• Kang
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-03 13:00

Kang

Holy Fleurking schnit!

Ik was benieuwd of iemand hier ervaring heeft met het aansluiten van een usb-c hdmi adapter. Helaas is mijn p30 pro dit weekend uitgevallen (gewoon tijdens een foto maken werd het scherm zwart en hij doet het niet meer)

Ik merk dat touch nog wel werkt, ik voel hem soms trillen als ik over het scherm beweeg, en kan de zaklamp aandoen met het 'van onder omhoog swipe menu'. Dus ik dacht, ik koop een usb-c hdmi dongletje en dan kan ik hopelijk nog wat met mn mobiel doen... Maar ik krijg ze niet aan de praat, dus ik was benieuwd of je bijvoorbeeld eerst je telefoon moet unlocken voor zo'n dongle werkt, of dat het misschien niet het scherm is dat stuk is, maar de gpu oid...

Weet iemand van jullie of je gelijk vanuit opstarten beeld zou moeten krijgen met zo'n dongle? Anders moet ik nog proberen een toetsenbord aan te sluiten voor mn pin, en dan doet ie het hopelijk...
En anders toch maar kijken naar iets nieuws, display vervanging is ben ik bang het niet meer waard... al meer dan 2.5 jaar oud, maar ik was nog prima tevreden (zoals wel veel hier geloof ik :))

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:25
Kang schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:29:
Ik was benieuwd of iemand hier ervaring heeft met het aansluiten van een usb-c hdmi adapter. Helaas is mijn p30 pro dit weekend uitgevallen (gewoon tijdens een foto maken werd het scherm zwart en hij doet het niet meer)

Ik merk dat touch nog wel werkt, ik voel hem soms trillen als ik over het scherm beweeg, en kan de zaklamp aandoen met het 'van onder omhoog swipe menu'. Dus ik dacht, ik koop een usb-c hdmi dongletje en dan kan ik hopelijk nog wat met mn mobiel doen... Maar ik krijg ze niet aan de praat, dus ik was benieuwd of je bijvoorbeeld eerst je telefoon moet unlocken voor zo'n dongle werkt, of dat het misschien niet het scherm is dat stuk is, maar de gpu oid...

Weet iemand van jullie of je gelijk vanuit opstarten beeld zou moeten krijgen met zo'n dongle? Anders moet ik nog proberen een toetsenbord aan te sluiten voor mn pin, en dan doet ie het hopelijk...
En anders toch maar kijken naar iets nieuws, display vervanging is ben ik bang het niet meer waard... al meer dan 2.5 jaar oud, maar ik was nog prima tevreden (zoals wel veel hier geloof ik :))
Ik weet uit eigen ervaring dat niet iedere dongle werkt met de P30. Maar welke dan wel, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Volgens mij het Dex station van Samsung (heb ik liggen) of anders de kabel van Huawei zelf. En volgens mij de dongle welke in het volgende artikel gebruikt wordt ook: https://www.google.com/am...ls-desktop-3774813/%3famp

• Mr-D.
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:20

Mr-D.

interpunctie? no hero here

Kang schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:29:

docking station van dell werkt ook goed

sneller usenet? tips en tricks

• Kang

Kang

Holy Fleurking schnit!

Mr-D. schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:58:
[...]

docking station van dell werkt ook goed
Goofman schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:49:
[...]

Ik weet uit eigen ervaring dat niet iedere dongle werkt met de P30. Maar welke dan wel, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Volgens mij het Dex station van Samsung (heb ik liggen) of anders de kabel van Huawei zelf. En volgens mij de dongle welke in het volgende artikel gebruikt wordt ook: https://www.google.com/am...ls-desktop-3774813/%3famp
Bedankt voor de tips! Ik heb inmiddels al 2 dongels geprobeerd, en ze deden het beide niet, vandaar mijn vraag of je misschien je telefoon eerst moet unlocken voor het werkt? Of zie je gelijk beeld bij inpluggen?

Maar als je niet hoeft te unlocken ga ik toch nog even verder zoeken naar een compatible dongle. Het lijkt me heel raar dat als de touch nog werkt, hdmi toch stuk is...

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-03 21:26
Kang schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:24:
[...]

[...]

Bedankt voor de tips! Ik heb inmiddels al 2 dongels geprobeerd, en ze deden het beide niet, vandaar mijn vraag of je misschien je telefoon eerst moet unlocken voor het werkt? Of zie je gelijk beeld bij inpluggen?

Maar als je niet hoeft te unlocken ga ik toch nog even verder zoeken naar een compatible dongle. Het lijkt me heel raar dat als de touch nog werkt, hdmi toch stuk is...
Zelf zou ik naar een andere telefoon kijken, scherm vervangen gaat duur zijn, en je loopt het risico dat er na korte tijd dan weer iets anders stuk gaat.

11400 - RX 6800 | S22 Ultra

• Mr-D.

Mr-D.

Kang schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:24:
[...]

[...]

op de Dell dockingstation moet je voor beeld inderdaad unlocken, maar als ik mijn p30pro er instop dan worden de externe schermen wel uit de slaapstand gehaald. dus er is dus wel een visuele bevestiging

• Kang

Kang

Holy Fleurking schnit!

izzet3838 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:34:
[...]

Zelf zou ik naar een andere telefoon kijken, scherm vervangen gaat duur zijn, en je loopt het risico dat er na korte tijd dan weer iets anders stuk gaat.
Ja, ik zit al te zoeken naar een alternatief. De nieuwe Pixel 6 Pro lijkt me erg mooi, maar ik zit nog een beetje met het gedoe dat het uit het buitenland komt en mogelijke garantie gezeur dan. (plus dat ding is behoorlijk duur)

Verder vind ik de telelens een echte toevoeging, dus ik wil eigenlijk een nieuwe mobiel die dat weer heeft, en minstens zo goeie foto's als de p30 pro... Vind het nog niet eenvoudig een goeie vervanging te vinden! Ik hoopte nog een half jaartje met de mijne te kunnen en dan op mn gemak iets nieuws uitzoeken. Nu zit ik ik met een oude Samsung S7 met kapot scherm om in iig bereikbaar te zijn... haha wat een achteruitgang is dat dan :-)

• Kang

Kang

Holy Fleurking schnit!

Mr-D. schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:44:
[...]

op de Dell dockingstation moet je voor beeld inderdaad unlocken, maar als ik mijn p30pro er instop dan worden de externe schermen wel uit de slaapstand gehaald. dus er is dus wel een visuele bevestiging
Okay, thanks! Daar heb ik wat aan. Als het goed is kan ik hem dan met pincode en toetsenbord unlocken toch? Hopelijk heb ik met mijn getest om te kijken of touch werkt, de pincode niet gelockt (heb simkaart eruit, gaat om de toestel-pin).

Dan zou ik in principe nog moeten kunnen inloggen met google wachtwoord toch? (kan ik me vaag herinneren)

• izzet3838
Kang schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:49:
[...]

Ja, ik zit al te zoeken naar een alternatief. De nieuwe Pixel 6 Pro lijkt me erg mooi, maar ik zit nog een beetje met het gedoe dat het uit het buitenland komt en mogelijke garantie gezeur dan. (plus dat ding is behoorlijk duur)
Die heeft ook mijn interesse zelf woon ik op 40 minuten rijden van de mediamarkt in Aken dus kan hem daar gaan halen, en moest er ooit iets stuk gaan hem daar gaan afgeven...

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:30
https://www.androidauthor...-emui-12-release-3048371/

Ben benieuwd, de updates die het toestel nu krijgt is eens in de zoveel maanden random.

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-03 23:53
Hebben meer mensen hier dat de niet storen modus gewoon niet werkt?
Ook is mijn whitelist weg en is de functie compleet nutteloos geworden.

• Poesmij
Weet iemand hier hoe ik het volume van bleutooth apparaten kan limiteren?
Mijn koptelefoon en oordopjes kunnen zo gigantisch hard dat ik mijn hersenen eruit knal als ik niet oppas.
Op 1/3e van het max zit ik al bijna op de pijngrens, terwijl apparaten normaal niet hard genoeg kunnen door alle beveiligingen.

• dutchnltweaker
En we krijgen weer eens een update binnen.

• Mr-D.

Mr-D.

dutchnltweaker schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 07:59:
En we krijgen weer eens een update binnen.
[Afbeelding]
is dit van Huawei zelf of zitten de Google diensten hier nog ingebakken?

• dutchnltweaker
Mr-D. schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:01:
[...]

is dit van Huawei zelf of zitten de Google diensten hier nog ingebakken?
Alleen een beveilingsupdate. Google diensten zijn nog niet weg.

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Hier helaas nog niet P30.
Hopelijk komt deze vlot... zou wel weer eens tijd worden ;)

Ik ben verstopt zoek een ander :P

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-03 17:52
Heeft iemand sinds recent ook last van plotse reboots en soms volledige vastlopers waardoor je 'm geforceerd moet herstarten? Had ik voorheen geen last van en verder doet alles het nog gewoon prima :?

Software versie 11.0.0.159 en is gecontroleerd op updates.

• izzet3838
Mark22 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:16:
Heeft iemand sinds recent ook last van plotse reboots en soms volledige vastlopers waardoor je 'm geforceerd moet herstarten? Had ik voorheen geen last van en verder doet alles het nog gewoon prima :?

Software versie 11.0.0.159 en is gecontroleerd op updates.
Heb dezelfde versie maar klinkt me helemaal niet bekend

• AngelBite
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik weet niet of ik hier terecht kan met de vraag die ik heb.

Ik heb een Huawei p30 lite new edition 256 GB
Model MAR-LX1B

Ik heb hem laatst laten vallen en daarbij is het scherm gebarsten. Lang verhaal kort. Ik had hem ergens aangeboden voor scherm reparatie. Vervolgens ellende, ellende, ellende. Reparatie fout gegaan want er was een verkeerd scherm geleverd en toch ondanks andere aansluitingen aangesloten. Scherm niet gerepareerd en opeens een verbrande batterij en doorbrandplek op de backcover erbij. Nogmaals aangeboden voor reparatie en dan zou het een en ander vergoed worden. Maar weer was er een verkeerd scherm geleverd. Probleem nu tien dagen later nog niet opgelost. Ik heb het idee dat ze zelf dus gewoon telkens het verkeerde model bestellen.

Nu werd mij bij het aanmelden voor scherm reparatie al verteld dat de batterij bij deze Huawei aan het scherm vastzit. En dat de batterij dus samen met het scherm in 1 keer vervangen zou worden. Wat ik toen maar blind geloofde. Maar nu krijg ik daar ook mijn bedenkingen bij.

Ik vroeg me dus af of iemand hier het toevallig wel weet. Zit bij dit model inderdaad de batterij aan het scherm vast? Of is dit ook bullshit.

[Voor 11% gewijzigd door AngelBite op 23-11-2021 00:37]

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-03 05:39
Ik ben bang dat je idd gefopt bent.
Sowieso bij de eerste poging al, als de connectors al niet overeenkomen dan toch stug doorgaan.
Tja.....

YouTube: Huawei P30 Lite Screen Replacement

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• AngelBite
Amadeus1966 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 00:36:
Ik ben bang dat je idd gefopt bent.
Sowieso bij de eerste poging al, als de connectors al niet overeenkomen dan toch stug doorgaan.
Tja.....

YouTube: Huawei P30 Lite Screen Replacement
Exact wat ik ook dacht. Er klopt niks van. En dat bij de Mediamarkt smartbar. Heb express niet voor een kleine repairshop gekozen. Ik dacht de Mediamarkt, bekende grote naam is wel betrouwbaar. Totaal op verkeken dus.

Ik had ook zoiets als je beweerd dat de verbrande batterij al was toen je hem openmaakte. Dan ga je er sowieso niet aan beginnen lijkt me. En als je ziet dat de aansluitingen anders zijn dan ga je het niet toch proberen aan te sluiten.

Wel fijn om te weten dat het batterij verhaal dus ook niet lijkt te kloppen. Bedankt voor de snelle reactie. Dat ik er zelf niet aan gedacht heb om even een reparatie filmpje online te zoeken 🙈

• Amadeus1966
Ik ben bang dat ze meer schade hebben toegebracht dan dat ze je geholpen hebben.

Als de gedachte is van we vervangen de accu ook gelijk maar omdat het toestel toch open ligt dan kan ik me er nog iets bij denken, maar die keus moet bij de klant liggen en niet bij de winkelier.

Het zal waarschijnlijk tot niets uitlopen maar ik zou een nieuw of ander toestel eisen of iig een fikse tegemoetkomen.
Daar het toestel niet perongeluk verder stuk is gegaan, maar door onkunde met verkeerde onderdelen door incompetent personeel.

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:54
Ben toen met mijn P30 Pro (flinke bartst in het scherm na ongelukkig val op tapijt, maar tegen metalen stoelpoot) naar the Fixables in Utrecht gegaan. Toestel als nieuw retour gekregen. Ging daar toch ook echt om een nieuw scherm+batterij. Kwam als één geheel uit een doosje van Huawei. Prima service. Kostte wel wat (240 euro), maar vond het het toestel waard omdat ik zo 123 geen vervanger zie/zag in de huidige line-up.

Stay safe

• Amadeus1966
Zoals ik al zei, de gedachte erachter zal wel zijn als hij toch open ligt, kunnen we beter gelijk alles maar vervangen.

Op zich echt geen gek iets.

• AngelBite
Amadeus1966 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:59:
Ik ben bang dat ze meer schade hebben toegebracht dan dat ze je geholpen hebben.

Als de gedachte is van we vervangen de accu ook gelijk maar omdat het toestel toch open ligt dan kan ik me er nog iets bij denken, maar die keus moet bij de klant liggen en niet bij de winkelier.

Het zal waarschijnlijk tot niets uitlopen maar ik zou een nieuw of ander toestel eisen of iig een fikse tegemoetkomen.
Daar het toestel niet perongeluk verder stuk is gegaan, maar door onkunde met verkeerde onderdelen door incompetent personeel.
Inderdaad. Nu had ik online al gezien dat schermreparatie daar 119 euro zou zijn. En de prijs bleef gelijk. Dus prima als dan gelijk ook de batterij vervangen word. Nu die verbrand is, is dat al helemaal nodig. Maar door alle rare dingen vroeg ik me nu gewoon af of dat verhaal van de batterij aan het scherm vast wel klopte.

Ben al tien dagen bezig om het opgelost te krijgen, maar wil nog niet lukken. 2e keer bij hun aangeboden voor reparatie en weer hadden ze een verkeerd scherm. Nu willen ze dat ik hem opstuur naar een bedrijf waar ze een samenwerking mee hebben. Maar ik vind opsturen geen optie. En heb slechte ervaringen met dat bedrijf en op internet staan ze er ook heel slecht voor, dus aangegeven dat ik dat niet wil. Ik wil inderdaad gewoon dat de aangerichte schade vergoed word. Lijkt me redelijk. Of ze nog 1x de kans geven hem in de winkel te repareren. Maar dan moet het dit keer natuurlijk wel goed gaan. Kan niet bezig blijven.

Maar ik betwijfel of ik ergens ga komen. Ze blijven bij hun oplossing van "opsturen". En de service is gewoon heel slecht. Via FB, in de winkel en zelfs officiële klacht via de site kom je nergens. En klagen op trustpilot gaat ook niks uithalen. Daar staan ze er al heel slecht voor. Die lijken zich niks van de klanten en klachten aan te trekken.

• Amadeus1966
Ik weet niet in welke regio je woont, maar je zou ook je verlies kunnen nemen en als levensles accepteren en dan naar een ander shop gaan.

Kassa, radar en dergelijke kan je nadien altijd nog gebruiken om je frustraties kwijt te raken.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Waarom zou je m zelf ergens anders naartoe doen?

Zij moeten dat toch gewoon regelen?

Te koop....

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-02 23:40
Beste medetweakers,

Is het nog te adviseren om anno 2021 een 2e hands P30 pro new Edition te kopen?
Of is het verstandiger om het beetje geld in een andere toestel te steken.

Samsung Note 10 plus ,Samsung Galaxy Note Pro 12.2, BMW i3 ah94

• Poesmij
diquan2001 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:07:
Beste medetweakers,

Krijgt nog beveiligings updates, maar voor hoelang nog is dan weer de vraag.
Als je dat minder belangrijk vind is het nog steeds een prima telefoon :).

• izzet3838
Beste medetweakers,

Dat hangt af van de prijs en wat de andere toestellen zijn, 100 euro sure why not, 300 hell no.
Je gaat voor deze prijs wss geen telefoon met een betere camera vinden, maar hij draait op android 10 en 11 zal niet komen laat staan 12.

• Amadeus1966
albino71 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:07:
Waarom zou je m zelf ergens anders naartoe doen?

Zij moeten dat toch gewoon regelen?
In je recht staan of je recht krijgen.
Ze kunnen dit maanden oprekken, wil jij daar zo lang mee zitten?
Zou wel met ietwat verheven stem ( zodat de halve winkel het hoort ) mijn mening ventileren.

• dutchnltweaker
Beste medetweakers,

Ligt natuurlijk aan de prijs, voor boven de 150 euro zou ik het echt niet doen. Ik zie op marktplaats mensen die vragen 170 euro voor een p30 pro met enkele beschadigingen (waarbij die helemaal kapot is).

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-02 23:40
Duidelijk gewoon links laten liggen dus :)

ik zou rond de 300 eur gaan betalen voor een P30 pro new edition .
ik gebruik nu een Note 20 Ultra maar ben niet echt te spreken over de camera ,
in het verleden heb ik de p20 pro gehad en die maakte echt superfoto's .

De P40 pro durf ik niet aan ivm geen google en weet dan niet of de belangrijke apps (lees bank en andere finance apps er normaal op werken)

Suggesties zijn natuurlijk welkom :)
dutchnltweaker schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:28:
[...]

Ligt natuurlijk aan de prijs, voor boven de 150 euro zou ik het echt niet doen. Ik zie op marktplaats mensen die vragen 170 euro voor een p30 pro met enkele beschadigingen (waarbij die helemaal kapot is).

Samsung Note 10 plus ,Samsung Galaxy Note Pro 12.2, BMW i3 ah94

• izzet3838
diquan2001 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:48:
Duidelijk gewoon links laten liggen dus :)

ik zou rond de 300 eur gaan betalen voor een P30 pro new edition .
ik gebruik nu een Note 20 Ultra maar ben niet echt te spreken over de camera ,
in het verleden heb ik de p20 pro gehad en die maakte echt superfoto's .

De P40 pro durf ik niet aan ivm geen google en weet dan niet of de belangrijke apps (lees bank en andere finance apps er normaal op werken)

Suggesties zijn natuurlijk welkom :)

[...]
Ja camera is een beetje moeilijk normaal switch ik elke 2 jaar maar daarom ben ik toch bij de p30 pro blijven hangen.
Je kunt gaan voor de s21 ultra die camera leek mij goed, of anders eens kijken naar de vivo x60/x70 pro plus...

• Amadeus1966
Hoe dan ook, der is nog genoeg te doen over dit ding.

https://www.nextpit.com/huawei-emui-12-device-update-tracker

https://www.getdroidtips.com/huawei-android-12-update/

Maar door de jaren heen is er mij al te veel beloofd, dus leun ik lekker achterover en wacht het in stilte af.

• Canifchaos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-03 14:50
Mijn vriendin en ik hebben beide al een tweetal jaar een Huawei P30 waar we steeds heel tevreden over waren. Sinds deze zomer hebben we allebei regelmatig problemen met de mobiele verbinding in het buitenland. Het toestel geeft dan aan alleen noodoproepen te kunnen doen. Het toestel herstarten maakt niets uit, het enige wat dan helpt is om via de instellingen handmatig een mobiel netwerk te selecteren (staat ook op de site van Huawei: https://consumer.huawei.c...rt/content/en-us00708765/). Dat helpt natuurlijk maar zo lang dat netwerk binnen bereik is en het duurt ook een hele tijd voor je de lijst met mogelijke netwerken te zien krijgt.

Zijn er nog mensen met dit probleem? We hebben het op 2 toestellen met verschillende providers en op verschillende momenten en tot voor afgelopen zomer hadden we er geen last van (alhoewel het daarvoor ook al een hele tijd geleden was dat we in het buitenland waren).

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03 12:59

Gorefest

serial killer.

Ik lees op diverse sites dat ook de p30 pro nog een update krijgt naar het nieuwe EMUI 12 hier zitten dus geen google services meer in. Iemand enig idee wat dit precies gaat betekenen?

Ben ik na een update naar EMUI 12 zo maar in eens alles kwijt?

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-03 21:44
Waarom zou je Google services kwijtraken? EMUI is alleen een skin over Android heen. De Android versie blijft hoogstwaarschijnlijk hetzelfde, want die mogen ze idd niet updaten icm Google Services.

• Amadeus1966
Gorefest schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:53:
Ik lees op diverse sites dat ook de p30 pro nog een update krijgt naar het nieuwe EMUI 12 hier zitten dus geen google services meer in. Iemand enig idee wat dit precies gaat betekenen?

Ben ik na een update naar EMUI 12 zo maar in eens alles kwijt?
Het één heeft niets met het ander te maken.
Ofwel emui heeft niets van doen met de googleservices.

Bronvermelding?
Die andere websites als waar je jouw informatie vandaan heb gehaald 😉

Maar die zijn hier in deze thread ook al herhaaldelijk genoemd.

• Amadeus1966
Canifchaos schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:14:
Mijn vriendin en ik hebben beide al een tweetal jaar een Huawei P30 waar we steeds heel tevreden over waren. Sinds deze zomer hebben we allebei regelmatig problemen met de mobiele verbinding in het buitenland. Het toestel geeft dan aan alleen noodoproepen te kunnen doen. Het toestel herstarten maakt niets uit, het enige wat dan helpt is om via de instellingen handmatig een mobiel netwerk te selecteren (staat ook op de site van Huawei: https://consumer.huawei.c...rt/content/en-us00708765/). Dat helpt natuurlijk maar zo lang dat netwerk binnen bereik is en het duurt ook een hele tijd voor je de lijst met mogelijke netwerken te zien krijgt.

Zijn er nog mensen met dit probleem? We hebben het op 2 toestellen met verschillende providers en op verschillende momenten en tot voor afgelopen zomer hadden we er geen last van (alhoewel het daarvoor ook al een hele tijd geleden was dat we in het buitenland waren).
Dat probleem heb ik alleen op het Duitse laagland ( het is dan ook redelijk bekend dat het Duitse netwerk niet zo goed is ).
Voor de rest valt het wel mee.

• Canifchaos
Amadeus1966 schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:36:
[...]

Dat probleem heb ik alleen op het Duitse laagland ( het is dan ook redelijk bekend dat het Duitse netwerk niet zo goed is ).
Voor de rest valt het wel mee.
Ik heb het ondertussen gehad op meerdere plaatsen in Frankrijk, Helsinki en Sofia. Vorig weekend nog hier net over de grens waar ik vroeger nooit problemen had. Best wel vervelend want handmatig een netwerk selecteren is nu niet bepaald gebruiksvriendelijk...

• dutchnltweaker
Canifchaos schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:16:
[...]

Ik heb het ondertussen gehad op meerdere plaatsen in Frankrijk, Helsinki en Sofia. Vorig weekend nog hier net over de grens waar ik vroeger nooit problemen had. Best wel vervelend want handmatig een netwerk selecteren is nu niet bepaald gebruiksvriendelijk...
Heb je toevallig een ander toestel? Kan je het daarmee testen en uitsluiten of het aan het toestel ligt of simkaart.

• Canifchaos
dutchnltweaker schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:19:
[...]

Heb je toevallig een ander toestel? Kan je het daarmee testen en uitsluiten of het aan het toestel ligt of simkaart.
Heb ik ook al aan gedacht maar helaas heb ik het niet iedere keer als ik in het buitenland ben en ik heb natuurlijk niet altijd een opgeladen back-up telefoon mee. Ik heb het wel met 2 verschillende P30's met verschillende SIM-kaarten van verschillende providers. En ook niet op hetzelfde moment dus het probleem is volgens mij niet dat het netwerk op dat moment slecht is. Ik denk echt dat er iets mis is met het automatisch verbinden met een netwerk. Ik ben nu eens handmatig het roamingprotocol voor APN gewijzigd van IPv4 naar IPv4/IPv6. Binnenkort ga ik weer naar het buitenland dus hopelijk blijft het dan gewoon werken. :)

• dutchnltweaker
https://www.huaweicentral...-pro-begins-emui-12-beta/
Finally! The moment has arrived that every Huawei P30 series device owner has been waiting for because Huawei P30 and P30 Pro devices have now begun EMUI 12 beta testing. This is a huge development that has been made so far among the Huawei smartphone users as the company has already made this beta program available for other flagship models.

Currently, Huawei P30 and P30 Pro EMUI 12 beta activity are only available for limited consumers but it’ll surely expand in more models since this phone has been sold in more markets and its vast popularity is at no question.
Getest (via de app die je moet downloaden) maar ik kreeg geen melding van een mogelijkheid om bèta te krijgen.
(https://consumer.huawei.com/en/support/fut/)

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mijn P30 Pro krijgt ook steeds meer kuren, ga ook denken aan vervanging. De accu is al veel genoemd, maar bij mij heb ik ook problemen met Onedrive en Teams. Ze starten vaak niet op, alleen even het startscherm, en dan crasht de applicatie. Iets bekends bij andere gebruikers?

• dutchnltweaker
THEVGE schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:34:
Mijn P30 Pro krijgt ook steeds meer kuren, ga ook denken aan vervanging. De accu is al veel genoemd, maar bij mij heb ik ook problemen met Onedrive en Teams. Ze starten vaak niet op, alleen even het startscherm, en dan crasht de applicatie. Iets bekends bij andere gebruikers?
Heb je toevallig al eens een factory reset gedaan?

• THEVGE
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:48:
[...]

Heb je toevallig al eens een factory reset gedaan?
Nee, nog niet. Heb ik ook niet veel zin in (alleen als het echt niet anders kan), vooral omdat ik ook allerlei software heb die nogal wat werk kost weer in te stellen (IT policy vanuit mijn werk). Maar is inderdaad iets om te overwegen voor de kerstvakantie ;-).

EDIT: een simpele de-install/re-start/re-install was voldoende. Teams heeft nu een hele andere layout, snap niet helemaal wat er mis was. maar het werkt weer.

EDIT 2: nou, deed het toch mooi een halve dag! Teams is er weer mee gestopt.

[Voor 21% gewijzigd door THEVGE op 20-12-2021 08:27]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:02

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
dutchnltweaker schreef op woensdag 15 december 2021 @ 00:31:

[...]

Getest (via de app die je moet downloaden) maar ik kreeg geen melding van een mogelijkheid om bèta te krijgen.
Ik heb eigenlijk liever dat ze rooten gewoon weer mogeljk maken. Nóg meer software van Huawei zit ik eigenlijk niet op te wachten. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb de P30 nu ruim 2 jaar en afgezien van dat de accu iets minder lang mee gaat eigenlijk geen problemen verder.

• bkor
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 15 december 2021 @ 00:31:

Bij mij weigert ie om in te loggen op deze app.

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 06:55
THEVGE schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:34:
Ik heb het ook op mijn P30, ook met Outlook en Edge dus eigenlijk alle Microsoft apps. Edge blijft zelfs regelmatig gewoon een paar uur unresponsive. Heb jij ook de Microsoft Bedrijfsportal app erop staan voor je werk? Opnieuw installeren werkte bij mij ook slechts tijdelijk. Hopelijk dat het met een toekomstige app update opgelost wordt!

• bkor
  • Niet online
Viper® schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:05:
Ik heb de P30 nu ruim 2 jaar en afgezien van dat de accu iets minder lang mee gaat eigenlijk geen problemen verder.
Ik probeer de telefoon nooit verder te laden dan +/- 80%. De accu is bij mij nog helemaal prima. Afnemende accuduur was een ding bij alle vorige telefoons, daarom ben ik al vanaf de aanschaf zo "zuinig" mogelijk met de accu omgegaan. Ik had voorheen ook een accuslurp app (reanimatie ding), dat ook dit keer niet geïnstalleerd (werkt ook via standaard locaties + tijd en dat is goed genoeg). Ik heb met Home Assistant een simpele automatisering gemaakt, een slimme stekker rond m'n USB oplader. Stekker gaat uit boven de ~75%.

De microfoon werkt wel redelijk slecht. Mogelijk door water, mogelijk omdat ik de microfoon heb geraakt bij het eruit halen van de SIM (waarom zitten die dingen vlak bij elkaar!). Ik bel bijna standaard met oordoppen.

Ik zou wel een beter camera willen, echter was de P30 pro echt behoorlijk goed voor z'n tijd. Het duurt nog wel ff voordat ik voor een leuke prijs een grotere verbetering zal zien qua camera. Iets beter onder sommige omstandigheden is me het niet waard om weer 500+ EUR uit te geven. Oja, en ik heb de 256GB versie, bij een nieuwe wil ik liefst dat ze standaard meer dan 256GB hebben. De ruimte gebruik ik o.a. voor hoge kwaliteit filmpjes met Filmic Pro.

PS: Wel vaak last dat Bluetooth hangt. Duurt veel te lang om te verbinden. En plotseling werkt het dan weer goed. Bij het naar de Bluetooth instellingen gaan hangt de Settings app. En plotseling is dat voorbij.. en b.v. een dag later komt het weer terug. Enorm irritant.

[Voor 8% gewijzigd door bkor op 20-12-2021 11:58]

• izzet3838
Hier bijna geen problemen, heb de telefoon ook al sinds de presentatie dus denk het langst in gebruik.
Accu is wat minder maar nog steeds te doen, ms apps(outlook/teams) werken hier perfect.
Chrome is een buggy mess maar dat licht aan de app zelf(gebruik opera en zeer tevreden).
Voor de rest heb ik de laatste 2 weken wel dat die gemiddel 1 a 2 keer per dag een 2 tal seconden vastloopt(gewoon freeze) ga hem in de komende weken eens resetten(nog nooit gedaan) misschien dat dat het oplost.

Moest ik upgraden dan zou dat misschien naar de komende xiaomi 12 pro kunnen zijn geen idee welk anders toestel ik zou moeten nemen.

• Master FX
bkor schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:47:
[...]

Bij mij weigert ie om in te loggen op deze app.
Ja dat heb ik dus ook. Kan ook nergens login gegevens invullen.

Stay safe

• dutchnltweaker
Vraag aan de mensen die nog een p30 of p30 pro hebben, wat zijn de hoogste snelheden die jullie via 4g hebben gehaald? Ooit wel eens boven de 300mbps download gehaald op het Vodafone netwerk, maar met tele2/tmobile niet boven de 200mbps geweest. Nu bij KPN en heb al 2 keer wat boven de 200 gehaald.

Ik zie continue maar max 3 banden waarmee de p30 pro verbonden is, volgens mij kan een cat21 toch meer banden (carrier aggregation) doen?

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:37
dutchnltweaker schreef op woensdag 29 december 2021 @ 00:04:
Vraag aan de mensen die nog een p30 of p30 pro hebben, wat zijn de hoogste snelheden die jullie via 4g hebben gehaald? Ooit wel eens boven de 300mbps download gehaald op het Vodafone netwerk, maar met tele2/tmobile niet boven de 200mbps geweest. Nu bij KPN en heb al 2 keer wat boven de 200 gehaald.

Ik zie continue maar max 3 banden waarmee de p30 pro verbonden is, volgens mij kan een cat21 toch meer banden (carrier aggregation) doen?
Even voor je gecheckt, buiten met vol 4G bereik.
Nauwelijks boven de 200 (hoewel snel zat voor mij)

• dutchnltweaker
Gumball schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:02:
[...]

Even voor je gecheckt, buiten met vol 4G bereik.
Nauwelijks boven de 200 (hoewel snel zat voor mij)[Afbeelding]
Op Tele2 zo te zien? Zo hoog heb ik nog nooit gehaald op Tele2.
Nu op KPN haal ik 231 Mbps download en 65 Mbps upload.
Het grappige is dat een galaxy a52 5G op 4G hogere snelheden haalt op dezelfde locatie ook al is het toestel 2 jaar jonger en midrange.

• THEVGE
  • Niet online
michaelvo schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:55:
[...]

Ik heb het ook op mijn P30, ook met Outlook en Edge dus eigenlijk alle Microsoft apps. Edge blijft zelfs regelmatig gewoon een paar uur unresponsive. Heb jij ook de Microsoft Bedrijfsportal app erop staan voor je werk? Opnieuw installeren werkte bij mij ook slechts tijdelijk. Hopelijk dat het met een toekomstige app update opgelost wordt!
Inderdaad, ik heb een bedrijfsportal van een bekend bedrijf in Veldhoven 😁. En inderdaad, ook bij mij alleen MS applicaties, ook OneDrive is erg onstabiel. Wellicht van belang is dat ik ook een privé MS account gebruik op dezelfde telefoon.

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 06:55
THEVGE schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:37:
[...]

Inderdaad, ik heb een bedrijfsportal van een bekend bedrijf in Veldhoven 😁. En inderdaad, ook bij mij alleen MS applicaties, ook OneDrive is erg onstabiel. Wellicht van belang is dat ik ook een privé MS account gebruik op dezelfde telefoon.
Ik heb het ondertussen een soort van ok werkend gekregen: Ik heb me via de play store aangemeld voor de beta programma's van Edge en Bedrijfsportal, en van beiden de laatste versies geïnstalleerd. Daarnaast heb ik alle MS apps van mijn telefoon afgegooid behalve Outlook, Onedrive en Authenticator. Het werkt nu al een week helemaal zonder problemen met zowel mijn privé MS account als mijn zakelijke MS account. Hoop dat je hier wat aan hebt.

• THEVGE
  • Niet online
Grappig, ik heb niets gedaan (behalve app updates als ze langs kwamen, weet niet uit mijn hoofd of er MS bij zat) en ook hier werkt het al ruim een week prima. Denk dat er een bug is gefixt.

• dutchnltweaker
Hebben mensen hier ook problemen met dual sim? Laatst week continue last dat mijn andere simkaart opeens random niet meer gezien wordt. Als ik het toestel uit en aan zet is het weer goed voor ene bepaalde tijd.

• Master FX
dutchnltweaker schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:29:
Hebben mensen hier ook problemen met dual sim? Laatst week continue last dat mijn andere simkaart opeens random niet meer gezien wordt. Als ik het toestel uit en aan zet is het weer goed voor ene bepaalde tijd.
Hier geen problemen met dual sim. Heb de laatste update van oktober 2021 geïnstalleerd staan en al sinds het begin (straks bijna 3 jaar) dat ik het toestel heb een dual sim (Simyo + Simpel).

Stay safe

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-03 12:40
Wanneer zou emui 12 komen?

• dutchnltweaker
Master FX schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:47:
[...]

Hier geen problemen met dual sim. Heb de laatste update van oktober 2021 geïnstalleerd staan en al sinds het begin (straks bijna 3 jaar) dat ik het toestel heb een dual sim (Simyo + Simpel).
Vreemd, misschien ergens een connectie fout.. Hopelijk niet het moederbord, want repareren zie ik niet zitten. Voor die prijs kan je een nieuwe telefoon kopen.

• dutchnltweaker
Die zou in januari eerst uitkomen, maar het is aardig stil.
https://www.huaweicentral...res-the-latest-statement/
Volgens Huawei China is er dus niks in de pijplijn voor toestellen nu op de markt verkocht zijn, alleen hun nieuwe lijn..

Twijfel om over te stappen hierdoor wel groot.

• Mr-D.

Mr-D.

dutchnltweaker schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:29:
geen problemen tot nog toe.

• izzet3838
Na een hele reeks discussies hier met jullie, heb ik zelf zojuist toch de s22 ultra ge-preorderd.
De camera's leken zeer goed evenals de specs dus heb uiteindelijk de knoop maar doorgehakt en weer de gok gewaagd voor een Samsung toestel, hopelijk is mijn ervaring deze keer beter.

• Master FX
izzet3838 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:03:
Na een hele reeks discussies hier met jullie, heb ik zelf zojuist toch de s22 ultra ge-preorderd.
De camera's leken zeer goed evenals de specs dus heb uiteindelijk de knoop maar doorgehakt en weer de gok gewaagd voor een Samsung toestel, hopelijk is mijn ervaring deze keer beter.
Dat gaat je je badge kosten!!!!

Stay safe

• dutchnltweaker
izzet3838 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:03:
Erg interessante toestel en lijkt wel een erge goede opvolger van mijn p30 pro,maar toch wel een rip uit mijn lijf. Ik heb toen voor de p30 pro bij pre ordering maar de helft betaald wat je nu voor de ultra betaald.

• izzet3838
dutchnltweaker schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:16:
[...]

Erg interessante toestel en lijkt wel een erge goede opvolger van mijn p30 pro,maar toch wel een rip uit mijn lijf. Ik heb toen voor de p30 pro bij pre ordering maar de helft betaald wat je nu voor de ultra betaald.
Heb met inruil 820 betaald voord de 256gb versie.
https://nl.pepper.com/aan...-exta-inruilwaarde-228434
Master FX schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:03:
[...]

Dat gaat je je badge kosten!!!!
Er zal wel een nieuwe id plaats komen ;)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 29 december 2021 @ 00:04:

T-mobile test

[Voor 44% gewijzigd door Viper® op 10-02-2022 13:49]

• Gumball
  • Laatst online: 13:37
Ik ben inmiddels ook over naar een iPhone 13 pro. Heel eerlijk gezegt ben ik zeker niet ondersteboven van de iPhone. De camera is imho niet beter dan die van de P30 pro, viel toch wat tegen. Mijn doel was trouwens ontgoogelen, en dat is inmiddels gehaald. Binnenkort dus een P30 pro op VA

• Amadeus1966
Ik praat niet meer met jullie.... Hmpffff

Ik voel nog niet echt de behoefte om voor iets anders te gaan.
Batterij wordt nu wel hard minder maar is geen reden om daar nu een nieuwe toestel voor te kopen...

• mbenjamins
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-03 22:21
Mijn Huawei P30 pro doet het nog steeds goed en de batterij gaat lang genoeg mee. Maar twijfel wel om een andere telefoon te halen.

De reden waarom ik er aan zit te denken om een andere te halen is dat er volgens geen of heel slecht security updates uit komen. Wil mijn telefoon wel veilig hebben omdat ik er vrijveel op doe bankzaken bijv.

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-03 20:19
Mijn Huawei P30 Pro werkt nog als een tierelier. Heb 'm sinds april 2019 en nooit eerder heb ik zo lang met een telefoon gedaan. Geen traagheid, accu is nog goed (laad bijna alleen draadloos, wellicht scheelt dat iets) en heb nog meer dan genoeg opslagcapaciteit. Ben er helemaal niet voorzichtig mee, dus echt een dikke 10 voor dit toestel.

Zie op dit moment nog geen enkele reden om naar iets anders te kijken. Mocht de telefoon kuren gaan vertonen, dan zou ik liefst weer voor een Huawei gaan. Maar ik vrees dat ik Google Apps niet kan missen.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:22

MartNL

Mijn huawei p30 werkt ook nog als een tierelier zo als mijn boven buurman zo mooi beschrijft.
Mijn batterij is ook nog prima. Ik moet wel zeggen ik doe hem ook niet tot nauwelijks aan de snellader. Heb hem ook zo ingesteld dat hij bij 95% stopt met laden. Dus met andere woorden wel zuinig op de batterij geweest. Verder de beveiligingsupdates zijn inderdaad karig aan het woorden. Ik zal ook het liefst een Huawei weer kopen. Had hiervoor de mate 10 was ook niks op aan te merken.

• MaDLiVe
  • Laatst online: 02:30

MaDLiVe

.-Observer-.

Hier idem, had een mate 20 pro hiervoor. De P30 Pro nu ruim twee jaar en een heerlijk telefoon, innovatief, zeer goeie camera, accutijd en werkt probleem vrij. Jammer dat de google play frameworks van de toekomstige versies zijn gehaald want zou zo voor de P50pro tekenen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• dutchnltweaker
11.0.0.190 komt nu binnen, Februari beveiligings update.

• izzet3838
dutchnltweaker schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:48:
Edit: nvm

[Voor 7% gewijzigd door izzet3838 op 28-02-2022 10:05]

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06:12
dutchnltweaker schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:48:
Wel bijzonder, bij mij stond er update 1: januari update en update 2: februari update onder deze versie update. Meestal hebben die security updates toch alle voorgaande updates erin zitten waardoor januari overbodig zou moeten zijn.

• Master FX
Waarom zit er toch altijd zoveel tijd tussen het uitrollen van de updates..... Eerste melding kwam hier maandag al, maar hier nog steeds geen update binnen....

Stay safe

• MartNL

MartNL

Master FX schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:12:
Waarom zit er toch altijd zoveel tijd tussen het uitrollen van de updates..... Eerste melding kwam hier maandag al, maar hier nog steeds geen update binnen....
Ik heb hem ook nog steeds niet.
Waarschijnlijk hebben wij een batch die met Z begint.

😬

[Voor 9% gewijzigd door MartNL op 08-03-2022 17:53]

• Master FX
Zonder er een zeur-item van te willen maken. Zijn er inmiddels meer gebruikers die de 190 update al wel hebben ontvangen?

Stay safe

• Mr-D.

Mr-D.

Master FX schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:11:
Zonder er een zeur-item van te willen maken. Zijn er inmiddels meer gebruikers die de 190 update al wel hebben ontvangen?
nope

• Prosac
  • Registratie: November 2010
Amadeus1966 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:56:
Ik praat niet meer met jullie.... Hmpffff

Ik voel nog niet echt de behoefte om voor iets anders te gaan.
Batterij wordt nu wel hard minder maar is geen reden om daar nu een nieuwe toestel voor te kopen...
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dit is het eerste toestel waarbij ik niet na 1,5 jaar kriebel kreeg om een nieuwe te halen. Ben er nog altijd zeer tevreden mee en denk zelfs dat ik gewoon een 2e handse op de kop probeer te tikken als deze onverhoopt stuk gaat.
En dan heb ik hem vanaf het begin.

[Voor 3% gewijzigd door Prosac op 22-03-2022 16:12]

• EciRuam
  • Laatst online: 31-03 21:53
Ja, meteen toen er hier melding werd gemaakt, kon ik hem ook installeren.

• MartNL

MartNL

Ik heb hem ook nog steeds niet.

• MartNL

MartNL

Prosac schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 16:11:
[...]

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dit is het eerste toestel waarbij ik niet na 1,5 jaar kriebel kreeg om een nieuwe te halen. Ben er nog altijd zeer tevreden mee en denk zelfs dat ik gewoon een 2e handse op de kop probeer te tikken als deze onverhoopt stuk gaat.
En dan heb ik hem vanaf het begin.
Daar zit ik ook aan te denken. Ik wil eigenlijk helemaal geen andere phone. Hij bevalt mij zo goed.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:16
Ik snap het helemaal, ben overgestapt naar een Iphone 13 pro en mijn zoon gebruikt nu de P30 pro.
Als ik deze af en toe vastpak verrast het lage gewicht in combinatie met het grote scherm me nog iedere keer erg positief.

• Master FX
EciRuam schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:40:
[...]

Ja, meteen toen er hier melding werd gemaakt, kon ik hem ook installeren.
Biljf het vreemd vinden. Bij Synology wordt er ook gefaseerd uitgerold en kun je evt zelf de update downloaden en installeren. Jammer dat Huawei er zo lang over doet en die DIY optie niet biedt.

Stay safe

• Amadeus1966

• Master FX
Nice, maar zal dan in mijn geval nog wel even duren. Of hebben ze gewacht en sla ik de 190 update over om meteen naar EMUI 12 over te stappen ;)

Stay safe

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-03 21:44
Ik heb EMUI 12 al een aantal weken draaien op m'n Mate 20 Pro. Om eerlijk te zijn is er echt niet zoveel om ongeduldig over te zijn. Er zijn wat uiterlijke verschillen. Het splitsen van het notificatiescherm en quick settings vind ik eigenlijk nog het meest ingrijpend, maar eigenlijk ook vervelend. Ik kan er niet aan wennen.
Overall lijkt het iets soepeler, maar er zijn ook weer wat dingen die achteruit zijn gegaan. Zoals het locken van de telefoon. Vóór de update naar 12 ging het scherm altijd vrijwel direct uit na het drukken op de powerknop. Nu zit er een vertraging in. Dat doet toch iets af aan het high end gevoel. Net of hij even na moet denken voor het afsluiten. Unlocken is gelukkig nog wel even snel. Dus liever zo dan andersom.
Maar voor de P30 (Pro) kan het anders zijn natuurlijk.

• Amadeus1966
Volgens een siteupdate ( van de link die ik eerder hierboven geplaatst had ) moeten we nog eventje geduld hebben.

EMUI 12 rollout schedule:
West Europe

Huawei P30: Not started (April 2022)
Huawei P30 Pro: Not started (April 2022)

• dutchnltweaker
Amadeus1966 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 14:20:
Volgens een siteupdate ( van de link die ik eerder hierboven geplaatst had ) moeten we nog eventje geduld hebben.

EMUI 12 rollout schedule:
West Europe

Huawei P30: Not started (April 2022)
Huawei P30 Pro: Not started (April 2022)
Ach ik zie het wel verschijnen, het is sinds de laatste jaren altijd wel random bij Huawei.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-03 13:40
Ik was de laatste 24u toch wel even royaal bezig met de 'Controleer op updates' knop ivm Emui 12, ook via VPN geprobeerd maar geen soelaas. De update lijkt er vooralsnog enkel te zijn voor de 'New edition' (!) en ik zie geen enkele indicatie dat die al uitgerold wordt voor de Benelux.
De gewone P30 Pro update (dat toestel heb ik) zal er zeker niet zijn voor eind april lijkt me. Ik laat het rusten want dit is puur tijdsverlies 😉
Over mijn gevoel bij de P30 Pro. Die foto kwaliteit blijft geweldig, ik hoop dat daar niets aan veranderd is in de update. De build quality is voor mij toch ook nog steeds top

• Master FX
Net even chatsessie gehad met Huawei support. Mijn vraag neergelegd wanneer ik mijn P30 Pro een update kon verwachten. Kreeg vervolgens een warrig antwoord (Nederlands was iig niet zijn moerstaal) over hoe operators zelf de updates nog aanpassen en dat iedereen op zijn beurt moet wachten...

Ik antwoordde dat mijn toestel niet via een provider is gekocht, maar bij een zelfstandige retailer... Nou dat snapte die niet helemaal.

Hij zou er werk van maken dat mijn P30 Pro snel zou worden geüpdatet _/-\o_ . Hoe? Geen idee :D

Stay safe

• RenaldoN
  • Laatst online: 13:04
lowlow schreef op zondag 3 april 2022 @ 12:06:
Ik was de laatste 24u toch wel even royaal bezig met de 'Controleer op updates' knop ivm Emui 12, ook via VPN geprobeerd maar geen soelaas. De update lijkt er vooralsnog enkel te zijn voor de 'New edition' (!) en ik zie geen enkele indicatie dat die al uitgerold wordt voor de Benelux.
De gewone P30 Pro update (dat toestel heb ik) zal er zeker niet zijn voor eind april lijkt me. Ik laat het rusten want dit is puur tijdsverlies 😉
Over mijn gevoel bij de P30 Pro. Die foto kwaliteit blijft geweldig, ik hoop dat daar niets aan veranderd is in de update. De build quality is voor mij toch ook nog steeds top
hier de New edition maar ook nog geen update mogen ontvangen.

• Mr-D.

Mr-D.

@Master FX @RenaldoN ik heb de vorige update nog niet eens binnen zit op 11.0.0.174 (okt 2021)

• MartNL

MartNL

Mr-D. schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:34:
@Master FX @RenaldoN ik heb de vorige update nog niet eens binnen zit op 11.0.0.174 (okt 2021)
Die heb ik ook nog steeds niet.
Waarschijnlijk staan wij straks ook weer achteraan. :?
Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee