• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phyt_ schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:27:
Ja ging om een bedrag van 35 euro dus dat valt mee maar weer van geleerd. Mijn beredenering was na paar x 2e hands spel te kopen bespaar je toch wel weer maar niet op deze manier ;).

Marktplaats heeft alle advertenties weggehaald en verwacht geen post met mario kart ook geen reactie meer gehad van de verkoper jammer maar helaas.
denk dat ongeveer de helft van mijn games 2e hands koop (marktplaats, nedgames, etc.)

gaat eigenlijk altijd wel goed;
- ga de game halen (test m onsite)
- verkoper gebrekkig nederlands; doei
- verkoper te veel 'mooie deals'; doei
- probeer altijd telefonisch contact te leggen
- installeer; marktplaats zonder spam (blacklisten users, verwijderen bedrijven uit overzicht) https://addons.mozilla.or.../marktplaats-zonder-spam/

Gisteren toch maar weer Zelda (breath of the wild) opgestart; ging al wat beter, de controls zijn erg wennen (geen idee waarom), maar speelt al wel wat lekkerder. Wel steeds probleem dat geen werkend wapen meer heb; gaan steeds stuk :X en dan maar weer zoeken naar eoa takje om 2x mee te slaan :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:23

NoTimeRemains

I know

Ik hoorde eigk wat meh verhalen over Pokemon Shield / Sword. Is het een leuke game als je de anderen niet gespeeld hebt? Op de GB heb ik ooit red gespeeld maar dat is zolang geleden ;)

This is the Way.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

NoTimeRemains schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:20:
Ik hoorde eigk wat meh verhalen over Pokemon Shield / Sword. Is het een leuke game als je de anderen niet gespeeld hebt? Op de GB heb ik ooit red gespeeld maar dat is zolang geleden ;)
Ik heb vroeger Red meerdere keren op de Gameboy gespeeld, toen de Red/Blue remake op de Switch toen die uit kwam en ik heb me helemaal prima met Sword vermaakt :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20-01 16:23
goed tip, die kende ik niet.

Gisteren toch maar weer Zelda (breath of the wild) opgestart; ging al wat beter, de controls zijn erg wennen (geen idee waarom), maar speelt al wel wat lekkerder. Wel steeds probleem dat geen werkend wapen meer heb; gaan steeds stuk :X en dan maar weer zoeken naar eoa takje om 2x mee te slaan :+
Ik heb altijd het tegenovergestelde probleem."your inventory is full"
NoTimeRemains schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:20:
Ik zou gewoon wat reviews bekijken en dan beslissen of het wat voor je is. Voor de ene persoon is het meh en de ander vindt het geweldig. Qua verkopen in ieder geval succesvolle games. Het is niet nodig om eerdere spellen gespeeld te hebben, nieuw verhaal en de game is erg toegankelijk.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 00:23

NoTimeRemains

I know

Spike_wolf schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:27:
[...]

Ik heb vroeger Red meerdere keren op de Gameboy gespeeld, toen de Red/Blue remake op de Switch toen die uit kwam en ik heb me helemaal prima met Sword vermaakt :)
Welke remake voor de switch bedoel je? Want t lijkt me wel leuk om de oude nog eens te spelen.

This is the Way.

• Spike_wolf

Spike_wolf

NoTimeRemains schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:42:
[...]

Welke remake voor de switch bedoel je? Want t lijkt me wel leuk om de oude nog eens te spelen.
Let's go Pikachu/Eevee.

Hij is niet exact 1:1, maar komt qua wereld, verhaal en gamplay heel dicht in de buurt. Er zitten wat aanpassingen in richting Pokemon Go, etc.

Humankind… be both.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:02
himlims_ schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:51:
[...]

- installeer; marktplaats zonder spam (blacklisten users, verwijderen bedrijven uit overzicht) https://addons.mozilla.or.../marktplaats-zonder-spam/
Dat is handig!
Jammer dat die niet voor Edge beschikbaar is.
Zou ook fijn zijn dat je in de MP app gebruikers kunt 'hiden' of zo.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jan_V schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:56:
[...]

Dat is handig!
Jammer dat die niet voor Edge beschikbaar is.
Zou ook fijn zijn dat je in de MP app gebruikers kunt 'hiden' of zo.
voor edge kun je de chrome extentie installeren = zelfde browser

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zijn er hier mensen met ervaring met capture kaarten om te spelen op een laptopscherm? Ik had zelf de Elgato al gevonden. Maar die vindt ik nogal prijzig. Voor die prijs heb je een heel los scherm. Met goedkopere varianten zie ik veel gemixte ervaringen. Dus ben benieuwd of iemand hier wellicht een goede opstelling heeft.
Seth_Chaos schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 12:27:
Zijn er hier mensen met ervaring met capture kaarten om te spelen op een laptopscherm?
Houd er rekening mee dat je extra latency hebt als je het beeld van de capturekaart op een computer bekijkt. Ik had ooit een oude Elgato HD60 (via USB), maar hier was latency zeker merkbaar. Momenteel heb ik een interne kaart (HD60 Pro) en daarbij is de latency zeer laag (Instant Gameview noemt Elgato het). De latency lijkt 1-2 frames te zijn.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:02
Seth_Chaos schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 12:27:
Zijn er hier mensen met ervaring met capture kaarten om te spelen op een laptopscherm? Ik had zelf de Elgato al gevonden. Maar die vindt ik nogal prijzig. Voor die prijs heb je een heel los scherm. Met goedkopere varianten zie ik veel gemixte ervaringen. Dus ben benieuwd of iemand hier wellicht een goede opstelling heeft.
De moderne Elgato's zijn prima, maar kijk inderdaad uit voor de HD60. Daar zit een delay op van ~2 seconden, als ik het me goed herinner.

Ik heb de Camlink 4K hier in gebruik (voor een camera) en die werkt nagenoeg zonder delay. Volgens mij <200ms, dus goed genoeg voor regulier gamen & video. De huidige capture cards performen ongeveer gelijk dacht ik.

Je kunt ze ook op AliExpress halen, dat hebben collega's van me gedaan (camlink equivalenten), van ongeveer $10. Deze werken (bijna) net zo goed als de Elgato producten. Je ziet het verschil wel wanneer ze side-by-side worden gebruikt, maar verder bijna niet merkbaar vind ik.

Check inderdaad even wat de latency is van de kaart/stick en of het minstens USB3 is ivm de benodigde bandbreedte.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

https://kotaku.com/breath...-final-impossi-1847206007

schijnbaar eoa 'verborgen' kistje geloot

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-01 00:00

Sméagol

Master of Mayhem

De eerste game was supertof. Daarvan had ik blind de collector's edition besteld, en absoluut geen spijt van.
Als je zin hebt in een game met een beetje Ace Attorney vibe én gameplay (minus courtrooms), dan zou ik zeker die eerste game proberen als je dat nog niet gedaan had, en deze sequel in de gaten houden. Van de makers van de Zero games. Ook hiervan ga ik de collector's edition bestellen.

Make lovecraft not warcraft.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sméagol schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:15:
[YouTube: AI: THE SOMNIUM FILES - nirvanA Initiative | Announcement Trailer]
De eerste game was supertof. Daarvan had ik blind de collector's edition besteld, en absoluut geen spijt van.
Als je zin hebt in een game met een beetje Ace Attorney vibe én gameplay (minus courtrooms), dan zou ik zeker die eerste game proberen als je dat nog niet gedaan had, en deze sequel in de gaten houden. Van de makers van de Zero games. Ook hiervan ga ik de collector's edition bestellen.
trailer wordt mij niet veel duidelijk voor type/soort game; wat ik zo snel lees, is het een click-n-point adventure?

Enkele dagen geleden was de jaarlijkse aandeelhoudersmeeting van Nintendo. De Japanse transcriptie van de Q&A staat nu online... en daar zat onder andere een vraag tussen over de Switch Pro. Onofficiële vertaling (bron. niet mijn vertaling, maar ik heb m wel nagekeken):
Q8. Splatoon 3 was announced in a Nintendo Direct in February, indicating continued support for the Nintendo Switch. Despite reports of new hardware to be announced at E3 in June, there was no announcement in the Nintendo Direct E3 2021. What do you think of the reports?

A8. Furukawa: We conduct Nintendo Direct presentations to give our customers information about each product at the appropriate time. Our company is focused on continuing to provide the unique Nintendo sense of play, and will keep realizing that with our hardware and software. We believe this will grow the company. In order to do that, our company is always developing hardware, software, and accessories, but I will have to refrain from commenting on any specific products under development.
Geen harde ontkenning dus zoals in 2020. De andere vragen gingen o.a. over een eventuele sequel op Ring Fit Adventure, Nintendo Switch online, de Chinese supply chain en de mogelijkheid dat hier dwangarbeid bij te pas komt, en nog veel meer.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-01 00:00

Sméagol

Master of Mayhem

Ik scrolde nog omhoog, maar niet hoog genoeg blijkbaar.
himlims_ schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:54:
[...]

trailer wordt mij niet veel duidelijk voor type/soort game; wat ik zo snel lees, is het een click-n-point adventure?
Ja 't is een teaser, maar je kan eventueel gameplay van de vorige game googlen. Ik noemde Ace Attorney al, daar kan je 't mee vergelijken. 't is was dynamischer dan een typische visual novel, zowel qua presentatie als gameplay, point & click komt er in de buurt.

Make lovecraft not warcraft.

Sméagol schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:27:
[...]

Ik scrolde nog omhoog, maar niet hoog genoeg blijkbaar.
Geeft niets, het kan geen kwaad om AI op elke pagina van de thread te reposten. :p

* RayNbow hoopt trouwens dat 999 (die in de trailer getoond wordt) een keer nog geport wordt naar de Switch...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ELcakpfX0AA_udq?format=jpg&name=4096x4096

@himlims_: Hier is een gameplay trailer van de eerste game waar Sméagol het over had:
YouTube: AI: THE SOMNIUM FILES - Launch Trailer - Nintendo Switch
(geen embed mogelijk vanwege de age restriction)

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:26
Goedenavond,

Vraagje ik speel graag op de Nintendo Switch in handheld mode maar na eventjes gamen krijg ik toch wel pijn in mijn handen. Zijn er meer mensen die dit ervaren en hebben jullie ervaring met een grip case oid?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:56
michaeltjeh1 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 22:51:
Goedenavond,

Vraagje ik speel graag op de Nintendo Switch in handheld mode maar na eventjes gamen krijg ik toch wel pijn in mijn handen. Zijn er meer mensen die dit ervaren en hebben jullie ervaring met een grip case oid?
Voor mij is gewicht het probleem in combinatie met de vorm, grip heeft helaas het probleem niet opgelost.

Switch is de enige handheld waar ik deze issue mee heb, andere handhelds geven mij dat probleem niet.

Alhoewel voor de meeste mensen die ik ken heeft een grip de issues opgelost, voor mij niet maar de Switch was wel veel meer comfortabel te gebruiken erdoor.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-01 16:19

Mauz1978

Console War Veteran

michaeltjeh1 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 22:51:
Goedenavond,

Ik krijg zonder grip ook direct pijn in mijn handen. De satisfye grip heeft het voor mij opgelost.

Something under the bed is drooling

In de US en Japan zijn er best wat Skyward Sword commercials online gekomen, zie ook JackAvery in "Het 'Legend of Zelda' topic" :) Duidelijk dat ze inzetten op het tonen van de motion controls. De Japanse trailer is ook de enige waar de Imprisoned getoond wordt.

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 16:21
Mizgala28 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 23:07:
[...]

Voor mij is gewicht het probleem in combinatie met de vorm, grip heeft helaas het probleem niet opgelost.

Switch is de enige handheld waar ik deze issue mee heb, andere handhelds geven mij dat probleem niet.

Alhoewel voor de meeste mensen die ik ken heeft een grip de issues opgelost, voor mij niet maar de Switch was wel veel meer comfortabel te gebruiken erdoor.
Ik ervaar hetzelfde probleem merk ik. Ik heb toevallig laatst die 8bitdo gekocht en speel nu met een ps5 controller op de switch. Wat. Een. Verademing. Heb er 2 liggen 1 die op de ps5 aangesloten is en de ander op de switch dus als je de switch dan aansluit en op de PS knop drukt heb je hem gelijk gekoppeld. Werkt echt fantastisch.
@mxmemx het is leuk dat je de 8bitdo adapter ontdekt hebt maar ik begrijp niet echt hoe dat iemand moet helpen die in handheld gamed :p

• mxmemx
JackAvery schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:20:
@mxmemx het is leuk dat je de 8bitdo adapter ontdekt hebt maar ik begrijp niet echt hoe dat iemand moet helpen die in handheld gamed :p
Het was meer ter info, excuses i guess?
@mxmemx helemaal geen excuses nodig, was gewoon nieuwsgierig waar het vandaan kwam :)

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20-01 16:23
mxmemx schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:08:
[...]

Ik ervaar hetzelfde probleem merk ik. Ik heb toevallig laatst die 8bitdo gekocht en speel nu met een ps5 controller op de switch. Wat. Een. Verademing. Heb er 2 liggen 1 die op de ps5 aangesloten is en de ander op de switch dus als je de switch dan aansluit en op de PS knop drukt heb je hem gelijk gekoppeld. Werkt echt fantastisch.
Heb sinds vorig jaar een PS4, maar dat vind ik juist een verschrikkelijke controller. :D Wie bedenkt het om de linker controlstick op een onlogische plek neer te zetten? :P Heb gauw een andere controller voor de PS4 gekocht. Wat. Een. Verademing.
TomBraamhaar schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:10:
[...]

Heb sinds vorig jaar een PS4, maar dat vind ik juist een verschrikkelijke controller. :D Wie bedenkt het om de linker controlstick op een onlogische plek neer te zetten? :P Heb gauw een andere controller voor de PS4 gekocht. Wat. Een. Verademing.
D-Pad zit dan wel weer op een ideale plek voor 2D platformers en lijkt me ook wel ideaal voor Tony Hawk's Pro Skater die ik momenteel speel.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-01 14:42
En ook, wat QoL improvements :)

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:28
Ik heb 30 in 1 Vol. 2 op de Switch gespeeld, is ook wel een aander voor die paar euro dat hij fysiek kost. Is niet zo goed als Vol. 1, maar zeker een aanrader, word vaak ook over het hoofd gezien.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-01 16:19

Mauz1978

Console War Veteran

JackAvery schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:06:
[...]
Heeft iemand hier al Pathway (trailer) geprobeerd?
Heb m van de week gekocht, en zeker geen spijt van! Echt een old school squad building turn based tactical strategy a la silent storm. In het begin is ie wat makkelijk, en al snel vind je betere wapens (heb een legendary in de 2e map - geluk, of snel?). Zolang je maar goed let op je supply, benzine en health heb je enorm veel keuze om te exploreren. Die 14 euro heb ik er nu al uit qua tijd en plezier.

[ Voor 8% gewijzigd door Mauz1978 op 03-07-2021 07:59 ]

Something under the bed is drooling

Streets of Rage 4 krijgt weer een fysieke release op 24 september, ditmaal inclusief DLC.

De vorige versie niet gekocht; wellicht leuk. Maar die Ninja Turtles beat em up ziet er ook tof uit.
Voor wie het gemist heeft: Capcom besprak gisteren hun post-launch plannen voor Monster Hunter Stories 2 in een uitgebreide pre-launch stream (met trailers die trouwens weer vol spoilers zitten :p). Samenvatting:

Afbeeldingslocatie: https://images.nintendolife.com/aa8c0d4410f4a/monster-hunter-stories-2-update-roadmap.original.jpg

Ik heb de demo wat zitten spelen en ben toch echt aangenaam verrast door deze titel. Als je van (J)RPG's houdt of van Pokémon games is deze best het waard om uit te proberen. De demo vind je op de eShop. Je kan er makkelijk meer dan 5 uur aan kwijt, en je savegame is gewoon compatibel met het complete spel.

Overigens lijkt het er wel op dat de fysieke versie een verplichte download gaat hebben (in sommige regio's?).

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 04-07-2021 15:43 ]

• Mizgala28
RayNbow schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:14:
[...]

[ME=81985]hoopt trouwens dat 999 (die in de trailer getoond wordt) een keer nog geport wordt
Veel moeite zou het niet kosten om 999 te porten naar de Switch, PS4 en Vita kregen daar een port van (destijds fysieke Nonary Games bundel gekocht op de Vita) dus ik ben meer verbaasd dat het er nog niet is op de Switch.

In mijn ogen een nette port voor Vita/PS4, alleen heb ik het spel nooit uitgespeeld omdat ik andere games had die ik later meer wou spelen.
JackAvery schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:40:

Overigens lijkt het er wel op dat de fysieke versie een verplichte download gaat hebben (in sommige regio's?).
Day One patch verwacht ik sowieso, maar de geclaimde 15gb download dat de US fysieke kopie vermeld lijkt mij stug, dat hele spel is namelijk maar 13.5gb dus ik verwacht op dat front een typo.

Ben benieuwd of de EU kopie hetzelfde fout bevat op het doosje.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 04-07-2021 16:49 ]

Mizgala28 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:48:
[...]

Veel moeite zou het niet kosten om 999 te porten naar de Switch, PS4 en Vita kregen daar een port van (destijds fysieke Nonary Games bundel gekocht op de Vita) dus ik ben meer verbaasd dat het er nog niet is op de Switch.

In mijn ogen een nette port voor Vita/PS4, alleen heb ik het spel nooit uitgespeeld omdat ik andere games had die ik later meer wou spelen.
Het enige jammere van de 999 ports is dat het tweede scherm heeft moeten sneuvelen.

spoiler: de betekenis van de twee schermen in 999
Elk scherm representeert een ander perspectief.

@Mizgala28 Ik denk ook dat die 15GB een typo is :) mij gaat het er echter niet om of het 1.5 of 15 GB is, maar of de download verplicht gaat zijn. Ik zou liever zien dat het spel speelbaar is zonder de extra download, want anders is een fysieke versie eigenlijk (deels) nutteloos.

Anyway we zien wel. Goed spel verder!

• Mizgala28
@JackAvery Mee eens, een dayone patch kan ik nog mee leven mitst niet te essentieel (er zijn games die gewoon gebroken zijn zonder, maar gezien dat de trial prima draait verwacht ik zo'n type patch niet, eerder wat bug fixes)

Maar een verplichte download zoals bij Borderlands or LA Noire lijkt mij niet wenselijk.

Persoonlijk hoop ik mocht er een day-one patch komen hoop ik dat ze de framerate op 30fps locken, het is nu een beetje all over the place maar ik vind vooral de microstutters irritant.

En het zou zonde zijn als ze dat niet oplossen, ik heb de Switch versie bewust gekozen omdat ik zo'n game op een portable fijner vind dan op PC.

@RayNbow Nooit de DS versie gespeeld dus ik wist dat niet.
@Mizgala28 na vier uur met de demo moet ik zeggen dat de framepacing me meestal helemaal niet stoort. Drops gebeuren voornamelijk op momenten dat het helemaal niet uitmaakt. Natuurlijk is hoe 'erg' je dat vindt wel persoonlijk.

Als het kan, zou een optie voor een 30 FPS mode wel fijn zijn, maar de unlocked framerate is misschien net interessant mocht er plots een toestel uitkomen met een hoop meer CPU-kracht en geheugenbandbreedte :+

Anyway ik wacht het even af, maar Stories 2 staat nu zeker op mijn Switch verlanglijst. Op PC speel ik mijn RPG's toch nooit uit :p

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Mijn vrouw is nog bezig met Mhs1 voor de 3ds en deze staat al op preorder. Zag er prima uit. Wel wat vertragingen inderdaad.

Gisteren nog even hyrule warriors age of calamity gedaan met 2 spelers. Wat zit daar ontzettend veel vertraging in zeg. Jeetje.
Arunia schreef op zondag 4 juli 2021 @ 19:23:
Gisteren nog even hyrule warriors age of calamity gedaan met 2 spelers. Wat zit daar ontzettend veel vertraging in zeg. Jeetje.
Niet heel erg verrassend, gezien dat een enkele speler de framerate al kan doen laten tanken... :p
Mizgala28 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 17:14:
@RayNbow Nooit de DS versie gespeeld dus ik wist dat niet.
Het is in het geheel misschien maar een klein dingetje en de nuance is pas iets wat je uit kunt vogelen op het einde van het spel wanneer je meer van het verhaal weet. Helaas is de oorspronkelijke laatste puzzel zonder twee schermen niet mogelijk en moest deze vervangen worden door iets anders in de ports.

spoiler: laatste puzzel in 999
Voor de laatste puzzel in 999 moet je je DS omkeren; dus het bovenste scherm onder en het onderste scherm boven.

JackAvery schreef op zondag 4 juli 2021 @ 17:05:
@Mizgala28 Ik denk ook dat die 15GB een typo is :) mij gaat het er echter niet om of het 1.5 of 15 GB is, maar of de download verplicht gaat zijn. Ik zou liever zien dat het spel speelbaar is zonder de extra download, want anders is een fysieke versie eigenlijk (deels) nutteloos.

Anyway we zien wel. Goed spel verder!
Maar dat het op het doosje staat betekend niet altijd dat het verplicht is, bij Tony Hawk stond ook download required. In ieder geval erg verwarrend allemaal :P

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb een vraagje, mijn zoon heeft pokemon lets go pickachu hij heeft het spel een aantal uur gespeeld maar is er op uitgekeken, (7 jaar) hij is denk ik niet zo'n puzzelaar welke moves etc / routes bekijken welke hij nog niet gehad heeft / pokemons levellen...hij wil ze wel verzamelen en verslaan.

Shield en sword heeft hij z'n zinnen nu op gezet met name omdat op netflix die journey's afleveringen nu staan. Shield en sword is toch gewoon bijna precies het zelfde als lets'go evee/pickachu? of is het toch een stuk anders?

Burp

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:21
@Wii4all Ik ken Let's Go Pikachu niet zo goed, maar Shield en Sword speelt wel anders van de reviews die ik heb gezien van beide. Tegelijkertijd is het vechten e.d. wel vergelijkbaar, maar hij maakt het wel makkelijker door bij "bekende" Pokémon waar al een keer tegen gevochten is aan te geven welke moves "super effective" zijn (ik weet niet of Let's Go dat ook doet). Daardoor is het minder puzzelen en vooral als ouder even meekijken en laten zien hoe hij kan zien dat de aanval sterk is. Mijn zoon (ook 7) vindt Sword wel heel leuk trouwens, maar hij heeft Let's Go ook niet gespeeld.

Maar is New Pokémon Snap dan niet leuk voor hem? Wel "verzamelen" maar niet het puzzelen met welke types effectief zijn tegen welke types. Het spel is op "Rails" dus dan moet er vooral goed omheen gekeken worden en foto's maken van alle Pokémon. Wij hebben ons vroeger enorm vermaakt met Pokémon Snap (op de N64).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Arjan90 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:48:
@Wii4all Ik ken Let's Go Pikachu niet zo goed, maar Shield en Sword speelt wel anders van de reviews die ik heb gezien van beide. Tegelijkertijd is het vechten e.d. wel vergelijkbaar, maar hij maakt het wel makkelijker door bij "bekende" Pokémon waar al een keer tegen gevochten is aan te geven welke moves "super effective" zijn (ik weet niet of Let's Go dat ook doet). Daardoor is het minder puzzelen en vooral als ouder even meekijken en laten zien hoe hij kan zien dat de aanval sterk is. Mijn zoon (ook 7) vindt Sword wel heel leuk trouwens, maar hij heeft Let's Go ook niet gespeeld.

Maar is New Pokémon Snap dan niet leuk voor hem? Wel "verzamelen" maar niet het puzzelen met welke types effectief zijn tegen welke types. Het spel is op "Rails" dus dan moet er vooral goed omheen gekeken worden en foto's maken van alle Pokémon. Wij hebben ons vroeger enorm vermaakt met Pokémon Snap (op de N64).
Thx

Dat super effective zie je volgens mij niet.

Ik zal hem de trailer van snap is laten zien kijken of hij het wat vindt.

Hij heeft zn zinnen gezet op shield en sword zeg maar vanwege die gigantamax zeg maar dat vindt hij heel tof.

Burp

L23 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 20:08:
[...]

Maar dat het op het doosje staat betekend niet altijd dat het verplicht is, bij Tony Hawk stond ook download required. In ieder geval erg verwarrend allemaal :P
Iemand heeft natuurlijk al een fysieke copy van Monster Hunter Stories 2 bemachtigd en beweert nu dat het spel ook speelbaar is zonder download.
JackAvery schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:13:
[...]

Iemand heeft natuurlijk al een fysieke copy van Monster Hunter Stories 2 bemachtigd en beweert nu dat het spel ook speelbaar is zonder download.
Vraag me dan wel af wat er aan de hand is met die download required meldingen op de doosjes. Waarom wordt dat net als bij Tony Hawk vermeld en blijkt het achteraf niet te kloppen. Ik zat Tony Hawk helemaal af te kraken, maar heb nu al 40 uur plezier op versie 1.0 :p
Het verpest het uitkijken naar games, al raad ik pre-orderen sowieso af.
@L23 het is inderdaad een beetje frustrerend voor mensen die expliciet om fysieke uitgaves geven. Helaas zijn de publishers waar hier meestal kritiek op volgt ook degenen die er zich het minste van gaan aantrekken.

Anyway, benieuwd hoe het met de EU release zal zitten ;p Capcom en EU fysieke releases... Wordt een coin toss of ik deze oppik dit weekend of dat ik nog een tijdje wacht.

--

In ander nieuws, er is een firmware update met wat kleine maar nuttige aanpassingen voor gebruikers. Blijkbaar is er ook gesleuteld aan de rest van het OS, maar de exacte aanpassingen zijn onbekend omdat Nintendo een nieuwe encryptie key gebruikt (bron).

Patch notes
  • If there is not enough space remaining on the system memory (internal storage) or microSD card when downloading game software update data, you can now delete old data for that software, enabling you to download the new data.
    • When deleting the old data, you won’t be able to play the game until the new data has finished downloading.
  • General system stability improvements have been made to enhance the user’s experience.

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:10

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

L23 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:25:
[...]

Vraag me dan wel af wat er aan de hand is met die download required meldingen op de doosjes. [...]
Juridisch indekken? Voor het geval er een game breaking bug aanwezig is die alleen maar met een patch opgelost kan worden?

Dikke aanname, maar ik vermoed wel dat het zoiets is. Zo dekken ze zich in en kan niemand roepen dat ze de game niet kunnen spelen omdat ze geen internettoegang hebben.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Dan zouden ze zoiets wel op elke fysieke copy zetten lijkt me. Indekken en bedrijven? Dat gaat wel samen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Ach, we gaan sowieso naar "digital only" toe, maar ik hoop met de Switch nog met een leuke fysieke collectie (geen internet nodig) te kunnen afsluiten. Al blijft het voordeel van fysieke games dat je ze nog weer kan verkopen, dus ook halve cartridges zal ik eerder kopen dan digitaal.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:09
Switch OLED... official: YouTube: Nintendo Switch (OLED-model) – Aankondigingstrailer

8 Oktober releasedate.

[ Voor 8% gewijzigd door RollieBollie op 06-07-2021 15:05 ]

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:09
Hier heb je je “pro” versie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vUcXhmQuKc0cdI4H0Wqb0gc-Qr4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lw7hXIYC5Cso7NBz52BRXm6t.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.nintendo.nl/N...-OLED-model--2000984.html

[ Voor 12% gewijzigd door DCNY op 06-07-2021 15:07 ]

• Magic
  • Niet online
Hmm, er komt maar 1 ding in me op nu:
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fi1.kym-cdn.com%2Fentries%2Ficons%2Ffacebook%2F000%2F005%2F600%2Fits-something.jpg&f=1&nofb=1

(maar aan de andere kant, wil ik em wel dat dock en die grijze joycons zien er strak uit.)

[ Voor 18% gewijzigd door Magic op 06-07-2021 15:13 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Het was precies wat ik verwacht had, op naar de volgende 4 jaar aan pro geruchten :p

• mxmemx
TomBraamhaar schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:10:
[...]

De ps4 was vrij summier gevormd waardoor de linker controlstick niet voor iedereen op de juiste plek zat. De ps5 tackelt dit probleem volledig door de boog/radius van de controller. Menig xbox fans (oid) die hetzelfde ervaren dus wellicht de moeite waard!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:27
De website is nu ook live! Veel blijft dus hetzelfde. Die nieuwe standaard ziet er ook goed uit.

https://www.nintendo.nl/N...-OLED-model--2000984.html

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Eerst maar eens kijken of er qua specs verder nog wat gewijzigd is dan alleen het OLED scherm, storage en de stand...

Wel een leuk kleurtje vind ik persoonlijk...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

De GBASwitch SP :+

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-01 20:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Nieuwigheden:

-Nieuw dock, met wired LAN en ander uiterlijk
-Nieuwe kleur (wit)
-Betere speakers
-Betere tafelstandklep (is dat een woord?)
-Groter scherm (7" ipv 6.2")
-OLED scherm
-64GB memory ipv 32GB.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-01 03:01
Volledige specs: https://www.nintendo.nl/N...-OLED-model--2000984.html

Jammer genoeg nog steeds 720p scherm op de Switch zelf, ik had daar graag een upgrade naar 1080p gezien.

Verder wel mooie redesign van de stand met nu een geïntegreerde LAN port.

• RollieBollie
Dus:
  • 7 inch oled vs 6,2 inch lcd
  • beter geluid
  • bredere standaard
  • 64 GB opslag vs 32 GB opslag
  • nieuwe dock heeft ethernet vs oude dock niet
  • formaat blijft zelfde, alle accesoires zijn compatible met oude en nieuwe switch
Wat voor kleur is het? Wit?

Mooi ding.

[ Voor 20% gewijzigd door L23 op 06-07-2021 15:21 ]

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-01 18:41
L23 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:21:
Wat voor kleur is het? Wit?
Wit en versie neonblauw/neonrood zoals de normale Switch

[ Voor 4% gewijzigd door Locolau op 06-07-2021 15:21 ]

Locolau schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:21:
[...]

Wit en versie neonblauw/neonrood zoals de normale Switch
Grijs zou er ook uitgaan, wellicht is witte joy-cons dan de nieuwe standaard naast neonblauw/neonrood.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
@L23 De console zelf is gewoon zwart. Je krijgt er witte of neon joycons bij.

• RollieBollie
De witte zien er mooi uit, maar ik ben altijd bang dat het niet lang wit blijft.
LOTG schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:24:
@L23 De console zelf is gewoon zwart. Je krijgt er witte of neon joycons bij.
Weet ik :-p
Maar zit al jaren te wachten op officiele witte joy-cons. Console zwart is verder prima.

• Magic
  • Niet online
Het enige wat ik wel écht verwacht had bij een nieuwe revisie is bluetooth audio ondersteuning, maar behalve het genoemde lijkt hij qua specificaties precies hetzelfde als de 2019 editie. Het enige wat nog verschilt is dat hij ietsje zwaarder is (422 vs 399 gram). Zelfs de batterij en de batterijduur is identiek in de specs.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heel mooi ding, die komt er in!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-01 09:43
*De Nintendo Switch (OLED-model) is compatibel met de volledige catalogus aan Nintendo Switch-games. Er kunnen echter verschillen zijn in de spelervaring met sommige Toy-Con-accessoires uit de Nintendo Labo-reeks, vanwege verschillen qua systeem en schermgrootte tussen de Nintendo Switch (OLED-model) en de Nintendo Switch. Ook kunnen er games zijn waarbij de spelervaring verschilt vanwege de nieuwe eigenschappen van het spelsysteem, zoals het grotere scherm. Ga voor meer informatie naar onze klantenservicepagina.
Van de vergelijkingstabel: https://www.nintendo.nl/N...este-bij-je--1596110.html

Gezien ik nog het 2017-model van de Switch heb, is dit wel een mooie revisie.
OLED ben ik al gewend van mijn iPhone X en HDR via LCD gebruik ik weer op elk ander scherm dus hopelijk betekent dit dat de kleuren er voller uitzien op het nieuwe model en dus niet verouderd uitziet.
De langere batterijduur is ook een mooie plus. Gelukkig zijn alle Joy-Con geschikt met het nieuwe OLED-model.

[ Voor 22% gewijzigd door VirinR op 06-07-2021 15:37 ]

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Beetje teleurgesteld in de informatie die word gegeven. Is nu niet helemaal duidelijk of de SOC ook beter is (waarschijnlijk niet) en hij ook beter die 720P kan halen.

• RollieBollie
Ik ga mijn Switch V1 niet vervangen. De verbeteringen zijn mij te minimaal.

Hier een comparison van de schermformaten: http://www.displaywars.com/6,2-inch-16x9-vs-7-inch-16x9

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-01 16:48
Het nieuwe Switch model komt in twee kleurmodellen. Heeft ook een nieuwe verpakking gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RVJp5RYBMuGS7on_0QTtyJ9Oy_s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y0D95mUnVSOLQbBgW7Pn2zu4.png?f=fotoalbum_large

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Interessant dat ze ervoor kiezen om een Switch update te doen zonder nieuwe SoC. Benieuwd of dit betekent of er nog een model aankomt of dat die info slaat op een nieuw model dat veel verder weg is.

De rest van de Switch OLED specs bevestigen in ieder geval de leak van Vandal.es en alle OLED leaks. Uit de vergelijkingstabel zien we verder dat de batterijduur ongewijzigd is t.o.v. het 2019 model. Of ik deze vervang of niet (ik zit op een 2017 model) hangt af van de helderheid van het scherm en van wat er nog te horen valt

Anyway, deze releast samen met Metroid op 8 oktober. Ik zie nog geen prijs, maar in de USA wordt deze $349 (versus 299). Wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/systems_5/nintendo_switch_3/nintendo_switch_oled/gallery-oled-slideItem1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/systems_5/nintendo_switch_3/nintendo_switch_oled/gallery-oled-slideItem7.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/systems_5/nintendo_switch_3/nintendo_switch_oled/gallery-oled-slideItem5.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 06-07-2021 15:43 ]

LOTG schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:35:
Beetje teleurgesteld in de informatie die word gegeven. Is nu niet helemaal duidelijk of de SOC ook beter is (waarschijnlijk niet) en hij ook beter die 720P kan halen.
Als het er niet bij staat dan kun je gewoon uitgaan dat er verder niks veranderd is anders was dat echt wel genoemd. Nu schep je zelf onduidelijkheid :P

• Arunia
  • Nu online
Het dock is wel mooi overigens. Geen idee welke kleur ik zou halen om eerlijk te zijn. Heb de rood blauw al als launch. Dan is de witte wel gaaf, maar who cares, de Skyward sword kleuren krijg ik ook straks binnen. :+
@JackAvery Ik vind het grotere scherm en OLED een mooie vernieuwing. Maar hoop inderdaad dat het scherm ook helderder is, dat zou echt handig zijn en een upgrade de moeite waard maken.

• Zerora
Het nieuwe en oude model kunnen allebei in de nieuwe en oude dock gebruikt worden. Dat is dan wel weer interessant.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

@L23 de vraag is vooral of Nintendo het scherm artificieel beperkt met een powerlimit of niet. Dit soort rigide OLEDs uit 2019/2020 kunnen in principe zonder problemen tot 700 nits gaan. Als je veel buiten gamed is dat echt wel de moeite.

Ik wacht het nog even af. Het is een mooie revisie maar stiekem zou ik pas echt willen upgraden bij een 'Pro' model.
@Zerora Was te verwachten, zo kan je nog steeds makkelijk bij vrienden langs en daar je Switch docken.

• Arunia
  • Nu online
Mijn vrouw vond het jammer dat hij niet krachtiger is.
Twijfel eigenlijk nog of ik het uberhaupt ga doen die upgrade. Buiten de witte is er weinig speciaals aan dit model en OLED is ook niet alles.
JackAvery schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:49:
@L23Ik wacht het nog even af. Het is een mooie revisie maar stiekem zou ik pas echt willen upgraden bij een 'Pro' model.
Daar heb ik geen geduld voor :P Maar weet ook niet of ik voor deze OLED versie ga, als het weer 75 euro ruilen is bij Game Mania dan wel. Heb je weer nieuwe joy-cons en nieuwe accu, vind ik de prijs wel waard.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:28
Hoe zit het nou met de switch pro 2, die ergens na dit model moet gaan komen? }:O 8)7 :+

• Zerora
Megupe schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:53:
Hoe zit het nou met de switch pro 2, die ergens na dit model moet gaan komen? }:O 8)7 :+
Dat wil iedereen wel weten. :P

• Zerora
Vanavond ofzo maar eens kijken om de topicstart weer up te daten. Info is wel wat verouders hier en daar.

L23 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:52:
[...]

Daar heb ik geen geduld voor :P Maar weet ook niet of ik voor deze OLED versie ga, als het weer 75 euro ruilen is bij Game Mania dan wel. Heb je weer nieuwe joy-cons en nieuwe accu, vind ik de prijs wel waard.
Kon je bij ruilen je data van je oude Switch overzetten?

Ik denk eigenlijk dat die 2017 modellen mogelijk meer waard zijn voor homebrewers, maar bon we moeten de rekening eerst nog maken.

@Switch Pro - er is ondertussen best wel wat info bekend over de SoC zelf, dat ik niet verwacht dat die info volledig vals is. De vraag is vooral de timing. Het lijkt duidelijk dat er informatie over dit model en de nieuwe SoC foutief samengepuzzeld is door mensen als één nieuw model. Daar kunnen zij eigenlijk niks aan doen.

• Arunia
  • Nu online
@JackAvery Die 2017 zijn absoluut meer waard voor modders omdat ze gesoftmod kunnen worden.
Die van mij gaat bij een upgrade hoe dan ook richting mijn dochter. Als die het dan nog overleefd, kan ik hem altijd later nog eens softmodden. :+

• Magic
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:49:
@Zerora Was te verwachten, zo kan je nog steeds makkelijk bij vrienden langs en daar je Switch docken.
Ik verwacht dat er straks een boel oude switches verkocht worden zonder dock. Die van mij gaat iig mooi naar de slaapkamer. :)

Maar eerst maar eens zien of de switch uberhaubt verkrijgbaar gaat zijn, of ook door tekorten te duur of niet leverbaar wordt.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
L23 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:55:
Die komt later. Dat is zeker.
Haha, geen woord gelogen! Die zekerheid hebben we in ieder geval. :)
JackAvery schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:57:
[...]

Kon je bij ruilen je data van je oude Switch overzetten?

Ik denk eigenlijk dat die 2017 modellen mogelijk meer waard zijn voor homebrewers, maar bon we moeten de rekening eerst nog maken.
Ik had dus destijds inderdaad het 2017 model geruild bij Game Mania. Ze gingen eerst de Switch controleren of het niet gebanned was en of de joy-cons het nog goed deden. Kon ik later terug komen en toen hebben ze bij de aanschaf van het nieuwe model de data overgezet. Maar dat moest je wel duidelijk aangeven anders resetten ze al je oude Switch tijdens de controle. Ik vond dat wel belangrijk en dus ook wel spannend :P

Ik was me er ook bewust van dat het 2017 model mogelijk meer waard is, maar had geen zin in gedoe met verkopen. Maar mogelijk krijg je nu minder voor een 2017 model dan een 2019 model als er weer een inruilactie is, dus wellicht interessanter om het 2017 model dan zelf te verkopen.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:28
JackAvery schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:41:
Interessant dat ze ervoor kiezen om een Switch update te doen zonder nieuwe SoC. Benieuwd of dit betekent of er nog een model aankomt of dat die info slaat op een nieuw model dat veel verder weg is.

De rest van de Switch OLED specs bevestigen in ieder geval de leak van Vandal.es en alle OLED leaks. Uit de vergelijkingstabel zien we verder dat de batterijduur ongewijzigd is t.o.v. het 2019 model. Of ik deze vervang of niet (ik zit op een 2017 model) hangt af van de helderheid van het scherm en van wat er nog te horen valt

Anyway, deze releast samen met Metroid op 8 oktober. Ik zie nog geen prijs, maar in de USA wordt deze $349 (versus 299). Wat plaatjes:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Voor mij (nog) geen reden om deze te kopen, tenzij er een speciale Zelda uitvoering komt, dan wil ik het wel eventueel overwegen, maar voor nu zeg ik van, houd het bij het oude, aangezien ik toch nooit in de handheld mode speel.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• RollieBollie
Momenteel is er bij gamemania een actie met verhoogde inruilwaarde: https://www.gamemania.nl/nl/2021/inruilactie-consoles

Heb zelf laatst een PS4 Pro ingeleverd. Helaas waren de games die ik daarvoor had niet veel waard. Maar ach. Heb daardoor wel Hyrule Warriors Age of Calamity gekocht en volgende week dus Skyward Sword HD en de Joy-Cons.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat grotere OLED scherm is toch wel fijn, één van de weinige upgrades die ik wilde zien :)

Humankind… be both.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik lees dat de prijs 50 dollar hoger wordt (350 vs 300). Zie nieuwsbericht tweakers. Dat betekent dat het voor ons iets van 390-400 euro gaat worden? Vind ik best flink. Aangezien we de Switch nog maar sinds april hebben en we vnl. docked spelen, zullen wij pas upgraden wanneer er een echte Pro komt.
Ik gooi het ff allemaal in een tabelletje:

Switch OLEDSwitch (2019)Switch (2017)
CPU/GPUNvidia Tegra X1+Nvidia Tegra X1+Nvidia Tegra X1
Scherm7" OLED (720p)6.2" LCD (720p)
Afmetingen102 mm x 242 mm x 13,9 mm102 mm x 239 mm x 13,9 mm
Gewicht320g / 420g 297g / 398g
Batterijduur4,5 - 9 uur4,5 - 9 uur2.5 - 6.5 uur
Dock2x USB, HDMI, ethernetHDMI, 3x USB.
KickstandOver de hele lengte, aanpasbare kijkhoekTer hoogte van micro-SD slot
Audio2 verbeterde front speakers2 front speakers
Opslaggeheugen64 GB32 GB
Prijs€ 349 ~369 / 349 USD / JPY 37.980 €329 / $299 / JPY 32.980

Op basis van de andere landen verwacht ik een prijs van €379.

En om alle twijfel over een SoC upgrade in dit OLED model weg te halen:

[ Voor 61% gewijzigd door JackAvery op 08-07-2021 10:59 . Reden: 2017 launch model toegevoegd ]

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-01 14:42
hopelijk komt mijn pre-order door :)

Dan kan mijn 'oude' switch naar die jongens, en heb ik meteen een Oled :P
Pagina: 1 ... 114 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic