Het makkelijkste is dan toch om naar de fysieke winkel te gaan en daar een nieuw exemplaar te beoordelen alvorens je hem mee neemt. Dan ben je er toch?Cyrax0508 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:28:
Op zich heb ik best wel interesse in de Oled. Ik wil gewoon graag het nieuwste model hebben. Maar ja… Uit ervaring weet ik ook dat je toch regelmatig problemen kunt hebben met Oled schermen. Ik heb burn-in gehad op mijn televisie van € 3.000,00 en dat binnen 2 jaar (en ik kijk zelden gewone televisie en toch had ik een zenderlogo in mijn beeld) ik heb 3x een enorme groene waas gehad in mijn telefoonschermen en mijn Vita had er ook enorm last van. Ik moet eerlijk zeggen dat dit voor mij een reden is om hem lekker te laten liggen, ik lees nu ook weer al die verhalen hier en op andere sites.
Tuurlijk, de mensen die een goede hebben hoor je minder snel en members van Tweakers zijn toch wat meer purist dan de gemiddelde consument. Maar toch weet ik niet of ik zin heb om er eentje aan te schaffen en dan te hopen op een goed scherm. Hoop gedoe weer met omruilen enzo. Zolang ik het verschil maar niet live zie, kan ik hem vast wel laten liggen 😊
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
:strip_exif()/f/image/1oqT9TJwpKOO48PRDqXzw0g7.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/rqxafQuaMTUubDX6U1G0aTET.jpg?f=fotoalbum_large)