[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.731 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 21:31

Vos

AFCA

Tss gewoon de man op de lijn wegbeuken. Komop var ;)

Wat een slap begin!

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 15-03-2019 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Fortuna is er snel bij vanavond, het is al 1-0

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En dat is geen geel? Wat een grap!

Wow super redding van keeper. Helaas ;)

Wat is voetbal soms oneerlijk... 2-0 uit 1 kans. Thuis ging het ook al zo.

En 3-0, gespeeld. Emmen speelt niet eens zo slecht, maar ze kunnen gewoon niks afmaken. En dan in de verdediging niet scherp. Makkelijke optelsom.

[ Voor 104% gewijzigd door Vos op 15-03-2019 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-07 22:03

Typhone

Who Dares Wins

Maar, maar die keeper van Emmen is 2.87m? ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Typhone schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:33:
Maar, maar die keeper van Emmen is 2.87m? ^^
Ja en pakt vrij weinig. Ik zie het niet hoor...

Emmen ga je kapot schamen! Naïef blijven aanvallen terwijl er niks meer te halen is en dan ook nog rood pakken.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 15-03-2019 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:42
In Sittard gaan ze nog een weekend extra carnaval vieren. Het houdt maar niet op voor die limburgers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-07 10:41
Twente hard onderweg nar de eredivisie. Staan goed bovenaan.

En wat blijkt? Ze zijn eigenlijk failliet. Schuld van 55 miljoen euro (!!!!) Dat is toch ontiegelijke competitievervalsing? Met zo'n budget in de KKD en vervolgens technisch failliet zijn. Zo kan ik ook promoveren ja.

Die club heeft niets geleerd van het verleden. Hoop dat ze alsnog niet promoveren en lekker wegrotten.

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 16-03-2019 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nog een schuld? Dan was het toch allang puntenaftrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 00:36:
Twente hard onderweg nar de eredivisie. Staan goed bovenaan.

En wat blijkt? Ze zijn eigenlijk failliet. Schuld van 55 miljoen euro (!!!!) Dat is toch ontiegelijke competitievervalsing? Met zo'n budget in de KKD en vervolgens technisch failliet zijn. Zo kan ik ook promoveren ja.

Die club heeft niets geleerd van het verleden. Hoop dat ze alsnog niet promoveren en lekker wegrotten.
Schuld zegt wat dat betreft niet genoeg. Als ze hun verplichtingen maar nakomen is er in de basis geen reden voor een faillissement. Maar wat dat betreft is het vervelender dat de investeringsmaatschappij van wijlen Dick Wessels onlangs nog iets van een miljoen heeft moeten storten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Volgens een van de Twente commissarisen is de club technisch failliet en moet het budget drastisch omlaag.

Maar de schade is alweer gedaan, ze staan soeverein bovenaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Met alle respect voor Twente fans, de club en haar historie, maar als er weer (of nog steeds) zo'n dikke schuld is dan wens ik echt dan de club failliet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
groggy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:42:
Met alle respect voor Twente fans, de club en haar historie, maar als er weer (of nog steeds) zo'n dikke schuld is dan wens ik echt dan de club failliet gaat.
Ik zou respect voor ze (die hier actief waren) hebben als ze waren gebleven, maar ze waren stuk voor stuk spoorloos na de degradatie.
Ben benieuwd of ze ook zo plotseling weer opduiken. :P
AZ - Ajax (zondag, 14.30 uur)

Ajax pakte negentien punten in de laatste zeven eredivisieduels met AZ (W6, G1 – thuis & uit) met een totaal doelsaldo van 23-5 in deze zeven ontmoetingen. AZ won echter voor het eerst sinds maart 2016 vijf opeenvolgende thuiswedstrijden in de eredivisie, de laatste keer dat dat AZ vaker op rij lukte was in december 2011 (toen 10 thuiszeges op rij). Ajax wist daarentegen in geen van de laatste vijf uitduels in de eredivisie de nul te houden, de laatste keer dat dit de Amsterdammers zes keer op rij overkwam was in augustus 2017. Bij Ajax is het te hopen dat Hakim Ziyech op tijd fit is: de Marokkaan was in zijn elf Eredivisieduels met AZ goed voor vijf goals en vijf assists.
Is Hakim fit?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 26

zaterdag
16.03. 18:30 scHeerenveen v De Graafschap
16.03. 19:45 Feyenoord v Willem II
16.03. 19:45 NAC v FC Utrecht
16.03. 20:45 Heracles v Vitesse
zondag
17.03. 12:15 VVV-Venlo v PSV
17.03. 14:30 AZ v Ajax
17.03. 14:30 FC Groningen v ADO Den Haag
17.03. 16:45 Excelsior v PEC Zwolle

Reeds gespeeld:
vrijdag
15.03. 20:00 Fortuna Sittard v FC Emmen 3-1

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:05:
[...]

Ik zou respect voor ze (die hier actief waren) hebben als ze waren gebleven, maar ze waren stuk voor stuk spoorloos na de degradatie.

[...]

Is Hakim fit?
Ik hoop dat Gözübüyük er een leuke wedstrijd van maakt. Ben echt nog niet tevreden over dat hele VAR gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hackus schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:39:
[...]

Ik hoop dat Gözübüyük er een leuke wedstrijd van maakt. Ben echt nog niet tevreden over dat hele VAR gebeuren
Hij moet goed fluiten, niet een leuke wedstrijd ervan maken door de regels te verbuigen als het hem uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

toolkist schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:50:
[...]

Hij moet goed fluiten, niet een leuke wedstrijd ervan maken door de regels te verbuigen als het hem uitkomt.
Als het maar in het voordeel van Ajax is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:48

Qu3st

Dat zullen we morgen pas horen denk ik. Nu kunnen wij alleen maar hopen. En ook maar hopen dat Frenkie de Jong fit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hackus schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:17:
[...]

Als het maar in het voordeel van Ajax is :P
Als het maar eerlijk is :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:01
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:05:
[...]

We zitten er nog gewoon met 25.000 hoor, bij thuiswedstrijden. Hier in het topic gaat het verder toch praktisch nooit over de eerste divisie. Het gaat nu over Emmen en Fortuna...

Verder is er een verschil tussen een schuld en een negatief eigen vermogen. Een schuld is op zichzelf helemaal niet erg, Heel veel Nederlanders hebben bijvoorbeeld een hypotheekschuld die gerust een paar jaarsalarissen bedraagt. En bijna alle BVO's met een eigen stadion hebben geld geleend om dat stadion te financieren. Zolang er bezittingen tegenover staan (en genoeg inkomsten om de rentelast te financieren) is dat prima. En dat brengt ons bij (negatief) eigen vermogen. Dat is de optelsom van schulden en bezittingen. Als die negatief uitpakt spreekt men van technisch failliet.
In geval van FC Twente is (was) er vorige zomer een negatief vermogen van 6 miljoen euro (voor het perspectief: Feyenoord had op het dieptepunt een negatief vermogen van 35 miljoen). Uit die ellende raken is natuurlijk niet in een vloek en een zucht geregeld. Maar er wordt hard gewerkt aan saneringsplannen, een aanzienlijk deel van de schuld zal worden omgezet in aandelen. Eind dit seizoen zal de balans dus wel weer positief staan.

Of er sprake is van competitievervalsing is een heel ander verhaal. De spelersbegroting van Twente was met 4.5 miljoen ruimschoots de grootste van de Keukenkampioendivisie. Maar dat zegt op zichzelf niets natuurlijk, de spelersbegroting van Ajax is ook veruit de grootste van de eredivisie. Het wordt pas valsspelen als je dingen doet die niet kunnen/mogen. Voor de begroting voor dit jaar is geld opgehaald bij investeerders. Er is niets extra's geleend. En in tegenstelling tot wat men eerder deed is er ook pas begonnen met het bouwen aan de selectie toen het geld er daadwerkelijk was. Daar heeft de ploeg aan het begin van het seizoen behoorlijk last van gehad.

De suggestie dat elke euro die de club uitgeeft eigenlijk niet kan vind ik in elk geval onterecht. Vanuit een sportief oogpunt zou het misschien rechtvaardig voelen om Twente op het laagste niveau te laten voetballen en zich op te laten werken. Maar bedrijfsmatig kan dat natuurlijk niet uit met zo'n stadion, trainingscomplex en de lasten die daarbij horen - laat staan de schuldenlast. De enige weg uit de ellende is via het voetbal. Er moet op niveau gevoetbald worden om sponsor- en tv-gelden te verdienen. En verder kan men hopen dat de jeugdopleiding een pareltje voortbrengt. Dat kan alleen door ook te blijven investeren.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En daarom mag Reggeborgh nu al ik weet niet hoeveel miljoen betalen dit seizoen ;)
Maar goed, dat is niks anders dan bijvoorbeeld Vitesse doet en sinds dit seizoen ook Fc Den Bosch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
toolkist schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:25:
En daarom mag Reggeborgh nu al ik weet niet hoeveel miljoen betalen dit seizoen ;)
Maar goed, dat is niks anders dan bijvoorbeeld Vitesse doet en sinds dit seizoen ook Fc Den Bosch
Dat zijn de investeerders - de zgn. Noabers - die 14 miljoen in de club steken (in ruil voor aandelen). Niets anders dan bijvoorbeeld de "Vrienden van Feyenoord". Wessels / Reggeborgh heeft daar inderdaad een flink aandeel in, zij verdubbelen alles wat andere investeerders inbrengen. In die zin is het wel anders dan bij Vitesse en Den Bosch. De familie wil juist dat er brede regionale steun is, en dus geen FC Wessels.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Dat is teveel gevraagd voor hem, als je daar nog op hoopt kun je beter in Sinterklaas gaan geloven.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ankona schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:59:
[...]Dat is teveel gevraagd voor hem, als je daar nog op hoopt kun je beter in Sinterklaas gaan geloven.
Geloof jij niet in Sinterklaas dan? <+:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Wel een beetje respect voor Gözübüyük hé
Afbeeldingslocatie: https://www.vi.nl/.imaging/mte/vinl-website-theme/760x506/dam/articles/artikelen/2012/12/18/GozubuyukVI01_1024.jpg/jcr:content/gozubuyukvi01_1024.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De Graafschap doe eens normaal joh. Mn poule! Gisteren ook die Smeets weer bezig. Hoe staan de sterren? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Inderdaad, kom op Heerenveen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dik verdiende voorsprong voor de Graafschap, spelen goed, knap hoor :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord speelt weer abominabel. Vooral v Geel laten zitten jongens, gaat vast goedkomen!

En net als ik dat type natuurlijk schitterende goal van Berghuis 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 16-03-2019 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Doelpuntje hoor van Berghuis.

De Graafschap 0-3 hoor. Wtffff

[ Voor 38% gewijzigd door Typhone op 16-03-2019 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ah, 1-1. Ik dacht al.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die, sorry dat ik het zeg, KUT commentator bij Heerenveen - De Graafschap... “dit duurt te lang jongens” bij die penalty. Zit toch niet polariserend te lullen op TV met je anti VAR sentiment. Wat een goorlap. Leo heet ie...

Wat een vuilak.

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 16-03-2019 20:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Wat een aanfluiting weer die VAR, zo klaar als een klontje dat het een schwalbe was, maar moet minuten lang duren om dat te bevestigen, zelfs de scheidsrechter moest zelf gaan kijken. En dan geen penalty geven maar een scheidsrechtersbal en geen geel voor de schwalbe, kom op zeg.
Typhone schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:15:
Die, sorry dat ik het zeg, KUT commentator bij Heerenveen - De Graafschap... “dit duurt te lang jongens” bij die penalty. Zit toch niet polariserend te lullen op TV met je anti VAR sentiment. Wat een goorlap. Leo heet ie...

Wat een vuilak.
Gewoon de spijker op z’n kop. Bij de eerste de beste herhaling al duidelijk dat het een schwalbe is, helemaal met de andere beelden er bij. Waarom moet dat zo lang duren dan? En waarom moet de scheidsrechter ook nog zelf gaan kijken? Zo klaar als een klontje, VAR moet gewoon aangeven dat het een overduidelijke schwalbe is. En daarbij hoort geel voor de speler van Heerenveen en een vrije trap voor de Graafschap bij, geen scheidsrechtersbal.

[ Voor 58% gewijzigd door Han op 16-03-2019 20:19 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 05:48

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Blij dat ik geen Leo aan hoor op dit moment :+ ,ga straks wel studio sport kijken :)

Offtopic : ah.fm <3

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-07 18:38
ik moest zo nodig 2-0 winst voor Feyenoord invullen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:16:
Wat een aanfluiting weer die VAR, zo klaar als een klontje dat het een schwalbe was, maar moet minuten lang duren om dat te bevestigen, zelfs de scheidsrechter moest zelf gaan kijken. En dan geen penalty geven maar een scheidsrechtersbal en geen geel voor de schwalbe, kom op zeg.
[...]

Gewoon de spijker op z’n kop. Bij de eerste de beste herhaling al duidelijk dat het een schwalbe is, helemaal met de andere beelden er bij. Waarom moet dat zo lang duren dan? En waarom moet de scheidsrechter ook nog zelf gaan kijken? Zo klaar als een klontje, VAR moet gewoon aangeven dat het een overduidelijke schwalbe is. En daarbij hoort geel voor de speler van Heerenveen en een vrije trap voor de Graafschap bij, geen scheidsrechtersbal.
Tijd ben ik het niet mee eens, schwalbe geen geel en geen vrije trap snap ik niet.
Dat zou wel raar zijn als de VAR zo snel is. Dan kun je net zo goed spelers laten spelen en alles met de VAR doen en de scheids het veld insturen bin opstootjes toch? :). Vergeet niet dat de scheidsrechter echt duidelijk een overtreding ziet vanaf waar hij staat dus ik snap wel dat hij eerst zijn verhaal doet aan de VAR.

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 16-03-2019 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Typhone schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:20:
Vergeet niet dat de scheidsrechter echt duidelijk een overtreding ziet vanaf waar hij staat dus ik snap wel dat hij eerst zijn verhaal doet aan de VAR.
Hij doet zijn verhaal niet, hij maakt een beslissing op basis wat hij (kan) zien en wordt vervolgens op de hoogte gesteld van wat de VAR ziet. En dat laatste was zo klaar als een klontje, daar hoeft de scheidsrechter niet eerst twee minuten lang een verhaal voor aan te horen en vervolgens ook nog zelf te gaan kijken. Of twijfelde jij nog wel bij het zien van de herhaling? Niet toch mag ik hopen?

De VAR kan gewoon zeggen dat het 100% een schwalbe is en klaar; gele kaart voor de stervende zwaan en een vrije trap voor de graafschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bekeken goal van berghuis, maar wat een faalactie in de 50e minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Na het zien van een herhaling twijfel ik nooit. Maar kijk eens waar de scheidsrechter stond ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Lekker gewerkt keeper ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NAC al zo goed als gedegradeerd, die gaan nooit meer 8 punten goedmaken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Het is voor Feyenoord te hopen dat Ajax van AZ wint...
[edit]Aiaiai

[ Voor 19% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-03-2019 21:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Hahahahah, In eigen huis 2-3 achter tegen Willem 2. Fuck deze club

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Bij Feyenoord lijkt verdedigen vandaag optioneel te zijn. Wat ontzettend zwak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ja joh. Kokcu eraf.... laat Vilhena en berghuis maar weer staan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:11:
Dat vinden er meer, kom erbij kom erbij!
;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat roepen wij al jaren... maar mooi dat je toch nog tot dit inzicht bent gekomen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zag ik Van Gastel nou 10 min geleden met papieren in de hand?
Zag er wel heel erg geavanceerd uit voor deze staf ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 29-07 00:09
Leon Zwiers schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:15:
Ja joh. Kokcu eraf.... laat Vilhena en berghuis maar weer staan
Samen met Tapia de beste Feyenoorder op het veld.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sodeju zeg...
Lucky Feyenoord!

[ Voor 45% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-03-2019 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Buitenspel... matig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Inderdaad... sodeju buitenspel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gek in de kop die Berghuis.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ah, daar is de frustratie van Berghuis weer, kunnen we die ook weer afvinken bij een achterstand :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Feyenoord is wel echt matig zeg. Wat een rare competitie toch weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
VAR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Die gaat afgekeurd worden, duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Haha zag dat rattige pubertje omlaag rennen en schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:31:
Die had hij gewoon geel of rood moeten geven. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Typhone schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:31:
Wat deed Clasie dan? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:23
Vasthouden en ook buitenspel. Had voor het buitenspel al af kunnen fluiten, geen schijn van kans dat deze zou tellen. Wel grappig dat aanvallers voor meer vastgehouden worden soms geen penalty mee krijgen though...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Er zit nog steeds te veel willekeur in het vasthouden. Je zou helemaal van het vasthouden af moeten en dus mijn inziens terecht afgekeurd. Bij overige momenten (zowel aanvallend als verdedigend) zou je consequent af moeten fluiten. Iets wat spijtig genoeg niet gedaan wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Uiteraard nog een wissel over, want het liep zo lekker en er zit niks op de bank.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gelukkig blijven de assistenten volgend seizoen gewoon zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Rattig Feyenoord maakt AZ effe extra gemotiveerd. Gruwelijk. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Moeten wij maar zorgen dat Feyenoord 3e blijft morgen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:34
Die 6-2 wordt iedere week een stukje pijnlijker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Sempy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:43:
Die 6-2 wordt iedere week een stukje pijnlijker...
Feyenoord toont meer en meer aan dat ze het niveau van een FC Utrecht bijna niet ontstijgen. Ze kunnen zich goed opladen tegen de sterkere clubs maar laten het een week later weer compleet lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gênant verdedigen. Haps die met veel misbaar over het veld loopt maar wel mede debet is aan 2 tegendoelpunten.

Van Persie zou je in de resterende wedstrijden tegen zichzelf in bescherming moeten gaan nemen en niet meer laten starten. Is geen schim meer van de speler die hij voorheen in dit seizoen nog wel was. De scherpte is er echt af bij hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Mag hopen dat de vrienden van Feyenoord zich nu eens echt laten horen en Van Geel en Loekie de Leeuw eruit trappen.
Want een schandalige vertoning weer en het is structureel.
Zet ook Gio maar per direct op non-actief. Laat Van Hanegem de laatste maandjes maar afmaken ofzo.

Niets te klagen over Van Boekel of de VAR. Of het moet zijn dat Berghuis slechts geel kreeg, daar kwamen we goed weg.

En wat betreft de wissels. Overal liep het best aardig (niet goed) behalve achterin daar was het openhuis, met name in het centrum. Dus wat wissel je.... alles behalve iets om de defensie aan te passen.....

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je verzekeren dat noch de Jong noch van Geel zullen vertrekken bij Feyenoord. Heeft ook helemaal geen zin.

Van Persie moet je niet meer laten beginnen. Die is er klaar mee. Gun Jorgensen die minuten.

Haps en van der Heijden waren dramatisch wat verdedigen betreft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
Leon Zwiers schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:11:
"Feyenoord heeft tenminste échte supporters, ook in slechte tijden."
Denk dat ze jou even over het hoofd gezien hebben :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

dvdkiwi schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:15:
"Feyenoord heeft tenminste échte supporters, ook in slechte tijden."
Denk dat ze jou even over het hoofd gezien hebben :P
Ajacied in hart en nieren is ie :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 926911

Wij als ajax fans lachen nu nog wel maar ik wil het nog wel zien over een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
Wat? Of wij supporter-af zijn als we geen kampioen worden, of dat we uberhaupt kampioen worden?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:00:
Kan je verzekeren dat noch de Jong noch van Geel zullen vertrekken bij Feyenoord. Heeft ook helemaal geen zin.

Van Persie moet je niet meer laten beginnen. Die is er klaar mee. Gun Jorgensen die minuten.

Haps en van der Heijden waren dramatisch wat verdedigen betreft.
Ik zei het al toen je van Fortuna verloor. Kampioen of tweede word je niet meer, zet in op de jeugd. Worst case word je vierde dacht ik toen, en dat zouden we nog accepteren omdat je ziet dat er naar betere tijden gebouwd word en je wijzer wordt welke spelers op termijn kunnen aanhaken en welke niet. Nu is er niet in gezet op de jeugd maar volop gewed op oudjes en huurlingen en mag je straks blij zijn als je vierde wordt. Zelfs het lichtpuntje dat je ondanks de slechte resultaten jonge spelers beter probeert te maken gaat niet op.

Gio krijgt het niet meer op de rit. Er is mentaal iets geknakt in de ploeg en alleen een forse flinke wind kan dat draaien, naast dat Gio gewoon een tactisch onbenul is. Ik snap al niet dat ze hem hebben laten spartelen voor de kleine kans dat je toch de beker zou winnen, maar nu is er helemaal geen reden om hem door te laten ploeteren.

Laten het nou de jeugdspelers zijn die hier minder last van hebben, die snakken niet naar het einde van het seizoen maar snakken naar kansen en echte wedstrijden. Zie hoe Kokcu als enige aan de malaise ontsnapt. Maarja, dan verloopt de wedstrijd tegenvallend en moet je scoren en haal je als Gio je gevaarlijkste man aan en tevens de enige man in vorm zonder mentale knoop.

Van Persie is inderdaad niet meer geschikt voor dit soort wedstrijden. Die heeft misschien nog een paar piekjes in hem maar niet een hele wedstrijd en zeker niet elke week. Zet dan Jorgenson in de etalage, dan levert hij misschien nog wat op. Minder punten haal je toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-07 18:38
Han schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:37:
Gelukkig blijven de assistenten volgend seizoen gewoon zitten...
Wel goed voor Stam, een groep mensen die niet tegen hem in gaan. Gewoon naast hem zitten en niets toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Van Persie moet je niet onderschatten. Kijk eens hoe kort die gedekt wordt, hij houdt constant twee of drie verdedigers bij zich. Zegt vooral wat over de rest dat ze de vrijgekomen ruimte niet weten te benutten.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik denk dat je hem vooral niet moet overschatten, leuk dat hij soms geweldig speelt maar het is vaker zwak tot matig.
Hij is gewoon op!

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-03-2019 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Snap sowieso niet waarom van Persie in de basis start en Jorgensen op de bank begint. Van Persie stopt met voetballen en Jorgensen moet je zien te slijten aankomende zomer. Die op de bank zetten is niet handig, hij wordt minder en minder waard. En dan te bedenken dat Feyenoord er ruim een jaar geleden nog een slordige 17 miljoen voor had kunnen vangen en met dat geld de selectie had kunnen verversen.

Nu haalt Feyenoord geen prijzen en moet het hopen op Europees voetbal. Aankomende zomer stopt de vedette, krijg je hooguit nog een miljoen of 8 voor Jorgensen terwijl je de selectie moet verversen, ga er maar aan staan, helemaal wannneer van Geel aanblijft. Feyenoord is gewoon verplicht om Berghuis te verkopen zodat ze andere spelers kunnen aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:53:
Ik denk dat je hem vooral niet moet overschatten, leuk dat hij soms geweldig speelt maar het is vaker zwak tot matig.
Hij is gewoon op!
Het is een aanvaller, die worden standaard overschat. Hij is over zijn top, maar laat regelmatig nog hele mooie dingen zien en geeft door zijn aanwezigheid andere spelers meer ruimte. Alleen, die andere spelers zijn geen spitsen die als ze door hem vrijgespeeld worden meteen toe kunnen slaan.

Het publiek wil nog even van hem genieten. Dat lijkt mij best een reden om hem nog speeltijd te geven. Voor Martina en Clasie kan ik geen reden bedenken om die op te stellen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:12
Man man... Wat jammer van Heerenveen.
En morgen hebben we ook een leuke wedstrijd..

AZ Ajax

Wat denken jullie?
Zowel voor Ajax als Az een belangrijke wedstrijd....

Ik gok 2-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Van Persie heeft vooral een goede aanvoer nodig volgens mij.
De kopbal tegen Spanje was grandioos maar onmogelijk zonder de net zo grandioze voorzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 23:23:
Van Persie heeft vooral een goede aanvoer nodig volgens mij.
De kopbal tegen Spanje was grandioos maar onmogelijk zonder de net zo grandioze voorzet.
Van Persie heeft spelers om zich heen nodig die loopacties maken. Met zijn techniek en overzicht kan hij ze zo vrij spelen. Alleen.... de enige speler die loopacties in huis heeft is Toornstra en die wordt door onze prijzenpakker steeds vaker op de bank gehouden. Misschien dat Ayoub ook een goede is, maar die krijgt al helemaal nooit een kans.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ayoub zou zeker goed zijn voor Van Persie, zonde dat zoveel kwaliteit op de bank zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:30

snmght

imho dan he

Tsja de dingen die hier genoemd worden zijn erg waar. Jorgensen laten banken is kapitaalvernietiging nu, en het is een gemiste kans dat de jeugd nu niet veel meer ruimte krijgt. En dan beweren mensen nog steeds met droge ogen dat er een topsportklimaat heerst in Rotterdam en dat Feyenoord een topclub is..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:57:
Mag hopen dat de vrienden van Feyenoord zich nu eens echt laten horen en Van Geel en Loekie de Leeuw eruit trappen.
Want een schandalige vertoning weer en het is structureel.
Zet ook Gio maar per direct op non-actief. Laat Van Hanegem de laatste maandjes maar afmaken ofzo.

Niets te klagen over Van Boekel of de VAR. Of het moet zijn dat Berghuis slechts geel kreeg, daar kwamen we goed weg.

En wat betreft de wissels. Overal liep het best aardig (niet goed) behalve achterin daar was het openhuis, met name in het centrum. Dus wat wissel je.... alles behalve iets om de defensie aan te passen.....
Had je dan van Beek erin gewild? Op Ayoub na zie ik geen speler op de bank die niet ingevallen is maar wel iets zou kunnen brengen wat Feyenoord over het dode punt had geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ankona schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 23:18:
[...]
Voor Martina en Clasie kan ik geen reden bedenken om die op te stellen.
Dit.

Zout lekker op met die nutteloze, niets toevoegende huurlingen. Ze waren in Engeland maar wat blij toen Martina hierheen ging. Ze condoleerden ons er al mee......

Je zal zien, v Geel gaat Clasie halen (voegt echt he-le-maal NIETS toe). En als je pech hebt ook die Martina nog. 8)7.

Even recap: Feyenoord heeft slechts 3 van de 13 uitwedstrijden gewonnen, en verloren van clubs als Fortuna (thuis), De Graafschap (uit), Excelsior (uit), Groningen (uit), PEC (uit) en vandaag thuis van Willem 2.. Maar nu zullen er maatregelen getroffen worden hoor. Want Gio gaat nu ingrijpen......

Waarom wisselt die oelewapper maar 2 keer terwijl het helemaal niet loopt ;(

[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 17-03-2019 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:41
Echt bizar dat het elftal van Feyenoord voetbal laat zien waarmee het PSV en Ajax in de eerste seizoenshelft van de mat speelt (en winnen van JC schaal na penalties), maar het dan zo grandioos laat liggen tegen Fortuna en Willem II. Waar zit dat gigantische verschil toch in?
De spelers laten het in topwedstrijden gewoon zien, is dit dan puur mentaliteit of kan de technische staf de spelers niet opladen tegen met alle respect, "kleinere" clubs. Het verdedigen bij de 1-2 en 2-3 was echt dramatisch.

Niet dat PSV in de tweede seizoenshelft de sterren van de hemel speelt, verre van, maar zij weten in ieder geval het collectief aan te spreken en er minstens nog een gelijkspel uit te slepen, ook al is dat gezien het wedstrijdbeeld niet verdiend.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 00:49:
[...]

Had je dan van Beek erin gewild? Op Ayoub na zie ik geen speler op de bank die niet ingevallen is maar wel iets zou kunnen brengen wat Feyenoord over het dode punt had geholpen.
Ik ben geen fan van Van Beek maar gisteren zou ik hem zonder twijfel gebracht hebben. Centrum was een aanfluiting en waar van Beek opbouwend tekort komt kan hij wel een man uitschakelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Diezelfde Clasie die pakweg een maand geleden bewierookt werd in de wedstrijd tegen Ajax? Dat was wel de zand in de ogen strooien wedstrijd van het decennium nietwaar? ;).

Tip voor Feyenoord: ga eens kiezen. Waar ga je mee door, waarmee niet. Jorgensen moet spelen, Kokcu moet spelen, huurlingen zo min mogelijk en van Persie als stand in vanwege de pure klasse. Van Persie gebruiken als werkpaard zoals nu is volstrekt idioot maar dat begrijpt Gio niet. Overigens lijkt de verdediging wel een beetje op de van Ajax van circa een maand geleden: afwachten rond de 16 niet ingrijpen en keihard afgestraft worden.

Van Beek opstellen is want gemiddeld in 10% van zijn optredens scoort hij een eigen goal. Dat is gewoon een mol die je moet laten gaan.

Van Gee zit zometeen bij de tafel van Kees volgens mij op Fox Sports 1. Tip voor de heren Feyenoorders hier!

[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Leon Zwiers schreef op zondag 17 maart 2019 @ 02:26:
[...]

Dit.

Zout lekker op met die nutteloze, niets toevoegende huurlingen. Ze waren in Engeland maar wat blij toen Martina hierheen ging. Ze condoleerden ons er al mee......

Je zal zien, v Geel gaat Clasie halen (voegt echt he-le-maal NIETS toe). En als je pech hebt ook die Martina nog. 8)7.

Even recap: Feyenoord heeft slechts 3 van de 13 uitwedstrijden gewonnen, en verloren van clubs als Fortuna (thuis), De Graafschap (uit), Excelsior (uit), Groningen (uit), PEC (uit) en vandaag thuis van Willem 2.. Maar nu zullen er maatregelen getroffen worden hoor. Want Gio gaat nu ingrijpen......

Waarom wisselt die oelewapper maar 2 keer terwijl het helemaal niet loopt ;(
Nou, als ik hier had moeten wisselen, had ik zowat het hele elftal van het veld gehaald... wat een labbekakkerig verdedigen daar zeg, sowieso de hele defensie stond 3x compleet voor lul.

En kijk dan eens hoe Vilhena loopt terug te sjokken bij dat 2e en 3e doelpunt. Ik denk dat hij onder de douche minder een modderfiguur zou slaan. 8)7

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

“Van Geel gaat de handdoek nooit gooien”, quote van Geel. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:52
Han schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:26:
Ah, daar is de frustratie van Berghuis weer, kunnen we die ook weer afvinken bij een achterstand :|
Wat deed ie dan? Kan nergens beelden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

chim0 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:25:
[...]

[...]

Wat deed ie dan? Kan nergens beelden vinden.
Die kreeg een gele kaart voor een idiote charge aan de zijkant zonder intentie de bal echt te spelen. Later werd in de Eretribune nog even haarfijn aangehaald dat zo’n beetje alle gele kaarten van hem frustratie kaarten waren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:52
Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:30:
[...]

Die kreeg een gele kaart voor een idiote charge aan de zijkant zonder intentie de bal echt te spelen.
Goh, wat een verrassing. Had ik zelf ook wel kunnen bedenken. En toch weer geel terwijl, als ik het zo hoor, ook best rood had mogen zijn.
Later werd in de Eretribune nog even haarfijn aangehaald dat zo’n beetje alle gele kaarten van hem frustratie kaarten waren.
Is ook zo. Het is gewoon een irritant mannetje. Je mag het niet zeggen, maar je zou bijna hopen dat iemand hem een keer een.. Nou ja, je snapt wat ik bedoel. Heb echt zo'n hekel aan dit soort mannetjes. Maar ook types als Lozano en Luuk de Jong mogen er van mij één krijgen. Die doen dan geen frustratie natrappen, maar schwalbes eersteklas. Vooral die Lozano. Dat ventje haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Luuk de Jong kijkt standaard boos en wild. Lozano heeft het probleem dat hij altijd 1 echte schop krijgt die niet bestraft wordt en vervolgens is elk contact meteen rollen alsof hij met een .50 cal in z’n knie geschoten is. Datzelfde nare trekje heeft Luis Suárez alleen die heeft er vrijwel altijd succes mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Schwalbes zijn niet hetzelfde als wat dramatischer reageren. Hoewel beide onwenselijk zijn is dat spijtig genoeg ook deels het gevolg van het gebrek aan kwaliteit en consistentie bij de scheidsrechters. Indien je niet reageert op een overtreding is het gevolg te vaak dat er doorgespeeld mag worden terwijl je er wel significante hinder van de onrechtmatige handeling ondervindt.

Waar je natuurlijk ook het vervolgeffect niet helpt dat opeens overtredingen minder worden gegeven vanwege het feit dat er wat dramatischer wordt gereageerd. Consistentie in het beoordelen van overtredingen zie ik in Nederland helaas niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Napo Er was wel een VAR maar die grepen bij Barcelona niet in. Dat was een 100% niet strafschop van Suarez. Zolang scheidsrechters dat niet opmerken is het inderdaad huilen met de pet op. En de consistentie... daar hebben we het maar niet over binnen het NL korps der ARAG mannen ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:05:
“Van Geel gaat de handdoek nooit gooien”, quote van Geel. oOo
En nog erger (voor Feyenoord dan):
"Mensen in de organisatie staan zó erg achter me, dat het bijna gênant is en ik me er ongemakkelijk bij voel. Ik zal nooit opgeven."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Woei Ajax gaat op z’n Europees spelen tegen AZ. Ben benieuwd!
Pagina: 1 ... 88 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.