Net zo logisch als de D66 stemmers die juist meer aandacht voor het klimaat wensten bij de laatste 2e kamerverkiezingen en toen op GL hebben gestemd.Philip Ross schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:50:
[...]
Een noodkreet naar de VVD en dan op een partij stemmen die voor 90% met de VVD mee stemt in de kamer. Klinkt logisch ja.
Volgens mij ben je in de valstrik van beeldvorming vanuit FvD en VVD getrapt.
Noem het een valstrik of hoe je het noemt. Ik vind het treurig dat je het zo wilt brengen. Ik heb er geen spijt of last van van dat mijn politieke keuzes aan de rechterkant van het politieke spectrum liggen. Van programma's van GL etc krijg ik de rillingen van. Het is alleen goed kijken welke partij aan de rechterkant qua stem het meest aansluit en effectief is. Ik zie nog wel een vacuum als echt serieus alternatief voor de VVD.
Verder ben ik trots op Mark Rutte als boegbeeld van Nederland en ook vooral hoe hij zich staande houdt. En dat valt niet mee als hij dagelijks geframed wordt door alle partijen, net zoals al zijn voorgangers. We mogen in onze handen knijpen met zo'n vakman. In mijn ogen is er op dit moment maar 1 capabele vervanger in de 2e kamer en dat is Asscher. Maar goed die mag blijven zitten waar die zit
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650