Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Casual_T schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 19:24:
[...]

Ik ben geen expert op het gebied van video kwaliteit, maar voor mijn gevoel is het niet zo super slecht? Bedoel je op het gebied van stabilisatie? Kleurechtheid?
Nee kleurechtheid geen probleem, is voor video en foto goed te bewerken naar smaak in software op pc maar de kirin soc heeft er wat problemen mee, vooral 4k. 60fps is al compleet niet ondersteund wat op zich geen mega ramp is maar om 30fps mogelijk te maken is de bitrate zeer laag gehouden en zijn de videos niet smooth maar met een regelmatige stutter erin, vooral bij bewegende beelden of als je zelf beweegt tijdens het filmen.

Voor een snapchat filmpje oid geen probleem maar als je er wat kwalitatievere videos mee wilt maken, voor bv op youtube of iig meer dan alleen social media playback dan is het gewoon niet voldoende. Mijn S8 plus deed/doet dit al vele male beter en de S10 nog beter en een iphone nog veel beter. Het is dus wel iets wat ik verwacht van een 2019 top toestel, zeker omdat ik er waarde aan hecht en er gebruik van maak.

[ Voor 10% gewijzigd door NosferatuX op 10-05-2019 19:38 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
NosferatuX schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 19:35:
[...]

Voor een snapchat filmpje oid geen probleem maar als je er wat kwalitatievere videos mee wilt maken, voor bv op youtube of iig meer dan alleen social media playback dan is het gewoon niet voldoende. Mijn S8 plus deed/doet dit al vele male beter en de S10 nog beter en een iphone nog veel beter. Het is dus wel iets wat ik verwacht van een 2019 top toestel, zeker omdat ik er waarde aan hecht en er gebruik van maak.
Ah, helder. Dan kan ik me enigszins in je mening vinden. Ik kijk zelf nauwelijks m'n op de telefoon gemaakte filmpjes terug op de PC, dus dat is een ander verhaal. Gemis van 4K 60fps vind ik jammer, maar voor mijn gebruik geen deal breaker. Zouden ze dit er later niet alsnog in kunnen patchen? Of trekt de Kirin 980 dit niet?

Wat foto's betreft ben ik iig wel onder de indruk en dan gebruik ik nog niet eens de Pro modus / RAW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Weet iemand toevallig hoe het geluid is bij muziek? Heb zelf nog de note 8 en mag binnenkort verlengen, maar aangezien ik veel muziek op luidspreker heb staan vraag ik me af of dat goed genoeg is. Note 8 is soms nogal zacht. Vooral met omgevingsgeluid komt de note 8 amper door

[ Voor 6% gewijzigd door androidfreaker op 10-05-2019 20:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:10
androidfreaker schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 20:21:
Weet iemand toevallig hoe het geluid is bij muziek? Heb zelf nog de note 8 en mag binnenkort verlengen, maar aangezien ik veel muziek op luidspreker heb staan vraag ik me af of dat goed genoeg is. Note 8 is soms nogal zacht. Vooral met omgevingsgeluid komt de note 8 amper door
Speaker is oke, maar ook niet meer dan dat.
De P30 Pro heeft ook geen stereospeakers, toch wel een nadeel bij het afspelen van muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvroon
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik ben overgestapt van een LG naar P30 pro. Nu merk ik het volgende op. Als ik met de weer app "weeronline" het weer van een plaats in Engeland raadpleeg geeft hij de temperatuur in Fahrenheit op. Ik heb me suf gezocht maar kan niet zien hoe ik dit in Celsius krijg,
Het is niet de app want op mijn oude LG en een tablet krijg ik gewoon de temp in C.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

MAX3400 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 17:15:
Heb ik pech gehad of ...? Nu 2 stuks P30 Pro in handen gehad om te kijken of het wat voor mij is. Beiden nog op firmware 140 (gecontroleerd); eentje stond op de demo-modus (van de winkel), de andere heb ik mogen herstarten om "clean" ermee te spelen.

Ik kan niet goed oordelen of het nou aan de GUI-skin ligt of iets anders maar het apparaat voelt niet veel sneller (eigenlijk zelfs trager) aan dat mijn huidige OP5. Op basis van benchmarks (want wel ingelezen) zou de Kirin op een aantal momenten hogere scores neerzetten dan de Snapdragon. En dat voor een toestel wat "net uit doos kwam" versus een OP5 die ik al 2 jaar niet heb opgeschoond (cache etc, wel laatste officiele firmware).

Is er iemand die ongeveer vergelijkbare telefoon als de OP5 had/heeft, nu een P30 Pro heeft en er iets objectiefs over kan zeggen? Zou graag een P30 willen vanwege de camera en de redelijke concurrerende prijs maar had het eigenlijk na 10 minuten in de winkel eigenlijk al wel gezien met dat ding.
Ik had een Oneplus 6t.
Collega heeft de 6, mn moeder de 5t en mn vader de 5.
De P30 Pro voelt net zo snel als de 6t qua interface.
Maar met het starten van de camera, het starten van t toestel of apps laden merk je wel dat de P30 Pro wel sneller is.

In de developer setting de animation tijden op 0,5 zetten helpt een hele hoop voor de interface snelheid.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

HellStorm666 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 23:45:
[...]

Ik had een Oneplus 6t.
Collega heeft de 6, mn moeder de 5t en mn vader de 5.
De P30 Pro voelt net zo snel als de 6t qua interface.
Maar met het starten van de camera, het starten van t toestel of apps laden merk je wel dat de P30 Pro wel sneller is.

In de developer setting de animation tijden op 0,5 zetten helpt een hele hoop voor de interface snelheid.
Fijn om te lezen! Vanzelfsprekend is een dev mode lastig in de winkel maar je geeft wel weer info waardoor ik ga twijfelen tussen de Pro of OP7 Pro.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
P30 pro vandaag binnen gehad, was pas laat thuis dus nog niet veel kunnen testen maar toch wel geschrokken. De paar fotos die ik binnenshuis heb gemaakt zijn van zeer slechte kwaliteit en qua scherpte en detail niet eens in de buurt van mijn S8

Veel verkeerds kan ik niet doen lijkt me, camera app open en fotos maken

Van de zoom ben ik helemaal geschrokken.. ik zie werkelijk geen verschil... Doe ik iets verkeerds?

Afbeeldingslocatie: http://oi63.tinypic.com/dmy51f.jpg

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:23
NosferatuX schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 23:11:
P30 pro vandaag binnen gehad, was pas laat thuis dus nog niet veel kunnen testen maar toch wel geschrokken. De paar fotos die ik binnenshuis heb gemaakt zijn van zeer slechte kwaliteit en qua scherpte en detail niet eens in de buurt van mijn S8

Van de zoom ben ik helemaal geschrokken.. ik zie werkelijk geen verschil... Doe ik iets verkeerds?

[Afbeelding]
AI al aangezet? (Camera, knopje midden boven) Scheelt een boel.

[ Voor 10% gewijzigd door Mrk87 op 11-05-2019 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

[Afbeelding]
Dat denk ik wel... Verkeerde instellingen?
ia aanstaan? Dit geeft bij mij echt betere foto's

Ik kom ook van een s8 en iPhone x af. Maar deze camera in de P30 is echt een beest hoor.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Ja had master ai aangezet. Zelfs bij gewone fotos dus niet nightshot fotos krijg ik kort een melding te zien dat ik me telefoon stil moet houden omdat hij het gaat verscherpen.

Bij die zoom foto ook, is gewoon identiek aan 100% digitale zoom van de S8 plus alleen wat meer kleur. Echt vaag.
Als ik de 5x zoom gebruik met Ai dan wordt het eerst scherp maar heel pixelated en dan verspringt het en komt er een onscherpe waas op totdat ik beweeg en op iets anders laat focussen, dan weer soort pixelated scherper beeld en dan weer die waas.

Werkt de zoom alleen buiten overdag met heeeeel veel licht?

Edit

Er zit bij gewone fotos ook amper detail in schaduw/donkere plekken. Bv de randen van de voorste stoel, de klinkers die erop zitten. Deze foto is net van binnen, schemer licht en de S8 (links) legt veel meer detail vast terwijl ik dat dus eigenlijk van de p30 pro verwachte..

Afbeeldingslocatie: http://oi68.tinypic.com/732xs6.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door NosferatuX op 12-05-2019 00:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 06:56

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ik maakte laatst een foto in een weiland en ik had opeens een horizontale lijn om de horizon recht te krijgen. Super handig! Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik deze lijn kan terug krijgen? 1 keertje gehad...daarna nooit meer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oceanview
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:17
WhateverSuitsU schreef op zondag 12 mei 2019 @ 08:35:
Ik maakte laatst een foto in een weiland en ik had opeens een horizontale lijn om de horizon recht te krijgen. Super handig! Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik deze lijn kan terug krijgen? 1 keertje gehad...daarna nooit meer :)
Master AI bepaalt zelf wanneer dat nodig acht, volgens mij zodra AI weet dat je een landschap wilt vastleggen komt de horizontale waterpas te voor schijn.
Maar in de Pro modus kun je deze horizontale waterpas wel gewoon aan/uit zetten. Dit valt onder Pro modus en dan instellingen ten slotte zie je dan een schuifje voor "horizontale waterpas".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Oceanview schreef op zondag 12 mei 2019 @ 09:32:
[...]

Master AI bepaalt zelf wanneer dat nodig acht, volgens mij zodra AI weet dat je een landschap wilt vastleggen komt de horizontale waterpas te voor schijn.
Maar in de Pro modus kun je deze horizontale waterpas wel gewoon aan/uit zetten. Dit valt onder Pro modus en dan instellingen ten slotte zie je dan een schuifje voor "horizontale waterpas".
Dank!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:08
Voor degene die nog steeds niet op .153 zitten. Zojuist is er een manier gevonden om handmatig naar de laatste versie te gaan!

https://forum.xda-develop...firmware-153-usb-t3928793

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Pukson schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:47:
Voor degene die nog steeds niet op .153 zitten. Zojuist is er een manier gevonden om handmatig naar de laatste versie te gaan!

https://forum.xda-develop...firmware-153-usb-t3928793
Maar wel met wat voor sommige een klein nadeel kan zijn.
Het is een schone installatie.......

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:43
ik wacht wel gewoon op .153 ga niet een schone instal doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Ik zit nog op .124 en hij kan geen update vinden. Kan dat kloppen?

En weet iemand of het mogelijk is om 16:9 foto's te maken? 4:3 is zo 2018.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michielvz

[Afbeelding]
Toevallig kom ik ook van een S8 plus. Hier twee foto's met 5x zoom. De mindere kwaliteit is van de S8 plus. https://photos.app.goo.gl/5DcN8Dp7uPuwVHpt5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
NosferatuX schreef op zondag 12 mei 2019 @ 00:20:
Ja had master ai aangezet. Zelfs bij gewone fotos dus niet nightshot fotos krijg ik kort een melding te zien dat ik me telefoon stil moet houden omdat hij het gaat verscherpen.

Bij die zoom foto ook, is gewoon identiek aan 100% digitale zoom van de S8 plus alleen wat meer kleur. Echt vaag.
Als ik de 5x zoom gebruik met Ai dan wordt het eerst scherp maar heel pixelated en dan verspringt het en komt er een onscherpe waas op totdat ik beweeg en op iets anders laat focussen, dan weer soort pixelated scherper beeld en dan weer die waas.

Edit

Er zit bij gewone fotos ook amper detail in schaduw/donkere plekken. Bv de randen van de voorste stoel, de klinkers die erop zitten. Deze foto is net van binnen, schemer licht en de S8 (links) legt veel meer detail vast terwijl ik dat dus eigenlijk van de p30 pro verwachte..

[Afbeelding]
Ik kom zelfs van een S10+ af, en de foto's van de P30 pro zijn zeker wel scherper dan de S10+, laat staan van een S8+.. Of je hebt een toestel met een slechte camera of je instellingen zijn niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

NosferatuX schreef op zondag 12 mei 2019 @ 00:20:

Edit

[Afbeelding]
Onthoud wel dat tussen 1x en 5x zoom digitaal is.
0.6x 1x en 5x zijn lens zoom. 10x is combinatie.

In het donker kan de camera ervoor kiezen om digitaal te zoomen omdat de lens opening van de tele lens niet toereikend is.
Kijk eens bij de foto en dan info om welke F waarde hij heeft. De 1x lens is F1.6
Grote kans dat hij die gepakt heeft inclusief digitale zoom.

Dan nog, behaal ik beter resultaten dan met mijn S8 of iPhone X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
software updaten naar (aller)laatste versie vie eRecovery;

1-Turn off your phone
2-Press Vol.+ and keep it pressed until step 6
3-Plug in the charger
4-Wait (don't do anything)
5-The phone will automatically turn on
6-The eRecovery mode will appear
7-Select the first option to update (you won't lose your data)
8-Follow the steps on screen
9-Your phone is now updated to the latest version available

Haalt de laatste software update van de servers van Huawei, wel zéér traag.
Maar uiteindelijk wel gelukt om via deze weg de laatste update 9.1.153 te downloaden.
De download staat nu na een kwartiertje op zo'n 14%....nu slapen en later even checken of ook daadwerkelijk de .153 update geinstalleerd wordt, zonder data verlies! ;)

edit: geslaagd! telefoon zonder data verlies geupdate naar 9.1.153

[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 13-05-2019 05:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Toch vindt ik dat het erg lang duurt voordat iedereen de nieuwe update binnen kan halen. Dat het niet allemaal tegelijk is, kan ik nog inkomen.. Zijn nu 3 weken verder, en nog hebben veel mensen niet de nieuwe update.
Duurt zeker wel langer dan Samsung een update vrij geeft voor iedereen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
Geert1976 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 02:37:

1-Turn off your phone
3-Plug in the charger

Maar uiteindelijk wel gelukt om via deze weg de laatste update 9.1.153 te downloaden.
De download staat nu na een kwartiertje op zo'n 14%....nu slapen en later even checken of ook daadwerkelijk de .153 update geinstalleerd wordt, zonder data verlies! ;)

Heb 2 minuten op vol plus gedrukt.. Geen resultaat. Zijn er verschillen in de modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:46

1-Turn off your phone
3-Plug in the charger

Zojuist ook geprobeerd. Connectie server wordt gemaakt. Alleen wordt dan opnieuw de oude software (140) aangeboden. Geen 153 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 18:24

[Afbeelding]
Vreemd kom van de s8 af en zie wel degelijk een groot verschil tussen beide toestellen, zeker als ik zoom dan was dit van de s8 echt niet scherp en die van de P30 Pro wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:11
@Geert1976 Ging jij de jouwe verkopen...ben je niet tevreden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31

1-Turn off your phone
3-Plug in the charger

-knip-
Ik vond het ook irritant worden hoe Huawei hun updates zó vertraagt bij iedereen, ik zat nog op .124 dus dit geprobeerd. Na ongeveer 15 seconden na inpluggen en de Vol+ inhouden kwam het recoveryscherm en ik kreeg direct de .153 aangeboden, wel 4067MB dus een flink OS ipv zo'n 300MB-update, maar goed.
Thanks voor de tip, als Tweaker toch irritant dat je op oude software draait :+

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Heb nu de .153 update binnen gehaald via Hisuite op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:46
mavical schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:12:
[...]

Zojuist ook geprobeerd. Connectie server wordt gemaakt. Alleen wordt dan opnieuw de oude software (140) aangeboden. Geen 153 bij mij.
Wordt nu spontaan ota aangeboden. Ze worden wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hier ook zojuist via de ota.
Grote van de download 381 MB
Vanavond maar even binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:11
Waar jullie je allemaal om druk op maken :) die update komt vanzelf wel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Sharule schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:07:
[...]

Heb 2 minuten op vol plus gedrukt.. Geen resultaat. Zijn er verschillen in de modellen?
2 minuten? Nee, hier was 't ong 20 seconden.

Geen idee of er verschillen zijn in de modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Amaze86 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:18:
Waar jullie je allemaal om druk op maken :) die update komt vanzelf wel.
Ik slaap er al weken niet van.
Zit nu al een tweetal dagen op update .162

Om even een knuppel in het hoenderhok te gooien 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
CoolHead621 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 23:15:
[...]

Onthoud wel dat tussen 1x en 5x zoom digitaal is.
0.6x 1x en 5x zijn lens zoom. 10x is combinatie.

In het donker kan de camera ervoor kiezen om digitaal te zoomen omdat de lens opening van de tele lens niet toereikend is.
Kijk eens bij de foto en dan info om welke F waarde hij heeft. De 1x lens is F1.6
Grote kans dat hij die gepakt heeft inclusief digitale zoom.

Dan nog, behaal ik beter resultaten dan met mijn S8 of iPhone X
Helemaal gelijk.
Inderdaad 1.6 dus de auto stand verkoos idd de gewone lens ondanks dat er gekozen wordt voor zoom. Even kijken hoe ik dat de volgende keer kan veranderen.

Nu nog achterhalen waarom de fotos zo ontzettend donker eruit komen waardoor er erg veel detail mist. Zelfs overdag in de zon is er een soort onnatuurlijk contrast waardoor alles erg donker (en vies) lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-09 18:31
NosferatuX schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:52:
[...]

Helemaal gelijk.
Inderdaad 1.6 dus de auto stand verkoos idd de gewone lens ondanks dat er gekozen wordt voor zoom. Even kijken hoe ik dat de volgende keer kan veranderen.

Nu nog achterhalen waarom de fotos zo ontzettend donker eruit komen waardoor er erg veel detail mist. Zelfs overdag in de zon is er een soort onnatuurlijk contrast waardoor alles erg donker (en vies) lijkt.
Bij (te) weinig licht of een te kleine afstand tot het object kiest de camera er voor om de zoomlens niet te gebruiken. Is bij de Mate 20 Pro ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

NosferatuX schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:52:
[...]

Helemaal gelijk.

Bij de laatste fw is het sowieso beter in donkere delen.
Net een vergelijking met een collega gedaan.
Had nog de oude FW. Nu heeft hij inmiddels ook de nieuwe en foto's zijn zichtbaar beter dan op de oude FW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
CoolHead621 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:58:
[...]

Bij de laatste fw is het sowieso beter in donkere delen.
Net een vergelijking met een collega gedaan.
Had nog de oude FW. Nu heeft hij inmiddels ook de nieuwe en foto's zijn zichtbaar beter dan op de oude FW.
Ben benieuwd, heb .124 maar stop me sim er pas in en ga hem pas echt gebruiken en dus updaten als me screenprotecter binnen is. Paar hoesjes wel en binnen van ali verwacht de screenprotector morgen a overmorgen

[ Voor 6% gewijzigd door NosferatuX op 13-05-2019 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Mijn P30 Lite zit nog op 9.1.120 :) Foto's zijn overigens best oké voor een budget telefoon, alleen wel erg veel ruis onderdrukking bij hogere ISO. Vooral bij gras zie je dat erg goed. Kleuren kloppen ook voor geen meter, ik moet de witbalans meestal +10 en tint ook -5 doen in Photoshop Express om een beetje in de buurt te komen.

Overdag, buiten in de schaduw (ISO 64, 1/100s f1.80)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dkRPspM03v7hXBkRRi9KzB5p/medium.jpg

Buiten, bewolkt. Ik heb hier digitaal gezoomd, erg lelijk. (131mm, ISO 50, 1/50s, f1.8):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nUG2CmouxAwB0jFUw8EQ7xke/medium.jpg

Zonsondergang, met de UWA lens, 17mm: het gras is vrijwel weg gefilterd (ISO 100, 1/100s, f2.4).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fLD8XE7scGrRBdUxSlx4WYS0/medium.jpg

Verduisterde kamer overdag (ISO 1000, 1/17s f1.8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MzXTyvzGkrJAhEq1ex1RJOA9/medium.jpg

Vooral die laatste is net een olieschilderij, maar ziet op het scherm van de telefoon best goed uit.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Weet iemand hoe het komt dat we niet allemaal tegelijkertijd toegang hebben tot de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Hebben mensen het toestel al in de auto opgehangen met een magneet?

In de teardown: https://nl.ifixit.com/Tea...i+P30+Pro+Teardown/122028 zie ik de Qi spoel zitten, maar de schijf die ik gebruik (https://nl.aliexpress.com...lder-for-iPhone-X-Samsung) lijkt klein genoeg om precies in het open gat met de tekst te passen:
Afbeeldingslocatie: https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/XGrYGAOdZ4VZvdJN.huge

Zou wel makkelijk zijn om dit systeem te kunnen blijven gebruiken. Bij mijn U11 heb ik de metalen schijf in het hoesje geplakt en zo blijft ie zonder problemen hangen aan het ventilatierooster. Of is de Qi spoel aan een magneet te hangen?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:10
michielvz schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:56:
Weet iemand hoe het komt dat we niet allemaal tegelijkertijd toegang hebben tot de laatste update?
Ik ga ervan uit de servers hiermee wat worden ontlast.

Hier nu ook de update binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Zijn er mensen met de laatste update die iets kunnen zeggen over de tof sensor? Ik ben benieuwd of dat nu zorgt voor meer realistische bokeh effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Hier nog geen update binnen ook niet via ota. Ook nirt met volume up haha.. Zit nog op 124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
michielvz schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:46:
Zijn er mensen met de laatste update die iets kunnen zeggen over de tof sensor? Ik ben benieuwd of dat nu zorgt voor meer realistische bokeh effecten.
Op de 153 zie ik nog geen verschil bij portret met een bedekte tof en met een onbedekte tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Oke vreemd, ik vraag me af waar die tof sensor dan voor bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
michielvz schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:50:
Oke vreemd, ik vraag me af waar die tof sensor dan voor bedoeld is.
Ik vertrouw die Chinezen steeds minder en minder.. Alles lijkt wel een marketing tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

1-Turn off your phone
3-Plug in the charger
Gedaan, en telefoon gaat doodleuk de 124 binnenhalen en daar zit ik al op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
alwinus schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:58:
[...]

Same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:43
hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
alwinus schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:58:
[...]

mmm....vreemd! Ik heb echt puur en alleen het stappenplan doorlopen waar ik naar verwees.
Hopelijk komt de nieuwste update bij je binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
In het verleden had ik Samsung telefoons en daarmee kon je zien op welke band/frequentie je zat via menu *#0011##. Kan dit op de Huawei (p30 pro) ook? zo ja hoe dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Iemand hier die ook AccuBattery al een tijdje heeft draaien op de P30 Pro? Ik kom op een capaciteit van zo'n 3800mAh, valt me toch een beetje tegen met 4200mAh als fabrieksopgave.
Heb hem nu sinds vorige week zaterdag dus kan nog met de 14-dagen-termijn een soort ruil afdwingen voor een andere P30 Pro, of doe ik dan overdreven?
De accu gaat lang mee hoor, echt een verademing, maar om bij aankoop al op 90% te zitten vind ik echt irritant.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
zonoskar schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:05:
Mijn P30 Lite zit nog op 9.1.120 :) Foto's zijn overigens best oké voor een budget telefoon....
Omdat ik een dezer dagen ook de P30 lite ga kopen: zat er in de doos een screen protector en/of een hoesje? Zag dit nml op sommige unboxing videos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
MacorgaZ schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:46:
Iemand hier die ook AccuBattery al een tijdje heeft draaien op de P30 Pro? Ik kom op een capaciteit van zo'n 3800mAh, valt me toch een beetje tegen met 4200mAh als fabrieksopgave.
Heb hem nu sinds vorige week zaterdag dus kan nog met de 14-dagen-termijn een soort ruil afdwingen voor een andere P30 Pro, of doe ik dan overdreven?
De accu gaat lang mee hoor, echt een verademing, maar om bij aankoop al op 90% te zitten vind ik echt irritant.
Tja durf het niet te zeggen, ik geloof die apps over je inhoud van je accu. Verleden telefoons gehad waarbij hij aangaf dat de accu goed was en de capaciteit ook maar in het echt slecht was. Persoonlijk hecht ik meer waarde in mijn echte dagelijks gebruik van een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Voorheen bij mijn oude telefoon werden de woorden in WhatsApp direct vertaald in een icon. Hengel werd direct een mooi icon, enz.

Kan niks vinden in de WhatsApp app, zou deze instelling in de P30 pro zitten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Wackmack schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 07:24:
Voorheen bij mijn oude telefoon werden de woorden in WhatsApp direct vertaald in een icon. Hengel werd direct een mooi icon, enz.

Kan niks vinden in de WhatsApp app, zou deze instelling in de P30 pro zitten dan?
Is afhankelijk van het toetsenbord geloof ik.

Ik gebruik gboard van Google. Deze heeft het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Laatst online: 20:54

1-Turn off your phone
3-Plug in the charger

Het werkte! Super traag, maar uiteindelijk heb ik nu versie 9.1.153 (ik kwam van .124)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Ik heb 9.1.163 nog steeds niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-09 15:56
Wackmack schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 07:24:

Ligt aan je toetsenbord. In SwiftKey heet de optie emoji-voorspellingen deze staat standaard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den3838
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
CoolHead621 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 07:36:
[...]

Is afhankelijk van het toetsenbord geloof ik.

Ik gebruik gboard van Google. Deze heeft het wel.
Wat is volgens jou het grote voordeel van Gboard ten opzichte van Swiftkey? Wellicht stap ik ook wel over dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:23
Na de laatste update (0.153) kan ik Google Assistant niet meer activeren zonder de telefoon te moeten ontgrendelen. Irritant als ik even snel de lampen aan of uit wil zetten thuis.

Iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Mrk87 out of the box denken; kan je er geen quick action van maken? Dus dat je op je lockscreen alleen naar beneden hoeft te swipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

den3838 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:14:
[...]

Wat is volgens jou het grote voordeel van Gboard ten opzichte van Swiftkey? Wellicht stap ik ook wel over dan.
Persoonlijke gevoel denk ik.
Swyped lekkerder voor mijn gevoel. Snelheid van toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Eindelijk zowaar 153. Via ota. Er zijn nu meer vervagingsopties bij potret modus valt me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 16:20
Sharule schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:03:
Eindelijk zowaar 153. Via ota. Er zijn nu meer vervagingsopties bij potret modus valt me op.
Waar is het wel/niet beschikbaar zijn van een OTA-update eigelijk van afhankelijk? Provider? Ik zit op Tele2, maar kan 153 nog niet binnenhalen via system update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den3838
Shmorky schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:10:
[...]

Waar is het wel/niet beschikbaar zijn van een OTA-update eigelijk van afhankelijk? Provider? Ik zit op Tele2, maar kan 153 nog niet binnenhalen via system update.
Hier het zelfde, ook Tele2 en niks geen update zit nog op 124. volgens mij is het geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Shmorky schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:10:
[...]

Heb je al naar instellingen-systeem-software update geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 16:20
Sharule schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:19:
[...]

Heb je al naar instellingen-systeem-software update geweest?
Yup. Daar gebeurt ook niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Allewijn schreef op maandag 13 mei 2019 @ 23:26:
[...]

Omdat ik een dezer dagen ook de P30 lite ga kopen: zat er in de doos een screen protector en/of een hoesje? Zag dit nml op sommige unboxing videos...
Bij mij zat geen hoesje. En een screen protector kan ik het niet noemen, maar er zit standaard een plastic beschermlaag op het scherm, maar dat krast allejezus snel. Het toestel zat in een zacht-plastic zakje en dan nog een beschermende plastic op de achterkant en dus zo'n screen protector achtig ding op de voorkant. Wat er overigens uitziet alsof het er op hoort, er zit geen lipje aan om hem er af te halen en het zit ook om de selfie camera heen, dus geen laagje over die camera.

/edit: Ik zie trouwens dat er een update is, 9.0.1.155 met een camera update. Dus hopelijk worden de plaatjes een beetje beter.

[ Voor 7% gewijzigd door zonoskar op 14-05-2019 09:35 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
dutchnltweaker schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:35:
In het verleden had ik Samsung telefoons en daarmee kon je zien op welke band/frequentie je zat via menu *#0011##. Kan dit op de Huawei (p30 pro) ook? zo ja hoe dan.
Bedoel je *#*#6130#*#* ?

Hier staan er nog wat meer https://www.hardreset.inf...wei/huawei-p30-pro/codes/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Hier ook eindelijk update .153 aan het downloaden. Zat al die tijd op .124. Benieuwd of ik verbeteringen ga merken in de praktijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 17:58

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Troost je.163 heeft nog niemand 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Ben ik trouwens de enige die gebrek aan een 16:9 formaat een enorm gemis vindt? De camera is geweldig maar wie wil foto's met balken aan de zijkant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Amadeus1966 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:29:
[...]

Troost je.163 heeft nog niemand 😉
Haha was beetje cynisch bedoeld, iedereen is zo panisch bezig met de laatste versie z.s.m. op hun telefoon te krijgen. Ik dacht, doe alvast voorzetje voor de volgende 100 berichten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den3838
michielvz schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:45:
Ben ik trouwens de enige die gebrek aan een 16:9 formaat een enorm gemis vindt? De camera is geweldig maar wie wil foto's met balken aan de zijkant?
je bent niet de enige ik vind dit ook jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Die werkt dus helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 17:11

qless

...vraag maar...

Hier nu ook de 153 binnen, moet de dual-video nog testen.

Wat foto's gemaakt met de p30 pro op mijn tweakblog:
Arno Raps: Fotoupdate

[ Voor 56% gewijzigd door qless op 14-05-2019 12:31 ]

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Ik heb 153 alweer een tijdje binnen.
Het verschil die ik merk met de ToF bedekt of onbedekt is vooral in de focus snelheid en precisie.
Met ToF onbedekt is is sneller scherp en direct goed.
Met ToF bedekt is ie trager en schiet ie een keer voorbij het scherptepunt.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

HellStorm666 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:44:
Ik heb 153 alweer een tijdje binnen.
Het verschil die ik merk met de ToF bedekt of onbedekt is vooral in de focus snelheid en precisie.
Met ToF onbedekt is is sneller scherp en direct goed.
Met ToF bedekt is ie trager en schiet ie een keer voorbij het scherptepunt.
Klopt dat merkte ik ook.
Maar ook het verschil in portret kwaliteit is te zien.
Collega had gisteren nog de oude fw en ik al dik een week de nieuwe.
We gingen vergelijken en de nieuwe fw was beduidend beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
CoolHead621 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:26:
[...]

Klopt dat merkte ik ook.
Maar ook het verschil in portret kwaliteit is te zien.
Collega had gisteren nog de oude fw en ik al dik een week de nieuwe.
We gingen vergelijken en de nieuwe fw was beduidend beter
Ik heb gisteren mijn vrouw als portret gebruikt en ik merk echt 0,0 verschil met of zonder ToF. Ook FW .153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Die dualopname is wel geinig.
Maar alleen bij 2 en 3x zoom geeft hij scherp beeld.
Daarna is het een grote waas.
Ik hoopte dat het ook bij gewone foto's werkte.
Of dat de front en de rearcam tegelijk werkten.
Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
De laatste tijd heb ik dat de badge blijft staan terwijl ik alles gelezen heb. Bij whatsapp, aquamail.... Geforceerd stoppen, meldingen uit. Alleen opnieuw opstarten lijkt te helpen. Zucht.. Iemand anders dit ook en weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Is het mogelijk om het bokeh effect achteraf nog aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
michielvz schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:18:
Is het mogelijk om het bokeh effect achteraf nog aan te passen?
Als je foto's maakt in diafragma stand, kun je achteraf scherpstellen en diafragma aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Als ik de browser open vanuit Twitter of WhatsApp kan ik alleen de standaard browser kiezen van Huawei. Wil juist Chrome gebruiken, is dit jullie gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
Wackmack schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:45:
Als ik de browser open vanuit Twitter of WhatsApp kan ik alleen de standaard browser kiezen van Huawei. Wil juist Chrome gebruiken, is dit jullie gelukt?
Als je naar instellingen gaat en dan apps, dan zie je standaard apps staan. Als je dat aanklikt zie je alle standaard applicaties als je dan vervolgens Browser aanklikt kun je kiezen tussen de browsers die jij op je apparaat hebt geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w1817oP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Wackmack schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:45:
Ik had dat probleem ook, ook met bankieren wanneer er eerst via een webpagina gaat.
Hele browser verwijderd via ADB.
Was enige optie.

Ik had ook chrome als standaard staan, maar soms overruled die stomme browser van Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Oceanview schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:53:
[...]

Als je naar instellingen gaat en dan apps, dan zie je standaard apps staan. Als je dat aanklikt zie je alle standaard applicaties als je dan vervolgens Browser aanklikt kun je kiezen tussen de browsers die jij op je apparaat hebt geïnstalleerd.
Dit heb ik ingesteld maar Huawei trekt zich er weinig van aan :X
CoolHead621 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:19:
[...]

Ik had dat probleem ook, ook met bankieren wanneer er eerst via een webpagina gaat.
Was enige optie.

Ik had ook chrome als standaard staan, maar soms overruled die stomme browser van Huawei.
Dit ja, Huawei overruled het, thnx voor je tip. Even kijken hoe ik ADB gebruik/installeer.

[ Voor 32% gewijzigd door Wackmack op 15-05-2019 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oceanview
Wackmack schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:54:
[...]

Dit heb ik ingesteld maar Huawei trekt zich er weinig van aan :X

[...]

Dit ja, Huawei overruled het, thnx voor je tip. Even kijken hoe ik ADB gebruik/installeer.
Oh stom :X . Ik heb zelf nooit de privacy voorwaarden van de Huawei browser geaccepteerd vandaar dat het bij mij waarschijnlijk wel werkt.
En als je Apps - Apps kijkt en dan zoekt naar Browser en onderin bij standaard openen en vervolgens standaardwaarden wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
CoolHead621 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:19:
[...]

Was enige optie.

Waar staat er een goede uitleg over dit... Dat wil ik hem graag.. En de huawei share app vind ik ook niks, maar denk dat de standaard share van Android er uit gehaald is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Ben benieuwd wanneer de functie uitkomt dat je een notificatie kan instellen als iets binnenkomt op je scherm. Iemand hier nog wat over gehoord?

[ Voor 13% gewijzigd door dutchnltweaker op 15-05-2019 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Laatst online: 20:54
Bij mij werkt het always on display niet zo lekker met notificaties. Bv met het gebruik van whatsapp icm whatsapp web.
Het icoontje van een nieuwe bericht blijft dan staan terwijl deze al gelezen is.
Hebben hier meer mensen last van?
Ik heb whatsapp al ingesteld dat hij in de background mag draaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Camiel schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:36:
[...]

Waar staat er een goede uitleg over dit... Dat wil ik hem graag.. En de huawei share app vind ik ook niks, maar denk dat de standaard share van Android er uit gehaald is..
https://huaweiadvices.com...apps-huawei-honor-phones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, tijdens het opstarten krijg ik sinds kort (of ik had het niet eerder gezien) een vreemd uitziende Micky Mouse te zien met de tekst No Brain No Pain. In een flits. Ik heb het opstarten gefilmd en de video stop gezet op dat bepaalde moment. Wie weet wat die afbeelding met die tekst betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-09 15:56
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:21:
Hallo, tijdens het opstarten krijg ik sinds kort (of ik had het niet eerder gezien) een vreemd uitziende Micky Mouse te zien met de tekst No Brain No Pain. In een flits. Ik heb het opstarten gefilmd en de video stop gezet op dat bepaalde moment. Wie weet wat die afbeelding met die tekst betekent?
Kom dit vlak voor je,je wachtwoord in moet vullen? Dan is dit waarschijnlijk van een lockscreen van thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Deep-dive in EMUI: https://www.xda-developer...huawei-honor-android-pie/

Let op: in de tweede alinea staat een klein linkje naar part1.

Pagina: 1 ... 14 ... 41 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?