Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
- Smash DLC: Kazuya
- Life is Strange Remastered - 2021
- Life is Strange True Colours - 10/09
- Guardians of the Galaxy Cloud version - 26/10
- Worms Rumble - 23/06
- Astria Ascending - 13/09
- Two Point Campus - 2022
- Super Monkey Ball: Banana Mania (= Monkey Ball 1+2+Deluxe) - 05/10
- Mario Party Superstars - 29/10
- Metroid Dread - 08/10 (ook Metroid Dread amiibo)
- Just Dance 2022 - 4/11
- Cruis N' Blast -
- Dragon Ball Z: Kakarot + DLC - 24/09
- Mario Golf: Super Rush - 25/06
- Monster Hunter Stories 2 - 09/07
- WarioWare Get It Together! - 10/09
- Shin Megami Tensei V - 12/11
- Danganronpa Decadence (collectie van 4 games) - 2021
- Project Zero: Maiden of Black Water - 2021
- DOOM Eternal: The Ancient Gods Part 1 - release vandaag
- Tony Hawk Pro Skater 1+2 - 25/06
- Strange Brigade - release vandaag
- Mario + Rabbids: Sparks of Hope - 2022
- Advance Wars 1-2: Re-boot Camp - 3/12
- Hyrule Warriors: Age of Calamity Wave 1 - 18/06
- The Legend of Zelda: Skyward Sword HD - 16/07
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 (?) - 2022
[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 15-06-2021 22:59 ]
Iedereen maar hopen op de Switch Pro, en ze krijgen een Game&WatchL23 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:35:
Lol, weer een Game&Watch
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Weinig zelda liefde voorlopig vanuit Nintendo
PSN: Finally_Chris
Had eigenlijk wel een DLC voor Animal Crossing verwacht.L23 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:42:
Ja fijn dat er geen Animal Crossing en Pokemon was vandaag, mag ook wel eens gezegd worden
Ik baal best wel. Hoopte op info over de Switch PRO maar helemaal niks. Misschien verrast Nintendo ons binnen de komende dagen nog?CR1691 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:42:
Tot zover het geneuzel over die pro.
Weinig zelda liefde voorlopig vanuit Nintendo
Niet slecht, en BotW2 is vet. Maar verder mis ik toch een echte knaller erbij... Veel was al eerder aangekondigd, of niet echt spectaculair, helaas.
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
[ Voor 45% gewijzigd door JackAvery op 15-06-2021 18:47 ]
Advance Wars, Metroid Prime, Zelda, SMB, Two Point Campus, Cruis N' Blast, Danganronpa, Project Zero. e.d. Redelijk.,
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik ben zelf wel tevreden over deze E3 Direct, veel laten zien en kort behandeld waardoor er een goede variatie aan games gepresenteerd werd.
Blijft tof, echter vind ik het wel een dikke middelvinger dat het niet gewoon DLC is voor SuperMarioParty... Die game is gewoon niet 'af' . Ik ging er eerst ook ff vanuit dat dit een uitbreiding zou zijn, maar blijkt een losse game, helaas...CR1691 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:47:
Wel zin in Mario party!
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
Wel zin in Mario Party (al had dat DLC moeten zijn voor Super Mario Party) en Wario Ware.
[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 15-06-2021 18:53 ]
Verbaasd me vooral hoeveel mensen Mario Party gekocht hebben met de hoop dat het wel gratis uitbreidingen zou gaan krijgen.oviMivo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:50:
[...]
Blijft tof, echter vind ik het wel een dikke middelvinger dat het niet gewoon DLC is voor SuperMarioParty... Die game is gewoon niet 'af' . Ik ging er eerst ook ff vanuit dat dit een uitbreiding zou zijn, maar blijkt een losse game, helaas...
[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 15-06-2021 18:58 ]
Ik had niet zozeer gratis gedacht. Maar juist een season pass, met extra borden, minigames etc. Daar schreeuwt het spel ook echt om...L23 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:57:
[...]
Verbaasd me vooral hoeveel mensen Mario Party gekocht hebben met de hoop dat het wel gratis uitbreidingen zou gaan krijgen.
De borden zijn leuk, maar enorm klein. We hebben ons er een paar keer mee vermaakt, maar de drempel is zó enorm laag..
Ja SMTV, maar die is net als Metroid Prime al ooit bij release aangekondigd… eerst een zien of dat wat wordt, want Nocturne schijnt maar een matige port te zijn.
Jammer van die Switch Pro…
[ Voor 38% gewijzigd door Flozem op 15-06-2021 19:13 ]
Mario + Rabids complete €20,-
Zelda (30%), Doom en wat anderen.
En aantal games dus of te koop of te preorderen (bad move).
ps. Advance Wars €60-!!! Dat had wel 30-40 max kunnen zijn... die halen we (misschien) wel met 75%(+) korting.
Toen ik het zag dacht ik nieuwe game... maar dit zijn gewoon (maar) 2 campaigns zover bekend. Toch wat minder.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik heb de Advance Wars games een paar jaar terug nog gespeeld op de Game Boy Advance. Leuke gameplay, maar zijn niet hele lange games. 60 euro is dan wel erg duur inderdaad.The Chosen One schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:16:
ps. Advance Wars €60-!!! Dat had wel 30-40 max kunnen zijn... die halen we (misschien) wel met 75%(+) korting.
Toen ik het zag dacht ik nieuwe game... maar dit zijn gewoon (maar) 2 campaigns zover bekend. Toch wat minder.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Something under the bed is drooling
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Advance wars is gewoon een remaster toch?
Prima direct en prima release calendar going forward.
[ Voor 29% gewijzigd door giantgiantus op 15-06-2021 20:11 ]
Mario party ook oude boards en minigames en dat terwijl de vorige al een aanfluiting was toch de voorgangers. Monkeybal, advance wars enz ook oude meuk. Zijn zeker geen slechte spellen maar die heb ik al op de originele consoles
Jammer dat btow pas 2022 wordt, vermoed wel iets met tijd als majora's mask als ik de trailer bekijk rond 0:50 bijvoorbeeld
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ook in NL is er nu een sale.L23 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:09:
[...]
Er komt inderdaad een sale na de E3, maar betreft de Amerikaanse eshop.
20 euro fysiek is overigens een mooie prijs, verwacht niet dat je daar een betere deal gaat vinden.
Enige verrassing was Metroid Dread, zag er echt leuk uit en kijk ik wel naar uit. Voor de rest wel heel veel middelmatige meuk wat mij betreft. Gebruik deze show dan om al die middelmatige games/ports een andere keer te tonen en pak groots uit met de Switch Pro. Daar zou de E3 toch HET platform voor moeten zijn, al is het dit jaar alleen maar digitaal.
Geen metroid 4, geen bayonetta 3, een BOTW2 die nagenoeg een kopie lijkt te zijn van deel 1. Ik las ergens dat het meer een DLC voor deel 1 leek te zijn. Dat is toch wel een prima omschrijving van hetgeen ik heb mogen aanschouwen.
Hoezo ‘nu wel’? Ik gaf toch eerder aan dat er na de E3 een sale zal starten, waarop jij reageert dat dit alleen Amerika betreft.
Ik wil ook best vette games maar die heb ik wel in heel erg beperkte mate voorbij zien komen. Daarom zeg ik, als je toch weinig aan games heb te showen geef dan wat info over de Switch Pro, waar al jarenlang geruchten de ronde over doen.giantgiantus schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:13:
Wat maakt mij die switch pro nu uit. Ik wil vette games. En Metroid is geniaal. Dus ben erg blij met deze direct.
Hebben we dezelfde trailer zitten kijken? Ik heb bijna alleen nog maar nieuwe dingen gezien.Dazzling Dwild schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:11:
een BOTW2 die nagenoeg een kopie lijkt te zijn van deel 1. Ik las ergens dat het meer een DLC voor deel 1 leek te zijn. Dat is toch wel een prima omschrijving van hetgeen ik heb mogen aanschouwen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Zoals ik zei... wachten en maybe een sale volgend jaar of zo.
Omdat je informatie toen verkeerd was, nu klopt het wel inderdaad, *knip* Dit is op de man, graag dit achterwege laten in het vervolgmeesje schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:14:
[...]
Hoezo ‘nu wel’? Ik gaf toch eerder aan dat er na de E3 een sale zal starten, waarop jij reageert dat dit alleen Amerika betreft.
[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 16-06-2021 13:51 ]
Nou ja zeg…. Nintendo Amerika heeft het aangekondigd, maar dan betekent dat ook gelijk dat de sale ook alleen maar in Amerika geldt?L23 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:34:
[...]
Omdat je informatie toen verkeerd was, nu klopt het wel inderdaad, *knip* Dit is op de man, graag dit achterwege laten in het vervolg
[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 16-06-2021 13:52 ]
Mijn hoogtepunten: BOTW 2, Metroid Dread, Shin Megami Tensei V, Advance Wars remakes, Super Monkey Ball, DBZ Kakarot, Astria Ascending.
Verder leuk om te zien maar niet voor mij: Mario Party, Cruis 'n Blast, Life is Strange, Tony Hawl. Danganrnpa.
De mensen die BOTW2 nu al een 'DLC van 1' aan het noemen zijn, moeten trouwens duidelijk eens met meer aandacht naar die trailer kijken
De Treehouse content:
- Metroid Dread ontwikkelgeschiedenis en gameplay, en later nog een gameplay segment
- Mario Party Superstars gameplay
- Mario Golf Super Rush gameplay
- WarioWare: Get It Together! gameplay
- Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin gameplay
- Shin Megami Tensei V gameplay
- Advance Wars 1+2: Re-boot Camp gameplay
- No More Heroes 3 gameplay
Super Robot Wars 30
Mushihimesama, Espgaluda II, DoDonPachi Resurrection
[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 15-06-2021 23:02 ]
En een podcast met Doug Bowser:
[ Voor 33% gewijzigd door Zerora op 15-06-2021 23:00 ]
Nintendo zal echt wel een keer met een nieuwe console of upgrade van de Switch komen, maar ze zullen hem pas aankondigen wanneer ze hem aan willen kondigen, daar gaan geruchten niets aan veranderen. En blijkbaar vonden ze dit niet het moment om informatie over een Switch Pro of iets te delen.Dazzling Dwild schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:14:
[...]
Ik wil ook best vette games maar die heb ik wel in heel erg beperkte mate voorbij zien komen. Daarom zeg ik, als je toch weinig aan games heb te showen geef dan wat info over de Switch Pro, waar al jarenlang geruchten de ronde over doen.
Eerlijk gezegd, met de aankondigingen van vandaag, verwacht ik dat als ze met de Switch Pro bezig zijn, daar dit jaar geen informatie over zal komen. Ik heb niets gezien dat niet op het huidige model zou kunnen draaien, meest in de toekomst is BotW2 en dat zag er niet zoveel beter uit dan BotW1 dat het een nieuw model zou moeten zijn. Aangezien BotW2 nu voor 2022 gepland staat, lijkt een Switch Pro mij onwaarschijnlijk voor dit jaar.
Dat begrijp ik, maar het betekent niet dat als een continent het verkondigt, het niet van toepassing kan zijn op andere continenten. Daarom vind ik je eerdere stelligheid dat het alleen Amerika betreft niet juist. Amerika heeft de sale aangekondigd maar niet aangegeven dat het America only is.L23 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:51:
@meesje Klopt, sales kunnen per regio verschillend zijn.
Dit was mijn bron: https://www.nintendolife....motion_to_follow_e3_event
Niet voor niks wordt toch CEST genoemd?
Dus sorry hoor, maar je ‘doe niet eigenwijs’ vind ik totaal misplaatst.
Voorlopig geef ik Bloomberg nog het voordeel van de twijfel en ga ik er vanuit dat het nieuwe model in de komende maand ofzo aangekondigd kan worden. De Switch Lite is ook in juli getoond. Als het later is, dan is het later, allemaal niet zo erg.
@meesje , de bron waar je naar linkt zegt wel degelijk "Nintendo of America". Niemand anders had die sale aangekondigd. Het is leuk dat Nintendo in Europa ook een sale doet, maar sales zijn nu eenmaal regionaal.
Overigens is het een heel goede sale, zeker de moeite waard om naar te kijken!
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 15-06-2021 23:07 ]
Geen idee wat je nou wil. Maar Nintendolife verkondigd aan de hand van een tweet van Nintendo Amerika dat er een Amerikaanse eshop sale komt. In het bericht hopen ze dat Europa ook een sale krijgt, maar ze geven aan dat het niet zeker is. Vandaag twittert Nintendo Europa dat er hier ook een eshop sale plaats vind. Maar knap dat jij dat dus zaterdag al wist.meesje schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:04:
[...]
Dat begrijp ik, maar het betekent niet dat als een continent het verkondigt, het niet van toepassing kan zijn op andere continenten. Daarom vind ik je eerdere stelligheid dat het alleen Amerika betreft niet juist. Amerika heeft de sale aangekondigd maar niet aangegeven dat het America only is.
Dit was mijn bron: https://www.nintendolife....motion_to_follow_e3_event
Niet voor niks wordt toch CEST genoemd?
Dus sorry hoor, maar je ‘doe niet eigenwijs’ vind ik totaal misplaatst.
Ik miste echter een zelda windwaker / twilight Princes aankondiging die zou ik namelijk heel graag op de switch willen zien. Ze gaven aan dat er verder niets in ontwikkeling zat wat betreft zelda. Zou dit niet meer komen of alsnog nadat skyward sword uit is?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik bedoelde meer, als ze al een Pro zouden hebben, waarom de trailers daar niet op maken? Dat het er allemaal als Switch-niveau uitziet is voor mij een indicatie dat de Pro niet zover is als de geruchten beweren.JackAvery schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:05:
@Transportman natuurlijk zien alle games er tijdens deze show uit alsof ze op de Switch kunnen draaien, ze draaien tenslotte op de Switch.
Voorlopig geef ik Bloomberg nog het voordeel van de twijfel en ga ik er vanuit dat het nieuwe model in de komende maand ofzo aangekondigd kan worden. De Switch Lite is ook in juli getoond. Als het later is, dan is het later, allemaal niet zo erg.
Omdat Nintendo Nintendo is. Dat nieuwe model bestaat niet tot het officieel is. Upgraded trailers tonen terwijl je geen nieuw model hebt aangekondigd, is verder misleiding, want zo wek je de indruk dat die games er zo gaan uitzien op de huidige Switch.Transportman schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:15:
[...]
Ik bedoelde meer, als ze al een Pro zouden hebben, waarom de trailers daar niet op maken? Dat het er allemaal als Switch-niveau uitziet is voor mij een indicatie dat de Pro niet zover is als de geruchten beweren.
Precies. En nu Zelda pas 2022 gaat zijn, zal het nieuwe model Switch op zn vroegst ook pas 2022 zijn. Ik ben nog steeds wel overtuigd dat deze twee hand in hand gaan.JackAvery schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:22:
[...]
Omdat Nintendo Nintendo is. Dat nieuwe model bestaat niet tot het officieel is. Upgraded trailers tonen terwijl je geen nieuw model hebt aangekondigd, is verder misleiding, want zo wek je de indruk dat die games er zo gaan uitzien op de huidige Switch.
Ik begrijp best de redenering hierachter, maar ik denk niet meer dat dit het geval gaat zijn. Anyway, we zien welZerora schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:23:
[...]
Precies. En nu Zelda pas 2022 gaat zijn, zal het nieuwe model Switch op zn vroegst ook pas 2022 zijn. Ik ben nog steeds wel overtuigd dat deze twee hand in hand gaan.
Overigens is er een extended Shin Megami Tensei V trailer verschenen voor de Japanse markt, heel anders dan tijdens de Westerse Direct
Ik verwacht dat ze de Switch Pro gewoon cancelen, zonder Zelda releasen kan natuurlijk niet en pas in 2022 duurt gewoon te lang.Zerora schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:23:
[...]
Precies. En nu Zelda pas 2022 gaat zijn, zal het nieuwe model Switch op zn vroegst ook pas 2022 zijn. Ik ben nog steeds wel overtuigd dat deze twee hand in hand gaan.
Tingle tuner confirmedsderooij schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:32:
[Afbeelding]
Dit kan geen hint zijn of iets? De handheld die wario vasthoudt?
Gaan we nog een nieuwe originele Mario Kart zien op de Switch?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Er zijn nog nooit twee Mario Karts voor 1 platform uitgebracht. Home Circuit is de eerste keer dat dat gebeurde.ndonkersloot schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:12:
Wat ik me trouwens ook afvraag, waar blijft Mario Kart 9?
En het Mario Kart schema zit min of meer steeds op 3 jaar, 8 naar Home Circuit was 3 jaar. De kans is aanwezig dat we nog 3 jaar moeten wachten op 9
[Edit]
Tenzij we met een jaar ofzo een Pro krijgen waarbij MK9 een release titel is
[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 16-06-2021 08:18 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Officieel heeft de Switch nog geen eigen Mario Kart.Spike_wolf schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:17:
[...]
Er zijn nog nooit twee Mario Karts voor 1 platform uitgebracht. Home Circuit is de eerste keer dat dat gebeurde.
En het Mario Kart schema zit min of meer steeds op 3 jaar, 8 naar Home Circuit was 3 jaar. De kans is aanwezig dat we nog 3 jaar moeten wachten op 9
[Edit]
Tenzij we met een jaar ofzo een Pro krijgen waarbij MK9 een release titel is
MK8 Deluxe is in feite de Wii U versie + de later uitgebrachte DLC. Sowieso is het een beetje vreemd allemaal met de re-releases op de Switch omdat de Wii U geflopt is.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Vreemd is denk ik niet het juiste woord. Wellicht dat je het vervelend vindt.DutchKel schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:29:
[...]
Officieel heeft de Switch nog geen eigen Mario Kart.
MK8 Deluxe is in feite de Wii U versie + de later uitgebrachte DLC. Sowieso is het een beetje vreemd allemaal met de re-releases op de Switch omdat de Wii U geflopt is.
Dat is ook weer waar natuurlijk.DutchKel schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:29:
[...]
Officieel heeft de Switch nog geen eigen Mario Kart.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik vond de graphics in de trailer van BOTW ook niet van het kaliber "dit moet op andere hardware draaien". Nu kan dat natuurlijk bewust zo zijn gedaan. Aan de ene kant verwachtte ik ook geen Switch Pro nieuws, dat zou alle game-aankondigingen ondersneeuwen. Het zou slimmer zijn om dat in een direct buiten de E3 te doen. Aan de andere kant hoopte ik er natuurlijk wel opL23 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:38:
[...]
Ik verwacht dat ze de Switch Pro gewoon cancelen, zonder Zelda releasen kan natuurlijk niet en pas in 2022 duurt gewoon te lang.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
| Switch H2 2021 highlights | |
|---|---|
| rest van juni | Hyrule Warriors: Age of Calamity Wave 1 DLC (18.06.2021) ENDER LILIES: Quietus of the Knights (22.06.2021) Worms Rumble (23.06.2021) Legend of Mana (24.06.2021) Mario Golf: Super Rush (25.06.2021) Tony Hawk Pro Skater 1+2 (25.06.2021) Disgaea 6: Defiance of Destiny (29.06.2021) Doki Doki Literature Club Plus! (30.06.2021) |
| juli | Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin (09.07.2021) Zelda: Skyward Sword HD (16.07.2021) Cris Tales (20.07.2021) Pokémon Unite (21.07.2021) Last Stop (22.07.2021) Neo The World Ends With You (27.07.2021) Samurai Warriors 5 (27.07.2021) The Great Ace Attorney Chronicles (27.07.2021) Unbound: Worlds Apart (28.07.2021 Eldest Souls (29.07.2021) Blaster Master Zero III (29.07.2021) Fuga: Melodies of Steel (29.07.2021) Ys IX: Monstrum Nox (31.07.2021) |
| augustus | The Falconeer: Warrior Edition (05.08.2021) Dreamscaper (05.08.2021) Picross S Mega Drive & Master System Edition (05.08.2021) Black Book (10.08.2021) Axiom Verge 2 (11.08.2021) Slime Rancher: Plortable Edition (11.08.2021) Garden Story (11.08.2021) FORECLOSED (12.087.2021) Fire Tonight (12.08.2021) Shadowverse: Champion's Battle (13.08.2021) Road 96 (16.08.2021) Greak: Memories of Azur (17.08.2021) Monster Train (19.08.2021) Hoa (24.08.2021) King's Bounty II (24.08.2021) No More Heroes III (27.08.2021) |
| september | Sonic Colors: Ultimate (07.09.2021) WarioWare Get It Together! (10.09.2021) Lost in Random (11.09.2021) Cruis'n Blast (14.09.2021) SkateBIRD (16.09.2021) Eastward (16.09.2021) Diablo 2 Resurrected (23.09.2021) Dragon Ball Z: Kakarot + DLC (24.09.2021) Castlevania Advance Collection (24.09.2021) Deltarune Chapter 2 (24.09.2021) Hot Wheels Unleashed (27.09.2021) Knockout Home Fitness (28.09.2021) Death’s Gambit: Afterlife (30.09.2021) Astria Ascending (30.09.2021) |
| oktober | Super Monkey Ball: Banana Mania (05.10.2021) Metroid Dread (08.10.2021) Tetris Effect Connected (08.10.2021) Disco Elysium: The Final Cut (12.10.2021) Dying Light: Platinum Edition (19.10.2021) Skul: The Hero Slayer (21.10.2021) Monark (Japan: 14.10.2021 / EU 25.02.2022) Guardians of the Galaxy - cloud version (26.10.2021) Voice of Cards: The Isle Dragon Roars (28.10.2021) Project Zero: Maiden of Black Water (28.10.2021) Super Robot Wars 30 (Japan: 28.10.2021) Happy Game (28.10.2021) Mario Party Superstars (29.10.2021) Hyrule Warriors Age of Calamity DLC - Wave 2 (29.10.2021) |
| november | Just Dance 2022 (04.11.2021) Star Wars: Knights of the Old Republic (11.11.2021) Megaton Musashi (Japan: 11.11.2021) Grand Theft Auto the Trilogy: Definitive Edition (11.11.2021) Shin Megami Tensei V (12.11.2021) Grow: Song of the Evertree (16.11.2021) Ruined King: A League of Legends Story (16.11.2021) Pokémon Brilliant Diamond/Shining Pearl (19.11.2021) Death's Door (23.11.2021, Beyond a Steel Sky (30.11.2021) ---- Gestalt Steam & Cinder (herfst 2021) |
| december | Big Brain Academy: Brain vs Brain (3.12.2021) Danganronpa Decadence (03.12.2021) (vier games (hover over)) Disney Magical World 2: Enhanced Edition (03.12.2021) Loop Hero (09.12.2021) Wytchwood (09.12.2021) Monster Rancher 1 & 2 DX (09.12.2021) Shovel Knight Pocket Dungeon (13.12.2021) Chicory: A Colorful Tale (15.12.2021) |
| 2021 | Outer Wilds (holiday 2021) Neon White (winter 2021) THE HOUSE OF THE DEAD: Remake Hollow Knight: Silksong Fall Guys A Tale of Paper Sports Story |
Vetgedrukt zijn de first-party titels, in italics vind je console-exclusives (al dan niet gepubliceerd door Nintendo). Disclaimer: natuurlijk zijn er nog honderden andere games waar vast ook wel pareltjes tussen zitten. De lijst is allesbehalve compleet.
En als we dan wat verder in de toekomst kijken...
| Switch 2022 highlights | |
|---|---|
| Q1 2022 | Pokémon Legends: Arceus (28.01.2021) Astroneer (januari 2022) Life is Strange: Remastered (01.02.2022) OlliOlli World (08.02.2022) Figment 2: Creed Valley (februari 2022) TRIANGLE STRATEGY (04.03.2022) Chocobo GP (10.03.2022) Rune Factory 5 (22.03.2022) Dying Light 2 Stay Human (04.02.2022) - Cloud edition FAR: Changing Tides (early 2022) Aztech Forgotten Gods (Q1 2022) |
| Q2 2022 | Kirby and the Forgotton Land (lente 2022) Advance Wars 1-2: Re-boot Camp (lente 2022) LEGO Star Wars: The Skywalker Saga (lente 2022) AI: THE SOMNIUM FILES - nirvanA Initiative (lente 2022) Aliisha - The Oblivion of Twin Goddesses (lente 2022) Parkasaurus (lente 2022) Don't Starve Together (lente 2022) Behind the Frame: The Finest Scenery (lente 2022) Omori (lente 2022) Endling - Extinction is Forever (lente 2022) |
| H2 2022 of '2022' | Monster Hunter Rise: Sunbreak (zomer 2022) Pokémon Scarlet / Violet (late 2022) Mario + Rabbids: Sparks of Hope Splatoon 3 The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 Bayonetta 3 Loco Motive (zomer 2022) Afterlove EP (zomer 2022) Grime (zomer 2022) Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge Marvel’s Midnight Suns (H2 2022) Digimon Survive (H2 2022) Sol Cresta Star Wars Hunters A Plague Tale: Requiem - Cloud edition Shadowrun Trilogy Wizards with a Gun Sea of Stars (holiday 2022) Two Point Campus River City Girls 2 (zomer 2022) SacriFire Bomb Rush Cyberfunk Metal Slug Tactics Oxenfree II: Lost Signals Trails From Zero Azure Striker Gunvolt 3 Firegirl: Hack ‘n Splash Rescue Gerda: A Flame in Winter |
| Onbekend/Geruchten | |
| Metroid Prime 4 Detective Pikachu 2 Trifox Dragon Quest III HD-2D Remake BloodRayne Betrayal: Fresh Bites Kingdom Come: Deliverance ---- Ace Attorney 7 (volgens Capcom leak)'Resident Evil Outbreak' (volgens Capcom leak) | |
[ Voor 35% gewijzigd door JackAvery op 27-02-2022 20:51 . Reden: Shovel Knight Pocket Dungeon toegevoegd ]
Mario party; Had gewoon DLC moeten zijn zodat de variatie in minigames wat groter is
Advance wars; Weer full price betalen voor een remake
Etc.
Ik trap er persoonlijk voorlopig even niet meer in.
Oké misschien de nieuwe 2d Metroid dan...
Voor ieder wat wils, en dat is meer dan wat andere conferences hebben laten zien imo.
Bedenk wel dat games ontwikkelen tijden corona ook niet echt ideaal is geweest, en wellicht daarom Botw2 pas in 2022 komt (en dan verwacht ik alsnog pas eind 2022 want ideaal voor de feestdagen)
Voor mezelf wil ik sowieso SMT5 and Metroid Dread, Advance wars moet ik nog zien
Mooie is ook dat nu met Project Zero voor Switch de laatste WiiU game ook daadwerkelijk geport is naar de switch, game is best vermakelijk voor wat het is.
Al met al een beter Direct dan ik eigenlijk had verwacht.
Ik hoop zelf van wel. Ik vind dat de Switch ook zijn eigen unieke Mario Kart moet hebben. Normaal was het om de paar jaar van console naar handheld naar opvolgende console. Mario Kart 8 Deluxe blijft goed verkopen en ik denk dat Nintendo niet wil concurreren met zijn eigen games. Ik denk dat de opvolgende (Mario) Kart game sowieso echt vernieuwend moet zijn of ze maken er iets anders van.ndonkersloot schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:12:
Wat ik me trouwens ook afvraag, waar blijft Mario Kart 9?
Edit: Ik realiseer me opeens dat ik Mario Kart Live: Home Circuit vergeet. Maar die game is voor veel huishoudens niet geschikt en/of niet betaalbaar. Maar wel echt vernieuwend zoals ik al eerder noemde. En Mario Kart op de smartphone was ook een slimme zet, maar daar hebben wij Switch eigenaren niks aan.
[ Voor 19% gewijzigd door L23 op 16-06-2021 09:45 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Anyway, prijswaardering is sowieso enorm subjectief.
Overigens zie ik ook mensen die klagen dat ze afgestapt zijn van de sprites, maar ik vind de nieuwe stijl ook best charmant. Benieuwd of WayForward nog een paar extra's toevoegt.
Niemand weet dit met zekerheid. Ik denk dat november-december wel kan, maar ik vind het een optimistische schatting.L23 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:39:
@JackAvery Denk je dat Hollow Knight Silksong nog steeds in 2021 uitkomt? Zou mooi zijn. Maar met het nieuws dat ze helemaal niks gingen laten zien tijdens de E3 zie ik dat somber in.
Er is nog zoveel toe te voegen aan Mario Kart om de game te verbeteren.L23 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:50:
@Magic Ik vind Mario Kart 8 Deluxe al enigszins vergelijkbaar met super smash bros ultimate, het is al een soort Ultimate Mario Kart met zijn 48 tracks. Voorgaande games hadden 32 tracks. Ik denk dat dat het daardoor wel lastiger is deze game te overtreffen, alleen qua tracks kan je niet heel veel meer doen. Een campaign zoals in de DS versie of een Mario Kart Maker zou inderdaad tof zijn. Een nieuwe Diddy Kong Racing zou ook welkom zijn.
Bijv.:
• Een hubwereld welke de banen onderling weer verbind. Zoals bijv. al in Diddy Kong Racing werd gedaan. Of zelfs alles (banen en alles ertussenin) in een grote open wereld (zoals de nieuwe Forza, maar dan met Mario).
• Course Builder (trackmania-like banen bouwen).
• Veel dieper ingaan op kart en character customization.
• Meer soorten vehicles: naast Karts ook, Terreinwagens (offroad), )speedboats/waterjetski's (water) of vliegtuigen (lucht).
• Meer powerups en meer diepgang in powerups (upgrade systeem van Diddy Kong racing was leuk bijv.)
Ze moeten gewoon een nieuw element toevoegen of iets vergelijkbaars zoals bij Mario Kart Double Dash, maar zou de game niet ingewikkelder maken. Maar lijkt me niet verkeerd dat soort ideeën in een geheel nieuwe Nintendo (kart) racer toe te passen.
Edit: Haal open wereld en hubwereld door elkaar.
[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 16-06-2021 12:08 ]
Eigenlijk gewoon een nieuwe Diddy Kong Racing dus.Zerora schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:11:
[...]
Er is nog zoveel toe te voegen aan Mario Kart om de game te verbeteren.
Bijv.:
• Een hubwereld welke de banen onderling weer verbind. Zoals bijv. al in Diddy Kong Racing werd gedaan. Of zelfs alles (banen en alles ertussenin) in een grote open wereld (zoals de nieuwe Forza, maar dan met Mario).
• Course Builder (trackmania-like banen bouwen).
• Veel dieper ingaan op kart en character customization.
• Meer soorten vehicles: naast Karts ook, Terreinwagens (offroad), )speedboats/waterjetski's (water) of vliegtuigen (lucht).
• Meer powerups en meer diepgang in powerups (upgrade systeem van Diddy Kong racing was leuk bijv.)
Die game had genoeg elementen die we verder niet meer hebben teruggezien bij Nintendo.Raem schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:49:
[...]
Eigenlijk gewoon een nieuwe Diddy Kong Racing dus.
Het kan ook dat ze twee versies van het spel maken. Een voor de huidige switch en één voor een switch pro met mooiere graphics. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze dat doen. Twilight Princess kwam op twee systemen uit en botw ook. Nu hadden die spellen niet heel veel grafische verschillen op beide systemen maar dat zou natuurlijk wel kunnen.Magic schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:04:
[...]
Ik vond de graphics in de trailer van BOTW ook niet van het kaliber "dit moet op andere hardware draaien". Nu kan dat natuurlijk bewust zo zijn gedaan. Aan de ene kant verwachtte ik ook geen Switch Pro nieuws, dat zou alle game-aankondigingen ondersneeuwen. Het zou slimmer zijn om dat in een direct buiten de E3 te doen. Aan de andere kant hoopte ik er natuurlijk wel op
In dat geval kan het best zo zijn dat ze de trailer met de huidige switch graphics hebben gemaakt.
Attention, Trainers! An important #PokemonUNITE news update is coming! Check back tomorrow to learn more! pic.twitter.com/8LoQceXbf5
— Pokémon (@Pokemon) 16 juni 2021
Vanaf het eerste moment. Ik ben vooral vanwege het samenspelen er voor gegaan. Lijkt mij erg leuk net als Mario Kart en beter dan Mario Party. Ik ben hyped iig.heppe01 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:20:
Hebben jullie Mario Golf al in de pre order staan?
Something under the bed is drooling
Hmm.. had eerder gehoopt op nieuws van Pokémon Brilliant Diamond, Shining Pearl of Pokémon Legends: Arceus, omdat ze bij de E3 ook al stil erover waren
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waarom doen gamers dat toch? Dat hele idiote preorderen en reserveren maakt die bedrijven alleen maar lui. Onbegrijpelijk.Linksquest schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:21:
Ik heb me voor nu alleen Mario Party en Mario + Rabids gereserveerd.
Kun je dat uitleggen? De bedrijven worden pas betaald op het moment dat de order is uitgeleverd en meestal zelfs nog later.giantgiantus schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:26:
[...]
Waarom doen gamers dat toch? Dat hele idiote preorderen en reserveren maakt die bedrijven alleen maar lui. Onbegrijpelijk.
Alleen de winkel heeft het geld al binnen (of gereserveerd in het geval van een creditcard).
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Hoezo maakt het bedrijven lui? Het enige probleem met preorderen is dat je dat alleen moet doen als je genoeg/veel vertrouwen in hebt dat de game goed zal zijn. Verder is preorderen ook een gemak. Zo heb ik The Great Ace Attorney al (digitaal) gepreorderd. Zodra de game uit is, staat hij op m'n Switch en hoef ik niet meer eraan te denken dat ik de game nog moet kopen.giantgiantus schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:26:
[...]
Waarom doen gamers dat toch? Dat hele idiote preorderen en reserveren maakt die bedrijven alleen maar lui. Onbegrijpelijk.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
First party titels koop ik meestal wel gelijk want je weet bij Nintendo dat de game zijn waarde blijft behouden.
@G_Dragon , Pokémon krijgt zijn eigen presentatie nog wel vroeg of laat. Unite releast zeer binnenkort dus hier moest wel nieuws over komen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
/f/image/q2fD9BlPzk4V8J1JfonLwL9B.png?f=fotoalbum_large)