@menne Dan werken dat soort top 10 rpgs lijstjes denk ik ook niet inderdaad. Ik heb dezelfde insteek. Speelde voornamelijk standaard games op de Xbox. Op de Switch probeer ik juist steeds wat nieuws uit. In dat opzicht waren voor mij persoonlijk een van de uniekere games:
Thimbleweed Park
Hollow Knight
Mario + Rabbids Kingdom Battle
Maar is zo maar een random lijstje, je kan er in ieder geval even in verdiepen en misschien spreken ze je aan.
Als je bijvoorbeeld een unieke Mario 3D platformer zoekt dan is Mario Odyssey een hele goede keuze. De Mario 3D All-Stars collectie is ook prima, maar is dan meer van hetzelfde en vooral leuk als je meer wilt. Mario Odyssey is (een van) de beste 3D platformer van de laatste jaren.
Thimbleweed Park
Hollow Knight
Mario + Rabbids Kingdom Battle
Maar is zo maar een random lijstje, je kan er in ieder geval even in verdiepen en misschien spreken ze je aan.
Als je bijvoorbeeld een unieke Mario 3D platformer zoekt dan is Mario Odyssey een hele goede keuze. De Mario 3D All-Stars collectie is ook prima, maar is dan meer van hetzelfde en vooral leuk als je meer wilt. Mario Odyssey is (een van) de beste 3D platformer van de laatste jaren.