PSN: Finally_Chris
De Game & Watch: Super Mario Bros is in ieder geval niet schaars, maar je weet natuurlijk niet of dat bij die van Zelda het zelfde gaat zijn. Ook wel een fijn gevoel als je gewoon weet dat je er een hebt.sderooij schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:25:
Ikzelf het de metroid steelbook editie pre-ordered, en de zelda g&w. De rest koop ik eventueel als het uit is of 2e hands
GaapRayNbow schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:02:
Dit weekend trouwens een nieuw Tetris 99 event:
[YouTube: Tetris® 99 - 21st MAXIMUS CUP Gameplay Trailer - Nintendo Switch]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Mag ik vragen waar je metroid steelbook ge-preordered hebt?sderooij schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:25:
Ikzelf het de metroid steelbook editie pre-ordered, en de zelda g&w. De rest koop ik eventueel als het uit is of 2e hands
Via mijn lokale game winkel (lokale bewoners ook)TomBraamhaar schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:48:
[...]
Mag ik vragen waar je metroid steelbook ge-preordered hebt?
Kan de gegevens doorgeven als je wilt via een DM.
Overal waar "Zelda" op staat moet ik gewoon hebben ;-) De huidige game & watch is ook gewoon nog beschikbaar, dus denk dat die Zelda versie ook gewoon te koop zal blijven/beschikbaar isL23 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:13:
[...]
De Game & Watch: Super Mario Bros is in ieder geval niet schaars, maar je weet natuurlijk niet of dat bij die van Zelda het zelfde gaat zijn. Ook wel een fijn gevoel als je gewoon weet dat je er een hebt.
Das mooi... Ik heb nog een heleboel zooi op MP staan welke ik aan de straatstenen niet kwijt raak. Voor jou zet ik er gratis "Zelda" op. Hoe laat kom je alles halen?sderooij schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:28:
[...]
Overal waar "Zelda" op staat moet ik gewoon hebben ;-) De huidige game & watch is ook gewoon nog beschikbaar, dus denk dat die Zelda versie ook gewoon te koop zal blijven/beschikbaar is
Nee, maar toch bedankt, dacht dat je misschien een online shop had gevonden.sderooij schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:22:
[...]
Via mijn lokale game winkel (lokale bewoners ook)![]()
Kan de gegevens doorgeven als je wilt via een DM.
sorry - wist niet goed waar ik hiermee heen moest; ik lees dat er een remake komt van 'advanced wars' voor switch. Ik dacht dat is 'de' game die ik zoek. Maar naar kijken van filmpjes lijkt het toch niet zo te zijn. Ik had op 'een nintendo' (geen idee of GBA of misschien toch de dreamcast) een strategy game (ook met tankjes/soldaatjes) en turn based. Mij staat vaag bij dat het speelveld opgedeeld was in een hexagon-achtige grid. Iemand enig idee welke game dat zou kunnen zijn? inmiddels halve ochtend bezig geweest met zoeken - zonder succes. was het dan toch advanced wars?
Advanced Daisenryaku 2001?himlims_ schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:56:
offtopic:
sorry - wist niet goed waar ik hiermee heen moest; ik lees dat er een remake komt van 'advanced wars' voor switch. Ik dacht dat is 'de' game die ik zoek. Maar naar kijken van filmpjes lijkt het toch niet zo te zijn. Ik had op 'een nintendo' (geen idee of GBA of misschien toch de dreamcast) een strategy game (ook met tankjes/soldaatjes) en turn based. Mij staat vaag bij dat het speelveld opgedeeld was in een hexagon-achtige grid. Iemand enig idee welke game dat zou kunnen zijn? inmiddels halve ochtend bezig geweest met zoeken - zonder succes. was het dan toch advanced wars?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Er werden 'in die tijd' redelijk veel van dit type games uitgebracht.himlims_ schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:56:
offtopic:
Wellicht dat je meer geluk hebt met het zoeken op '.... Tactics', wat geregeld als postfix werd gebruikt.
Maar tankjes/soldaatjes klinkt mij inderdaad in de oren als Advance Wars op de GBA.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Zou de Ubistore niet snel aanraden. Eerder dit jaar twee games gekocht die er na drie maanden nog niet waren. Waardeloze klantenservice die je van het kastje naar de muur stuurt. Was me de korting niet waard.JackAvery schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:23:
Ik ben zelf ook meestal niet van de preorders... maar wie Mario+ Rabbids perse wilt pre-orderen, doet er goed aan te weten dat als je een Ubisoft account hebt met 100 punten op, je een kortingscode van 20% op de pre-order krijgt.
@G_Dragon , Pokémon krijgt zijn eigen presentatie nog wel vroeg of laat. Unite releast zeer binnenkort dus hier moest wel nieuws over komen.
Ik vond de Direct verder niet heel spannend voor mezelf. Ik koop Metroid wel, maar het is geen gameserie waar ik warm van word. Ik had wel gehoopt op wat Zelda's op 1 cartridge zoals bij SM 3D All Stars (dat vond ik dus wel leuk en de prijs waard) maar je kan niet alles hebben. Ik haal zeker wel Zelda SW, die had ik ook nog nooit gespeeld.
De trailer is voornamelijk CGI, maar de belangrijkste boodschap is dat Pokémon Unite in juli op Switch releast. Mobile devices volgen in september. Voorlopig zijn er 19 Pokémon bevestigd als speelbare karakters in deze MOBA. De game ondersteunt crossplay en cross-platform accounts.
Serebii Update: Pokémon UNITE is crossplay and you do not require a Nintendo Switch Online subscription to play. It also includes a native voice chat option on both platforms, a friends list and a native text/stamp chat https://t.co/gDbXkIa6cr pic.twitter.com/BqzxSoKfmz
— Serebii.net (@SerebiiNet) 17 juni 2021
Goede tip, klinkt zeer irritant! Met een digitale code ga je dit minder snel tegenkomen vermoed ik? Je kan tenslotte kiezen.Timothy3000 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:37:
[...]
Zou de Ubistore niet snel aanraden. Eerder dit jaar twee games gekocht die er na drie maanden nog niet waren. Waardeloze klantenservice die je van het kastje naar de muur stuurt. Was me de korting niet waard.
[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 17-06-2021 18:58 ]
Be benieuwd hoe het zit met controls. Game lijkt meer weg te hebben van een Heroes of the Storm dan een LoL of Dota2.
We gaan het zien, lijkt me wel leuk om eens te downloaden en wat te spelen zo nu en dan.
@RangedNeedles het is een MOBA, dus een 5v5 game zoals DOTA en League of Legends. Het idee is dat twee teams elkaars basis proberen te veroveren.
Op YouTube valt er genoeg gameplay van de Canadese beta-versie te vinden.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
inderdaad even paar keer proberen te herstarten, de download. Ik heb hetzelfde probleem...The Chosen One schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 17:08:
Andere mensen hier veel problemen met het downloaden van games? Constant errors.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Into the breach misschien iets voor je?himlims_ schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:56:
offtopic:
Something under the bed is drooling
Support voor TLS 1.3 gedropt? Lijkt mij dat TLS 1.2 en TLS 1.3 juist als enige gesupport moeten zijn?RayNbow schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:43:
Firmware 12.0.3 heeft de support voor TLS 1.3 gedropt. De reden dat tig keer proberen werkt is waarschijnlijk dat je dan een CDN server te pakken krijgt waarmee je Switch wel kan communiceren. Dit is mogelijk ook de reden waarom sommigen zeggen dat als je bijv. de DNS-instellingen aanpast naar 1.1.1.1 (DNS server van Cloudfare) dat het dan ook werkt (er is dan een kans dat je dan een andere DNS-server krijgt). Ook het uit-/aanzetten van je Switch kan helpen (zorgt er in ieder geval dat de DNS-cache leeg is).
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gynnad schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:19:
[...]
Support voor TLS 1.3 gedropt? Lijkt mij dat TLS 1.2 en TLS 1.3 juist als enige gesupport moeten zijn?
[Nintendo Switch System Update]
— OatmealDome (@OatmealDome) 8 juni 2021
12.0.3 is out. Nintendo updated:
- package2 (contains OS kernel and key services)
- SSL (helps w/ creating secure connections to a server - seems TLSv1.3 support was dropped?)
- bad words list
Looks to be minor things, I’m going back to sleep
Wat kan de reden zijn dat ze TLSv1.3 er uit hebben gehaald? Waarom een update met een slechtere ervaring?
Tja, geen idee.L23 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:10:
@RayNbow En ik maar denken dat ze met elke update steeds meer stabiliteit toevoegen
Wat kan de reden zijn dat ze TLSv1.3 er uit hebben gehaald?
Het is niet op elk gebied een slechte update. 12.0.3 bevat een fix voor Cave Story:Waarom een update met een slechtere ervaring?
Note that these connection failures and the TLS 1.3 support removal are only likely correlated, though, we're not really sure.
— Michael (@SciresM) 8 juni 2021
That's the best guess at why it was pulled.
The only FS changes in 12.0.3 were path validation stuff to revert changes that broke cave story in 12.0.0.
Mocht je misgegrepen hebben, op nedgames is ie momenteel te pre orderen, al kan ik natuurlijk niet zien hoe lang.Cyrax0508 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:47:
Niet normaal hoe snel die CE's weg zijn, Ik heb de neiging om ze altijd aan te schaffen (die van Nintendo dan), maar ik doe er echt helemaal niets mee.
Ik vond de Direct verder niet heel spannend voor mezelf. Ik koop Metroid wel, maar het is geen gameserie waar ik warm van word. Ik had wel gehoopt op wat Zelda's op 1 cartridge zoals bij SM 3D All Stars (dat vond ik dus wel leuk en de prijs waard) maar je kan niet alles hebben. Ik haal zeker wel Zelda SW, die had ik ook nog nooit gespeeld.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
[eShop Servers]
— OatmealDome (@OatmealDome) 18 juni 2021
Since I’m still somehow being mentioned occasionally over the 2123-1502 error debacle:
The eShop download servers will undergo maintenance on 29 Jun, so (speculation ahead) perhaps Nintendo will do something about the issue during that period of time. https://t.co/3q9m8z26Jc
Metro Last Light (2.5 euro!), Slay The Spire (12.5 euro), Valkyria Chronicles (7 euro), Oxenfree (3 euro), Guacamelee (3.5 euro), Alien Isolation (17.5 euro), This War of Mine (4 euro), Ni no Kuni (12 euro), Hades (17.5 euro), de Romancing Saga 2 (10 euro)m Creature in the Well (7.5 euro)...
Ook is er korting op Fire Emblem en DLC , BOTW en DLC, Pikmin 3...
Hades. Beste game van 2020.JackAvery schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:46:
Hebben jullie nog tips voor de huidige eShop sale? Mijn opvallers:
Metro Last Light (2.5 euro!), Slay The Spire (12.5 euro), Valkyria Chronicles (7 euro), Oxenfree (3 euro), Guacamelee (3.5 euro), Alien Isolation (17.5 euro), This War of Mine (4 euro), Ni no Kuni (12 euro), Hades (17.5 euro), de Romancing Saga 2 (10 euro)m Creature in the Well (7.5 euro)...
Alien Isolation valt me ook op, met 50% korting de laagste prijs ooit. Van wat ik van reviews heb gezien een goede game maar ook een erg goede port, beter dan de Xbox One/PS4 versie. Enige kritiek schijnt de input lag te zijn, zelf heb ik het spel nog niet dus geen idee of het storend zal zijn. Ik hoop nog steeds ooit dat het een fysieke release krijgt. En digitaal is het voor mij nog net geen impuls aankoop.JackAvery schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:46:
https://www.nintendo.nl/G...-Light-Redux-1708392.htmlJackAvery schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:46:
https://www.nintendo.nl/G...-Bomberman-R-1174603.html
https://www.nintendo.nl/G...-II-Classic--1610002.html
twijfel nog over hades (niet zo zeer de game) maar of ik een digitale of fysieke versie wil
Fysiek is leuk voor 30 a 35 euro, maar valt me op dat het bij veel winkels is uitverkocht of aanzienlijk in prijs is gestegen. Gamemania verkoopt het niet online, maar heeft het nog wel op voorraad bij meerdere winkels voor afhalen.himlims_ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:14:
twijfel nog over hades (niet zo zeer de game) maar of ik een digitale of fysieke versie wil
Volgens mij wel. Menig review maakt daar een verwijzing naar.himlims_ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:50:
Is "NBA 2K Playgrounds 2" beetje vergelijkbaar met "SNES: NBA Jam"(?) van die gekke jumps, vreemde bonussen en over de top tricks?
@himlims_ Destijds had ik NBA Jam op mijn Sega MD en me er goed mee vermaakt. Was een mooie conversie vanuit de arcadehal.
[ Voor 17% gewijzigd door meesje op 18-06-2021 14:54 ]
Slay the Spire is ook een heerlijk kaartspelletje. Roguelike deck building, zeer aan te raden. Doet me ondanks dat het geen actie is a la Hades, toch aan Hades denken qua keuzes die je moet maken en zo.JackAvery schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:46:
Overigens zojuist wederom (na pC en ps4) XCOM 2 gekocht voor een prikkie van 15 euro. Heerlijk handheld tactical turnbased combat (daarna is Pathway aan de beurt).
[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 18-06-2021 18:08 ]
Succes met het paard. Weet dat iedereen het geweldig vindt, maar ik vind W3 echt een ontzetting matige game. Zijn zulke vette switch games!afterhourpower1 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:28:
Vandaag na 90 uur BOTW uitgespeeld. Nog veel sidequests niet gedaan en ook zeker nog wat shrines te gaan. Maar het was goed zo. Dankzij de guide volop van genoten. Zonder guide had ik hem nooit meer gestart. Ik word te oud om een goede gamer te zijn denk ik haha. Op naar The Witcher 3!
[ Voor 3% gewijzigd door giantgiantus op 18-06-2021 23:33 ]
Welke guide bedoel je?afterhourpower1 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:28:
Vandaag na 90 uur BOTW uitgespeeld. Nog veel sidequests niet gedaan en ook zeker nog wat shrines te gaan. Maar het was goed zo. Dankzij de guide volop van genoten. Zonder guide had ik hem nooit meer gestart. Ik word te oud om een goede gamer te zijn denk ik haha. Op naar The Witcher 3!
Ik heb die op ZeldaDungeon gebruikt.
Hoewel ik Mario+Rabbids met plezier gespeeld heb 2 jaar geleden had ik wel ditzelfde gevoel. Alleen bij de paar eindbazen moest ik goed nadenken, bij de normale levels was het vooral dezelfde tactieken herhalen. Kan me alleen niet meer herinneren of er nog iets met difficulty settings te doen is waardoor het uitdagender had kunnen zijn.menne schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:39:
Ik heb nu iets van 2 uurtjes Mario + Rabbids gespeeld. Het voelt tot nu toe wel redelijk oppervlakkig mbt de gameplay van de battles. Of komen er gaandeweg steeds meer elementen bij die voor een diversere gameplay zorgen? Het voelt vooralsnog redelijk recht toe, recht aan op een bepaalde manier.
In het begin is het redelijk recht toe, recht aan, maar als je verder komt worden de speelvelden en aantal tegenstanders groter en die tegenstanders worden ook nog eens gevarieerder. De basis blijft hetzelfde voor de battles, je moet geen extreme diepgang verwachten, maar het zal zeker minder oppervlakkig worden als je verder komt.menne schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:39:
Ik heb nu iets van 2 uurtjes Mario + Rabbids gespeeld. Het voelt tot nu toe wel redelijk oppervlakkig mbt de gameplay van de battles. Of komen er gaandeweg steeds meer elementen bij die voor een diversere gameplay zorgen? Het voelt vooralsnog redelijk recht toe, recht aan op een bepaalde manier.
Het moet je ook liggen. Ik denk dat games zoals XCOM uitdagender/moeilijker zijn (heb die zelf niet gespeeld). Het wordt later inderdaad gevarieerder.menne schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:39:
Ik vond het bij Mario + Rabbids vooral erg leuk om zelf te variëren, dus elke keer een andere manier bedenken hoe ik een level uit speel. Kijken hoe je een level het meest efficiënt kan uitspelen etc. De meest gekke dingen gedaan en daar kon ik me uren mee vermaken.
De game begint ook redelijk makkelijk, een moeilijkheidsgraad heeft het niet (volgens mij kan het enkel nog makkelijker?). Je kan het spel uitdagender/moeilijker maken door minder goede wapens te gebruiken/wapen upgrades uit te stellen.
Ik vond Mario Rabbids later best uitdagend worden en de DLC al helemaal. Wat mij vooral aantrekt/uitdaagt in dit spel is het uitvogelen van de combinaties van bepaalde skills, dan kan het verwoestend (leuk) worden.
Dat is hetzelfde wat ik bedoel. Kijken hoe je een level het meest efficiënt kan uitspelen.Mauz1978 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:09:
Wat mij vooral aantrekt/uitdaagt in dit spel is het uitvogelen van de combinaties van bepaalde skills, dan kan het verwoestend (leuk) worden.
Het is niet perse jezelf bewust slechtere gaar geven. Normaal begin je de game met de basis wapens, maar als je de season pass hebt dan heb je gelijk al in het begin de betere steampunk weapons. Dat maakt het spel de eerste levels al makkelijker dan nodig.
Het uitstellen van betere weapons maakt het spel uitdagender, lijkt mij gewoon de bedoeling, maar er zijn geen regels hoe je een game moet spelen. Het voordeel van uitstellen is dat je meer muntjes overhoud om (betere) wapens te kopen voor het gehele team. Maakt de game uiteindelijk ook weer makkelijker natuurlijk.
Bij mij bleven de uitdagingen prima te doen, maar ik kocht dus ook pas betere gear als ik echt vast liep. Dat maakte de levels daarvoor niet alleen uitdagender, maar zo verbeterde ik ook mijn skills.Transportman schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:41:
Wat mij bijstaat (zonder DLC, die heb ik pas later aangeschaft), is dat de uitdaging iets harder oploopt dan dat je betere gear kan kopen. Aan het begin merk je dat niet zo erg en kan je het redelijk bijhouden, maar halverwege had ik toch dat ik niet de gear had om de gevechten door te komen. Het is ook dat je per niveau 2 wapens kan kopen, met andere bonussen en niet alle bonussen zijn bij ieder gevecht nuttig (vuur tegen een smasher kan resulteren in dat die naar je toe rent en je een forse klap geeft).
Na het voltooien van een wereld doe ik daarna gelijk alle challenges, de muntjes en voornamelijk de power orbs maken de volgende wereld weer makkelijker. In het begin ook heel vaak de skill trees anders ingedeeld afhankelijk van de uitdaging.
Als je bij Mario + Rabbids er te makkelijk van af wil komen door elke kleine wapen upgrade mee te pakken, challenges uitstelt en te weinig ontdekt, zorgt dat er voor dat je minder power orbs bezit en te weinig muntjes hebt om de betere wapens te kopen met als resultaat dat de uitdaging harder oploopt.
dit weekend de 'nba2k playgrounds 2' uit de aanbiedingen getrokken; lijkt inderdaad het oude 'snes / nba jam' te doen herleven. Maar ... omfg .. ik ben sleeeeechtmeesje schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:28:
[...]
Volgens mij wel. Menig review maakt daar een verwijzing naar.
@himlims_ Destijds had ik NBA Jam op mijn Sega MD en me er goed mee vermaakt. Was een mooie conversie vanuit de arcadehal.
Verder heb ik ook nog de volgende games gekocht deze sale, maar nog niet gespeeld:
Haha, herkenbaar (helaas). Soms heb ik het idee dat ik te oud ben om te gamen.himlims_ schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:46:
[...]
dit weekend de 'nba2k playgrounds 2' uit de aanbiedingen getrokken; lijkt inderdaad het oude 'snes / nba jam' te doen herleven. Maar ... omfg .. ik ben sleeeeechtlaagste moeilijkheidsgraad, 8 matches 0x gewonnen. Ik bak er he-le-maal niets van
Vervolgens wat filmpjes en clips bekeken van mensen die het wel kunnen, maar dat heeft neits geholpen. Zelf ooit basketball gespeeld, kijk het graag op tv, games altijd wel goed bevallen maar somehow kan ik beter toeschouwer blijven van de game
zegt niets over de game zelf (misschien beetje qua controls), game lijkt best ok. Ik game aardig wat, daarbij eigenlijk 'gemiddeld' in wel iedere game, maar zo slecht als hierin ben ik zelden.
Ik hou het wel lekker bij ‘genre’ Mario.
FIFA op de Mega Drive (was semi 3D) en NBA Jam daar was ik wel goed in. NBA2K21 op de Apple TV (Apple Arcade game) bakte ik weer niks van. Sowieso in een review gelezen dat dit een hele slechte versie is.
Super Bomberman R
4.49
https://www.nintendo.nl/G...html?nsuid=70010000000118
[ Voor 10% gewijzigd door Wii4all op 21-06-2021 13:29 ]
Burp
Dat is inderdaad geen geld, heb de game op release gekocht als 2de game naast Zelda Breath of the Wild, dus fysiekWii4all schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:29:
Geen geld dacht ik zo
Super Bomberman R
4.49
https://www.nintendo.nl/G...html?nsuid=70010000000118
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Online lounges worden dan enkel ondersteund door Super Mario Party.Players have been able to use the Online Lounge feature of the Nintendo Switch Online app to arrange Splatoon 2 online battles using their smart device, such as by sending a URL link that allows social media friends to join a room.
As of July 28, 2021, the Nintendo Switch Online app will no longer support the Online Lounge feature. However, the app will continue to allow friends to voice chat, and no other changes will be made to the app at this time.
You can also continue to start a local or online multiplayer game in Splatoon 2 without use of the Online Lounge feature.
Wist zelf niet eens dat die app bestond
De app stopt niet met bestaan trouwens, het is enkel de Online Lounge feature die uit het Splatoon 2 gedeelte van de app gesloopt wordt.
Trouwens, de download problemen van de eShop (o.a. error code 2123-1502) zouden nu fixed moeten zijn volgens dit Reddit topic.
[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 22-06-2021 10:38 ]
In onderstaande tweet staat een foto van een GBA met daarop Super Mario. Echter is de score abnormaal hoog voor level 1-1. Lees je de score achterstevoren dan is dit de datum van morgen. Mario heeft ook 96 levens. Dit zou weer verband hebben met de release van n64 precies 25 jaar geleden te maken hebben.
Zou het waar zijn of zien mensen weer rare dingen?
On this day 20 years ago, the Game Boy Advance was released in Europe. What's your favourite memory of this handheld console? pic.twitter.com/JJNwCbCTZq
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 22 juni 2021
[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 23-06-2021 01:01 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Die 96, dus de release jaar van de Nintendo 64 vind ik een beetje vergezocht. De score achterstevoren lezen geeft een datum van 06-32-221? Nou ja, je kan met de cijfers wel 23-6-2021 maken. Ben benieuwd. Wordt toch hoogtijd dat er iets nieuws komt. N64 verwacht ik niet, maar ik verwacht al een tijdje Game Boy Online, een logische vervolgstap voor een handheld.Zerora schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 23:15:
Gerucht: Morgen N64 en GBA naar Nintendo Switch Online. Althans dat denken sommigen ontdekt te hebben.
In onderstaande tweet staat een foto van een GBA met daarop Super Mario. Echter is de score abnormaal hoog voor level 1-1. Lees je de score achterstevoren dan is dit de datum van morgen. Mario heeft ook 96 levens. Dit zou weer verband hebben met de release van n64 precies 25 jaar geleden te maken hebben.
Zou het waar zijn of zien mensen weer rare dingen?![]()
[Twitter]
Edit: Ah, in Europa en Amerika pas later, maar in Japan kwam de N64 uit op 23-6-1996
[ Voor 4% gewijzigd door L23 op 23-06-2021 00:25 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Zerora op 23-06-2021 01:04 ]
Nee, ik vind het te ver gezocht. Nintendo doet vaker niks met anniversaries. Dus geen reden om opeens twee systemen naar Online te brengen.Zerora schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 01:03:
Dat zowel N64 en GBA naar Switch Online komen, vind ik overigens niet heel vreemd. Met de 30th anniversary van de Gameboy heeft Nintendo namelijk niks mee gedaan. Dus nu samen met N64 zou best mooi zijn om zo ook de Gameboy's 30e verjaardag nog erkenning te geven.
Perfecte keuze voor achtergrondmuziek.
Haha dacht even dat ik in het Wie is de Mol-topic beland was..Zerora schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 23:15:
Gerucht: Morgen N64 en GBA naar Nintendo Switch Online (of een aankondiging hiervan). Althans dat denken sommigen ontdekt te hebben.
[Twitter]
Too soon.RollieBollie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:26:
Ach. Als de N64 naar de Switch komt moeten ze wel de analoge stick slijtage nabootsen. Of zal dat niet nodig zijn vanwege JoyCon drift.
edit: aangepast met de Engelstalige versie
[ Voor 18% gewijzigd door sderooij op 23-06-2021 12:00 ]
De game ziet er zonder audio wel uit als iets wat ik voor de juiste prijs ga aanschaffen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
YouTube: Ontdek The Legend of Zelda: Skyward Sword HD (Nintendo Switch)
Ik moet zeggen dat ik het reuze vind meevallen. Ik zou zelf eerder gekozen hebben voor een andere stem, maar ik vind niet dat er iets mis is met deze nederlandse versie.
In het geval van Zelda heb ik BOTW in het Engels gespeeld, maar de stemmen in het Japans, vond dat een stuk beter klinken. Dus hier de trailer in het Japans
Het Nederlands staat stijf van de leenwoorden. Veel vertalingen gebruiken die leenwoorden juist niet en nemen in plaats daarvan een woord dat misschien wel correct is maar dat echt enorm slecht klinkt in de context. Ik speelde vroeger veel Dungeon Keeper en heb 't een keer in het Nederlands op gezet destijds. Dat duurde ongeveer vijf minuten, daarna was ik de kinderachtig klinkende termen echt al helemaal beu. "Imps" hadden ze vertaald als "dondersteentjes..." Iets als "gnoom," "kobold" of "aardmannetje" was al beter geweest, maar ook die klinken gewoon fout.L23 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:50:
Ik denk dat het te maken heeft omdat voor een bepaalde groep gamers destijds de games enkel in het Engels waren te spelen. Ook waren de paar games die wel naar Nederlands vertaald waren best slecht vertaald.
Same here, al komt dat vooral omdat ik de Engelse voice acting van sommige acteurs en actrices echt slecht vond. Ik begrijp bijvoorbeeld niet waarom ze een Amerikaanse stemactrice hebben ingehuurd om Zelda met een gebrekkig Brits accent te laten spreken. Had dan een Engelse actrice gezocht...In het geval van Zelda heb ik BOTW in het Engels gespeeld, maar de stemmen in het Japans, vond dat een stuk beter klinken.
In Pokémon Snap heb ik de stemmen ook op Japans gezet maar dat was eigenlijk vooral voor de lol.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Als je écht wil lachen, dan moet je eens naar de écht oude Marvel comics gaan zoeken, zo uit de jaren 70 of zo, en dan de NL uitgaves ervan. Dáár kun je pas knullige vertalingen tegenkomen.NMe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:06:
[...]
Het Nederlands staat stijf van de leenwoorden. Veel vertalingen gebruiken die leenwoorden juist niet en nemen in plaats daarvan een woord dat misschien wel correct is maar dat echt enorm slecht klinkt in de context. Ik speelde vroeger veel Dungeon Keeper en heb 't een keer in het Nederlands op gezet destijds. Dat duurde ongeveer vijf minuten, daarna was ik de kinderachtig klinkende termen echt al helemaal beu. "Imps" hadden ze vertaald als "dondersteentjes..." Iets als "gnoom," "kobold" of "aardmannetje" was al beter geweest, maar ook die klinken gewoon fout.
[...]
Same here, al komt dat vooral omdat ik de Engelse voice acting van sommige acteurs en actrices echt slecht vond. Ik begrijp bijvoorbeeld niet waarom ze een Amerikaanse stemactrice hebben ingehuurd om Zelda met een gebrekkig Brits accent te laten spreken. Had dan een Engelse actrice gezocht...
In Pokémon Snap heb ik de stemmen ook op Japans gezet maar dat was eigenlijk vooral voor de lol.
Spinneman die tegen de Groene Kobold of de Gier aan het vechten is. De Vergelders, met Thor, Staalman de Zwarte Weduwe en de Zwarte Panter, nee dank je wel.
Echt, wie dat heeft vertaald moet wel de uitvinder van de Nederwiet zijn…
Ja dat inderdaadNMe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:06:
Het Nederlands staat stijf van de leenwoorden. Veel vertalingen gebruiken die leenwoorden juist niet en nemen in plaats daarvan een woord dat misschien wel correct is maar dat echt enorm slecht klinkt in de context. Ik speelde vroeger veel Dungeon Keeper en heb 't een keer in het Nederlands op gezet destijds. Dat duurde ongeveer vijf minuten, daarna was ik de kinderachtig klinkende termen echt al helemaal beu. "Imps" hadden ze vertaald als "dondersteentjes..." Iets als "gnoom," "kobold" of "aardmannetje" was al beter geweest, maar ook die klinken gewoon fout.
Zerora schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 23:15:
Gerucht: Morgen N64 en GBA naar Nintendo Switch Online (of een aankondiging hiervan). Althans dat denken sommigen ontdekt te hebben.
[Twitter]

Helaas, dezelfde afbeelding is in 2001 ook al eens gebruikt. Tenzij Nintendo toen al begonnen is om dit te plannen uiteraard.
Oh wauw.. Goed gevonden.Raem schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:49:
[...]
[Afbeelding]
Helaas, dezelfde afbeelding is in 2001 ook al eens gebruikt. Tenzij Nintendo toen al begonnen is om dit te plannen uiteraard.
Maakt dat het gerucht niet enkel groter? Aangezien de score het enige is wat afwijkt van jouw picture ?Raem schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:49:
[...]
[Afbeelding]
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
Score is gewoon hetzelfde toch? Alleen de score is minder goed in beeld.oviMivo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:49:
[...]
Maakt dat het gerucht niet enkel groter? Aangezien de score het enige is wat afwijkt van jouw picture ?
Ah, ja ik zie nu dat het plaatje natuurlijk is afgesneden.... Ik dacht dat er gewoon "122" stond 😂😅L23 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:50:
[...]
Score is gewoon hetzelfde toch? Alleen de score is minder goed in beeld.
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
https://www.nintendolife....hawks_pro_skater_1_plus_2
Lijkt een goede port te zijn.
Edit: ik lees dat alles op de cartridge staat, maar dat er een 3,5GB day one update is.
Nog mensen die de game gaan halen? Tot nu toe zag ik dat het te koop is bij Game Mania, Coolshop en Shop4NL.
[ Voor 57% gewijzigd door L23 op 24-06-2021 15:54 ]
Niet om flauw te doen maar dan staat dus lang niet alles op de cartridge.L23 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:40:
Eerste reviews van Tony Hawk Pro Skater 1 + 2 komen binnen.
Edit: ik lees dat alles op de cartridge staat, maar dat er een 3,5GB day one update is.
Nog mensen die de game gaan halen? Tot nu toe zag ik dat het te koop is bij Game Mania, Coolshop en Shop4NL.
Kan zijn dat er een andere versie op de cartridge staat die nog niet geoptimaliseerd is. Zag iemand klagen over slechte FPS en dat dit na de update beter was.Terpstars schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:59:
[...]
Niet om flauw te doen maar dan staat dus lang niet alles op de cartridge.
Gaat meer om dat beide delen er op staan i.p.v. alleen deel 1 en dan heel deel 2 downloaden. Dan kun je zo'n "fysieke" titel ook al lastig/niet doorverkopen.Terpstars schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:59:
[...]
Niet om flauw te doen maar dan staat dus lang niet alles op de cartridge.
Downloaden is geen probleem voor verkoop zolang je geen eenmalige code-in-a-box onzin koopt. Bij bijvoorbeeld The Bioshock Collection had je van alle 3 de games het eerste level op de cartridge staan en per game is er dan een update voor het volledige spel.
Maar in dit geval staat de game qua single player content volledig op cartridge en bij de update krijg je nog Ranking begrijp ik. Het is me morgen wel duidelijk want ik heb het spel besteld.
- We kunnen vanaf vandaag de Monster Hunter Stories 2 Demo downloaden (2.8GB). Het gaat om een vrij uitgebreide demo (>5 uur), gelukkig kan je de save data transferren naar de volledige game. Volgens de mensen die er al mee aan de slag mee zijn, is de framerate trouwens unlocked.
- Square-Enix kondigt ook een demo aan in de laatste gameplay trailer van NEO: The World Ends with You. De demo kan je vanaf morgen downloaden, en ook hier is je savegame compatibel met het volledige spel
- Square-Enix liet in een interview met RGP Site vallen dat de SaGa remasters beter dan verwacht verkopen. We mogen duidelijk meer SaGa games verwachten
- NISA en Nihon Falcom kondigden eerder vandaag aan dat er vier nieuwe ports uit de langlopende 'Trails' games naar het westen komen. Trails from Zero (trailer) en Trails to Azure (trailer) worden geport met behulp van de fanvertaling van Geofront en arriveren respectievelijk in de herfst van 2022 en in 2023. De Engelse versie van de nieuwste game in de reeks - in het Japans bekend als Hajimari no Kiseki - krijgt de titel Trails into Reverie (trailer) en staat gepland voor 2023. Ook spinoff game The Legend of Nayuta: Boundless Trails (trailer) mogen we in datzelfde jaar verwachten. Met andere woorden, het duurt nog wel eventjes voor deze games hier te spelen zijn.
De enige Trails games die dan nog op Switch ontbreken zijn de titels uit de originele trilogie - The Legend of Heroes: Trails in the Sky.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
https://www.nintendo.nl/G...-1923575.html#gameDetailsndonkersloot schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:16:
Weten we al trouwens of skyward sword ook met de pro controller te spelen is?
Ohja, dat had ik ook kunnen bedenken
Thanks
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Wat is aan te raden? Deze spelen op de Switch of op de PS4? Zal voornamelijk gebruikt worden via de TV. Door operatie tijdje niet zo mobiel, dus lijkt lijkt mij een mooi moment om deze nostalgische jeugdherinnering nogmaals te proberen. De kinderen spelen momenteel toch niet met hun Switch, dus zou goed uitkomen.L23 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:40:
Eerste reviews van Tony Hawk Pro Skater 1 + 2 komen binnen.
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic