Iedereen hangt er een waardeoordeel aan. Of je hebt gebruikt of niet gebruikt. Een trui die je koopt hang je een waardeoordeel aan, en één die je niet koopt ook. Een lage, maar toch.
Volgens mij reageer jij feller dan ik.
Nergens gezegd dat mensen 'gewoon slecht' zijn. Niet iedereen is even goed maar dat betekent niet dat mensen gelijk slecht zijn. Als je nooit de 1e kamer voorbij komt, ok dan ben je slecht.

Ook niet gezegd dat mensen roguelikes niet snappen, alleen nog niet kennen.
Het is een optie die iedereen kan gebruiken voor verscheidene redenen, gezond verstand toch? Enige punt wat ik zei is dat je het niet te snel moet doen. Je mag me negeren. ;p
En tja... jij zegt het is alles wat ik zeg. 2e keer voorstel om gewoon nu verder ontopic te gaan?

Heerlijk spel, speelt heerlijk. logic 10/10.
Je wordt idd gewoon beter naar mate je de monsters, wapens, boons leert kennen. Wat werkt, en niet.
Poison op special sword is niet zo geweldig (tenzij je het puur voor de debuff (mirror) gebruikt), doom op is op de normale attack daar integen weer minder. En wanneer je, kleine boon spoiler,
spoiler:de duo en legendary boons weet te gebruiken
.
Gebruik ook vooral in ingame boonlijst om een overzicht te hebben en hoe de boons elkaar 'unlocken'.
En wanneer je (zelfs uren in) je eindelijk een keer leert te beheersen om niet op een boss in te rennen die 5-15% HP heeft en denkt "ik heb hem!". Tenminste dat heb ik van horen zeggen.
Zelfs tientallen runs in ben je nog aan leren en krijg je ook pas wat "middelen" (zal beetje vaag zijn voor als je nog niet alles unlocked hebt) waardoor je je eigen 'luck' ook wat meer kunt sturen.
50-200+ runs, 40-200+ uur voor een spel van die prijs EN met zo'n verhaal/gameplay zijn er weinig die dat nadoen.
Al ben ik nu begonnen (kuch, ~20 uur in) met Stardew Valley.
[
Voor 6% gewijzigd door
The Chosen One op 31-03-2021 19:14
]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc