Haha Emmen weer in blessuretijd gescoord, nu de winnende.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 26-01-2019 22:53 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 26-01-2019 22:53 ]
O die gaan we morgen verhuren aan FeyenoordLeon Zwiers schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:54:
En dat AZ ontloopt zoals gewoonlijk weer alle lastige ploegen en staan waarschijnlijk alweer in de finale. KNAZB![]()
Lekker weer thuis, maar wel weer tegen Ajax...... jammer. Scheelt dat Ajax in de week erna tegen Madrid mag. Liggen wellicht kansen.
EN de vorige keer tegen Ajax in de beker bezorgde Veltmannetje ons de winst
Verwijderd
Ben niet echt thuis in beleggen maar dat aandeel Ajax, wat doet dat nu op de beurs? En keert Ajax ook daadwerkelijk dividend uit?Qu3st schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:48:
[...]
Nooit. Eerste les beleggen is dat volgens mij.
Ze kunnen alleen toch nooit van de top3 winnen, dus de beker winnen is al uitgesloten.Leon Zwiers schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:54:
En dat AZ ontloopt zoals gewoonlijk weer alle lastige ploegen en staan waarschijnlijk alweer in de finale. KNAZB![]()
Lekker weer thuis, maar wel weer tegen Ajax...... jammer. Scheelt dat Ajax in de week erna tegen Madrid mag. Liggen wellicht kansen.
Gaan zij hem voor de derde keer achtereen niet winnen.Leon Zwiers schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:54:
Verwijderd
In 5 jaar is het aandeel bijna verdubbeld van 8 euro naar bijna 16 euro. Voor zover ik weet keert Ajax heel af en toe dividend uit. 2017 24 cent en 2014 8 centVerwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:57:
[...]
Ben niet echt thuis in beleggen maar dat aandeel Ajax, wat doet dat nu op de beurs? En keert Ajax ook daadwerkelijk dividend uit?
Verwijderd
Gewoon een dealtje maken Ajax wint morgen en Feyenoord in de beker. Allebei dan prijs.PWM schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:01:
Nou ja. De kans dat je tegen Ajax moest in de beker was natuurlijk groot. Dan liever nu dan in de finale denk ik, zeker ook omdat dan het gezeur over het stadion weer begint.
We zien wel. In de beker zijn de statistieken niet in ons nadeel
Toch een groot stadion en geen kunstgras...Leon Zwiers schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:02:
Bah, Twente koploper KKD. Het zal toch niet he
Verwijderd
We kunnen wel zeuren dat Feyenoord weer thuis speelt in de beker, maar ajax ontloopt al een aantal jaar topclubs. Zo ook deze keer weer.
Verwijderd
Denk voor je antwoord! Voor het dividend hoef je het dus niet te doen lijkt mij al kun je allicht speculeren. Maar ach, stapte indertijd ook niet in in dat initiatief van de VvF.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:01:
[...]
In 5 jaar is het aandeel bijna verdubbeld van 8 euro naar bijna 16 euro. Voor zover ik weet keert Ajax heel af en toe dividend uit. 2017 24 cent en 2014 8 cent
Vier ronden voor het einde van de competitie moeten ze uit tegen Jong Alax. Gewoon laten ballen in de Arena met een veredeld Ajax 1, komt het helemaal goed, tweede worden in de KKD is ook mooi voor TwenteLeon Zwiers schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:02:
Bah, Twente koploper KKD. Het zal toch niet he
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Op 29 oktober 2015 kwamen ze er nog eentje tegen....Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:05:
[...]
We kunnen wel zeuren dat Feyenoord weer thuis speelt in de beker, maar ajax ontloopt al een aantal jaar topclubs. Zo ook deze keer weer.
Ik zei het tochTerranova schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:28:
Ben wel benieuwd naar de "loting" vanavond. Met al die berichten over de KNVB die liever geen Ajax tegen Feyenoord in de finale wil, lijkt het mij wel zeker dat er Feyenoord - Ajax uit de loting komt.
Verwijderd
Dat gun ik de Ligt niet toe. Laat Blind dat dan maar doen. Past meer bij hem.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:26:
Hoop doet leven. Morgen wint Feyenoord door een eigen goal van de Ligt.
Waarom wil je een prima speler verhuren aan Feyenoord?Deadsy schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:55:
[...]
O die gaan we morgen verhuren aan Feyenoord
Je wil neem ik aan dan als bonus ook graag flink wat gezeik tegen Ten Hag, dus laat Sinkgraven dan die eigen goal maken (Lamprou is te...)Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:26:
Hoop doet leven. Morgen wint Feyenoord door een eigen goal van de Ligt.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Je raadt nooit wie achter het scherm zat..Ramzzz schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:30:
Hoe de f*ck is die volle elleboog vooruit, vol raak tegen het hoofd van De Jong in de 16 van Groningen geen penalty?
Wat een kansloos project is die VAR, deze 2 speelrondes. Nieuwe instructies uit ‘Zeist’?
En van hetzelfde bij HER-PEC.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:34:
[...]
Je raadt nooit wie achter het scherm zat..
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Moet je MOTD eens kijken bij de 2-2 van Millwall tegen Everton. Was geen VAR bij deze wedstrijd i.t.t. andere wedstrijden in de FA Cup. Uiteindelijk won Millwall met 3-2.Ramzzz schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:37:
[...]
En van hetzelfde bij HER-PEC.
Uitslaande arm in het gezicht. Tot bloedens toe. Niets.
Last maar zitten die VAR.
Bedoel je die in de 2e helft? Daar springt de Jong zelf tegen aan terwijl die gast zowat recht omhoog springt.Ramzzz schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:30:
Hoe de f*ck is die volle elleboog vooruit, vol raak tegen het hoofd van De Jong in de 16 van Groningen geen penalty?
Wat een kansloos project is die VAR, deze 2 speelrondes. Nieuwe instructies uit ‘Zeist’?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die elleboog gaat horizontaal naar zijn hoofd.toolkist schreef op zondag 27 januari 2019 @ 01:23:
[...]
Bedoel je die in de 2e helft? Daar springt de Jong zelf tegen aan terwijl die gast zowat recht omhoog springt.
Dit had echt helemaal niks met een penalty te maken.
Aldus BBC: https://www.bbc.com/sport/football/47006171City were reportedly interested in Ajax midfielder Frenkie de Jong, who has agreed a July move to Barcelona where he will earn more than £300,000 a week.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Of dat Onana onverwacht toch weer ziek is..PWM schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:04:
De enige reden waarom vanmiddag goed zou kunnen aflopen, is het feit dat Ajax echt moet winnen voor plek 1 en Feyenoord... Tsja, geen druk meer wegens eerdere wanprestatie.
Weer zo'n triest zinnetje, een trainer kan alleen maar een gouden wissel doen. Doet hij dat niet dan is het een lul, heeft ie er geen verstand van. Als hij dan de week erop een andere zet doet dan geeft hij opeens zijn fout toe.Typhone schreef op zondag 27 januari 2019 @ 09:59:
Geen Sinkgraven waarschijnlijk dus Ten Hag geeft z’n fout van vorige week toe in de verdediging. Althans die conclusie trek ik daar gemakshalve even uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Qu3st op 27-01-2019 11:30 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Hebben ze in Rotterdam dan geen modern stadion waar ze het dak van dicht kunnen doen dan?
Gelukkig (nog) niet. Zou echt verboden moeten worden ook.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:13:
[...]
Hebben ze in Rotterdam dan geen modern stadion waar ze het dak van dicht kunnen doen dan?
Verwijderd
En op wat voor gronden zou dat verboden moeten worden?Lekkerboeie86 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:23:
[...]
Gelukkig (nog) niet. Zou echt verboden moeten worden ook.
Omdat het in mijn beleving een buitensport is. Een stadion bouwen omdat je ook in de zomer de Toppers wil laten spelen vind ik helemaal niets. Gelukkig zijn er nog voldoende clubs die gewoon buiten hun wedstrijden spelen.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:27:
[...]
En op wat voor gronden zou dat verboden moeten worden?
Ten Hag maakt geen fouten en toegeven doet hij al helemaal niet ...Typhone schreef op zondag 27 januari 2019 @ 09:59:
Zin in vanmiddag, minder zin in de opstelling. Geen Sinkgraven waarschijnlijk dus Ten Hag geeft z’n fout van vorige week toe in de verdediging. Althans die conclusie trek ik daar gemakshalve even uit.
Omdat ze het niet kunnen betalen lijkt mij de hoofdreden, zouden ze het geld hebben dan zouden ze makkelijk nog meer geld kunnen genereren.Lekkerboeie86 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:33:
[...]
Omdat het in mijn beleving een buitensport is. Een stadion bouwen omdat je ook in de zomer de Toppers wil laten spelen vind ik helemaal niets. Gelukkig zijn er nog voldoende clubs die gewoon buiten hun wedstrijden spelen.
[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-01-2019 13:36 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 97% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-01-2019 13:36 ]
Al zouden 3x een nieuw stadion kunnen bouwen. Voor mij hoeft er geen dicht dak op. In Engeland zwemmen ze in het geld, en heeft vrijwel niemand een dak op het stadion. En daarbij regent het vrijwel altijd. Smaken verschillen gelukkigOPSLAGHOND schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:35:
[...]
Ten Hag maakt geen fouten en toegeven doet hij al helemaal niet ...
Het is vrijwel onmogelijk om met deze selectie slecht te presteren als je dat dan toch lukt dan is dat geen pluspunt.
3x verliespunten en 3x met een onbegrijpelijke basis/tactiek het veld betreden was vragen om problemen en die kreeg hij.
Maar het ligt niet aan hem?
[...]
Omdat ze het niet kunnen betalen lijkt mij de hoofdreden, zouden ze het geld hebben dan zouden ze makkelijk nog meer geld kunnen genereren.
Je komt er zelf al mee: de Engelse clubs hebben meer dan genoeg inkomsten dat ze dat (voor hun) kleine beetje extra niet hoeven ...Lekkerboeie86 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:40:
[...]
Al zouden 3x een nieuw stadion kunnen bouwen. Voor mij hoeft er geen dicht dak op. In Engeland zwemmen ze in het geld, en heeft vrijwel niemand een dak op het stadion. En daarbij regent het vrijwel altijd. Smaken verschillen gelukkig
Weinig triests aan. Tegen PSV met 1 verdediger 3:0 de boot in.DoeEensGek schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:23:
[...]
Weer zo'n triest zinnetje, een trainer kan alleen maar een gouden wissel doen. Doet hij dat niet dan is het een lul, heeft ie er geen verstand van. Als hij dan de week erop een andere zet doet dan geeft hij opeens zijn fout toe.![]()
![]()
Trainers zien zat om zich heen. Overleggen en besluiten dan, of die beslissing inderdaad goed uitpakt is altijd de vraag. Hij beslist dat niet omdat hij graag wil verliezen hé! Dat het volledig verkeerd kan uitpakken, die kans is reëel gewoon aanwezig. Maar waarom is het dan zijn fout? Als hij iemand uit derde haalt die gister gezopen als een ketter heeft en die in het veld zet om vervolgens elke 10 minuten over de heining hangt, dan mag je hem erop afbranden. Maar kom op man, hij moest aan zijn basis sleutelen. Dat je daarvoor Sinkgraven kiest tegen Heerenveen was totaal geen gekke gedachte. Er ging die wedstrijd veel meer fout, dan alleen een keeper en een speler de schuld geven.
Zo en nu op naar vanmiddag, op de deze druilerige grijze dag.

Verwijderd
Dank!Gynnad schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:49:
De opstellingen!
Jorgensen begint op de bank en bij Ajax dus Magallan centraal en Blind linksback.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor wie zou Neres in jouw ogen moeten spelen dan, van de Beek?OPSLAGHOND schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:54:
Neres en Huntelaar op de bank natuurlijk, die mogen weer invallen als het hopeloos is in de 65e - 70e minuut ...
I.p.v. Dolberg!Gynnad schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:55:
[...]
Voor wie zou Neres in jouw ogen moeten spelen dan, van de Beek?
Prima opstelling zo... Huntelaar heeft tegen twee centrale verdedigers geen meerwaarde en Neres had ik ook opgeofferd voor vd Beek. Door met Dolberg te spelen heb je meer beweging voorin en krijgt vd Beek meer vrijheid dan bij een statische Huntelaar.OPSLAGHOND schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:54:
Neres en Huntelaar op de bank natuurlijk, die mogen weer invallen als het hopeloos is in de 65e - 70e minuut ...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ah en dan Tadic in de spits, dat zou inderdaad een optie kunnen zijn. Het is zonde dat Dolberg zijn oude niveau niet meer haalt, was in het Europa League finale seizoen goud waard. Snap eerlijk gezegd wel dat ze Dolberg de kans nog geven, zit natuurlijk wel de potentie in.
Je vraagt je soms af waarom ze het bekijkenDoeEensGek schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:56:
NouNou Var... Je wordt weer besproken bij For-Vit. Had een penalty kunnen zijn.
Dolberg had genoeg potentie, maar hoeveel kansen moet hij nog krijgen?Gynnad schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:59:
[...]
Ah en dan Tadic in de spits, dat zou inderdaad een optie kunnen zijn. Het is zonde dat Dolberg zijn oude niveau niet meer haalt, was in het Europa League finale seizoen goud waard. Snap eerlijk gezegd wel dat ze Dolberg de kans nog geven, zit natuurlijk wel de potentie in.
Dat ligt aan de trainer en die wisselt vaak erg laat.Echter als het niet loopt moeten ze Huntelaar/Neres wel eerder brengen dan de 70e minuut..
Alleen Huntelaar zou waarschijnlijk twee man bij zich krijgen waardoor er ergens meer ruimte ontstaat voor de rest, Dolberg kan door één persoon prima gedekt worden mits hij zijn gemiddelde niveau laat zien.Han schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:58:
[...]
Prima opstelling zo... Huntelaar heeft tegen twee centrale verdedigers geen meerwaarde en Neres had ik ook opgeofferd voor vd Beek. Door met Dolberg te spelen heb je meer beweging voorin en krijgt vd Beek meer vrijheid dan bij een statische Huntelaar.
[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-01-2019 14:03 ]
Ik snap de kritiek ook niet. Ajax speelt toch al een tijd zo? En niet zonder succes. Enkel in Europese wedstrijden staat Tadic dan in de spits.Han schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:58:
[...]
Prima opstelling zo... Huntelaar heeft tegen twee centrale verdedigers geen meerwaarde en Neres had ik ook opgeofferd voor vd Beek. Door met Dolberg te spelen heb je meer beweging voorin en krijgt vd Beek meer vrijheid dan bij een statische Huntelaar.
Je zag die assistent var z'n hoofd schudden. Dit moet toch echt goed besproken worden binnen de partijen. hands blijft een moeilijk geval.
Keeper keeper keeper.... Wat een kut keeperQu3st schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:05:
Lol Fortuna haha
Verwijderd
Dat hopen de Feyenoorderrs nietVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:29:
Hopen dat het een zinderende wedstrijd wordt zonder veel incidenten. En dat de beste mag winnen.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
1 doelpuntje en dat is direct omgedraaid.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:41:
Ik voel angst in Rotterdam
Een kans of mogelijkheid en ze staan er weer vol achter. Dat is iets waar Ajax het zich soms moeilijk mee kan maken.jaapstobbe schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:42:
[...]
1 doelpuntje en dat is direct omgedraaid.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 27-01-2019 14:45 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Daar zijn de supporters als jaren debet aan. Die gaan er zo hard in dat het altijd als een loden last op Feyenoord lijkt te liggen ipv andersom.carpebios schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:44:
Ongelofelijk, tegen PSV kunnen ze zich opladen en goed speen, maar tegen Ajax schoppen ze zich de rode kaarten in, of voetballen alsof ze het niet meer kunnen.
Tja dat kunnen wij ajacieden over FC Utrecht ook elk jaar zeggen.carpebios schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:44:
Ongelofelijk, tegen PSV kunnen ze zich opladen en goed speen, maar tegen Ajax schoppen ze zich de rode kaarten in, of voetballen alsof ze het niet meer kunnen.
Vrije trap was trouwens niet meer dan terecht.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq