Debutant again.
Ach, dan maar de CL winnen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Veltman valt wel prima in.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Lang is toch geen debutant meer, die heeft toch al eens gespeeld. Of niet?
Phoe... gelukkig
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Noa Lang sublime pass! What a hero! Great vision from our coach!
Wow wat een ontploffing tegen Zwolle van het publiek haha.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hahaha heeft Erik toch zijn gelijk he. Wat kut dit.
Typhone schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:18:
dit is juist goed. 3 punten maar toch de schrik erin. Zijn ze scherp Zondag!!
Boeiend, met de huidige CL, beker en Eredivisie serie geen zin in gezeik binnen de groep en van buitenaf. Het laatste wat je wilt is dat wel, kan je alles kosten.snmght schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:19:
Hahaha heeft Erik toch zijn gelijk he. Wat kut dit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gouden pik die man!Typhone schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:18:
Spelers van ajax lopen teveel en te lang door met de bal, in een veteranentempo en dan moeten ze nu een 'psvtje' doen met een hopelijk winnend *doorgestreepte text* ^
Naja eigenlijk totaal niet verdiend , also typen op mobiel inclusief 9001 te maken typo correcties is niet aan te raden
Naja eigenlijk totaal niet verdiend , also typen op mobiel inclusief 9001 te maken typo correcties is niet aan te raden
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
U zei?snmght schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:14:
Zo waar zijn ook alweer die mensen die ETH wel een toptrainer vinden? Kom maar op!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Jeujjj!! Een half PSV'tje zo in de laatste 5 minuten
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat deed Lam daar in het centrum vlak voor die voorzet? Denk dat als Blind niet scoorde we een penalty hadden gehad
we moeten eens ophouden een trainer per wedstrijd te evalueren. Doe dat aan het eind van het jaar aub.
Domme vent die van Crooij, tegen wie speel je aankomend weekend?
We hebben ‘m nu een seizoen meegemaakt en dat verandert de conclusie niet. Alleen de CL winst kan daar veranderin in brengen.jaapstobbe schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:23:
we moeten eens ophouden een trainer per wedstrijd te evalueren. Doe dat aan het eind van het jaar aub.
[ Voor 73% gewijzigd door ephymerous op 13-03-2019 20:25 ]
XXXVI
Indd, was op volle snelheid. Maar achteraf zorgt hij wel voor de rode kaartTyphone schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:23:
Geeeef hem dan mee hunterrrr.
Rood. Vind het zwaar.
Boer had al wel 3 keer geel mogen hebben voor zijn belachelijk trage uittrappen.
Boer had al wel 3 keer geel mogen hebben voor zijn belachelijk trage uittrappen.
Einde vorig seizoen al gedaan. Resultaat was ernstig matig.jaapstobbe schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:23:
Maar geen schorsing toch bij 2x geel?ephymerous schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:23:
Domme vent die van Crooij, tegen wie speel je aankomend weekend?
Boer word ergens gestraft met slechts drie minuten extra tijddvdkiwi schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:24:
Rood. Vind het zwaar.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Mijn conclusie over alle wedstrijden, Bernabeu inclusief, is dat hij ongeschikt is. Prima om het er na het seizoen nog eens over te hebben.jaapstobbe schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:23:
Is dat ooit anders geweest?Vos schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:25:
[...]
Ow, is dat nieuw? Of loop ik al zo lang achter?
Scheids heeft een quota te halen denk ik.
Had trouwens Neres in de eerste helft ook wel geel mogen geven, bij de cornervlag in de buurt.
Had trouwens Neres in de eerste helft ook wel geel mogen geven, bij de cornervlag in de buurt.
5 minuten tijdrekken mag, maar nu gaan we ineens strooien met geel? Was ook helemaal geen 2e geel voor die van PEC, in de 1e helft krijgt Neres geen geel voor een irritantere overtreding
Die jadvdkiwi schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:26:
Scheids heeft een quota te halen denk ik.
Nou... 3 punten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Volgend jaar zonder De Jong, De Ligt en Ziyech wil ik Ten Hag wel eens zien.
Vreselijke k*tinstelling van de spelers vanavond. Laat ze morgen maar in het bos rondjes lopen.
Vreselijke k*tinstelling van de spelers vanavond. Laat ze morgen maar in het bos rondjes lopen.
[ Voor 39% gewijzigd door Typhone op 13-03-2019 20:27 ]
Nou, komen we goed weg. Goed over de streep getrokken.
PSN: DutchTrickle PVoutput
zolang Ajax - PSV maar een kraker blijft!
Wat een frusties allemaal
[ Voor 7% gewijzigd door Yemoke op 13-03-2019 20:28 ]
nou, PEC had geen puntje verdiend, maar Ajax verdiende hier wel een verliespunt..... pfff...
de enigen die een beetje goed speelden waren de 3 invallers.... die hadden dus wel wat eerder mogen komen Erikje...
de enigen die een beetje goed speelden waren de 3 invallers.... die hadden dus wel wat eerder mogen komen Erikje...
Twee keer geel was nooit een standaard schorsing. Of ik moet er compleet naast zitten of is dit alleen bij amateurvoetbal...
Even Googlen
Ik zit fout volgens mij. In het amateurvoetbal is het niet automatisch een schorsing.
[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 13-03-2019 20:34 ]
TLDR : 3 punten.
Meer is er niet te zeggen na deze dramatisch slechte wedstrijd van ajax.
Meer is er niet te zeggen na deze dramatisch slechte wedstrijd van ajax.

oh Ronald de Boer begint al "snel vergeten deze wedstrijd"... Neeee Ronald... als speler zijnde moet je die wedstrijd in Bernabeu snel vergeten... en hier heel heel heel erg veel van leren....
En als trainer ...P.O. Box schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:30:
oh Ronald de Boer begint al "snel vergeten deze wedstrijd"... Neeee Ronald... als speler zijnde moet je die wedstrijd in Bernabeu snel vergeten... en hier heel heel heel erg veel van leren....
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Gelukkig hebben wij Overmars en een flinke bankrekening, er komt echt wel kwaliteit voor terug.Typhone schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:27:
Volgend jaar zonder De Jong, De Ligt en Ziyech wil ik Ten Hag wel eens zien.
En vergeet dat niet, zowel Ajax als PEC hadden er geen zin in en dat is dodelijk voor het spel van Ajax. Totaal geen beweging en dan ook nog eens een middenveld met Labyad en Schöne, dat mag niet.Vreselijke k*tinstelling van de spelers vanavond. Laat ze morgen maar in het bos rondjes lopen.
Ten Hag heeft het voordeel dat ie normaal gezien 11 goede spelers op het veld heeft staan die allen een alleraardigst potje kunnen voetballen en ook goed op elkaar ingespeeld zijn.
Precies het voordeel wat Guardiola bij het Barça van een aantal jaar geleden had.
Volgens mij zei die voor de wedstrijd tegen zijn spelers: "jongens, ga maar lekker een beetje voetballen en doe waar jullie goed in zijn" en dan kwam het wel goed. Een trainer met een topelftal onder zich maakt niet per definitie een goede trainer.
Maar misschien heb ik het mis en hebben Ten Hag en destijds Guardiola wél een groot aandeel in het succes gehad.
Precies het voordeel wat Guardiola bij het Barça van een aantal jaar geleden had.
Volgens mij zei die voor de wedstrijd tegen zijn spelers: "jongens, ga maar lekker een beetje voetballen en doe waar jullie goed in zijn" en dan kwam het wel goed. Een trainer met een topelftal onder zich maakt niet per definitie een goede trainer.
Maar misschien heb ik het mis en hebben Ten Hag en destijds Guardiola wél een groot aandeel in het succes gehad.
Dus heren PSV’ers -> 31 maart de bus parkeren en we zijn kwetsbaar!
En staan Ziyech en Frenkie weer in de basisTyphone schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:33:
Dus heren PSV’ers -> 31 maart de bus parkeren en we zijn kwetsbaar!
It takes two to tangoHan schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:31:
[...]
Gelukkig hebben wij Overmars en een flinke bankrekening, er komt echt wel kwaliteit voor terug.
[...]
En vergeet dat niet, zowel Ajax als PEC hadden er geen zin in en dat is dodelijk voor het spel van Ajax. Totaal geen beweging en dan ook nog eens een middenveld met Labyad en Schöne, dat mag niet.

Float like a butterfly, sting like a bee.
Niks lucky. Doorgaan tot het laatste fluitsignaal heet dat.
Behalve als PSV dat doet, dan heet het geluk.....dvdkiwi schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:37:
Niks lucky. Doorgaan tot het laatste fluitsignaal heet dat.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Als ze Feyenoord dan maar voorbijgaan.Leon Zwiers schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:36:
Lucky Ajax zeg. Komen erg goed weg. Az zal wel vleugels krijgen als die dit zien
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Gaan er serieus mensen conclusies trekken op basis van deze wedstrijd? Het heeft een waarde van een oefenpotje. Of denken sommigen dat Ajax tegen AZ met de zelfde instelling en spelers het veld op gaat komen?
Reageer dan ook gewoon op LeonST10©DE schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:38:
[...]
Behalve als PSV dat doet, dan heet het geluk.....
Verder allemaal weer het standaard geneuzel in de rondte. Ja Ajax was slecht, is het lucky? Mua, wel meer kansen dus meer mogelijkheden op de winst. Maar 'Lucky Ajax!' bekt zo lekker. Zulke potten heb je soms en nu wint Ajax hem een keer.
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 13-03-2019 20:41 ]
Leon is consistent. Die noemt het lucky voor PSV en Ajax. (sommige) Ajax supporters noemen het lucky voor PSV en "doorgaan tot het eind" voor Ajax.
Welgeteld één persoonST10©DE schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:41:
[...]
Leon is consistent. Die noemt het lucky voor PSV en Ajax. (sommige) Ajax supporters noemen het lucky voor PSV en "doorgaan tot het eind" voor Ajax.
Maar ik snap de frustratie bij PSV en Feyenoord fans, zou ik andersom ook hebben
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 13-03-2019 20:43 ]
Ik heb hier nog geen frustratie voorbij zien komen?Vos schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:41:
[...]
Welgeteld één persoon
Maar ik snap de frustratie bij PSV en Feyenoord fans, zou ik andersom ook hebben
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:25
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het gaat om het resultaat, niks aan de hand. Het valt ook niet mee om je te motiveren voor PEC na Real. Het mag niet gebeuren natuurlijk, maar het gaat ongemerkt toch in die koppies zitten hoor. Pfff ff PEC zwolle doen en weer naar huis.
Bayern München tegen Liverpool kijk ik wel naar uit

Hoeft hier toch ook niet voorbij komen om dat wel te snappen?ST10©DE schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:44:
[...]
Ik heb hier nog geen frustratie voorbij zien komen?
Verschil is dat het bij PSV toch vrij regelmatig voorkomt dat ze de gelijkmaker of winnende maken in de absolute slotfase. Mag Ajax ook wel een keer overkomen. Maar dat heet dan wat mij betreft gewoon Lucky Ajax op een avond als deze. We maakten nergens aanspraak op.
[ Voor 11% gewijzigd door snmght op 13-03-2019 20:46 ]
Advocaat weer goed voorbereid: "twee volwaardige elfallen bij City" zoveel spelers hebben ze
.
Daarom is Zinchenko de linksback tegenwoordig zeker, zoveel verschillende spelers gebruiken ze echt niet ...
Als ze allemaal fit zijn kom je wel aan twee elftallen ja maar er zijn er vrijwel altijd minstens een stuk of vijf geblesseerd daar.
Daarom is Zinchenko de linksback tegenwoordig zeker, zoveel verschillende spelers gebruiken ze echt niet ...
Als ze allemaal fit zijn kom je wel aan twee elftallen ja maar er zijn er vrijwel altijd minstens een stuk of vijf geblesseerd daar.
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 13-03-2019 20:52 ]
Inderdaad blij dat ze die uitzenden, de 1e wedstrijd was ook mooi om te zien, hoog tempo, op en neer.tweakduke schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:45:
Goed punt. Geld dan ook voor mijn argument van sommige Ajax supporters neem ik aan wat afgedaan wordt als slechts een (1) persoon?Qu3st schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:45:
[...]
Hoeft hier toch ook niet voorbij komen om dat wel te snappen?
En ook ik gebruik de term 'lucky psv' enkel en alleen omdat 'lucky Ajax' wél algemeen geaccepteerd lijkt
Waar 'alle' Ajacieden lucky PSV gebruiken, gebruikt 'heel' Nederland lucky Ajax.
Neem het nou niet zo serieusST10©DE schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:41:
[...]
Wij waren vanavond net zo lucky als jullie elke week zijn
[ Voor 48% gewijzigd door Superkiwi op 13-03-2019 21:02 ]
Voor mij wel hoorST10©DE schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:48:
[...]
Goed punt. GeldT dan ook voor mijn argument van sommige Ajax supporters neem ik aan wat afgedaan wordt als slechts een (1) persoon?
Alleen heeft dit niks met lucky te maken. Ajax blijft gewoon proberen tot het eind. Net als PSVdvdkiwi schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:51:
[...]
En ook ik gebruik de term 'lucky psv' enkel en alleen omdat 'lucky Ajax' wél algemeen geaccepteerd lijkt
Zie mijn edit hierboven
Ik heb de laatste pagina's met plezier terug gelezen moet ik eerlijk zeggen. Het lijkt wel een borderline wijvenclub.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Liverpool is toch simpelweg sterker zonder Henderson, Fabinho kan ook nog voetballen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Voor PSV wordt het hier inmiddels dan ook als kwaliteit bestempeld...ST10©DE schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:53:
[...]
Alleen heeft dit niks met lucky te maken. Ajax blijft gewoon proberen tot het eind. Net als PSV
liverpool lijdt echt ontzettend veel balverlies, die kunnen de bal nog geen 5sec in de ploeg houden
gruwelijke fout van neuer
[ Voor 4% gewijzigd door Grindtegel op 13-03-2019 21:27 ]
Fantastisch doelpunt! En Van Dijk met de assist!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:25
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Lekkere lange bal van van Dijk en blunder van Neuer, de wedstrijd kan beginnen
Barca inmiddels op 2-0, was wel te verwachten dat ze Lyon zouden slachten natuurlijk.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ook Liverpool heeft al twee keer gescoord!
@Typhone het geluid is vandaag wel beter dan gisteren volgens mij.
Wat stond daarop?Qu3st schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:36:
Bayern gaat zeker een mooie boete krijgen voor dat spandoek.
Ik was even koken net dus gemist.
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 13-03-2019 21:49 ]
+6 bij Barca, wat is gebeurt?
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Dit topic is gesloten.