PSV had vanavond met nog meer gewonnen, als ze in de poules maar mazzel hadden gehad met de loting.
Wat wonnen we dat seizoen voor prijzen?Vos schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:44:
Een Kieftje!
6 minutes extra tijd ofzo door de var?
Die missen is misschien wel de grootste vernedering voor Real
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En volgend jaar kunnen we weer opnieuw beginnen (drie kwart elftal weg)

Float like a butterfly, sting like a bee.
Omdat je 't kan hebben?Han schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:45:
Die missen is misschien wel de grootste vernedering voor Real
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik ontgas ook behoorlijkDeadsy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:45:
Mijn billen zijn nu vrij ontspannen

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je kan zeggen wat je wilt maar we hebben fijne arbitrage vanavond. Scheids fluit niet kinderachtig. Gewoon lekker doorspelen
Donny van de Beek speelt trouwens een 9.0/10
die trainer ligt er uit binnen een paar dagen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Roepen we bijna elk jaar, komt goedMartinusz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:46:
En volgend jaar kunnen we weer opnieuw beginnen (drie kwart elftal weg)
Grandioos!!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik weet of het al genoemd is.. PEC zal zich nu toch wel aan beide oren krappen.
Die lange VAR was anders niet goed voor het hart van de meeste mensen hierloewie1984 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:46:
Je kan zeggen wat je wilt maar we hebben fijne arbitrage vanavond. Scheids fluit niet kinderachtig. Gewoon lekker doorspelen
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:08
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Trainer van Real kijkt al benauwd. Die durft niet meer het stadion uit
Misschien nog wel voor 00:00 uurHackus schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:46:
die trainer ligt er uit binnen een paar dagen
Ik weet nu al dat ik morgen een kater heb van een week
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
"4 – Ajax have scored at least four goals in a Champions League knockout game for the first time since April 1995 (5-2 against FC Bayern München). Quartet."
Verwijderd
Zulke arbitrage zoals vanavond zou je elke wedstrijd moeten hebben (alleen 1 punt uitgezonderd dat was tijdens 3e doelpunt duurde toch wel te lang.)loewie1984 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:46:
Man wat speelt Ajax hier fantastisch. Heerlijk voetbal!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat zou de allergrootste aderlating zijntoolkist schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:47:
Zo lang Overmars maar blijft.
Het kan nog voor Ajax!!! Houdt moed allen!ephymerous schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:47:
Ik begin het langzaam te geloven...
[ Voor 4% gewijzigd door jaapstobbe op 05-03-2019 22:48 ]
Muhren!Sempy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:48:
Nu nog een balletje hooghouden en de avond is definitief de beste voetbalavond van de eeuw.
Lekker spel, sinds tijden niet zo een hele wedstrijd uitgekeken.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Die Marcelo heeft ook al een paar Jantjes gehad trouwens:
Bra - Dui 1-7
RM - Ajax 1-4
Bra - Dui 1-7
RM - Ajax 1-4
Zo wil ik elke thuis wedstrijd wel 1-2 verliezen. Tenzij we de finale als thuisploeg spelen 🤣
ICE ICE Baby
En slechtse Real in jaaaaren!ilhanko schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:48:
MaAr ReAl SpEeLdE oP 80%!!! #KNJB
nog 5 minuten
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Is niet onze schuld dat ze Ronaldo laten gaan en niets ervoor terug halen
Daar kon hij niks aan doen. Schuld van de VAR. Enigste wat ik wel wil is bij twijfel niet vlaggen voor buitenspel want heb toch weer moment gezien 2x, welk geen buitenspel waren.Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:47:
[...]
Zulke arbitrage zoals vanavond zou je elke wedstrijd moeten hebben (alleen 1 punt uitgezonderd dat was tijdens 3e doelpunt duurde toch wel te lang.)
Nou ja ongeveer 2/3 op mijn werk riep dit wel. Ik zei dat ze dit niet lieten glippen. Ik heb vaker ongelijk, maar nu vind ik het niet erg haha.
Dat kan je moeilijk ontkennen. Helemaal na 2 x wisselen door blessures
Bale en Ascensio kunnen brengen is echt slechter ja....Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:50:
[...]
Dat kan je moeilijk ontkennen. Helemaal na 2 x wisselen door blessuresEn nu Bale die niet meer kan lopen
Verwijderd
vanavond mag dit toch wel even?
WZAWZDB
WZAWZDB

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2019 22:50 ]
Ik had dit echt niet verwacht. Maar Ajax op z'n best en Real op z'n slechtst. Dan wil het wel!
OkTyphone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:51:
Geef die lul rood joh!
Zelf geen kaarten meer pakken jongens!
Wauw... ballen scheids, klasse
Al vond ik het al direct rood
Al vond ik het al direct rood
Was ook wel een hele belangrijke beslissing... En het was echt niet te zien, vandaar dat ie uiteindelijk ook telt.DoeEensGek schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:49:
[...]
Daar kon hij niks aan doen. Schuld van de VAR. Enigste wat ik wel wil is bij twijfel niet vlaggen voor buitenspel want heb toch weer moment gezien 2x, welk geen buitenspel waren.
Wat luistert die Duitser goed naar je hahaTyphone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:51:
Geef die lul rood joh!
Ok vooruitTyphone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:51:
Geef die lul rood joh!
Mooi, wat een goede scheids, ipv onze flutscheidsen, foutenmakers en rare VAR momenten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Natuurlijk zijn die wissels wel lucky. Al is het beetje lood om oud ijzer qua niveau van de wissels die er in kwamen. Maar verder moet RM dit normaal gewoon winnen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:50:
[...]
Dat kan je moeilijk ontkennen. Helemaal na 2 x wisselen door blessuresEn nu Bale die niet meer kan lopen
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 05-03-2019 22:53 ]
Ach ja, RM zou bij winst ook niet zeggen dat Ajax een mindere dag had. Winnen is winnen, geen geneuzel over de vorm van de dag, das voor verliezers.
Ik geloof het nog steeds niet. 4 doelpunten heren!
Pff real met 10, ja dan wil het allemaal wel..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik heb echt het gevoel dat die Real spelers het voor expres doen, die trainer ligt er morgen zeker uit.
Niet om de prestaties van Ajax onder te doen! Verre van - zo'n goed voetbal heb ik in een lange tijd al niet meer gezien.
Niet om de prestaties van Ajax onder te doen! Verre van - zo'n goed voetbal heb ik in een lange tijd al niet meer gezien.
Verwijderd
St@m schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:52:
Inderdaad, 1 van de wissels die erin kwamen kost 100mlnVos schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:52:
[...]
Natuurlijk zijn die wissels wel lucky. Maar verder moet RM dit normaal gewoon winnen.
Real Madrid is totaal gesloopt. Voor onze PSV en andersoortige supporters. Zo rol je een kwakkelende topclub op. Wat een avond.
Verwijderd
Effectief tijdrekken heet dat.Yemoke schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:53:
ziyech godver hahaha
Krijgen we nog een Veldmannetje ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Uitstekende scheidsrechter vanavond.
Grappig dat die de Wit ook even een duwtje uitdeelde. Die pakt zijn momenten.
Grappig dat die de Wit ook even een duwtje uitdeelde. Die pakt zijn momenten.
Die 85 miljoen is nu wel opSt@m schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:52:
Kippenvel en ik ga weer pissen
[ Voor 57% gewijzigd door Martinusz op 05-03-2019 22:54 ]
Ooooooooolé!!!!!!!!
Prachtig
Prachtig
Ik denk eerder onbewust. Er is een reden dat grote teams echt door moeten selecteren omdat ze anders vroeg of laat in elkaar storten.HollowGamer schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:52:
Ik heb echt het gevoel dat die Real spelers het voor expres doen, die trainer ligt er morgen zeker uit.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:08
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jaaa

Ajax wint van Real Madrid en bekert door ik CL!!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mooi hoor, nogmaals feli.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En het is binnen voor Ajax.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Verwijderd
Werkelijk we zijn gewoon door
Nu mogen alle andere clubs ons wel op de knieën bedanken in Nederland. En Zwolle ook hoor

Nu mogen alle andere clubs ons wel op de knieën bedanken in Nederland. En Zwolle ook hoor
Tot ze weer verliezen, dan is het opeens 'die club'Typhone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:39:
Dit is mijn club...
Leuke pot, real is zoveel zwakker en ajax heeft dat mooi uitgespeeld, leuke pot
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Net zoals de 6-2 van Feyenoord een incident. Maar wel heul erg lekker.mavaros schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:53:
Real Madrid is totaal gesloopt. Voor onze PSV en andersoortige supporters. Zo rol je een kwakkelende topclub op. Wat een avond.
Fuck Spaanse ploegen!
Ik ga morgen alle pessimisten nog even quoten! Sukkels
Nog maar kwartfinale, dan te bedenken dat Ajax in Augustus begon met de 2e voorronde
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Alle Ajacieden gefeliciteerd, dit had ik echt niet verwacht.
Real in eigen huis een afstraffing gegeven.
Real in eigen huis een afstraffing gegeven.
Holy shit, gefeliciteerd Ajacieden :)!
nog even de einduitstand uitrekenen met de heen wedstrijd, momentje hoor
Dit topic is gesloten.