Tss gewoon de man op de lijn wegbeuken. Komop var 
Wat een slap begin!
Wat een slap begin!
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 15-03-2019 20:03 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 15-03-2019 20:03 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 104% gewijzigd door Vos op 15-03-2019 20:49 ]
Ja en pakt vrij weinig. Ik zie het niet hoor...Typhone schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:33:
Maar, maar die keeper van Emmen is 2.87m? ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 15-03-2019 21:39 ]
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 16-03-2019 00:37 ]
Schuld zegt wat dat betreft niet genoeg. Als ze hun verplichtingen maar nakomen is er in de basis geen reden voor een faillissement. Maar wat dat betreft is het vervelender dat de investeringsmaatschappij van wijlen Dick Wessels onlangs nog iets van een miljoen heeft moeten storten.Leon Zwiers schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 00:36:
Twente hard onderweg nar de eredivisie. Staan goed bovenaan.
En wat blijkt? Ze zijn eigenlijk failliet. Schuld van 55 miljoen euro (!!!!) Dat is toch ontiegelijke competitievervalsing? Met zo'n budget in de KKD en vervolgens technisch failliet zijn. Zo kan ik ook promoveren ja.
Die club heeft niets geleerd van het verleden. Hoop dat ze alsnog niet promoveren en lekker wegrotten.
Ik zou respect voor ze (die hier actief waren) hebben als ze waren gebleven, maar ze waren stuk voor stuk spoorloos na de degradatie.groggy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:42:
Met alle respect voor Twente fans, de club en haar historie, maar als er weer (of nog steeds) zo'n dikke schuld is dan wens ik echt dan de club failliet gaat.
Is Hakim fit?AZ - Ajax (zondag, 14.30 uur)
Ajax pakte negentien punten in de laatste zeven eredivisieduels met AZ (W6, G1 – thuis & uit) met een totaal doelsaldo van 23-5 in deze zeven ontmoetingen. AZ won echter voor het eerst sinds maart 2016 vijf opeenvolgende thuiswedstrijden in de eredivisie, de laatste keer dat dat AZ vaker op rij lukte was in december 2011 (toen 10 thuiszeges op rij). Ajax wist daarentegen in geen van de laatste vijf uitduels in de eredivisie de nul te houden, de laatste keer dat dit de Amsterdammers zes keer op rij overkwam was in augustus 2017. Bij Ajax is het te hopen dat Hakim Ziyech op tijd fit is: de Marokkaan was in zijn elf Eredivisieduels met AZ goed voor vijf goals en vijf assists.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik hoop dat Gözübüyük er een leuke wedstrijd van maakt. Ben echt nog niet tevreden over dat hele VAR gebeurenOPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:05:
[...]
Ik zou respect voor ze (die hier actief waren) hebben als ze waren gebleven, maar ze waren stuk voor stuk spoorloos na de degradatie.
Ben benieuwd of ze ook zo plotseling weer opduiken.
[...]
Is Hakim fit?
Hij moet goed fluiten, niet een leuke wedstrijd ervan maken door de regels te verbuigen als het hem uitkomt.Hackus schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:39:
[...]
Ik hoop dat Gözübüyük er een leuke wedstrijd van maakt. Ben echt nog niet tevreden over dat hele VAR gebeuren
Als het maar in het voordeel van Ajax istoolkist schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:50:
[...]
Hij moet goed fluiten, niet een leuke wedstrijd ervan maken door de regels te verbuigen als het hem uitkomt.
Dat zullen we morgen pas horen denk ik. Nu kunnen wij alleen maar hopen. En ook maar hopen dat Frenkie de Jong fit is.
We zitten er nog gewoon met 25.000 hoor, bij thuiswedstrijden. Hier in het topic gaat het verder toch praktisch nooit over de eerste divisie. Het gaat nu over Emmen en Fortuna...OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:05:
[...]
Ik zou respect voor ze (die hier actief waren) hebben als ze waren gebleven, maar ze waren stuk voor stuk spoorloos na de degradatie.
Ben benieuwd of ze ook zo plotseling weer opduiken.
Regeren is vooruitschuiven
Dat zijn de investeerders - de zgn. Noabers - die 14 miljoen in de club steken (in ruil voor aandelen). Niets anders dan bijvoorbeeld de "Vrienden van Feyenoord". Wessels / Reggeborgh heeft daar inderdaad een flink aandeel in, zij verdubbelen alles wat andere investeerders inbrengen. In die zin is het wel anders dan bij Vitesse en Den Bosch. De familie wil juist dat er brede regionale steun is, en dus geen FC Wessels.toolkist schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:25:
En daarom mag Reggeborgh nu al ik weet niet hoeveel miljoen betalen dit seizoen
Maar goed, dat is niks anders dan bijvoorbeeld Vitesse doet en sinds dit seizoen ook Fc Den Bosch
Regeren is vooruitschuiven
Dat is teveel gevraagd voor hem, als je daar nog op hoopt kun je beter in Sinterklaas gaan geloven.toolkist schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:50:
[...]
Hij moet goed fluiten, niet een leuke wedstrijd ervan maken door de regels te verbuigen als het hem uitkomt.
alles kan off-topic
Geloof jij niet in Sinterklaas dan?Ankona schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:59:
[...]Dat is teveel gevraagd voor hem, als je daar nog op hoopt kun je beter in Sinterklaas gaan geloven.
Wel een beetje respect voor Gözübüyük hétoolkist schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:50:
[...]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 16-03-2019 20:07 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Typhone op 16-03-2019 20:08 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 16-03-2019 20:16 ]
Gewoon de spijker op z’n kop. Bij de eerste de beste herhaling al duidelijk dat het een schwalbe is, helemaal met de andere beelden er bij. Waarom moet dat zo lang duren dan? En waarom moet de scheidsrechter ook nog zelf gaan kijken? Zo klaar als een klontje, VAR moet gewoon aangeven dat het een overduidelijke schwalbe is. En daarbij hoort geel voor de speler van Heerenveen en een vrije trap voor de Graafschap bij, geen scheidsrechtersbal.Typhone schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:15:
Die, sorry dat ik het zeg, KUT commentator bij Heerenveen - De Graafschap... “dit duurt te lang jongens” bij die penalty. Zit toch niet polariserend te lullen op TV met je anti VAR sentiment. Wat een goorlap. Leo heet ie...
Wat een vuilak.
[ Voor 58% gewijzigd door Han op 16-03-2019 20:19 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Tijd ben ik het niet mee eens, schwalbe geen geel en geen vrije trap snap ik niet.Han schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:16:
Wat een aanfluiting weer die VAR, zo klaar als een klontje dat het een schwalbe was, maar moet minuten lang duren om dat te bevestigen, zelfs de scheidsrechter moest zelf gaan kijken. En dan geen penalty geven maar een scheidsrechtersbal en geen geel voor de schwalbe, kom op zeg.
[...]
Gewoon de spijker op z’n kop. Bij de eerste de beste herhaling al duidelijk dat het een schwalbe is, helemaal met de andere beelden er bij. Waarom moet dat zo lang duren dan? En waarom moet de scheidsrechter ook nog zelf gaan kijken? Zo klaar als een klontje, VAR moet gewoon aangeven dat het een overduidelijke schwalbe is. En daarbij hoort geel voor de speler van Heerenveen en een vrije trap voor de Graafschap bij, geen scheidsrechtersbal.
[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 16-03-2019 20:22 ]
Hij doet zijn verhaal niet, hij maakt een beslissing op basis wat hij (kan) zien en wordt vervolgens op de hoogte gesteld van wat de VAR ziet. En dat laatste was zo klaar als een klontje, daar hoeft de scheidsrechter niet eerst twee minuten lang een verhaal voor aan te horen en vervolgens ook nog zelf te gaan kijken. Of twijfelde jij nog wel bij het zien van de herhaling? Niet toch mag ik hopen?Typhone schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:20:
Vergeet niet dat de scheidsrechter echt duidelijk een overtreding ziet vanaf waar hij staat dus ik snap wel dat hij eerst zijn verhaal doet aan de VAR.
[ Voor 19% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-03-2019 21:11 ]
Dat vinden er meer, kom erbij kom erbij!Leon Zwiers schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:11:
Hahahahah, In eigen huis 2-3 achter tegen Willem 2. Fuck deze club
Dat roepen wij al jaren... maar mooi dat je toch nog tot dit inzicht bent gekomenLeon Zwiers schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:11:
Fuck deze club
Samen met Tapia de beste Feyenoorder op het veld.Leon Zwiers schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:15:
Ja joh. Kokcu eraf.... laat Vilhena en berghuis maar weer staan
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 45% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-03-2019 21:22 ]
Inderdaad... sodeju buitenspelOPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:21:
Sofeju zeg...
Die had hij gewoon geel of rood moeten geven.Typhone schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:31:
Haha zag dat rattige pubertje omlaag rennen en schelden.
Wat deed Clasie dan?Typhone schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:31:
Haha zag dat rattige pubertje omlaag rennen en schelden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Feyenoord toont meer en meer aan dat ze het niveau van een FC Utrecht bijna niet ontstijgen. Ze kunnen zich goed opladen tegen de sterkere clubs maar laten het een week later weer compleet lopen..Sempy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:43:
Die 6-2 wordt iedere week een stukje pijnlijker...
Verwijderd
alles kan off-topic
Verwijderd
"Feyenoord heeft tenminste échte supporters, ook in slechte tijden."Leon Zwiers schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:11:
Hahahahah, In eigen huis 2-3 achter tegen Willem 2. Fuck deze club
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ajacied in hart en nieren is iedvdkiwi schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:15:
"Feyenoord heeft tenminste échte supporters, ook in slechte tijden."
Denk dat ze jou even over het hoofd gezien hebben
Anoniem: 926911
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik zei het al toen je van Fortuna verloor. Kampioen of tweede word je niet meer, zet in op de jeugd. Worst case word je vierde dacht ik toen, en dat zouden we nog accepteren omdat je ziet dat er naar betere tijden gebouwd word en je wijzer wordt welke spelers op termijn kunnen aanhaken en welke niet. Nu is er niet in gezet op de jeugd maar volop gewed op oudjes en huurlingen en mag je straks blij zijn als je vierde wordt. Zelfs het lichtpuntje dat je ondanks de slechte resultaten jonge spelers beter probeert te maken gaat niet op.Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:00:
Kan je verzekeren dat noch de Jong noch van Geel zullen vertrekken bij Feyenoord. Heeft ook helemaal geen zin.
Van Persie moet je niet meer laten beginnen. Die is er klaar mee. Gun Jorgensen die minuten.
Haps en van der Heijden waren dramatisch wat verdedigen betreft.
Wel goed voor Stam, een groep mensen die niet tegen hem in gaan. Gewoon naast hem zitten en niets toevoegen.Han schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:37:
Gelukkig blijven de assistenten volgend seizoen gewoon zitten...
alles kan off-topic
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-03-2019 22:53 ]
Het is een aanvaller, die worden standaard overschat. Hij is over zijn top, maar laat regelmatig nog hele mooie dingen zien en geeft door zijn aanwezigheid andere spelers meer ruimte. Alleen, die andere spelers zijn geen spitsen die als ze door hem vrijgespeeld worden meteen toe kunnen slaan.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:53:
Ik denk dat je hem vooral niet moet overschatten, leuk dat hij soms geweldig speelt maar het is vaker zwak tot matig.
Hij is gewoon op!
alles kan off-topic
Van Persie heeft spelers om zich heen nodig die loopacties maken. Met zijn techniek en overzicht kan hij ze zo vrij spelen. Alleen.... de enige speler die loopacties in huis heeft is Toornstra en die wordt door onze prijzenpakker steeds vaker op de bank gehouden. Misschien dat Ayoub ook een goede is, maar die krijgt al helemaal nooit een kans.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 23:23:
Van Persie heeft vooral een goede aanvoer nodig volgens mij.
De kopbal tegen Spanje was grandioos maar onmogelijk zonder de net zo grandioze voorzet.
alles kan off-topic
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Had je dan van Beek erin gewild? Op Ayoub na zie ik geen speler op de bank die niet ingevallen is maar wel iets zou kunnen brengen wat Feyenoord over het dode punt had geholpen.Ankona schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:57:
Mag hopen dat de vrienden van Feyenoord zich nu eens echt laten horen en Van Geel en Loekie de Leeuw eruit trappen.
Want een schandalige vertoning weer en het is structureel.
Zet ook Gio maar per direct op non-actief. Laat Van Hanegem de laatste maandjes maar afmaken ofzo.
Niets te klagen over Van Boekel of de VAR. Of het moet zijn dat Berghuis slechts geel kreeg, daar kwamen we goed weg.
En wat betreft de wissels. Overal liep het best aardig (niet goed) behalve achterin daar was het openhuis, met name in het centrum. Dus wat wissel je.... alles behalve iets om de defensie aan te passen.....
Dit.Ankona schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 23:18:
[...]
Voor Martina en Clasie kan ik geen reden bedenken om die op te stellen.
[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 17-03-2019 02:29 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben geen fan van Van Beek maar gisteren zou ik hem zonder twijfel gebracht hebben. Centrum was een aanfluiting en waar van Beek opbouwend tekort komt kan hij wel een man uitschakelen.toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 00:49:
[...]
Had je dan van Beek erin gewild? Op Ayoub na zie ik geen speler op de bank die niet ingevallen is maar wel iets zou kunnen brengen wat Feyenoord over het dode punt had geholpen.
alles kan off-topic
[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 10:00 ]
Nou, als ik hier had moeten wisselen, had ik zowat het hele elftal van het veld gehaald... wat een labbekakkerig verdedigen daar zeg, sowieso de hele defensie stond 3x compleet voor lul.Leon Zwiers schreef op zondag 17 maart 2019 @ 02:26:
[...]
Dit.
Zout lekker op met die nutteloze, niets toevoegende huurlingen. Ze waren in Engeland maar wat blij toen Martina hierheen ging. Ze condoleerden ons er al mee......
Je zal zien, v Geel gaat Clasie halen (voegt echt he-le-maal NIETS toe). En als je pech hebt ook die Martina nog..
Even recap: Feyenoord heeft slechts 3 van de 13 uitwedstrijden gewonnen, en verloren van clubs als Fortuna (thuis), De Graafschap (uit), Excelsior (uit), Groningen (uit), PEC (uit) en vandaag thuis van Willem 2.. Maar nu zullen er maatregelen getroffen worden hoor. Want Gio gaat nu ingrijpen......
Waarom wisselt die oelewapper maar 2 keer terwijl het helemaal niet loopt
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:26:
Gek in de kop die Berghuis.
Wat deed ie dan? Kan nergens beelden vinden.Han schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:26:
Ah, daar is de frustratie van Berghuis weer, kunnen we die ook weer afvinken bij een achterstand
Die kreeg een gele kaart voor een idiote charge aan de zijkant zonder intentie de bal echt te spelen. Later werd in de Eretribune nog even haarfijn aangehaald dat zo’n beetje alle gele kaarten van hem frustratie kaarten waren.chim0 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:25:
[...]
[...]
Wat deed ie dan? Kan nergens beelden vinden.
Goh, wat een verrassing. Had ik zelf ook wel kunnen bedenken. En toch weer geel terwijl, als ik het zo hoor, ook best rood had mogen zijn.Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:30:
[...]
Die kreeg een gele kaart voor een idiote charge aan de zijkant zonder intentie de bal echt te spelen.
Is ook zo. Het is gewoon een irritant mannetje. Je mag het niet zeggen, maar je zou bijna hopen dat iemand hem een keer een.. Nou ja, je snapt wat ik bedoel. Heb echt zo'n hekel aan dit soort mannetjes. Maar ook types als Lozano en Luuk de Jong mogen er van mij één krijgen. Die doen dan geen frustratie natrappen, maar schwalbes eersteklas. Vooral die Lozano. Dat ventje haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.Later werd in de Eretribune nog even haarfijn aangehaald dat zo’n beetje alle gele kaarten van hem frustratie kaarten waren.
En nog erger (voor Feyenoord dan):Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:05:
“Van Geel gaat de handdoek nooit gooien”, quote van Geel.
"Mensen in de organisatie staan zó erg achter me, dat het bijna gênant is en ik me er ongemakkelijk bij voel. Ik zal nooit opgeven."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq