• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik hoop dat ze snel met een release datum komen voor Pokemon brilliant diamond and shining pearl

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-01 13:15
G_Dragon schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:21:
Ik hoop dat ze snel met een release datum komen voor Pokemon brilliant diamond and shining pearl
Als je kijkt naar de Pokémon releases van de afgelopen 8 jaar lijkt 19 November de meest waarschijnlijke datum, (behalve als ze het naar voren schuiven wegens een november release van Zelda BOTW2 :*) )

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:21:
Ga je nu serieus overal je ongeduld liggen verspreiden? :P We wachten er allemaal op en elke dag is er te veel aan :+ Maar we kunnen er niets aan veranderen en in de tussentijd is er wel genoeg ander spul om te spelen, dus ach.. :z

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

SanderL schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:27:
[...]

Ga je nu serieus overal je ongeduld liggen verspreiden? :P We wachten er allemaal op en elke dag is er te veel aan :+ Maar we kunnen er niets aan veranderen en in de tussentijd is er wel genoeg ander spul om te spelen, dus ach.. :z
Haha shit betrapt :P
Nee ik was vanmorgen niet zo wakker en heb het blijkbaar in 2 topics gepost oeps :o 8)7

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Hades is verslavend. Het duurde 50 uur, maar net voor het eerst de eindbaas Hades verslagen.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-01 17:38

The Chosen One

Zie signature!

Nu 'de rest' nog. ;)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• giantgiantus
  • Laatst online: 22:52
L23 schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:57:
Hades is verslavend. Het duurde 50 uur, maar net voor het eerst de eindbaas Hades verslagen.
Het is mij na 40 uur gelukt. Ik blijf overigens vooral veel levens verliezen bij de 3e baas. Die vind ik veel moeilijker dan hades. Daar nog tips voor?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:17

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-01 22:10
Ik gok als Super Smash character?

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

giantgiantus schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 07:28:
[...]

Het is mij na 40 uur gelukt. Ik blijf overigens vooral veel levens verliezen bij de 3e baas. Die vind ik veel moeilijker dan hades. Daar nog tips voor?
Minimale spoilertjes;

spoiler:
Logisch maar focus eerst op 1 van de 2. Ik focus meestal eerst Asterius. Belangrijkste is gewoon veel dodgen en niet te snel proberen te zijn.Z'n charge dodgen net voor een wall of pilaar.
Als je 2 dodges hebt probeer ook niet altijd altijd 2 te gebruiken (ook voor normal combat), soms is 1, een seconde wachten, en nog een keer beter dan 2 achter elkaar.

Proberen aan de andere kant van de map te vechten met hem zodat je rond de pilaren kunt hangen en de spear kunt 'dodgen'.
Vooral met melee builds moet je wat meer geduld hebben, wacht op z'n leap.
Als je Asterius dood hebt moet het zeker te doen zijn. Rondrennen als de 'godrain' valt, ziet er anders uit maar is altijd hetzelfde gedoe. Dodge, dodge, salvo op z'n achterkant.

En belangrijk om te weten, de bosses zitten altijd in dezelfde roomnumber.
Dat betekent dat je ook weet dat de room daarvoor geen combat heeft. Dus als je dan een keuze hebt tussen shop en bijv heart kun je altijd veilig die heart kiezen.

En soms moet je ook wat geluk hebben. Bij de 1e boss heb ik soms een combi van boons en duurt het me 10-20 sec en soms 3-5 minuten omdat ik geen damage doe.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Die Instagram foto wat mij betreft niet, dat is het delen van fan art.
Switch op de achtergrond kan iets betekenen, maar kan ook gewoon aangeven hij gewoon een gamer is. Wel aparte manier om je Switch neer te zetten.

Ik hoop natuurlijk op Halo (1) port naar de Switch. Maar kan van alles zijn. Wellicht Game Pass/Xcloud. Maar dat zijn wel hele grote wensen, waarschijnlijk een minder grote aankondiging of het betekend niks.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik verwacht een Halo port naar de Switch, andersom kan ik mij niets voorstellen (Mario naar XboX bijv.) want dat zou een doodsteek zijn voor Nintendo.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:15

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Gynnad schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:06:
[...]

Ik verwacht een Halo port naar de Switch, andersom kan ik mij niets voorstellen (Mario naar XboX bijv.) want dat zou een doodsteek zijn voor Nintendo.
Halo naar Switch zou leuk zijn, maar die kans is net zo klein als Mario naar Xbox denk ik :P

Ik denk dat de Master Chief als vechter naar Smash het enige is dat logisch is. Meer dan dat hoeven we denk ik niet te verwachten.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Spike_wolf schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:21:
[...]

Halo naar Switch zou leuk zijn, maar die kans is net zo klein als Mario naar Xbox denk ik :P

Ik denk dat de Master Chief als vechter naar Smash het enige is dat logisch is. Meer dan dat hoeven we denk ik niet te verwachten.
Die Halo geruchten waren er vorig jaar ook, of is het alweer twee jaar geleden? :P
Ik vind een Halo game naar de Switch een stuk logischer dan Mario naar de Xbox. De eerste Halo games zouden prima te porten moeten zijn. En de games zijn inmiddels al zo oud, dat zijn geen games meer waarvoor je het Xbox platform kiest. Wel lijkt het me een mooie manier om nieuwe Halo fans te creëren die vervolgens nieuwsgierig worden naar Halo Infinite op het Xbox platform. Ik zie in dat opzicht alleen maar voordelen in het porten van de oude Halo games naar PC en andere platforms. Win win.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Wie speelt er nu ook meer Fortnite op de Switch?
Door de update ziet het er prima uit, vind richten nog wel lastig met de joycon

Battlepass gehaald :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:15

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

L23 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:39:
[...]

Die Halo geruchten waren er vorig jaar ook, of is het alweer twee jaar geleden? :P
Ik vind een Halo game naar de Switch een stuk logischer dan Mario naar de Xbox. De eerste Halo games zouden prima te porten moeten zijn. En de games zijn inmiddels al zo oud, dat zijn geen games meer waarvoor je het Xbox platform kiest. Wel lijkt het me een mooie manier om nieuwe Halo fans te creëren die vervolgens nieuwsgierig worden naar Halo Infinite op het Xbox platform. Ik zie in dat opzicht alleen maar voordelen in het porten van de oude Halo games naar PC en andere platforms. Win win.
Maar Halo is net zo "Xbox exclusive" als Mario "Nintendo Exclusive" is. Halo is nooit op iets anders dan Xbox of Windows (okay, iOS en boeken) uitgebracht. Die strategie nu ineens overboord gooien zou vreemd zijn voor het icoon dat Xbox min of meer gemaakt heeft wat het geworden is. Als ze dat zouden doen hadden ze dat 10 jaar terug al gedaan denk ik.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yRTT_axgpu5OVyayPN41RXyNLa8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b3N0p1G9psKzpxkKH7ow3hpB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 70% gewijzigd door L23 op 13-04-2021 15:10 ]

@JackAvery Argh :P

In ieder geval allebei een andere foto gebruikt ;)

[ Voor 57% gewijzigd door L23 op 13-04-2021 15:11 ]

L23 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:11:
@JackAvery Argh :P

In ieder geval allebei een andere foto gebruikt ;)
Ik was naar Nintendo of America aan het kijken :+ Daar komt ie trouwens twee weken later uit dan in Europa.

Anyway, mooi kleurtje.

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 13-04-2021 15:16 ]

• Zerora
Gamecube/GBA paars dus :P

[ Voor 13% gewijzigd door Zerora op 13-04-2021 15:14 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

@Zeror Heb ook geen idee waarom ze het blauw noemen. Lijkt inderdaad paars. Met Gamecube gekleurde knoppen was leuk geweest.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 16:28
L23 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:59:
[...]

Die Instagram foto wat mij betreft niet, dat is het delen van fan art.
Switch op de achtergrond kan iets betekenen, maar kan ook gewoon aangeven hij gewoon een gamer is. Wel aparte manier om je Switch neer te zetten.

Ik hoop natuurlijk op Halo (1) port naar de Switch. Maar kan van alles zijn. Wellicht Game Pass/Xcloud. Maar dat zijn wel hele grote wensen, waarschijnlijk een minder grote aankondiging of het betekend niks.
NintendoLife had gisteren al een kort artikel geschreven over de Nintendo Switch op zijn plank en hoe die plank belangrijke hints geeft. Zelf hoop ik op Xcloud (nu bekend als Xbox Cloud) maar we zullen we het vanzelf later weten.
@VirinR De plank gaf tot nu een aantal belangrijke hints inderdaad, maar waren ook erg subtiel. Xbox Cloud zou tof zijn voor erbij. Dat Microsoft Xbox Cloud en Gamepass op zoveel mogelijk apparaten wil is duidelijk. Ik zie alleen geen enkel voordeel voor Nintendo.
Morgen is het Indie World tijd:

• Gynnad
  • Nu online
Morgen een indieworld om 18:00

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

@JackAvery - @Gynnad 1 - 0.

Moest :+.

Mooi moment om een Hollow Knight Silksong release datum aan te kondigen.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:14
oooooh die blauwe lite...sexy hoor.
Als de gewone switch komt in DIE kleur, sign me up.

• Gynnad
  • Nu online
Haha godmilaar enkele seconden te laat })

Gynnad schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:45:
[...]

Haha godmilaar enkele seconden te laat })
:+

De vraag is nu: wordt het eindelijk die Indie World die een hoop vraagtekens uit de wereld helpt? Of gaan we verrassingen krijgen?

Een aantal van die vraagtekens zijn wat mij betreft Hollow Knight Silksong, Axiom Verge 2, Eastward, Fall Guys, Sports Story en Mineko's Night Market.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:49
Wat vinden jullie van de 8bitdo N30 controller? Voor de NES classics werken de joy-cons niet fijn.
https://www.8bitdo.com/N30-NS/
In principe heb ik er ook maar eentje nodig. Die van Nintendo zijn per twee en op dit moment niet leverbaar.

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
JackAvery schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:00:
[...]

:+

De vraag is nu: wordt het eindelijk die Indie World die een hoop vraagtekens uit de wereld helpt? Of gaan we verrassingen krijgen?

Een aantal van die vraagtekens zijn wat mij betreft Hollow Knight Silksong, Axiom Verge 2, Eastward, Fall Guys, Sports Story en Mineko's Night Market.
Sports Story... Yes please!!! _/-\o_

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-01 20:44
L23 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:18:
Mooi moment om een Hollow Knight Silksong release datum aan te kondigen.
Woeij, dat zou groot nieuws zijn!!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• ndonkersloot
Ik heb nog een Madcatz Tournament Edition arcade stick voor de PS3 liggen. Zit er aan te denken om een 8bitdo SN30 Pro te kopen en die uit elkaar te slopen om de joystick en de knoppen daar op te solderen zodat de arcade stick werkt op o.a. de Switch.

Iemand ervaring met een dergelijke actie :+?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ndonkersloot schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:05:
Ik heb nog een Madcatz Tournament Edition arcade stick voor de PS3 liggen. Zit er aan te denken om een 8bitdo SN30 Pro te kopen en die uit elkaar te slopen om de joystick en de knoppen daar op te solderen zodat de arcade stick werkt op o.a. de Switch.

Iemand ervaring met een dergelijke actie :+?
Je weet dat 8bitdo ook diy bordjes verkoopt?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• ndonkersloot
Magic schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:32:
[...]

Je weet dat 8bitdo ook diy bordjes verkoopt?
Ik weet dat wel inderdaad, maar kan eerlijk gezegd geen goed bordje vinden.
De enige plek waar ik ze verkocht zie worden is aliexpress, maar dan zijn het pcb's voor de originele controllers om zelf in een behuizing te stoppen. C.q. ze missen dan de Switch home en screenshot button en hebben geen ZL en ZR schouder knoppen.

Misschien zie ik iets over het hoofd, als dat zo is hoor ik dat graag :) .

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 17:40
Spike_wolf schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:21:
[...]

Het zou kunnen dat dat GamePass geval naar de Switch komt, natuurlijk. Microsoft is die dienst sowieso flink aan het pushen, Sony gaat er natuurlijk niets mee doen, maar GamePass op de Switch zou voor Nintendo ook best een leuke opsteker zijn denk ik.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ndonkersloot schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:39:
[...]

Ik weet dat wel inderdaad, maar kan eerlijk gezegd geen goed bordje vinden.
De enige plek waar ik ze verkocht zie worden is aliexpress, maar dan zijn het pcb's voor de originele controllers om zelf in een behuizing te stoppen. C.q. ze missen dan de Switch home en screenshot button en hebben geen ZL en ZR schouder knoppen.

Misschien zie ik iets over het hoofd, als dat zo is hoor ik dat graag :) .
Aah, die missende knoppen had ik niet over nagedacht, ik dacht eigenlijk dat de NES classic versie die knoppen wel zou hebben. In dat geval is jouw optie wel een valide gedachte.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:26
Seal64 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:24:
[...]

Het zou kunnen dat dat GamePass geval naar de Switch komt, natuurlijk. Microsoft is die dienst sowieso flink aan het pushen, Sony gaat er natuurlijk niets mee doen, maar GamePass op de Switch zou voor Nintendo ook best een leuke opsteker zijn denk ik.
De Switch trekt de helft van de games op Gamepass niet eens denk ik, dus dan zou het eerder xCloud zijn. Maar ik zie niet zo zeer wat Nintendo hier aan heeft. De boost in Switch verkopen hebben ze niet echt nodig volgens mij.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Seal64
Raem schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:44:
[...]

De Switch trekt de helft van de games op Gamepass niet eens denk ik, dus dan zou het eerder xCloud zijn. Maar ik zie niet zo zeer wat Nintendo hier aan heeft. De boost in Switch verkopen hebben ze niet echt nodig volgens mij.
Waarom niet? Het zou een reden voor iemand die nu alleen een Xbox heeft, om een Switch te gaan kopen, omdat hij dan zijn games ook onderweg kan spelen. Dat ze het niet nodig hebben is duidelijk, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet willen, natuurlijk. Elk bedrijf zal een makkelijke manier om meer winst te pakken, serieus overwegen.
Gekoppeld met de geruchten dat eind dit jaar een nieuwe revisie op de plank gaat liggen, zou dat best een leuke verkoopknaller kunnen zijn.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:26
Seal64 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:58:
[...]

Waarom niet? Het zou een reden voor iemand die nu alleen een Xbox heeft, om een Switch te gaan kopen, omdat hij dan zijn games ook onderweg kan spelen. Dat ze het niet nodig hebben is duidelijk, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet willen, natuurlijk. Elk bedrijf zal een makkelijke manier om meer winst te pakken, serieus overwegen.
Gekoppeld met de geruchten dat eind dit jaar een nieuwe revisie op de plank gaat liggen, zou dat best een leuke verkoopknaller kunnen zijn.
Ik vraag me af of de Switch voor die groep dan de meest logische keuze is. Er zijn goedkopere alternatieven om onderweg gebruik te maken van xCloud. Tuurlijk, het kan voor sommige Xbox gamers het laatste zetje zijn om tóch de Switch te halen voor de Nintendo exclusives, maar ik vraag me af hoe groot die groep is.
Ik denk dat Microsoft er in ieder geval veel meer aan heeft als Gamepass op de Switch komt dan Nintendo. Dat in combinatie met de toch wat conservatieve houding van Nintendo verwacht ik het niet. Maar ik kan er natuurlijk totaal naast zitten. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-12-2025

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Was vorige week een paar dagen op vakantie en had mijn Switch, inclusief dock meegenomen naar het vakantiehuisje. Sinds ik terug ben en het dock weer op mijn eigen TV heb aangesloten heb loop ik aan tegen het probleem dat ik mijn Switch niet meer kan inschakelen ("waken") met mijn Pro Controller.

Voor mijn vakantie was dit nooit een probleem: als ik TV aan had en ik drukte op de homeknop van de controller, ging de Switch uit slaapmodus en schakelde de TV automatisch naar het HDMI-kanaal waar de Switch op zat aangesloten. Nu kan ik drukken wat ik wil: de Switch blijft in slaapmodus. De groene lichtjes van de controller gaan wel heen en weer maar na een tijdje stopt het.

Ik moet dus nu naar de TV lopen en het apparaat handmatig uit slaapmodus halen. Het gekke is: daarna maakt de controller wél verbinding met de Switch, al zit daar merkbaar een vertraging van een seconde of twee in.

Het enige verschil met de tijd waarin het nog werkte is dat ik volgens mi een andere HDMI-poort heb gebruikt om de Switch aan te sluiten, maar dit zou geen verschil moeten maken zou je zeggen. Ik ben nog van plan om alles een keer opnieuw aan te sluiten en de controller opnieuw te pairen, maar als iemand in de tussentijd tips heeft zijn deze meer dan welkom.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

@Seal64 Ik denk dat de meeste Xbox bezitters al een Switch hebben. Ik ben er in ieder geval 1. En er zijn meer Switch consoles verkocht dan Xbox consoles.

Maar voor Nintendo zie ik geen enkel voordeel om Gamepass/xCloud op hun platform toe te laten. De Switch console en games verkopen al zeer goed, beter blijf je die games via je eigen eshop verkopen dan kiezen voor een partner waar je de winst mee moet delen. Die paar Xbox gamers die alle games al in bezit hebben en enkel een Switch kopen om in handheld te kunnen spelen daar heeft Nintendo niet veel aan.

En met xCloud heb je een grote overlap aan games die al op de eshop staan. En denk ik een minder goede ervaring geven op een console/handheld waar je overal een goede internet verbinding moet hebben. Haalt de sterke punten van de Switch onderuit.

Mij persoonlijk lijkt het me wel tof om Halo via xCloud af en toe op de Switch te kunnen spelen, maar liever zie ik dat ze de game porten zo dat ik het ook handheld kan spelen zonder internet verbinding.
Alvast de link naar de Indie World stream voor vanavond (18:00):

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:02
Tsjipmanz schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:48:
Was vorige week een paar dagen op vakantie en had mijn Switch, inclusief dock meegenomen naar het vakantiehuisje. Sinds ik terug ben en het dock weer op mijn eigen TV heb aangesloten heb loop ik aan tegen het probleem dat ik mijn Switch niet meer kan inschakelen ("waken") met mijn Pro Controller.

Voor mijn vakantie was dit nooit een probleem: als ik TV aan had en ik drukte op de homeknop van de controller, ging de Switch uit slaapmodus en schakelde de TV automatisch naar het HDMI-kanaal waar de Switch op zat aangesloten. Nu kan ik drukken wat ik wil: de Switch blijft in slaapmodus. De groene lichtjes van de controller gaan wel heen en weer maar na een tijdje stopt het.

Ik moet dus nu naar de TV lopen en het apparaat handmatig uit slaapmodus halen. Het gekke is: daarna maakt de controller wél verbinding met de Switch, al zit daar merkbaar een vertraging van een seconde of twee in.

Het enige verschil met de tijd waarin het nog werkte is dat ik volgens mi een andere HDMI-poort heb gebruikt om de Switch aan te sluiten, maar dit zou geen verschil moeten maken zou je zeggen. Ik ben nog van plan om alles een keer opnieuw aan te sluiten en de controller opnieuw te pairen, maar als iemand in de tussentijd tips heeft zijn deze meer dan welkom.
Hou de homeknop eens wat langer (3-5 seconden) ingedrukt?
Ik heb ook wel eens hetzelfde probleem (alleen dan zonder vakantie en dock uit de tv halen) gehad en dit werkt altijd.

• sderooij

De ene keer werkt het bij mij met 1 druk op de knop, soms moet ik 3-4 keer 'home' indrukken of soms 4 a 5 seconden lang ingedrukt houden.

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Megupe schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:56:
[...]

Hou de homeknop eens wat langer (3-5 seconden) ingedrukt?
Ik heb ook wel eens hetzelfde probleem (alleen dan zonder vakantie en dock uit de tv halen) gehad en dit werkt altijd.
sderooij schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:58:
[...]

De ene keer werkt het bij mij met 1 druk op de knop, soms moet ik 3-4 keer 'home' indrukken of soms 4 a 5 seconden lang ingedrukt houden.
Dank voor jullie reacties, ik heb al verschillende manieren uitgeprobeerd. Het mocht helaas niet baten. Voorheen had ik wel eens dat ie m even niet pakte, maar dat het na een paar keer proberen uiteindelijk alsnog wel lukte. Als je de 'rumble' van de pro controller voelde wist je dat het gelukt was. Dat stadium bereik ik nu helemaal niet meer.

[ Voor 44% gewijzigd door Tsjipmanz op 14-04-2021 13:03 ]

- Soulseek rulez -

• sderooij
Tsjipmanz schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:58:
[...]

[...]

Dank voor jullie reacties, ik heb al verschillende manieren uitgeprobeerd. Het mocht helaas niet baten. Voorheen had ik wel eens dat ie m even niet pakte, maar dat het na een paar keer proberen uiteindelijk alsnog wel lukte. Als je de 'rumble' van de pro controller voelde wist je dat het gelukt was. Dat stadium bereik ik nu helemaal niet meer.
Heb je hetzelfde als je het via de joycons probeert?

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

sderooij schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:23:
[...]

Heb je hetzelfde als je het via de joycons probeert?
Da's wel een goeie om te proberen, die zitten normaliter aan mn switch vast, ook als ik m in de dok heb staan. Zal einde van de middag ff testen.

- Soulseek rulez -

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:02
Tsjipmanz schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:58:
[...]

[...]

is de batterij van je pro controller opgeladen? 8)7 :o :+

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10-2025
Oef, deze aankondiging heb ik even gemist. Hoop dat de hoeveelheid meuk mee valt en er echt een paar goede titels tussen zitten.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Mauz1978
  • Laatst online: 13-01 17:23

Mauz1978

Console War Veteran

Tsjipmanz schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:26:
[...]

Da's wel een goeie om te proberen, die zitten normaliter aan mn switch vast, ook als ik m in de dok heb staan. Zal einde van de middag ff testen.
Even opnieuw pairen zou het moeten oplossen

Something under the bed is drooling

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:57
Ik gebruik de USB aansluiting van de originele Switch dock voor het opladen van onder andere mijn smartphone, powerbank en nog wat andere hardware. Soms kan ik de Switch niet inschakelen dmv de Pro controller en ik vermoed dat de dock/switch dan in een soort van beveiligde modus zit. Ik heb niet gekeken of het telkens dezelfde apparatuur is die dit veroorzaakt.

En kan me helaas niet herinneren hoe het wel weer is gaan werken. Waarschijnlijk door de Pro controller via de USB aan te sluiten op de dock.

[ Voor 16% gewijzigd door RollieBollie op 14-04-2021 16:34 ]

• Zerora
Ok, die Turtles game is awesome. Instant buy voor mij! :D

[ Voor 52% gewijzigd door Zerora op 14-04-2021 18:41 ]

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Redelijk wat interessante games moet ik zeggen. Paar leuke art styles. Road trip game, platformer of twee, die laatste e.d.

• sderooij
Kan helaas niet kijken, iets mbt Hollow knight? :)
sderooij schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:57:
[...]

Kan helaas niet kijken, iets mbt Hollow knight? :)
Nee... Anders had ik wel wat getypt :P
Indie World overzichtje:
  • Road 96 (2021) - trailer
  • Aerial_Knight's Never Yield (19.05.2021, demo vandaag)
  • Last Stop (juli 2021) - trailer
  • Hindsight (2021) - trailer
  • OlliOlli World (winter 2021) - trailer - een nieuwe OlliOlli game is altijd positief!
  • The Longing (release vandaag) - trailer - dit klinkt eigenlijk als een unieke ervaring. Niet voor iedereen.
  • There Is No Game: Wrong Dimension (release vandaag)
  • Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge (2021)
  • Cris Tales (20.07.2021)
  • GetsuFumaDen: Undying Moon (2022) - uitgebreidere trailer.
  • Aztech Forgotten Gods (herfst 2021) - trailer - wereld/boss design vond ik echt iets hebben. Van de devs van Mulaka!
  • Skul: The Hero Slayer (zomer 2021)
  • art of rally (zomer 2021)
  • KeyWe (augustus 2021)
  • Labyrinth City: Pierre the Maze Detective (lente 2021)
  • Weaving Tides (05.021)
  • THE HOUSE OF THE DEAD Remake (2021)
  • Ender Lilies: Quietus of the Knight (22.06.2021) - trailer - metroidvania game die momenteel in Early Access is op Steam. Heeft zeker potentieel.
  • Beasts of Maravilla Island (06.2021)
  • FEZ (release vandaag) - klassieker.
  • Oxenfree II: Lost Signals (2021) - trailer - voor de fans van Oxenfree is dit toch wel een erg grote aankondiging :D
Toch nog een paar interessante games wat mij betreft :)

[ Voor 30% gewijzigd door JackAvery op 14-04-2021 21:05 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:52
Weet je welke game ik graag zou zien... Liefst een nieuwe dan;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EVm-JBUrebB1qstB-e3JtyoosNo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5OFqVxQfR5DhrwhxtOMbJlBT.jpg?f=user_large

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Trouwens ook vandaag aangekondigd, release op 22 april:

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 14-04-2021 19:36 ]

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Even een update: het werkt weer. Ik pakte m'n Switch uit de dok om te proberen de Joy Cons te pairen en hij wilde helemaal niet meer aan. Daarna een hard reset door de homeknop 20 seconden ingedrukt te houden. Toen heb ik de Switch nog eens gerestart en tot mijn verbazing werkte alles weer als vanouds. Uiteindelijk misschien toch een kwestie van "have you tried turning it off and on again" . Bedankt voor alle suggesties.

- Soulseek rulez -

• Seal64
RollieBollie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:32:
Ik gebruik de USB aansluiting van de originele Switch dock voor het opladen van onder andere mijn smartphone, powerbank en nog wat andere hardware. Soms kan ik de Switch niet inschakelen dmv de Pro controller en ik vermoed dat de dock/switch dan in een soort van beveiligde modus zit. Ik heb niet gekeken of het telkens dezelfde apparatuur is die dit veroorzaakt.

En kan me helaas niet herinneren hoe het wel weer is gaan werken. Waarschijnlijk door de Pro controller via de USB aan te sluiten op de dock.
Dat zou kunnen. Ik merk ook wel eens dat een op het dock aangesloten telefoon reageert als je de Switch uit die dock haalt, dus op de achtergrond zijn die twee toch aan het communiceren. Misschien dat er geprobeerd wordt om de telefoon te herkennen als controller of als netwerkadapter, geen idee. Ik heb er alleen nooit dat probleem mee gehad.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 16:28
Seal64 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:13:
[...]

Dat zou kunnen. Ik merk ook wel eens dat een op het dock aangesloten telefoon reageert als je de Switch uit die dock haalt, dus op de achtergrond zijn die twee toch aan het communiceren. Misschien dat er geprobeerd wordt om de telefoon te herkennen als controller of als netwerkadapter, geen idee. Ik heb er alleen nooit dat probleem mee gehad.
Niet helemaal hetzelfde maar voor Brain Training en Ring Fit Adventure heb ik reminders ingesteld. Om 8 uur en 15 uur trillen de Joy-Cons, ook als de Switch in de dock zit en de Joy-cons losgekoppeld zijn. Als ik de Switch niet heb opgepakt dan volgt er vijf minuten later dezelfde trilling.
Er wordt dus op de achtergrond wel een verbinding met de Joy-Cons in stand gehouden.
Japan kreeg een aparte Indie World presentatie met heel veel andere content. De verschillen:
  • Metallic Child
  • Torakichi's Truck Kitchen (Torakichi no Torakicchin)
  • The Sky of Sumire (Sumire no Sora)
  • Sky: Children of the Light - origineel gepland voor 2020, deze gamerelease wordt nu gepland in juni. Het nieuwe spel van de makers van Journey krijgt vanaf dan ook cross-play met de mobile versie.
  • Langere trailer van GetsuFumaDen bevat meer gameplay. Voor wie het niet wist, dit is een franchise die Konami op de NES had en die o.a. Castlevania geïnspireerd heeft.
Hier al gereleased:

[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 15-04-2021 10:09 ]

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-01 12:49
wat is het lastig om een Switch online te vinden zeg. Ik heb mn kids belooft dat ze er 1 mochten kopen. Ze hebben er voor gespaard :-D . Uiteindelijk via Coolblue een "tweedekans" gevonden voor 336,-
de jongens zijn 5 en 8. wat raden jullie aan als spel?
beetje gekeken op gamemania en coolblue. ik twijfel tussen Mario Odyssey, Mariokart en Mario family,

edit; ff voor de goede orde. ik ga wel meespelen he (ik ben nog van de Mario1-2-3)

[ Voor 10% gewijzigd door SolarOrbiter op 15-04-2021 13:01 ]

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:26
SolarOrbiter schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:58:
wat is het lastig om een Switch online te vinden zeg. Ik heb mn kids belooft dat ze er 1 mochten kopen. Ze hebben er voor gespaard :-D . Uiteindelijk via Coolblue een "tweedekans" gevonden voor 336,-
beetje gekeken op gamemania en coolblue. ik twijfel tussen Mario Odyssey, Mariokart en Mario family,

edit; ff voor de goede orde. ik ga wel meespelen he (ik ben nog van de Mario1-2-3)
Kids hier zijn 6 en 9 en vinden Mario Kart, Super Mario 3d / Bowser's Fury en Luigi's Mansion erg leuk!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:05
@JackAvery Die Sky heb ik op de telefoon staan, maar dat soort spellen kom ik echt niet in op een telefoon. Blij dat die komt op de Switch. Vond Journey echt heel vet om te spelen.
Dit spel heeft op dezelfde manier zeker wel potentie, dus ben benieuwd.

@Seal64 Dat je telefoon reageert wanneer je die aan de usb van het dock hangt om te laden, is niet zo heel gek.
Wat doet je telefoon tijdens het laden als je de stekker van de adapter uit het stopcontact trekt? Waarschijnlijk hetzelfde. Het is namelijk zo dat de USB poorten alleen wat doen als er een Switch in het dock zit.
Je controllers laden namelijk ook niet via de usb op het dock als er geen Switch in zit.
Dat is iig mijn ervaring.

[ Voor 46% gewijzigd door Arunia op 15-04-2021 16:03 ]

• meesje

Je kunt ook kijken op: https://outlet.mediamarkt...th=77_1680_1699&limit=100

Afgelopen weekend heeft mijn zoontje van 6 een Switch gekregen. Als eerste spel hebben we Mario Kart gekocht. Dit is vrij laagdrempelig en heeft gemakkelijk besturing. Op dit moment spelen we vnl. 50cc (beginner), maar eerdaags gaat ie wel 100cc uitproberen.

Zelf denk ik dat we vnl. spellen kopen die ook multiplayer gespeeld worden. Mario Tennis Aces en Kirby Star Allies liggen al boven op zolder. Mario Party, Mario&Sonic Olympische spelen en het hiervoor genoemde Super Mario 3D lijken me erg leuk. Yoshi Crafted World staat ook op de lijst.

• sderooij

Eerst geloofde ik je niet :P maar toen zelf gekeken: wow. Bizar zeg :S
Maar goed dat je er eentje heb weten te bemachtigen!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ehh, ze vliegen weg...

Eerst een zooitje grijze-controler switches, allemaal weg na F5...; nog een keer F5 en weer een stel weg.

Was toch benieuwd: nieuwe refresh: allemaal weer terug...

[ Voor 8% gewijzigd door Jake op 15-04-2021 14:56 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-01 23:22
Als het op multiplayer games aankomt is Mario Party imo een afrader. Te weinig boards en teveel gestoeld op geluk. Wij vonden er hier in elk geval weinig aan.

Ik zou persoonlijk Mario 3D World, Smash, Overcooked, Mario Tennis, Puyo Puyo Tetris, Rayman Legends en Snipperclips aanraden. Allemaal erg leuke multiplayer games.

[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 15-04-2021 14:04 ]

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-01 11:39

Stimulate14

⭐⭐⭐

Misschien een domme vraag, maar kan je bijvoorbeeld de gratis games zoals Rocket League online spelen? Of moet je daar een live abonnement van Nintendo voor hebben?
@Stimulate14 Free to Play games heb je geen abo voor nodig, normaalgezien.

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-01 11:45
Rocket League en Fortnite kunnen inderdaad bijvoorbeeld zonder. Voor Splatoon 2 heb je wel Nintendo online nodig.
Kijk eens buiten Nederland naar de online shops en het is makkelijker om een Switch te vinden

Het hele topic staat vol aanraders als je een beetje de search functie gebruikt :)

Voor coöperatief spelen met z'n drieën is Mario 3D World best interessant denk ik, en als je liever 2D Mario games speelt kan je met New Super Mario Bros aan de bak. Mario Kart is natuurlijk een klassieke party game. Snipperclips is ook heel leuk. Tricky Towers, Overcooked en Diablo 3 staan verder vaak op de lijstjes die ik geef voor local multiplayer, maar die zijn misschien wat minder 'voor alle leeftijden'. Voor twee spelers kan Luigi's Mansion 3 ook op dat lijstje.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12-2025
Afgelopen 2 dagen bij Bol.com grijze Nintendo switch voor 329,— euro. Verkoper was bol.com.

• meesje
Timothy3000 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:03:
Als het op multiplayer games aankomt is Mario Party imo een afrader. Te weinig boards en teveel gestoeld op geluk. Wij vonden er hier in elk geval weinig aan.

Ik zou persoonlijk Mario 3D World, Smash, Overcooked, Mario Tennis, Puyo Puyo Tetris, Rayman Legends en Snipperclips aanraden. Allemaal erg leuke multiplayer games.
Leuke tips! Ik wist niet dat Rayman ook multiplayer was. Mijn zoontje kijkt nu veel mario filmpjes op YouTube (kids). Mario Party ziet er zo op het eerste gezicht wel leuk uit. Volgens mij lekker korte en laagdrempelige spelletjes. Misschien maar kopen bij een goede aanbieding. In ieder geval niet voor 50/60 euro.
Jake schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:36:
[...]

Ehh, ze vliegen weg...

Eerst een zooitje grijze-controler switches, allemaal weg na F5...; nog een keer F5 en weer een stel weg.

Was toch benieuwd: nieuwe refresh: allemaal weer terug...
Even geleden merkte ik ook dat de grijze variant al weg was en nu inderdaad weer terug. Dit komt waarschijnlijk dat het product al verdwijnt wanneer deze in het bestelproces zit. Kennelijk besluiten velen uiteindelijk om niet de kopen.
Wij hebben overigens de neon versie (een paar weken geleden voor 329 bij bol.com gekocht). Zelf vind de neon versie leuker/vrolijker dan de grijze. Het zal een kind misschien ook meer aanspreken.

• meesje
JackAvery schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:52:
Het hele topic staat vol aanraders als je een beetje de search functie gebruikt :)
Welke zoektermijn moet je daarvoor gebruiken: aanrader, aangeraden, ik raad aan, etc.?
Als ik zoek op 'aanrader' kom ik uit op 8 pagina's, waarvan in ieder geval de laatste pagina vnl. over een controller gaat en niet over games. Soms vind ik verwijzen naar de zoek functie te gemakkelijk.

• Timothy3000
JackAvery schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:52:
[...]
Kijk eens buiten Nederland naar de online shops en het is makkelijker om een Switch te vinden
Zoals? Op Amazon e.d. zijn ze ook niet echt te vinden voor de reguliere prijzen.
meesje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:01:
[...]

Welke zoektermijn moet je daarvoor gebruiken: aanrader, aangeraden, ik raad aan, etc.?
Als ik zoek op 'aanrader' kom ik uit op 8 pagina's, waarvan in ieder geval de laatste pagina vnl. over een controller gaat en niet over games. Soms vind ik verwijzen naar de zoek functie te gemakkelijk.
Wat dacht je van kind/zoon/dochter, coop of multiplayer?

Ik vind het helemaal niet erg dat iemand advies hierover vraagt maar het is echt iets dat heel vaak terugkomt in dit topic.

• Timothy3000
Zo'n probleem is het toch niet dat de vraag gesteld wordt? Het is al een vrij lange tijd komkommertijd als het op de Switch aankomt. Dan is er in elk geval nog wat gesprekstof in dit topic. :)

(en dan worden lezers als ik ook zo nu en dan weer eens geattendeerd op multiplayer games die we vergeten waren of niet kenden :P)

• meesje
Timothy3000 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:05:
Zo'n probleem is het toch niet dat de vraag gesteld wordt? Het is al een vrij lange tijd komkommertijd als het op de Switch aankomt. Dan is er in elk geval nog wat gesprekstof in dit topic. :)

(en dan worden lezers als ik ook zo nu en dan weer eens geattendeerd op multiplayer games die we vergeten waren of niet kenden :P)
Daarnaast heb je nog voortschrijdend inzicht en/of nieuwe games die uitkomen.
Timothy3000 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:04:
[...]

Zoals? Op Amazon e.d. zijn ze ook niet echt te vinden voor de reguliere prijzen.
Amazon.fr vind ik meteen een Switch voor 320 euro. Idem voor .es. Franse websites zijn bijvoorbeeld een goed idee: Nintendo is populair daar en er is veel concurrentie tussen winkels.

Momenteel is het iets lastiger dan normaal om de grens over te gaan, maar veel Belgische winkels en websites hebben ook gewoon voorraad :)
Timothy3000 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:05:
Het was een tip, geen kritiek. Het topic staat vol advies, je kan zo meer informatie vinden. Niks anders aan.

• meesje
Timothy3000 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:04:
[...]

Op Amazon.de na, heb ik geen behoefte om voor garantiegevallen zelf op te draaien voor verzendkosten.
Zelf hield ik budgetgaming in de gaten. Ik zie nu dat bv de grijze versie voor de normale prijs van 329 euro te koop is bij GM. Voor 30 euro verschil koop ik liever een nieuw exemplaar dan een retourtje. Voor mij is het plezier al helemaal weg als je ziet hoe sommige mensen de verpakking open maken en/of hoe dit door de winkel weer dichtgeplakt wordt. Maar ja, dat is natuurlijk erg persoonlijk. Voor 30 euro kun je ook weer een game kopen.

• Timothy3000
En die Switch op Amazon.fr en Amazon.es zijn niet in stock tot eind mei / juni. :)

Wel goed om te lezen dat er snel weer / elders voor normale prijzen voorraad is! Ik ben ook al een beetje aan het rondkijken voor een tweede dus dit is goed om te weten. Thanks! :)

[ Voor 61% gewijzigd door Timothy3000 op 15-04-2021 16:20 ]

• meesje
Bootje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:47:
Rocket League en Fortnite kunnen inderdaad bijvoorbeeld zonder. Voor Splatoon 2 heb je wel Nintendo online nodig.
Deze ook maar eens proberen. RL schijnt ook leuk te zijn om samen te spelen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-01 18:59

Nitai

Live the life you love.

meesje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:13:
[...]

Op Amazon.de na, heb ik geen behoefte om voor garantiegevallen zelf op te draaien voor verzendkosten.
Zelf hield ik budgetgaming in de gaten. Ik zie nu dat bv de grijze versie voor de normale prijs van 329 euro te koop is bij GM. Voor 30 euro verschil koop ik liever een nieuw exemplaar dan een retourtje. Voor mij is het plezier al helemaal weg als je ziet hoe sommige mensen de verpakking open maken en/of hoe dit door de winkel weer dichtgeplakt wordt. Maar ja, dat is natuurlijk erg persoonlijk. Voor 30 euro kun je ook weer een game kopen.
Je kunt voor garantie ook gewoon bij Nintendo zelf aankloppen. Geen enkel probleem hoor consoles bij Amazon.es, fr, it. Heb daar m'n PS4, PS4 Pro, een Switch lite, en een PS5 vandaan over alle jaren heen.
Garantie afhandeling is ook top, 1 keer een beamer teruggestuurd en dat kostte mij niets en had snel mijn geld terug. Belangrijk is dat je het wel bij Amazon zelf aanschaft en geen 3rd party via Amazon.

Ik zou gewoon een price tracker (zoals https://otsledit.net/en) op die pagina's zetten zodat je een notificatie krijgt als er weer voorraad is (bij Bol.com, Nedgame, BCC, Coolblue). Er komt regelmatig voorraad. Zie [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 15-04-2021 16:52 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Timothy3000
Nintendo schijnt nogal berucht te zijn als het om garantie aankomt toch? Veel verhalen gelezen van mensen die moesten betalen om producten te laten maken.

Of valt dat wel mee?

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Je kunt de switch gewoon bij de mediamarkt kopen. Van de week hadden ze zelfs de dagtopper Mario red en Blue voor 309 (nu uitverkocht natuurlijk). Ze hebben een grijze te koop voor 349,-

• meesje
Mauz1978 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:11:
Je kunt de switch gewoon bij de mediamarkt kopen. Van de week hadden ze zelfs de dagtopper Mario red en Blue voor 309 (nu uitverkocht natuurlijk). Ze hebben een grijze te koop voor 349,-
Waarom zou je ‘m daar kopen als ie gewoon voor de normale prijs van 329 euro bij GM te koop is?
Wat betreft de rood/blauwe Switch, dat moet net je smaak zijn. Voor mij in ieder geval een no go.
Het gaat nu overigens wel redelijk off topic.

[ Voor 14% gewijzigd door meesje op 15-04-2021 18:19 ]

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

meesje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:17:
[...]

Waarom zou je ‘m daar kopen als ie gewoon voor de normale prijs van 329 euro bij GM te koop is?
Wat betreft de rood/blauwe Switch, dat moet net je smaak zijn. Voor mij in ieder geval een no go.
Het gaat nu overigens wel redelijk off topic.
Er wordt geroepen dat de switch lastig te vinden is. Dat is ie mijns inziens dus niet.

• meesje
Mauz1978 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:20:
[...]

Er wordt geroepen dat de switch lastig te vinden is. Dat is ie mijns inziens dus niet.
Waarschijnlijk bedoelt de vraagsteller ‘tegen normale prijs’ (329 of lager). Anders kun je ‘m ook gewoon bij Intertoys kopen.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

meesje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:23:
[...]

Waarschijnlijk bedoelt de vraagsteller ‘tegen normale prijs’ (329 of lager). Anders kun je ‘m ook gewoon bij Intertoys kopen.
Dat stond er niet. Wat jij zegt is dus een aanname.

• meesje
Mauz1978 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:25:
[...]

Dat stond er niet. Wat jij zegt is dus een aanname.
Klopt helemaal! Maar sommige dingen liggen wel erg voor de hand. Anders kun je gewoon direct naar de intertoys gaan en daar 369 euro neerleggen voor de grijze versie. Daar doelde de vraagsteller ongetwijfeld niet. Of zelfs 388 euro bij Nedgame.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

meesje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:48:
[...]

Klopt helemaal! Maar sommige dingen liggen wel erg voor de hand. Anders kun je gewoon direct naar de intertoys gaan en daar 369 euro neerleggen voor de grijze versie. Daar doelde de vraagsteller ongetwijfeld niet. Of zelfs 388 euro bij Nedgame.
Ga je weer, je gelijk proberen te halen. Ik herken je van de homepod thread... Daar was je juist puur op de taal en niet van de aannames, en nu andersom. Dit is alles wat ik hierover zeg, want zo gaan we behoorlijk offtopic.

Ontopic: er zijn aardig wat indie games in de aanbieding, waaronder Hades voor 19,99. The survivalists, Gods will fall en spiritfarer ga ik allemaal maar inslaan. Er zijn ook wat Picross games in de aanbieding, ik zou zeggen sla je slag!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-01 12:49
Idd. Ik bedoelde een 'normale' prijs. Voor 329 en liefst daaronder, bij een CB, bol, MM, Amazon.nl Maar kan me ook voorstellen dat het niet heel duidelijk was. Ik volg de prijzen sinds een week of twee. Merk op dat het is gaan stijgen en vaak ook uitverkocht.

Maar waardeer de reacties hierboven. Ik ga waarschijnlijk voor de Mario Kart of Mario 3D.

• meesje
Mauz1978 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:05:
[...]

Ga je weer, je gelijk proberen te halen. Ik herken je van de homepod thread... Daar was je juist puur op de taal en niet van de aannames, en nu andersom. Dit is alles wat ik hierover zeg, want zo gaan we behoorlijk offtopic.

Ontopic: er zijn aardig wat indie games in de aanbieding, waaronder Hades voor 19,99. The survivalists, Gods will fall en spiritfarer ga ik allemaal maar inslaan. Er zijn ook wat Picross games in de aanbieding, ik zou zeggen sla je slag!
Zie de opmerking hierboven. I rest my case. ;)
Edit: @Mauz1978 Sowieso reageerde @Timothy3000 dat ie bij Amazon niet voor de normale prijs te krijgen is. Dus zo’n rare aanname is het niet. Nog beter, het is dan niet eens een aanname. Dus zo reageren is helemaal niet nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door meesje op 15-04-2021 21:08 ]

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-01 19:57
Timothy3000 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:13:
En die Switch op Amazon.fr en Amazon.es zijn niet in stock tot eind mei / juni. :)

Wel goed om te lezen dat er snel weer / elders voor normale prijzen voorraad is! Ik ben ook al een beetje aan het rondkijken voor een tweede dus dit is goed om te weten. Thanks! :)
Blauw rode variant is er weer op 25 april bij FR. Laatst was de grijze daar 298,- én geruime tijd in stock, zelf heb ik toen 2 dagen gewacht met beslissen en tegen die tijd pas in april weer leverbaar. Dus toen bij MM gekocht voor drie tientjes extra. Die .fr is tot nu toe altijd de goedkoopste geweest volgens mij tijdens mijn zoektocht :)

• meesje
Vandaag getriggerd door een mail van Nintendo. Hierin worden een paar free to play spellen genoemd. Bijvoorbeeld Super Kirby Clash. F2P betekent ongetwijfeld dat er op een andere manier geprobeerd wordt aan je te verdienen. Hoe kom ik er achter wat de in-app aankopen zijn? Bij iOS kun je dat terug vinden in de AppStore. Kan ik zoiets ook terug vinden op de website van Nintendo?
Pagina: 1 ... 101 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic