dat klopt, maar de 2,5 a 3 was wel een worst case scenario, nu met bijvoorbeeld NES games haal ik niet eens de 2,5 a 3 uur. Voorheen kon ik precies een avondje gamen, nu moet ik hem halverwege al aan de kabel hangenJackAvery schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:02:
@Magic gezien de normale batterijduur 2.5 a 3 uur is van een launch model, lijkt dat nog wel mee te vallen met 'gaar' worden?
Thanks, die ga ik eens bekijken.Spike_wolf schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:18:
@Magic Geen ervaring met de Switch accu, maar over het algemeen ben ik altijd tevreden met de onderdelen die ifixit levert, lijkt me dat hun accu ook prima is
Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Ik ben uiteraard in afwachting van een evt switch pro, maar gezien daar voorlopig nog niets over bekend is, moet ik het nog ff doen moet wat ik hebStelsol schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:19:
[...]
Mijn ervaring met third party batterijen is dat ze in het begin super goed presteren (dat zie je dan vaak ook terug in de positieve reviews), maar dat er na een jaar (hooguit 2) echt niks meer van over is. De duurzaamheid is dus best wel beroerd. Het is dan vraag hoe lang je er nog mee wilt doen. Deze ervaring heb ik overigens niet met specifiek de Switch, maar met een accuboormachine, een digitale camera en meerdere mobiele telefoons.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
:fill(white):strip_exif()/f/image/8afbA1vA5if3wkDVQ867lMWR.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/TO7yntGagQthOogidt6uqFlG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ARKI97cvS576VTwKGlfelSYe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZoFzqbpAnnB6XVh8pWj00P9r.jpg?f=fotoalbum_large)