren ook al zo.
Bekend probleem. Bij mij werkte de laatste keer Firefox beter dan Safari. Je zou nog kunnen proberen de cookies te verwijderen en dan opnieuw inloggen.Cannoli schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:30:
Lukt het iemand om de N64 controller te bestellen (of zo ver te komen dat je hem kunt bestellen)?
Als ik naar de winkelpagina ga krijg ik de melding dat ik in moet loggen. Ook als ik al ingelogd ben. Als ik dan op 'Login' klik dan kom ik in een soort 'loop' terecht, waarbij 'ie in probeert te loggen en dan de pagina ververst. Al meerdere apparaten, accounts en browsers geprobeerd maar overal hetzelfde verhaal. Was gisteren ook al zo.
This is the Way.
In het verleden meerdere keren wat besteld en nooit problemen gehad. Firefox, Chrome en Edge geprobeerd. Mobiel, tablet en PC. Account met en zonder 2FA. Cookies gewist en privevensters. Niets werkt. Kreeg net één keer een 'bestellen' knop in beeld maar voordat ik daar op kon drukken ververste de pagina alweer. Heel irritant.L23 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:53:
[...]
Bekend probleem. Bij mij werkte de laatste keer Firefox beter dan Safari. Je zou nog kunnen proberen de cookies te verwijderen en dan opnieuw inloggen.
Wellicht dat het dan druk is. Maar vreselijke website. Ik had precies dezelfde problemen toen de SNES Online controller voor het eerst te bestellen was. Gaf aardig wat stressCannoli schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:23:
[...]
In het verleden meerdere keren wat besteld en nooit problemen gehad. Firefox, Chrome en Edge geprobeerd. Mobiel, tablet en PC. Account met en zonder 2FA. Cookies gewist en privevensters. Niets werkt. Kreeg net één keer een 'bestellen' knop in beeld maar voordat ik daar op kon drukken ververste de pagina alweer. Heel irritant.
Ik moest ook een paar keer refreshen om überhaupt de winkelwagen knop te zien.Cannoli schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:23:
[...]
In het verleden meerdere keren wat besteld en nooit problemen gehad. Firefox, Chrome en Edge geprobeerd. Mobiel, tablet en PC. Account met en zonder 2FA. Cookies gewist en privevensters. Niets werkt. Kreeg net één keer een 'bestellen' knop in beeld maar voordat ik daar op kon drukken ververste de pagina alweer. Heel irritant.
Spelers blijven toegang krijgen tot de in Happy Home Paradise verdiende objecten, ook als het Switch Online Uitbreidingspakket-abonnement is verlopen. Het dlc-eiland is daarentegen niet meer toegankelijk in dat geval.Timothy3000 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:33:
Ik ben een beetje aan het zoeken geslagen maar buiten Eurogamer e.d. om kan ik nergens vinden dat je AC DLC verloopt op het moment dat je NSO Expansion verloopt op de site van Nintendo. Is dit 100% bevestigd?
Kan er niet echt bij dat je DLC dan ''huurt''. Wat gebeurt er dan met de spullen die je vergaart in de DLC en die je in je huisje zet b.v.? Worden die gelocked?
Eurogamer heeft nog wat extra details nagevraagd:Timothy3000 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:33:
Ik ben een beetje aan het zoeken geslagen maar buiten Eurogamer e.d. om kan ik nergens vinden dat je AC DLC verloopt op het moment dat je NSO Expansion verloopt op de site van Nintendo. Is dit 100% bevestigd?
Kan er niet echt bij dat je DLC dan ''huurt''. Wat gebeurt er dan met de spullen die je vergaart in de DLC en die je in je huisje zet b.v.? Worden die gelocked?
Edit: eigenlijk dus zoals in de post hierboven beschreven, oops.Eurogamer also asked specifically what would happen if you unsubscribed from Nintendo Switch Online + Expansion Pack after using it to play the expansion:
“Players can still continue to access certain things they have unlocked in Animal Crossing: New Horizons - Happy Home Paradise on their main island, including adding counters, partition walls, as well as adding ambient lighting and soundscapes, even if their access to Animal Crossing: New Horizons - Happy Home Paradise is suspended," a Nintendo spokesperson told me. "However, it will not be possible to visit the archipelago if players lose access to the DLC. To be able to visit the archipelago and take on requests of designing vacation homes again, you will need to purchase the DLC separately or renew the Nintendo Switch Online + Expansion Pack membership."
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 16-10-2021 10:42 ]
In een normaal Edge-venster lukte het eindelijk om in te loggen. Kreeg ik de melding dat ik het niet kon bestellen omdat ik geen Switch Online abonnement heb. Check de Switch online pagina en inderdaad geen actief abonnement (terwijl ik dit wel heb). Paar keer refreshen deed niks. Uiteindelijk is het gelukt door weer uit te loggen, daarna in te loggen op de Switch Online pagina (die toen wel een actief abonnement weergaf) en daarna naar de Nintendo Shop te gaan. Pffff....L23 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:26:
[...]
Wellicht dat het dan druk is. Maar vreselijke website. Ik had precies dezelfde problemen toen de SNES Online controller voor het eerst te bestellen was. Gaf aardig wat stress
Ben niet zo kapot van imitatie meestal goedkoop is duurkoop.Xlast88 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:56:
Heeft iemand een suggestie voor goedkoop aternatief voor een 2de switch Dock?
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
[ Voor 15% gewijzigd door menne op 16-10-2021 19:39 ]
Heb het nu paar keer gebruikt (switch lite) en het gaat erg goed. Het koppelen aan switch gaat weliswaar niet automatisch zoals bij iphone, je moet bij elke gamesessie eerst naar instellingen gaan en de airpods selecteren. Het werkt dan verder prima, heb geen vertraging in geluid opgemerkt ofzo. Als je je switch uitzet en weer iphone of ipad gebruikt dan schakelen de airpods automatisch over. Kortom, werkt prima alleen beetje jammer dat het koppelen niet automatisch gaat, maar dat is misschien nintendo eigenSpike_wolf schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:54:
Zijn er hier mensen die sinds het mogelijk is bluetooth oortjes gebruiken op een first gen of OLED Switch?
In het begin werd er gelijk heel veel geroepen over vertraging in het geluid, maar ik ben wel benieuwd of dat in de praktijk daadwerkelijk een issue is.
AirPods zou ik moeten kunnen koppelen aan de Switch, toch? Iemand ervaring die AirPods ook intensief met andere apple apparatuur gebruikt? Hoe is het Switchen tussen de twee? Loopt dat soepel, of levert dat veel gezeur op met AirPods die aan de Switch of juist Apple apparaten blijven hangen terwijl je ze naar de andere over wil zetten?
oh, wist niet eens dat het kon met bluetooth, sinds wanneer is dat eigenlijk?Spike_wolf schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:54:
Zijn er hier mensen die sinds het mogelijk is bluetooth oortjes gebruiken op een first gen of OLED Switch?
In het begin werd er gelijk heel veel geroepen over vertraging in het geluid, maar ik ben wel benieuwd of dat in de praktijk daadwerkelijk een issue is.
AirPods zou ik moeten kunnen koppelen aan de Switch, toch? Iemand ervaring die AirPods ook intensief met andere apple apparatuur gebruikt? Hoe is het Switchen tussen de twee? Loopt dat soepel, of levert dat veel gezeur op met AirPods die aan de Switch of juist Apple apparaten blijven hangen terwijl je ze naar de andere over wil zetten?
Dat kan sinds 15 september. nieuws: Nintendo geeft Switch ondersteuning voor bluetoothaudioapparatenrichards3 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:54:
[...]
oh, wist niet eens dat het kon met bluetooth, sinds wanneer is dat eigenlijk?
Werkte eerst met een dongle maar dit werkt stuk beter
Humankind… be both.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Hoe zijn de bossfights in Dread ten opzichte van Hollow Knight?ndonkersloot schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:40:
Het einde van Dread nadert, ben bij de laatste baas. Eerst maar even alle collectibles opsnorren.
Vermakelijk spel, jammer dat het al bijna afgelopen is dat voelt erg snel. Blijft een van mijn favoriete genres. Persoonlijk vind ik Hollow Knight wel beter, kijk ook erg uit naar Silksong wanneer die ook mag komen.
Ik heb het alleen even toen het bekend werd geprobeerd met mijn switch lite en Sony wm1000xm3... Ik kon wel iets van vertraging opmerken, maar het was zo miniem dat ik echt even het geluid tussen de koptelefoon en de speakers moest vergelijken.Spike_wolf schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:05:
@menne @richards3 Dat klinkt goed. De horror verhalen over vertraging vallen dus wel mee? Morgen maar eens een tijdje mee gaan zitten en kijken of het bevalt
Gamertag: FinrazielNL
Ik vind het tempo dat Dread door de hele game heeft incl. Boss fights tof. In Boss fights zijn er best wat momenten dat je met een goede timing een parry kan uitvoeren , als dat lukt schakelt het beeld naar 3d en krijg je een scripted gebeurtenis wat er erg tof uit ziet. Door deze wisselingen in presentatie van een gevecht voelt het snel en bad-ass.L23 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:52:
[...]
Hoe zijn de bossfights in Dread ten opzichte van Hollow Knight?
Nee hoor. De verschillen die je noemt kan afhankelijk van de persoon juist ook weer positief zijn voor Dread. De game klinkt wat toegankelijker. Hollow Knight vond ik ook geweldig, maar je moet er wel echt voor gaan zitten. Maar heb zo een beter beeld van Dread, klinkt goed!ndonkersloot schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 23:22:
Dit lijkt misschien wat negatief voor Dread, dat is het niet het is een top game. Maar Hollow Knight is gewoon zó goed..
Ik ben zelf ook bij de laatste baas, heb al een paar pogingen gedaan, maar die is echt pittig te noemen. De eerste fase kom ik wel goed door met volle health aan het einde, maar de tweede fase loop ik nu iedere keer op stuk al heb ik wel het idee dat ik steeds iets verder kom. Wat dat betreft bevalt Dread ook wel heel goed doet, de gevechten zijn niet zodanig dat je vastloopt, het is met een paar pogingen wel uit te vinden wat wel en wat niet werkt en hoe je bepaalde aanvallen kan ontwijken. Al heb ik ook wel een paar keer het spel aan de kant gelegd na een aantal pogingen om het de dag daarop te proberen.ndonkersloot schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:40:
Het einde van Dread nadert, ben bij de laatste baas. Eerst maar even alle collectibles opsnorren.
Vermakelijk spel, jammer dat het al bijna afgelopen is dat voelt erg snel. Blijft een van mijn favoriete genres. Persoonlijk vind ik Hollow Knight wel beter, kijk ook erg uit naar Silksong wanneer die ook mag komen.
Het probleem is dat je dit toch echt zelf moet gaan ervaren. Ik merkte direct al de audiolag in het Switch home menu, dus ik houd het bij een aparte aptX LL dongle.Spike_wolf schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:05:
De horror verhalen over vertraging vallen dus wel mee?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[ Voor 34% gewijzigd door Arunia op 17-10-2021 09:20 ]
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Uiteraard. Vind het overigens echt een slechte aanbiedingR-utger schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:34:
Ik heb een vraag over de Nintendo Switch gamevouchers.
Ik heb momenteel Nintendo online en kan die voucher halen (2 games voor €99).
Maar als je Nintendo online verloopt, blijven die gekochte spellen wel gewoon speelbaar toch?
Niet dat ik voor een onaangename verrassing kom te staan.
Verwijderd
Zo gek is het niet hoor. Ik wacht zelfs op de physical versies. De reden: Ik ben geen fan van wat Crytek heeft gedaan met de ‘echte remasters’ op de next-gen consoles en PC. De hele visuele identiteit van de game is weg. Sommige mensen vonden die blue’s en green’s niks, maar het was onderdeel van de identiteit, zeker van Crysis 2. Ik vind de remasters zelfs flets ogen op videos van Digital Foundry.Thomas schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:24:
Stoute schoenen aangetrokken en de Crysis trilogie gekocht. Natuurlijk niet het beste platform om op te spelen maar lijkt allemaal vrijwel locked op 30fps. Doet het (veel) beter dan mijn PC toen ik voor het eerst crysis speelde.
Ja klopt, de deal valt mee.Tomba schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:44:
[...]
Uiteraard. Vind het overigens echt een slechte aanbiedingJe betaalt alsnog €50 per game...
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Superstars heb ik voorbij zien komen voor 45 euro, pokemon (de 3 nieuwe) voor 45 euro + 3 euro verzendkosten, beide fysiek. En dan kun je ze nog doorverkopen.R-utger schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 10:17:
[...]
Ja klopt, de deal valt mee.
Maar wil graag de nieuwe superstars en Pokemon halen.
In de winkel ben ik meer kwijt en dan moet ik van gamecard wisselen
[ Voor 16% gewijzigd door dragon2 op 17-10-2021 11:51 ]
Die Mega Drive controller is me te duur voor 50 euro. Ik wacht rustig af tot ze een keer in de aanbieding zijn. De NES controllers zijn regelmatig 50% en ik las dat in Australië de SNES controller 20% korting heeft, dus dat zal hier ook wel een keer gebeuren als er weer voorraad is.Arunia schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:16:
Bedenk me net dat ik vergeten ben dat de sega controllers er ook nog zijn. Maar heb toch minder met Sega. Misschien ooit nog eens.
Verwijderd
Ik doe dit sinds de functie er is geregeld met de AirPods Pro en de AirPods Max. Het loopt soepel. Wel moet ik elke keer als ik begin even het Bluetooth Audio menu in en handmatig ‘connecten’ als ik in de tussentijd de AirPods met andere apparaten heb verbonden (vooral de Max gebruik ik voor alles, dus die gaat geregeld tussen 4 verschillende apparaten). Dit is dus niet pairen maar gewoon even connecten terwijl ik ze al in/op heb.Spike_wolf schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:54:
Ja. Je koopt een spel. Het programma geeft je gewoon een korting van ~20%.R-utger schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:34:
Ik heb een vraag over de Nintendo Switch gamevouchers.
Ik heb momenteel Nintendo online en kan die voucher halen (2 games voor €99).
Maar als je Nintendo online verloopt, blijven die gekochte spellen wel gewoon speelbaar toch?
Niet dat ik voor een onaangename verrassing kom te staan.
Het pairen gaat gewoon door (bij de AirPods Pro's) de case open te doen en die knop ingedrukt te houden, dan in het Switch menu selecteren en connecten?Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 10:33:
[...]
Ik doe dit sinds de functie er is geregeld met de AirPods Pro en de AirPods Max. Het loopt soepel. Wel moet ik elke keer als ik begin even het Bluetooth Audio menu in en handmatig ‘connecten’ als ik in de tussentijd de AirPods met andere apparaten heb verbonden (vooral de Max gebruik ik voor alles, dus die gaat geregeld tussen 4 verschillende apparaten). Dit is dus niet pairen maar gewoon even connecten terwijl ik ze al in/op heb.
Qua vertraging: Er is ‘iets’ van delay. Met de AirPods Pro is dit wat meer te merken dan met de AirPods Max. Het gaat nog steeds over hele subtiele delays in mijn ervaring die, als je een kwartier aan het gamen bent, totaal niet meer merkt.
Humankind… be both.
Dat heb ik dus ook. Inclusief het abonnement wat eigenlijk best duur is.L23 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 10:32:
[...]
Die Mega Drive controller is me te duur voor 50 euro. Ik wacht rustig af tot ze een keer in de aanbieding zijn. De NES controllers zijn regelmatig 50% en ik las dat in Australië de SNES controller 20% korting heeft, dus dat zal hier ook wel een keer gebeuren als er weer voorraad is.
Verwijderd
De eerste keer pairen met de AirPods Pro gaat inderdaad zo (knop op de achterkant ingedrukt houden totdat het lampje wit gaat knipperen op de case). Je gaat dan op de Switch naar het Bluetooth Audio menu, drukt op zoeken en zet de AirPods tegelijkertijd in pairing modus via de knop op de achterkant van de case. Vervolgens komt enkele seconden later de optie om te pairen en te verbinden met de AirPods.Spike_wolf schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 10:36:
[...]
Het pairen gaat gewoon door (bij de AirPods Pro's) de case open te doen en die knop ingedrukt te houden, dan in het Switch menu selecteren en connecten?
Als de Switch weer uit staat schakelen ze gewoon weer terug naar je telefoon/iPad/Mac/etc zonder gezeur aan die kant?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2021 10:48 ]
De discussie over de prijs van de NSO uitbreiding is een heel mooi voorbeeld van hoe individueel waardebeoordeling kan zijn. Het is heel duidelijk dat een deel van de doelgroep die interesse hierin zou hebben, toch op de prijs afknapt. Hier zijn mijns inziens verschillende redenen voor:Arunia schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 10:43:
[...]
Dat heb ik dus ook. Inclusief het abonnement wat eigenlijk best duur is.
Als je het omrekent naar per jaar, dan is het wel te doen uiteraard per maand, maar toch. 2x zo duur omdat er wat Sega spellen en wat N64 spellen in zitten. Is het op een gegeven moment de hele backlog van de N64, dan wordt het interessanter. Idem voor Sega. Maar als het zo gaat zijn zoals met de NES en SNES spellen, dan valt het giga tegen.
Ik denk dat als Tetrisphere uit komt, dat mijn vrouw meteen "shut up and take my money" roept. Het spel hebben we origineel op de N64, maar die sluit je toch niet standaard aan.
[ Voor 23% gewijzigd door Timothy3000 op 17-10-2021 11:29 ]
Als je goed zoekt op internet kan je eshop tegoed van 50 euro voor 45 euro kopen, soms nog goedkoper. Op die manier koop ik een voucher en heb ik de games voor 45 per stuk. Vind ik wel een goede deal zeker voor die exclusives die amper goedkoper worden.R-utger schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 10:17:
[...]
Ja klopt, de deal valt mee.
Maar wil graag de nieuwe superstars en Pokemon halen.
In de winkel ben ik meer kwijt en dan moet ik van gamecard wisselen
De Megadrive collectie heeft last van input lag.meesje schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 11:58:
@L23 Het zou inderdaad fijner geweest zijn als het uitbreidingspakket ook per maand afgenomen kon worden. Kun je het in ieder geval even uitproberen.
Hardware aanschaffen voor een dienst waarbij op een gegeven moment de stekker uit getrokken wordt, ben ik ook geen liefhebber van. De Sega MD controller kan wel interessant zijn i.c.m. de Sega Mega Drive Collection. Echter ik had hier(?) gelezen dat het geen goede ports. Als ik op metacritic kijk, zie ik wel goede scores. Wat is er niet goed aan deze collectie?
Yup. Ik zou liever ook N64 games kopen, maar ik zie waarom dit interessanter is voor een bedrijfArunia schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 12:00:
@JackAvery het probleem is een beetje wat @L23 ook aan haalt, de spellen zijn leuk voor een keer tussendoor. Kijk, als het een abo is en alle dlc komt daar ook bij als extra zoals je nu ziet voor AC. Dan is het wel interessanter.
Ik vermoed dat je die controllers zonder problemen op de PC kan gebruikenVoor de rest van de dingen is het duur voor erbijde controllers verwacht ik op andere apparaten ook wel te kunnen gebruiken. Jammer van de NES controllers is dan weer dat ze aan de Switch opgeladen worden waar ze voor de latere van af gestapt zijn.
En dat was de eindbaas van Dread, gisteren wilde het niet lukken, vandaag in 1x na wat oefening met space jumps (was tijdens het gevecht blijkbaar te snel met het loslaten van de knop waardoor er geen space jump kwam).Transportman schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 00:11:
[...]
Ik ben zelf ook bij de laatste baas, heb al een paar pogingen gedaan, maar die is echt pittig te noemen. De eerste fase kom ik wel goed door met volle health aan het einde, maar de tweede fase loop ik nu iedere keer op stuk al heb ik wel het idee dat ik steeds iets verder kom. Wat dat betreft bevalt Dread ook wel heel goed doet, de gevechten zijn niet zodanig dat je vastloopt, het is met een paar pogingen wel uit te vinden wat wel en wat niet werkt en hoe je bepaalde aanvallen kan ontwijken. Al heb ik ook wel een paar keer het spel aan de kant gelegd na een aantal pogingen om het de dag daarop te proberen.
Heb ook alle collectibles wel verzameld, dacht eerst dat ik me dat niet zou gaan lukken met een aantal shinesparks die niet wilden lukken, maar een aantal was flink oefenen, een aantal was doorhebben hoe ik ze in de lucht kan starten, en eentje was zien dat ik halverwege een extra shinespark kon verzamelen om flink wat meer tijd te hebben (zie spoiler).
spoiler:Linksboven in in Darion in het koude gedeelte, meeste guides zeggen vanaf de vloer met ijs onderaan of van rechsboven de save room, maar ik was mijn shinespark dan iedere keer al kwijt tegen de tijd dat ik boven bij de blokken was. Halverwege het omhoog gaan zit er rechts een schuine muur, door jezelf daar in te lanceren krijg je de mogelijkheid om gelijk een nieuwe shinespark op te slaan waardoor je de timer weer opnieuw begint en je ruim de tijd hebt om boven te komen
Je hebt nog steeds de optie om de DLC te kopen, dus ik zie het probleem niet zo. Je hebt nu de keuze om de DLC te kopen, of als je toch al de NSO uitbreiding neemt, hem op die manier te kunnen gebruiken (en als je wilt later alsnog aan te schaffen).Timothy3000 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 12:01:
Ik vind DLC huren ook nog steeds wel een tikkie maf. Hoop niet dat er meer games zullen zijn die dat voorbeeld zullen volgen.
Voor een 'casual speler' is het misschien doenbaar, maar elke retro game 'enthousiast' lijkt niet echt tevreden met de performance van die collectie. Dit zei John Linneman van Digital Foundry bvb.:meesje schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 12:17:
Oei, input lag. Dat is erg jammer, want 50 games voor 30 euro is geen verkeerde deal.
Tested the recent Sega Genesis collection on Switch and other modern platforms and it’s pretty bad. The input latency is insanely high to the point where it ruins the collection. Also, audio and visual quality isn’t great.
— John Linneman @dark1x.bsky.social (@dark1x) 26 maart 2019
I've only tried on Switch and wasted $30 to find out. The input lag is just ridiculous to the point where I'm mystified.
— John Linneman @dark1x.bsky.social (@dark1x) 26 maart 2019
[ Voor 40% gewijzigd door JackAvery op 17-10-2021 12:35 ]
[ Voor 9% gewijzigd door VirinR op 17-10-2021 12:56 ]
Ik heb hem net ook uitgespeeld, dit was wel de moeilijkste baas uit de game.Transportman schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 12:24:
[...]
En dat was de eindbaas van Dread, gisteren wilde het niet lukken, vandaag in 1x na wat oefening met space jumps (was tijdens het gevecht blijkbaar te snel met het loslaten van de knop waardoor er geen space jump kwam).
Totale tijd: 15 uur, waarbij ik niet zal ontkennen voor diverse bosses toch even gekeken heb wat de beste strategie was.
Conclusie: Prachtige game, niet te moeilijk maar ook zeker niet makkelijk, weet daar een goede balans in te vinden.
[...]
Je hebt nog steeds de optie om de DLC te kopen, dus ik zie het probleem niet zo. Je hebt nu de keuze om de DLC te kopen, of als je toch al de NSO uitbreiding neemt, hem op die manier te kunnen gebruiken (en als je wilt later alsnog aan te schaffen).
Je huidige lidmaatschap veranderen naar een lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket
Als je al een Nintendo Switch Online-lidmaatschap hebt en je dit wilt omwisselen naar een lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket, krijg je daarvoor korting* op basis van het resterende aantal dagen** van je huidige lidmaatschap. Deze korting kan oplopen tot de onderstaande prijs voor het lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket.
Wisselen van een individueel Nintendo Switch Online-lidmaatschap: € 0,05 per dag
Wisselen van een Nintendo Switch Online-familielidmaatschap: € 0,09 per dag
Als je bijvoorbeeld nog 100 dagen over hebt van je individuele Nintendo Switch Online-lidmaatschap, kun je naar een individueel lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket wisselen met € 5,00 korting (100 x € 0,05), wat de totale prijs verlaagd van € 39,99 naar € 34,99.
Nadat je een lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket hebt gekocht, zal je huidige Nintendo Switch Online-lidmaatschap komen te vervallen.
Ontdek hier hoeveel korting er zal worden toegepast.
*Gebruikers van de gratis proefperiode van 7 dagen komen niet in aanmerking voor een korting. Deze korting kan niet worden toegepast op een lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket dat met een downloadcode is gekocht, of als je huidige lidmaatschap is gekocht met een downloadcode.
**Voor sommige valuta's (DKK, SEK, NOK) wordt de korting berekend op basis van een periode van meerdere dagen. Voor deze valuta's, in gevallen waarin het resterende aantal dagen voor je individuele lidmaatschap niet gelijkelijk deelbaar is door het aantal dagen dat is gebruikt om de korting te berekenen, wordt het resterende aantal naar beneden afgerond.
Dus effectief ga je een nieuw jaarabonnement aan inclusief de uitbreiding en wordt je huidige abonnement stopgezet en is de "korting" eigenlijk terugbetaling van de resterende looptijd van het oude abonnement.JackAvery schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 14:04:
Wat de prijs van het uitbreidingsabo betreft voor zij die nu al NSO hebben, zegt Nintendo trouwens het volgende. Ik zet de belangrijke dingen ff in het vet:
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door JackAvery op 17-10-2021 16:55 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq