Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 13:00
Ik ben erg tevreden met de Pro, behalve de afleesbaarheid van het scherm buiten op een zonnige dag. Op maximale helderheid zie ik soms echt helemaal niets. Ben ik de enige die hier last van heeft? Heb volgens mij energiebesparing en dergelijke allemaal compleet uit staan.

go forget who we are, yeah

• cordonbleu
  • Registratie: juni 2012
snmght schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 13:14:
Ik ben erg tevreden met de Pro, behalve de afleesbaarheid van het scherm buiten op een zonnige dag. Op maximale helderheid zie ik soms echt helemaal niets. Ben ik de enige die hier last van heeft? Heb volgens mij energiebesparing en dergelijke allemaal compleet uit staan.
Helderheid op automatisch zetten.

• kurk_droog
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 21-08 23:32
Mijn oude Sony had bij verbinding met de wifi / bluetooth of locatiegegevens geen unlock nodig. Ik twijfel of dit een android of Sony functionaliteit was en misschien weet iemand hier of iets soortgelijks met de P30pro kan. Ontzettend handige functie namelijk..

אנחנו אייאקס, אנחנו הכי הטובים!

• dutchnltweaker
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19-09 20:13
Brotuck schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:34:
Dit lijkt erg op een volledige OTA die zijn zo groot.

[...]
Nou die zijn niet zo groot hoor.

• Brotuck
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 13-09 11:27
dutchnltweaker schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:52:
[...]

Nou die zijn niet zo groot hoor.
De laatste full-OTA zipfile die ik heb gedownload van versie 185 is 4GB groot en uitgepakt 4,8GB

• Amadeus1966
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14:07
kurk_droog schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:23:
Mijn oude Sony had bij verbinding met de wifi / bluetooth of locatiegegevens geen unlock nodig. Ik twijfel of dit een android of Sony functionaliteit was en misschien weet iemand hier of iets soortgelijks met de P30pro kan. Ontzettend handige functie namelijk..
Ja dat kan.
Ik weet alleen niet zo 123 waar je die instelling moet zoeken.

Iets met slim ontgrendelen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Ski....
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:00
kurk_droog schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:23:
Bij instellingen zoeken naar smart Lock, daar kan je trusted diveces, location etc instellen...
Alle Android toestellen hebben dit geloof ik..

Ski.... wijzigde deze reactie 01-08-2019 22:46 (4%)

• dutchnltweaker
Brotuck schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:03:
[...]

De laatste full-OTA zipfile die ik heb gedownload van versie 185 is 4GB groot en uitgepakt 4,8GB
Snap ik, maar een normale update met wat wijzigingen is meestal rond de 500mb. Een Android Upgrade is meestal rond de 1 a 2 GB max. Maar deze update is zo 4gb, vraag me af wat er dan allemaal verandert is.

• René H
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:27
In het instellingen menu zoeken naar slim ontgrendelen.
Ski.... schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:45:
[...]

Bij instellingen zoeken naar smart Lock, daar kan je trusted diveces, location etc instellen...

• B-Art
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 19-09 15:48
Net terug van 2 weken vakantie in IJsland, wat een prachtplaatjes schiet deze camera toch 8)

Zal er 1 deze dagen is een paar uploaden.
Zoom en wide angle veelvuldig gebruikt.

En gister weer netjes beveiliging update van juli gehad plus verbeterde camera software d:)b

Huawei is lekker bezig :)

• Mark22
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 03-09 14:53
Heeft iemand sinds kort ook last van automatische reboots? Sinds gisteren start mijn P30 uit zichzelf steeds opnieuw op. De cache wissen helpt niet en ook zelf opnieuw opstarten werkt maar voor heel even...

• Murzeltje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:15

Murzeltje

XBL / PSN : Murzeltje1976

kgb545 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:43:
Krijg een OTA update binnen, versie 9.1.0.185

Edit: Sinds de update zie ik nu opeens het Vowifi logo verschijnen. Ik kan dit nu aan/uit zetten. Kon ik eerder niet. Ik zit bij KPN.

[Afbeelding]
hmz.. ik krijg m nog steeds niet binnen.. Ik zit nog op 9.1.0.178... Ook via de HiCare app de melding geen update beschikbaar :/

• Mr-D.
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 11:54

Mr-D.

interpunctie? no hero here

Murzeltje schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:12:
[...]

hmz.. ik krijg m nog steeds niet binnen.. Ik zit nog op 9.1.0.178... Ook via de HiCare app de melding geen update beschikbaar :/
ik krijg hem meestal 2 weken later dan hier gemeld word, dus even geduld hebben gok ik zo

sneller usenet? tips en tricks

• Murzeltje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:15

Murzeltje

Mr-D. schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 07:42:
[...]

ik krijg hem meestal 2 weken later dan hier gemeld word, dus even geduld hebben gok ik zo
Dát is nou iets wat ik niet heb ;)

Maar inderdaad, ik wacht maar rustig af :p

• snmght
  • Registratie: juni 2013
Mark22 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 11:12:
Heeft iemand sinds kort ook last van automatische reboots? Sinds gisteren start mijn P30 uit zichzelf steeds opnieuw op. De cache wissen helpt niet en ook zelf opnieuw opstarten werkt maar voor heel even...
Lijkt me ontzettend vervelend. Hier nog nul automatische reboots sinds ik hem heb, gelukkig. :)

go forget who we are, yeah

• Casual_T
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18-09 15:28
Niet puur toestel specifiek, maar ik heb sinds vanochtend blijkbaar 2 soort kleine krasjes in mijn scherm. Voor zover ik weet heb ik het toestel alleen in mijn broekzak gehad, en één keer misschien met mijn shirt over het scherm gegaan.

Ben niet goed in het inschatten van diepe krassen, maar als ik met mijn nagel zachtjes over het scherm ga kan ik de kras wel voelen. Als ik daarnaast met mijn neus op het scherm ga zitten zowat, zie ik een heel dun krasje, waar dan een soort van glinsterend laagje overheen zit. Dit is overigens niet zichtbaar bij een zwarte achtergrond. Iemand advies?

Niet zo'n zin om hiervoor mijn scherm te laten repareren, maar ik vind het wel zonde. Lees ook op internet dat je wel zo'n tampered glass protector kan aanbrengen om iig minder zichtbaar te maken, iemand daar ervaring mee?

Casual_T wijzigde deze reactie 05-08-2019 14:35 (9%)

• _Tinus_
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 30-08 10:43
snmght schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:31:
[...]

Lijkt me ontzettend vervelend. Hier nog nul automatische reboots sinds ik hem heb, gelukkig. :)
Automatische reboot staat niet aan in de instellingen?
Slimme assistentie - Geplande in- en uitschakeling.

Ik heb op mij vorige telefoon (Samsung) ook reboots gehad en dit deed zich ook overdag voor of moment dat het toestel voor me op mijn bureau lag. Ik heb toen geloof ik factory reset gedaan de cache gewist en toen via download modus de default rom geflashed via systeem herstel in de software op de pc en alleen de afbeeldingen teruggezet vanaf een ander bron en alles met de hand opnieuw ingesteld. Als ik een backup terugzetten had ik het probleem weer.

Maar dit vind ik echt een kanon om te gebruiken je bent weer dagen bezig alles compleet naar je zin te krijgen.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14:37
Casual_T schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:28:
Niet puur toestel specifiek, maar ik heb sinds vanochtend blijkbaar 2 soort kleine krasjes in mijn scherm. Voor zover ik weet heb ik het toestel alleen in mijn broekzak gehad, en één keer misschien met mijn shirt over het scherm gegaan.

Ben niet goed in het inschatten van diepe krassen, maar als ik met mijn nagel zachtjes over het scherm ga kan ik de kras wel voelen. Als ik daarnaast met mijn neus op het scherm ga zitten zowat, zie ik een heel dun krasje, waar dan een soort van glinsterend laagje overheen zit. Dit is overigens niet zichtbaar bij een zwarte achtergrond. Iemand advies?

Niet zo'n zin om hiervoor mijn scherm te laten repareren, maar ik vind het wel zonde. Lees ook op internet dat je wel zo'n tampered glass protector kan aanbrengen om iig minder zichtbaar te maken, iemand daar ervaring mee?
Van een korreltje zand krijg je al krasjes.
Ik doe er altijd een screenprotector op.

Met de curved telefoons is het tegenwoordig moeilijk om een screenprotector te vinden.
Dan moet je 1 met uv lijm gebruiken... Zoals Whitestone dome. (ong 40 euro)?

Maar ik heb het niet zo op lijm op mijn telefoon.
Dan doe ik er wel een folie op. Zoals het merk newzerol..

Maar ik denk dat je het krasje nog wel gaat zien met een screenprotector erop.
Ik heb zoiets een keer met mijn camera gehad.. En een glass protector opgeplakt... Het krasje bleef je wel zien

Aggressor wijzigde deze reactie 05-08-2019 14:52 (6%)

• Casual_T
Aggressor schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:51:
[...]

Van een korreltje zand krijg je al krasjes.
Ik doe er altijd een screenprotector op.

Met de curved telefoons is het tegenwoordig moeilijk om een screenprotector te vinden.
Dan moet je 1 met uv lijm gebruiken... Zoals Whitestone dome. (ong 40 euro)?

Maar ik heb het niet zo op lijm op mijn telefoon.
Dan doe ik er wel een folie op. Zoals het merk newzerol..

Maar ik denk dat je het krasje nog wel gaat zien met een screenprotector erop.
Ik heb zoiets een keer met mijn camera gehad.. En een glass protector opgeplakt... Het krasje bleef je wel zien
Hmm ja, dat over screen protectors en curved phones las ik ook idd. Het zijn wel krasjes, maar als ik dus op normale kijkafstand kijk naar het scherm, vallen ze gelukkig niet op! Maar je wilt toch dat ze er liever niet zijn :).

Ik heb een paar screenprotectors op Ali Express besteld en ga kijken hoe ver ik daarmee kom. Wel matig though, dat er nog steeds zo weinig te doen is hieraan. Zou toch fijn zijn als ze out of the box al screen protectors zouden leveren bij dure telefoons.

• WhiteAss
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 15-09 08:34
Ik heb de P30. Ik heb problemen met het sleep beleid van Huawei.

Ik heb een Google Wear watch (Fosil Sport) en deze krijgt netjes meldingen door maar bediening van bv een muziekspeler vanaf het horloge werkt tot ca 30sec nadat de telefoon gelokt is. Daarna gaat de bediening vanaf externe niet meer. Zodra het scherm weer ge-unlocked is werkt de bediening weer goed. Lijkt een of andere deepsleep mode te activeren. bij de betreffende apps al geprobeerd om alle mogelijke accu spaar zooi uit te zetten maar zonder resultaat. Anderen bekend met dit probleem of beter nog een oplossing?

WhiteAss wijzigde deze reactie 05-08-2019 16:49 (1%)
Reden: toevoeging van toestel

• kurk_droog
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 21-08 23:32
Ski.... schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:45:
[...]

Bedankt, inderdaad even zoeken maar gevonden en het werkt nu prima.

אנחנו אייאקס, אנחנו הכי הטובים!

• Ski....
kurk_droog schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:32:
[...]

Bedankt, inderdaad even zoeken maar gevonden en het werkt nu prima.
Het 'zoeken' gaat een stuk sneller als je bovenin bij de search/zoek balk intikt wat je zoek... 8)

• MarcoMVE
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 11:07
Wil graag mij s9 plus vervangen. De 30 pro lijkt me een topper. Maar bij de vodafone adviseerden ze me nog te wachten ivm de santies. En hoe is die mono speaker. Ervaren jullie dit als een gemis. Gr.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 14:45

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

WhiteAss schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:10:
Ik heb de P30. Ik heb problemen met het sleep beleid van Huawei.

Ik heb een Google Wear watch (Fosil Sport) en deze krijgt netjes meldingen door maar bediening van bv een muziekspeler vanaf het horloge werkt tot ca 30sec nadat de telefoon gelokt is. Daarna gaat de bediening vanaf externe niet meer. Zodra het scherm weer ge-unlocked is werkt de bediening weer goed. Lijkt een of andere deepsleep mode te activeren. bij de betreffende apps al geprobeerd om alle mogelijke accu spaar zooi uit te zetten maar zonder resultaat. Anderen bekend met dit probleem of beter nog een oplossing?
Hetzelfde met Garmin. Ondanks alle vrijstellingen in de instellingen is snel na screen off de verbinding al verbroken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17-09 21:56
MarcoMVE schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 01:04:
Wil graag mij s9 plus vervangen. De 30 pro lijkt me een topper. Maar bij de vodafone adviseerden ze me nog te wachten ivm de santies. En hoe is die mono speaker. Ervaren jullie dit als een gemis. Gr.
Mijn advies: ga lekker voor de S10.

• ThijsM
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:03
Wacht nog steeds op de nieuwste update voor mijn P30 Pro. Meer mensen?

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14:37
Ik zat te twijfelen of dit in het Accessoires topic moet.
Maar het gaat meer om de telefoon zelf.

- Hoeveel watt oplader wordt er bij de pro30 geleverd? de 40 watt lader?
- En is het niet slecht om met een 40 watt oplader te laden?

https://www.amazon.de/gp/product/B06XNN6VXS/

Deze is bv 22.5 watt .. is dat niet beter?
En is draadloos laden slechter voor je telefoon van met vaste kabel?

• WhiteAss
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 15-09 08:34
Ligt aan de situatie. Wanneer je het toestel snel van veel prik moet voorzien dan is een hoger wattage gunstig. Laad je hem 's nachts op dan is zo'n hoog wattage niet nodig.

De toestellen en accus zijn er in principe (hoop ik tenminste) op ontworpen dat ze op een hoog wattage opgeladen kunnen worden maar bij een lager wattage blijft de accu koeler. Dit kan de levensduur alleen ten goede komen.

Ik heb hierom zelf een oude lader die meen ik met 7,7 of 10 watt laad. Dit is voor mijn toestel (P30) ruim voldoende om ' s nachts geheel opgeladen te worden.

• Zephrex
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 16:14
Ik laad hem liever met een gemiddelt wattage op, of met de wireless charger, binnen een uur of 2 dan dat ik hem de hele nacht aan de lader hang. Maar je kunt ervan uit gaan dat de lader die meegeleverd word (supersnel lader) gewoon prima werkt met je telefoon. Snap niet waar mensen zich zo druk om maken. Wireless charging zit erin gebouwd en als dat niet goed zou zijn voor de telefoon zouden ze het er niet in stoppen.

• Casual_T
Swizzler24 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:24:
[...]

Mijn advies: ga lekker voor de S10.
Haha wauw, wordt je betaald door Samsung? Wel heel erg kort door de bocht. Dat Vodafone medewerkers iemand aanraden te wachten heeft ongetwijfeld te maken met de verkooptargets die ze van Samsung hebben gekregen, of een betere marge.

Ik heb de P30 Pro vanaf de launch en kijk nog steeds op van de snelheid en de camera. Daarnaast is de batterij ook een stuk beter dan die van de S10. Ik kan met gemak met redelijk zwaar gebruik een dag doorkomen.

Huawei heeft daarnaast al aangegeven dat er gewoon support blijft en volgens mij wordt ook de nieuwe Android versie al getest hiervoor.

@MarcoMVE
Als je twijfelt tussen de S10 en P30 Pro zou ik eens kijken wat je belangrijk vindt aan een telefoon en wat je ervoor over hebt (ik weet even geen actuele prijsverschillen). Over de speaker kan ik alleen zeggen dat ik er niet negatief over ben. Hij kan flink hard, maar het zijn natuurlijk geen stereo speakers. Ik gebruik zelf voornamelijk een headset van Sony erbij, dus voor mijn gebruik zijn de speakers prima.

Casual_T wijzigde deze reactie 06-08-2019 14:48 (12%)

• ccave1975
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 14-09 17:15
ThijsM schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:49:
Wacht nog steeds op de nieuwste update voor mijn P30 Pro. Meer mensen?
Ik ook, nog niks hier.

• Amadeus1966
Gosh. Wilde via de normale manier ( middels usb ) wat video's op mijn apparaat zetten. Wat overigens voorheen gewoon zonder problemen ging.
Nu breekt hij na pak hem beet een halve minuut af en wordt de verbinding verbroken.
Reset pc en telefoon leveren niet de gewenste resultaat op.......
Iemand misschien een oplossing?
Drivers had ik ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

• Mark22
_Tinus_ schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:39:
[...]

Automatische reboot staat niet aan in de instellingen?
Slimme assistentie - Geplande in- en uitschakeling.
Ik heb helemaal niks veranderd aan de instellingen of iets gedownload toen het probleem begon. Daarom vind ik het zo raar. De geplande in- en uitschakeling staat uit.

Het gebeurt ook alleen in stand-by. Elke keer als ik m'n telefoon oppak wordt gevraagd om de SIM kaart te unlocken :/

Mark22 wijzigde deze reactie 06-08-2019 22:50 (13%)

• WhateverSuitsU
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 10:20

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Mark22 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:47:
[...]

Ik heb helemaal niks veranderd aan de instellingen of iets gedownload toen het probleem begon. Daarom vind ik het zo raar. De geplande in- en uitschakeling staat uit.

Het gebeurt ook alleen in stand-by. Elke keer als ik m'n telefoon oppak wordt gevraagd om de SIM kaart te unlocken :/
Is het wel echt een reboot of is er iets met je sim wellicht?

Xbox Division 2 Clan: 'Tweakers' | Club: Tweakers Division 2

• Tricto
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14:33
Een maand of 3 geleden heb ik de P30 voor mijn vriendin gekocht.
Ze is er erg blij mee en over het algemeen zijn we erg te spreken over de foto's die de telefoon maakt.
Echter valt het op dat de ogen van onze pasgeboren zoon altijd zo goed als zwart zijn.

Op mijn iPhone XS zijn ze wel gewoon blauw. Enig idee of dit een instelling is? Kan na wat googlen zo gauw niets vinden.

• Amadeus1966
Tricto schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:45:
Een maand of 3 geleden heb ik de P30 voor mijn vriendin gekocht.
Ze is er erg blij mee en over het algemeen zijn we erg te spreken over de foto's die de telefoon maakt.
Echter valt het op dat de ogen van onze pasgeboren zoon altijd zo goed als zwart zijn.

Op mijn iPhone XS zijn ze wel gewoon blauw. Enig idee of dit een instelling is? Kan na wat googlen zo gauw niets vinden.
Eventjes stoeien met ai aan of uit.
Of raw uit.... of aanzetten.
Beetje pielen met dat ding.

Kleurechtheid is soms idd ver te zoeken.
Fotografeer maar eens een knalrood object, en doe hetzelfde maar eens in raw.

• nightraver23
  • Laatst online: 15-09 13:51
Ik bezit een P30, heel tevreden van, maar ik begin me wel meer en meer te ergeren aan het feit dat notificaties niet altijd doorkomen. Het is op zich al vervelend dat ik elke keer het instellingenmenu moet induiken, maar het blijkt ook nog eens dat meldingen toestaan in het "meldingen" menu niet voldoende is. Er moeten ook nog instellingen gewijzigd worden in het batterij menu vooraleer meldingen doorkomen... Is hier een oplossing voor? (Standaard alle meldingen toestaan, behalve deze die ik uitschakel)

• UrbanSnEAky
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:43
Mijn camera blijft vreemd doen zo nu en dan. Zeker sinds versie 178. Wat ik regelmatig heb is dat de standaard camera app crashed (of afsluit zonder melding). En als er een foto gemaakt kan worden, dan is deze helemaal groen.
Zojuist een Night foto willen maken en na 1 seconden is het beeld groen en heb ik een mooie groene foto gemaakt. Erg vreemd.
Ik heb het toestel al een aantal keer gereboot maar niets lijkt te helpen.

Zijn er meer mensen met dit probleem of die een oplossing hiervoor hebben?

• Casual_T
UrbanSnEAky schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:19:
Mijn camera blijft vreemd doen zo nu en dan. Zeker sinds versie 178. Wat ik regelmatig heb is dat de standaard camera app crashed (of afsluit zonder melding). En als er een foto gemaakt kan worden, dan is deze helemaal groen.
Zojuist een Night foto willen maken en na 1 seconden is het beeld groen en heb ik een mooie groene foto gemaakt. Erg vreemd.
Ik heb het toestel al een aantal keer gereboot maar niets lijkt te helpen.

Zijn er meer mensen met dit probleem of die een oplossing hiervoor hebben?
Zit je niet op de verkeerde sites? :X

Nee zonder grapjes, ik denk dat je problemen iets te algemeen zijn en van alles kan zijn. Heb je al gegoogled of meer mensen die dit probleem hebben? Anders misschien je persoonlijke bestanden back uppen en dan een reset naar fabrieksinstellingen? Klinkt wel als een software dingetje?

• UrbanSnEAky
  • Laatst online: 10:43
Casual_T schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:37:
[...]

Zit je niet op de verkeerde sites? :X

Nee zonder grapjes, ik denk dat je problemen iets te algemeen zijn en van alles kan zijn. Heb je al gegoogled of meer mensen die dit probleem hebben? Anders misschien je persoonlijke bestanden back uppen en dan een reset naar fabrieksinstellingen? Klinkt wel als een software dingetje?
Ik heb eens de cache geleegd van de app. Eens kijken of dit helpt. Anders idd eens een reset naar fabrieksinstellingen

• qless
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 19-09 10:28

qless

...vraag maar...

Amadeus1966 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:02:
[...]

Eventjes stoeien met ai aan of uit.
Of raw uit.... of aanzetten.
Beetje pielen met dat ding.

Kleurechtheid is soms idd ver te zoeken.
Fotografeer maar eens een knalrood object, en doe hetzelfde maar eens in raw.
Dat komt vooral door yellow ipv groen filter op de hoofdsensor. Als je raw doet op de tele of groothoek is dat effect er niet.

Website|Mavic Pro|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300

• Amadeus1966
Dat heeft idd te maken met hun kleuren filter.

• Mark22
WhateverSuitsU schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 06:16:
[...]

Is het wel echt een reboot of is er iets met je sim wellicht?
Ik zie 'm vaak genoeg uitgaan,dus het ligt niet aan de SIM. Zelfs tijdens het gebruiken van de vingerafdrukscanner ging ie eens uit, toen bleef de lichtblauwe cirkel iets van 20 seconde zichtbaar totdat ie helemaal uit ging.

• Amadeus1966
Mark22 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:33:
[...]

Ik zie 'm vaak genoeg uitgaan,dus het ligt niet aan de SIM. Zelfs tijdens het gebruiken van de vingerafdrukscanner ging ie eens uit, toen bleef de lichtblauwe cirkel iets van 20 seconde zichtbaar totdat ie helemaal uit ging.
Oké, gebruik je een andere launcher?
Of heb je nog andere apps geïnstalleerd waarna hij begon met reboots?

• Mark22
Amadeus1966 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:57:
[...]

Oké, gebruik je een andere launcher?
Of heb je nog andere apps geïnstalleerd waarna hij begon met reboots?
Geen andere launcher, ook geen andere apps geïnstalleerd waarna het probleem begon.
Wat mij wel opvalt is dat ie niet vanzelf herstart (in ieder geval veel minder vaak) als ik automatische helderheid aan laat staan.

• Amadeus1966
Mark22 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:00:
[...]

Geen andere launcher, ook geen andere apps geïnstalleerd waarna het probleem begon.
Wat mij wel opvalt is dat ie niet vanzelf herstart (in ieder geval veel minder vaak) als ik automatische helderheid aan laat staan.
Misschien... een kleine misschien.
Misschien zit er een foutje in de rom.
Maar dan zal een fabrieksreset ook niet echt helpen maar zou je een nieuwe rom moeten flashen.
Long shot en vergezocht.... Maar niet geheel onmogelijk.

• dutchnltweaker
EMUI 10 officieel: uitrol bètaversie voor de Huawei P30 vanaf 9 september https://androidworld.nl/nieuws/emui-10-beta-huawei-p30/ via @Androidworld

• copywizard
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:40:
EMUI 10 officieel: uitrol bètaversie voor de Huawei P30 vanaf 9 september https://androidworld.nl/nieuws/emui-10-beta-huawei-p30/ via @Androidworld
dat is positief nieuws!

Intel I5-6600K, Asrock Z170 Extreme4, 2 x MSI GTX960 2G SLI, 16GB HyperX DDR4

• Ski....
Opeens uit het zomaar een important security update....

https://www.mupload.nl/db/qqp3hhqmpzd1i

Ski.... wijzigde deze reactie 09-08-2019 15:18 (13%)

• MarcoMVE
Hallo uiteindelijk voor de p30 gegaan.
Prachtig toestel. Ook de louncher goed kunnen instellen.
Wel merk ik dat ik de linkerkant van het scherm iets rood kleur. Moeilijk waar te nemen maar ik zie alles. Mijn vrouw zegt.... Ik zie niets...dus besloten om hem lekker te houden. Maakt echt top foto's geluid is redelijk. Andere ook dat het iets rood is links. Nogmaals je ziet het amper..

• ccave1975
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 14-09 17:15
MarcoMVE schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:03:
Hallo uiteindelijk voor de p30 gegaan.
Prachtig toestel. Ook de louncher goed kunnen instellen.
Wel merk ik dat ik de linkerkant van het scherm iets rood kleur. Moeilijk waar te nemen maar ik zie alles. Mijn vrouw zegt.... Ik zie niets...dus besloten om hem lekker te houden. Maakt echt top foto's geluid is redelijk. Andere ook dat het iets rood is links. Nogmaals je ziet het amper..
Ik zie ook altijd alles op een scherm, ga ik terug naar de winkel of vraag het iemand anders dan zien ze het niet.
Is heel vervelend.

• Bocco
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 19-08 02:45
Kan iemand mij de instelling wijzen zodat de originele foto na bewerken automatisch overschreven wordt of verwijderd in de filmrol? Ik ben overgestapt op huawei en kom van jaren iPhone.

• Amadeus1966
Bocco schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:03:
Kan iemand mij de instelling wijzen zodat de originele foto na bewerken automatisch overschreven wordt of verwijderd in de filmrol? Ik ben overgestapt op huawei en kom van jaren iPhone.
Nope.
De originele blijft bewaard, je bewerkte foto wordt apart opgeslagen

• MarcoMVE
Hoe kan je iets uit de theme store kopen.
Zonder creditcard.

• touchie75
  • Registratie: juli 2007
  • Niet online
MarcoMVE schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:55:
Hoe kan je iets uit de theme store kopen.
Zonder creditcard.
Dat wilde ik dus ook vragen.. mijn cloud is vol, maar kan hem niet upgraden (gratis 50g) maar enige optie is creditcard. Ik kan er niks over vinden :? alleen over de playstore

• PimJanssen
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 28-08 21:18
Beste, ik heb gisteren voor mijn moeder een Huawei p30 lite gekocht. Ziet er allemaal prima uit alleen een groot probleem dat ik niet verholpen krijg. Als de telefoon een tijdje is vergrendeld en ik stuur haar een appje, krijg ik maar 1 vinkje, daarnaast ontvangt zij geen melding, tenzij zij de telefoon ontgrendeld en whatsapp opent. De verbindingen zijn goed, meldingen zijn ingesteld in de app en in de instellingen, de app staat op handmatig en biet op automatisch sluiten etc. Ik weet niet meer wat ik moet doen om dit op te lossen, facebook messenger etc hetzelfde verhaal. Het lijkt net alsof de telefoon de apps na een aantal minuten sluit, echter is dit bij deze apps onhandig.

Iemand de oplossing?

Groetjes Pim.

• letskeepitsafe
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15-09 13:17
PimJanssen schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 19:09:
Beste, ik heb gisteren voor mijn moeder een Huawei p30 lite gekocht. Ziet er allemaal prima uit alleen een groot probleem dat ik niet verholpen krijg. Als de telefoon een tijdje is vergrendeld en ik stuur haar een appje, krijg ik maar 1 vinkje, daarnaast ontvangt zij geen melding, tenzij zij de telefoon ontgrendeld en whatsapp opent. De verbindingen zijn goed, meldingen zijn ingesteld in de app en in de instellingen, de app staat op handmatig en biet op automatisch sluiten etc. Ik weet niet meer wat ik moet doen om dit op te lossen, facebook messenger etc hetzelfde verhaal. Het lijkt net alsof de telefoon de apps na een aantal minuten sluit, echter is dit bij deze apps onhandig.

Iemand de oplossing?

Groetjes Pim.
Heb je ook WhatsApp, FB messenger, etc. toegevoegd als 'niet toegestaan' binnen 'batterij optimalisatie'?
Je kunt in dat menu komen door de instellingen van de telefoon te openen en bovenin de zoekbalk naar 'batterij' te zoeken. Van alle opties die naar voren komen moet je die met een geel logo hebben. Kies daarna in het menu even bovenin op de dropdown en selecteer alle apps en zet bij de apps waar je problemen mee hebt ze op 'niet toegestaan'.
Dat zou alle batterijbesparing uit moeten zetten (aangezien je em al op handmatig hebt gezet in het andere batterij menu).
Hopelijk helpt dit!

• PimJanssen
@letskeepitsafe het lijkt te werken, bedankt! Echter voor bijv. Gmail nog niet.... is er niet iets waardoor alle meldingen gewoon doorkomen, het is net alsof de telefoon in vergrendeling niet doet vernieuwen.

• PimJanssen
@letskeepitsafe hmm te vroeg gejuicht, na een tijdje werkt het weer niet

• videoman
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-09 16:18
Ik was aan een nieuwe telefoon toe, mijn oude P9 plus was na 3 jaar trouwe dienst kapot gevallen, ik heb nu de P30 pro gekocht deze top telefoon heeft nu een mooie prijs, en moet zeggen heb er geen spijt van wat een schitterende foto's komen er vanaf !
En als het een beetje meezit komt er ook nog android 10 op in de toekomst.

Alleen de display beschermer die er fabrieksmatig is opgezet is niet echt mooi en komen makkelijk vingers op, hebben jullie hem eraf gehaald ? Is ie goed zonder te gebruiken en welk merk is een goed passende gehard glas protector.

• 038Robijno
  • Laatst online: 13:10
videoman schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:11:
Ik was aan een nieuwe telefoon toe, mijn oude P9 plus was na 3 jaar trouwe dienst kapot gevallen, ik heb nu de P30 pro gekocht deze top telefoon heeft nu een mooie prijs, en moet zeggen heb er geen spijt van wat een schitterende foto's komen er vanaf !
En als het een beetje meezit komt er ook nog android 10 op in de toekomst.

Alleen de display beschermer die er fabrieksmatig is opgezet is niet echt mooi en komen makkelijk vingers op, hebben jullie hem eraf gehaald ? Is ie goed zonder te gebruiken en welk merk is een goed passende gehard glas protector.
Op naar de mediamarkt, en er een clearplex screenprotector op laten plakken.

Je heb 14 dagen garantie erop, en kost 20,-

• MarcoMVE
038Robijno schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:07:
[...]

Op naar de mediamarkt, en er een clearplex screenprotector op laten plakken.

Je heb 14 dagen garantie erop, en kost 20,-
Hu. Zit er out de box een screen protector op.
Bij mij niet. Of er zitten er nu 2 op. Haha.
Heb die van de mediamarkt. Super protector.

• Lin Jiyeon
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 13-08 08:48
Hi, ik heb nu wel 5 galerij apps en ik heb nog steeds geen optie om de foto's te sorteren op datum van toevoeging/downloaden.. is dit niet mogelijk ofzo?

• _Tinus_
MarcoMVE schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:47:
[...]

Hu. Zit er out de box een screen protector op.
Bij mij niet. Of er zitten er nu 2 op. Haha.
Heb die van de mediamarkt. Super protector.
Voor zover ik weet zit alleen een screenprotector op de P30 en niet op de Pro in Europa.

• thecompany
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-09 11:51
Lin Jiyeon schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 23:21:
Hi, ik heb nu wel 5 galerij apps en ik heb nog steeds geen optie om de foto's te sorteren op datum van toevoeging/downloaden.. is dit niet mogelijk ofzo?
Ik gebruik altijd Piktures. Daar heb je bij een album de optie 'Album Settings' en daar kun je de default sortering instellen, bijvoorbeeld op date

• Amadeus1966
Ik gebruik sinds kort deze.

https://play.google.com/s...s?id=us.koller.cameraroll

Kan je ook sorteren, folders verbergen e.d. Plus geen reclamezooi

Amadeus1966 wijzigde deze reactie 13-08-2019 11:58 (4%)

• Amadeus1966
Zat net even te pielen.
En gosh, vind ik zowaar een amazone shopping app op mijn toestel.
Dat verklaard misschien wel dat er in het verleden wel eens bij sommige gebruikers advertenties werden gepust op het vergrendelscherm.

Waar ik die gevonden heb?

Lokale opslag/apps.
Dan zie je twee tabbladen.
Heb deze gevonden onder tabblad Apps.

Ik kan met 100% zeker zeggen dat ik deze niet geïnstalleerd heb.

• _Tinus_
Amadeus1966 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:06:
Zat net even te pielen.
En gosh, vind ik zowaar een amazone shopping app op mijn toestel.
Dat verklaard misschien wel dat er in het verleden wel eens bij sommige gebruikers advertenties werden gepust op het vergrendelscherm.

Waar ik die gevonden heb?

Lokale opslag/apps.
Dan zie je twee tabbladen.
Heb deze gevonden onder tabblad Apps.

Ik kan met 100% zeker zeggen dat ik deze niet geïnstalleerd heb.
Als het goed is zie je AmazonShopping_MDIP.apk staan. Dit correspondeerd met de applicatie Mobile Device Information Provider Versie 1.0.51.0_42010.

Als je hierop Googled komt die op meerdere telefoons voor. Maar waarom deze op telefoons geplaatst wordt heb ik niet kunnen vinden.

Wel lees ik dat somige denken dat het te maken heeft m.b.t. promoties van bijvoorbeeld eBooks die in sommige landen gratis zijn bij je telefoon en Amazon dan je telefoon met deze tool identificeerd :?.

Als via settings naar apps gaat en zoekt naar "mobile device" vindt je dit programma.

• Amadeus1966
Ik heb het verwijderd. Ik maak er sowieso geen gebruik van.

• _Tinus_
Amadeus1966 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:35:
Ik heb het verwijderd. Ik maak er sowieso geen gebruik van.
De Amerikanen zitten ook altijd in je telefoon te loeren hè :+ ?

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Amazon had geregeld gratis apps via haar app-store bij bijvoorbeeld kerstacties. Ach, ik koop er geregeld, alsof ze niet iets van me weten. :+

• Amadeus1966
_Tinus_ schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:53:
[...]

De Amerikanen zitten ook altijd in je telefoon te loeren hè :+ ?
Niet alleen de Amerikanen, het is druk op zo'n smartphone.
De Chinezen, Russen, Israëli, Google, Facebook, MS en nog een hele club particulieren........
En die hebben allemaal het beste met je voor O-)

• mavical
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19-09 16:54
Ik zit nog steeds te wachten op de update van software. Ik heb nog steeds 910. 178. Intussen is 910.190 ook al uitgekomen. Meer de update nog niet ontvangen?

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

mavical schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:45:
Ik zit nog steeds te wachten op de update van software. Ik heb nog steeds 910. 178. Intussen is 910.190 ook al uitgekomen. Meer de update nog niet ontvangen?
Heb 185 vanmorgen gekregen :)

• Gumball
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13:12
mavical schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:45:
Zelfde hier. Ook nog niks gehad, ook niet via Hisuite.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Hier staat ie klaar, 4,1 GB. Dafuq wat veel. Ik hoop dat de issues met Garmin nu eens opgelost zijn.

• Amadeus1966
Die rolt nu ook net bij mij binnen.

• Brotuck
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 13-09 11:27
Inmiddels is firmware .193 al beschikbaar en te flashen.
Heb hem er gisteren handmatig opgezet.

Via OTA behoud je alle settings trouwens.

En firmware is gewoon gecertificeerd, dus dit betekend dat de officiële uitrol tussen nu en 4 weken zal gebeuren.

• MarcoMVE
Weet iemand ondertussen hoe het mogelijk is om wat te kopen uit de theme store zonde credit card.

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

MarcoMVE schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:52:
Weet iemand ondertussen hoe het mogelijk is om wat te kopen uit de theme store zonde credit card.
Niet mogelijk.

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14:43
Ik zit zelf ook nog op de .178 versie met de June patch.

Ook doe ik afgelopen weken niet lang op een accu lading. Waar ik eerder makkelijk 7-8 uur sot haalde is dit nu 3-4 uur en niks kunnen ontdekken waar het hem in zit. Op mijn vorige Mate 20 Pro nooit gezeik gehad en nu dit weer. Daarom juist van Samsung toestellen afgestapt. Maar weer een harde reset doen en opnieuw beginnen.. :|

Battle.net: Mother_Gooz#2440 - Destiny 2 - Overwatch

• Zephrex
Mother_Goozz schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 08:53:
Ik zit zelf ook nog op de .178 versie met de June patch.

Ook doe ik afgelopen weken niet lang op een accu lading. Waar ik eerder makkelijk 7-8 uur sot haalde is dit nu 3-4 uur en niks kunnen ontdekken waar het hem in zit. Op mijn vorige Mate 20 Pro nooit gezeik gehad en nu dit weer. Daarom juist van Samsung toestellen afgestapt. Maar weer een harde reset doen en opnieuw beginnen.. :|
Ik heb hetzelfde hoor. Is begonnen na een van de laatste updates dus ik weet dat het niet perse aan een app ligt. Ik hoop dat er een en ander weer rechtgetrokken word met een nieuwe update. Zou niet weten waar het anders aan ligt, maar een reset doen heeft imho weinig zin. Uiteindelijk kom je op dezelfde update terecht en krijg je hetzelfde.

• PvT.Arj
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:48
Ik heb laatst mijn P30 een keer met een USB-C kabeltje aan de pc gehangen en de software van Huawei geïnstalleerd.Via de software kreeg ik een melding dat er nieuwe firmware beschikbaar was, terwijl op mijn telefoon ik de melding kreeg dat ik de nieuwste software versie had!

Dus mocht je sneller de update willen; mogelijk kan het via de PC-software.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

• Mother_Goozz
Zephrex schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:24:
[...]

Ik heb hetzelfde hoor. Is begonnen na een van de laatste updates dus ik weet dat het niet perse aan een app ligt. Ik hoop dat er een en ander weer rechtgetrokken word met een nieuwe update. Zou niet weten waar het anders aan ligt, maar een reset doen heeft imho weinig zin. Uiteindelijk kom je op dezelfde update terecht en krijg je hetzelfde.
Welke versie draai jij nu?
PvT.Arj schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:53:
Ik heb laatst mijn P30 een keer met een USB-C kabeltje aan de pc gehangen en de software van Huawei geïnstalleerd.Via de software kreeg ik een melding dat er nieuwe firmware beschikbaar was, terwijl op mijn telefoon ik de melding kreeg dat ik de nieuwste software versie had!

Dus mocht je sneller de update willen; mogelijk kan het via de PC-software.
Ik probeerde het ook even op mijn pc, en daar is de .185 update. Deze was inderdaad niet te vinden via OTA op de telefoon zelf.

Ik hoop dat dit wat kan helpen icm de batterij duur want dit is echt om te janken met waar ik vandaan kwam. Ook vind ik geen apps of iets wat veel verbruikt, en vooral in standby verbruikt de P30 pro enorm veel, 12% in een nacht met alles afgesloten op de achtergrond, en overdag kan er zomaar 10% kwijt zijn binnen een uur. :X

Aanvulling: Wat ik zo jammer vind waar Huawei geen aandacht aan besteed is video. Man wat zou het toch gaaf zijn als ze met een app komen zoals op de Sony Xperia 1 dedicated alleen voor video. Ik gebruik zelf de Filmic Pro app wat echt een flink verschil maakt alleen is de Logg mode niet beschikbaar omdat deze niet compatible is met Huawei P30 drivers (kreeg ik van ze te horen) dat zou dit toestel echt afmaken (voor mij dan) _/-\o_

4K 60FPS Logg :z dreaming onnnnnn

Mother_Goozz wijzigde deze reactie 15-08-2019 12:10 (14%)

• Zephrex
@Mother_Goozz Ik draai nog 178. En net nu ik dat controleer zie ik de nieuwe update binnenkomen xD

• mbenjamins
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14:41
Vandaag bij de MedieMarkt een clearplex screenprotector laten plaatsen op mijn Huawei P30 Pro.
Ben er tot nu toe wel tevreden mee.

• Sharule
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 14:21
Weet iemand iets over de toekomstige sancties?

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Sharule schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:01:
Weet iemand iets over de toekomstige sancties?
Heb je misschien Google al eens geprobeerd? Topic doorgenomen?

• Sharule
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 14:21
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:08:
[...]

Heb je misschien Google al eens geprobeerd? Topic doorgenomen?
Is nog niet zeker toch? Officieel is de 90 dagen ontheffing maandag afgelopen.

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Sharule schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:50:
[...]

Op dit moment ziet het er niet rooskleurig uit voor Huawei omtrent zaken doen met Amerikaanse bedrijven. Trump kan elke dag weer wat anders roepen en 'swinging dicks' is zijn stijl.

Tijdslijn

• Ski....
Sharule schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:50:
[...]

https://www.huaweicentral...ays-reprieve-from-the-us/
Duurt nog 90 daagjes langer.... En daarna? Weer 90 daagjes denk ik..... :)

• MarcoMVE
Huawei heeft een bewogen jaar achter de rug, en de strijd lijkt nog verder te gaan. Eigenlijk zou 19 augustus het definitief einde verhaal worden voor Huawei, met de Amerikaanse sancties, maar dat is nu van de baan.
Beter nieuws voor Huawei
Sinds 19 mei dit jaar staat Huawei op de zwarte lijst van de Verenigde Staten. Amerikaanse bedrijven mogen dan geen zaken doen met een dergelijk bedrijf. De reden zou zijn dat Amerika het vermoeden heeft dat Huawei spioneert. Dit is echter nooit bewezen. Achterliggende reden; Amerika en China zitten in een handelsoorlog en Huawei lijkt daarmee een drukmiddel te zijn/worden.
Op 21 mei volgden lichtere sancties voor Huawei. Bedrijven uit Amerika konden vanaf dan een licentie aanvragen waardoor zij weer zaken mochten doen met het bedrijf. In de agenda van Huawei is en was de datum 19 augustus rood omcirkeld. Per die datum zou alles eindigen, als er geen akkoord bereikt zou zijn. Eind juni werden de toen huidige sancties opgeheven, maar bleef er nog het één en ander onduidelijk. Ook bleef de datum van 19 augustus staan.
Huawei P30 Pro review
Opgeschoven
Persbureau Reuters meldt nu dat deze datum met drie maanden is opgeschoven. Huawei heeft 90 dagen uitstel gekregen en de deadline ligt nu op 16 november. Bedrijven in de VS die zaken willen doen met Huawei (en Honor) moeten dus een licentie aanvragen.
De uitstel is belangrijk voor Huawei. Het bedrijf wil meer nieuwe smartphones uitbrengen, waarbij we onder andere de Mate 30-serie verwachten. Tevens nadert langzaamaan de kerstperiode, welke belangrijk is voor fabrikanten, en ook zet het merk nu vol in op EMUI 10.
Hoe het allemaal precies in de praktijk gaat uitpakken is natuurlijk wat onzeker. In ieder geval lijkt het erop dat de situatie weer voor drie maanden veilig is. Huawei benadrukte eerder al dat wat er ook gebeurt, gebruikers van hun smartphones gewoon de Android-beveiligingsupdates kunnen verwachten, en dat zij toegang houden tot de Google-diensten.
Concreet betekent het nu dat bedrijven gewoon nog een licentie aan kunnen vragen om zaken te doen met Huawei.

• pacod
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 10:52
Zojuist .185 binnengekregen!

• Mother_Goozz

Gisterenavond deze foto gemaakt. Niet slecht voor een telefoon foto :+

• Chubbchubb
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-09 17:19

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Mother_Goozz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:29:
[Afbeelding: Huawei P30 Pro]

Gisterenavond deze foto gemaakt. Niet slecht voor een telefoon foto :+
Erg mooi, die witte stip net rechts boven van het midden, is dat een vallende ster?