Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
RoadRunnerRik schreef op zondag 7 juli 2019 @ 12:00:
[...]

Je weet dat het over heel wat schijven moet tevorens het resultaat zichtbaar is? Heb geduld, Huawei gaat echt wel van de zwarte lijst af. En waarom zou je voor save gaan? Mankeert toch niks aan de P30(pro)?
Fijn dat jij een glazen bol hebt. Het is allerminst zeker dat Huawei van de zwarte lijst afgaat. Ik begrijp z'n keuze wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Robijno schreef op zondag 7 juli 2019 @ 00:48:
Ik dacht te hebben gelezen dat het handelsverbod zou worden opgeheven met Huawei, en dat Google weer voor een langere tijd hun toestellen mochten updaten.

Voorlopig dus nog niet van de zwarte lijst af.. Denk dat ik het toestel toch ga terug sturen naar belsimpel en op save ga voor de S10+
Waarom 'op save' gaan?? je P30(pro) krijgt gewoon alle updates zoals normaal.... :) ongeacht een zwarte lijst of niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2019 12:21 . Reden: aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:43
Gumball schreef op zondag 7 juli 2019 @ 12:18:
[...]

Fijn dat jij een glazen bol hebt. Het is allerminst zeker dat Huawei van de zwarte lijst afgaat. Ik begrijp z'n keuze wel
Glazen bol valt wel mee, gezien hetgeen wat Trump al meer heeft geroepen wordt dit ook wel weer terug gedraaid, heeft alleen eventjes tijd nodig. "Kijk eens wat ik kan, ik zet zonder probleem een grote leverancier op de zwarte lijst" ..... paar maanden later "Kijk eens hoe goed ik ben, ik heb m'n zin gekregen en de leverancier gaat weer van de zwarte lijst" ...

Je toestel werkt er echt niet minder om als de leverancier op de zwarte lijst staat. Updates blijven gewoon komen en hij blijft gewoon normaal werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik twijfel zelf ook nog met mijn Mate 20 Lite, je weet het toch niet zeker als Huawei van die zwarte lijst af gaat, en je weet ook niet wat Huawei in de toekomst gaat doen met betrekking tot Android. Wie weet gaan ze hun eigen systeem gebruiken en ik weet niet als ik een heel Chinees OS op m'n smartphone wil, en ik ben vast neit de enige die er zo over denkt hier in Europa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:31

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Stefan22 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 15:14:
Ik twijfel zelf ook nog met mijn Mate 20 Lite, je weet het toch niet zeker als Huawei van die zwarte lijst af gaat, en je weet ook niet wat Huawei in de toekomst gaat doen met betrekking tot Android. Wie weet gaan ze hun eigen systeem gebruiken en ik weet niet als ik een heel Chinees OS op m'n smartphone wil, en ik ben vast neit de enige die er zo over denkt hier in Europa.
Voor westerse landen blijft Huawei verder gaan met Android, maar dan zal Amerika wat minder fratsen moeten uithalen. Het blijft een bedrijf met een winstoogmerk, als er met een decreet zomaar belangrijke partners (Google/ARM etc.) worden afgesneden, dan moet je nadenken over vervanging van.

Verwachting is dat ze in China zelf het Hong Meng OS gaan releasen, omdat China zelf daar veel Google applicaties blokkeert (Play store, Gmail etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:59
WhateverSuitsU schreef op zondag 7 juli 2019 @ 16:50:
[...]

Voor westerse landen blijft Huawei verder gaan met Android, maar dan zal Amerika wat minder fratsen moeten uithalen. Het blijft een bedrijf met een winstoogmerk, als er met een decreet zomaar belangrijke partners (Google/ARM etc.) worden afgesneden, dan moet je nadenken over vervanging van.

Verwachting is dat ze in China zelf het Hong Meng OS gaan releasen, omdat China zelf daar veel Google applicaties blokkeert (Play store, Gmail etc.).
Nou een dual boot situatie met zowel Android als Hong Meng is denk ik voor een Tweaker leuk om mee te spelen. Voor de rest zal Huawei aardig zijn best moeten doen voor een goede acceptatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:42
Abonnement loopt af, En kan deze maand een nieuwe GSM uitzoeken. Nu heb ik altijd de p30 willen hebben (geen pro). Nou is het jammer dat trump roet in het eten gooit, omtrent HUAWEI. Nou is mijn vraag, is het nog wel verstandig om een HUAWEI p30 aan te schaffen?? . Of kan ik beter op zoek.gaan naar een andere gsm. ? Op zich jammer, want de p30 heeft alles wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:12
harley2009 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:24:
Abonnement loopt af, En kan deze maand een nieuwe GSM uitzoeken. Nu heb ik altijd de p30 willen hebben (geen pro). Nou is het jammer dat trump roet in het eten gooit, omtrent HUAWEI. Nou is mijn vraag, is het nog wel verstandig om een HUAWEI p30 aan te schaffen?? . Of kan ik beter op zoek.gaan naar een andere gsm. ? Op zich jammer, want de p30 heeft alles wat ik wil.
Gewoon doen. Je merkt praktisch niks van dat alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 22:23
GirlKillu schreef op zondag 7 juli 2019 @ 12:18:
[...]

Ja, echt vervelend. Ik merkte net ook wel dat mijn vrouw met Xiaomi Mi A2 ook wel last van heeft. Dus misschien iets van WhatsApp/Messenger zelf met een update, echt irritant, moet je altijd zelf je telefoon unlocken om te kijken of iemand wat heeft gezegd.
Hier op samsung s8 ook last van.

Vraagje nu in het in Nederland ook warm is geweest: ik wil ook een p30 (Geen pro) aanschaffen en benieuwd hoe goed het scherm in de zon af te lezen is en of de telefoon snel warm wordt.
Ik woon in de tropen en m'n huidige telefoon leest goed af, maar wordt erg warm. Mijn vorige p10 ging prima kwa temperatuur, maar was niet goed af te lezen. Over 2 maandjes ben ik in Nederland op vakantie en wil dan een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Is het mogelijk om een snelkoppeling naar een camera item te maken? Ik wil een snelkoppeling naar de pro modus van de camera. Bij mijn samsung S7 had ik dit wel, maar kan niet meer terug vinden hoe ik dit heb gedaan.

De batterij van de p30 pro blijft wel indrukwekkend, ik had de pro vanaf donderdag einde vd middag tot maandag mee naar een festival zonder op te laden! Wel locatie uit en tussendoor de vliegtuigmodus aan, maar al met al toch redelijk wat gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
harley2009 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:24:
Trump zijn grillen zijn ondoorgrondelijk.
Maar voor de toestellen die reeds al in de handel liggen zou er niets wijzigen.
Als dit het toestel is wat jij wilt dan moet je er voor gaan, kies je toch voor wat anders zou het altijd nog het mhe gevoel houden van had ik toch maar......
Op de frontpage is momenteel ook zo'n discussie gaande en zal je zien dat merendeel gewoon blind en zonder bronnen gewoon wat als kippen lopen te kakelen.

https://www.google.nl/url...VOpE&ust=1562796276364402

quote]Alieunited schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:41:
Is het mogelijk om een snelkoppeling naar een camera item te maken? Ik wil een snelkoppeling naar de pro modus van de camera. Bij mijn samsung S7 had ik dit wel, maar kan niet meer terug vinden hoe ik dit heb gedaan.
[/quote]

Helaas zit die optie er hier niet op.

[ Voor 13% gewijzigd door Amadeus1966 op 10-07-2019 00:12 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marioe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09-2023
Het blijft een mooi toestel. Maar hij gaat niet waarschijnlijk van de zwarte lijst af, dus om het toest nou nog aan te bevelen wanneer er hoe dan ook geen upgrades van Android komen? (Of je moet een Chinees OS accepteren en geen telebanking of mobiel betalen nodig hebben)
Zie ook: https://www.cnet.com/news...ts-phones-are-under-fire/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
marioe schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:37:
Het blijft een mooi toestel. Maar hij gaat niet waarschijnlijk van de zwarte lijst af, dus om het toest nou nog aan te bevelen wanneer er hoe dan ook geen upgrades van Android komen? (Of je moet een Chinees OS accepteren en geen telebanking of mobiel betalen nodig hebben)
Zie ook: https://www.cnet.com/news...ts-phones-are-under-fire/
Veel tegenstellige berichten.
Oa de toestellen die al reeds verkocht of in de schappen liggen zouden gewoon de updates krijgen.

Ik lig er echt niet wakker van.
Gisteren sliep Trump op zijn rechterzij en was Huawei de klos, morgen slaapt ie op zijn linkerzijde en is Xiaomi de klos.

Een ding hadden ze al veel eerder moeten doen.
Die voorgeïnstalleerde meuk van Facebook weglaten.

Daarnaast opent het wel weer een weg naar nieuwe mogelijkheden.
Misschien wel een Googlevrij o.s, wat voor sommige ook weer een verademing kan zijn.
Android blijft sowieso wel en dit toestel houd niet ineens op met werken omdat Trump zijn zin niet krijgt.

Daarnaast heb ik al in de korte tijd dat ik hem heb al meer updates gehad dan menig ander merk.

[ Voor 4% gewijzigd door Amadeus1966 op 10-07-2019 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Laatst online: 04-06 08:06
Mijn vorige toestel was Samsung s7 en ben onlangs overgestapt naar p30 pro. De batterij en de camera is super vergeleken met de s7. Ik heb wel twee vragen.

1. Toen ik de camera in de trein gebruikte kreeg ik in beeld een lijn dat liet zien hoe ik de camera recht moest houden voor een rechte foto. Die functie heb ik niet ingeschakeld (niet dat ik het weet iig), maar ik vond het wel handig. Nu is mijn vraag, hoe krijg ik dat weer aan? Ik deed daarna de camera dicht en later had ik het opnieuw gestart, maar krijg het niet meer in beeld. Ik kan het ook niet in de instellingen vinden.

2. Maakt de camera bij jullie ook geluid wanneer je de camera app opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
  • Laatst online: 17-09 16:00
Omnia love schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 06:45:
Mijn vorige toestel was Samsung s7 en ben onlangs overgestapt naar p30 pro. De batterij en de camera is super vergeleken met de s7. Ik heb wel twee vragen.

1. Toen ik de camera in de trein gebruikte kreeg ik in beeld een lijn dat liet zien hoe ik de camera recht moest houden voor een rechte foto. Die functie heb ik niet ingeschakeld (niet dat ik het weet iig), maar ik vond het wel handig. Nu is mijn vraag, hoe krijg ik dat weer aan? Ik deed daarna de camera dicht en later had ik het opnieuw gestart, maar krijg het niet meer in beeld. Ik kan het ook niet in de instellingen vinden.

2. Maakt de camera bij jullie ook geluid wanneer je de camera app opent?
1. Door PRO mode te selecteren.

2. Net even geluisterd en ik hoor inderdaad een klein tikje. Maar voornamelijk bij aflsuiten van de camera app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
EciRuam schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:45:
[...]

1. Door PRO mode te selecteren. In de pro modus moet je blijkbaar in de instellingen waterpas activeren. [/s]

2. Net even geluisterd en ik hoor inderdaad een klein tikje. Maar voornamelijk bij aflsuiten van de camera app.
Bedankt voor je reactie.

1. Bij PRO modus krijg ik het ook niet. Moet ik misschien iets activeren?

2. Het klopt idd dat je een tikje hoort wanneer je de camera afsluit, maar gedurende de camera app hoor ik een soort van fan, hdd geluid. Zeg maar, ik hoor m'n oude laptop van 10 jaar terug weer terug :). Nu is dat niet op afstand te horen en tijdens film weet ik het ook niet, heb niet gefilm nog, maar als je goed luistert (dus met je oor er tegenaan) dan hoor je nog veel meer. Tenminste ik wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Omnia love op 11-07-2019 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
  • Laatst online: 17-09 16:00
Omnia love schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:10:
[...]

Bedankt voor je reactie.

1. Bij PRO modus krijg ik het ook niet. Moet ik misschien iets activeren?

2. Het klopt idd dat je een tikje hoort wanneer je de camera afsluit, maar gedurende de camera app hoor ik een soort van fan, hdd geluid. Zeg maar, ik hoor m'n oude laptop van 10 jaar terug weer terug :). Nu is dat niet op afstand te horen en tijdens film weet ik het ook niet, heb niet gefilm nog, maar als je goed luistert (dus met je oor er tegenaan) dan hoor je nog veel meer. Tenminste ik wel.
Bij PRO mode kun je 'Horizontal Level' activeren in de settings.

Het geluid wat jij beschrijft, hoor ik alleen als ik mijn hoor tegen de camera aan de achterkant aan leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
EciRuam schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:14:
[...]

Bij PRO mode kun je 'Horizontal Level' activeren in de settings.

Het geluid wat jij beschrijft, hoor ik alleen als ik mijn hoor tegen de camera aan de achterkant aan leg.
Is het niet beetje raar? Ik had niet verwacht dat de camera geluid zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Is dat niet OIS?

Ik wou wachten op de Note 10... maar dat maakt ook niks uit uiteindelijk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OWG8gDC5pY1rvHJmgtA6Ntxw7Cg=/i/2002914750.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.eglobalcentraluk.com/images/magictoolbox_cache/8c95d73fec130487c102a73bf1ab42ce/2/8/28753/thumb360x360/211987354/huawei-p30-pro-vog-l29-8gb-256gb-dual-sim-7wrtt5.jpg

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 22:00

qless

...vraag maar...

Omnia love schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:18:
[...]

Is het niet beetje raar? Ik had niet verwacht dat de camera geluid zou maken.
Is dat niet van de stabilisatie die aan/uit gaat?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
qless schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:44:
[...]

Is dat niet van de stabilisatie die aan/uit gaat?
OIS van mijn S7 maakte niet zo'n geluid, als ik m'n telefoon schudde hoorde ik het pas. Bij de P30 pro hoor ik het continue alsof ik m'n laptop hoor. Idk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-11-2019
Nog maar eens een poging, is er iemand die hier verstand van heeft?

Ik zie door de bomen het bos niet meer :|

Ik zie nu dat mijn telefoon in de standaard modus amper verschil maakt in geschatte batterijduur qua prestatiemodus.

Ik heb screenshots gemaakt maar kan ze niet uploaden lijkt het hier..

:Edit: screenshots bijgevoegd.

P30 pro
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AE7ilOkIJvx8Y3ohCbeK2ppN/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KCaDbvpIuOIonuHvO7VjhGA9/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VWIdvIPoH8g5JUdduuXSOlvQ/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d8vrv5RBXLjFYrAp5k7mTO8M/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EKxj47OkN86fIXsOGQmMzZhp/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ULLxHvPzB2MSUrj8PpvsLgst/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mCU7XHSjzLh4aNX7RqHOi0n2/thumb.jpg
Johandewitte schreef op maandag 24 juni 2019 @ 08:19:
Hallo allemaal,

Mijn telefoon slurpt laatste tijd batterij.
Gisteren gaan slapen met een batterij percentage van 85%, word wakker en hij staat op 70%

Als ik kijk naar batterijverbruik staan er geen gekke dingen.
Alleen 'mobiel standby' staat wel bovenaan de lijst viel me op.

Is het nodig om de telefoon helemaal naar fabrieksinstellingen te zetten?
Of wat kan ik doen?

[ Voor 69% gewijzigd door Johandewitte op 12-07-2019 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:32
Net even met de Samsung S10 plus gespeeld van een kennis, heb zelf de Huawei P30 pro,
maar moet het toch even kwijt, vind de P30 pro toch een heel stuk sneller in gebruik !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:35

Steeffoon

Smartphone-nerd

Albert020 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 18:15:
Net even met de Samsung S10 plus gespeeld van een kennis, heb zelf de Huawei P30 pro,
maar moet het toch even kwijt, vind de P30 pro toch een heel stuk sneller in gebruik !
Die ervaring heb ik ook inderdaad.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdar-hd2
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12-2022
Hebben jullie ook problemen met het opstarten van Android Auto op je P30 Pro? Ik heb verschillende versies gedownloaden alleen elke keer als ik hem wil opstarten staat er "Er is iets misgegaan, Google Play-services werkt op dit moment niet"

Ook wat ik heb geprobeerd cache te wissen en dan opnieuw downloaden en installeeren alleen geen van de opties hebben mijn probleem opgelost.

Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:19
Iemand hier ook een Ring deurbel?

De notificaties van de deurbel weigeren binnen te komen op de p30 pro, zelfs nadat ik het energiebeheer van de app op handmatig heb staan en dus niet gekilled wordt maar blijft draaien ontvang ik niet alle notificaties.

Zwaar irritant, mijn Samsung s7 werktelefoon heeft hier helemaal geen probleem mee.

Ik vermoed dat het toch te maken heeft met het agressieve energiebeheer van de p30 pro.

Ik verwacht niet zo snel een oplossing eerlijk gezegd wat een hele lullige reden gaat zijn om mijn telefoon te moeten verkopen.

[ Voor 13% gewijzigd door schumi1986 op 12-07-2019 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
schumi1986 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 20:15:
Iemand hier ook een Ring deurbel?

De notificaties van de deurbel weigeren binnen te komen op de p30 pro, zelfs nadat ik het energiebeheer van de app op handmatig heb staan en dus niet gekilled wordt maar blijft draaien ontvang ik niet alle notificaties.

Zwaar irritant, mijn Samsung s7 werktelefoon heeft hier helemaal geen probleem mee.

Ik vermoed dat het toch te maken heeft met het agressieve energiebeheer van de p30 pro.

Ik verwacht niet zo snel een oplossing eerlijk gezegd wat een hele lullige reden gaat zijn om mijn telefoon te moeten verkopen.
Zo te horen heb je alleen de app op handmatig gezet bij energiebeheer, maar niet hem op 'niet toegestaan' gezet bij batterij optimalisatie. Open de instellingen van de telefoon, type bovenin 'batterij' in en pak de bovenste volgens mij (heeft een geel icoontje). Zoek daarin de app die je wilt aanpassen en zet batterij optimalisatie op niet toegestaan.

Zorg altijd dat je doet wat jij al gedaan hebt en wat ik net beschreven heb. Dat moet ervoor zorgen dat Huawei ophoudt met energiebeheer.

Laat even weten of het geholpen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:19
letskeepitsafe schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 20:22:
[...]

Zo te horen heb je alleen de app op handmatig gezet bij energiebeheer, maar niet hem op 'niet toegestaan' gezet bij batterij optimalisatie. Open de instellingen van de telefoon, type bovenin 'batterij' in en pak de bovenste volgens mij (heeft een geel icoontje). Zoek daarin de app die je wilt aanpassen en zet batterij optimalisatie op niet toegestaan.

Zorg altijd dat je doet wat jij al gedaan hebt en wat ik net beschreven heb. Dat moet ervoor zorgen dat Huawei ophoudt met energiebeheer.

Laat even weten of het geholpen heeft.
Bedankt voor jou snelle reactie!

Bovenste stappen doorlopen, de ring app stond idd nog op toegestaan dus die nu op niet toegestaan gezet.

Benieuwd of het helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
serdar-hd2 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 19:47:
Hebben jullie ook problemen met het opstarten van Android Auto op je P30 Pro? Ik heb verschillende versies gedownloaden alleen elke keer als ik hem wil opstarten staat er "Er is iets misgegaan, Google Play-services werkt op dit moment niet"

Ook wat ik heb geprobeerd cache te wissen en dan opnieuw downloaden en installeeren alleen geen van de opties hebben mijn probleem opgelost.

Heeft iemand hiervoor een oplossing?
Geen oplossing, alleen de bevestiging dat het hier gewoon goed werkt en dat altijd heeft gedaan. Laatste versie gedownload via APK Mirror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdar-hd2
  • Laatst online: 26-12-2022
millerman_sf schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 20:49:
[...]

Geen oplossing, alleen de bevestiging dat het hier gewoon goed werkt en dat altijd heeft gedaan. Laatste versie gedownload via APK Mirror.
Bedankt voor je bericht, heb je misschien een link? die jij hebt gebruikt. Want ik heb nu een heleboel versies gedownload steeds zelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:48

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Is het mogelijk om met de p30pro mappen te weren uit gallery?
Nu komt echt alles erin en dus ook heel veel afbeeldingen van album art wat ik niet in gallery hoef te zien. Nu staat dit altijd in dezelfde map maar kan niet vinden hoe die map te weren uit de gallery indexering.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Rubman schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 10:49:
Nu komt echt alles erin en dus ook heel veel afbeeldingen van album art wat ik niet in gallery hoef te zien. Nu staat dit altijd in dezelfde map maar kan niet vinden hoe die map te weren uit de gallery indexering.
Als je absoluut niet wil dat bepaalde folders worden geïndexeerd dan zou je in deze folders een zogenaamde .nomedia bestandje kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ja alleen vallen dan ook meteen de muzieknummers weg en kan ik ze niet meer afspelen.
Dacht dus dat je met gallery kon kiezen welke mappen in gekeken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 22:27

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Rubman schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 10:49:
Echt zoiets stoms, op mijn Mate 20 Pro kon ik gewoon selecteren welke mappen verborgen moesten worden in de gallery app, op de P30 Pro is deze optie er helemaal niet, enorm vervelend als je het mij vraagt!

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik vind de twee galerijen sowieso al draken van applicaties.
Ik gebruik eentje vanuit de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:50
Eerste keer gevallen :'( schade op de hoeken, doodziek.

Verder nog heel, vond hem te mooi voor een hoesje, nu bloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Zo zonde man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:34
Hoi allemaal. Ik ga binnenkort naar Singapore en ik wou even opletten om daar wellicht een goedkope p30 pro te scoren. Weten jullie of ik een Singapore versie gewoon in Nederland zou kunnen gebruiken? Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

Ik kan überhaupt niet vinden of er verschillende versies voor regio's zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Grotbewoner op 14-07-2019 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 10:51

Gorefest

serial killer.

AMARONE schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 23:51:
Eerste keer gevallen :'( schade op de hoeken, doodziek.

Verder nog heel, vond hem te mooi voor een hoesje, nu bloeden.
Ik wou ook geen screen protector...laat ik hem vallen op een grindpad, natuurlijk met het scherm naar beneden. Schade valt gelukkig mee maar nu toch maar een screen protector erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Grotbewoner schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:02:
Hoi allemaal. Ik ga binnenkort naar Singapore en ik wou even opletten om daar wellicht een goedkope p30 pro te scoren. Weten jullie of ik een Singapore versie gewoon in Nederland zou kunnen gebruiken? Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

De Huawei's zijn niet goedkoper in Singapore dan in Nederland.
Momenteel is de gewone S$998,- en de pro S$1398,-
Dit samen met de garantie zou voor een reden zijn om het in Nederland te kopen (tenzij je in Azië woont).

[ Voor 6% gewijzigd door Too5 op 17-07-2019 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
Too5 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 01:54:
[...]

De Huawei's zijn niet goedkoper in Singapore dan in Nederland.
Momenteel is de gewone S$998,- en de pro S$1398,-
Dit samen met de garantie zou voor een reden zijn om het in Nederland te kopen (tenzij je in Azië woont).
Van wat ik kon zien klopt dat inderdaad, helaas. Waarschijnlijk haal ik hem wel na de vakantie bij mobiel.nl, dat lijkt het goedkoopst te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Grotbewoner schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:31:
[...]

Van wat ik kon zien klopt dat inderdaad, helaas. Waarschijnlijk haal ik hem wel na de vakantie bij mobiel.nl, dat lijkt het goedkoopst te zijn.
Je zou ook eens bij de vraag en aanbod kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Amerika wil wéér een handelsverbod invoeren voor Huawei.

Bron: androidworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Grotbewoner schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:31:
[...]

Niet het goede topic hiervoor, maar check de tweakers price watch. Ik zag via huawei nu ook nog 100 cashback.
(sorry moderator, ik zal het nooit meer doen)

Iemand die mij nog iets kan vertellen over temperatuur en leesbaarheid buiten tijdens zonnige warme dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
Amadeus1966 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 13:45:
[...]

Je zou ook eens bij de vraag en aanbod kunnen kijken.
Had ik al gedaan, maar met een abonnement + 100 euro cashback is het het goedkoopst op mobiel.nl, snap niet dat die prijzen gewoon 200 euro onder de losse prijs liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Too5 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 17:19:
[...]
Iemand die mij nog iets kan vertellen over temperatuur en leesbaarheid buiten tijdens zonnige warme dagen?
Temperatuur van het toestel blijft eigenlijk hetzelfde.
Ik werk zelf in nogal wisselende temperaturen en heb nog geen gekkigheden vernomen.
Leesbaarheid in de felle zon ligt een beetje aan je instellingen.
De automatische instellingen voor wat de helderheid betreft vind ik teleurstellend ( ben beter gewend ).
Zet ik hem handmatig op z'n felst dan is het goed te doen.
Maar moet er wel bijzeggen dat ik donkere thema's gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 22:33
Als je de helderheid op automatisch hebt staan dan heeft het scherm een 'boost' stand. Op handmatige helderheid niet. Scheelt al gauw 100-200 nits. Zeker buiten dus lekker op automatisch zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Niet mijn ervaring iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Laatst online: 10:55
Grotbewoner schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:02:

Garantie met een buiten NL gekochte telefoon is 0. Huawei NL/ BENELUX doet niets voor je anders dan je afwimpelen met standaard mailtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
SniperGuy schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:38:
[...]

Garantie met een buiten NL gekochte telefoon is 0. Huawei NL/ BENELUX doet niets voor je anders dan je afwimpelen met standaard mailtjes...
Daar ben ik het niet mee eens..
Mijn toestel kwam uit Duitsland (Mate 20 pro) en kon hem probleemloos omruilen bij The Fixbles in Utrecht voor een gesealde exemplaar vanwege de groene gloed destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Laatst online: 10:55
038Robijno schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:37:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens..
Mijn toestel kwam uit Duitsland (Mate 20 pro) en kon hem probleemloos omruilen bij The Fixbles in Utrecht voor een gesealde exemplaar vanwege de groene gloed destijds.
Misschien met een toestel buiten Europa dat garantie een issue is?
Case van eerste hand dat een Azie telefoon bricked was (spontaan) 0.0 support vanuit Huawei in NL, zelf een betaald serviceverzoek werd niet geaccepteerd door Huawei

[ Voor 6% gewijzigd door SniperGuy op 18-07-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Edit: Had de topic door moeten lezen :)

[ Voor 90% gewijzigd door Knamix op 18-07-2019 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Is er al iets bekend over toekomstige updates voor de P30 Pro i.v.m. blacklist? Ik zou graag de P30 Pro willen aanschaffen (nu ook nog 100 euro cashback), maar ik zou wel graag willen weten of de P30 Pro bijvoorbeeld android 10 krijg o.i.d.

Is dit al bekend of is het nog giswerk wat Huawei gaat doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 19-09 20:51
Knamix schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:10:
Is er al iets bekend over toekomstige updates voor de P30 Pro i.v.m. blacklist? Ik zou graag de P30 Pro willen aanschaffen (nu ook nog 100 euro cashback), maar ik zou wel graag willen weten of de P30 Pro bijvoorbeeld android 10 krijg o.i.d.

Is dit al bekend of is het nog giswerk wat Huawei gaat doen?
Huawei werkt gewoon aan Android Q voor de P30 Pro en gaat er vanuit dat deze voor eind augustus op hun toestellen geinstalleerd kan worden.
Vrijwel alle handelsblokkades van Trump hebben 1 ding gemeen: Stilletjes verdwijnen ze weer of er wordt een vergelijkbare overeenkomst gesloten die Trump als een grote overwinning brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Kan de P30 Pro voor heel goedkoop van iemand overnemen. Hoe zit het met de cashback actie van Huawei? Heb dit destijds gedaan met een Mate 20 Pro en ik kon dat niet activeren omdat het toestel door iemand anders is gekocht.

(rekening klopte niet met diegene die het toestel heeft gekocht).

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Knamix schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 17:57:
Kan de P30 Pro voor heel goedkoop van iemand overnemen. Hoe zit het met de cashback actie van Huawei? Heb dit destijds gedaan met een Mate 20 Pro en ik kon dat niet activeren omdat het toestel door iemand anders is gekocht.

(rekening klopte niet met diegene die het toestel heeft gekocht).

Iemand hier ervaring mee?
https://consumer.huawei.c...pro_cashback_julaug19.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Of ik moet er overheen gelezen hebben of ik kan hem dus claimen.. Zie nergens staan dat het niet mogelijk is :?

Heb nu net de P30 Pro kunnen bemachtigen voor een lullige bedrag van 500 euro :+. Helaas toch een Clearplex Protector moeten plakken maar ach..

Morgen maar eens mee spelen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Knamix op 19-07-2019 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:42
Heb Vandaag de P30 (geen Pro) besteld bij de KPN. Ik kon verlengen, en er is nu een mooie actie dat er een Huawei Active gt watch bij zit.

Helaas ga ik hem pas gebruiken over 3 weken. Ga eerst op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:40
Amadeus1966 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 18:49:
[...]

Doet bij mij absoluut niets.
Werkt hier wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Welke stappen heb jij doorlopen dan om dit werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Krijg hem hier ook niet werkend, zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchOfInsanity
  • Niet online
Bij mij wekt hij ook in 1 keer.
Ik heb alleen whatsapp aangevinkt en gelijk deed hij het.
Misschien moet je gebruik maken van "Always on Display"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

TouchOfInsanity schreef op maandag 22 juli 2019 @ 08:52:
Bij mij wekt hij ook in 1 keer.
Ik heb alleen whatsapp aangevinkt en gelijk deed hij het.
Misschien moet je gebruik maken van "Always on Display"?
Moet die niet juist uit staan?

Had hem juist uit gezet, ga hem wel even testen als hij aan staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchOfInsanity
  • Niet online
Rubman schreef op maandag 22 juli 2019 @ 09:01:
[...]

Moet die niet juist uit staan?

Had hem juist uit gezet, ga hem wel even testen als hij aan staat
Lijkt mij dat deze aan moet staan. Probeer maar.
Moet wel zeggen dat faceunlock e.d. beduidend langzamer zijn dan voorheen. Tevens verdwijnt de klok van mijn lockscreen. Ben niet helemaal fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

TouchOfInsanity schreef op maandag 22 juli 2019 @ 09:03:
[...]

Lijkt mij dat deze aan moet staan. Probeer maar.
Moet wel zeggen dat faceunlock e.d. beduidend langzamer zijn dan voorheen. Tevens verdwijnt de klok van mijn lockscreen. Ben niet helemaal fan!
Hij doet hier gewoon helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Rubman schreef op maandag 22 juli 2019 @ 09:08:
[...]

Hij doet hier gewoon helemaal niks
Hier werkt het wel (P30).

Always on display heb ik standaard uitstaan, alleen wanneer ik het toestel beetpak licht het scherm op.
De app wil 2x extra systeemeisen hebben, iets overrulen en nog iets.
Naderhand in de app de gewenste applicaties aanvinken waarvan je een notificatie wil zien.
Telefoon vergrendelen, appje sturen met een andere telefoon en er begint een kleine 2 min later wat te knipperen (tenminste bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Hier werkt ie ook; eens even een weekje proberen

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Wat ik ook instel, er komt geen gekleurde led tevoorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 13:54
hier ook niet (p30 pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Correctie, nu werkt het niet meer terwijl er niks veranderd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
RoadRunnerRik schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:34:
Correctie, nu werkt het niet meer terwijl er niks veranderd is...
Hier net andersom.
Behalve dat mijn vingerscanner nu dienst weigert.

Btw ik krijg net een update van die app binnen.
Benne benieuwd

[ Voor 11% gewijzigd door Amadeus1966 op 22-07-2019 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Wat een ontzettend goedkoop glas hebben ze gebruikt. Heb nu al 2 gigantische krassen op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
AMARONE schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:30:
Wat een ontzettend goedkoop glas hebben ze gebruikt. Heb nu al 2 gigantische krassen op het scherm.
Misschien toch iets te ruig geweest.
Een zandkorrel kan namelijk al een dikke kras trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Tsja, op het strand niet in je broekzak steken. Dat wint zand altijd.

Nu 2 maanden in gebruik, maar nog geen krasje. Gebruik alleen een Spigen clear cover.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Amadeus1966 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:43:
[...]

Misschien toch iets te ruig geweest.
Een zandkorrel kan namelijk al een dikke kras trekken.
Meestal ben ik wel voorzichtig, geen strand geweest nog ook. Mijn sonys hadden hier veel minder last van. Mja, doet verder niets af aan de werking of het plezier wat ik heb met deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
AMARONE schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:51:
[...]

Meestal ben ik wel voorzichtig, geen strand geweest nog ook. Mijn sonys hadden hier veel minder last van. Mja, doet verder niets af aan de werking of het plezier wat ik heb met deze telefoon.
Ook 1 grote kras. Zat gwn op balkon. Kwam stof en zand op beetje en klaar. Had dit ook nooit met andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:04
AMARONE schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:30:
Weet je zeker dat het op het scherm is?

Op mijn p30 zat vanuit de doos al een screen protector opgeplakt. (iig zie ik een folie op het scherm wat uitspaard om de selfie camera.). Hier heb ik ook (niet hinderlijke) krasjes op zitten. Maar ik ben in de veronderstelling als dat erger wordt, ik die 'screenprotector' eraf kan halen, en er een gaaf scherm onder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
De P30 pro heeft geen standaard screenprotector erop zitten.
Verder is de P30 pro net zo krasvast als de iPhone en de Samsung S10.
Zie de krastesten van Jerryrigeverything op YouTube..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Zit inderdaad niets op hier. Toch maar even langs de media markt voor die ene protector.

Heb wel het gevoel dat die verder echt tegen een stootje kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
AMARONE schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:48:
Heb wel het gevoel dat die verder echt tegen een stootje kan.
Zeker.. mits met hoesje. Gisteren ff van 1+ meter op een tegelvloer laten donderen, op een hoek. Screenprotector eraf, maar hoesje deed zijn kunstje. Geen enkele schade. Geluid deed anders vermoeden. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Hier even een vraag mbt de camera van de P30 Pro (toestel van mijn vrouw trouwens).
We merken dat de kleur van de ogen minder echt er uit zien. Mijn dochtertje heeft hele helder blauw/grijze ogen, maar op foto word dat wat minder helder gemaakt, wat donkerder.
Via de whatsapp fotoapp is dat effect een stuk minder.

Nu hebben we de kleur optie al op 'meer levendig' gezet ipv standaard en dat maakt het iets beter maar nog steeds niet helemaal top. Hebben meer mensen dit probleem en is er wellicht iets aan te doen met instellingen?

(verder maakt het toestel top fotos trouwens, ook in schemer van een restaurant oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Griffin schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:18:
Hier even een vraag mbt de camera van de P30 Pro (toestel van mijn vrouw trouwens).
We merken dat de kleur van de ogen minder echt er uit zien. Mijn dochtertje heeft hele helder blauw/grijze ogen, maar op foto word dat wat minder helder gemaakt, wat donkerder.
Via de whatsapp fotoapp is dat effect een stuk minder.

Nu hebben we de kleur optie al op 'meer levendig' gezet ipv standaard en dat maakt het iets beter maar nog steeds niet helemaal top. Hebben meer mensen dit probleem en is er wellicht iets aan te doen met instellingen?

(verder maakt het toestel top fotos trouwens, ook in schemer van een restaurant oid)
Heb je de laatste updates er al op staan?
Toen bij release was ik ook niet echt te spreken over de kwaliteit van de kleuren.

Om heel eerlijk te zijn, vind ik mijn oude lumia 950 qua kleurechtheid nog steeds betere foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Heeft iemand hier ervaring met het verwijderen van de huawei apps? Ik gebruik ze niet en vind het eigenlijk maar vervelend dat ze geupdate worden of op de achtergrond draaien. Laatst iets met huawei services en smart diagnostics.
Wil voornamelijk weten of het een impact heeft op firmware updates.