• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:36
Ik heb nu een e-niro en heb een ev2 besteld, nagenoeg met dezelfde argumenten. Een kleinere bagageruimte dat wel, ook de hogere instap, sneller laden en ruimte achterin meer dan prima. Volgens mij stap je van een e-Niro sneller naar een ev3 of ev2 dan naar een ev5 toch?

• EVfan
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 19:31
janne_nl schreef op maandag 22 juni 2026 @ 11:58:
Ik heb nu een e-niro en heb een ev2 besteld, nagenoeg met dezelfde argumenten. Een kleinere bagageruimte dat wel, ook de hogere instap, sneller laden en ruimte achterin meer dan prima. Volgens mij stap je van een e-Niro sneller naar een ev3 of ev2 dan naar een ev5 toch?
Wij overwegen de EV5 als vervanger van de Audi ETron (of de PV5, maar dat is wel flink inleveren op luxe en rij eigenschappen vrees ik). De eNiro blijft zeker, maar een EV5 zou wat groot zijn als zijn vervanger. Dat dus niet.

Mitsubishi Electric PUZ-WM 112YAA; ERPT20X-VM2E; PV 3900 Wp ZW, 3900 Wp NW

• jaro431
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 14:50
In Noorwegen rijden scheelt echt inderdaad, net 100% geladen voor de terugreis:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UCeLkD9FZM-zvtMmrBCX-wE5_BQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YcD4qNEv9OuFF02761yEo2bn.jpg?f=fotoalbum_large

• ElectricAlex
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-06 22:17
Dat komt mij bekend voor :) (foto uit 2021)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VqijNPVeL0PMOpemB-aFa-cQ2UM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TVpd9SczdFAkvvIsAvOUH2Nq.jpg?f=fotoalbum_large

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:07
jaro431 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:
In Noorwegen rijden scheelt echt inderdaad, net 100% geladen voor de terugreis:

[Afbeelding]
Wat zijn dat voor gekke druppels op je raam?

Goeie rit!

zit te vergaan met 29 graden op kantoor

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Even een positieve noot qua onderhoud: net een beurt ingepland. Zwolle: njet, verbouwing, Almere, kom maar ergens eind augustus, Lelystad: jahoor, kom maar binnen 2 weken..... Top.
Pagina: 1 ... 366 367 Laatste

Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Thuisladen van je EV deel 2
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.