Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mourinho en Neymar bij Real. Dacht echt dat het niet mooier kon.Gonadan schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:51:
[...]
Ik las vandaag dat Real in paniek 350 wil betalen voor Neymar. Het verbaast me niet eens meer inderdaad.
Zou trouwens voor PSG jammer genoeg een mooie deal zijn. Zo word er besteedbaar geld in de club gepompt zonder tegen de FFP in te gaan.
Daarnaast hebben ze hem totaal niet nodig. Mbappe vind ik beter en ze hebben Cavani nog.
[ Voor 28% gewijzigd door Deadsy op 09-03-2019 00:07 ]
Ik denk dat Ajax na afgelopen dinsdag nog wel meer had kunnen vangen.DeKever schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:41:
[...]
Het verschil is natuurlijk het podium. Japans international is zeker een visitekaartje, maar FC Groningen wat minder. De lofzang op De Jong vond ik aan het begin van het seizoen wat overdreven. Dit seizoen heeft hij in grote wedstrijden overtuigd, ook in wedstrijden tegen Frankrijk/Duitsland. Dat telt.
86 miljoen blijft extreem.
Graag zelfs, anders mogen de andere 7490 ook niet gaanGonadan schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:18:
[...]
Genoeg om die tien dan te corrigeren lijkt me, mits ze nog vaker heen willen.
Neymar naar Real Madrid zou wel een giller zijn. Een leider in het veld is het niet. Kijk Cristiano Ronaldo maar eens tekeer gaan bij Juventus. Eindbaas overall.
[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 09-03-2019 08:55 ]
zaterdag
09.03. 18:30 VVV-Venlo v Excelsior
09.03. 19:45 ADO v scHeerenveen
09.03. 19:45 PSV v NAC
09.03. 20:45 Willem II v De Graafschap
zondag
10.03. 12:15 PEC Zwolle v AZ
10.03. 14:30 FC Emmen v Heracles
10.03. 14:30 Vitesse v Feyenoord
10.03. 16:45 Ajax v Fortuna Sittard
vrijdag gespeeld: FC Utrecht v FC Groningen 0-0
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:37
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Neymar wordt zo overgewaardeerd. Messi en Ronaldo hebben ook echt prijzen binnengehaald, maar wat heeft Neymar nou gepresteerd?Gonadan schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:51:
[...]
Ik las vandaag dat Real in paniek 350 wil betalen voor Neymar. Het verbaast me niet eens meer inderdaad.
Een goede grasmat neerleggen :tweakduke schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:33:
[...]
Neymar wordt zo overgewaardeerd. Messi en Ronaldo hebben ook echt prijzen binnengehaald, maar wat heeft Neymar nou gepresteerd?

⛔ Trackers of betalen ⛔
(onder contract van Southampton verhuurd aan Celta de Vigo)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als Mourinho en Neymar bij Real gaan werken, dan breken er diep donkere middeleeuwen aan in Madrid.Deadsy schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:06:
[...]
Mourinho en Neymar bij Real. Dacht echt dat het niet mooier kon.
Zou trouwens voor PSG jammer genoeg een mooie deal zijn. Zo word er besteedbaar geld in de club gepompt zonder tegen de FFP in te gaan.
Daarnaast hebben ze hem totaal niet nodig. Mbappe vind ik beter en ze hebben Cavani nog.
Gelukkig hebben we nog Atletico met een trainer die zich soms door de euforie, wat schunnig gedraagd.
Onder contract bij Ajax: Sven BotmanHackus schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:08:
Als De Ligt weggaat bij Ajax, Wesley Hoedt halen ?
★ What does that mean? ★
Weet ik, maar is net 19 en nog onervaren.
Eerst kijken wat Magallan laat zien de komende maanden.Hackus schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:08:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar kwam hij niet goed tot zijn recht ja, daar hebben meer mensen last van.apis29 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 15:25:
[...]
Niet gezien hoeveel fouten Hoedt bij Southampton maakte?
Bij vertrek van de Ligt wordt Fosu-Mensah teruggehaald naar Ajax. Die mag samen met Magallán in het centrum van de verdediging waardoor Blind zal doorschuiven naar plek van Schöne.Hackus schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:08:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die gaat toch weer naar ManU ?Han schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 15:52:
[...]
Bij vertrek van de Ligt wordt Fosu-Mensah teruggehaald naar Ajax. Die mag samen met Magallán in het centrum van de verdediging waardoor Blind zal doorschuiven naar plek van Schöne.
Waarom zou Blind weer terug gaan? Hij heeft een contract tot 2022. Voor minimaal 50 miljoen mag ie wel weer terug
Fosu-MensahQu3st schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:14:
[...]
Waarom zou Blind weer terug gaan? Hij heeft een contract tot 2022. Voor minimaal 50 miljoen mag ie wel weer terug
Sorry verkeerd gelezen. Ja hij zal van de zomer weer terugkeren. Maar er zijn al wel geruchten dat Ajax hem wil halen als vervanger van De Ligt.
Klopt. Zal klote zin voor de echte fans.mavaros schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:30:
[...]
Als Mourinho en Neymar bij Real gaan werken, dan breken er diep donkere middeleeuwen aan in Madrid.
Gelukkig hebben we nog Atletico met een trainer die zich soms door de euforie, wat schunnig gedraagd.
Maar heb liever dat die twee idioten bij dezelfde club zitten.
Nog Pepe erbij en nog wat andere figuren.
Was het niet zo dat zijn contract afliep? Ik dacht dat hij na dit seizoen transfervrij was en dat ze hem daarom ook graag terug willen zienQu3st schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:22:
[...]
Sorry verkeerd gelezen. Ja hij zal van de zomer weer terugkeren. Maar er zijn al wel geruchten dat Ajax hem wil halen als vervanger van De Ligt.
Hij heeft een contract t/m de zomer 2020, maar Man Utd kennende zal daar nog wel een optie voor een jaar aan vast zitten.Pompi schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:38:
[...]
Was het niet zo dat zijn contract afliep? Ik dacht dat hij na dit seizoen transfervrij was en dat ze hem daarom ook graag terug willen zien
[ Voor 41% gewijzigd door Typhone op 09-03-2019 17:14 ]
Hoezo geldwolf? Die gast speelt minimaal 2x per seizoen tegen Barca en RealTyphone schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:13:
Hopelijk heeft Diego Lainez dinsdag ook gekeken. Geldwolf. Ik zag dat die andere misgelopen aankoop weer scoorde bij Everton (Richarlison).
Omdat het een club is die volgend seizoen net zo goed mee kan doen om degradatie. Het is niet echt een stabiele club met Europees voetbal.toolkist schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:50:
[...]
Hoezo geldwolf? Die gast speelt minimaal 2x per seizoen tegen Barca en Real
Kan me hoogstens voorstellen dat het salaris hoger ligt dan bij Ajax.
Ah okay dan heeft transfermarket.com verkeerde infotoolkist schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:42:
[...]
Hij heeft een contract t/m de zomer 2020, maar Man Utd kennende zal daar nog wel een optie voor een jaar aan vast zitten.
Als je voor 5 jaar tekent en een miljoen extra per jaar krijgt ben je al bijna klaar na je contractDeadsy schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:52:
[...]
Omdat het een club is die volgend seizoen net zo goed mee kan doen om degradatie. Het is niet echt een stabiele club met Europees voetbal.
Hij speelt bij Betis in een heel wat zwaardere competitie dan bij Ajax. Dat iemand niet voor Ajax kiest wil niet per definitie zeggen dat ie voor het geld gaat.Deadsy schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:52:
[...]
Omdat het een club is die volgend seizoen net zo goed mee kan doen om degradatie. Het is niet echt een stabiele club met Europees voetbal.
Voor hetzelfde geld wordt Ajax 2e en vlieg je er in de voorronde CL uit. En dan?
Ik weet niet welk verband er is tussen geldwolf en 2x per seizoen tegen Real en Barca spelen. Maar ik ben benieuwd hoe het leven hem bevalt bij Betis ^^toolkist schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:50:
[...]
Hoezo geldwolf? Die gast speelt minimaal 2x per seizoen tegen Barca en Real
5x niet presteren bij Betis en je speelt nooit meer. 5x niet presteren bij Ajax en de 6e keer maak je een pirouette tegen Den Haag waar een doelpunt uit voorkomt en je staat weer op de kaart. Jouw verhaal kan ik ook ff projecteren op onze vriend Odegaard namelijk. Die speelt wekelijks tegen clubjes als Emmen, PEC soms Feyenoord of PSV etc.toolkist schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:08:
[...]
Hij speelt bij Betis in een heel wat zwaardere competitie dan bij Ajax. Dat iemand niet voor Ajax kiest wil niet per definitie zeggen dat ie voor het geld gaat.
Voor hetzelfde geld wordt Ajax 2e en vlieg je er in de voorronde CL uit. En dan?
Ja dat soort geld zal hij daar echt niet krijgen. En of je dan klaar bent is ook weer afhankelijk van hoe je ermee om gaat.418O2 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:53:
[...]
Als je voor 5 jaar tekent en een miljoen extra per jaar krijgt ben je al bijna klaar na je contract
Denk dat er best een groot verschil in zit hoor, helemaal nettoDeadsy schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:13:
[...]
Ja dat soort geld zal hij daar echt niet krijgen. En of je dan klaar bent is ook weer afhankelijk van hoe je ermee om gaat.
Er is ook nogal een klein verschil tussen tekenen bij een middenmoter als zeer waarschijnlijk basisspeler, of als jeugdspeler van 16 bij de absolute top....Typhone schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:12:
[...]
5x niet presteren bij Betis en je speelt nooit meer. 5x niet presteren bij Ajax en de 6e keer maak je een pirouette tegen Den Haag waar een doelpunt uit voorkomt en je staat weer op de kaart. Jouw verhaal kan ik ook ff projecteren op onze vriend Odegaard namelijk. Die speelt wekelijks tegen clubjes als Emmen, PEC soms Feyenoord of PSV etc.
Ergens heen gaan voor de centen, of omdat je daar 30 wedstrijden per jaar zware tegenstanders hebt ipv 10-15 wedstrijden bij Ajax als het meezit.Typhone schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:10:
[...]
Ik weet niet welk verband er is tussen geldwolf en 2x per seizoen tegen Real en Barca spelen. Maar ik ben benieuwd hoe het leven hem bevalt bij Betis ^^
[ Voor 25% gewijzigd door toolkist op 09-03-2019 18:16 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 09-03-2019 18:18 ]
In de competitie heeft Ajax twee zware wedstrijden, de rest aan zichzelf te danken als het zwaar is. Toch een verschil met Spanje.toolkist schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:15:
Ergens heen gaan voor de centen, of omdat je daar 30 wedstrijden per jaar zware tegenstanders hebt ipv 10-15 wedstrijden bij Ajax als het meezit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
FC Utrecht uit en Heracles uit. Welke nog meer?Gonadan schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:38:
[...]
In de competitie heeft Ajax twee zware wedstrijden, de rest aan zichzelf te danken als het zwaar is. Toch een verschil met Spanje.
19:45 ADO v scHeerenveen
En wat verwachten jullie?
Zelf denk ik wel een winst voor heerenveen
Tis bij Heerenveen maar afwachten of ze de busrit kunnen betalen.Aggressor schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:22:
Wie gaat zo de volgende wedstrijd winnen?
19:45 ADO v scHeerenveen
En wat verwachten jullie?
Zelf denk ik wel een winst voor heerenveen
Schat dat ADO deze keer aan langste eind trekt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mijn griek zegt ADOGonadan schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:32:
Mijn pool zegt Heerenveen.
[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 09-03-2019 19:55 ]
nah een bescheiden 3-1 is beter. Al heb ik liever dat ik fout zit en Nac gewoon alsnog wintTyphone schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:55:
Ik heb 6-0 voor PSV in de pool!
Ben ook wel benieuwd wanneer de pers eens gaat hakken op de aankoop van Gutierrez. Speelt weer niet en die jonge gast wel. Rosario ook al. Waarom is die in hemelsnaam gekocht?
[ Voor 78% gewijzigd door Typhone op 09-03-2019 20:11 ]
Zit hem denk ik voornamelijk in het feit dat Dumfries de laatste tijd veel te vaak achteruit speelt terwijl er prima opties zijn om naar voren te spelen. In deze situatie had hij prima naar Bergwijn kunnen spelen maar kiest dan toch weer voor de veilige optie naar achteren.Typhone schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:03:
Kijk dat publiek trouwens na 15 min al beginnen met fluiten. Haha die morren er flink op los.
Omdat Rosario beter dan verwacht presteert waarbij hij mijn inziens de laatste wedstrijden wel minder is gaan presteren. Het blok Viergever & Schwaab met daarvoor Hendrikx & Rosario is twijfelachtig, zeker tegen defensieve clubs kan je mijn inziens beter met een minder verdedigend centrum gaan spelen. Zeker in het begin van het seizoen was het niet raar om een middenvelder erbij te zoeken omdat anders je wel zeer weinig opties zou hebben.Ben ook wel benieuwd wanneer de pers eens gaat hakken op de aankoop van Gutierrez. Speelt weer niet en die jonge gast wel. Rosario ook al. Waarom is die in hemelsnaam gekocht?
Slecht is het dus niet voor PSV. Vraag me af of bijv. een Vitesse zoiets nou nooit heeft. Daar loopt toch ook jeugd rond maar die blijven maar huren en huren. Van Bommel gelooft wel heilig in de jeugd wat ik prijzenswaardig vind.
Ik ben ook blij dat v Bommel het vooral met de jeugd probeert. Dat is toch waar PSV al jaren meer op in wil zetten.
Het grote verschil zit hem wellicht erin dat van Bommel natuurlijk eerst trainer is geweest van onder-19 waardoor je wel wat spelers kent en ze dus wellicht ook wat eerder de kans gaat geven. Het opstellen van een aankoop omdat het een aankoop is moet je trouwens ook niet willen, als een jonge speler de kans krijgt en deze ook goed pakt moet je op basis van die prestaties besluiten om hem op te stellen. Wellicht heeft Gutiérrez moeite om op het niveau aan te haken of is hij inderdaad toch wat minder dan verwacht. Fors er naast zitten zou ik het niet noemen, zeker niet met de grilligheid die je soms ziet bij jonge spelers.Typhone schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:16:
True @Napo maar dan zit je er wel fors naast met je interne scouting. Want toen deden allemaal verhalen de ronde dat Lozano en Gutierrez twee handen op één buik waren en elkaar blindelings vonden.
Slecht is het dus niet voor PSV. Vraag me af of bijv. een Vitesse zoiets nou nooit heeft. Daar loopt toch ook jeugd rond maar die blijven maar huren en huren. Van Bommel gelooft wel heilig in de jeugd wat ik prijzenswaardig vind.
Het begin van Gutiérrez was trouwens meer dan prima en had wel verwacht dat hij wat meer minuten had mogen maken, zeker tegen de kleinere clubs waarbij je niet met 2 verdedigende middenvelders zou hoeven te spelen.
Misschien hebben ze een Lodeiro'tje gedaan, zowel Suarez als Lozano zijn misschien daardoor wel een seizoen langer gebleven.Typhone schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:16:
True @Napo maar dan zit je er wel fors naast met je interne scouting. Want toen deden allemaal verhalen de ronde dat Lozano en Gutierrez twee handen op één buik waren en elkaar blindelings vonden.
Waarom ziet van Bommel er al weken als een gefrustreerd mannetje uit daar naast de zijlijn? Het gaat niet heel top maar ze staan nog gewoon 1ste dus kan ook iets minder
[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 09-03-2019 20:23 ]
Luuk de Jong kan overigens elke bal zo’n beetje vrij aannemen.
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 09-03-2019 20:28 ]
Hopen dat die nog een onverwacht balletje erin prikken. Maar ik vrees een walkover die eraan komt. NAC heeft niks in de Eredivisie te zoeken.Qu3st schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:33:
Tja voetballen tegen 11 man die zich voor de pot houden is echt niet zo makkelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 09-03-2019 20:38 ]
Ik heb 11-0 voor PSV staan, maar ik ben in een gulle bui, omdat we Real aan gort gevoetbald hebben.Typhone schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:55:
Ik heb 6-0 voor PSV in de pool!

Dit is wel een tegenstander waar je aan je doelsaldo moet werken.Typhone schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:38:
[...]
Hopen dat die nog een onverwacht balletje erin prikken. Maar ik vrees een walkover die eraan komt. NAC heeft niks in de Eredivisie te zoeken.
Ik heb nog even opgezocht waar Lodeiro speelt tegenwoordig, hij mag zijn kunsten tonen bij Seatle Sounders FC.
Oeff bijna 1:1
Komop ADO red mijn pool ff...
[ Voor 54% gewijzigd door Typhone op 09-03-2019 21:07 ]
Tegen NAC?aicaramba schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:24:
Nou hopen dat PSV niet n tegendoelpunt krijgt en in paniek raakt.

Tja, dat gebeurde ook tegen Emmen. En zo stabiel is PSV de afgelopen tijd niet.
[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 09-03-2019 21:31 ]
TJa Emmen wil nog wel eens van de eigen helft af komen maar NAC nah.aicaramba schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:26:
[...]
Tja, dat gebeurde ook tegen Emmen. En zo stabiel is PSV de afgelopen tijd niet.
Had 4-0 ingevuld dus ben wel een beetje teleurgesteld.
Maar jij als nieuwe Ajacied zou dat toch niet erg moeten vindenLeon Zwiers schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:21:
PSV speelde wel matig zeg. Natuurlijk, tegen een bus voor de pot. Maar sinds de winterstop is het maar slecht daar. Als dat niet snel veranderd zal Ajax toch wel eens kampioen kunnen worden
Ik zou de platte kar maar niet alvast gaan boeken, want hier speelde geen aankomend kampioen. PSV speelde gewoon heel slecht.
Aanvulling:
VVV is het Ajax van het zuiden. Daar spelen ze af en toe sambavoetbal. Wel heel traag en tegen Exelsior, maar dat mag de pret niet drukken.
Heerenveen heeft goede spelers, maar de passie die Ado wel heeft, heb je niet in Heerenveen. Kleurloos.
WillemII is ook een soort Ajax uit het zuiden. Fris en fruitig in het spel en altijd leuk om tegen te spelen, lijkt me.
De Graafschap kan niet voetballen.
[ Voor 45% gewijzigd door mavaros op 09-03-2019 23:17 . Reden: Aanvulling ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Eh, Ajax heeft het in eigen hand he.Exocet schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:57:
Ajax moet eerst nog maar 8 punten goed maken. Tot die tijd blijft psv favoriet. Zeker gezien het drukke programma van Ajax.
Dat klopt, maar ajax moet eerst die punten die PSV heeft nog binnen tikken, alvorens ze er overheen kunnen.
Het is maar net wat je wilt zien/lezenOPSLAGHOND schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:23:
Dat is juist een voordeel aldus de coach die nog maar op 1 front actief is, waar het er zeker twee hadden moeten zijn.
Wat is daar erg aan?Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:21:
PSV speelde wel matig zeg. Natuurlijk, tegen een bus voor de pot. Maar sinds de winterstop is het maar slecht daar. Als dat niet snel veranderd zal Ajax toch wel eens kampioen kunnen worden

Straks om 12.30 hebben we:
PEC Zwolle AZ
Deze wedstrijd ga ik ook zien. Wat verwachten jullie hiervan?
Ik gok 1-3 AZ.... Of ben dan veels te positief?
Je moet een kwartiertje eerder inschakelen, wedstrijd begint om 12.15 uurAggressor schreef op zondag 10 maart 2019 @ 09:25:
Het gaat nog allemaal spannend worden.
Straks om 12.30 hebben we:
PEC Zwolle AZ
Deze wedstrijd ga ik ook zien. Wat verwachten jullie hiervan?
Ik gok 1-3 AZ.... Of ben dan veels te positief?
Het is moeillijk te voorspellen, PEC in eigen huis is niet echt heel goed, maar wel weer kunstgras. En met dit weer is dat net een ijsbaan. AZ is daar natuurlijk niet aan gewend. Toch zullen ze denk ik wel aan het langste eind trekken.
laatste speeldag
zondag
Wachten duurt zo lang
Ah eindelijk weer een wedstrijd van Ajax, lijkt wel of ze de vorige speelronde niet hebben gespeeld..Hackus schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:14:
Eredivisie speelronde 25
laatste speeldag
zondag
Wachten duurt zo lang
Ben benieuwd wat ze op de mat kunnen leggen vanmiddag, verwacht een lastige wedstrijd tot de 70e minuut en daarna lopen ze er vrij eenvoudig overheen naar 4-0 of zo..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Sorry maar dit filmpje van Ajax Real MOET je even zien. Wat een geweldig filmpje, briljant gemaakt. Het Engelse commentaar erbij, waanzinnig.
Vooral het moment van Schone, de slow motion en stilte vervolgd met een ontploffing en Engels commentaar wat mij kippenvel geeft overal.
Nog even optimaal na geniet moment.
Oke, vanmiddag op naar Sittard thuis
[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 10-03-2019 10:30 ]
ik denk dat er een ander team staat opgesteld, of zal Ten Hag geen vrij geven ?Gynnad schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:22:
[...]
Ah eindelijk weer een wedstrijd van Ajax, lijkt wel of ze de vorige speelronde niet hebben gespeeld..
Ben benieuwd wat ze op de mat kunnen leggen vanmiddag, verwacht een lastige wedstrijd tot de 70e minuut en daarna lopen ze er vrij eenvoudig overheen naar 4-0 of zo..
we zullen het zien vanmiddag
Lijkt me wel, men klaagt altijd als het kunstgras niet gesproeid is. Dus nu regen als nadeel bestempelen lijkt mij een farce.Qu3st schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:07:
Het is moeillijk te voorspellen, PEC in eigen huis is niet echt heel goed, maar wel weer kunstgras. En met dit weer is dat net een ijsbaan. AZ is daar natuurlijk niet aan gewend. Toch zullen ze denk ik wel aan het langste eind trekken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou ja het kunstgras van Zwolle is niet de beste van al die slechte kunstgrasvelden! En er is een verschil tussen sproeien of een hele emmer water erover heen te gooien. Hetzelfde geldt voor een normaal grasveld.Gonadan schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:39:
[...]
Lijkt me wel, men klaagt altijd als het kunstgras niet gesproeid is. Dus nu regen als nadeel bestempelen lijkt mij een farce.
Maar ja niet sproeien tegenover hele weekend regen? Kies ik wel voor het laatste, ook al is het in Zwolle niet echt best
Tot nu toe zit AZ totaal niet in de wedstrijd, PEC heeft de beste kansen.
Al is mijn eerdere opmerking over een ijsbaan niet waar, had meer glijpartijen verwacht.
[ Voor 23% gewijzigd door Qu3st op 10-03-2019 13:01 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
heeyyyyy hoppa zo het stadion uit

[ Voor 40% gewijzigd door Yemoke op 10-03-2019 13:37 ]
OPSLAGHOND schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:55:
Moet toch even terugdenken aan de beelden van kunstgras golven door teveel water/slechte drainage. Van die "zwevende" delen. Was volgens mij nog bij een profclub ook.

naja 0-0 it is dan maar.
[ Voor 35% gewijzigd door Yemoke op 10-03-2019 14:09 ]
Hopen maar dat ze ergens deze week op de bek gaan.
Nu gaan we kijken hoe Feyenoord de 3e plek gaat verneuken.
Hup Vitesse, zorg dat AZ inloopt!Leon Zwiers schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:31:
Nou, hup Pec. Knal dat AZ harder richting plek 4
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar lijkt het niet op als ik het zo zie.OPSLAGHOND schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:25:
Kreeg de opstelling van Feyenoord niet helemaal mee, staat Ayoub (eindelijk) in de basis?
Wel balen voor feyenoord dat ze vermeer moeten missen.
[ Voor 10% gewijzigd door Yemoke op 10-03-2019 14:32 ]
Die wedstrijd werd daarna wel gewoon gespeeld, dat was bij een gewoon veld niet gelukt.OPSLAGHOND schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:55:
Moet toch even terugdenken aan de beelden van kunstgras golven door teveel water/slechte drainage. Van die "zwevende" delen. Was volgens mij nog bij een profclub ook.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Dit topic is gesloten.