Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

Lees net dat het inderdaad in die magazine functie zit.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
TR1969 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:42:
[...]

Ik ga er van uit dat het ergens een bug oid is of een ergens een onbedoeld vinkje dat is aangekruist.
Vooral ook omdat het volgens mij om een relatief kleine groep gaat die de advertentie krijgt.

Blijft natuurlijk lastig, ongewenst en irritant en niet echt handig als je als merk al zo onder een vergrootglas ligt.
Gezien het in de magazine functie zit kan het misschien zijn dat iemand een manier heeft gevonden om eigen images in die magazine te verwerken welke dan worden opgehaald door de app gezien deze dacht ik iedere week nieuwe wallpapers binnenhaalt?

Of het is een foutje van een medewerker die het plaatje aanzag voor een mooi achtergrondje en over het hoofd zag dat een ad was?

Of inderdaad huawei die iets probeert te verdienen er zijn een boel mogelijkheden.

Ik zelf heb er geen last van omdat ik direct al die app had uitgezet ik heb een statisch achtergrondje ipv wisselende ik vond het erg irritant omdat ik moeilijk eigen images kon toevoegen

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
TR1969 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:42:
[...]

Ik ga er van uit dat het ergens een bug oid is of een ergens een onbedoeld vinkje dat is aangekruist.
Vooral ook omdat het volgens mij om een relatief kleine groep gaat die de advertentie krijgt.

Blijft natuurlijk lastig, ongewenst en irritant en niet echt handig als je als merk al zo onder een vergrootglas ligt.

nieuws: Huawei onderzoekt verschijnen advertentie op lockscreens
uit de nieuwe (Themes) voorwaarden gehaald:

•Sales promotion and marketing purposes, including creating aggregated target groups for marketing. Knowing our customers' preferences enables us to target our offers and offer products and services that better meet the needs and desires of our customers. You can object to such processing as described in Section 5.5 below.

Als ik dit zo lees, is het dus meer dan mogelijk dat er in de toekomst niet alleen op het lockscreens ads te zien zullen zijn, maar evt ook elders in het OS.

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 14-06-2019 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:46
Geert1976 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:09:
[...]

uit de nieuwe (Themes) voorwaarden gehaald:

•Sales promotion and marketing purposes, including creating aggregated target groups for marketing. Knowing our customers' preferences enables us to target our offers and offer products and services that better meet the needs and desires of our customers. You can object to such processing as described in Section 5.5 below.

Als ik dit zo lees, is het dus meer dan mogelijk dat er in de toekomst niet alleen op het lockscreens ads te zien zullen zijn, maar evt ook elders in het OS.
Dat is volgens mij Android (Google) in optima forma :)

Afwachten maar even.
Heb zelf gewoon een eigen achtergrond en nog geen ads ontvangen.

Dat laatste gaat de Europese klant natuurlijk niet accepteren.

[ Voor 3% gewijzigd door TR1969 op 14-06-2019 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:11
TR1969 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:12:
[...]

Heb zelf gewoon een eigen achtergrond en nog geen ads ontvangen.
Je kunt ze sowieso makkelijk verwijderen wat ik vrijwel direct heb gedaan, ik heb gewoon wat eigen foto's gemengd samen met de lockscreen.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Er is een optie "tijdschrift ontgrendeling" Deze zorgt ervoor dat je op je lockscreen tijdschrift covers of advertenties ziet. Deze optie stond na de laatste update (eergisteren) opeens aan. Of de functie er ook voor de update was weet ik niet, stond iig niet aan. Heb dit weer uit gezet 'n heb er geen last meer van.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Hm.... Ik kan geen enkele klok widget vinden die synchroon loopt met de systeem klok.
De originele had ik perongeluk in zijn geheel verwijderd en is in adb ook niet terug te halen......

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik heb de tijdschrift ontgrendeling meteen uitgezet. Ook meteen apps weggegooid die ik weg kon gooien. Zelfs na de update geen last gehad van advertenties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05-2024
Hebben mensen ook last van het volgende (p30 pro)? Schermhelderheid op max en auto uit. Bij het kijken van een video via de browser, gaat het scherm na circa 15 seconden toch weer automatisch switchen naar een lagere helderheid... Verder kan ik nu ook nergens de slaapstand meer wijzigen, het staat nu standaard op 30 seconden en kan het ook niet meer aanklikken om andere opties te kunnen zien en te selecteren. Ik zit op firmware 161.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
CJRS7 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:30:
Hebben mensen ook last van het volgende (p30 pro)? Schermhelderheid op max en auto uit. Bij het kijken van een video via de browser, gaat het scherm na circa 15 seconden toch weer automatisch switchen naar een lagere helderheid... Verder kan ik nu ook nergens de slaapstand meer wijzigen, het staat nu standaard op 30 seconden en kan het ook niet meer aanklikken om andere opties te kunnen zien en te selecteren. Ik zit op firmware 161.
Het is bekend dat Huawei een soort automatische helderheid toepast die losstaat van de automatische helderheid optie. Wat ik hiermee bedoel is dat hij bijvoorbeeld automatisch het scherm wat dimt als je veel wit open hebt staan. Stel maar eens een kleurrijke achtergrond in en open een webpagina met heel veel wit. Druk daarna op je home knop om naar je achtergrond te gaan en je zult zien dat het scherm langzaam wat helderder en levendiger wordt. Dit is een optie die je niet uit kunt schakelen. Ik denk dat dit is wat je bedoelt, dat op sommige momenten de telefoon zelf bepaalt om toch meer of minder fel beeld te geven.

Ik merk zelf ook dat de telefoon veel brighter kan zijn als ik een video kijk en de telefoon wel op auto-brightness heb staan in fel zonlicht. Schakel ik daarna naar een witte pagina dan is de brightness echt een stuk lager en is het in fel zonlicht toch lastiger te lezen. Ik wou dat ik hem altijd zo fel kon krijgen als de telefoon doet op momenten dat er vooral veel kleuren en weinig wit op het scherm zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-09 18:31
Momenteel draai ik de Beta Android Q die eigenlijk gisteren geleaked is, dus ontwikkeling staat niet stil..
Ik zal eens kijken of ik op XDA een paar screenshots kan posten

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Brotuck schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:07:
Momenteel draai ik de Beta Android Q die eigenlijk gisteren geleaked is, dus ontwikkeling staat niet stil..
Ik zal eens kijken of ik op XDA een paar screenshots kan posten
beta android q op een p30 (pro)? dat klinkt interesant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
copywizard schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:20:
[...]

beta android q op een p30 (pro)? dat klinkt interesant
Ja werkt eigenlijk probleemloos, behalve dan dat hij not certified is enzo
Ik heb het gevoel dat het sneller werkt, maar dat kan ook komen doordat ik een factory reset moest doen.

Er zit de Juli patch in...

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Brotuck schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:31:
[...]

Ja werkt eigenlijk probleemloos, behalve dan dat hij not certified is enzo
Ik heb het gevoel dat het sneller werkt, maar dat kan ook komen doordat ik een factory reset moest doen.

Er zit de Juli patch in...
wel fijn om te weten dat er een beta loopt nu hopen dat die snel binnen 60 dagen af is gelopen en we nog voor het US embargo android q krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
copywizard schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:33:
[...]

wel fijn om te weten dat er een beta loopt nu hopen dat die snel binnen 60 dagen af is gelopen en we nog voor het US embargo android q krijgen ;)
De final release is in Augustus toch ? Dat zal krap worden :)

Echter denk ik dat het op de G20 al veel duidelijker gaat worden.
Die is op 28 en 29 Juni.
Dan komt er vast een handelsovereenkomst tussen de VS en China en is dit weer achter de rug.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
letskeepitsafe schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:02:
[...]

Het is bekend dat Huawei een soort automatische helderheid toepast die losstaat van de automatische helderheid optie. Wat ik hiermee bedoel is dat hij bijvoorbeeld automatisch het scherm wat dimt als je veel wit open hebt staan. Stel maar eens een kleurrijke achtergrond in en open een webpagina met heel veel wit. Druk daarna op je home knop om naar je achtergrond te gaan en je zult zien dat het scherm langzaam wat helderder en levendiger wordt. Dit is een optie die je niet uit kunt schakelen. Ik denk dat dit is wat je bedoelt, dat op sommige momenten de telefoon zelf bepaalt om toch meer of minder fel beeld te geven.

Ik merk zelf ook dat de telefoon veel brighter kan zijn als ik een video kijk en de telefoon wel op auto-brightness heb staan in fel zonlicht. Schakel ik daarna naar een witte pagina dan is de brightness echt een stuk lager en is het in fel zonlicht toch lastiger te lezen. Ik wou dat ik hem altijd zo fel kon krijgen als de telefoon doet op momenten dat er vooral veel kleuren en weinig wit op het scherm zichtbaar is.
Dit heb je bij meer telefoons. Vaak zit de optie elders en heet 'helderheid aanpassen aan de inhoud' oid. Er zijn zoveel varianten die per merk ook nog eens op andere plekken staan. Lang niet altijd bij 'weergave' of 'beedscherm'.

Tweede dingetje (en ook hierin is Huawei niet de enige) is dat je het scherm zelf niet zo helder kan zetten als het systeem zelf kan bij een zonlichtboost.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Señor Sjon schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:18:
[...]

Dit heb je bij meer telefoons. Vaak zit de optie elders en heet 'helderheid aanpassen aan de inhoud' oid. Er zijn zoveel varianten die per merk ook nog eens op andere plekken staan. Lang niet altijd bij 'weergave' of 'beedscherm'.

Tweede dingetje (en ook hierin is Huawei niet de enige) is dat je het scherm zelf niet zo helder kan zetten als het systeem zelf kan bij een zonlichtboost.
Klopt, het is wel spijtig vind ik. Ik lees namelijk vaak tekst op een witte achtergrond en merk dat zelfs dus op auto-brightness dit in de volle zon soms lastig te lezen is. Helemaal ook omdat het scherm nogal reflecteert, helemaal langs de randen natuurlijk. Aan de andere kant snap ik ook wel dat wit een beetje geremd wordt, aangezien een zeer hoge brightness waarschijnlijk sneller zorgt voor burn-in op een OLED scherm. Als eenmaal die 'extra brightness' inkickt bij het kijken van een filmpje of iets anders dan kan het scherm wel echt super fel in de zon en is het prima te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Zie dit draadje op XDA voor ervaringen en screenshots. Van Android Q
https://forum.xda-develop...bugs-experiences-t3939643

[ Voor 4% gewijzigd door Brotuck op 14-06-2019 15:31 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Dav0s

Hr?

Zijn er hier mensen die gebruik maken/maakten van Voice over WiFi? Ik heb (met Vodafone) slecht bereik bij mij thuis en heb dan ook direct VoWiFi ingeschakeld toen ik mijn Huawei P30 pro kreeg. Dit werkte ontzettend goed! Maar sinds een week of 2 wil hij opeens niet meer verbinden met Voice over WiFi. Zelfs niet als ik de voorkeur op "bellen over wifi" ipv "bellen over 4g" zet.

Iemand anders dit probleem ook en een mogelijke oplossing? Ik heb een vermoeden dat dit mis gaat sinds de laatste software update, maar ik weet het niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Dav0s schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:15:
Zijn er hier mensen die gebruik maken/maakten van Voice over WiFi? Ik heb (met Vodafone) slecht bereik bij mij thuis en heb dan ook direct VoWiFi ingeschakeld toen ik mijn Huawei P30 pro kreeg. Dit werkte ontzettend goed! Maar sinds een week of 2 wil hij opeens niet meer verbinden met Voice over WiFi. Zelfs niet als ik de voorkeur op "bellen over wifi" ipv "bellen over 4g" zet.

Iemand anders dit probleem ook en een mogelijke oplossing? Ik heb een vermoeden dat dit mis gaat sinds de laatste software update, maar ik weet het niet zeker...
Deze thread is dan wel voor Vodaphone UK, maar wie weet staan er dingen in die jij kunt proberen. Ik snap dat het eerst werkte en nu niet, wat raar is. Maar heb je alle stappen al gevolgt die er te volgen zijn?

Eén van de reacties die je mss kunt proberen:
Here's how I fixed it with my p20 lite

Go into the my Vodafone app or the my Vodafone portal online.

There's an option for extras and WiFi calling is in there turn it off if activated.

Shut the device off and re activate WiFi calling.

Power the phone back on and should be there. If not you'll need the web team to look into it for you
Ik heb zelf geen Vodafone en kan het dus niet zelf nakijken.. But worth a try.

Edit: Linkje natuurlijk er wel bij doen

[ Voor 4% gewijzigd door Zephrex op 16-06-2019 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:43
Vandaag weer last gehad van wegvallende (en blijvende) data connectie. Altijd wel handig als je er op dat soort momenten ook van afhankelijk bent van een werkende verbinding.

Ben er inmiddels wel achtergekomen dat je niet meer de telefoon opnieuw hoeft op te starten (zoals hier reeds door een andere gebruiker is vermeld). Even in vliegtuigmodus zetten en daarna weer uitzetten lost het vervelende probleem op. Aankomende week Vodafone maar eens bellen en kijken als ze een nieuwe simkaart willen opsturen.

Buiten de wegvallende verbinding ben ik nog steeds zeer content met de P30!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:53
RoadRunnerRik schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:00:
Vandaag weer last gehad van wegvallende (en blijvende) data connectie. Altijd wel handig als je er op dat soort momenten ook van afhankelijk bent van een werkende verbinding.

Ben er inmiddels wel achtergekomen dat je niet meer de telefoon opnieuw hoeft op te starten (zoals hier reeds door een andere gebruiker is vermeld). Even in vliegtuigmodus zetten en daarna weer uitzetten lost het vervelende probleem op. Aankomende week Vodafone maar eens bellen en kijken als ze een nieuwe simkaart willen opsturen.

Buiten de wegvallende verbinding ben ik nog steeds zeer content met de P30!
Ik heb mijn simkaart bij een Vodafone winkel laten omruilen deze week en het probleem is opgelost vreemd genoeg. Vertelde me dat ik nog een oude simkaart had.. dat stond dus in het systeem. Maar mijn simkaart was pas 1 maand oud :+ .
Heb nu geen issues meer gehad, hiervoor had ik ze bijna elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Zephrex schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:04:
[...]

Deze thread is dan wel voor Vodaphone UK, maar wie weet staan er dingen in die jij kunt proberen. Ik snap dat het eerst werkte en nu niet, wat raar is. Maar heb je alle stappen al gevolgt die er te volgen zijn?

Eén van de reacties die je mss kunt proberen:

[...]

Ik heb zelf geen Vodafone en kan het dus niet zelf nakijken.. But worth a try.

Edit: Linkje natuurlijk er wel bij doen
Ja, die had ik ook gevonden. Heb ook met Vodafone gebeld. In Nederland staat VoWiFi standaard aan bij alle klanten. Je kan het als klant ook niet uit en aan zetten, is echt een netwerk instelling. In de UK is dit wel op klant niveau in en uit te schakelen.

Heb de netwerkinstellingen reset, geprobeerd op te starten zonder simkaart en daarna weer met simkaart, maar het helpt allemaal niet helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb alleen dat de combi Huawei <> Garmin smartwatch geen topper is. Waar mijn U11 permanent verbonden bleef is het bij de P30 pro hooguit een paar minuten tot ie weer de verbinding verbreekt. Ik heb in energie management de Garmin Connect app alle stroomverbruikende rechten gegeven, maar toch handhaaft ie niet de connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Señor Sjon schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:33:
Ik heb alleen dat de combi Huawei <> Garmin smartwatch geen topper is. Waar mijn U11 permanent verbonden bleef is het bij de P30 pro hooguit een paar minuten tot ie weer de verbinding verbreekt. Ik heb in energie management de Garmin Connect app alle stroomverbruikende rechten gegeven, maar toch handhaaft ie niet de connectie.
Heb je ook via het menu 'Battery optimization' de app op 'not allowed' gezet, dus dat hij niet mag battery managen. Ik wist eerst niet van het bestaan van die battery optimization af, maar alleen van de 'normale' met die 3 schuifjes / auto managen. Om bij 'Battery optimization' te komen kan je gewoon bovenin in settings zoeken naar battery en dan komt die te voorschijn. Mocht je het al wel gedaan hebben dan zou ik het helaas ook niet weten wat je nog kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die staat op handmatig. Of moet ik nog een app af om dat te killen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Señor Sjon schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:21:
Die staat op handmatig. Of moet ik nog een app af om dat te killen?
Handmatig? Ik heb zelf alles op engels dus misschien praten we beetje langs elkaar heen.

Er zijn 2 battery opties binnen de software. 1 is te vinden door in het battery menu binnen settings naar 'app launch' te gaan inderdaad. Daar kan je hem op handmatig zetten en dan kan je 3 schuifjes aanzetten.

De andere battery optie kan je vinden door als je Settings opent, bovenin de zoekbalk 'battery' in te typen en dan is het bij mij het eerste resultaat. Die heeft een geel logo ipv de rest die groene logos heeft.
Daar kan je de app in zoeken en kan je hem op 'not allowed' zetten zodat de software dus geen battery optimization mag toepassen.

Zodra je dus al die 2 battery opties aangepast hebt, dan zou de software echt van de app moeten afblijven qua batterij beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ah, die tweede had ik nog niet gehad. Ook heel logisch om meerdere apps de batterij te laten optimaliseren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Señor Sjon schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:36:
Ah, die tweede had ik nog niet gehad. Ook heel logisch om meerdere apps de batterij te laten optimaliseren. 8)7
Ja logisch is het allemaal niet nee.
Hopelijk verhelpt dit jouw probleem! Laat even weten of het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Dav0s schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:52:
[...]

Ja, die had ik ook gevonden. Heb ook met Vodafone gebeld. In Nederland staat VoWiFi standaard aan bij alle klanten. Je kan het als klant ook niet uit en aan zetten, is echt een netwerk instelling. In de UK is dit wel op klant niveau in en uit te schakelen.

Heb de netwerkinstellingen reset, geprobeerd op te starten zonder simkaart en daarna weer met simkaart, maar het helpt allemaal niet helaas :(
In netwerk instelling kan je VoWiFi gewoon uitzetten onder mobiel netwerk > Oproepen via Wi-Fi . En daarna uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

dutchnltweaker schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:29:
[...]

In netwerk instelling kan je VoWiFi gewoon uitzetten onder mobiel netwerk > Oproepen via Wi-Fi . En daarna uitschakelen.
Ja, daar heb ik hem wel uit gezet en weer aan. Maar in de UK kan je hem dus ook aan de kant van de provider uitschakelen en inschakelen. Daar hebben ze het op die website over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Amadeus1966 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:33:
De originele had ik perongeluk in zijn geheel verwijderd en is in adb ook niet terug te halen......
Heb de originele inmiddels terug middels een externe bron.
Nu niet meer aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
dutchnltweaker schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:52:
[...]

Ik heb mijn simkaart bij een Vodafone winkel laten omruilen deze week en het probleem is opgelost vreemd genoeg. Vertelde me dat ik nog een oude simkaart had.. dat stond dus in het systeem. Maar mijn simkaart was pas 1 maand oud :+ .
Heb nu geen issues meer gehad, hiervoor had ik ze bijna elke dag.
Update sinds vandaag weer hetzelfde probleem.. Zeggen dat het aan het toestel kan liggen.. Maar naar een reparatie service sturen zit ik niet op te wachten en geloof niet dat het aan het toestel lig. Dit probleem speelt pas sinds deze maand.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 17-06-2019 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 23:05
Ik heb met de laatste update dat het openen van de camera even duurt. Je ziet dan even niets door de camera (zwart beeld) en na 3 seconden ofzo heb je pas beeld. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Versie is 9.1.0.161

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
UrbanSnEAky schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:06:
Ik heb met de laatste update dat het openen van de camera even duurt. Je ziet dan even niets door de camera (zwart beeld) en na 3 seconden ofzo heb je pas beeld. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Versie is 9.1.0.161
Na de update nog een geforceerde reboot gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Laatst online: 18-09 23:05
Amadeus1966 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:24:
[...]

Na de update nog een geforceerde reboot gedaan?
Dankje, dat heeft geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik met een willekeurig audio jack zoals hieronder te zien mijn bedrade oordopjes gewoon gebruiken.

https://www.mobilesupplie...MeNJqqcyuQ68aAqrLEALw_wcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 22:24:
Kan ik met een willekeurig audio jack zoals hieronder te zien mijn bedrade oordopjes gewoon gebruiken.

https://www.mobilesupplie...MeNJqqcyuQ68aAqrLEALw_wcB
Ja, moet geen probleem zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
dutchnltweaker schreef op maandag 17 juni 2019 @ 17:13:
[...]

Update sinds vandaag weer hetzelfde probleem.. Zeggen dat het aan het toestel kan liggen.. Maar naar een reparatie service sturen zit ik niet op te wachten en geloof niet dat het aan het toestel lig. Dit probleem speelt pas sinds deze maand.
Update: het wordt een kasje muurtje verhaal.. Ik ga nu een simkaart van een andere provider gebruiken om het te testen.. Vodafone blijft stug volhouden (wuift weg dat het aan hun ligt) dat het aan het toestel ligt.. Terwijl het probleem eerder niet was..

Ik laat wel weten komende tijd of ik het probleem met een andere provider heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
In den beginne had ik er ook geen last van. Het wegvallen van ontvangst is nu zo'n 4 a 5 weken bezig op m'n P30. Of het zat in de laatste software update maar dan zouden er meer gebruikers last van moeten hebben. Of bij Vodafone hebben ze achter de schermen wat wijzigingen doorgevoerd. Kan er niet echt bij inkomen dat het een toestel gerelateerd (hardware) iets is. Dan zouden er toch meer providers last van moeten hebben?!
dutchnltweaker schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 07:45:
[...]

Update: het wordt een kasje muurtje verhaal.. Ik ga nu een simkaart van een andere provider gebruiken om het te testen.. Vodafone blijft stug volhouden (wuift weg dat het aan hun ligt) dat het aan het toestel ligt.. Terwijl het probleem eerder niet was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Wel opmerkelijk.Ook ik ervaar verschillende problemen met Vodafone sinds enkele weken op mijn P30 pro. Ontvangst was beter en VoWiFi werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Laatst online: 00:11
Ondanks wat er misschien gaat komen qua ondersteuning voor Huawei gisteren ook maar even als vervanger van mijn XZpremium dit toestel gekozen. Het eerste toestel sinds 15 jaar Sony (gebrek aan een goed alternatief binnen Sony)

Hopelijk gaat deze P30pro bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:48
Ben uiteindelijk na een maand erg tevreden gebruik toch nog overgestapt van de P30 naar de P30 Pro. Tweedehands gekocht en gelukt gehad dat de vorige eigenaar de sonos niet heeft geclaimd. Ip68 en de camera waren doorslaggevend.
Top toestellen!

[ Voor 22% gewijzigd door ThijsM op 20-06-2019 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Ik kom er nu pas achter dat 16:9 niet mogelijk is, weet iemand of dit er nog wel aan zit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 13:08
Sinds gisteren bij het gebruiken van de telefoon komen er ineens reclames in beeld. Bijvoorbeeld bij het openen van de standaard camera. Iemand hier ook last van? Of iemand die weet hoe ik dit extreem hinderlijke probleem verhelp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Tricto schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:13:
Sinds gisteren bij het gebruiken van de telefoon komen er ineens reclames in beeld. Bijvoorbeeld bij het openen van de standaard camera. Iemand hier ook last van? Of iemand die weet hoe ik dit extreem hinderlijke probleem verhelp?
Hier geen last van.
Misschien recent een app geïnstalleerd die dit veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:36
dutchnltweaker schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 07:45:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, met 2 verschillende providers uit 2 verschillende landen.
Ik werk in Nederland en in de Oekraïne en in beide landen heb ik het probleem, dus het het zeker geen simkaart probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Deniax schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:32:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, met 2 verschillende providers uit 2 verschillende landen.
Ik werk in Nederland en in de Oekraïne en in beide landen heb ik het probleem, dus het het zeker geen simkaart probleem.
Had je dit probleem gelijk? Want bij mij is het later ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:36
dutchnltweaker schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:38:
[...]

Had je dit probleem gelijk? Want bij mij is het later ontstaan.
Nee, pas na de update naar 161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Deniax schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 00:41:
[...]
Nee, pas na de update naar 161
Bij mij daarvoor al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

Tricto schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:13:
Ik denk dat je een appje hebt geïnstalleerd die dit doet...

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Mijn XZ premium heeft opeens weer leven in zich, ik twijfel of ik de P30 wel moet houden nu..Maar wat een mooi toestel is het zeg. Zou weer makkelijk 2jaar vooruit kunnen.

Het enige wat ik nu mis tegenover Sony is eigenlijk de gehele skin wat met nova of een ander eventueel opgelost kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:25

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Zo van de Mate 20 Pro naar de P30 Pro gegaan. Heerlijk alles is bekend, werkt zoals het moet. Op de Tele2 website (foutje) heb ik het toestel voor €524 kunnen kopen. Gaat hierbij om de 256GB variant. Inmiddels al een paar dagen de prijs naar 624 totale toestel kosten (wat nog niet veel is voor de 256gb variant)

Heel benieuwd hoe de nachtfotos hieruit gaan rollen :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Mother_Goozz schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:36:
Zo van de Mate 20 Pro naar de P30 Pro gegaan. Heerlijk alles is bekend, werkt zoals het moet. Op de Tele2 website (foutje) heb ik het toestel voor €524 kunnen kopen. Gaat hierbij om de 256GB variant. Inmiddels al een paar dagen de prijs naar 624 totale toestel kosten (wat nog niet veel is voor de 256gb variant)

Heel benieuwd hoe de nachtfotos hieruit gaan rollen :)
En ik heb hem afgelopen donderdag bij belsimpel gekocht, wel met tele2. Maar die active is alleen bij tele2.nl. In totaal puur voor het toestel ben ik dan minder kwijt maar die Sonos trekt het verschil gigantisch richting die deal. Zou ik hem dan bij belsimpel kunnen annuleren om die deal te pakken.. Val nog binnen de periode van annuleren volgens mij...

[ Voor 18% gewijzigd door AMARONE op 23-06-2019 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
  • Laatst online: 09-11-2019
Sharule schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:36:
[...]

Mijne heb ik in april besteld. Denk dat ze eerat voorraad gen1 hebben opgemaakt..
Dat zou natuurlijk kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
Hallo allemaal,

Mijn telefoon slurpt laatste tijd batterij.
Gisteren gaan slapen met een batterij percentage van 85%, word wakker en hij staat op 70%

Als ik kijk naar batterijverbruik staan er geen gekke dingen.
Alleen 'mobiel standby' staat wel bovenaan de lijst viel me op.

Is het nodig om de telefoon helemaal naar fabrieksinstellingen te zetten?
Of wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 22:33
Heb hetzelfde met mijn Mate 20 Pro sinds de update naar EMUI 9.1. Sinds die update is mijn batterijduur echt vele malen minder. Heb verder niks veranderd. Ook geen idee dus waar het aan kan liggen, misschien aan een fout in de nieuwe kernel versie.
Heb eigenlijk geen zin om een reset te doen, dus hoop nog dat het misschien anders op te lossen is.
Misschien is er een mogelijkheid om de laatste update er opnieuw op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Misschien heeft het er mee te maken dat je bereik niet optimaal is?
Ik merk de laatste tijd ook dat de batterij wat minder zuinig in standby is. Dit tegelijk met dat het bereik ook minder goed lijkt te zijn de laatste tijd. Ik zit zo vaak in gebouwen opeens op zwak 3G waar 4G met een andere telefoon makkelijk haalbaar is met prima bereik. Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

UrbanSnEAky schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:06:
Ik merk dit wel bij het afspelen van video's. Voor ik iets afspeel een paar seconden zwart beeld sinds de 161 update. Helaas lost een reboot dit niet op... Is wel alleen met de gallerij video's dacht ik. Merken anderen dit ook?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
letskeepitsafe schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:55:
Misschien heeft het er mee te maken dat je bereik niet optimaal is?
Ik merk de laatste tijd ook dat de batterij wat minder zuinig in standby is. Dit tegelijk met dat het bereik ook minder goed lijkt te zijn de laatste tijd. Ik zit zo vaak in gebouwen opeens op zwak 3G waar 4G met een andere telefoon makkelijk haalbaar is met prima bereik. Apart.
Nee lijkt me niet. Ik ben op dezelfde plekken als voorheen, dus dat kan geen verschil veroorzaken. Heb op die plekken ook altijd 4G+ met vol, of op 1 streepje na vol, bereik. Dat had ik vóór de update en nu ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
misterdjus schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:54:
[...]

Ik merk dit wel bij het afspelen van video's. Voor ik iets afspeel een paar seconden zwart beeld sinds de 161 update. Helaas lost een reboot dit niet op... Is wel alleen met de gallerij video's dacht ik. Merken anderen dit ook?
Hmm.. Nee dat heb ik niet.

Vind het wel jammer van die batterijduur nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephrex
Mijn batterijduur is nog steeds ontzettend goed, ook na de update. Ook geen haperingen bij de camera of andere problemen ondervonden nog..

Ik merk wel dat als ik op mijn mobiele netwerk zit, de batterijduur een stuk minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:10
Zephrex schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:03:
Mijn batterijduur is nog steeds ontzettend goed, ook na de update. Ook geen haperingen bij de camera of andere problemen ondervonden nog..

Ik merk wel dat als ik op mijn mobiele netwerk zit, de batterijduur een stuk minder is.
Helemaal mee eens. Ik heb nog nooit een telefoon gehad met zo'n goede batterij duur. Ik ben een intensief gebruiker. Het is mij nog steeds niet gelukt om aan het einde van de dag de batterij leeg te hebben. Heb altijd nog wel 30% over. Dat is mij met een Samsung (ook niet met de s10plus) nimmer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Wat ik eigenlijk met mijn opmerking wilde zeggen is, als mijn batterijduur bagger was dan zou ik de boel hebben gereset. Alles wipen en opnieuw dingen installeren. Alle instellingen langsgaan om uit te sluiten dat er geen apps op de achtergrond zijn die de boel leegzuigen etc. Als dat allemaal niet helpt kan het aan de fysieke batterij liggen. Maar aangezien de meeste mensen problemen hebben na de update lijkt mij dat niet.

Van zoveel factoren afhankelijk. Draai je skins, hoeveel widgets heb je. Probeert je email shizzle elke minuut mail binnen te halen via je mobiele netwerk etc..

Just a thought.

[ Voor 15% gewijzigd door Zephrex op 26-06-2019 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Ik gebruik het ding nu een paar maanden, toch wel het beste toestel wat ik in jaren heb gehad. Batterijduur is geweldig, camera is om te smullen. Wat een opties en de AI doet het ook meer dan prima in de meeste situaties. Vooral met kinderen is het mooi om snel te kunnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Prosac schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:24:
Ik gebruik het ding nu een paar maanden, toch wel het beste toestel wat ik in jaren heb gehad. Batterijduur is geweldig, camera is om te smullen. Wat een opties en de AI doet het ook meer dan prima in de meeste situaties. Vooral met kinderen is het mooi om snel te kunnen schieten.
Ik heb hetzelfde gevoel. Het enige jammere is het scherm wat net even wat minder scherp is dan ik gewend ben.(kom van een 4k scherm dus opzich logisch :P)

Hopelijk blijft Android gewoon beschikbaar voor de P30p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
Vind de p30 pro camera pro wel mindere foto's nemen in licht omstandigheden. Vaak zijn foto's te licht (huidskleur bv is dan veel te wit). en in kunstmatige warme licht te geel.

[ Voor 11% gewijzigd door Sharule op 28-06-2019 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Wat een heerlijk werkende smartphone is de P30 Pro toch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Wat mij aan de camera opvalt is dat als je een normale foto maakt (AI mode uit) hij de achtergrond nog regelmatig blurt als er voorwerp of persoon duidelijk in beeld is.
Als ik dat vergelijk met mijn oude U11 dan is dat veel minder het geval, waardoor alles bij de U11 wat scherper oogt.
Weet iemand waarom dit gebeurt? Als ik een portrait of aperture shot wil maken dan kies ik daar wel handmatig voor. En het is dus ook niet de AI mode die het forceert, want die heb ik uitstaan.

Hier een foto waarop alleen de maaltijdsalade scherp is en de rest in mijn ogen niet. Ik vind dat persoonlijk geen mooie duidelijke foto. https://imgur.com/a/PeKgtBT

[ Voor 17% gewijzigd door letskeepitsafe op 29-06-2019 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
En zo is alles weer 'goed' tussen Trump en China... Lees: tussen Huawei en Google.
Mag gewoon weer door gaan, zoals ik wel verwacht had.
Storm in een glas water... Huilie huilie om niks.
De verkopen van Huawei zullen nu wel weer aantrekken.
Android is nog wel even een blijvertje voor ons dus.

https://www.androidplanet...lsblokkade-opgeheven/amp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Had je anders verwacht?
Ik niet, Trump is gewoon weer iemand die ergens een plasje over wilde doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Amadeus1966 op 30-06-2019 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 19-09 19:50
Allewijn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 12:04:
En zo is alles weer 'goed' tussen Trump en China... Lees: tussen Huawei en Google.

Nou, niet helemaal. De ban is opgeschort en dan enkel voor verkoopactiviteiten die geen gevaar opleveren voor de nationale veiligheid. Huawei staat nog steeds op de verboden lijst. Huawei mag in de VS tevens nog steeds geen netwerkapparatuur verkopen. Daar ging het allemaal om, het verbod was een gevalletje "met de botte bijl". Dat lijkt nu voorlopig hersteld.

Ding is dus wel: Als China niet doet wat de VS wil, is de opschorting zo weer van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
letskeepitsafe schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:07:
Wat mij aan de camera opvalt is dat als je een normale foto maakt (AI mode uit) hij de achtergrond nog regelmatig blurt als er voorwerp of persoon duidelijk in beeld is.
Als ik dat vergelijk met mijn oude U11 dan is dat veel minder het geval, waardoor alles bij de U11 wat scherper oogt.
Weet iemand waarom dit gebeurt? Als ik een portrait of aperture shot wil maken dan kies ik daar wel handmatig voor. En het is dus ook niet de AI mode die het forceert, want die heb ik uitstaan.

Hier een foto waarop alleen de maaltijdsalade scherp is en de rest in mijn ogen niet. Ik vind dat persoonlijk geen mooie duidelijke foto. https://imgur.com/a/PeKgtBT
Ik heb 3 foto's gemaakt van iemand aan tafel. 2x is alles scherp en 1x de achtergrond vervaagd(is wel meteen de mooiste foto) geen idee waarom die afwijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
letskeepitsafe schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:07:

Scherpstelpunt is anders hoe vervelend het ook is. Heb je zelf niet toevallig op het scherm geklikt waar je hem op wil scherpstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
RoadRunnerRik schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:08:
[...]

Scherpstelpunt is anders hoe vervelend het ook is. Heb je zelf niet toevallig op het scherm geklikt waar je hem op wil scherpstellen?
Nee, dat doe ik bewust niet. In de hoop dat hij dus het geheel scherpstelt, maar dat gebeurt dus duidelijk niet. Dit kon mijn U11 een stuk beter, apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

Sharule schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:45:
Vind de p30 pro camera pro wel mindere foto's nemen in licht omstandigheden. Vaak zijn foto's te licht (huidskleur bv is dan veel te wit). en in kunstmatige warme licht te geel.
Wat eventueel daarin nog iets kan helpen, is de pro-modus in te schakelen. Je hoeft dan geen instellingen aan te passen, maar merk wel dat bijvoorbeeld de HDR dan veel minder snel doorslaat in het overbelichten van situaties.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die de nieuwe update binnen hebben 9.1.0.178?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Laatst online: 08-09 18:16
Verwijderd schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:40:
Jep hier is hij binnen op de pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrHiddeV schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:25:
[...]

Jep hier is hij binnen op de pro :)
OTA? of funkyhuawei? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 09:40
Verwijderd schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:40:
Hier ook zojuist binnen :) (OTA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
B-Art schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:10:
[...]

Hier ook zojuist binnen :) (OTA)
Krijg hier nog niks binnen....

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 02-07-2019 04:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Laatst online: 08-09 18:16
Gewoon OTA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:41
Nu aan het downloaden en aan het installeren.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
De uitrol van een update kan soms wel een week of twee/drie duren (tenminste de eerdere updates wel)
Het is meer dan prima om te melden dat er een nieuwe update is maar laten we proberen het topic wel wat schoon te houden van een "ik heb hem wel - ik heb hem nog steeds niet" discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-09 15:56
TR1969 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:53:
De uitrol van een update kan soms wel een week of twee/drie duren (tenminste de eerdere updates wel)
Het is meer dan prima om te melden dat er een nieuwe update is maar laten we proberen het topic wel wat schoon te houden van een "ik heb hem wel - ik heb hem nog steeds niet" discussie.
Toch nog een vraag. Heeft er iemand een changelog? Is dit de update met DC dimming?

[ Voor 3% gewijzigd door _Tinus_ op 02-07-2019 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
_Tinus_ schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:27:
[...]

Toch nog een vraag. Heeft er iemand een changelog? Is dit de update met DC dimming?
Here’s a complete changelog that the new update brings:

Changelog:

This update adds the DC dimming mode, preventing screen flickering.
Adds the DC dimming mode, preventing screen flickering. Go to Settings > Display > Eye comfort to enable Flicker reduction.
Adds Huawei’s ultra-low latency Bluetooth technology, allowing for high-quality sound and no-lag audio and video syncing, providing a thrilling listening and viewing experience.
Improves photo quality, making colors appear more natural and authentic.
Fixes the abnormal display of videos recorded by the front camera.
Adds the option to enroll a second face.
Optimizes fingerprint authentication. Re-enroll your fingerprints for an improved user experience
Fixes the issue where the display colors are abnormal in certain scenarios.
Allows for messages and notifications to display on a locked screen with live wallpaper.
Fixes the issue where the screen does not turn off automatically in certain scenarios. Optimizes system stability, for smoother overall performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Zitten er ook nadelen aan de DC dimming optie? Is bijvoorbeeld de helderheid lager en/of kost dit meer batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Mooie update wel, hoop dat de vingerscan weer stappen zet. Heb vaak dat die het toch niet helemaal herkent wat echt een stap terug is tov de Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Komt de p30 pro met een standaard screenprotector en een case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
038Robijno schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 23:27:
Komt de p30 pro met een standaard screenprotector en een case?
Nee, dat zit er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:50

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

AMARONE schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:28:
Mooie update wel, hoop dat de vingerscan weer stappen zet. Heb vaak dat die het toch niet helemaal herkent wat echt een stap terug is tov de Sony.
Je zou kunnen overwegen helemaal opnieuw je vingers te scannen. Ik sta er juist van te kijken hoe accuraat en snel deze scanner is (zeker t.o.v. de OP 6T). Ik heb van de 100 scans misschien 1 keer een verkeerde of langzame scan. Nou is dat geen heilige score ;), maar ik ben er wel zeer te spreken over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
Ik vond de scan ook erg goed en snel gaan. N.a.v. de release notes toch even opnieuw ingeleerd en zover ik goed kan beoordelen lijkt het nog net een tikje sneller te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GirlKillu
  • Laatst online: 11-09 10:26
Heeft er nog iemand last van app/wifi sleep op de P30 Pro? Ik gok sinds de .161 update. Weet niet zeker of het de wifi sleep of de app sleep is.
Maar zowel mijn wifi sleep staat uit, en mijn apps als whatsapp/messenger etc staan ook aangevinkt als altijd actief op achtergrond.
Toch heb ik sinds korte tijd nu dat ik soms geen meldingen ontvang, pas als ik mijn telefoon zelf ontgrendel en de app zelf pas opent..Dus lijkt me eerder een app sleep issue plots te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 10:51

Gorefest

serial killer.

GirlKillu schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:30:
Heeft er nog iemand last van app/wifi sleep op de P30 Pro? Ik gok sinds de .161 update. Weet niet zeker of het de wifi sleep of de app sleep is.
Maar zowel mijn wifi sleep staat uit, en mijn apps als whatsapp/messenger etc staan ook aangevinkt als altijd actief op achtergrond.
Toch heb ik sinds korte tijd nu dat ik soms geen meldingen ontvang, pas als ik mijn telefoon zelf ontgrendel en de app zelf pas opent..Dus lijkt me eerder een app sleep issue plots te zijn.
Ik heb hier ook regelmatig last van, weet niet of dat sinds .161 is ervaar het eigenlijk sinds dat ik hem heb.
Het is behoorlijk irritant in elk geval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 19-09 19:50
Allewijn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 12:04:

Zoals ik al dacht ....

https://www.ad.nl/tech/hu...zwarte-lijst-vs~a6f14d0b/

Voorlopig verandert er dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb 2 vragen...

- hoe kan ik de 'suggesties' uitzetten in de app drawler menu?

- how kom ik erachter of ik een toestel heb voor de Nederlandse markt of daarbuiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
038Robijno schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:59:
Ik heb 2 vragen...

- hoe kan ik de 'suggesties' uitzetten in de app drawler menu?

- how kom ik erachter of ik een toestel heb voor de Nederlandse markt of daarbuiten?
Antwoord op vraag 1.suggesties kan je in de app drawer niet uitschakelen.

Antwoord op vraag 2. Er is niet echt een Nederlands toestel of voor de Nederlandse markt bedoelde toestel uitgebracht, het eea heeft allemaal te maken met de firmware waar het op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik dacht te hebben gelezen dat het handelsverbod zou worden opgeheven met Huawei, en dat Google weer voor een langere tijd hun toestellen mochten updaten.

Voorlopig dus nog niet van de zwarte lijst af.. Denk dat ik het toestel toch ga terug sturen naar belsimpel en op save ga voor de S10+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
038Robijno schreef op zondag 7 juli 2019 @ 00:48:
Ik dacht te hebben gelezen dat het handelsverbod zou worden opgeheven met Huawei, en dat Google weer voor een langere tijd hun toestellen mochten updaten.

Voorlopig dus nog niet van de zwarte lijst af.. Denk dat ik het toestel toch ga terug sturen naar belsimpel en op save ga voor de S10+
Je weet dat het over heel wat schijven moet tevorens het resultaat zichtbaar is? Heb geduld, Huawei gaat echt wel van de zwarte lijst af. En waarom zou je voor save gaan? Mankeert toch niks aan de P30(pro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GirlKillu
  • Laatst online: 11-09 10:26
Gorefest schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:11:
[...]

Ik heb hier ook regelmatig last van, weet niet of dat sinds .161 is ervaar het eigenlijk sinds dat ik hem heb.
Het is behoorlijk irritant in elk geval :(
Ja, echt vervelend. Ik merkte net ook wel dat mijn vrouw met Xiaomi Mi A2 ook wel last van heeft. Dus misschien iets van WhatsApp/Messenger zelf met een update, echt irritant, moet je altijd zelf je telefoon unlocken om te kijken of iemand wat heeft gezegd.
Pagina: 1 ... 18 ... 41 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?