• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-01 16:42
L23 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 12:18:
[YouTube: Townscaper Announcement Trailer]

Ook een game die ik niet snel zal kopen, ziet er wel heel tof uit. Komt ook naar de Switch, maar zie nog geen release datum.
Dit is niet echt een game, het is heel simpel een dorpje bouwen door middel van klikken, waarna het spel zelf "berekent" hoe het aan elkaar sluit.
Heerlijk ontspannend om af en toe even een kwartiertje te doen.

Heb hem zelf op de PC (Steam).

YouTube: No Commentary, Townscaper gameplay to sleep to - Part 1

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:49
Nieuwe geruchten opgedoken mbt Switch Pro. De nieuwe Mario + Rabbids game zou er te goed uitzien voor de huidige Switch. Dus moet het wel een Switch Pro optimized game zijn. Wat denken jullie?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:53
Zerora schreef op zondag 13 juni 2021 @ 14:39:
Nieuwe geruchten opgedoken mbt Switch Pro. De nieuwe Mario + Rabbids game zou er te goed uitzien voor de huidige Switch. Dus moet het wel een Switch Pro optimized game zijn. Wat denken jullie?
Wie weet. Ooit gelezen dat een Pro pas Q1 2022 komt. Dus dan is 2022 voor M+R ook wel logisch.

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:23
Ik vond hem er niet heel anders uitzien dan het eerste deel. Vergeet verder ook niet dat ze nu verder hebben kunnen optimaliseren t.o.v. deel een, en we nog niet zo heel veel gameplay hebben gezien.

Het begint mij steeds meer te klinken alsof mensen geruchten de wereld in helpen m.b.t. een Switch Pro om maar relevant te blijven.
Ik vind Mario + Rabbids er goed uit zien, maar verwacht ook een top spel. Dat bedoelde ik dan niet grafisch. Grafisch zie ik geen verschil met Kingdom Battle, ik ben benieuwd welke grafische hoogstandjes dan te zien zijn? Ik kan uit de gameplay beelden niet opmaken dat wat we te zien krijgen niet werkt op de huidige Nintendo Switch.
Vergelijk de bullshots van de eerste game eens met deze. Niet bepaald een ongeloofwaardige upgrade. Ik denk dat dit gewoon Switch screenshots zijn dus.

Overigens hebben verschillende journalisten en insiders wel zeer sterk gesuggereerd dat Sparks of Hope een Switch Pro upgrade zal krijgen - Jason Schreier, Imran Khan, Nate the Hate... Dat lijkt me (relatief) geloofwaardig. De release datum is pas in 2022 en het ontwikkelteam voor deze game is verdriedubbled (300 mensen) tegenover de originele Mario + Rabbids game, dus ze hebben er de tijd en het budget voor.

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 13-06-2021 16:14 ]

Sonic Colors: Ultimate gameplay. Geen idee welke versie ze tonen, zal wel niet de Switch versie zijn.

Wat nieuwe aankondigingen gisteren en deze ochtend:

Taito komt komende februari in Japan met Taito Milestones, een verzameling van hun arcadegames uit de 80s. Voorlopig hebben ze 8 games voor de collectie onthuld, met meer onderweg. Meer info vind je op Gematsu.

Afbeeldingslocatie: https://www.gematsu.com/wp-content/uploads/2021/06/Taito-Milestones_06-14-21.jpg

Tijdens de Future Games Show traden een hoop games op de voorgrond, maar de meesten waren ergens anders al eens getoond of aangekondigd. Lijstje van de games die naar Switch komen:
  • Grow: Song of Evertree - trailer
  • Gamedec
  • Backbone - reeds uit op PC. Deze dystopische film noir adventure game komt naar Switch.
  • Beacon Pines - mystery/adventure game met ondertonen van Animal Crossing en Stranger Things.kickstarter trailer
  • Trifox
  • Eldest Souls (heeft een release datum gekregen, 29/7/2021)
  • Dice Legacy
  • Gestalt Steam & Cinder - men plant deze steampunk metroidvania te releasen in de herfst
  • Sonic Colors Ultimate (zie de post hierboven ;) )
  • Keywe
  • Happy Game - nieuwe trailer - release deze herfst
  • Minute of Islands - launch trailer - nu uit
  • OlliOlli World - gameplay trailer - release in de winter
  • Tails of Iron - mooie RPG adventure game, helaas toonden ze geen gameplay. Meer info op Gematsu
  • Batora: Lost Haven
  • Two Point Campus
  • Conway: Disappearance at Dahlia View - trailer

Team 17 E3 update (Trailers hier):
  • Super Magbot
  • King of Seas - al uit op Switch
  • Greak: Memories of Azur - release op 1 augustus!
  • Overcooked: All You Can Eat gratis update

XSeed E3 update (trailers):
  • Akiba's Trip: Hellbound & Debriefed (20/07/2021)
  • Shadowverse: Champion's Battle (Westerse release 10/8/2021)
  • Rune Factory 5 (uit in Japan, Westerse release in 2022)

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 14-06-2021 09:07 ]

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-01 14:29
Zit al genoeg tussen, hoop zelf ook eindelijk meer informaie over Metroid Prime 4 en Bayonetta 3

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:59
JackAvery schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:00:
Wat nieuwe aankondigingen gisteren en deze ochtend:

Taito komt komende februari in Japan met Taito Milestones, een verzameling van hun arcadegames uit de 80s. Voorlopig hebben ze 8 games voor de collectie onthuld, met meer onderweg. Meer info vind je op Gematsu.

[Afbeelding]

Tijdens de Future Games Show traden een hoop games op de voorgrond, maar de meesten waren ergens anders al eens getoond of aangekondigd. Lijstje van de games die naar Switch komen:
  • Grow: Song of Evertree - trailer
  • Gamedec
  • Backbone - reeds uit op PC. Deze dystopische film noir adventure game komt naar Switch.
  • Beacon Pines - mystery/adventure game met ondertonen van Animal Crossing en Stranger Things.kickstarter trailer
  • Trifox
  • Eldest Souls (heeft een release datum gekregen, 29/7/2021)
  • Dice Legacy
  • Gestalt Steam & Cinder - men plant deze steampunk metroidvania te releasen in de herfst
  • Sonic Colors Ultimate (zie de post hierboven ;) )
  • Keywe
  • Happy Game - nieuwe trailer - release deze herfst
  • Minute of Islands - launch trailer - nu uit
  • OlliOlli World - gameplay trailer - release in de winter
  • Tails of Iron - mooie RPG adventure game, helaas toonden ze geen gameplay. Meer info op Gematsu
  • Batora: Lost Haven
  • Two Point Campus
  • Conway: Disappearance at Dahlia View - trailer
[YouTube: Minute of Islands Launch trailer - Future Games Show E3 2021]

Team 17 E3 update (Trailers hier):
  • Super Magbot
  • King of Seas - al uit op Switch
  • Greak: Memories of Azur - release op 1 augustus!
  • Overcooked: All You Can Eat gratis update
[YouTube: Greak: Memories of Azur - Official Release Date Announce Trailer]

XSeed E3 update (trailers):
  • Akiba's Trip: Hellbound & Debriefed (20/07/2021)
  • Shadowverse: Champion's Battle (Westerse release 10/8/2021)
  • Rune Factory 5 (uit in Japan, Westerse release in 2022)
Wow...Greak: Memories of Azur ziet er vet uit! Die gaat er zeker komen :9~

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-01 22:40
Hier nog een gerucht over welke SoC de Switch Pro mogelijk krijgt.
https://twitter.com/kopite7kimi/status/1403200552473829377
This is a preliminary picture of T234 in Wikipedia. Very clear.
So why do we always guess?
Nintendo will use a customized one, T239.
Dus geen Lovelace, maar een Ampere powered Switch. De SoC betreft volgens de insider om een Orin S (15 watt).
Zie ook: https://www.notebookcheck...ssing-power.545173.0.html

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Geen Tomb Raider aankondigingen gisteren :'(
Ik had heel erg gehoopt dat ze TR 1 t/m Underworld naar Switch (en andere huidige consoles) zouden brengen, maar helaas.

De Switch lijkt me het ideale platform voor de pre-reboot TR games, meer dan snel genoeg, goede controls, lekker op de bank af en toe door een leventje springen.
Nouja, de rest van het jaar staat nog in het teken van 25 jaar Tomb Raider, maar als er een aankondiging voor re-releases of een nieuwe game gingen komen dan was dat E3. Hopes crushed.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

@Spike_wolf Ik denk juist dat bedrijven tijdens de E3 liever de nieuwste games laten zien dan tijd besteden aan het aankondigen van oude ports. Zoiets verwacht ik eerder tijdens een normale Nintendo Direct.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-01 14:29
A Plague Tale: Requiem komt naar de Switch, trailer is van een andere versie, maar de game komt ook naar de Nintendo Switch.

[ Voor 20% gewijzigd door Linksquest op 14-06-2021 14:02 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Spike_wolf

Spike_wolf

L23 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:30:
@Spike_wolf Ik denk juist dat bedrijven tijdens de E3 liever de nieuwste games laten zien dan tijd besteden aan het aankondigen van oude ports. Zoiets verwacht ik eerder tijdens een normale Nintendo Direct.
Niet als je terugkijkt naar de E3 Tomb Raider geschiedenis. Die hebben daar altijd uitgepakt met van alles en nog wat, en ze zijn al het hele jaar ontzettend actief met marketing rondom het 25 jarig jubileum. E3 is de enige plak die logisch zou zijn om een nieuwe of remasters aa ste kondigen om die traditie vast te houden.
Op E3 geen aankondiging is 95% zeker gelijk aan geen aankondigingen dit jaar ...
In oktober is de daadwerkelijke releasedag van de eerste, dat zou een reden kunnen zijn om de E3 traditie te laten varen.

Een random Nintendo Direct gaat het sowieso niet worden :P

Humankind… be both.

@Spike_wolf Ik bedoel de TR 1 t/m Underworld games waar je het over hebt, vind ik iets typisch voor een standaard Direct. Een nieuwe game of een remaster is inderdaad wel iets voor tijdens de E3, dat is dan een nieuwe game.
Linksquest schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:01:
A Plague Tale: Requiem komt naar de Switch, trailer is van een andere versie, maar de game komt ook naar de Nintendo Switch.

[YouTube: [E3 2021] A Plague Tale: Requiem - Reveal Trailer]
De Switch krijgt een cloud version van de game.

• Spike_wolf

Spike_wolf

L23 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:09:
@Spike_wolf Ik bedoel de TR 1 t/m Underworld games waar je het over hebt, vind ik iets typisch voor een standaard Direct. Een nieuwe game of een remaster is inderdaad wel iets voor tijdens de E3, dat is dan een nieuwe game.
Ook re-releases zie ik niet in een Nintendo Direct gebeuren :P

Als dit enig ander jaar was, sure. Maar niet in het 25 jarig jubileum waar ze dagelijks online op social media actief zijn en fans hypen met van alles en nogwat. De manier waarop ze nostalgie aangrijpen en elke maand een andere game highlighten, herinneringen ophalen, etc. Dan gooien ze een aankondiging over re-releases niet in een random ND, of op een willekeurige andere datum in een eigen stream. Dan waren ze volop op de nostalgie trein gesprongen en het gisteren bij de Square Enix presentatie naar buiten gebracht.

Een random datum of een random Nintendo Direct stream pakken voor de zo'n nostalgische aankondiging past niet in de marketing strategie die al bijna 6 maanden mee bezig is :P

[Edit]
Misschien op de releasedatum van TR1, maar ik vraag me af of die datum zou winnen van de E3 traditie als je zo op de nostalgie focused.
Maar wie weet. Ik kan alleen maar hopen dat dat de strategie is en dat ik tegen het einde van het jaar alsnog weer eens in al die games kan duiken :)

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 14-06-2021 14:14 ]

Humankind… be both.

Bliksem B schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:59:
Hier nog een gerucht over welke SoC de Switch Pro mogelijk krijgt.
https://twitter.com/kopite7kimi/status/1403200552473829377

[...]

Dus geen Lovelace, maar een Ampere powered Switch. De SoC betreft volgens de insider om een Orin S (15 watt).
Zie ook: https://www.notebookcheck...ssing-power.545173.0.html
Misschien dit toch even nuanceren: kopite7kimi zegt hier enkel dat het gaat om een custom Orin-derivaat met identifier T239. Deze leaker is relatief betrouwbaar wat Nvidia info betreft. De rest van de info is speculatie. Notebookcheck schrijft maar iets daar, zoals wel vaker in hun nieuwsposts.

Orin S is inderdaad de richting waarin veel mensen al een tijd naar wijzen. Het blijft echter speculatie, net zoals we helemaal niet weten of de Switch SoC een "puur" Ampere product is, of een soort hybride tussen Ampere en Lovelace.
@Spike_wolf ik vind het eerlijk gezegd ook apart dat we niks over TR gehoord hebben. Het is echter heel goed mogelijk dat een zekere pandemie een hoop plannen moeilijker heeft gemaakt. In de opbouw naar de E3 toe viel me toch ook op dat veel plannen slechts (relatief) last minute lijken te zijn gemaakt.
@Spike_wolf Ik begrijp dat je groot fan bent van Tomb Raider games, maar zit de rest van de wereld nog te wachten op oude single player games? Niet flauw bedoeld hoor, maar zie geen reden om groot uit te pakken met een heruitgave van TR 1 t/m Underworld.

Ik zie zelf graag de laatste 3 Tomb Raider games naar de Switch komen, dus nieuws is zeker welkom.

• Spike_wolf

Spike_wolf

L23 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:19:
@Spike_wolf Ik begrijp dat je groot fan bent van Tomb Raider games, maar zit de rest van de wereld nog te wachten op oude single player games? Niet flauw bedoeld hoor, maar zie geen reden om groot uit te pakken met een heruitgave van TR 1 t/m Underworld.

Ik zie zelf graag de laatste 3 Tomb Raider games naar de Switch komen, dus nieuws is zeker welkom.
Er zijn nog honderden mensen die dagelijks eigen creaties posten die ze met de officiële level editor van TR5 maken. Ja er is meer dan genoeg animo voor re-releases van de oude games ;)
En again, jaar lange social media hype train waar je plat gegooid wordt door interactie van fans.
Die oude games porten is geen bizar grote klus als je er vanuit gaat dat ze het merendeel al in een format hebben staan dat net niet "File > export for Switch" is maar heel dicht in de buurt zit. Niet van alles tot aan Underworld, maar de eerste 5 games draaien op dezelfde engine, dus als ze er daar 1 van goed hebben draaien draait de rest ook in korte tijd als een zonnetje. Deze re-releases gaan vele malen meer opbrengen dan ze gaan kosten.

Humankind… be both.

@Spike_wolf Lijkt me inderdaad ook een goed idee om de games te porten, ik zeg ook nergens dat er geen animo is. Wel apart dat we in de afgelopen 4 jaar nog geen enkele Tomb Raider game op de Switch hebben gezien.

• Spike_wolf

Spike_wolf

L23 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:27:
@Spike_wolf ik zeg ook nergens dat er geen animo is.
L23 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:19:
Is dat niet min of meer exact wat je daar impliceert? :P

Het is inderdaad onverwacht dat er nog geen Switch versies zijn, dat is echt vrij simpel te doen en kost geen duizenden manuren om te realiseren. Er gaan al wel tijden geruchten van een re-release pack met "meerdere" oude games, maar echt veel concreets is er niet.
Het is opzicht goed mogelijk dat ze het al een tijd in de planning hebben zitten maar een grote groep/alle games tegelijk willen doen en niet stuk voor stuk en dat ze een paar jaar terug al dachten "dan is het 25 jarig jubileum de perfecte tijd om dat te releasen".
Het dit jaar uitbrengen zorgt voor meer publiciteit dan het een jaar geleden doen, helmaal met hun eigen nostalgie marketing campagne dit jaar. Maar again, E3 was de ultieme nostalgie move geweest. Maar misschien dat de TR release datum ze toch beter leek. Geen idee.

Ik blijf alleen bij mijn punt dat de Switch het ideale apparaat is om 1-Underworld op te spelen :)
De reboot games zou ik er ook wel op proberen, maar je zult hoe dan ook moeten inleveren op graphics dan, wat op zich wat zonde is. Tenzij er straks nog een Switch Pro aan komt die Shadow met betere graphics dan de PS4 speelt natuurlijk :P

Humankind… be both.

@Spike_wolf Nee hoor. Ik verwacht gewoon niet dat ze een heruitgave van TR 1 t/m Underworld tijdens een E3 gaan aankondigen. Op de E3 pak je groot uit met nieuwe games. Maar wellicht zie ik dat totaal verkeerd. Ik zie Ubisoft en Rockstar ook geen oude Assassin Creed ports en GTA 3 aankondigen tijdens de E3. Een goed idee om ze uit te brengen? jazeker. Ik vind de Switch ook ideaal voor elke game :P

Al eerder over gehad, maar 2 delen van de reboot games kwamen op de Xbox 360 uit, lijkt me geen enkel probleem om die 2 uit te brengen op de Switch. Graphics overigens geen moeite mee. Meer moeite met oude heruitgaves waar het niet zo lekker meer speelt en het vooral van nostalgie moet hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door L23 op 14-06-2021 15:01 ]

L23 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:56:
@Spike_wolf Nee hoor. Ik verwacht gewoon niet dat ze een heruitgave van TR 1 t/m Underworld tijdens een E3 gaan aankondigen. Op de E3 pak je groot uit met nieuwe games. Maar wellicht zie ik dat totaal verkeerd.
Ik denk dat we toch moeten afstappen van het idee dat E3 de plek is waar we sowieso de grote aankondigingen gaan zien. De beurs werd steeds minder relevant en bedrijven zoals Nintendo hebben getoond dat je zonder problemen genoeg aandacht kan krijgen buiten het bekende format om. Tegelijkertijd zie je dat bedrijven zoals Square-Enix en EA er nu geen probleem mee hebben om over hun mobile games te praten in presentaties gericht op 'core gamers'.

Het zou me eerlijk gezegd ook niks verbazen als we na de presentatie morgen nog steeds een paar vraagtekens hebben over de line-up voor de rest van 2021 :P

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

E3 is maar net wat de ontwikkelaar/uitgever er mee willen doen; je hebt kleinere tokos die onafhankelijk zijn, je hebt mega stand/hal van EA waar alle AAA pracht en praal gedemonstreerd wordt. Hoewel ik een beurs zo nu en dan wel leuk vind, krijg wel de indruk dat het geen 'moetje' meer is. Daarmee doel ik op jaartje of 15 terug; dan -moest- je er zijn als ontwikkelaar/uitgever. Heden dag is die urgentie minder, mede vanwege streaming en alle digitale kanalen die men nu tot beschikking heeft. Zijn immers ook nodige ontwikkelaars die hun eigen show/dagje houden. In welke vorm de E3 blijft bestaan ... geen idee, misschien is er over 10jr wel helemaal geen beurs meer.

Voor mij is een beurs (zakelijk/prive) vooral veel netwerken, contacten onderhouden en leggen. Denk dat voor een gamebouwer niet veel anders is. En er zijn er nogal wat op z'n E3; kans dat jouw titel 'maximale' aandacht krijgt is ook wat beperkt. Zie bijv. blizzard/epic/nintendo die ook hun eigen dagje/showtje geven

Persoonlijk heb ik wel de indruk dat men vooral bezig is met 'het nieuwe' (toekomst of binnenkort) beschikbaar komt. Een remastered/re-release ofzo in mindere mate interresant. Dat gezegd hebben; laat tombraider serie maar komen hoor :+ Switch speelt heel prima, alleen een FPS game is hier nog niet goed bevallen. Maar klimmen en puzzels :P

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 14-06-2021 15:38 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

JackAvery schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:23:
[...]

Ik denk dat we toch moeten afstappen van het idee dat E3 de plek is waar we sowieso de grote aankondigingen gaan zien. De beurs werd steeds minder relevant en bedrijven zoals Nintendo hebben getoond dat je zonder problemen genoeg aandacht kan krijgen buiten het bekende format om. Tegelijkertijd zie je dat bedrijven zoals Square-Enix en EA er nu geen probleem mee hebben om over hun mobile games te praten in presentaties gericht op 'core gamers'.

Het zou me eerlijk gezegd ook niks verbazen als we na de presentatie morgen nog steeds een paar vraagtekens hebben over de line-up voor de rest van 2021 :P
Datzelfde zie je ook bij de CES (consumer electronics show). Vaak zeer duur om naar toe te gaan en voor bedrijven steeds vaker even nagaan of en in hoeverre het nuttig is.
Om even een praktijk voorbeeld te geven: garmin deed tot 2017 daar altijd groots uitpakken met nieuwe gps horloges. Maar tegenwoordig houden ze zelf gewoon een mini congresje met presentatie.

Het blijven plekken om toch te netwerken, maar ik zie een shift naar minder relevant om juist daar je presentaties te doen met het grote risico daar te worden ondergesneeuwd door de concurrent. Men wil vaker je eigen moment kiezen zodat je ook je eigen tijd hebt en niet moet concurreren om aandacht.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

JackAvery schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:23:
Maar die vraagtekens zijn dan vanwege geruchten en speculatie? Ik vind meerdere Nintendo Directs in een jaar inderdaad top. En ook dat Nintendo een game zoals Paper Mario The Origami King een paar maand van te voren kan aankondigen. Dus kan inderdaad zo zijn dat er later dit jaar nog een Direct volgt voor de rest van 2021.
L23 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:37:
[...]

Maar die vraagtekens zijn dan vanwege geruchten en speculatie?
Neen gewoon op basis dat Nintendo momenteel nog steeds kort op de bal speelt met aankondigingen en release data. Dat en meestal is er nog wel een 'September Direct'.
Capcoms presentatie bevatte geen verrassingen ging over reeds aangekondigde games. De tl;dw:
  • Monster Hunter Stories 2 krijgt een demo op 25 juni (en natuurlijk weer een trailer)
  • Monster Hunter Rise update nieuws: 18/06 komt er een collaboratie event met MH Stories 2, op 24/06 releast v3.1. 3.2 verwacht met eind juli, 3.3 in augustus: deze updates zullen DLC en event quests bevatten.
  • Meer footage van The Great Ace Attorney Chronicles!

Tijdens Limited Run Games' show toonde men de volgende games die (beperkte) fysieke releases krijgen:
  • Axiom Verge 2 (Switch, PS4, PS5)
  • BloodRayne Betrayal: Fresh Bites (Switch, PS4)
  • Contra Anniversary Collection (Switch, PS4)
  • DOUBLE DRAGON & Kunio-kun Retro Brawler Bundle (Switch)
  • DUSK (Switch, PS4)
  • Ghoul Patrol (Switch, PS4, SNES)
  • Going Under (Switch, PS4)
  • Haven (Switch, PS4, PS5)
  • Huntdown: Collector's Edition (Switch, PS4)
  • One Step From Eden (Switch, PS4)
  • Plumbers Don't Wear Ties (Switch, PS4, PS5, PC)
  • République: Anniversary Edition (Switch, PS4, PlayStation VR)
  • RetroMania Wrestling (Switch, PS4)
  • River City Girls Zero (Switch)
  • River City Girls 2 (Switch, PS4, PS5)
  • RWBY: Grimm Eclipse (Switch)
  • SkateBIRD (Switch)
  • Strife (Switch)
  • SUPERHOT (Switch, PS4)
  • The TakeOver (Switch, PS4)
  • Zombies Ate My Neighbors (Switch, PS4, SNES, Genesis)
Opvallend is o.a. de aankondiging van nieuwe sequel River City Girls 2 en van SNES release River City Girls Zero. En dat was niet de enige aankondiging van uitgever WayForward: ze komen voor Switch met een remaster van de eerste BloodRayne game.

Vanavond is het de beurt aan Nintendo. Ik zit alvast klaar voor 40 minuten lang Mario Golf gameplay.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik ben benieuwd naar vanavond, hopelijk meer gameplay/informatie rondom de aankomende Pokémon games.
Stiekem hoop ik dat er een steelcase onthult word voor de remakes Pokémon Brilliant Diamond en Shining Pearl.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:48
G_Dragon schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 08:48:
Ik ben benieuwd naar vanavond, hopelijk meer gameplay/informatie rondom de aankomende Pokémon games.
Stiekem hoop ik dat er een steelcase onthult word voor de remakes Pokémon Brilliant Diamond en Shining Pearl.
Ik hoorde dat er een 2D metroid aangekondigd zou kunnen worden. Dat zou echt super nieuws zijn. Samus returns op de 3ds was echt geniaal vond ik.

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-01 08:49
G_Dragon schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 08:48:
Ik hoop dit ook enorm, maar volgens mij kwam later deze maand een pokemon direct uit.

Nevertheless hoop ik dat de super nintendo switch geannounced wordt (they better not call it switch pro of new switch)

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 23:19
mxmemx schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 09:00:
[...]

Nevertheless hoop ik dat de super nintendo switch geannounced wordt (they better not call it switch pro of new switch)
Wat dacht je van een Super Nintendo Entertainment Switch 😂 (dus SNES)

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 11:30
giantgiantus schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 08:49:
[...]

Ik hoorde dat er een 2D metroid aangekondigd zou kunnen worden. Dat zou echt super nieuws zijn. Samus returns op de 3ds was echt geniaal vond ik.
Ook genoten van Samus Returns, speciaal daarvoor de 3DS gehaald. Het verbaast me dat Nintendo die niet op de Switch heeft uitgebracht, aangezien ze nogal van het recyclen van games zijn.

Überhaupt is er te weinig uit dit franchise gehaald. Super Metroid, Metriod Zero Mission (remake van Metroid 1) op de GBA en Metroid Fusion waren hele goede 2d Metroids. De WII game, Other M, kon me niet bekoren, vooral omdat combat wel 3D was, maar je kon dan alleen richten, niet bewegen.
De Prime series trekt me totaal niet.
Ik zou tekenen voor een Super Metroid remake in de stijl van Samus Returns, maar dan op de Switch. Level design is nog steeds top, alleen speelt Super Metroid wel erg traag als je Samus Returns hebt gespeeld.
mxmemx schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 09:00:
[...]

Ik hoop dit ook enorm, maar volgens mij kwam later deze maand een pokemon direct uit.

Nintendo heeft al een aantal keer het volgende getwitterd: "Tune in for a #NintendoDirect with roughly 40 minutes of info focused exclusively on #NintendoSwitch software". Komt op mij over dat ze echt alleen software gaan laten zien.

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:25
Ze kunnen het op zo veel verschillende manieren invullen dat je het gewoon niet weet.
Kan 40 minuten software zijn maar daarna nog eens 3 uur treehouse waar ze van alles in kunnen melden.

Kunnen het ook 40 minuten lang over nieuwe software hebben en dan vervolgens 2 minuten tease waar de nieuwe software op draait met een andere datum voor direct met nieuwe info over de hardware.

We weten het vanavond!

[ Voor 4% gewijzigd door Pjotter87 op 15-06-2021 10:04 ]

Ik denk in ieder geval dat Nintendo de verwachtingen probeert te temperen, maar lijkt totaal niet te lukken :P

• sderooij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/760cdme4AzHcSpNY5b0F7fIscK4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IfENIs420WWpt9Sd5aWSIMjr.png?f=fotoalbum_large

Kan niet wachten man :D

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-12-2025

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

L23 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:28:
Ik denk in ieder geval dat Nintendo de verwachtingen probeert te temperen, maar lijkt totaal niet te lukken :P
Tsja dat doen de mensen toch echt zelf. Ik kijk zelf meestal achteraf wel of er nog iets interessants is gemeld, bespaart me in elk geval uren aan voorbeschouwingen, wensen, geruchten en voorspellingen waarvan het grootste deel toch niet uitkomt. Maar ieder zijn meug natuurlijk.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

@Tsjipmanz Ik ga gewoon kijken hoor, maar ik heb dan ook geen verwachtingen. Mario + Rabbids Sparks of Hope is al aangekondigd, dus ben tevreden. Maar als ik al die reacties hier lees dan voel ik die hype ook wel hoor. 40 minuten lang Mario Golf gameplay :9~

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:30
@oviMivo De SSwitch. :+
Weet je, er is helemaal niks mis mee dat mensen hun pleziertje hebben en dromen over wat ze graag in een presentatie zien. Meer nog, dat kan heel leuk zijn. Zolang men dan achteraf maar niet gaat klagen omdat ze niet exact gekregen hebben wat ze wilden :) Mensen nemen hun hobbies soms wat te serieus enzo.

Ik grap over 40 minuten Mario Golf, maar ik heb wel zin in vanavond. Overigens lijken er al wat mogelijke leaks te zijn, dus ik raad mensen die verrast willen worden aan om niet te veel op internet rond te kijken.

Voor wie later de Direct wilt zien zonder andere posts te moeten lezen, drop ik nog even deze twee links:

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ach, net als bij de loterij is de voorpret vaak het mooiste, ik hoop natuurlijk op enkele spectaculaire aankondigingen, maar ik ga uit van het ergste :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:25
L23 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:28:
Haha.
Voor mij is de avond al geslaagd als er BotW2 nieuws komt.
Helemaal perfect als ze nog iets aankondigen voor de 35 anniversary van Zelda.

• oviMivo
L23 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 09:32:
[...]

Nintendo heeft al een aantal keer het volgende getwitterd: "Tune in for a #NintendoDirect with roughly 40 minutes of info focused exclusively on #NintendoSwitch software". Komt op mij over dat ze echt alleen software gaan laten zien.
Het is maar net hoe je het leest natuurlijk. Er staat feitelijk: we laten 40min aan software zien.

Er staat niet: we hebben een stream van 40min, waarin we enkel software laten zien.

Er kan dus prima nog 20min aan hardware aangeplakt worden :)

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:46
JackAvery schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:04:
Weet je, er is helemaal niks mis mee dat mensen hun pleziertje hebben en dromen over wat ze graag in een presentatie zien. Meer nog, dat kan heel leuk zijn. Zolang men dan achteraf maar niet gaat klagen omdat ze niet exact gekregen hebben wat ze wilden :) Mensen nemen hun hobbies soms wat te serieus enzo.

Ik grap over 40 minuten Mario Golf, maar ik heb wel zin in vanavond. Overigens lijken er al wat mogelijke leaks te zijn, dus ik raad mensen die verrast willen worden aan om niet te veel op internet rond te kijken.

Voor wie later de Direct wilt zien zonder andere posts te moeten lezen, drop ik nog even deze twee links:

Thanks - kan hem niet live zien dus ga dit topic vermijden tot dat ik de stream later vanavond heb kunnen kijken.

Ik verwacht zelf helemaal niets van de Switch Pro, maar alleen Software Titels:
- Zelda BotW2
- The Legend of Zelda™: Skyward Sword HD wat extra info
- Iets m.b.t. Zelda jubileum?
- Mario Golf gameplay
- Metroid Prime
- Bayonetta 3 gameplay!
- Nieuwe character voor Smash Bros
- Iets m.b.t. Splatoon 3
- Ik verwacht ook iets van een nieuwe Mario game, kan ook een nieuwe Mario Kart zijn bijv. al verkoopt die nog steeds ontzettend goed
- Pokemon heeft vaak zijn eigen stream, maar wellicht toch nog wat meer info?

[ Voor 19% gewijzigd door Gynnad op 15-06-2021 12:47 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

oviMivo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:40:
[...]

Het is maar net hoe je het leest natuurlijk. Er staat feitelijk: we laten 40min aan software zien.

Er staat niet: we hebben een stream van 40min, waarin we enkel software laten zien.

Dat is het leuke aan speculeren, overal wat achter zoeken.

• oviMivo
L23 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:45:
[...]

Dat is het leuke aan speculeren, overal wat achter zoeken.
Zeker weten hahaha 😂.

Ik hoop dat ze een "pro" aankondigen, die voornamelijk de switch beter hanteerbaar maakt in de zon/buiten, een ietsje groter scherm is ook fijn (niet perse noodzakelijk).

En als de SoC dan gewoon wat meer power heeft, draait alles net wat soepeler.

Dus misschien is wens wel de vader vd gedachten in deze hoor 😂😂

Nog een aantal uurtjes, dan weten we het

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Volgend jaar is Mario Kart 30 jaar oud (!), misschien dan een mooi moment om MK9 of in elk geval wat nieuwe tracks in MK8D als DLC aan te bieden.

- Soulseek rulez -

• sderooij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HI8e4-l1TOlcqpEHJMZe60U7w5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HzuV5Cjwd55cheq7VkqnKjnl.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag eindelijk mogen ontvangen :)

• Zerora
Tsjipmanz schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:59:
Volgend jaar is Mario Kart 30 jaar oud (!), misschien dan een mooi moment om MK9 of in elk geval wat nieuwe tracks in MK8D als DLC aan te bieden.
Lijkt mij geen hele onrealitische gedachte. Misschien wel een complete re-imagining van het spel.
Ik hoop alvast op een Course Builder om je eigen banen te kunnen bouwen. :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:29
Spike_wolf schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:05:
[...]

Niet als je terugkijkt naar de E3 Tomb Raider geschiedenis. Die hebben daar altijd uitgepakt met van alles en nog wat, en ze zijn al het hele jaar ontzettend actief met marketing rondom het 25 jarig jubileum. E3 is de enige plak die logisch zou zijn om een nieuwe of remasters aa ste kondigen om die traditie vast te houden.
Op E3 geen aankondiging is 95% zeker gelijk aan geen aankondigingen dit jaar ...
In oktober is de daadwerkelijke releasedag van de eerste, dat zou een reden kunnen zijn om de E3 traditie te laten varen.

Een random Nintendo Direct gaat het sowieso niet worden :P
Dan mis ik toch iets want krijg weinig mee van die marketing :)

Overigens teken ik wel voor een Tomb Raider op Switch.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Henkje.doc schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:04:
[...]

Dan mis ik toch iets want krijg weinig mee van die marketing :)
Je kunt een hoop zeggen, maar niet dat Meagan en Rinny geen moeite doen op de socials :P

[ Voor 19% gewijzigd door Spike_wolf op 15-06-2021 17:34 ]

Humankind… be both.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:29
Spike_wolf schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:31:
[...]

Je kunt een hoop zeggen, maar niet dat Meagan en Rinny geen moeite doen op de socials :P
haha thanks. Iets met bubbel ☺

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-01 12:26
oviMivo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:40:
[...]

Hoewel mooi verwacht ik dat niet, zou namelijk een hele domme zet zijn, de hele focus op de games zou verdwijnen omdat iedereen alleen nog over de "nieuwe Switch" praat.

Men verwacht het, en men zal teleurgesteld zijn.

• Transportman
Nou, ik zit er klaar voor, ik ben benieuwd.

• sderooij
Same :)

• CR1691
  • Laatst online: 24-12-2025

CR1691

Hero of Time

Ik heb de popcorn alvast klaarstaan voor 40 min aan alleen games.

Voorspelling: er komt nooit een pro maar volgend jaar of het jaar daarna een heel nieuw systeem.

PSN: Finally_Chris

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:27
F$%^$^. Dacht direct aan BOTW2.

Blijkbaar een Smash Bros vs Tekken.

[ Voor 38% gewijzigd door RollieBollie op 15-06-2021 18:04 ]

• sderooij
toch geen 30 mins Smash he...

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lol Kirby

• Magic
  • Niet online
Idem, ganondorf is gekozen om ons te jennen :p vond het al raar om er mee te openen 😜

• Zerora
Die Kirby was leuk ja

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:44
Ohja, weer even wennen dat gave beelden vaak leidt naar enkel een nieuw Smash karakter.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Zerora
Life is strange. Leuk leuk

• Magic
  • Niet online
Ideale game voor de switch, maar helaas allemaal al gespeeld.

• Transportman
Een ding scheelt dat Smash nu al geweest is, ik verwacht dat ze aan het eind met een verrassing komen, en nu Smash al geweest is, verwacht ik niet dat ze met een Smash-verrassing komen.

• RollieBollie
Worms. Cooool.

• Zerora
Nintendo is wel lekker op tempo met de games zo.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Please laat die verassing f zero of Metroid zijn

• RollieBollie
Denk dat ze ons aan het opwarmen zijn. Eind knaller denk ik BOTW2 release date.

• Zerora
CR1691 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:09:
Please laat die verassing f zero of Metroid zijn
Of Donkey Kong

• sderooij
Mario party superstar....nice

• RollieBollie
Twitch kijker?

• sderooij
Nee gewoon de YT stream?

• RollieBollie
Ah. Dacht het even. Had hier ook even beiden aanstaan en Twitch liep iets voor, maar bij mij vast. :(

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Geen 4 die we gaan zien dus

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-01 12:58
YES YES YES YES

• Zerora
Dit is ook prima qua Metroid

Ach als er voorlopig geen nieuwe Hollow Knight komt dan lijkt me een 2D Metroid game ook wel wat.

• sderooij
Metroid dread: die gaat er komen :D

• Zerora
Tsja, zat erin he. Tuurlijk moet er weer gedanst worden.

• Transportman
"A Ubisoft original" :+

• sderooij
waaarioooooooo

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik wil een wario game a la Mario odyssey

• Zerora
Dit ziet er wel tof uit.

• RollieBollie

• Zerora
Advance Wars !

• sderooij
kom nou is met botw2 jongens...

• RollieBollie
Last announcement? DLC voor Hyrule Warriors? Dit wordt 7 minuten Zelda.

• On_E
  • Laatst online: 22:20

On_E

Housemusic

Eindelijk een Warioware en Advance Wars game! :)

Nu F-Zero nog.

[ Voor 34% gewijzigd door On_E op 15-06-2021 18:34 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Cool overhemd heeft die gast

- Soulseek rulez -

Lol, weer een Game&Watch

[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 15-06-2021 18:35 ]

• RollieBollie
Instant buy.

• sderooij
die gaat er komen :D
Pagina: 1 ... 110 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic