[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.861 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 4 maart 2019 @ 20:57:
[...]

Lasse Schöne staat erom bekend altijd een grote bek te hebben op de verkeerde momenten. En die grote bek heeft hij nog nooit waargemaakt. Een ras Ajacied maar op dat punt mist hij nog de echte Amsterdamse mentaliteit. De afgelopen keren met een grote bek was jij vrolijk want dat eindigde in twee keer een 3-0 voor PSV.
Erg overtuigd zijn van eigen kunnen is anders toch best een Amsterdamse kwaliteit ;)

*knip* Off-topic.

[ Voor 19% gewijzigd door naitsoezn op 04-03-2019 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 15:47

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op maandag 4 maart 2019 @ 20:59:
[...]

Erg overtuigd zijn van eigen kunnen is anders toch best een Amsterdamse kwaliteit ;)
Ik vrees met grote vrees dat hij morgen negatief op gaat vallen haha. Er is gewoon zelden een speler waar dat zo vaak voorkomt als bij Lasse Schöne. Van De Ligt zul je dat soort teksten niet snel horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:02:
[...]

Ik vrees met grote vrees dat hij morgen negatief op gaat vallen haha. Er is gewoon zelden een speler waar dat zo vaak voorkomt als bij Lasse Schöne. Van De Ligt zul je dat soort teksten niet snel horen.
De Ligt lokken ze dus ook niet steeds uit om dat soort uitspraken te doen. Of, als ie zoiets zegt, wordt het niet als enige regel vet gedrukt en als kop geplaatst, ondanks de nodige context die erbij gegeven wordt.

Tagliafico:
Tagliafico geeft niet op: 'Vertrouwen is wel het laatste dat ik kwijtraak'
Is toch eigenlijk gewoon hetzelfde? Maar daar valt niemand over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja ik zei het met een knipoog uiteraard ;). Nico mag vooralsnog alles zeggen. Die praat, doet en handelt tenminste zoals het hoort. Maar ik moest net wel even grinniken/huilen (doorhalen wat je zelf wil) toen ik die uitspraak wederom van Lasse zag staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:12
Napo schreef op maandag 4 maart 2019 @ 20:47:
Want hij zegt rare dingen? Op basis van hetgeen ik in de knipsels uit het interview lees niet meer dan prima teksten. Wat verwacht je dan van zo'n speler *knip* ?
Idd, wat verwacht je nou dat ie zegt ja we gaan er wel heen maar heeft eigenlijk toch geen enkele zin :?
Kansloos gezeik heel de tijd :X

[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 04-03-2019 21:31 . Reden: Quote aangepast ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Haha vanmiddag las ik al wat, kon de reacties hier wel voorspellen. :+
Typhone schreef op maandag 4 maart 2019 @ 20:33:
Ik lees hier ook schoorvoetend weer iets over vrouwenvoetbal. Mogen we daar inmiddels alweer kritisch op zijn of is dat nog taboe?
Nou ik kan niet zeggen dat de dames nu een piekje beleven. De laatste wedstrijden is doffe ellende, zit met kromme tenen te kijken. :X

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:36:
Haha vanmiddag las ik al wat, kon de reacties hier wel voorspellen. :+

[...]

Nou ik kan niet zeggen dat de dames nu een piekje beleven. De laatste wedstrijden is doffe ellende, zit met kromme tenen te kijken. :X
Wat wel opvallend is natuurlijk bij die vrouwen... daar spelen er genoeg van bij de absolute topteams toch? Zou je toch zeggen dat het 'beter' zou moeten kunnen maar ja. Zoveel boeit het me nu ook weer niet.
Aparte vind ik vooral dat het pro's zijn en ik - op het gebied van voetbal - toch echt het idee krijg dat wanneer wij hier een team vormen van amateur mannen wij die vrouwen fors op hun donder geven.

Terwijl ik dat bijvoorbeeld bij tennis of wielrennen (waar ik die tijden ooit vergelijk met mijn eigen tijden) absoluut niet heb. Ik vraag me af waar dat idee vandaan komt maar het voetbalniveau vind ik helemaal niks. Mijn mening hè, geen vaststaand feit uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52
Real-Ajax:
- 2-1 achterstand wegwerken
- uitwedstrijd
- Real Madrid

OK, Ajax is niet kansloos. Maar Ajax moet een enorm goede dag hebben en Real Madrid een hele slechte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:07

Vos

AFCA

Het was 1-2 ;)

Maar je moet dan ook sowieso 2x scoren.

[ Voor 60% gewijzigd door Vos op 05-03-2019 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
jaapstobbe schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 07:13:
Real-Ajax:
- 2-0 achterstand wegwerken
- uitwedstrijd
- Real Madrid

OK, Ajax is niet kansloos. Maar Ajax moet een enorm goede dag hebben en Real Madrid een hele slechte.
ik hou me maar een beetje vast aan Bayern uit, en het feit dat Real slechter is dan ze in jaren geweest zijn.
Wel echt balen dat je thuis nog die 1-2 om de oren kreeg. Met 1-1 sta je er heel anders in.

Voorspelling: Ajax komt goed voor de dag, maar die 1-2 breekt ze uiteindelijk op: vanavond 1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Als we daar überhaupt al winnen gaat het nooit met 2 doelpunten verschil zijn.
Ik voorspel (wederom) een kleine 2-1 of 3-1 nederlaag met goed voetbal.
Meest tevreden (realistisch gezien) zou ik zijn met een 1-1, waar we dus uiteindelijk niks aan hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2019 08:46 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben niet zo positief gestemd helaas. Real gaat vol druk zetten in de eerste helft en doet daarna niks meer behalve dat het dan al 2-0 voorstaat. Ajax heeft toch net iets mindere aanvallers dan pakweg een Barcelona. Alleen wanneer elke 70%+ kans een doelpunt oplevert vanavond acht ik ons kansrijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Champions League - 8e finale, 2e wedstrijd.
dinsdag
05.03. 21:00 Dortmund v Tottenham
05.03. 21:00 Real Madrid v Ajax
woensdag
06.03. 21:00 Porto v AS Roma
06.03. 21:00 PSG v Manchester United

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Typhone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:28:
Alleen wanneer elke 70%+ kans een doelpunt oplevert vanavond acht ik ons kansrijk.
Dus er is een kans dat het 2-7 wordt? oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ik ben eigenlijk wel positief over de wedstrijd. Desondanks verwacht ik niet dat Ajax de volgende ronde zal halen. Voor mijn gevoel gaat Ajax een prima pot spelen. Schlemielig op 1-0 achter komen, maar het ombuigen naar 1-2, om vervolgens in de laatste 10 minuten zo onder druk te komen dat de 2-2 valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:42:
[...]

Dus er is een kans dat het 2-7 wordt? oOo
Ja die kans is er altijd, maar ik vrees dat het percentage daarop circa <1% is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

De kans is nooit nul, anders hoef je inderdaad niet heen zoals Schöne zei, maar de kans dat Ajax door gaat schat ik zeer laag in. Als het maar een mooie pot wordt, dan zit ik tenminste lekker te kijken.

In mijn ogen zijn er twee (realistische) scenario's:
Real wil er zo snel mogelijk vanaf zijn en gaat vol gas waardoor ze al snel één of twee keer scoren. Vervolgens mag Ajax de wedstrijd lekker uitspelen want het is toch al klaar.
Real gelooft het wel een beetje en laat Ajax z'n gang gaan. Daardoor gaat Ajax weer lekker stormen en lijkt Real te overrompelen, maar uiteindelijk staat er toch op basis van kwaliteit zoiets als 2-2 op het bord en is Real gewoon door.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik verwacht dat we er gewoon met 3-0 ofzo vanaf gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:41
Vincinius vs Mazraoui.... Nee Ajax gaat er vanavond dik af. 3-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:27:
Gelukkig mist Vincinius heel veel kansen en is hij nog totaal niet rendabel :P

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:27:
Dat zie je verkeerd, het is Vincinius vs. Onana.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:46
Gonadan schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:35:
[...]

Dan win je wel, want Vincinius schiet alles de tweede ring in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens het Spaanse Marca is Ajax nadrukkelijk geïnteresseerd in Martin Ødegaard. Ajax zou zelfs een bod willen uitbrengen dat in de buurt komt van 20 miljoen euro.
Grapjassen, 20m voor een speler die in NL nog nagenoeg niks heeft laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:41:
[...]

Grapjassen, 20m voor een speler die in NL nog nagenoeg niks heeft laten zien?
20m is wellicht wat veel, maar hij speelt de laatste tijd wel erg lekker hoor.
Geen idee of hij bij Ajax nog verder kan groeien, maar voor erbij zou het sowieso niet verkeerd zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:14
dutchgio schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:38:
[...]

Dan win je wel, want Vincinius schiet alles de tweede ring in.
Misschien hebben ze de video van de vorige wedstrijd teruggekeken, je kan een leuke samenvatting maken van acties icm schoten van hemzelf en acties waarbij hij vervolgens de bal afgeeft :)

anyway, MATCHDAY :D

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 05-03-2019 09:57 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:35:
[...]

Savage! :D

@Martinusz
Dat is wel heel erg hè, 20 miljoen voor 'erbij' is zelfs een luxe die Ajax zich niet kan veroorloven!

[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 05-03-2019 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

Nibbz schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:51:
Nou de Nederlandse dames nemen een goed voorbeeld aan de mannen. Ofja, ze doen het iets beter. Eerst wereldkampioen worden, en daarna niks meer kunnen winnen. Ze laten het nu ook niet echt zien.
Je bedoelt Europees Kampioen en ze wonnen vorig jaar de Algarve Cup.
Als je klaagt, doe het dan op zijn minst wel correct...

En volgens mij viel er verder ook weinig meer te winnen voor ze, het WK is dit jaar en de OS zijn volgend jaar.
Dus ze wonnen vorig jaar de Algarve Cup, maar wat hebben ze verder allemaal gemist dan?

Wat betreft de Algarve Cup, die nu bezig is.
Daarin verloor Oranje de 1e wedstrijd met 2-0 van Spanje, waardoor ze meteen uitgeschakeld waren voor de finale. Tegen Polen speelde Oranje met het B-team, kwamen ze kort voor rust met 10 man te staan, waren ze desondanks beter, creëerden ze meer en de grootste kansen, maar verloren ze uiteindelijk met 1-0.
Een gebrek aan effectiviteit voorin is momenteel het grote probleem, wat opvallend is aangezien de beste spelers juist de aanvallende zijn. Maar dit jaar telt alleen het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Typhone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:56:
[...]

Savage! :D

@Martinusz
Dat is wel heel erg hè, 20 miljoen voor 'erbij' is zelfs een luxe die Ajax zich niet kan veroorloven!
Ik ga er ook niet vanuit voor erbij ;) ik zie hem wel als speler die bij Ajax goed uit de verf komt.
Het gekke is in de huidige markt dat je dan meteen de duurste Ajax speler ooit wordt voor 20 miljoen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zondag 3 maart 2019 @ 00:02:
[...]

1. Rood was het zeker niet
2. Waarom krijgt Heracles geen pingel?
3. De 1e pingel voor Utrecht was erg dubieus
4. De 2e pingel wel terecht.

—-

Vitesse wint dankzij 2 à 3 x mazzel omdat de VAR /scheidscombinatie de weg volledig kwijt is...

Achterbal niet kunnen beoordelen.
Buitenspel niet kunnen beoordelen.

Wow, wat ben ik klaar met dit fenomeen.
Aangezien de rode kaart bij Heracles het VAR moment van de week is eens goed gekeken, maar hoe kun je dat geen rood vinden? 8)7 Gestrekt been, noppen vooruit, dus bewust alle risico genomen om je tegenstander aan een gebroken scheenbeen te helpen. Dit mag van mij echt 5 wedstrijden zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 05-03-2019 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:16:
[...]

Aangezien de rode kaart bij Heracles het VAR moment van de week is eens goed gekeken, maar hoe kun je dat geen rood vinden? 8)7 Gestrekt been, noppen vooruit, dus bewust alle risico genomen om je tegenstander aan een gebroken scheenbeen te helpen. Dit mag van mij echt 5 wedstrijden zijn.
Beiden gaan voor de bal, de een houdt zijn been stil, de ander trapt er van onderen tegenaan... althans zo zag ik het in de $zoveel herhalingen tijdens de samenvatting.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Heb net de video even toegevoegd op het juiste moment (48 seconden), dat zegt mij toch echt wel genoeg ;)

[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 05-03-2019 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
toolkist schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:16:
[...]

[YouTube: ARAG KNVB VAR Moment van de Week: Rode kaart voor Jesper Drost]
Heel simpel, geen enkele opzet om iets te doen dat niet mag. Geel is zelfs zwaar gestraft.

Die gasten dragen niet voor niets scheenbeschermers. Dit soort tikjes horen bij het spel. Overtreding ok, maar meer ook niet. Dat mode gelul over noppen vooruit moeten we eens mee ophouden. Het gaat erom of het een actie is die opzettelijk tegen de regels is.

alles kan off-topic

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:24:
[...]

Heel simpel, geen enkele opzet om iets te doen dat niet mag. Geel is zelfs zwaar gestraft.

Die gasten dragen niet voor niets scheenbeschermers. Dit soort tikjes horen bij het spel. Overtreding ok, maar meer ook niet. Dat mode gelul over noppen vooruit moeten we eens mee ophouden. Het gaat erom of het een actie is die opzettelijk tegen de regels is.
Niet eens geel? _O- Gelukkig zijn de regels die de KNVB hanteert niet de regels die jij graag wil |:(
Met je noppen vooruit is geen mode gezeik, dat is juist een prima manier om te bepalen of iemand het risico neemt om z'n tegenspeler zwaar te blesseren.
We vinden het allemaal zo fantastisch hoe er in Engeland gefloten wordt en goh, laat dit dan nou net het voorbeeld zijn waarin in Engeland zonder twijfel rood wordt getrokken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Eens met @toolkist.
De Heracles speler gaat weliswaar voor de bal, maar
1. met gestrekt been dat
2. te hoog zit
Je weet dat áls je iemand goed raakt je zijn enkel kunt breken, scheenbeschermer of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Leuke pot vanavond.
Uiteraard hoop je op een goed resultaat van Ajax maar als je goed nadenkt zijn de kansen klein.
Daarom hoop ik ook op een spannende wedstrijd, niet 1 die snel beslist is. Heb ik in elk geval een mooie pot gezien.

Als Ajax net zo speelt als de thuis wedstrijd, geef ik ze kansen. Als ze onder de indruk zijn van de uit ambiance en Real rustig laten rondtikken, niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 05-03-2019 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:02

Ben benieuwd vanavond :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:33:
[...]

Niet eens geel? _O- Gelukkig zijn de regels die de KNVB hanteert niet de regels die jij graag wil |:(
Met je noppen vooruit is geen mode gezeik, dat is juist een prima manier om te bepalen of iemand het risico neemt om z'n tegenspeler zwaar te blesseren.
We vinden het allemaal zo fantastisch hoe er in Engeland gefloten wordt en goh, laat dit dan nou net het voorbeeld zijn waarin in Engeland zonder twijfel rood wordt getrokken.
Vergeet ook niet, niet alleen noppen vooruit, maar ook gestrekt been, hierdoor neemt de kans op blessure vele malen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:45:
[...]

Vergeet ook niet, niet alleen noppen vooruit, maar ook gestrekt been, hierdoor neemt de kans op blessure vele malen toe.
Die had ik in de posts daarvoor al genoemd ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:06

Qu3st

Ajax supporters zijn weer bezig geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
dvdkiwi schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:38:
Eens met @toolkist.
1. met gestrekt been dat
2. te hoog zit
Je weet dat áls je iemand goed raakt je zijn enkel kunt breken, scheenbeschermer of niet.
Ik heb het niet gezien, maar dat klinkt als iets dat in het amateur voetbal een rode kaart is, of oog om oog als de scheidsrechter ff niet kijkt.

De penalty van Napoli tegen Juventus (hands Alex Sandro) was ook een bizar VAR moment.
De speler word vanaf <1m aanschoten en duikt/draait weg in een reactie, maar VAR zegt hands :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
dvdkiwi schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:38:
Eens met @toolkist.
1. met gestrekt been dat
2. te hoog zit
Tja, Donny van de Beek kreeg er niet eens geel voor tijdens Feyenoord - Ajax. :9 Overigens vind ik het ook gewoon een terechte rode kaart, al is het wat ongelukkig. Maarja, risico wat je neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
toolkist schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:33:
[...]

Maar dan moet zijn tegenstander er ook met rood af. Die komt exact zo in, alleen is hij een fractie van een seconde eerder waardoor hij als slachtoffer bestempeld wordt.
Zijn gedrag is gelijk. En de gevolgen ook want er is bij niemand een been gebroken. Wat maakt dan wel het wezenlijke verschil dat de een mag douchen en de ander verder mag spelen?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
1 ding is zeker, het mediateam van Ajax wint wel elke keer van het mediateam van de tegenstander want wat zijn deze filmpjes toch altijd perfect en kippenvel opwekkend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Ankona schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:11:
[...]

Maar dan moet zijn tegenstander er ook met rood af. Die komt exact zo in, alleen is hij een fractie van een seconde eerder waardoor hij als slachtoffer bestempeld wordt.
Zijn gedrag is gelijk. En de gevolgen ook want er is bij niemand een been gebroken. Wat maakt dan wel het wezenlijke verschil dat de een mag douchen en de ander verder mag spelen?
Omdat hij de ander met gestrekt been en noppen vooruit op het scheenbeen raakt :? En de ander speelt de bal en niet de tegenstander zonder gestrekt been en zonder noppen vooruit. Als je dat al niet ziet....

[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 05-03-2019 12:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pompi schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:15:
[...]

1 ding is zeker, het mediateam van Ajax wint wel elke keer van het mediateam van de tegenstander want wat zijn deze filmpjes toch altijd perfect en kippenvel opwekkend.
Voor Ajax-Man U hadden ze ook zo'n filmpje. Met de boodschap dat Ajax terug was en de Amsterdamse bluf en bravoure op het veld zou staan.

Stonden er 11 spelers met knikkende knieën naar de cornervlag te passen :+

Hopelijk vanavond meer geluk. Maar Madrid + Arbitrage verslaan zal nog een hels karwei worden. Ga zelf overigens wel gewoon uit van een simpele overwinning voor Madrid.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 05-03-2019 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

JST94 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:57:
[...]

Tja, Donny van de Beek kreeg er niet eens geel voor tijdens Feyenoord - Ajax. :9 Overigens vind ik het ook gewoon een terechte rode kaart, al is het wat ongelukkig. Maarja, risico wat je neemt.
Doel je op de gele kaart die volgens Feyenoorders rood moest zijn? Waarbij het geen gestrekt been was en de bal eerst gespeeld werd. Ja het was wel hard maar geen rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
PWM schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:47:
[...]

Voor Ajax-Man U hadden ze ook zo'n filmpje. Met de boodschap dat Ajax terug was en de Amsterdamse bluf en bravoure op het veld zou staan.

Hopelijk vanavond meer geluk. Maar Madrid + Arbitrage verslaan zal nog een hels karwei worden. Ga zelf overigens wel gewoon uit van een simpele overwinning voor Madrid.
Ja dat filmpje was natuurlijk erg voorbarig (het jaar erna ging het gelijk mis :P ), maar wel super vet gemaakt :Y

Wow ontdek nu bizar stukje :o na de foto van Nouri komt de tekst "For the ones we miss every day" waarna nummer 14 in beeld komt, maar daarvoor staat dus ook Nouri :X

[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 05-03-2019 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:11:
[...]

Ehm nee. Klaiber heeft z'n been geen moment gestrekt, z'n noppen geen moment vooruit, en heeft een normale beweging om de bal te spelen wat ie ook gewoon doet. Zeg maar precies alles wat die speler van Heracles fout doet. Als je dit 2 identieke acties vindt vraag ik me hard af of je de beelden uberhaupt wel bekeken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:26
Martinusz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:55:
[...]

20m is wellicht wat veel, maar hij speelt de laatste tijd wel erg lekker hoor.
Geen idee of hij bij Ajax nog verder kan groeien, maar voor erbij zou het sowieso niet verkeerd zijn :P
We hebben al eerder een mega-aankoop bij Heerenveen gedaan. Dat was geen daverend succes. :P
Houdt toch wel erg m'n twijfels bij spelers die het 'bij Heerenveen leuk doen'. Sinkgraven deed het daar ook leuk bijvoorbeeld.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Mugwump schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:58:
[...]

We hebben al eerder een mega-aankoop bij Heerenveen gedaan. Dat was geen daverend succes. :P
Houdt toch wel erg m'n twijfels bij spelers die het 'bij Heerenveen leuk doen'. Sinkgraven deed het daar ook leuk bijvoorbeeld.
Hij speelt bij Vitesse nu :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Martinusz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:00:
[...]

Hij speelt bij Vitesse nu :P :P
Doh. :P
Maar zelfde laken een pak, zie Machlas. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:41
Vos schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:55:
[...]

Doel je op de gele kaart die volgens Feyenoorders rood moest zijn? Waarbij het geen gestrekt been was en de bal eerst gespeeld werd. Ja het was wel hard maar geen rood.
Dat was rood. Ajax kwam er goed weg mee, ook de consensus in de media. Net zoals in de Arena toen met st Juste. Was gewoon vergelijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:17:
[...]

Dat was rood. Ajax kwam er goed weg mee, ook de consensus in de media. Net zoals in de Arena toen met st Juste. Was gewoon vergelijkbaar.
Waarom was het dan rood?

St. Juste was gestrekt been en speelt geen bal (is gewoon te laat). Hoe je dat dus als hetzelfde ziet is mij een raadsel. Misschien moet je de beelden even naast elkaar leggen?

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 05-03-2019 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:17:
Net zoals in de Arena toen met st Juste. Was gewoon vergelijkbaar.
Vergelijkbaar? Serieus? :D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 19:15
6 dagen later en nog steeds over 1 overtreding? <knip>

[ Voor 23% gewijzigd door Ramzzz op 05-03-2019 13:57 . Reden: In context, dus deze reactie was erg onnodig trollend. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Mugwump schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:58:
[...]

Goed argument.

P.S. Huntelaar.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
En het eerste probleem is er al.
De scheidsrechter die gaat fluiten bij Real - Ajax moet samenwerken met een team waarmee hij recent heeft gebroken en niet echt goed door 1 deur kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Deadsy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:03:
En het eerste probleem is er al.
De scheidsrechter die gaat fluiten bij Real - Ajax moet samenwerken met een team waarmee hij recent heeft gebroken en niet echt goed door 1 deur kan.
Hopelijk hebben ze een hekel aan Real :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
Martinusz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:27:
[...]

Zouden ze daarvoor zijn aangesteld? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Martinusz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:27:
[...]

Zijn er mensen die dat niet hebben? :?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Ramzzz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:35:
[...]

Mazraoui: 'Ben groot fan van Real' :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

dutchgio schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:39:
[...]

Mazraoui: 'Ben groot fan van Real' :+
There you go. Kat in 't bakkie! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Ramzzz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:35:
[...]

Heel veel mensen bij de Uefa in ieder geval niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Martinusz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:49:
[...]

Heel veel mensen bij de Uefa in ieder geval niet ;)
Maar wie heeft er nou geen hekel aan de UEFA? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Ramzzz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:55:
[...]

Maar wie heeft er nou geen hekel aan de UEFA? :+
Real :+ zo circel is weer rond O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
ST10©DE schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Goed argument.

P.S. Huntelaar.
Één zwaluw maakt nog geen zomer.
Je ziet bij Ajax toch wel erg vaak spelers die 'het leuk doen bij de subtop' bezwijken onder de druk. Het is toch anders wanneer je als ploeg moet zoeken naar de opening bij de tegenstander in plaats van dat je de ruimte krijgt, er van je verwacht wordt dat je elke week (ruim) wint en ga zo maar door.
Die ploegen vragen tegenwoordig al vrij snel tegen de 10 miljoen voor zo'n talent. In mijn ogen kun je daar dan beter spelers uit het buitenland voor aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
PWM schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:47:
[...]

Ging mij meer om hoe het is gemaakt en het gevoel wat het over draagt, niet zo zeer de boodschap want natuurlijk is dat altijd borstklopperij. Naar mijn mening lijken het net kleine docu's of filmpjes en dat spreekt mij wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
ST10©DE schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Goed argument.

P.S. Huntelaar.
Die kan je weer wegstrepen tegenover Sulejmani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En Ziyech? Komt dan met een omweg net als Odegaard ook van Heerenveen.

Om dat vergelijk maar te maken. Ziyech was in zijn Twente tijd al een van zo niet de beste Eredivisie speler, die kon je blind halen. Odegaard moet nog een stap maken. Zou je die ook als vervanger zien als hij niet onder contract stond bij Real? Op basis wat hij bij Heerenveen/Vitesse zou dat niet mijn eerste optie zijn.
En al helemaal niet voor 20 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Bossie schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:52:
[...]

Die kan je weer wegstrepen tegenover Sulejmani
Precies mijn punt. Geen een speler van welke club dan ook geeft zekerheid (zie Messi bij het Argentijns elftal)

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hmmm, krijg steeds meer het gevoel dat wij met 1-2 (winnen) vanavond. helaas is dat niet voldoende om door te gaan. Denk ook niet dat een club als RMa zich uit de CL laat gooien.

[ Voor 0% gewijzigd door Hackus op 05-03-2019 17:30 . Reden: () ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hackus schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:03:
Hmmm, krijg steeds meer het gevoel dat wij met 1-2 winnen vanavond. helaas is dat niet voldoende om door te gaan. Denk ook niet dat een club als RMa zich uit de CL laat gooien.
Wel voldoende voor verlenging en penals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vos schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:17:
[...]

Wel voldoende voor verlenging en penals.
ik bedoel ook na 90min. winnen moest tussen haakjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
ST10©DE schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:55:
[...]

Precies mijn punt. Geen een speler van welke club dan ook geeft zekerheid (zie Messi bij het Argentijns elftal)
Dus je moet gewoon maar willekeurige spelers aantrekken? Een dobbelsteen als scout?

Het is nergens gezegd dat een jonge speler die het leuk doet bij een subtopper niet kan doorgroeien.
Het is wel zo dat ik mijn vraagtekens plaats bij diep in de buidel tasten voor dat soort spelers.

Zoals iemand anders al aangaf is een speler als Ziyech die zich ruimschoots bewezen had in de Eredivisie wel een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ajax moet vanavond een stuk efficienter met de kansen om gaan dan in de vorige pot.
Als ze een vroege goal maken dan word het leuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:23
Mijn gok voor vanavond is: 0-3 of 0-4.

Waarom? Nou, je moet toch een beetje de moed erin houden en Ajax was heeft niks te verliezen, want iedereen roeptoetert dat Real Madrid gaat winnen.

Hoe het ook mag aflopen. Iedereen veel plezier vanavond. :)F *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Iedereen lijkt hier wel realistisch genoeg om de kansen op winst érg klein te achten.
Kan niet wachten op de reacties naderhand die claimen dat 'die arrogante Ajacieden' riepen wel even te gaan winnen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Transfervrij op te halen:
Yolanthe Cabau van Kasbergen

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mavaros schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:56:
Mijn gok voor vanavond is: 0-3 of 0-4.

Waarom? Nou, je moet toch een beetje de moed erin houden en Ajax was heeft niks te verliezen, want iedereen roeptoetert dat Real Madrid gaat winnen.

Hoe het ook mag aflopen. Iedereen veel plezier vanavond. :)F *O*
Als Ajax met 4-0 wint dan word morgen de trainer ontslagen bij Real.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Sfeer zit er goed in in Madrid, krijg wat filmpjes vanaf het plein opgestuurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:07:
[...]

Als Ajax met 4-0 wint dan word morgen de trainer ontslagen bij Real.
En is er een spoedbijeenkomst van het Erik ten Hag committee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Typhone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:08:
[...]

En is er een spoedbijeenkomst van het Erik ten Hag committee!
Dan mag jij geen woord meer zeggen over Erik of Erich ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:17

Wokschotel

Op 6 wielen

Zijn er nou echt serieus mensen die denken dat Ajax doorgaat? Wat schattig naïef.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Typhone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:07:
Transfervrij op te halen:
Yolanthe Cabau van Kasbergen
Waar??? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Denk dat je voor haar wel wat centjes op de bank moet hebben. Anders komt ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:09:
[...]

Dan mag jij geen woord meer zeggen over Erik of Erich ;)
:D mits ie na afloop exact kan aangeven welke tactische omzettingen hij heeft gedaan! Anders dan schaar ik het onder onkunde van Real Madrid.

@dvdkiwi ik weet niet zeker waar ze - nu weer alleen - woont. Istanbul dacht ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Wokschotel schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:09:
Zijn er nou echt serieus mensen die denken dat Ajax doorgaat? Wat schattig naïef.
Tja kans is er altijd, wie zou gezegd hebben dat Girona bij Real uberhaupt een punt zou halen? Laat staan winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vergis jullie niet Getafe (!) staat volgens mij 4e of 5e in Spanje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Typhone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:12:
[...]

:D mits ie na afloop exact kan aangeven welke tactische omzettingen hij heeft gedaan! Anders dan schaar ik het onder onkunde van Real Madrid.

@dvdkiwi ik weet niet zeker waar ze - nu weer alleen - woont. Istanbul dacht ik?
Mocht Ajax verder gaan dan zullen sommige mensen sowieso gaan zeggen dat Real zwak was en Ajax het in de schoot geworpen kreeg etc.

Zat Yolanthe niet in de zandbak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Typhone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:13:
Vergis jullie niet Getafe (!) staat volgens mij 4e of 5e in Spanje.
Het was Girona en die staan 14de :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:26

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Wokschotel schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:09:
Het is hier Carnaval :+ dus hoop doet leven, heb mijn abn amro ajax shirt al de hele dag aan alleen verre van nuchter O-) Ga wel thuis kijken tegen beter weten in O-) also gelukkig heb ik thuis ook bier koud liggen en kan gewoon verder gaan :+

Als ajax de volgende ronde haalt ren ik met ajax vlag de zaal in en word ik zo dronken dat ik een week een kater heb >:)

En ik ga er geen filmpjes van maken :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Deadsy
Wat is er mis met hopen dat Ajax wint?
Moeten we soms allemaal met een lang gezicht gaan zeggen dat Real wint, en vanavond niet naar de wedstrijd kijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:02
Zo kan het dus blijkbaar ook:

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Wie zouden jullie liever op de bank hebben voor een vleugelverdedigingsplek? Kristensen of Sinkgraven? Ik persoonlijk zou dan gaan voor de speler die nog een beetje kan verdedigen en niet de speler die dat bijna niet kan en de afgelopen jaren nauwelijks heeft gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bah Schöne opgesteld? Goals hebben we nodig met een spits.

Ik hoop dat ze winnen, laat het iig een mooie wedstrijd zijn d:)b

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:04:
Wie zouden jullie liever op de bank hebben voor een vleugelverdedigingsplek? Kristensen of Sinkgraven? Ik persoonlijk zou dan gaan voor de speler die nog een beetje kan verdedigen en niet de speler die dat bijna niet kan en de afgelopen jaren nauwelijks heeft gespeeld....
Kristensen, omdat ik die helemaal niet zo verkeerd vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
toolkist schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:27:
[...]

Kristensen, omdat ik die helemaal niet zo verkeerd vind.
Ik dus ook, helaas zit Sinkgraven op de bank. Vraag mij niet hoe, want ik vond dat hij de afgelopen wedstrijden erg door de mand is gevallen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hij noemt Labyad als mogelijke invaller... Heren de meeting is eerder! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ga er van uit dat Real direct gaat aanvallen.
Zit toch wel wat druk op na de afgelopen weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:33
Had ik al gezeg dat ik zin heb in Das Wunder Bernabeus?
Pagina: 1 ... 59 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.