De 'hoofd werkplaats' staat de klanten altijd te woord en doet dus vervelend. Tenzij hij gelijk heeft en Kia inderdaad liever geen garantie wil geven...
Om verder gezeur te voorkomen doe ik het terugbouwen iedere keer wel. Ik denk dat bij mijn naam/auto een kruisje staat, omdat ik al vanaf het eerste bezoek vervelend deed.
Het begon toen al dat ik, als e-niro rijder, toch moest betalen voor het KIW-pro abonnement, want e-niro's waren uitgesloten van de eerste 3 jaar gratis. De gratis basis was voor mij genoeg, maar dat ging dus niet op.
Ik heb toen rustig gevraagd of hij kon laten zien waar ergens vermeld staat dat dat speciaal voor de e-niro niet geld en waarom hij ongevraagd een batterij van € 4,- van een week oud had vervangen door een van € 12,-.
Er stonden meerdere klanten bij en hij was zichtbaar kwaad. De batterij kreeg ik dan gratis, maar voor de KIW moest ik toch echt betalen. Ik heb onder protest betaald en het bij Kia Nederland gemeld.
Een week later kreeg ik van de dealer een terugstorting van het KIW-pro abonnement en ik denk dat hij me sindsdien niet lief meer vindt.
Afgelopen jaar bij een andere vestiging een beurt laten uitvoeren. Bleek dat de andere locatie, die ook van hun is, een verbouwing had en het personeel gedurende die periode ook in die vestiging werkte.
Moest hij me weer helpen! Hij keek me niet eens aan