L23 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:19:
@
Spike_wolf Ik begrijp dat je groot fan bent van Tomb Raider games, maar zit de rest van de wereld nog te wachten op oude single player games? Niet flauw bedoeld hoor, maar zie geen reden om groot uit te pakken met een heruitgave van TR 1 t/m Underworld.
Is dat niet min of meer exact wat je daar impliceert?
Het is inderdaad onverwacht dat er nog geen Switch versies zijn, dat is echt vrij simpel te doen en kost geen duizenden manuren om te realiseren. Er gaan al wel tijden geruchten van een re-release pack met "meerdere" oude games, maar echt veel concreets is er niet.
Het is opzicht goed mogelijk dat ze het al een tijd in de planning hebben zitten maar een grote groep/alle games tegelijk willen doen en niet stuk voor stuk en dat ze een paar jaar terug al dachten "dan is het 25 jarig jubileum de perfecte tijd om dat te releasen".
Het dit jaar uitbrengen zorgt voor meer publiciteit dan het een jaar geleden doen, helmaal met hun eigen nostalgie marketing campagne dit jaar. Maar again, E3 was de ultieme nostalgie move geweest. Maar misschien dat de TR release datum ze toch beter leek. Geen idee.
Ik blijf alleen bij mijn punt dat de Switch het ideale apparaat is om 1-Underworld op te spelen

De reboot games zou ik er ook wel op proberen, maar je zult hoe dan ook moeten inleveren op graphics dan, wat op zich wat zonde is. Tenzij er straks nog een Switch Pro aan komt die Shadow met betere graphics dan de PS4 speelt natuurlijk