Nee kleurechtheid geen probleem, is voor video en foto goed te bewerken naar smaak in software op pc maar de kirin soc heeft er wat problemen mee, vooral 4k. 60fps is al compleet niet ondersteund wat op zich geen mega ramp is maar om 30fps mogelijk te maken is de bitrate zeer laag gehouden en zijn de videos niet smooth maar met een regelmatige stutter erin, vooral bij bewegende beelden of als je zelf beweegt tijdens het filmen.Casual_T schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 19:24:
[...]
Ik ben geen expert op het gebied van video kwaliteit, maar voor mijn gevoel is het niet zo super slecht? Bedoel je op het gebied van stabilisatie? Kleurechtheid?
Voor een snapchat filmpje oid geen probleem maar als je er wat kwalitatievere videos mee wilt maken, voor bv op youtube of iig meer dan alleen social media playback dan is het gewoon niet voldoende. Mijn S8 plus deed/doet dit al vele male beter en de S10 nog beter en een iphone nog veel beter. Het is dus wel iets wat ik verwacht van een 2019 top toestel, zeker omdat ik er waarde aan hecht en er gebruik van maak.
[ Voor 10% gewijzigd door NosferatuX op 10-05-2019 19:38 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.