WZAWZDB!!!!!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
alles kan off-topic
Ik kan bijna janken! Zo mooi is het voor het Nederlandse voetbal!ephymerous schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:55:
Kippenvel mannen! Fantastisch!
[ Voor 34% gewijzigd door HollowGamer op 05-03-2019 22:57 ]
Die moeten zich diep schamen, ook nog eens voor dat plastic veld van ze
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nee, dit is op het allerhoogste niveau.Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:54:
[...]Net zoals de 6-2 van Feyenoord een incident.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Wie?Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:57:
Wat mooi kunnen we met zijn allen dat kuiken van een Hugo Borst uitlachen.
Zijn er dan nog mensen die hem serieus nemen?Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:57:
Wat mooi kunnen we met zijn allen dat kuiken van een Hugo Borst uitlachen.
GefeliciflapstaartRivanov schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:57:
Als ik Ajacied was had ik geen beter cadeau kunnen krijgen.
Verwijderd
Wie?jaapstobbe schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:58:
.Mourinho: 1% kans dat Ajax wint.
Schattig overwinninkje of niet danWokschotel schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:09:
Zijn er nou echt serieus mensen die denken dat Ajax doorgaat? Wat schattig naïef.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Een grasveld?groggy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:58:
Wel mooi als er morgen iets van een echt sympathiek bedankje naar Zwolle gaat
Ik rij de rest van de avond toeterend door de straatTerranova schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:58:
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen nu. Ik zou bijna een rondje naakt gaan zwemmen op't Hofplein. Denk dat zelfs de Feyenoorders er niet aan zouden willen doen
Tja, een kans is een kans.jaapstobbe schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:58:
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Doosje Merci gaat naar Zeist want Zwolle heeft er niks mee te maken. Zij deden nog moeilijk ookgroggy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:58:
Ik gaf ze 15 kans, en had je Koeman gelezen? We zaten fout. Maar ik ben blij hoor, echt wel. ;0jaapstobbe schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:58:
Verwijderd
Ja maar dat is ook een hele andere klasse dan Real he. Nou ja ik zit aankomend weekend wel met een big smile in de Arena.mike0001 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:57:
En dan zal je zien dat ze van fortuna verliezen dit weekend.....
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Wat zei ik? Maximaal 1x scoren.Outerspace schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:28:
Maar goed, ze gaan maximaal 1x scoren heb ik gezien in mijn glazen bol
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Allemaal van die prutsers die clubliefde vooropstellen dan landsbelang. Nou ja nu kunnen wij lekker de lange neus geven
Dat is wel een Spartaan he makker...;)
Verwijderd
Zal best maar die kerel is echt anti ajax en dat is zo zonde. Beetje inzicht betreft Ajax ontbreekt hem gewoon terwijl hij over andere clubs PSV/Feyenoord best objectief is.
Met een salaris budget van 600+ miljoen heet dat shoppen hoor (ter vegelijking salarispost Ajax is 30 miljoen)Deadsy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:58:
[...]
Zijn er dan nog mensen die hem serieus nemen?
Real heeft hetzelfde probleem als Bayern.
Ze moeten door selecteren
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En het is moeilijk om spelers die tegenvallen voor veel te verkopen. Zoals Baleloekf2 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:03:
[...]
Met een salaris budget van 600+ miljoen heet dat shoppen hoor (ter vegelijking salarispost Ajax is 30 miljoen)
Naar het schijnt willen alle voetballers liever de JC schaal winnen dan ditDr. Strangelove schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:58:
Eentje voor de geschiedenisboeken, waar we het over tientallen jaren nog over hebben. Zo eentje waar je als Nederlandse voetballiefhebber met trots op terugkijkt.
Extra felicitaties voor de Ajacieden onder ons
mijn vreugde, mijn verdriet,
Formerly known as Ragdoll
AuwVos schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:04:
[...]
Naar het schijnt willen alle voetballers liever de JC schaal winnen dan dit
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
LogischVos schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:04:
[...]
Naar het schijnt willen alle voetballers liever de JC schaal winnen dan dit
[ Voor 43% gewijzigd door 3x3 op 05-03-2019 23:09 ]
| live and give like no one else |
Altijd duidelijke eerlijke analyse.Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:06:
Mooie kerel ook de Ligt
We zullen het op 4-0 houden in de inhaalwedstrijd.groggy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:58:
Understatement van het jaarDeadsy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:06:
Blind was goed vandaag.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Dat is er nu toch ook nu spelen ze in de play-offs tenminste nog voor Europees voetbal.groggy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:58:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Jij blijHackus schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:08:
Mevr.Hackus is naar bed, is RMa fan. Hackus moet op de bank slapen
Duidelijke gele kaart!Hackus schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:08:
Die zit nog in zijn broekzak.Qu3st schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:08:
Zou Frenkie de Jong al klaar zijn met de rondleiding van Modric?
Verwijderd
Tja er zijn altijd mensen die moeten bankzitten helaasHackus schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:08:
Nee hier moet je dus bovenstaandutchgio schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:06:
[...]
We zullen het op 4-0 houden in de inhaalwedstrijd.
Zwolle heeft nergens recht op, die willen het nog aanvechten.
Quote die het aanhalen nog even waard wasmavaros schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:56:
Mijn gok voor vanavond is: 0-3 of 0-4.
Waarom? Nou, je moet toch een beetje de moed erin houden en Ajax was heeft niks te verliezen, want iedereen roeptoetert dat Real Madrid gaat winnen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als je met we Ajax bedoelt, het landskampioenschap, verder niet zo veel. Nederlands voetbal in het algemeen zat midden in de magere jaren.
[ Voor 12% gewijzigd door lateef op 05-03-2019 23:14 ]
Take iT like a man!Hackus schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:08:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hoe moeten ze zich op Woudestein nu niet voelen.PWM schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:11:
In de 2de seizoenshelft verslaat Feyenoord Ajax met 6-5 na 2 wedstrijden. Ajax wint van Madrid. Ergo: Feyenoord > Madrid.
Had van Persie toch gelijk.
Hield wel die bal mooi binnenLeon Zwiers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:11:
Mazraoui geschorst. Halve finale moet dus te doen zijn
En Groningen dan.PWM schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:11:
In de 2de seizoenshelft verslaat Feyenoord Ajax met 6-5 na 2 wedstrijden. Ajax wint van Madrid. Ergo: Feyenoord > Madrid.
Had van Persie toch gelijk.
That is wel een hele bad vertaling.mercapto schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:15:
Nou vooruit, nog 1tje dan:
"Absolute failure of Real Madrid, who has said goodbye to everything"
-Mundo Deportivo
[ Voor 13% gewijzigd door ScrooLoose op 05-03-2019 23:18 ]
Smiling as the shit comes down...
We zullen het niet doorvertellenScrooLoose schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:17:
Ik heb als Feyenoorder voor Ajax zitten juichen
Heb helemaal niks met die Amsterdammers maar voor het Nederlandse voetbal is dit gewoon geweldig!
Blind wordt geprezen en mazraoui beledigd... Ik snap hem niet.Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:11:
Mazraoui geschorst. Halve finale moet dus te doen zijn
Uiteindelijk bedanken we jullie voor die vernederingScrooLoose schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:17:
Heb helemaal niks met die Amsterdammers maar voor het Nederlandse voetbal is dit gewoon geweldig!
Die 6-2 heeft jullie wel wakker geschud
Hebben ze niet wat beters lopen bij Palmeiras, Flamingo of Fremio?Terranova schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:17:
Als Vinicius kapot is zal Neres nu wel opgeroepen worden voor Brazilië
★ What does that mean? ★
Heb je gekeken?418O2 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:19:
[...]
Blind wordt geprezen en mazraoui beledigd... Ik snap hem niet.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Vast niet, Neres werd al met Vinicius als optie genoemd door de assistentbondscoach en toen werd het toch Vinicius. Dus als ie geblesseerd is dan is de kans zeer reëel dat Neres opgeroepen wordt.MrMonkE schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:19:
[...]
Hebben ze niet wat beters lopen bij Palmeiras, Flamingo of Fremio?
Wij hebben bij jullie uefa cupje ook gejuicht hoorScrooLoose schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:17:
Die 6-2 heeft jullie wel wakker geschud
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hou het nou gewoon ff leuk...DoeEensGek schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:20:
[...]
Wij hebben bij jullie uefa cupje ook gejuicht hoor. Tis alweer lang geleden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq